Oud 30-12-2004, 01:07
LitaGirl
Avatar van LitaGirl
LitaGirl is offline
TNA verliest nog steeds geld...al gaat het idd steeds beter met ze maar winst hebben ze nog nie echt....
Advertentie
Oud 30-12-2004, 11:42
Brigitte
Brigitte is offline
Okee maar dat is iig beter dan failliet gaan.

Ik hoorde dat het kwam omdat ze zoveel dure worstelaars inhuren.
__________________
Je veux juste une dernière danse, avant l'ombre et l'indifférence} P.E.R.V.S
Oud 30-12-2004, 12:18
Verwijderd
Citaat:
Brigitte schreef op 30-12-2004 @ 11:42 :
Okee maar dat is iig beter dan failliet gaan.

Ik hoorde dat het kwam omdat ze zoveel dure worstelaars inhuren.
Daar heeft het denk ik wel mee te maken. Diezelfde worstelaars die TNA nu inhuurt( nash, hall, macho man, enz.) Zijn mede verantwoordelijk geweest voor de ondergang van WCW. Deze geldwolven wilden zoveel geld van WCW dat die in de fianaciele problemen is geraakt met alle gevolgen van dien. En nu zijn ze dus weer bezig met TNA de nek om te draaien?
Oud 30-12-2004, 20:45
Brigitte
Brigitte is offline
Ik had ook wel ergens een bron gelezen maar die kan ik nu niet meer vinden.
Maar dat was wel wat er instond ja, en ik kan me ook niet meer voorstellen dat die lui hierna ooit nog ergens aan de bak komen.
Van mij hoeft het ook niet, zit niet op ze te wachten.
__________________
Je veux juste une dernière danse, avant l'ombre et l'indifférence} P.E.R.V.S
Oud 02-01-2005, 01:11
LitaGirl
Avatar van LitaGirl
LitaGirl is offline
neej idd..ik zit ook niet echt te wachten op een stel uit vorm geraakte oude geldwolven..maar ja TNA denkt dat ze daarmee meer fans trekken...wat zij willen.....
Oud 02-01-2005, 14:16
Verwijderd
Citaat:
LitaGirl schreef op 02-01-2005 @ 01:11 :
neej idd..ik zit ook niet echt te wachten op een stel uit vorm geraakte oude geldwolven..maar ja TNA denkt dat ze daarmee meer fans trekken...wat zij willen.....
Het lukt ze anders aardig goed. Ondanks dat die geldwolven al oud en uit vorm zijn, hebben ze toch een zekere uitstraling en ervaring. dat trekt kijkers. Bovendien heeft TNA gewoon hele sterke verhaallijnen en veel soorten matches en natuurlijk de zeshoekige ring.
Oud 02-01-2005, 22:55
Hollandia
Hollandia is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 02-01-2005 @ 14:16 :
Het lukt ze anders aardig goed. Ondanks dat die geldwolven al oud en uit vorm zijn, hebben ze toch een zekere uitstraling en ervaring. dat trekt kijkers. Bovendien heeft TNA gewoon hele sterke verhaallijnen en veel soorten matches en natuurlijk de zeshoekige ring.
Sterke verhaallijnen? Dream on...

Scott Hall als f'n Elvis is gewoon een trieste zaak. Het enige goede bericht dat ik van TNA heb ontvangen de laatste tijd is dat Jeff Jarrett niet meer de matches boekt...

Alhoewel Petey Williams' Canadian Destroyer een hele mooie move is
__________________
You calling me out? Kid, you have to crawl before you can walk!
Oud 02-01-2005, 23:12
LitaGirl
Avatar van LitaGirl
LitaGirl is offline
geen idee wat er voor verhalen bij TNA zijn...heb het al weer ff niet gevolgd...maar toen ik het volgde zag ik ook niet echt verhaallijnen.....
die 6-kantige ring is wel grappig.....
Oud 03-01-2005, 13:22
Verwijderd
Citaat:
Hollandia schreef op 02-01-2005 @ 22:55 :
Sterke verhaallijnen? Dream on...

Scott Hall als f'n Elvis is gewoon een trieste zaak. Het enige goede bericht dat ik van TNA heb ontvangen de laatste tijd is dat Jeff Jarrett niet meer de matches boekt...

Alhoewel Petey Williams' Canadian Destroyer een hele mooie move is
De X-division bijvoorbeeld is ontzettend goed.
Scott Hall daar heb ik het niet over. Die zal daar echt niet lang blijven. Ik heb het meer over de jongere generatie. Aj styles enzo. Die verhaallijnen bij TNA zijn wel beter dan WWE.
Oud 03-01-2005, 14:16
Middlefinger1
Avatar van Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
Citaat:
Hollandia schreef op 02-01-2005 @ 22:55 :
Sterke verhaallijnen? Dream on...

Scott Hall als f'n Elvis is gewoon een trieste zaak. Het enige goede bericht dat ik van TNA heb ontvangen de laatste tijd is dat Jeff Jarrett niet meer de matches boekt...

Alhoewel Petey Williams' Canadian Destroyer een hele mooie move is
maar het is geacteerd
__________________
Nee, ik spreek geen alto !!
Oud 03-01-2005, 14:52
Hollandia
Hollandia is offline
Citaat:
Middlefinger1 schreef op 03-01-2005 @ 14:16 :
maar het is geacteerd
Neemt niks weg dat het nog mooi gedaan is... net zoals bij een film...

Maar ik snap nu niet echt wat jouw probleem is? Als andere mensen dit leuk vinden, dan mag dat toch zeker wel? Want op iedereen reageer je met 'het is nep' etc., maar doe je dat bij films ook? Als je het niet leuk vind, oké, maar dan hoef je niet telkens de discussies van andere mensen te verstoren met je 'het is nep'.

@ Rick Steiner... TNA is echt héél zwak met storylines hoor. Ook met de X-Division. De matches zijn wel aardig, maar toch zitten er af en toe te veel spots in aka het alom bekende spotfestijn.

TNA is inderdaad aardig op weg om failliet te gaan, en dat is dus geen broodje aap verhaal. Alhoewel ze nu weer richting het break even point gaan. Gelukkig heeft Jerry Jarret (de vader van...) wel genoeg geld om het nog een tijdje uit te houden...
__________________
You calling me out? Kid, you have to crawl before you can walk!
Oud 03-01-2005, 14:56
Verwijderd
Ik had gisteravond een film gegeken.De Film: The punisher. en warempel wie speelt erin?? kevin Nash. Was een leuke scene waarin hij zat.
Oud 04-01-2005, 00:57
LitaGirl
Avatar van LitaGirl
LitaGirl is offline
sommige mensen moeten gewoon altijd hun zin doordrijven.....

wisten jullie dat edge in highlander (de film heeft gespeeld) heb die film gezien maar hem nog nooit
zag gister HHH op tmf...promotie voor blade trinity best wel grappig om hem op nederlandse tv te zien....

newyear's revolution nog 5 dagen...ik ben best wel benieuwd hoe de elemination chamber gaat verlopen (aub geen spoiler plaatsen ) ik hoop dat Y2J wint maar de schrijvers kennende wordt het HHH of orton.....
Oud 04-01-2005, 03:21
vampiro
Avatar van vampiro
vampiro is offline
Damn wat een actieve topic over wrestling Great!

Geweldig om te zien dat er zelfs op het forum nog zoveel over gesproken word. Vooral omdat menige "fan" nog altijd denkt de enige te zijn, totdat ze de wereld van internet betreden

Ik moet ook hoognodig weeres TNA gaan kijken. Kheb de kast vol van TNA banden (alle impacts en de PPV's vanaf #29 tot het einde maar heb er nog nix van gekeken eigenlijk )
__________________
Will Your Smile Be True?
Oud 04-01-2005, 03:23
vampiro
Avatar van vampiro
vampiro is offline
Citaat:
LitaGirl schreef op 04-01-2005 @ 00:57 :
sommige mensen moeten gewoon altijd hun zin doordrijven.....

wisten jullie dat edge in highlander (de film heeft gespeeld) heb die film gezien maar hem nog nooit
zag gister HHH op tmf...promotie voor blade trinity best wel grappig om hem op nederlandse tv te zien....

newyear's revolution nog 5 dagen...ik ben best wel benieuwd hoe de elemination chamber gaat verlopen (aub geen spoiler plaatsen ) ik hoop dat Y2J wint maar de schrijvers kennende wordt het HHH of orton.....
Dan hoop ik toch op HHH. Orton zal dan misschien goed zijn maar ik vind hem gewoonweg te jong, hij komt niet overtuigend over nog. Maarjah... wie ben ik. Ik erger me al zo vaak aan de foutjes in de verhaallijnen. (neem de push van mordecai om hem daarna weer te ontslaan )
__________________
Will Your Smile Be True?
Oud 04-01-2005, 03:24
vampiro
Avatar van vampiro
vampiro is offline
Sorry dat ik alweer even post, maar ik MOET gewoon even kwijt dat ik op de foto sta met Mick Foley

Vorige maand in Olsberg in Duitsland "international impact" *damn proud*
__________________
Will Your Smile Be True?
Oud 04-01-2005, 11:47
Brigitte
Brigitte is offline
Citaat:
vampiro schreef op 04-01-2005 @ 03:24 :
Sorry dat ik alweer even post, maar ik MOET gewoon even kwijt dat ik op de foto sta met Mick Foley

Vorige maand in Olsberg in Duitsland "international impact" *damn proud*

Oeeeh stoer

Ben ook heel erg benieuwd naar de Elimination Chamber, maar heb echt geen idee wie dr gaat winnen.
Ik hoop eigenlijk niet op Orton, ik vind hem wel goed maar als champ ben ik nog niet helemaal overtuigd.
__________________
Je veux juste une dernière danse, avant l'ombre et l'indifférence} P.E.R.V.S
Oud 04-01-2005, 13:16
vampiro
Avatar van vampiro
vampiro is offline
Citaat:
Brigitte schreef op 04-01-2005 @ 11:47 :
Oeeeh stoer

Ben ook heel erg benieuwd naar de Elimination Chamber, maar heb echt geen idee wie dr gaat winnen.
Ik hoop eigenlijk niet op Orton, ik vind hem wel goed maar als champ ben ik nog niet helemaal overtuigd.
Dat van Orton vind ik dus precies hetzelfde. Het is een goede worstelaar in de ring, maar naar mijn idee nog te "jong en groen" voor een overtuigende kampioen. Geef mij dan toch maar gewoon Benoit of om mij Batista, die dan in de ring wat minder is maar qua uitraling Ortin 3 keer voorbij gaat. Najah we zullen zien

Mag ik trouwens vragen hoelang jullie allemaal fan zijn? Nemen jullie ook alles op op Tape/CD/DVD?

En waardoor zijn jullie fan geworden?

Ikzelf ben nu een kleine 10 jaar fan. Ik werd dis destijds door de New Japan matches op eurosport met het beroemde en beruchte commentaar van Frans Henrichs Ik herinner mijn eerste echte match als Jushin Liger VS Negro Casas. Meteen bij de eerste match die ik zag dacht ik DIT is iets voor mij. De week erna heb ik meteen de aflevering opgenomen en ben er nooit mee gestopt.

Ondertussen zit ik tegen de 1000 tapes / DVD's van de WWE, WCW, ECW, ROH, CZW, Japan enz enz.

Andere fans zijn trouwens altijd welkom op mijn msn (zie profile)
__________________
Will Your Smile Be True?
Oud 04-01-2005, 13:24
Verwijderd
Citaat:
Brigitte schreef op 04-01-2005 @ 11:47 :
Oeeeh stoer

Ben ook heel erg benieuwd naar de Elimination Chamber, maar heb echt geen idee wie dr gaat winnen.
Ik hoop eigenlijk niet op Orton, ik vind hem wel goed maar als champ ben ik nog niet helemaal overtuigd.
De elimination Chamber bij smackdown zou een goede zet zijn. daar zijn zoveel gasten die de WWE title willen hebben dat een elimination chambermatch wel zou volstaan.

Laatst gewijzigd op 04-01-2005 om 13:39.
Oud 04-01-2005, 13:38
Verwijderd
Citaat:
vampiro schreef op 04-01-2005 @ 13:16 :
Dat van Orton vind ik dus precies hetzelfde. Het is een goede worstelaar in de ring, maar naar mijn idee nog te "jong en groen" voor een overtuigende kampioen. Geef mij dan toch maar gewoon Benoit of om mij Batista, die dan in de ring wat minder is maar qua uitraling Ortin 3 keer voorbij gaat. Najah we zullen zien

Mag ik trouwens vragen hoelang jullie allemaal fan zijn? Nemen jullie ook alles op op Tape/CD/DVD?

En waardoor zijn jullie fan geworden?

Ikzelf ben nu een kleine 10 jaar fan. Ik werd dis destijds door de New Japan matches op eurosport met het beroemde en beruchte commentaar van Frans Henrichs Ik herinner mijn eerste echte match als Jushin Liger VS Negro Casas. Meteen bij de eerste match die ik zag dacht ik DIT is iets voor mij. De week erna heb ik meteen de aflevering opgenomen en ben er nooit mee gestopt.

Ondertussen zit ik tegen de 1000 tapes / DVD's van de WWE, WCW, ECW, ROH, CZW, Japan enz enz.

Andere fans zijn trouwens altijd welkom op mijn msn (zie profile)
Ik ben al heel lang fan. zo'n 20 jaar. Als klein jochie keek ik samen met mijn pa naar WWF toen nog op Skychannel. Later verdween Skychannel uit Nederland maar Eurosport ging toen verder met de WWF. dat was nog eens een leuke tijd. Dat ging zo door Tot Wrestlemania VII. Dat was het laatste wat eurosport toen uitzond. een week later was Eurosport opeens uit de lucht( door een schandaal ofzo) Toen Eurosport weer terug was, zonden ze geen WWF meer uit. Toen had ik het dus een tijdje zonder Wrestling moeten doen, wat ik erg jammer vond. Toen kregen we opeens MBC op de kabel, en die bleek WWF uit te zenden, waar ik dus heel blij mee was. Maar dat duurde niet zo lang, toen kapten ze ermee. Inmiddels weer wat later zapte ik langs eurosport en opeens zag ik weer WWF. BLIJ! maar weer van korte duur. Ongeveer twee weken later was het weer weg. Maar daarvoor in de Plaats kwam het New Japan Pro Wrestling. Dat vond ik wel leuk. Na tijd kapten ze ermee en was er weer een leegte. Toen kwam TNT op de kabel en daar maakte ik kennis met WCW. Ik was verkocht. Na een tijd werd TNT veranderd in TCM. En geen WCW meer. Ik moest en zou WCW kijken dus ik kocht een satelliet schotel waarop ik tot op de dag van vandaag naar Wrestling kijk. Eerst naar WCW op DSF. WWF werd toen uitgezonden op TM3 maar daar keek ik nooit naar, omdat WCW gewoon beter was. WCW werd overgenomen door WWF en geen Wrestling meer op DSF of TM3. het werd een tijdje stil tot ik op TELE5 WWE smackdown zag. Toen ging ik het weer kijken. En dat doe ik nu nog steeds. En TNA kijk ik ook wel.
Een lang verhaal van 20 jaar wrestlingfan zijn.
Oud 04-01-2005, 14:18
Brigitte
Brigitte is offline
Hehe ik ben fan geworden van de WWE door m'n vriendje.

Toen wij verkering kregen was hij echt al heel lang superfan, en toen ben ik het ook een beetje gaan volgen.
Ik wist namelijk helemaal niets van worstelen, ik wist wel wie Hulk Hogan was, maar niet waar hij bekend van was geworden etc.

Al snel begon ik worstelen ook heel leuk te vinden en echt te gaan volgen, maar omdat wij nu 3,5 jaar verkering hebben weet ik bijzonder weinig over het worstelen van voor die tijd, dus wcw en ecw etc. Ik ben nog bezig met een inhaalrace.

Verder ben ik al twee keer naar een grote show in Duitsland geweest wat helemaal geweldig was, ook naar de FCW en DWF in Nederland.

We krijgen nu elke week raw en smackdown binnen en de ppv's dus die kijken we altijd, al lopen we meestal wel een paar weken achter.

M'n vriend en ik hebben een hele andere smaak qua worstelaars dus dat zorgt meestal wel voor leuke discussies en fanatiek meeschreeuwen tijdens een ppv

Dat was het wel zo'n beetje, lekker lang verhaal ook.
__________________
Je veux juste une dernière danse, avant l'ombre et l'indifférence} P.E.R.V.S
Oud 04-01-2005, 14:28
vampiro
Avatar van vampiro
vampiro is offline
Citaat:
Brigitte schreef op 04-01-2005 @ 14:18 :
Hehe ik ben fan geworden van de WWE door m'n vriendje.

Toen wij verkering kregen was hij echt al heel lang superfan, en toen ben ik het ook een beetje gaan volgen.
Ik wist namelijk helemaal niets van worstelen, ik wist wel wie Hulk Hogan was, maar niet waar hij bekend van was geworden etc.

Al snel begon ik worstelen ook heel leuk te vinden en echt te gaan volgen, maar omdat wij nu 3,5 jaar verkering hebben weet ik bijzonder weinig over het worstelen van voor die tijd, dus wcw en ecw etc. Ik ben nog bezig met een inhaalrace.

Verder ben ik al twee keer naar een grote show in Duitsland geweest wat helemaal geweldig was, ook naar de FCW en DWF in Nederland.

We krijgen nu elke week raw en smackdown binnen en de ppv's dus die kijken we altijd, al lopen we meestal wel een paar weken achter.

M'n vriend en ik hebben een hele andere smaak qua worstelaars dus dat zorgt meestal wel voor leuke discussies en fanatiek meeschreeuwen tijdens een ppv

Dat was het wel zo'n beetje, lekker lang verhaal ook.
mag ik vragen hoe je vriend heet? Ik ken op internet redelijk wat fans van naam
__________________
Will Your Smile Be True?
Oud 04-01-2005, 14:36
Verwijderd
Citaat:
Brigitte schreef op 04-01-2005 @ 14:18 :
Hehe ik ben fan geworden van de WWE door m'n vriendje.

Toen wij verkering kregen was hij echt al heel lang superfan, en toen ben ik het ook een beetje gaan volgen.
Ik wist namelijk helemaal niets van worstelen, ik wist wel wie Hulk Hogan was, maar niet waar hij bekend van was geworden etc.

Al snel begon ik worstelen ook heel leuk te vinden en echt te gaan volgen, maar omdat wij nu 3,5 jaar verkering hebben weet ik bijzonder weinig over het worstelen van voor die tijd, dus wcw en ecw etc. Ik ben nog bezig met een inhaalrace.

Verder ben ik al twee keer naar een grote show in Duitsland geweest wat helemaal geweldig was, ook naar de FCW en DWF in Nederland.

We krijgen nu elke week raw en smackdown binnen en de ppv's dus die kijken we altijd, al lopen we meestal wel een paar weken achter.

M'n vriend en ik hebben een hele andere smaak qua worstelaars dus dat zorgt meestal wel voor leuke discussies en fanatiek meeschreeuwen tijdens een ppv

Dat was het wel zo'n beetje, lekker lang verhaal ook.
ze houden zeker van dat extreme- wrestling waar ze elkaar bewerken met scharen enzo. Dat gaat mij iets te ver. Voor mij hardcore en niet verder.
Oud 04-01-2005, 14:40
Verwijderd
@ vampiro: ken jij toevallig soren met 2 puntjes op de o uit limburg? Hij had geworsteld bij de FCW geloof ik.
Oud 04-01-2005, 15:26
vampiro
Avatar van vampiro
vampiro is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 04-01-2005 @ 14:40 :
@ vampiro: ken jij toevallig soren met 2 puntjes op de o uit limburg? Hij had geworsteld bij de FCW geloof ik.
hmz, neh zegt me zo niets.

Al moet ik erbij zeggen dat ik ook niet zo op de hoogte ben van het worstelgebeuren in nederland. Ik ben pas bij 2 nederlandse shows geweest. (vreemd hoe je dan wel 600 km duitsland ingaat en binnen nederland ho maar )
__________________
Will Your Smile Be True?
Oud 05-01-2005, 03:01
LitaGirl
Avatar van LitaGirl
LitaGirl is offline
ik ben nu misschien 3 jaar fan ofzo...dus heb zeker wat in te halen, ben ermee in aanraking gekomen door de vriend van een vriendin van mij
opnemen gaat niet want ik kan niks ontvangen wat worstelen uitzend maar stiekem *download* ik weleens raw en smackdown van internet
voorderest koop ik de dvd's die me boeiend lijken (heb er vandaag weer 2 gekocht waarbij er 2 gratis zaten)
ik zou heeeeeel graag naar een show willen maar ja dichtsbijzijnde is dan duitsland en ik heb geen vervoer of wat dan ook heel jammer maar ja.....
ik heb laatst de handtekening van jeff hardy gewonnen (ja ben fan van hem) en moet ooit ook nog eens de handtekening van matt hardy en lita binnenkrijgen maar denk dat die nu in de post verdwaald zijn
voorderest ben ik op veel sites te vinden om op de hoogte te blijven.....
Oud 05-01-2005, 11:46
Brigitte
Brigitte is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 04-01-2005 @ 14:36 :
ze houden zeker van dat extreme- wrestling waar ze elkaar bewerken met scharen enzo. Dat gaat mij iets te ver. Voor mij hardcore en niet verder.
Wie bedoel je met ze?
Ik hou zelf helemaal niet van die japanese deathmatches, maar m'n vriend kijkt het weleens met een andere vriend.


@ Vampiro
En mijn vriend heet Roman-Paul, op internet Inferno, en volgens mij kennen jullie elkaar wel, van video's verkopen enzo.
__________________
Je veux juste une dernière danse, avant l'ombre et l'indifférence} P.E.R.V.S
Oud 05-01-2005, 11:49
Brigitte
Brigitte is offline
Citaat:
LitaGirl schreef op 05-01-2005 @ 03:01 :
ik ben nu misschien 3 jaar fan ofzo...dus heb zeker wat in te halen, ben ermee in aanraking gekomen door de vriend van een vriendin van mij
opnemen gaat niet want ik kan niks ontvangen wat worstelen uitzend maar stiekem *download* ik weleens raw en smackdown van internet
voorderest koop ik de dvd's die me boeiend lijken (heb er vandaag weer 2 gekocht waarbij er 2 gratis zaten)
ik zou heeeeeel graag naar een show willen maar ja dichtsbijzijnde is dan duitsland en ik heb geen vervoer of wat dan ook heel jammer maar ja.....
ik heb laatst de handtekening van jeff hardy gewonnen (ja ben fan van hem) en moet ooit ook nog eens de handtekening van matt hardy en lita binnenkrijgen maar denk dat die nu in de post verdwaald zijn
voorderest ben ik op veel sites te vinden om op de hoogte te blijven.....
Wij zijn afgelopen jaar met Superstars naar Duitsland gegaan, dan zit je dus wel 9 uur in de bus, maar het was absoluut de moeite waard.

Wel leuk om een keertje een meisje te zien die van worstelen houdt, want t blijft toch wel een mannenwereldje.
Het jaar daarvoor zat ik met 8 mannen in een busje naar Duitsland, en afgelopen jaar met een hele bus vol, en drie meisjes ofzo.

Dit jaar komt RAW weer naar Duitsland en ik wil er weer heel graag naar toe, maar ze komen in Berlijn en dat is echt suuuper ver weg.
Misschien gaan we dit jaar wel met het vliegtuig ofzo, tis ook op een doordeweekse dag

M'n vriend kreeg twee weken geleden ofzo een foto met handtekening van HBK binnen, die hangt nu aan de muur
__________________
Je veux juste une dernière danse, avant l'ombre et l'indifférence} P.E.R.V.S
Oud 05-01-2005, 13:44
Verwijderd
Citaat:
Brigitte schreef op 05-01-2005 @ 11:46 :
Wie bedoel je met ze?
Ik hou zelf helemaal niet van die japanese deathmatches, maar m'n vriend kijkt het weleens met een andere vriend.

ik bedoel of je vriend en zijn vriendengraag nar matches kijken waarbij die worstelaars elkaar bewerken met scharen enzo?
Oud 05-01-2005, 13:46
Verwijderd
Citaat:
Brigitte schreef op 05-01-2005 @ 11:49 :
Wij zijn afgelopen jaar met Superstars naar Duitsland gegaan, dan zit je dus wel 9 uur in de bus, maar het was absoluut de moeite waard.

Wel leuk om een keertje een meisje te zien die van worstelen houdt, want t blijft toch wel een mannenwereldje.
Het jaar daarvoor zat ik met 8 mannen in een busje naar Duitsland, en afgelopen jaar met een hele bus vol, en drie meisjes ofzo.

Dit jaar komt RAW weer naar Duitsland en ik wil er weer heel graag naar toe, maar ze komen in Berlijn en dat is echt suuuper ver weg.
Misschien gaan we dit jaar wel met het vliegtuig ofzo, tis ook op een doordeweekse dag

M'n vriend kreeg twee weken geleden ofzo een foto met handtekening van HBK binnen, die hangt nu aan de muur
WWE was wel een keertje in Nederland geweest. WWF heetten ze toen nog. dat was ergens in 1991 geloof. Ik was er zelf niet geweest, maar ik had wel vernomen dat er maar weinig publiek op afkwam.
Oud 05-01-2005, 13:48
Verwijderd
Citaat:
Brigitte schreef op 05-01-2005 @ 11:46 :

@ Vampiro
En mijn vriend heet Roman-Paul, op internet Inferno, en volgens mij kennen jullie elkaar wel, van video's verkopen enzo.
Ik denk dat ik Inferno wel ken. Niet goed., maar zijn naam komt me erg bekend voor. Volgens mij zit op dit forum een Inferno. Is dat hem soms? En ik denk dat ik zijn naam ook op andere fora heb gezien. WWEH mischien?
Oud 05-01-2005, 17:55
Brigitte
Brigitte is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 05-01-2005 @ 13:44 :
ik bedoel of je vriend en zijn vriendengraag nar matches kijken waarbij die worstelaars elkaar bewerken met scharen enzo?

Ojaa nou die kijkt tie weleens, tis dus niet helemaal mijn smaak, ik hoor weleens verhalen over nietmachines en grasmaaiers en dan weet ik weer genoeg
__________________
Je veux juste une dernière danse, avant l'ombre et l'indifférence} P.E.R.V.S
Oud 05-01-2005, 17:56
Brigitte
Brigitte is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 05-01-2005 @ 13:48 :
Ik denk dat ik Inferno wel ken. Niet goed., maar zijn naam komt me erg bekend voor. Volgens mij zit op dit forum een Inferno. Is dat hem soms? En ik denk dat ik zijn naam ook op andere fora heb gezien. WWEH mischien?
Jaa kan goed kloppen, ik heb het idee dat jullie elkaar ook op msn hebben maar dat weet ik niet zeker.
__________________
Je veux juste une dernière danse, avant l'ombre et l'indifférence} P.E.R.V.S
Oud 05-01-2005, 18:17
vampiro
Avatar van vampiro
vampiro is offline
Citaat:
Brigitte schreef op 05-01-2005 @ 11:46 :
Wie bedoel je met ze?
Ik hou zelf helemaal niet van die japanese deathmatches, maar m'n vriend kijkt het weleens met een andere vriend.


@ Vampiro
En mijn vriend heet Roman-Paul, op internet Inferno, en volgens mij kennen jullie elkaar wel, van video's verkopen enzo.
Ah jah klopt we hebben inderdaad welles wat heen en weer verkocht
__________________
Will Your Smile Be True?
Oud 05-01-2005, 18:53
Brigitte
Brigitte is offline
Dat dacht ik wel
__________________
Je veux juste une dernière danse, avant l'ombre et l'indifférence} P.E.R.V.S
Oud 06-01-2005, 15:33
Verwijderd
Citaat:
Brigitte schreef op 05-01-2005 @ 17:56 :
Jaa kan goed kloppen, ik heb het idee dat jullie elkaar ook op msn hebben maar dat weet ik niet zeker.
Mischien als hij ook andere namen gebruikt en moderator is bij ucassupport.nl? Die heb ik namelijk wel op msn staan. Acidburntenereife is die naam. Ik weet niet of dat inferno is.
Oud 06-01-2005, 15:51
vampiro
Avatar van vampiro
vampiro is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 06-01-2005 @ 15:33 :
Mischien als hij ook andere namen gebruikt en moderator is bij ucassupport.nl? Die heb ik namelijk wel op msn staan. Acidburntenereife is die naam. Ik weet niet of dat inferno is.
volgens mij niet... acidburn hebbik ook welles in mn msn gehad

Bij mijn weten is inferno iemand anders.
__________________
Will Your Smile Be True?
Oud 06-01-2005, 15:55
Verwijderd
Citaat:
vampiro schreef op 06-01-2005 @ 15:51 :
volgens mij niet... acidburn hebbik ook welles in mn msn gehad

Bij mijn weten is inferno iemand anders.
Dan staat inferno niet op m'n msn.
Oud 07-01-2005, 14:30
Verwijderd
kijk is gister ff naar UFC op tv en wie zie ik in het publiek zitten?
Goldberg.
Oud 07-01-2005, 20:54
Brigitte
Brigitte is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 06-01-2005 @ 15:55 :
Dan staat inferno niet op m'n msn.
Inferno heet gewoon Inferno op msn, dus dan is dat iemand anders.
Ik wist ook niet zeker of jullie elkaar in je msn hadden staan hoor
__________________
Je veux juste une dernière danse, avant l'ombre et l'indifférence} P.E.R.V.S
Oud 08-01-2005, 00:11
LitaGirl
Avatar van LitaGirl
LitaGirl is offline
Citaat:
Brigitte schreef op 05-01-2005 @ 11:49 :

M'n vriend kreeg twee weken geleden ofzo een foto met handtekening van HBK binnen, die hangt nu aan de muur
dat wil ik ook man voor iemand van zijn leeftijd is ie afentoe nog best wel lekker

en idd je ziet weinig meisjes die er fan van zijn..ik zie sowieso eigenlijk maar 1 fan voorderest ken ik geen fan persoonlijk ofzo.....
Oud 08-01-2005, 11:22
Brigitte
Brigitte is offline
Citaat:
LitaGirl schreef op 08-01-2005 @ 00:11 :
dat wil ik ook man voor iemand van zijn leeftijd is ie afentoe nog best wel lekker

en idd je ziet weinig meisjes die er fan van zijn..ik zie sowieso eigenlijk maar 1 fan voorderest ken ik geen fan persoonlijk ofzo.....
heheh i know
Toen we naar Duitsland gingen werd ik opeens ook heel erg blij, want we gingen HBK zien.
M'n vriend had echt zoiets van
Hij is erg fan van evolution, en ik dus helemaal niet.

Ojaaa gisteren hebben wij the Eddie Guerrero story gekeken, cheating life stealing death geloof ik.
Iemand gezien? Ik vond hem erg goed.
__________________
Je veux juste une dernière danse, avant l'ombre et l'indifférence} P.E.R.V.S
Oud 08-01-2005, 15:40
Verwijderd
Citaat:
Brigitte schreef op 08-01-2005 @ 11:22 :
heheh i know
Toen we naar Duitsland gingen werd ik opeens ook heel erg blij, want we gingen HBK zien.
M'n vriend had echt zoiets van
Hij is erg fan van evolution, en ik dus helemaal niet.

Ojaaa gisteren hebben wij the Eddie Guerrero story gekeken, cheating life stealing death geloof ik.
Iemand gezien? Ik vond hem erg goed.
Iemand die ik van chat ken en in Groot-Brittranie woont had HHH ontmoet en ze vond hem erg arrogant. Hij is wel de Worstelaar aan wie ik de grootste hekel heb.

Eddie Guerrero story heb ik nog niet gezien. Wordt tijd dat ik die ff ga regelen. En Monday night war wil ik ook graag zien. Ik had die geloof ik pas nog op een site zien staan voor downloads.
Oud 09-01-2005, 03:53
LitaGirl
Avatar van LitaGirl
LitaGirl is offline
Citaat:
Brigitte schreef op 08-01-2005 @ 11:22 :
.
Ojaaa gisteren hebben wij the Eddie Guerrero story gekeken, cheating life stealing death geloof ik.
Iemand gezien? Ik vond hem erg goed.
ik heb hem gister gezien (alleen het officiele gedeelte want jaja downloaden hé, maar ben zeker van plan om hem te gaan kopen) maar ik vind hem zeer indrukwekkend, ook omdat hij zo open is over het hele gebeuren....

HHH vind ik niet leuk omdat hij altijd de titel in handen heeft, nu gelukkig nie meer...
Oud 09-01-2005, 22:27
Brigitte
Brigitte is offline
Monday Night Wars heb ik een tijdje gelezen op de computer gekeken, ergens van internet afgeplukt.
Ook erg aan te raden, vooral omdat ik het toen allemaal nog niet keek, ik weet wel een beetje hoe het zit maar om het zo allemaal te horen en zien is erg gaaf.

Trouwens @Litagirl.
In de nieuwste RAW staat een artikel overLita en een poster.
Gaat over de ruzies met Trish, vond het wel leuk artikel en mooie poster.
__________________
Je veux juste une dernière danse, avant l'ombre et l'indifférence} P.E.R.V.S
Oud 09-01-2005, 23:43
LitaGirl
Avatar van LitaGirl
LitaGirl is offline
Citaat:
Brigitte schreef op 09-01-2005 @ 22:27 :
.
Trouwens @Litagirl.
In de nieuwste RAW staat een artikel overLita en een poster.
Gaat over de ruzies met Trish, vond het wel leuk artikel en mooie poster.
ja die heb ik, maar ben nog steeds op zoek naar het speciale magazine over HBK, maar kan hem nergens vinden, maar in amerika is ie wel al uit....
Oud 10-01-2005, 13:20
Brigitte
Brigitte is offline
Citaat:
LitaGirl schreef op 09-01-2005 @ 23:43 :
ja die heb ik, maar ben nog steeds op zoek naar het speciale magazine over HBK, maar kan hem nergens vinden, maar in amerika is ie wel al uit....
Jaaa die zoek ik ook, maar mooi onvindbaar.
__________________
Je veux juste une dernière danse, avant l'ombre et l'indifférence} P.E.R.V.S
Oud 10-01-2005, 14:30
Verwijderd
Ik ben benieuwd naar New Years Revolution. met name de Elimination chamber. ik heb hem al op tape staan. Ik moet hem maar eens gaan kijken.

Ik heb trouwens ergens gelezen dat Brock Lesnar waarschijnlijk terugkeerd bij de WWE, mischien bij wrestlemania. Hij wil zelf weer gaan worstelen en probeert contact te krijgen met WWE, alleen Houdt WWE zich nu doof( zoals Brock eerst bij WWE deed). Ik hoop dat hij terugkeerd dan wordt het weer leuk bij de WWE.
Oud 10-01-2005, 18:15
Brigitte
Brigitte is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 10-01-2005 @ 14:30 :
Ik ben benieuwd naar New Years Revolution. met name de Elimination chamber. ik heb hem al op tape staan. Ik moet hem maar eens gaan kijken.

Ik heb trouwens ergens gelezen dat Brock Lesnar waarschijnlijk terugkeerd bij de WWE, mischien bij wrestlemania. Hij wil zelf weer gaan worstelen en probeert contact te krijgen met WWE, alleen Houdt WWE zich nu doof( zoals Brock eerst bij WWE deed). Ik hoop dat hij terugkeerd dan wordt het weer leuk bij de WWE.
Ik ben ook erg benieuwd, ga hem denk volgende week kijken.

Please niet spoilen hier!!!!

En ik had ergens gelezen dat Brock weer terugwilde naar de WWE maar nu in Japan worstelt, misschien omdat de WWE hem negeert.
Ik twijfel een beetje, eerst vond ik het wel leuk dat hij misschien weer terugkomt maar aan de andere kant denk ik van been there.
Die laatste wrestlemania match van Brock vond ik wel dramatisch, tenminste vooral het publiek dan he.
__________________
Je veux juste une dernière danse, avant l'ombre et l'indifférence} P.E.R.V.S
Oud 11-01-2005, 02:01
LitaGirl
Avatar van LitaGirl
LitaGirl is offline
ik zou brock echt niet willen terug zien...hij is zelf opgestapt en nadat ie weg was begon ie wwe en de fans af te kraken...en persoonlijk vond ik er niks aan als hij in de ring stond
Maar hij worstelt in Japan, hij zit daar nu al..en hijs verloofd met sabel

ik was NYR aan het downloaden, is ie op 99% wordt ie der afgehaald dus nu heb ik nog niets
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd WWE wrestling #3
Rooster
200 28-05-2008 23:11
Vrije tijd WWE Wrestling #2
Verwijderd
501 08-01-2007 19:12
Vrije tijd WWE Worstel Legende - Rotterdam, 20 Maart - DCW Unbreakable
LWOLeN
0 07-03-2005 22:48
Vrije tijd nWo izz Back!!!
Verwijderd
10 06-12-2004 01:19
De Kantine Spam
sextinction
52 27-03-2004 13:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:37.