Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-07-2002, 18:26
Verwijderd
Ehm tja de titel zegt alles al? Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig in welke mate dat lifestyle afhankelijk is.. Ohw en dan zie ik nog wel 2 verschillende soorten avondjes uit. Een avond uit met vrienden/vriendinnen en een avondje uit met je vriend/vriendin..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-07-2002, 18:30
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
met vrienden/vriendinnen: pizza eten, uitgaan, in t park relaxen, gezellig video kijken

met vriend/vriendin: hetzelfde eigenlijk
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 18:32
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Met vrienden,eerst ergens wat drinken en samen wat eten en daarna naar een koel concert.
Of gewoon simpel een biertje in de kroeg drinken,en daarna naar de vrankrijk ofzo..
Met een possible vriendje precies hetzelfde,of een keer uit eten en naar de film
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 18:34
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Vrienden/vriendinnen: afspreken bij iemand, gezellig een beetje indrinken en kletsen. Daarna naar een café o.i.d.

Vriendje: samen boodschappen doen en iets koken, flesje champagne, filmpje kijken en gewoon thuis blijven.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 18:36
Biertjehakken
Avatar van Biertjehakken
Biertjehakken is offline
Even wachten tot mijn vriendin reageerd
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 18:38
*~*DOOR*~*
Avatar van *~*DOOR*~*
*~*DOOR*~* is offline
vrienden/vriendinnen of met 1 vriend(in) gewoon lekker praten ergens buiten in een park ofzo, met wat drinken .

Als ik met meerdere mensen ben: Eerst ergens wat drinken en daarna uitgaan.


vriend: Bij de haven naast de Batavia zitten aan het water, of op het strandje en dan gewoon kletsen enzo.



Ik ben toch altijd het liefste met 1 persoon tegelijk .
__________________
they say evil never sleeps... that's not true, right now I need a rest...
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 18:40
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
Biertjehakken schreef:
Even wachten tot mijn vriendin reageerd
Haha wat slecht zeg
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 18:40
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
*~*DOOR*~* schreef:
vrienden/vriendinnen of met 1 vriend(in) gewoon lekker praten ergens buiten in een park ofzo, met wat drinken .

Als ik met meerdere mensen ben: Eerst ergens wat drinken en daarna uitgaan.


vriend: Bij de haven naast de Batavia zitten aan het water, of op het strandje en dan gewoon kletsen enzo.



Ik ben toch altijd het liefste met 1 persoon tegelijk .
Ja ik ook,want anders krijg je weer mensen die zich onbewust gaan lopen opdringen als je net lekker aan het kletsen bent
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 18:49
acid-star
Avatar van acid-star
acid-star is offline
6 uur van te voren uitgebreid in bad.. Daarna nog een uur in mijn ondergoed rondhuppelen op muziek en stapels kleding uit de kast trekken.... anderhalf uur lang mijn makeup doen... glaasje wijn met mama... treintje pakken naar plek van bestemming en daar heel veel vriendjes zien
__________________
It's the same old show, He's a killer of a flash boy oooooooooooooooooohhhhhhh!!!!!!!!!!!!!h
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 18:56
Paulaah
Avatar van Paulaah
Paulaah is offline
Met vriendinnen: Lekker bij iemand thuis zitten (of ergens afspreken) gezellig praten en drinken en daarna uitgaan ofzo..

En met vriendje: eten, bioscoop.. en dan gewoon samen zijn
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 19:02
yvonnaah
Avatar van yvonnaah
yvonnaah is offline
met vrienden: pizza eten, ergens wat drinken, en gewoon lekker kletsen en daarna uitgaan ofzo

met vriendje: samen thuis koken bij kaarsjes, ergens wat drinken, naar het strand, hotelkamer reserveren
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 19:14
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Citaat:
Biertjehakken schreef:
Even wachten tot mijn vriendin reageerd
Tsss en dat vindt zichzelf goed genoeg om een hele fanclub om zich heen te bouwen

Met vrienden/vriendinnen: eerst met z'n allen bij iemand thuis wat eten of met de hele groep uit eten, dan gewoon relaxed vanaf een uur of 10 in ons café hangen (met dit weer dus terras ), vervolgens uit en dan daarna met z'n allen bij iemand slapen Dit is dan ook meestal mijn zaterdagavond
En als ik alleen met vriendinnen ga, lekker tutten van tevoren bij iemand thuis

Met vriendje: niet dat die er nog is Ligt eraan in wat voor bui ik ben. Ik vind het vaak heerlijk om lekker op te tutten en dan samen uit eten te gaan en daarna naar de film of zo.. of naar het theater (maar ja daar moet de heer in kwestie ook maar net van houden) of zo. Optie nr. 2 is gewoon lekker samen thuis op de bank hangen en filmpje huren en blijven slapen En optie 3 is gewoon met de hele vriendengroep (incl. hem dus ) gezellig wat gaan doen...

Tja ligt er allemaal maar net aan in wat voor bui je bent
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 19:45
Nuck
Nuck is offline
Met vrienden/vriendinnen: Bij iemand lekker relaxen, dan wat gaan drinken in een café en uitgaan.
Met vriendje (niet dat die er op het moment is, maar toch): Eerst gezellig uit eten, dan naar de bios o.i.d. .
__________________
As if!
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 20:00
Verwijderd
met 1 vriendje of vriendinnetje:
's middags afspreken, de hele dag winkelen met een rustpauze in de aroma (*zwijmel*), dan naar haar/zijn huis gaan en makeupperen/omkleden, daarna bij een groter groepje voegen en naar een concert/cafeetje gaan, als 't cafe sluit of het concert is afgelopen nog even met zn allen hangen en praten

met meerdere vriendjes of vriendinnetjes:
met zn allen afspreken bij iemand thuis, vanaf daar met zn alleen naar amsterdam om te winkelen of een fotorolletje kopen en foto's maken die je vervolgens allemaal weggooit omdat ze mislukken , later met zn allen naar een film/concert/cafe

met mn vriend
niet dat ik die heb maar goed
samen wakker worden en dan de hele dag heel lui in bed blijven en nintendospelletjes doen (jah sorry.. ben verslaafd )
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 20:10
drama
Avatar van drama
drama is offline
uhm, beetje gezellig rondhoppen.
__________________
Ik koop, dus ik besta
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 20:39
a new noise
a new noise is offline
Skanken tot ik letterlijk dood neerval (is nog niet gelukt )
__________________
The best thing since canned vegetables.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 20:44
~sweetgirl~
~sweetgirl~ is offline
Met vrienden en vriendinnen: Eerst naar een vriendin, beetje tutten en gezellig kletsen. Daarna samen naar het café waar de rest van vriend(inn)en als zijn (of nog komen) en dan gezellig wat drinken dus en als het heel gezellig is daarna nog naar een discotheek.

Met vriendje: Eerst ergens een hapje eten, of gewoon thuis eten. Daarna naar de bioscoop en daarna nog gezellig over de boulevard lopen. Of gewoon thuis blijven en filmpje huren of nog andere vrienden uitnodigen
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 21:09
*MiSs HoNeY*
*MiSs HoNeY* is offline
Avondtje uit met vrienden... Eerst uit eten daarna biosje met een lekkere lachfilmpie... en dan cafeetje en daarna naar de discotheek en lekker feesten en gek doen!! THAT'S LIFE TO HANG WITH YOUR FRIENDS!!

Veel liefs..
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 16-07-2002, 23:16
LeRatLuciano
Avatar van LeRatLuciano
LeRatLuciano is offline
Eerst thuis beetje samen muziek luisteren,eten en wat drinken(in de zin van alcohol)

dan in de auto van iemand richting stad, dope beat in de auto..aangekomen op naar een dope optreden van een artiest die ik allang had willen zien of die lang op zich heeft laten wachten en nu echt wel tijd werd onder het genot van een jonkoe en uiteraard wat drank...
lekker bouncen en chillen

wat merchandise kopen

en dan richting pizzeria of aziatisch restaurantje op de wallen

terug in de auto en lekker laat thuis en uiteraard wel de volgende dag vrij

Rat
__________________
C'est de la tristesse que tu peux lire dans mes yeux
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 06:36
Verwijderd
Citaat:
LeRatLuciano schreef:
Eerst thuis beetje samen muziek luisteren,eten en wat drinken(in de zin van alcohol)

dan in de auto van iemand richting stad, dope beat in de auto..aangekomen op naar een dope optreden van een artiest die ik allang had willen zien of die lang op zich heeft laten wachten en nu echt wel tijd werd onder het genot van een jonkoe en uiteraard wat drank...
lekker bouncen en chillen

wat merchandise kopen

en dan richting pizzeria of aziatisch restaurantje op de wallen

terug in de auto en lekker laat thuis en uiteraard wel de volgende dag vrij

Rat
Ik hoop niet dat je alvast teveel drinkt voordat je in de auto stapt naar dat ene vette concert. Straks rijd je jezelf nog dood (wat helemaal je eigen schuld is) voordat je die artiest uberhaupt hebt gezien, dat zou toch zonde zijn...
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 08:07
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Met wat vrienden en vriendinnen bij iemand thuis een filmpje kijken, onder het genot van een flesje wijn.

Uitgaan naar iets toe vind ik meestal niet zo leuk, omdat er hier in de buurt niet zoveel leuks is :/
__________________
Ik ben verliefd op het leven
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 09:18
PiNoW
Avatar van PiNoW
PiNoW is offline
met vriendjes of vriendinnetjes:
eerst met vriendinnetjes makeuppen enzow, even iets drinken.
samen naar leuk feestje oid (Groove Factory) en daar veel lol hebben en bij elkaar slapen.
of bij iemand thuis een kampvuur maken en met zen allen lekker een beetje drinken en een beetje roken, of in het stadspark zitten met zen allen (als het zulk weer is als nu)

met vriendje (die ik nu niet meer heb) :
samen iets gezelligs doen, daarna bij elkaar slapen en s ochtend wakker worden en de hele dag in bed blijven.
__________________
RIELEKST!
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 09:38
Black Sugar
Avatar van Black Sugar
Black Sugar is offline
Eerst gezellig thuis zitten, beetje indrinken eventueel. Video kijken, tv kijken, praten uhm nouja gewoon wat je doet als je thuis zit met vrienden.
Daarna rond een uur of half een de tad in naar Atak waar dan uiteraard die avond veel leuke bekenden en goede muziek is Om vier uur sluiten ze, dus daarna nog even een patatje eten bij de Muur.
Nog even zitten en dan terug naar huis nacht tv kijken (dus die vage tellsell reclames enzow)
De volgende ochtend helemaal brak naar de bakker en een lekker broodje halen
__________________
Everything in moderation. Including moderation.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 09:43
)Vampje(
)Vampje( is offline
Eerst lekker op de bank kletsen, snoepen en tv kijken.
Dan aankleden, opmaken en tutten.
Dan met z'n tweetjes uit eten en dan stappen.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 12:19
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
met vrienden:
meestal word het dagje als we uitgaan nie alleen avondje, beetje rondhangen, rondkijken, winkelen, ergens lekker eten (pizza dus), concertje van gave band, na concert nog ff blijven dansen, wat drinken, in de trein terug dansen, drinken en eten...

met evt vriendje
hetzelfde zown beetje, filmpje kijken is oowk leuk... cafeetje/kroeg...
__________________
Everyone wants to be found.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-07-2002, 12:42
Mindfields
Mindfields is offline
met mn vriendjuh:
aan t eind van de middag de bus pakken naar de stad, naar een leuk concert (en daar wat vrienden tegenkomen). tussendoor eten bij de burgerking en eventueel naar ons "stamcafe" om een uur of 12 (vroeg he) naar huis, en dan moet ie natuurlijk blijven slapen

met vrienden: (heb verschillende vrienden groepen)
met de 1 het bovenstaande (afgezien van dat blijven slapen), bij de andere eerst s middags naar de kermis, s avonds naar de bioscoop en de rest van de nacht/ochtend video's kijken en dan tegen elkaar aan in slaap vallen
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 13:51
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
naja wat dit met Lifestyle te maken zou hebben zie ik niet echt maar goed

Ideale avondje uit;
begint smiddags al, met een stel vrienden op een heel groot grasveld in de zon zitten, met watermeloen en een flesje witte wijn en evt. een joint, beetje filosoferen over van alles en niets, daarna lekker saté eten, met patatjes, daarna concertje bezoeken, en vervolgens naar een discotheek... (zoiets als pinkpop)

met vriendje;
terasje pakken, lekker eten in een café'tje, daarna naar de bios en vervolgens naar een café of naar huis
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 14:15
xsten
Avatar van xsten
xsten is offline
Citaat:
Biertjehakken schreef:
Even wachten tot mijn vriendin reageerd
hahaha..........

ik vind het leuk om gewoon lekker in een kroeg te hangen, met vriendje, vrienden van hem of gewoon alleen met vrienden van mij.

Avondje thuis met vriendje is natuurlijk ook ideaal, zeker met die van mij
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 14:35
little lady
Avatar van little lady
little lady is offline
Zoals het gister was met mijn vriendje...
Was echt supergezellig en romantisch
__________________
plop.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2002, 06:17
Verwijderd
Met vrienden: bij iemand thuis iets 'leuks' doen (film kijken, kletsen, spel) of naar de film of een cafeetje ofzo. Ligt aan de vrienden en aan mijn stemming.

Met vriend: lekker thuis op de bank voor de tv hangen met een goede serie of film ofzo. Of naar de film of musical ofzo gaan, zoals er eerder al zeiden: gewoon lekker samen zijn.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2002, 09:04
punkyfish
punkyfish is offline
met vriendje: Eerst naar Den Bosch (tja...), daar liggen op grasveldje en dan gaat hij mij kietelen met grassprietjes *grin*. Daarna richting station voor -natuurlijk- een Swirl, waarbij we elkaar de aardbeien voeren... Richting AH voor inkopen voor de picknick, daarna dus picknicken (incl. Passie ) op het veldje bij het water en dan samen daar rondhuppelen, dan beetje door de stad banjeren en de fles Passie helemaal opdrinken... Paar winkeltjes in en elkaar aankleden zeg maar, iets uitzoeken en dat MOET de ander aandoen *grin*. Daarna is dat niet grappig meer en gaan we gezellig richting bioscoop. Filmpje klaar, dan misschien nog richting W2/Boulevard (speciaal voor Lin ) voor misschien een concertje en anders gewoon naar huis...

met vriendjes: Richting Den Bosch . Vriendjes ophalen op het Station, meteen maar een Swirl kopen, want dat is wel zo handig... Jongetje van de Swirl's in vriendenboekje laten schrijven. Lin tegenkomen en in vriendenboekje laten schrijven. (Ok, ik dwaal af...) Uhmz, richting veldje. Beetje liggen, beetje muziek luisteren, beetje praten, beetje stoeien, beetje balletje overgooien, beetje gek doen, beetje slapen, ligt er maar net aan... Dan richting Zuiderplas voor een frisse duik en wat gerommel met tennisballen en honkbalknuppels én natuurlijk de wipwap. Daarna frietje halen bij Zuiderplas of Mc of wat-dan-ook, opeten (ja, echt!), weer naar veldje ofzoiets, totdat concertje begint bij W2 of Boulevard (weer speciaal voor Lin ), dan dus naar concertje... Weer terug naar het station, want we gaan naar Zaltbommel, want daar woont beste vriendje... Treintje in, treintje uit, rennen/huppelen/lopen naar zijn huis. Zooi in de frituurpan, chips voor Mirl, IJS!, televisie, Nintendo-ding, muziekjes, kussens/matrassen, en dan de hele nacht uhm, ja, daar zijn...
__________________
...amen...
Met citaat reageren
Oud 18-07-2002, 15:38
Verwijderd
Met 1 vriendje/vriendinnetje:

Heerlijk 's middags de stad in, winkelen, naar al m'n favoriete winkeltjes en dan maar kopen. *verslaafd* Neervallen op terrasje, in de zon uiteraard, nog wat winkelen, naar de film of gaan poolen, heeeeel lang poolen en daarna in cafeetje of Waterfront of iets anders neervallen om daar uren te liggen. Daarna naar de boot om daar in slaap te vallen.

Met meerdere vriendjes:

Picknicken! Allemaal troep meeslepen en dan maar in het park neervallen, watergevechten houden *grin* (He, Joost?) terrasjes opzoeken, 's avonds bij een vriend ofzo gezellig samen koken en eten, met flesje wijn enz. om daarna naar de stad te gaan, concertje, festivalletje, bekend bandje, leuk cafeetje, IETS, en daar een paar uurtjes blijven en bekenden tegenkomen. Aan 't eind, als iedereen dood is naar de Studio. (Onwijs groot huis van een vriend van mij die op 't moment in Amerika woont, is studio van een paar bandjes, kunnen we ook poolen, grote banken, geweldige kamers, iets-in-de-trant-van-thuis-bioscoop, geweldig veel slaapkamers )

Met vriendje:

Winkelen, ALWEER in een cafe/op een terrasje neervallen om daar ook wel weer bekenden tegen te komen (alleen zijn met iemand vind ik niet zo, heb liever groepen om me heen), 's avonds ergens uit eten, daarna filmpje om daarna grote vriendenclub tegen te komen, en dan bovenstaande te doen, alleen niet naar Studio, maar bij hem of bij mij in elkaars armen in slaap vallen.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 01:32
Gaia
Avatar van Gaia
Gaia is offline
-lekker 's middags naar m'n stamkroeg (de Boothill) en daar pizzatje eten en 's avonds weer naar huis en de treinen moeten op tijd rijden! (dat doe ik eigenlijk elke vrijdag dus.... )

-met m'n vriend naar een heerlijk concert....en m'n vriend weer lekker backstagekaartjes en een interview laten regelen (hij's freelance concertfotograaf )

-zaterdags eerst lekker naar de Boothill en daarna door naar de Stairway en dan wou ik dat de treinen tot 3 uur reden en de bussen ook, zodat we niet een nachtbus moeten nemen die over een stukje van normaal 20 minuten, nu 1,5 uur rijdt en zodat ik niet naar de plee kan......

-eerst lekker uit eten met m'n vriend (bij Mr Jack's) en daarna een filmpje pakken
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 01:41
Biertjehakken
Avatar van Biertjehakken
Biertjehakken is offline
Citaat:
xsten schreef:


hahaha..........

ik vind het leuk om gewoon lekker in een kroeg te hangen, met vriendje, vrienden van hem of gewoon alleen met vrienden van mij.

Avondje thuis met vriendje is natuurlijk ook ideaal, zeker met die van mij
Joh!.......

Ideaal avondje met vrienden:

Eeen goed hockey feest, veel bier in de societiet, thuis een feest bij iemand.

Ideaal avondje avec mon schattepoepje

Goede fles wijn, samen koken of uit eten, een leuk café in zoals de jaren, Lux of de kroon. Daarna samen meteen in bed doodmoe in slaap vallen.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 15:55
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
met vrienden: naar concert daarna feest bij iemand en daar blijven pitten

met eventuele vriendin: samen eten (thuis of in een restaurantje), naar de film ofzo of thuis een film kijken, wat lekkers te drinken of wat anders, zij blijft slapen of ik bij haar.
__________________
Subtiel
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 17:03
June bug
June bug is offline
Met vriendinnen: dagje winkelen in de stad, daar wat eten, naar huis en 's avonds gwn uitgaan.
Met vrienden: Eerst wat drinken bij iemand, en daarna uitgaan.
Met vriendje: eten+film
__________________
Shake your body like the dance//
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 19-07-2002, 17:47
Li
Avatar van Li
Li is offline
vrienden/vriendinnen:
gezellig naar de stad, eerst shoppen daarna terrassen. 's avonds hapje eten en dan gezellig beetje melig doen

vriendje:
Bij elkaar eten, eerst golfen en dan hapje eten, lekker samen op (zijn kingsize) bank en bed liggen
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 18:00
ruby soho
Avatar van ruby soho
ruby soho is offline
groep mensjes: beetje door de stad lopen, winkelen (dat vooral met vriendinnetjes ) waterlo, met zn allen ergens iets eten (pizzeria ofzo ) of picknicken in t vondelpark ofzo als t zonnetje schijnt 's avonds uitgaan (vrankrijk/kors/texaco ) of bij iemand thuis zitten, iedreen neemt iets te eten/drinken/muziek etc. mee
filmpje kijken, orgen ()


een (gewoon) vriendje stad of waterlo, beetje chillen in t park (waar je vast wel andere mensjes tegenkomt) dan ergens iets te eten halen of terrasje pakken, savonds bioscoopje

een vriendinnetje thuis afspreken, mama en papa gedag zeggen naar slaapkamer toerennen, daar beetje muziek luisteren, lachen, lachen en ehmz nog meer lachen roddelen (ghehe niet op n gemene manier ) smiddags misschien nog ff de tram pakken en de stad in (of koopsavond) ergens een broodje en wat drinken halen, winkeltjes hoppen, jogjes kijken, misschien nog n bioscoopje
en anders gewoon thuis blijven, C1000 terrorizen (ja daar werk k ) (eten halen dus ) ehmz, filmpje huren, die kijken, lachen, nog meer lachen, dan nog ff talken en dan naar huis, offff blijven slapen en dan halve nacht wakker liggen om uiteindelijk toch maares te gaan slapen
offff een festivalletje, blabla-pop ofzo, samen jogjes kijken
of (met heel ander soort vriendinnetje ) ergens afspreken, beetje door de stad huppelen, ergens iets eten en drinken, samen naar iemands huis gaan, opmaken (3 uur ) dan de stad in, naar de appiej, fris, labrusco en coebergh halen, samen naar de vrankrijk, andere vriendjes en vrindinnetjes zien, daarna nog ff chillen voor de vrank of tex, beetje talken, lachen etc. dan samen naar iemands huis toe, nog ff na-talken, slapen

een vriendje-vriendje hmmmz, 's avonds afspreken, iets eten, THUIS film kijken, niet in de bios, kun je niet praten enzo wat te drinken erbij (duh )
ehmz of een fles lambrusco halen en die erges samen in t vondelpark op gaan drinken (ook savonds ja :rolleyes )
en anders naar een cafeetje (vijzel ofzo) of als t al wat langer mn vriendje zou zijn naar n concertje ofzo
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 18:11
Verwijderd
met vrienden

gewoon n beetje chillen, met n grote groep bij iemand thuis lekker drinken, muziek maken, praten, tv kijken, whatever

met mn vriendin

lekke ruit eten gaan met zn tweeën, filmpje kijken bij een van ons thuis, daarna, gewoon n beetje chillen, dan lekker samen douchen en in haar armen in slaap vallen en uitslapen..
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 18:11
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Met klein groepje mensjes :

Eerst winkelen, vervolgens in de stad eten, even bij iemand thuis omkleden/make-uppen en gtst kijken (don't ask ).
Dan naar t stadspark indrinken of blowen, dan uit (naar surfclub, of phazer). Daarna nog napraten bij iemand thuis, en vervolgens bijna de hele nacht opblijven


Met vriendje ofsow :

Gewoon een avondje met zn 2en, maakt mij niet echt uit wat we gaan doen
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 18:30
Black Sugar
Avatar van Black Sugar
Black Sugar is offline
*heefd nu zoooo'n zin in avondje uit*
Maar iedereen is op vakantie enzow.

Wat ik nu zou doen met vriendin:
Eerst even thuis zitten, daarna naar de stad naar een cafeetje. (rocks waarscheinlijk)
En dan weer na huis nog een tijd op de bank hangen kletsen enzow.
__________________
Everything in moderation. Including moderation.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 01:24
a new noise
a new noise is offline
Vavond was wreeedd!!!

Total Chaos (met voor en na programma!!)
__________________
The best thing since canned vegetables.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 08:30
Jip
Avatar van Jip
Jip is offline
vrienden: eerst met zn allen (uit)eten, dan t cafe in; daarna discotheek + afterparty. Maar heel de avond bij iemand thuis zitten is ook geweldig.

vriendin:
Scheveningen: eten op de boulevard, daarna biosje pakken + over t strand lopen en dan naar haar of mijn huis gaan en de n8 tot een spetterend einde maken



best wel standaard
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 08:50
xsten
Avatar van xsten
xsten is offline
Citaat:
Biertjehakken schreef:


Ideaal avondje avec mon schattepoepje

Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 20:14
Piccola
Piccola is offline
Met vrienden: Ergens een pizza eten, daarna lekker van kroeg naar kroeg tot diep in de nacht. En daarna frituren bij iemand.

Met m'n vriend: Eerst uiteten, daarna naar de bioscoop en daarna ergens wat drinken ofzo.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 20:17
euro
Avatar van euro
euro is offline
Naar een stoer concert/festival met een grote groep vrienden !! Of met een vriendje gewoon ergens lekker eten ofzow en dan uitgaan! Of biosje pakken (mits er 'n leuke film draait)!
__________________
nein
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ranking the Scholieren #3
Geel
500 16-10-2010 14:57
Psychologie Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #112 ‎
Verwijderd
492 06-11-2007 19:05
Verhalen & Gedichten Anouk en Danny #2
Little Phoebe
264 23-07-2006 14:40
Verhalen & Gedichten -Verhaal-
Redhair
430 21-09-2005 13:54
Verhalen & Gedichten Spijt, een nieuw begin.
Ingetjuhh
13 16-07-2004 16:23


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:27.