Oud 24-09-2003, 18:26
vetje
vetje is offline
k heb nou ongeveer vier en een halve maand met mn vriend... k zelf ben 16 en mn vriend is bijna 18.. nu wil k van het weekend bij hem gaan slapen... van zijn ouders maakt het helemaal nix uit.. maar k durf het gwoon niej te vragen aan mijn ouders.. hoelang hadden jullie met je vriend/vriendin en hoe hebben jullie het gevraagd... please laat te ffies weten want wil er egt slapen..
kussie
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-09-2003, 18:41
Verwijderd
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=601341

Das het antwoord op de helft van je vraag.

Andere helft: ik heb het niet gevraagd.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 18:53
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
M'n vriend kwam al het tweede weekend dat we wat hadden bij me slapen ofzo. In eerste instantie zou hij op een andere kamer slapen dan ik, maar omdat er wat probleempjes met kamerverdeling waren (hij zou dan namelijk wel alleen op een kamer moeten slapen natuurlijk) heb ik maar tegen m'n vader gezegd dat hij wel bij mij op de kamer kon slapen. Ik heb het er toen met mijn vader over gehad en ik heb gezegd dat ik wel verstandig genoeg was dat er geen 'rare' dingen zouden gebeuren. Ik zou heus wel m'n verstand gebruiken. M'n vader heeft toen toegestemd.

Overigens mocht ik van zijn ouders nooit bij hem op de kamer slapen en hij niet bij mij. Op een gegeven moment sloop hij gewoon midden in de nacht naar mijn kamer en ging bij me liggen. Een aantal keer midden in de nacht daarom ook ruzie met z'n ouders gehad (ik merkte daar niets van meestal, sliep lekker door) dat hij naar z'n eigen bed moest. Zijn moeder zei dan altijd: je moet de kat niet op het spek binden. Wij vonden dat onzin, maar zij was daar stellig van overtuigd.

Ik heb zelfs een keer aan mijn vader gevraagd of ik de pil mocht gaan slikken. Hij moest toen enorm lachen en zei dat ik dat zelf maar moest beslissen, dat het mijn leven was.

Ohja: ik woon bij m'n vader. Ik heb het er ook wel met m'n moeder over gehad altijd, maar die vond alles altijd meteen goed .
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 18:58
vetje
vetje is offline
volgens mi scheelt het ook al als je ouders gscheiden zijn... niet dat dat leuk voor je is want dat lijkt me dus egt niej sow,.. maar volgens mi zijn je ouders dan wel makkelijker... of niej?? nou k ga t gwon vragen.. heb je nog tips hoe k het moeh vrage??? kusje
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 19:12
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Citaat:
vetje schreef op 24-09-2003 @ 18:58:
volgens mi scheelt het ook al als je ouders gscheiden zijn... niet dat dat leuk voor je is want dat lijkt me dus egt niej sow,.. maar volgens mi zijn je ouders dan wel makkelijker... of niej?? nou k ga t gwon vragen.. heb je nog tips hoe k het moeh vrage??? kusje
ik denk dat dat helemaal afhangt van de personen, of dat makkelijker gaat of niet. ik heb eigenlijk geen idee, misschien is dat 'per ongeluk' wel zo. in ieder geval is m'n vader door de tijd heen wel makkelijker geworden.

ik zou als ik jou was gewoon zeggen dat je graag een weekendje bij je vriend zou willen zijn. en als je ouders dan beginnen over katten op spek binden en andere rotzooi, dan kan je zeggen dat je oud genoeg bent om over jezelf te beslissen en dat je heus wel weet wat je doet.

alleen dan wel op een vriendelijke manier en niet vijandig ofzo. je kunt gewoon zeggen dat het jouw leven is etc.

succes!!
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 19:15
vetje
vetje is offline
k wil heel graag dat ik het gwoon zo zou kunnen zeggen maar dah durf k gwoon niej... moeh k dan gwoon zeggen: mah is het goed als k bij x slaap?? en dan??? k durf t gwoon niej te vragen??
mn ouders zijn zaterdag op visite... en komen laat trug... ken k ze dan niej gwoon opbellen en zeggen... ma isst goei als k bij x slaap.. of denk je dat dan helemaal niej goed komt... sorry als k zoveel vraag... maar heb het hier nog nooit over gahd met mn ouders...
kus
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 19:15
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 24-09-2003 @ 17:41:
Andere helft: ik heb het niet gevraagd.
Ik maakte ook meer melding dan dat ik het vroeg
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 19:40
pyres74
Avatar van pyres74
pyres74 is offline
ik sliep ook wel 'redelijk'snel bij mn vriend
maar gelukkig heeft hij een zusje

zijn ouders maakten het niets uit
en mijn ouders wel
dus ik sliep zogenaamd bij dat zusje
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 20:16
Rian-x-
Rian-x- is offline
Ik mag alleen maar als het niet anders kan bij mn vriend slapen. Als we samen zijn uitgeweest ofzow.
En we mogen ook niet bij elkaar op de kamer slapen. Ten minste van mijn ouders, zijn ouders maakt het niet uit, maar omdat mijn ouders het niet willen hebben, mag het van hen ok niet.

Verder heb ik het 'gewoon' gevraagd. Zo van: Mam, mag ik morgen bij x blijven slapen, want we willen naar de kermis en hij wil drinken en kan me dus niet thuis brengen (met de scooter) en ik wil lang blijven dus dat zou gewoon het handigst zijn...

Eerst mocht het niet, maar een klein beetje zeuren kan geen kwaad...
Dus zo heb ik het gedaan.

Ik weet niet of je erg graag samen met je vriend wil slapen (in één bed bedoel ik) maar je kunt misschien ook om te beginnen (omdat het de eerste keer is dat je daar blijft slapen) van te voren zeggen dat jullie zker niet bij elkaar slapen. Dat heb ik de eerste keer bij mn ex wel gedaan en toen mocht het vrij makkelijk. Je kunt dan eventueel toch nog snachts bij elkaar in bed kruipen....
__________________
Wie over zich laat lopen is een stoeptegel! *loesje*
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 19:52
godroeptu
godroeptu is offline
Ah ken het probleem een beetje.
Heb 1 keer bij mijn vriend geslapen.. me ma vond het niet heel erg leuk maar ik was toen uit geweest en toen ben ik daar blijven slapen.

Dus misschien kan je het zo spelen door te zeggen dat je uit gaat en of het goed is dat je dan met hem naar huis toe gaat?

Veel suc6!
__________________
God Roept U.... Jezus Love You
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 19:55
maanmeisje17
Avatar van maanmeisje17
maanmeisje17 is offline
Ik sliep meteen bij me vriendje...
maar hij woonde dan ook wel te ver weg zodat het niet meer nuttig was daar heen te gaan zonder te blijven slapen...
mijn ouders zijn ook gescheiden en dat maakt het idd wel makkelijker,,, ze hebben niemand om mee te overleggen of het verantwoord is, dus zeggen ze maar ja,,
gewoon vragen
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 20:02
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Ga idd laat uit, of als zijn verjaardag is kan je ook wel zoiets verzinnen...

Verder is het een kwestie van vragen, nee heb je, ja kun je krijgen...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 07:43
cagie
Avatar van cagie
cagie is offline
Ik sliep na 5 weken bij mijn vriend. Eerst dufde ik het ook niet aan mijn moeder te vragen maar uiteindelijk heb ik het gewoon gedaan omdat ik al aan de pil was vond ze het eigenlijk meteen goed. Ik zou zeggen vraag het gewoon, anders weet je het nooit of je bij hem mag slapen...
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 08:17
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
ik sliep na 3 maanden bij mn vriend. maar ik wist van te voren al dat mn moeder het niet erg zou vinden, omdat ik gewoon wist dat ze daar geen punt van zou maken. en inderdaad: het was best. tsja, ze vertrouwt me gewoon en weet ook wel dat ze me toch niet tegen kan houden als ik dingen wil doen. en ze vindt het ook niet erg áls ik het zou doen, zolang het maar met iemand is die ze vertrouwt. en ik vind dat niet meer dan logisch.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 08:46
Slettelina *
Slettelina * is offline
Na 3/4 maand ong. Was allemaal wel goed
__________________
New York City, Dance or die
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 09:44
wiebenik
Avatar van wiebenik
wiebenik is offline
na 2 maanden ongeveer...
__________________
Goed zoeken...
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 09:58
Some
Avatar van Some
Some is offline
bij me ex al de eerste keer, althans bij mij. Bij haar hebben we nog nooit samen geslapen. Mijn moeder is heel makkelijk daarentegen was haar moeder heel moeilijk.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Wegwijzen & Voorstellen Slaapie
Sleepwalker³²
7 24-02-2010 18:07
Psychologie Het Grote Lucht-je-Hart-Topic #84
Roosje
498 08-02-2007 09:03
De Kantine welke woord gebruik je het liefst..
olijke otter
62 19-05-2004 23:56
De Kantine De klaagmuur
Thomas
205 17-11-2003 16:07
Liefde & Relatie waardeloos
SuperS
48 18-10-2002 19:28
Seksualiteit In bed liggend
droomkoningin
30 17-09-2002 12:55


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:40.