Oud 25-06-2011, 17:06
Mc Kauw
Avatar van Mc Kauw
Mc Kauw is offline
!
__________________
O nou
Advertentie
Oud 25-06-2011, 17:07
Verwijderd
Te vroeg!
Oud 25-06-2011, 17:07
Mc Kauw
Avatar van Mc Kauw
Mc Kauw is offline
1 sec te vroeg
__________________
O nou
Oud 25-06-2011, 17:08
Verwijderd
Valsspelen mag niet he
Oud 25-06-2011, 17:08
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
@Gnork: zijn je zusjes allemaal jonger dan 12, ja?
Oud 25-06-2011, 17:08
Verwijderd
@Syori

Ik vind het altijd wel een groot genoegen even ruwe brokjes te kauwen en dan die brokjes met je tong tegen je gehemeltje te verpulveren. Om nom nom.
Oud 25-06-2011, 17:08
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Volgens de Millionaires Matchmaker moeten vrouwen binnen een jaar zorgen dat hun vriend met hen zal trouwen, want dat het anders verspilde tijd is. Hoezo een jaar? Ik deed het binnen een dag
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 25-06-2011, 17:08
Verwijderd
Goede aflevering van Supersize vs superskinny Team supersize zijn moeder en dochter die samen een halve ton wegen. Team 2 is een menneke en een alleenstaande moeder van zeven kinderen (!) die 6 stone (nog geen 40 kilo!) weegt
Oud 25-06-2011, 17:09
Verwijderd
Citaat:
Volgens de Millionaires Matchmaker moeten vrouwen binnen een jaar zorgen dat hun vriend met hen zal trouwen, want dat het anders verspilde tijd is. Hoezo een jaar? Ik deed het binnen een dag
Oud 25-06-2011, 17:10
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Ik vind het trouwens wel frappant. Gisteren ging het bij Dr Phil ookal over trouwen en deze mensen waren 3 jaar samen en hij wilde nog niet met haar trouwen. En dat was ook al helemaal fout volgens Dr Phil, als hij nu nog niet met haar wilde trouwen moest ze bij m weggaan. Alsof het niets is..
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 25-06-2011, 17:10
Verwijderd
Bid voor mijn cake svp.
Oud 25-06-2011, 17:10
Verwijderd
Citaat:
Schrodinger schreef:
Tot nu toe heeft het nog niet veel opgeleverd, dus als dat me een player maakt, dan wel een heel slechte. En volgens mij hoeft Gnorks zusje zich dan ook nergens druk om te maken!
Het was ook licht ironisch bedoeld, ik had er eigenlijk die vuige smiley-met-grote-wenkbrauwen bij moeten zetten.


@ Lorelei: ik kan nergens vinden hoeveel gram een zo'n garnaaltje is, maar dat waren er dus negen of zo, 1/3 van een normale portie schat ik. En daar zat ik uuuuuren van vol, dus het komt wel goed met die 100 gr.
Oud 25-06-2011, 17:11
Verwijderd
Citaat:
Bid voor mijn cake svp.
Als het zin zou hebben, had ik het gedaan! </atheism>
Oud 25-06-2011, 17:11
Verwijderd
Citaat:
@Syori

Ik vind het altijd wel een groot genoegen even ruwe brokjes te kauwen en dan die brokjes met je tong tegen je gehemeltje te verpulveren. Om nom nom.
Dit klinkt dus best ranzig.
Oud 25-06-2011, 17:14
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Bid voor mijn cake svp.
10 cent
Oud 25-06-2011, 17:15
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het trouwens wel frappant. Gisteren ging het bij Dr Phil ookal over trouwen en deze mensen waren 3 jaar samen en hij wilde nog niet met haar trouwen. En dat was ook al helemaal fout volgens Dr Phil, als hij nu nog niet met haar wilde trouwen moest ze bij m weggaan. Alsof het niets is..
Hahahaha wtf Als ik binnen 3 jaar trouw met mijn to be boyfriend dan zou ik dat ongelooflijk bizar snel vinden. Als ik dan samenwoon vind ik het al een prestatie
Oud 25-06-2011, 17:16
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ik vind het trouwens wel frappant. Gisteren ging het bij Dr Phil ookal over trouwen en deze mensen waren 3 jaar samen en hij wilde nog niet met haar trouwen. En dat was ook al helemaal fout volgens Dr Phil, als hij nu nog niet met haar wilde trouwen moest ze bij m weggaan. Alsof het niets is..
Hahahaha. Dr Phil. :')
Oud 25-06-2011, 17:17
Verwijderd
Gnork het gaat over N. Ik ga zo samen met haar een vriendin van haar (uit Zwolle die veel in de Docter komt ) ophalen van Goor Hauptbahnhof en dan naar de tente.
Ads door Google
Oud 25-06-2011, 17:17
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Hahahaha. Dr Phil. :')
Ja, En nog veel meer HAHAHAHAHA millionaires matchmaker.. weet ik wel maar dat is het punt helemaal niet
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 25-06-2011, 17:18
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Hahahaha wtf Als ik binnen 3 jaar trouw met mijn to be boyfriend dan zou ik dat ongelooflijk bizar snel vinden. Als ik dan samenwoon vind ik het al een prestatie
Ahem, daar geef ik verder geen commentaar meer op
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 25-06-2011, 17:18
Verwijderd
Citaat:
Hahahaha wtf Als ik binnen 3 jaar trouw met mijn to be boyfriend dan zou ik dat ongelooflijk bizar snel vinden. Als ik dan samenwoon vind ik het al een prestatie
Ja zie je het al voor je: "Even een waarschuwing. Als je niet binnen drie jaar met me trouwt geef ik ons op voor Dr. Phil."
Oud 25-06-2011, 17:18
Verwijderd
Jeutje, ik las net ene hupotheekfoldertje en wat bestaan er veel hypotheeksoorten.

Ik dacht dat er maar 3 waren ofzo, maar ik zag er 8 ofzo!
Oud 25-06-2011, 17:19
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Nee, niet :') omdat jij naar Dr Phil kijkt (goed, ook wel een beetje), maar vooral :') voor Dr Phil omdat hij een wandelende hersentumor is.
Oud 25-06-2011, 17:19
Verwijderd
Citaat:
10 cent
Oud 25-06-2011, 17:19
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Nee, niet :') omdat jij naar Dr Phil kijkt (goed, ook wel een beetje), maar vooral :') voor Dr Phil omdat hij een wandelende hersentumor is.
Eens, en dan te bedenken dat-ie toch nog een stuk normaler en slimmer is dan een groot deel van de wereldbevolking
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Advertentie
Oud 25-06-2011, 17:20
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ja zie je het al voor je: "Even een waarschuwing. Als je niet binnen drie jaar met me trouwt geef ik ons op voor Dr. Phil."
Ja of "Ga je me nou nog ten huwelijk vragen? We zitten al op 2,5 jaar.. over een half jaar maak ik het uit hoor, Dr Phil zei dat dat moest!"
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 25-06-2011, 17:22
Verwijderd
Citaat:
Ahem, daar geef ik verder geen commentaar meer op
Ik had niet anders verwacht
Citaat:
Ja zie je het al voor je: "Even een waarschuwing. Als je niet binnen drie jaar met me trouwt geef ik ons op voor Dr. Phil."
Wedden dat ik dan binnen no time getrouwd ben?
Oud 25-06-2011, 17:22
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
En dan is 3 jaar nog.. een termijn waarop je wel KUNT trouwen. Maar een jaar is helemaal achterlijk.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 25-06-2011, 17:23
Verwijderd
Citaat:
Ja of "Ga je me nou nog ten huwelijk vragen? We zitten al op 2,5 jaar.. over een half jaar maak ik het uit hoor, Dr Phil zei dat dat moest!"
Ja, ik snap dat ook niet. Als ik zo'n man was dan had ík haar op TV gedumpt, omdat ze me zo voor het blok zet.
Oud 25-06-2011, 17:23
Verwijderd
Citaat:
10 cent
In ruil bid ik voor jouw cake!
Oud 25-06-2011, 17:23
Verwijderd
Ging het niet om de intentie te hebben (ooit) te trouwen?
Oud 25-06-2011, 17:26
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ging het niet om de intentie te hebben (ooit) te trouwen?
Nou ja. Bij de matchmaker was de boodschap: je moet binnen een jaar een ring om haar vinger schuiven om haar 'van de markt' af te halen.. maar je hoeft niet per se binnen die tijd te trouwen.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 25-06-2011, 17:27
Verwijderd
Citaat:
Ging het niet om de intentie te hebben (ooit) te trouwen?
Dan nog is het raar, er zijn genoeg mensen met de intentie om nooit te trouwen.
Oud 25-06-2011, 17:28
Verwijderd
Jaaa, het bidden helpt! De cake komt mooi op en het hele huis ruikt nu naar honing. <3
Oud 25-06-2011, 17:29
Verwijderd
Maar misschien is de Amerikaanse traditie gewoon anders.
Oud 25-06-2011, 17:30
Verwijderd
Ik ben überhaupt geen intenties wanneer het gaat om trouwen. Vind het vrij nutteloos, maar om nou te zeggen dat ik het absoluut nooit zou doen, not really.
Ads door Google
Oud 25-06-2011, 17:35
Verwijderd
Citaat:
Dan nog is het raar, er zijn genoeg mensen met de intentie om nooit te trouwen.
+

Citaat:
Maar misschien is de Amerikaanse traditie gewoon anders.
Nee ja dat bedoel ik, in de VS is het nog net wat meer de norm dan hier om te trouwen en ik denk dat binnen de groep die echt dingen van Dr. Phill aanneemt de trouwwens nog net wat hoger ligt.

Maar brrrr, ''van de markt afhalen.'' Goede man die dat lukt, laat staan met te te trouwen.
Oud 25-06-2011, 17:39
Verwijderd
Sowieso lijkt het in Amerika vaak alsof de bruiloft zelf de prioriteit heeft en niet het huwelijk dat erna volgt. Wat een heisa altijd om zo'n feestje. Mijn god.

En als je dan soms op TV die brides-to-be ziet, dan zou je als kerel toch hard wegrennen? Damn.
Oud 25-06-2011, 17:41
Verwijderd
Zo, ik ben klaar met die ellendige Duitse rekening
Oud 25-06-2011, 17:42
Verwijderd
Hm, ik hoop dat de cake ook nog een beetje lekker wordt. Misschien heb ik te veel honing gebruikt. Of te veel bakpoeder, ik heb echt geen idee hoe je dat moet doseren. Hoeveel bakpoeder heb je nodig per cake? Fizzle-fluffy fizzle naamzoek, jij weet dit.
Oud 25-06-2011, 17:42
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ik ben überhaupt geen intenties wanneer het gaat om trouwen. Vind het vrij nutteloos, maar om nou te zeggen dat ik het absoluut nooit zou doen, not really.
qft
Oud 25-06-2011, 17:46
Verwijderd
Citaat:
Hm, ik hoop dat de cake ook nog een beetje lekker wordt. Misschien heb ik te veel honing gebruikt. Of te veel bakpoeder, ik heb echt geen idee hoe je dat moet doseren. Hoeveel bakpoeder heb je nodig per cake? Fizzle-fluffy fizzle naamzoek, jij weet dit.
Dat staat in het recept, en anders ook wel op de verpakking van het bakpoeder. Standaard is een zo'n zakje op een kilo meel, geloof ik.

En nu ga ik braaf weer studeren ipv nadenken over trouwen, forellen en bakpoeder. .
Oud 25-06-2011, 17:52
Verwijderd
Citaat:
Dat staat in het recept, en anders ook wel op de verpakking van het bakpoeder. Standaard is een zo'n zakje op een kilo meel, geloof ik.

En nu ga ik braaf weer studeren ipv nadenken over trouwen, forellen en bakpoeder. .
Het stond niet in het recept, want ik doe niet aan recepten, alleen aan richtlijnen. Dan zal ik wel te veel bakpoeder hebben. Dat is een beetje jammer, want bakpoeder is best vies.

Studeer ze!
Oud 25-06-2011, 17:53
Verwijderd
Grote opruiming/schoonmaak hier!
(misschien ga ik me daar wat beter van voelen )
Oud 25-06-2011, 18:01
Verwijderd
AARGH WILLEN DIE KUTKINDEREN BIJ ELKAAR IN BED EN MOET IK HET EXTRA BED WEER WEGHALEN /rage.
Oud 25-06-2011, 18:10
Verwijderd
Oeps, toen was ik ook in beeld. Op tv lijk ik nóg een stuk dikker...
Oud 25-06-2011, 18:16
Verwijderd
Neeeee, ik heb veel te veel bakpoeder gebruikt en nu smaakt mijn cake naar bakpoeder. Bakpoeder is vies.
Oud 25-06-2011, 18:18
Verwijderd
Citaat:
Oeps, toen was ik ook in beeld. Op tv lijk ik nóg een stuk dikker...
"The camera adds ten pounds."
"How many cameras are on you?"



Disclaimer: Stukje uit Friends. Niet als belediging bedoeld.
Oud 25-06-2011, 18:23
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Als Rationeel zijn vaatdoeken zo hoog neerlegt dat ik er niet bij kan.. betekent dat dan dat ik niet hoef schoon te maken?
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 25-06-2011, 18:25
Verwijderd
Citaat:
Bid voor mijn cake svp.
Doe ik, alleen ik heb sinds gister geen geloof meer.

Net lekker zelfgemaakte gehaktballen gehad a la mam.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:09.