Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-06-2003, 13:22
Cryptic Winterstorm
Avatar van Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Mijn maatjes vinden mij maar een mietje , omdat ik klaag dat ik elke zondag zo gaar en ziek ben.
Hun denken dat het tussen mijn oren zit, maar ik voel me echt heel kut op zondag.

Ik drink niet overmatig veel alcohol.
Ik heb gisteravond bijv. vanaf 20.00 uur, tot 2.45 uur, 5 flesjes bier op, en 2 pilsjes (glazen), dit is toch niet echt veel, tussendoor heb ik nog wat water gedronken. Wel is het zo dat ik me altijd vrij druk maak op stap, keihard stampen etc, je kent het wel, ik spaar mijn arme lichaampje niet.

Andere weekenden drink ik ook nooit zo veel.

Maar ik heb de dag er na, op zondag dus, altijd zo'n gaar gevoel... 's nachts in mijn bed zweet ik best erg, en slaap ik ook érg slecht. Ook voel ik alles bonken in mijn hoofd, geen hoofdpijn, maar het lijkt net of mijn hart keihard te keer gaat, bonk bonk bonk, ik hoor het ook in mijn oren.

Echt uitslapen kan ik ook niet, en ik word ook meerdere keren per nacht wakker (in het weekend slaap ik bij mijn moeder, en die staan meestal wel redelijk vroeg op, dus daar word ik wakker van), maar ik sta toch altijd wel tussen 11.00 en 12.00 uur op. Maar goed ik voel me vrij misselijk en heb ook een droge bek, mijn maag draait. Ik heb geen hoofdpijn, maar ik voel me gewoon slap. Ook moet ik de hele dag door nogal zweten, en voel me gewoon niet prettig.

Hoe komt dit nou? Is er een middeltje voor (behalve minder drinken), die dit soort verschijnselen tegen kunnen gaan?

Want ik heb zo helemaal niks aan mijn zondag, als ik me zo gaar voel.
Verder heb ik ook altijd spierpijn en veel blauwe plekken en schrammen, maar dat heeft denk ik niks met de alcohol te maken.

Laatst gewijzigd op 29-06-2003 om 13:26.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 13:26
Cryptic Winterstorm
Avatar van Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Nou die maten van mij zijn allemaal heel stoer ofzo, want hun hebben "noooooit" ergens last van... Lijkt me stug, ik kan me niet voorstellen dat hun nou zo fit zijn de dag er na. Maar goed ze kunnen mij een mietje vinden ik heb wel last van een klotegevoel the day after.
Ik wil op zondag ook prestaties kunnen leveren.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 13:29
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
bloempjuh schreef op 29-06-2003 @ 14:26:
.. je bent de enige niet.
Idd, ik heb het ook..

Mijn moeder zegt dat ik dan last heb van een jet-lag, maar dat verklaard niet waarom ik 's nachts zo ziek ben..

Mwoeah na twee dagen is het wel over...
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 13:31
Cryptic Winterstorm
Avatar van Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
's Nachts is ook altijd érg rot, want ik slaap wel vrij vlug in, maar word toch weer wakker, badend in het zweet. Ook voel ik mijn hart flink te keer gaan, maar misschien is dat maar schijn.
Ik heb ook een keer gehad dat alles tolde en bonkte, niet normaal.
De dag er sta ik ook een beetje te trillen, net of ik gebrek ergens aan heb... Suikers, vitaminen, water? Ik weet het niet...

Het is ook zo dat ik op zondag altijd een hoop dingen "moet". Ik kan niet even uitgaren snap je.

Na het stappen gaan we altijd gezamelijk naar de friet-tent en eten we friet of shoarma oid. Misschien dat dit heel slecht is?

Ik heb er niet alleen op zondag last van, maar op maandag ook nog, en als ik spierpijn heb de dinsdag er op ook nog.

Iig als die maatjes van me dit lezen zal ik wel weer commentaar krijgen, maar goed.

Laatst gewijzigd op 29-06-2003 om 13:34.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 13:40
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
savonds een vent, smorgens een vent
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 16:28
$TR@NG3R
$TR@NG3R is offline
Misschien als je thuis komt eerst ff een half uurtje rustig zitten, wat fris/water drinken en ff iets eten...
Als je snachts wakker word wat drinken....
Zorgen dat het niet te warm op je kamer is of te benauwd
Misschien een douche nemen voordat je gaat slapen of meteen als je wakker word
Dat is ongeveer alles dat ik kan bedenken
__________________
Think you know me?, better think again...
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 17:28
poesiefox
poesiefox is offline
Een nacht stevig doorstampen is best een aanslag op je uithoudingsvermogen, vooral als je lever hard moet werken om de alcohol af te breken. ( kost een uur per GLAS). Als je lever moet ontgiften, is er minder energie over om je suikergebrek aan te pakken. Ik denk dat je inteert op je spieren, omdat jke geen suiker paraat hebt. Het lijkt erg op een lichte vorm van een bepaalde stofwisselingsstoornis. Wat gebeurt er als je alleen maar cola drinkt?

Laat bij de dokter je creatinine-klaring eens testen, hm?
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 17:31
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Cryptic Winterstorm schreef op 29-06-2003 @ 14:31:
's Nachts is ook altijd érg rot, want ik slaap wel vrij vlug in, maar word toch weer wakker, badend in het zweet. Ook voel ik mijn hart flink te keer gaan, maar misschien is dat maar schijn.
Ik heb ook een keer gehad dat alles tolde en bonkte, niet normaal.
De dag er sta ik ook een beetje te trillen, net of ik gebrek ergens aan heb...
Ik lig meestal nog een uur wakker, daarna ballanceer ik tussen slapen en wakker zijn (dwz wakker schrikken, kotsmisselijk, dan weer een uur niet slapen)..

En ik drink niets (geen alcohol dus )
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 18:04
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 29-06-2003 @ 18:28:
Een nacht stevig doorstampen is best een aanslag op je uithoudingsvermogen, vooral als je lever hard moet werken om de alcohol af te breken. ( kost een uur per GLAS). Als je lever moet ontgiften, is er minder energie over om je suikergebrek aan te pakken.
Klopt. Dus iets eten als je thuiskomt, en water/fris drinken, want als je hebt staan stampen sta je ook te zweten. Misschien even 'tot rust komen' voordat je gaat slapen (tv kijken ofzo)?!

Citaat:
Laat bij de dokter je creatinine-klaring eens testen, hm?
Is dat
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 18:38
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
byebye schreef op 29-06-2003 @ 19:04:
Is dat
creatine is een spul dat bodybuilders e.d. gebruiken om vocht vast te houden om zo grotere spieren te krijgen. Echter het schijnt ook de uitwerking van alcohol uit te stellen
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 18:40
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 29-06-2003 @ 19:38:
creatine is een spul dat bodybuilders e.d. gebruiken om vocht vast te houden om zo grotere spieren te krijgen. Echter het schijnt ook de uitwerking van alcohol uit te stellen
Lol...
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 12:07
skatefamke
skatefamke is offline
ik ben zo iemand die nooit ergens last van heeft, de dag er na. het kan dus wel. sommige van je vrienden zullen wel wat stoerder doen... maar misschien niet allemaal.

ik denk dat ik gewoon gezegend ben met dit coole iets, dus ik weet niet of je wat aan hebt aan mijn getyp, maar wat ik altijd doe tijdens het uitgaan, is wel af en toe wat water/cola drinken en als ik thuis kom vaak nog wat eten en/of wat vruchtensap drinken.
__________________
give me one reason to be beautiful
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 16:36
pitje
Avatar van pitje
pitje is offline
Citaat:
Cryptic Winterstorm schreef op 29-06-2003 @ 14:22:
verhaal

Wel herkenbaar verhaal, dat heb ik ook allemaal als ik ben wezen stappen. En dan hoef ik niet eens alcohol te drinken, zonder de alcohol kan ik me op zondag ook al behoorlijk beroerd voelen. De volgende dingen helpen altijd wel goed bij mij:

- tijdens het stappen af en toe naar buiten lopen, even wat frisse lucht naar binnen pompen.
- tussendoor water drinken
- als je thuiskomt even rustig buiten zitten/met de hond wandelen/vanuit de stad naar huis lopen o.i.d. Dus even rustig van de buitenlucht genieten, even een frisse neus halen om al die rook en andere vieze geurtjes van het uitgaan kwijt te raken

bij thuiskomst:
- even wat eten, brood ofzo. En één of anderhalve liter water drinken om het lichaam een beetje te zuiveren.
- voordat je gaat slapen even je gedachten op nul zetten. Ga bijvoorbeeld de krant lezen ofzo. Vaak blijf je in bed aan het 'doormalen' over het uitgaan, waardoor je weer niet kunt slapen. Dus even aan wat anders denken helpt. Zet ook wat 'rustige' muziek op, zodat je van dat nagedreun in je kop afkomt.

nouja, ik hoop dat dit allemaal een beetje helpt. Veel sterkte er mee!
__________________
You call me a bitch. Like that is a bad thing?
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 19:08
Marsel
Avatar van Marsel
Marsel is offline
Ik heb er ook last van!, echt irritant terwijl je vrienden na een 'normale' avond uit de volgende dag weer fit potje staan te voetballen. Ene keer heb ik het wel meer als de andere.. ligt ook aan het soort/merk bier dat ik gedronken heb denk ik. Denk dat de echte oorzaak toch wel de drank is, maar dat het bij jou zelfs met kleine hoeveelheden tot grotere consequeties ( schrijf ik goed? ) lijdt. Dus misschien wel iets anders 'mis' ( in hoeverre je een natuurlijke reactie op alchol mis kan noemen )

Citaat:
Fade of Light schreef op 29-06-2003 @ 14:40:
savonds een vent, smorgens een vent
bij nacht de man, bij dag niet storen

Citaat:
poesiefox schreef op 29-06-2003 @ 18:28:
vooral als je lever hard moet werken om de alcohol af te breken. ( kost een uur per GLAS).
Afhankelijk van de persoon tot zelfs anderhalf uur!
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 19:45
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Nog minder drinken en als je thuiskomt of vlak voor je weg gaat een paar glazen cola achterover slaan. Werkt bij mij heel goed bij het nuchter worden op 1 of andere manier en ik heb nooit katers...
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 20:14
Snellius
Avatar van Snellius
Snellius is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 30-06-2003 @ 20:45:
Nog minder drinken en als je thuiskomt of vlak voor je weg gaat een paar glazen cola achterover slaan. Werkt bij mij heel goed bij het nuchter worden op 1 of andere manier en ik heb nooit katers...
Ik denk niet dat iedereen in slaap valt als je een paar glazen cola neemt.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 20:25
Cryptic Winterstorm
Avatar van Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Eigenlijk heb ik alles al geprobeerd wat hier verteld word.

Tijdens het stappen even naar de plee om water te drinken, af en toe een glaasje cola.

Ik ben geen voorstander om allemaal verschillende dingen door elkaar te drinken, dus alleen bier voor mij.

Als ik thuis kom ga ik eigenlijk altijd meteen naar bed, van te voren drink ik flink veel water.
Iedereen slaapt dus kan niet TV gaan kijken...

Even ter verduidelijking voor de 10000ste keer (heb het al heeeel vaak gezegd ), ik woon zelf in Eindhoven, maar ga in Valkenswaard stappen, dat is ongeveer 20 km verderop, ik blijf dan bij mijn moeder slapen, dan kan ik tenminste flink zuipen, snap je.
Ik heb daar wel gewoon een eigen kamer (gewoon de logeerkamer maar goed), maar ik kan dus niet vanalles gaan doen, brengt teveel herrie met zich mee.
En hun staan dus allemaal vrij vroeg op, en we hebben daar 2 hondjes die 's morgens vroeg altijd luid zitten blaffen en te keffen, ik stop altijd watjes in mijn oren, maar dit helpt ook niet echt.
Sowieso heb ik zware slaapproblemen, ook doordeweeks. Ik stop altijd watjes in mijn oren, ik slaap gewoon ook erg slecht, maar na het stappen is dat 2x erger.

Ook is me ooit eens verteld dat ik van te voren als ik ga slapen een beker melk moet drinken, maar dit hielp ook niet echt.

Eigenlijk helpt niks.

Het enigste wat helpt is helemaal geen alcohol drinken, maar ik drink helemaal niet zo veel... Ik vind 5 pilsjes en 2 glazen echt niet veel iig. Als je ziet wat die maten van mij naar binnenwerken, minstens het dubbele.

En ik heb die alcohol echt zwaar nodig, anders kom ik gewoon niet los, en is er echt niks aan. En alleen cola drinken helpt ook niet.

Ik zou het ook kunnen houden bij 2 pilsjes, maar na een uur is dat weer bijgwerkt, en moet ik weer bijgetankt worden.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 20:29
Cryptic Winterstorm
Avatar van Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Ik voel me de dag er op gewoon 3x niks. Maar overgeven doe ik niet. Ik vind het ook zo klote dat ik de dag er op altijd zo veel dingen moet doen... Ik kan niet de hele dag in mijn bed blijven liggen en een beetje gaar te doen achter de computer/TV.

Is er geen alternatief voor alcohol?

XTC ofzo.

Misschien komt het ook wel door de sigaretten rook...
Vroeger... Toen ik nog "stoer" wilde zijn, door te gaan roken... Begon ik altijd te hyperventileren na het roken van een sigarret, en ook héél erg te zweten, en moest overgeven.
En ik rookte gewoon door... Totdat ik een keer afgevoerd moest worden...
Je ziet wat er van geworden is.

Laatst gewijzigd op 30-06-2003 om 20:31.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 20:33
Snellius
Avatar van Snellius
Snellius is offline
Als je doordeweeks slaapproblemen hebt, is het niet zo raar dat je in het weekend helemaal verrot bent, probeer dus eerst de alledaagse problemen op te lossen ( voor zover je dat nog niet hebt geprobeerd)
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 14:13
$TR@NG3R
$TR@NG3R is offline
Ik ken lui die veel drinken en als ze thuis komen een vinger in de keel doen en alles uitkotsen... het helpt wel maar kotsen vind ik vet verrot dus dat doe ik nooit....
En anders meot je inplaats van alcohol speed snatsen ofzo , kom je waarschijnlijk ook wel los van
__________________
Think you know me?, better think again...
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 15:07
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Citaat:
Cryptic Winterstorm schreef op 29-06-2003 @ 14:22:
Mijn maatjes vinden mij maar een mietje , omdat ik klaag dat ik elke zondag zo gaar en ziek ben.
Hun denken dat het tussen mijn oren zit, maar ik voel me echt heel kut op zondag.
Niet hun, maar zij. asjeblieft.

Maar ik heb dat ook, als ik een avond uit ben geweest ben ik nog minstens 3 dagen dr na moe en chagerijnig. Ik kan gewoon niet zo goed tegen weinig slaap krijgen. op lowlands is dat erg vervelend ook.
__________________
you spread like peanut butter
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 15:44
Bruut
Avatar van Bruut
Bruut is offline
zou lekker van de alcohol afstappen, en aan de cocaine gaan
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 16:56
pyres74
Avatar van pyres74
pyres74 is offline


maar goed;
als ik uitga drink ik alleen maar cola want mn maag verdraagt alcohol niet zo goed. maar ik weet hoe je je voelt, want als ik aardig wat cola wat tik (lees: stuitereffect van cafeine) dan voel ik me ook flink brak
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 19:36
Cryptic Winterstorm
Avatar van Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Alles na het stappen gewoon uitkotsen... Het zou een oplossing kunnen zijn, ik heb er niet zo veel problemen mee of het even te laten gaan.

Maar of dat ook helpt...

Wel klote... Ik wil ook flink kunnen zuipen. Ik ben trouwens altijd wel brak, alleen op zondag extra brak.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 20:03
Snellius
Avatar van Snellius
Snellius is offline
Je kan wel flink zuipen, maar geen bier meer voor meneer
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 20:05
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Iemand nog tips behalve "minder zuipen".. Minder dan niets gaat niet he....
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 22:21
Cryptic Winterstorm
Avatar van Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Zal wel heel stom klinken; maar ik drink nog liever alcohol, en dan de dag er op ziek (ben het toch wel gewend nu), dan géén alcohol en een saaie avond.
Ik wil het monster in mijzelf los laten op zaterdagavond.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 22:34
Kronkeltje
Avatar van Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Haha jij bent best desperate

Maarem... Je zegt dat je 's nachts heel veel zweet, dan is het opzich niet zo gek als je je de volgende dag brak voelt, je hebt dan waarschijnlijk een erg vochttekort. Misschien helpt het om voordat je gaat slapen flink wat water naar binnen te gieten.

Misschien dat een stevig ontbijt je ook kan helpen? 's Ochtends lekker een eitje bakken met bacon (of krijg je dat niet weg) en veeeel water drinken de dag erna (dan moet je wel constant pissen, maar dat geeft niks, dan gaat al die troep uit je lichaam).

Overgeven zou ik sowieso niet al te vaak doen. Dat is ongezond.
__________________
xxx
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 22:46
Cryptic Winterstorm
Avatar van Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Ik moet sowieso al veel pissen op zo'n zondag.
En echt eten lukt ook niet, voel me daar eigenlijk nog te brak voor, zondag voel ik me vies en moet ik veel zweten.
En 1,5 liter water, dat is best veel, ik weet niet of dat wel in mijn buikje past.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 22:49
Korsakoff
Avatar van Korsakoff
Korsakoff is offline
je bent gewoon brak(net als veel andere na t stappen) .t enige dat hier tegen helpt is goed uitslapen en voor je gaat maffen ff een halve liter water drinken.
__________________
elke dag dronken is ook een regelmatig leven.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 10:14
Kronkeltje
Avatar van Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Citaat:
Cryptic Winterstorm schreef op 01-07-2003 @ 23:46:
En 1,5 liter water, dat is best veel, ik weet niet of dat wel in mijn buikje past.
Als je er meer dan 1,5 liter bier in dat maagje van je past dan zorg je maar dat je er ook 1,5 liter water inkrijgt
__________________
xxx
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 12:08
Snellius
Avatar van Snellius
Snellius is offline
Citaat:
Kronkeltje schreef op 02-07-2003 @ 11:14:
Als je er meer dan 1,5 liter bier in dat maagje van je past dan zorg je maar dat je er ook 1,5 liter water inkrijgt
Meesterlijk
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 12:11
Cryptic Winterstorm
Avatar van Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Ja als ik mezelf even leegkots zeker.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 12:16
Snellius
Avatar van Snellius
Snellius is offline
Damn, je komt niet erg volwassen over voor iemand van 21
Misschien ben je er nog niet aan toe om te drinken
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 12:45
Cryptic Winterstorm
Avatar van Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Is het verplicht ofzo om op je 21ste volwassen te zijn?
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 13:34
Snellius
Avatar van Snellius
Snellius is offline
Niet verplicht, maar enige wijsheid kan geen kwaad.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 13:38
Cryptic Winterstorm
Avatar van Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Er bestaat echt geen norm hoor voor volwassenheid.

En ik weet heel goed wanneer ik moet stoppen met drinken, dus het is niet zo dat ik mezelf gewoon helemaal te pletter zuip, want ik laat veel biertjes gewoon gaan die me aangeboden worden.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 13:45
Snellius
Avatar van Snellius
Snellius is offline
Het gaat er meer over te accepteren dat je niet zo goed tegen drank kan en je hier bij neer te leggen. Waarom is drank zo belangrijk voor je? Kan je niet zonder?
Als ik na 5 biertjes de volgende dag geheel brak zou zijn, zou ik stoppen met drinken, dan accepteer ik gewoon dat het beter is om maar niet te drinken.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 13:53
Cryptic Winterstorm
Avatar van Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Ah, nu begrijp ik het.

Ja zonder drank op stap is het toch anders, je zult vast wel weten dat alcohol je een stuk losser kan maken, vandaar dat ik het drink.
En ik vind bier ook gewoon lekker.
Ik kan ook beperken tot 2 biertjes, dat zal wel schelen denk ik, ik zal het eens proberen. Heb dat trouwens wel eens ooit geprobeerd, waarschijnlijk.

Ik weet niet wat beter is, of in een keer een hoop bier achter elkaar, of de gehele avond het bier verpsreiden?
Stel dat ik 3 of 4 pilsjes drink op een avond, dat is toch helemaal niet veel?

Het is ook wel jammer dat ik niet gewoon fatsoenlijk uit kan rusten na het stappen, het is altijd zo luidruchtig bij ons mam thuis.

Laatst gewijzigd op 02-07-2003 om 13:55.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 14:28
Snellius
Avatar van Snellius
Snellius is offline
4 biertjes is niet veel, maar goed er zijn meer mensen die er gewoon niet tegen kunnen. (En dus wel iets anders gaan drinken)
Drank verspreiden over de avond lijkt me toch nog het best.

Misschien kan je een keer bij een van je maten blijven slapen, kun je meteen kijken of zij echt niet zo brak zijn
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 15:30
Cryptic Winterstorm
Avatar van Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Ze hebben een keer hier geslapen, ik weet toch wel heel zeker dat hun ook érg brak waren... Hehe... Ze zeggen allemaal wel stoer dat ze er tegen kunnen, maar als hun veel gezopen hebben zijn ze de volgende dag ook gaar.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 16:52
Snellius
Avatar van Snellius
Snellius is offline
Nou waar hebben we het dan nog over.
Geen hun hé, zij!
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 17:03
Cryptic Winterstorm
Avatar van Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Ik kom uit Brabant. Daar mogen we dat.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 17:08
Snellius
Avatar van Snellius
Snellius is offline
Ok, maar wees dan er dan ook consequent in.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 17:47
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Cryptic Winterstorm schreef op 01-07-2003 @ 23:21:
..dan géén alcohol en een saaie avond.
Doe je tóch iets fout, want ik heb AL-TIJD dolle pret hoor, lekker dansen, lachen tot je in je broek pist en lekker kletsen.. En het leukste is dat ik er de volgende ochtend nog iets van onthoudt ook
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 17:49
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Cryptic Winterstorm schreef op 02-07-2003 @ 14:53:
..je zult vast wel weten dat alcohol je een stuk losser kan maken...
Hemeltje, NÓG losser.. Wat gebeurd er dan met mij...

Noop voor mijn geen alcohol, de avond is leuker als je er wat van onthoudt
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 17:57
Cryptic Winterstorm
Avatar van Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Ik kán wel zonder alcohol, maar wat is er mis met wat bier drinken? Niks toch? Het word er alleen maar gezelliger door IMHO.

Laatst gewijzigd op 02-07-2003 om 17:59.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 18:05
Verwijderd
Ik heb geen zin om het hele topic door te lezen, dus als ik domme dingen zeg: niet op letten

Wanneer ik veel of redelijk veel alcohol drink ben ik de volgende dag echt heel misselijk. Vaak hoef ik dan nog niet eens te kotsen ofzo, maar voel ik me gewoon zo. Dat heb ik sinds een jaar ofzo, of iets langer. Echt supervaag en irritant. Hoofdpijn heb ik sowieso bijna nooit, dus dan ook niet.

Maar zorg ervoor dat je voordat je uitgaat goed gegeten hebt, dus 's avonds gewoon normaal eten. Het liefst niet extreem vette rotzooi. En tussendoor idd genoeg water drinken en aan het eind vd avond wat water. En dan als je thuis komt nog een paar glazen water.

Ik heb ook altijd dat m'n hart gigantisch snel klopt als ik na een avondje uit in m'n bed duik. Sterker nog: ik had het gister al na 2 kleine glaasjes Baileys.
Maar daar word ik dan weer niet misselijk van.

Misschien moet je ook eens Baileys proberen, want bier is gewoon ranzig. Van Baileys word ik ook niet misselijk ofzo.

En tsja.. dat je dan tijdens / na het uitgaan nog ff naar de snackbar gaat.. dat vette eten is ook weer een aanslag op je lever, probeer anders iets met minder vet te eten.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 18:35
Cryptic Winterstorm
Avatar van Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Ja dat mijn hart gruwelijk hard bonkt heb ik ook...
Het zou ook kunnen dat dat eten er iets mee te maken heeft, na het stappen gaan we immers altijd naar de friettent en eten we shoarma oid.

Maar ik vind bier wel lekker, maar al die mix drankjes weer niet.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 23:02
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Qamra schreef op 02-07-2003 @ 18:47:
Doe je tóch iets fout, want ik heb AL-TIJD dolle pret hoor, lekker dansen, lachen tot je in je broek pist en lekker kletsen.. En het leukste is dat ik er de volgende ochtend nog iets van onthoudt ook
niet iedereeen vergeet dingen door alcohol
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten eigen boek
W.A.L.L.I.E
20 06-11-2012 19:44
Verhalen & Gedichten Weten jullie nog...
Vlooienband
146 02-12-2004 13:50


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:15.