Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-03-2002, 15:43
Verwijderd
Telief ,telief moet dat nou weer zie ik jullie denken,het heet hier dan wel liefde &relatie,maar we weten allemaal dat de liefde niet zo mooi is zoals menig top 40 zanger ons wil laten geloven ..

Vrouwen die ruzie maken interreseren mij mateloos,het is meer de manier hoe .40 % van de vrouwen heeft wel eens een pantoffel ( tok ) naar een man gegooit,het beeld dat mijn moeder van 1 hoog zo'n ding op die ouwe van mij mikte,staat tot op de dag van vandaag op mijn netvlies gebrand

Je hebt ook van die meiden die graag/liever ruzie over de telefoon maken ,je kent het wel,ze bellen altijd zondag's vroeg,de dag is nog geen sigaret oud of de hele " plaatselijke roddelkrant " heeft weer overuren gedraaid die nacht.Het liefst hangen ze meestal op met een lekkere knaller , " blijf dan bij die slet " ..ook goedenmorgen ...

tuut tuut

Of vrouwen die heel handtastelijk worden bij ruzie,zat laast te eten met een goede vriendin toen ze zei dat " ze wel wat dikkig begon te worden" ,al had ik beter nagedacht had ik iets in de richting van " al weeg je honderd kilo..bla bla " maar geirriteerd dat ik was ( wie praat er door studio sport ? ) zei ik min of meer spottend dat ze " wel wat spekkig werd " zelfs een paar dagen daarna kwam ik nog geregeld verse nasi tegen in de woonkamer

Of je hebt ook meiden die er maar over door blijven zeuren.Aangezien je liever bier gaat drinken met je vrienden verzin je een rotsmoes om maar niet bij d'r ouders aan tafel te komen..Heel de avond saaie verhalen aanhoren van die vader ,nee leuk dat je het vraagt ,( ik vroeg niets ! ) in mijn studententijd waren we pas mannen,dat studeren deden we d'r maar bij ! zucht,dat moet ik voorkomen,dus ik ging even wat drinken ,terwijl ik tegen haar had gezegd dat ik moest werken.Amper een uur en een paar wodka verder ging het onvermijdelijke envlopje branden in het scherm van m'n telefoon ..slik ..
Ik heb het nog honderden keren moet horen ..

Of je hebt van die dames die gaan negeren ,en persoonlijk vind ik dit de meest prachtige methode van ruzie maken met een vrouw.niets is erger dan genegeerd worden ( denken HUN ) vooral als je het met een meisje hebt die een heel weekend blijft,en op vrijdagavond gaat het even mis..het is bijna zo erg dat je ergens anders moet gaan slapen .. ze besluit over te gaan tot 1 van de machtigste methode's van een vrouw,negeren,liefje wil je nog wat drinken ? liefje wil je dit/liefje zullen we dat .het enige antwoord dat je krijgt is een dodelijke blik en een forse nors..ga in zulke momenten gewoon naar de stoppenkast in de gang,trek er het een en ander uit,hoop op omweer,en ga rilaxte chillende muziek draaien op je kamer,want ja ,die discman kan wel op je boxen..Wedden dat ze na 10 minuten zoete zachte woordjes in je oor fluisterd ?

Maar wat ik jullie nou eigelijk wil vragen ( kom ter zake red. )

1. Hoe maak jij het liefst ruzie ? en wees eerlijk,ben je zo'n telefoonmeisje,zo'n msn meid,of gelijk al de slippers door de lucht ?

2. Geniet jij ook niet af en toe van een beetje heerlijk kibbelen/ruzie maken ?

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-03-2002, 16:12
kirsten
kirsten is offline
Ofwel, als ik echt mijn punt wil gezegd hebben, zuer ik door en als ik echt kwaad ben, dan negeer ik. Maar ik ben dan meesta;l wel weer degene die het het eerste goedmaakt...
__________________
Ge moet lachen voor ge gelukkig zijt, anders loopt ge het gevaar dat ge sterft voordat ge gelachen hebt.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2002, 16:22
*Marieke*
Avatar van *Marieke*
*Marieke* is offline
Ik ben een echt kreng... ik zeg mooi niks; is er wat? nee
en voor de rest gewoon zo chagrijnig mogelijk kijken en niks zeggen en mezelf ZO opfokken dat ik opeens HEEL boos wordt en dan begin ik te schreeuwen!!
__________________
~-~- It's in YOUR eyes -~-~
Met citaat reageren
Oud 05-03-2002, 16:23
Piccola
Piccola is offline
Ik heb me kapot gelachen om dit stuk!
Wordt maar schrijver of zoiets!

Citaat:
telief.com schreef:
1. Hoe maak jij het liefst ruzie ? en wees eerlijk,ben je zo'n telefoonmeisje,zo'n msn meid,of gelijk al de slippers door de lucht ?

2. Geniet jij ook niet af en toe van een beetje heerlijk kibbelen/ruzie maken ?
1. Ik ben een echt telefoonmeisje, ik hang meteen aan de telefoon! Maar als ik iets zeg wat hij niet leuk vindt (ookal heb ik wel gelijk) flikkert hij meteen de hoorn erop! Dus dan kan ik weer terugbellen... En het gekke aan mij is dat als we het weer goed hebben gemaakt ik dus in zo'n negeer fase kom! Dan is het wel weer goed, maar mijn bui zo verpest dat ik niet meer normaal met hem kan praten ofzo. Dus dan zeg ik nix meer!

2. Ja, af en toe heb ik echt de behoefte om eens ff flink lullig te doen en te zeggen wat ik er van vind enzo! Maar het moet niet zooo erg worden dat we echt ruzie krijgen, maar een beetje afzeiken zo nu en dan...

Met citaat reageren
Oud 05-03-2002, 16:24
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
*Marieke* schreef:
Ik ben een echt kreng... ik zeg mooi niks; is er wat? nee
en voor de rest gewoon zo chagrijnig mogelijk kijken en niks zeggen en mezelf ZO opfokken dat ik opeens HEEL boos wordt en dan begin ik te schreeuwen!!

*herkenning*
Met citaat reageren
Oud 05-03-2002, 16:25
highlight
Avatar van highlight
highlight is offline
Citaat:
*Marieke* schreef:
Ik ben een echt kreng... ik zeg mooi niks; is er wat? nee
en voor de rest gewoon zo chagrijnig mogelijk kijken en niks zeggen en mezelf ZO opfokken dat ik opeens HEEL boos wordt en dan begin ik te schreeuwen!!
ja zo ik ook wel ongeveer.Verder ben ik vrij snel op mijn teentjes getrapt, en maak ik vaak van een mug een olifant...

__________________
|| ==-- Met mijn gedachten ergens anders, ben ik altijd overal --== ||
Met citaat reageren
Oud 05-03-2002, 16:25
lake bodom
lake bodom is offline
ik zeg meestal niet wat er is.. ik negeer hem dan ook gewoon.. maar meestal komt het dan niet zo snel meer goed
Met citaat reageren
Oud 05-03-2002, 16:31
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
Citaat:
highlight schreef:
ja zo ik ook wel ongeveer.Verder ben ik vrij snel op mijn teentjes getrapt, en maak ik vaak van een mug een olifant...

nee hoor... dat valt wel mee....
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Met citaat reageren
Oud 06-03-2002, 08:45
Verwijderd
Hahahah Daantje weer. Je heb echt wel humor. Echt weer zo'n stukkie voor jou. Mijn complimenten voor je fantasie

Ik maak niet graag ruzie. En als ik ruzie maak doe ik dat meestal recht in iemands gezicht. Maar maak ik het ook weer snel goed, want ik haat ruzie. En ik ben bang dat als ik met iemand ruzie heb dat diegene daarna bijv dood gaat dat we het nooit goed hebben gemaakt. En mij kan je wel boos maken, heel boos. Maar ruzie krijg je met mij toch niet zo snel denk ik, je kan een hoop flikken bij mij, maar op een gegeven moment is dat ook over!

Ik heb trouwens 6 jaar geleden voor het laatst ECHT ruzie gehad met iemand. Verder alleen maar meningsverschillen of dat ik boos was op iemand maar nooit meer echt ruzie.

Kibbelen, of menigsverschillen zijn leuk. Zolang ze snel goed gemaakt worden! (schijnt als je ruzie met je vriend heb gehad, en het goedmaakt eindigd op sex *gnagnagna*)

[Dit bericht is aangepast door testout.com (06-03-2002).]
Met citaat reageren
Oud 06-03-2002, 16:14
Piccola
Piccola is offline
Telief.com & testout.com?!
Ik d8 dat jullie dezelfde waren!
Met citaat reageren
Oud 06-03-2002, 17:00
U-NiQ
Avatar van U-NiQ
U-NiQ is offline
Citaat:
telief.com schreef:
Telief ,telief moet dat nou weer zie ik jullie denken,het heet hier dan wel liefde &relatie,maar we weten allemaal dat de liefde niet zo mooi is zoals menig top 40 zanger ons wil laten geloven ..

Vrouwen die ruzie maken interreseren mij mateloos,het is meer de manier hoe .40 % van de vrouwen heeft wel eens een pantoffel ( tok ) naar een man gegooit,het beeld dat mijn moeder van 1 hoog zo'n ding op die ouwe van mij mikte,staat tot op de dag van vandaag op mijn netvlies gebrand

Je hebt ook van die meiden die graag/liever ruzie over de telefoon maken ,je kent het wel,ze bellen altijd zondag's vroeg,de dag is nog geen sigaret oud of de hele " plaatselijke roddelkrant " heeft weer overuren gedraaid die nacht.Het liefst hangen ze meestal op met een lekkere knaller , " blijf dan bij die slet " ..ook goedenmorgen ...

tuut tuut

Of vrouwen die heel handtastelijk worden bij ruzie,zat laast te eten met een goede vriendin toen ze zei dat " ze wel wat dikkig begon te worden" ,al had ik beter nagedacht had ik iets in de richting van " al weeg je honderd kilo..bla bla " maar geirriteerd dat ik was ( wie praat er door studio sport ? ) zei ik min of meer spottend dat ze " wel wat spekkig werd " zelfs een paar dagen daarna kwam ik nog geregeld verse nasi tegen in de woonkamer

Of je hebt ook meiden die er maar over door blijven zeuren.Aangezien je liever bier gaat drinken met je vrienden verzin je een rotsmoes om maar niet bij d'r ouders aan tafel te komen..Heel de avond saaie verhalen aanhoren van die vader ,nee leuk dat je het vraagt ,( ik vroeg niets ! ) in mijn studententijd waren we pas mannen,dat studeren deden we d'r maar bij ! zucht,dat moet ik voorkomen,dus ik ging even wat drinken ,terwijl ik tegen haar had gezegd dat ik moest werken.Amper een uur en een paar wodka verder ging het onvermijdelijke envlopje branden in het scherm van m'n telefoon ..slik ..
Ik heb het nog honderden keren moet horen ..

Of je hebt van die dames die gaan negeren ,en persoonlijk vind ik dit de meest prachtige methode van ruzie maken met een vrouw.niets is erger dan genegeerd worden ( denken HUN ) vooral als je het met een meisje hebt die een heel weekend blijft,en op vrijdagavond gaat het even mis..het is bijna zo erg dat je ergens anders moet gaan slapen .. ze besluit over te gaan tot 1 van de machtigste methode's van een vrouw,negeren,liefje wil je nog wat drinken ? liefje wil je dit/liefje zullen we dat .het enige antwoord dat je krijgt is een dodelijke blik en een forse nors..ga in zulke momenten gewoon naar de stoppenkast in de gang,trek er het een en ander uit,hoop op omweer,en ga rilaxte chillende muziek draaien op je kamer,want ja ,die discman kan wel op je boxen..Wedden dat ze na 10 minuten zoete zachte woordjes in je oor fluisterd ?

Maar wat ik jullie nou eigelijk wil vragen ( kom ter zake red. )

1. Hoe maak jij het liefst ruzie ? en wees eerlijk,ben je zo'n telefoonmeisje,zo'n msn meid,of gelijk al de slippers door de lucht ?

2. Geniet jij ook niet af en toe van een beetje heerlijk kibbelen/ruzie maken ?

1 - Tja, als ik ruzie heb ga ik heel hard schreeuwen
Zeg em precies waar et op staat en hij krijgt er amper een woord tussen..
Yeah.. that's me
Negeren doe ik niet aan, integendeel.
Als het weer goed is, ben ik er weer helemaal voor hem en doe ik weer normaal praten
2 - Af en toe kibbelen is wel lekker ja..
Vooral als je een klote dagh hebt gehad kan het wel eens opluchten
Maar ja, niet te vaak natuurlijk
__________________
Dat is de kracht van onafhankelijkheid!
Met citaat reageren
Oud 06-03-2002, 17:15
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
ik heb echt een gigantische hekel aan ruzie.. maar ik wil wel altijd dat alles uitgesproken wordt (heeft mijn vriend dus weer een hekel aan). Soms is het dan onvermijdelijk dat we ruzie krijgen, en dan ga ik eigelijk altijd huilen ik haat dat!
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 06-03-2002, 17:21
Verwijderd
Citaat:
Piccola schreef:
Telief.com & testout.com?!
Ik d8 dat jullie dezelfde waren!

Euhm tja. Niet dus. Ik heb alleen die naam gemaakt om hem te plagen. Alleen was hij er snel genoeg achter dat ik dat was
Met citaat reageren
Oud 06-03-2002, 18:14
Verwijderd
Citaat:
testout.com schreef:
Euhm tja. Niet dus. Ik heb alleen die naam gemaakt om hem te plagen. Alleen was hij er snel genoeg achter dat ik dat was
Duh,je was m'n enige stalker in die tijd
Met citaat reageren
Oud 06-03-2002, 18:16
Verwijderd
Citaat:
telief.com schreef:
Duh,je was m'n enige stalker in die tijd

*trots* Ben je toch minder populair dan ik dacht
Met citaat reageren
Oud 07-03-2002, 20:02
Verwijderd
Citaat:
telief.com schreef:

1. Hoe maak jij het liefst ruzie ? en wees eerlijk,ben je zo'n telefoonmeisje,zo'n msn meid,of gelijk al de slippers door de lucht ?

2. Geniet jij ook niet af en toe van een beetje heerlijk kibbelen/ruzie maken ?

Ik maak graag ruzie. Alhoewel, ik máák veel ruzie. Mijn vriend heeft een paar irritante eigenschappen waarvan ik denk: "Aaaaaaaaaaargh!"
En dan ben ik boos, ga schreeuwen,gillen, schoppen en slaan, dan schiet hij in de lach en even later lach ik ook, of ik nou wil of niet. Het is meer een probleem als híj boos is, want dan komt het niet zo snel weer goed. Maar ja.

Wat ben ik nu? Een pantoffel-meisje?
Met citaat reageren
Oud 08-03-2002, 18:30
Little me
Little me is offline
Citaat:
telief.com schreef:
Telief ,telief moet dat nou weer zie ik jullie denken,het heet hier dan wel liefde &relatie,maar we weten allemaal dat de liefde niet zo mooi is zoals menig top 40 zanger ons wil laten geloven ..

Vrouwen die ruzie maken interreseren mij mateloos,het is meer de manier hoe .40 % van de vrouwen heeft wel eens een pantoffel ( tok ) naar een man gegooit,het beeld dat mijn moeder van 1 hoog zo'n ding op die ouwe van mij mikte,staat tot op de dag van vandaag op mijn netvlies gebrand

Je hebt ook van die meiden die graag/liever ruzie over de telefoon maken ,je kent het wel,ze bellen altijd zondag's vroeg,de dag is nog geen sigaret oud of de hele " plaatselijke roddelkrant " heeft weer overuren gedraaid die nacht.Het liefst hangen ze meestal op met een lekkere knaller , " blijf dan bij die slet " ..ook goedenmorgen ...

tuut tuut

Of vrouwen die heel handtastelijk worden bij ruzie,zat laast te eten met een goede vriendin toen ze zei dat " ze wel wat dikkig begon te worden" ,al had ik beter nagedacht had ik iets in de richting van " al weeg je honderd kilo..bla bla " maar geirriteerd dat ik was ( wie praat er door studio sport ? ) zei ik min of meer spottend dat ze " wel wat spekkig werd " zelfs een paar dagen daarna kwam ik nog geregeld verse nasi tegen in de woonkamer

Of je hebt ook meiden die er maar over door blijven zeuren.Aangezien je liever bier gaat drinken met je vrienden verzin je een rotsmoes om maar niet bij d'r ouders aan tafel te komen..Heel de avond saaie verhalen aanhoren van die vader ,nee leuk dat je het vraagt ,( ik vroeg niets ! ) in mijn studententijd waren we pas mannen,dat studeren deden we d'r maar bij ! zucht,dat moet ik voorkomen,dus ik ging even wat drinken ,terwijl ik tegen haar had gezegd dat ik moest werken.Amper een uur en een paar wodka verder ging het onvermijdelijke envlopje branden in het scherm van m'n telefoon ..slik ..
Ik heb het nog honderden keren moet horen ..

Of je hebt van die dames die gaan negeren ,en persoonlijk vind ik dit de meest prachtige methode van ruzie maken met een vrouw.niets is erger dan genegeerd worden ( denken HUN ) vooral als je het met een meisje hebt die een heel weekend blijft,en op vrijdagavond gaat het even mis..het is bijna zo erg dat je ergens anders moet gaan slapen .. ze besluit over te gaan tot 1 van de machtigste methode's van een vrouw,negeren,liefje wil je nog wat drinken ? liefje wil je dit/liefje zullen we dat .het enige antwoord dat je krijgt is een dodelijke blik en een forse nors..ga in zulke momenten gewoon naar de stoppenkast in de gang,trek er het een en ander uit,hoop op omweer,en ga rilaxte chillende muziek draaien op je kamer,want ja ,die discman kan wel op je boxen..Wedden dat ze na 10 minuten zoete zachte woordjes in je oor fluisterd ?

Maar wat ik jullie nou eigelijk wil vragen ( kom ter zake red. )

1. Hoe maak jij het liefst ruzie ? en wees eerlijk,ben je zo'n telefoonmeisje,zo'n msn meid,of gelijk al de slippers door de lucht ?

2. Geniet jij ook niet af en toe van een beetje heerlijk kibbelen/ruzie maken ?

Ik hou van de momenten na de ruzie.....
Met citaat reageren
Oud 08-03-2002, 18:33
Little me
Little me is offline
Citaat:
snoopy/mamo schreef:
ik heb echt een gigantische hekel aan ruzie.. maar ik wil wel altijd dat alles uitgesproken wordt (heeft mijn vriend dus weer een hekel aan). Soms is het dan onvermijdelijk dat we ruzie krijgen, en dan ga ik eigelijk altijd huilen ik haat dat!

Ik heb precies hetzelfde, hebben niet toevallig hetzelfde vriendje??? Jezus, alles wat je daar schrijft heb ik ook standaard. Mijn vriendje wil er ook niet over praten en uiteindelijk moet ik dan ook janken....ik haat dat ook heel erg.....
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 08-03-2002, 18:43
Q
Avatar van Q
Q is offline
Citaat:
*Marieke* schreef:
Ik ben een echt kreng... ik zeg mooi niks; is er wat? nee
en voor de rest gewoon zo chagrijnig mogelijk kijken en niks zeggen en mezelf ZO opfokken dat ik opeens HEEL boos wordt en dan begin ik te schreeuwen!!
Is er geen mogelijkheid om te praten eerst?

Met citaat reageren
Oud 09-03-2002, 22:20
Verwijderd
eerlijk gezegd moest ik bestwel lachen om dat verhaal van jou.......
Damn jij schrijft dat bestwel leuk op
Beterz dat wij geen relatie hebben hehe
Maarruhhhh niet alle jongens denken toch zo bot als jij hoop ik??????????

Vooral dat laatste, die tip over dat "negeren".......damn je hebt nog gelijk ook volgens mij.....negeren is sowieso al moeilijk vol te houden, zeker als je zoiets doet......maar stel dat ze het nou wél vol zou houden, jaja, dan heb je toch wel een probleem denk ik of niet??

Maargoed.
wat mijn "methoden" zijn......

Negeren doe ik niet als ik bij iemand ben.
Wel kan ik proberen dagenlang hem niet te bellen en hem niet te woord te staan aan de telefoon (gewoon wegdrukken, niet opnemen, etc).
vrij lullig, want daar wordt iemand echt goed wanhopig van.

slaan ofzow doe ik alleen als hij iets zegt dat me enorm kwetst.......iets wat me zoveel pijn doet......dan wil ik nog weleens met een kussen gaat slaan, en soms als ik een botte opmerking naar m'n hoofd krijg een mep in z'n gezicht (zo tegen z'n wang).

Het irritante is dat we tijdens een ruzie vaak allebei dingen gaat zeggen die we niet menen.

ik: (omdat ik weet dat hij dan jaloers wordt) nou dan ga ik wel lekker bij david slapen!

hij: nou dan doe je dat toch lekker, je wilt hem toch zo graag?

ik: ja inderdaad, ik wil hem, ik ben verliefd op hem.

hij: nou fijn. je geeft het dus eindelijk toe.

Zo gaat dat dan ff door, terwijl we eigenlijk allebei weten dat we er nix van menen.....

kuzzies,

Alicia
Met citaat reageren
Oud 09-03-2002, 22:28
de abt van sion
de abt van sion is offline
Volgens mij kunnen vrouwen niet echt kwaad worden.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2002, 14:05
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:
Volgens mij kunnen vrouwen niet echt kwaad worden.
Onzin! Ik word best snel pissig... Slechte eigenschap van mij: Ik zoek altijd overal wat achter en dan word ik weer boos enzo! Dusss.. Wat je zegt klopt in mijn geval in ieder geval zekers niet!
Met citaat reageren
Oud 10-03-2002, 16:57
sha
sha is offline
ik ben een combinatie van alledrie! en da's niet zo fijn, ben ik nu een kreng?
Met citaat reageren
Oud 10-03-2002, 17:03
slisje
Avatar van slisje
slisje is offline
ik knuffel ze dood...
__________________
««...*Ilon@*...»»
Met citaat reageren
Oud 10-03-2002, 17:07
Paulaah
Avatar van Paulaah
Paulaah is offline
Ik voel me toch echt een msn ruzier..
Altijd gaat alles goed, ik erger me aan super veel en ineens komt die druppel die de emmer doet overlopen en dan gooi ik alles eruit..

Of ik ervan geniet? neej kvoel me dan echt kut..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-03-2002, 17:28
~*LiEfMeIsSiE*~
~*LiEfMeIsSiE*~ is offline
Ik ben een superjaloers kreng...en op msn en in smsjes zeik ik over alles hehe..int echt ben ik heeeel lief *over t algemeen dan *

[Dit bericht is aangepast door ~*LiEfMeIsSiE*~ (10-03-2002).]
Met citaat reageren
Oud 10-03-2002, 19:08
Verwijderd
Citaat:
Little me schreef:
Ik hou van de momenten na de ruzie.....
kort maar krachtig,kort maar krachtig
Met citaat reageren
Oud 10-03-2002, 19:14
Q
Avatar van Q
Q is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:
Volgens mij kunnen vrouwen niet echt kwaad worden.
Wedden van wel...
Met citaat reageren
Oud 10-03-2002, 19:18
sas_andrea
Avatar van sas_andrea
sas_andrea is offline
nou, ik hou totaal niet van ruzie... als we een keer een onenigheid hebben, doe ik dat lekker face to face... (beetje schuldgevoel aanpraten...)
Het komt wel s voor dat ik beledigd ben door iets wat mn vriend zei ookal bedoelde hij dat niet zo, nou... dan draai ik me van m weg en mag die t ff zelf uitzoeken. En als ie dan niet snapt waarom ik zo reageer dan laat ik dat weer ff horen en als ie dan niks doet om het weer goed te maken, kan ik behoorlijk zagen! (ook alleen maar als ik een vet slechte dag heb gehad hoor!) Maar meestal maakt ie t wel weer goed... Gewoon knuffelen is dan t beste bij mij. Maar ja, als ik fout zat en ik zie dat hij daar nogal mee zit, moet ik altijd huilen. Dat geeft nl zo'n shitgevoel, hem daar zo te zien zitten... ow, kan ik absoluut niet hebben. Echt gauw huil ik niet, maar op zo'n moment wel. En ja, dan knuffel ik hem, verontschuldig ik me en zeg hoeveel hij voor me betekend en dergelijke. En als ik dan thuiskom mail ik m nog en stuur m lieve smsjes en dergelijke en vaak koop ik dan die week nog wat leuks voor m of download een leuke cd voor m ofzo. maar oke, dat was allemaal eigenlijk niet de vraag. uhmz...
__________________
Life's a bitch, and then you marry one. :-P
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen gemaakte verslag over de multiculturele samenleving
smart_girl
1 21-05-2008 21:34
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Essay: Pleidooi in boek
lolala
0 15-03-2007 16:27
Psychologie help, ik heb ruzie met mijn pa
R_18
8 28-11-2006 15:21
Verhalen & Gedichten Columnwedstrijd: brommertjes en hoofddoekjes
Ieke
0 15-02-2005 16:56
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Turkije rijp voor onderhandelingen
^
129 26-10-2004 21:47
Psychologie Te veel meegemaakt en nog steeds het stopt niet. ik kom er niet overheen. HELP ME!!!!
*leintje*
20 12-03-2002 20:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:45.