Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-02-2005, 16:17
perfectme
Avatar van perfectme
perfectme is offline
Wat zie jij in de grote glazen forumbol voor de volgende forummer? Welk onheil staat hem te wachten? Welk geluk zal hem in de schoot vallen?



Ik zie dat de eerstvolgende forummer een voorspelling zal maken. Deze voorspelling zal geen waarheid bevatten en hij zal de integriteit van de voorspeller dan ook aantasten.
Ook zie ik dat de forummer getroffen zal worden door de pijlen van Cupido, alleen zal zij het niet beseffen.
Later deze week zal zij overgaan tot het geven van felicitaties.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-02-2005, 16:18
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
you'll find true love...

and you'll die
__________________
To eu zèn
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 16:19
Graf Bismarck
Avatar van Graf Bismarck
Graf Bismarck is offline
Ik zie dat de volgende forummer ooit zal afkicken van het forummen en mij gaat vertellen waar ik de episodes 6 t/m 12 van de Hitchhikers Guide to the Galaxy kan downloaden.
__________________
Wir Deutsche fürchten Gott und sonst nichts auf der Welt; und diese Gottesfurcht ist es schon, die uns den Frieden lieben und pflegen lässt- Bismarck
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 16:21
Sjoerd
Avatar van Sjoerd
Sjoerd is offline
Ik zie.. ik zie.. dat de volgende forummer een echte DK-ganger is.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 16:24
Verwijderd
de volgende forummer heeft enigzins een vorm van intelligentie
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 16:24
Kreator
Avatar van Kreator
Kreator is offline
de volgende forummer heeft een SOA
__________________
Sterf, kuthoer.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 16:25
Igorrrai
Avatar van Igorrrai
Igorrrai is offline
0_o
__________________
Ertur neger ik kom uit Geleen!
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 16:25
netram
Avatar van netram
netram is offline
de volgende forummer heeft tetten
__________________
3l$ i$z Mii Du$|-|y // "Lekker oeverloos graaien in een natte doos" © Hecatomb // Igor is mijn kebatsje
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 16:25
Kreator
Avatar van Kreator
Kreator is offline
uhuh

de volgende forummer krijgt pijn aan zijn/haar hol
__________________
Sterf, kuthoer.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 16:28
perfectme
Avatar van perfectme
perfectme is offline
Ik zie dat de eerstvolgende forummer een uitgebreidere voorspelling zal doen dan het louter opgeven van één pietluttig zinnetje.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 16:28
netram
Avatar van netram
netram is offline
ik zie dat het niet waar is
__________________
3l$ i$z Mii Du$|-|y // "Lekker oeverloos graaien in een natte doos" © Hecatomb // Igor is mijn kebatsje
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 16:29
Kreator
Avatar van Kreator
Kreator is offline
de volgende forummer krijgt ongeluk, heel veel ongeluk, want de sterren staan fout. Ook zal de eerste beste tarotkaart die hij/zij aanraakt in de fik vliegen, wat een erg slecht teken is

tenslotte zal die arme ziel zeggen: "oops, I farted! "
__________________
Sterf, kuthoer.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 16:29
Verwijderd
Ja. (Sloeg op perfectme's post)

De volgende forummer zal over exact 721 dagen een paarswitte kakatoe aanschaffen die hem de zin van het leven zal mededelen. Deze kakatoe zal slechts 12 dagen leven en bij overlijden zal ie ontploffen.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 16:33
perfectme
Avatar van perfectme
perfectme is offline
Ik zie dat de volgende forummer zich zal afvragen wat Kreator met pipi- en kakahumor heeft.
De persoon in kwestie zal morgenvroeg, bij het verlaten van de woonst, door een onbekende worden aangeklampt. Deze persoon zal hem voorstellen voor een kop koffie het eeuwige leven te ruilen.
Over 23 uur en 12 minuten zal bij de forummer de diepvries uitvallen en zal hij daardoor aan een huisbrand ontsnappen.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 16:33
Sjoerd
Avatar van Sjoerd
Sjoerd is offline
de volgende houd van rockmuziek.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 16:34
Bob de Beer
Avatar van Bob de Beer
Bob de Beer is offline
Ja.

De volgende zou nu eigenlijk huiswerk moeten doen.
__________________
Wilde gij mijne rolneger worden?
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 16:35
Sjoerd
Avatar van Sjoerd
Sjoerd is offline
Nee.

de volgende houd van voetbal.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 16:39
perfectme
Avatar van perfectme
perfectme is offline
Het is niet de bedoeling dat je op de voorspelling antwoordt en het is wel de bedoeling dat je een iets uitgebreidere voorspelling doet dan één zin.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-02-2005, 16:39
Fruitcake
Avatar van Fruitcake
Fruitcake is offline
de volgende zal binnen dit en het volgende jaar een nieuwe liefde tegenkomen. En zal daar zeer gelukkig mee worden.
__________________
He's not the Messiah, He's a very naughty boy
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 16:48
Warsocket
Avatar van Warsocket
Warsocket is offline
Ik zie dat de volgende forummer volgend jaar veel geld gaat verdienen
en hem / haar volgend maand een groote sexuele verassing gebeurt
__________________
01110100011001010111011001100101011001010110110000100000011101000
11010010110101001100100001000000011111100111111001000000011101001010000
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 16:48
Sjoerd
Avatar van Sjoerd
Sjoerd is offline
de volgende forummer kijkt alweer uit naar kerst. Naar de lichtjes, gezelligheid en lekker eten. Om daarna weer lekker te sporten om al die lekkere dingen van kerst eraf te krijgen.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 17:00
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
De volgende forummer zal over 3 minuten voor de laatste keer wanhopig naar de brievenbus lopen en dan zijn hoofd door de keukenmuur beuken omdat er weer niets in zit, waarna de buren de politie zullen bellen aangezien ze niet gecharmeerd zijn van het gat in hun muur waarna de forummer 3 jaar gevangenschap krijgt voor vandalisme en het vernielen van andermans bezittingen, wat uiteindelijk de kans van zijn leven blijkt te zijn aangezien zijn celgenoot de liefde van zijn leven is en ze nog lang en gelukkig leven.
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 17:33
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Ik zie dat de volgende forummer eigenlijk de persoonlijke SM-meesteres van Jon is en dat ze haar seksuele driften wil loslaten op de forummer die na haar een voorspelling plaatst.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 18:16
Verwijderd
Dan heb jij het toch helemaal mis.

Het volgende forumlid is helemaal DK-verslaafd en zal waarschijnlijk nooit meer afkicken. Trieste zaak.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 19:36
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
lol

De volgende forumer is een grote rapper die over een paar jaar beroemd zal worden. Maar morgen verpest je de repetitie die je krijg er wordt veel gevraagt op de 5de blz van de hoofdstuk die je moet leren, bestedeer die goed er wordt veel over gevraagt.

Al uw voorspellingen worden u aangeboden door Corinna.
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-02-2005, 20:13
Verwijderd
Ik denk dat het binnenkort in de buurt is.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 20:14
Verwijderd
De volgende forummer zal later de sterren aan de hemel tellen, onder het genot van een goed glas, eh, Dubbelfriss. Samen met zijn/haar geliefde zal hij/zij genieten van de ontelbare forumherinneringen die het verstand zijn opgeweld.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 20:35
Verwijderd
Dat ben ik

De volgende forummer heeft geen geluk in de liefde, maar qua werk/school gezien gaat het hem/haar voor de wind.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 20:55
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Ik voelde me verplicht te reageren, maar dat is toch geen voorspelling?

De volgende forummer hoort over precies 7 minuten een liedje van Tori Amos, wat hem/haar zo in vervoering brengt dat hij/zij de komende drie weken niet meer uit zijn/haar stoel komt, wat erin resulteert dat zijn/haar moeder hem/haar het huis uit gooit en hij/zij de rest van zijn/haar leven op straat zal doorbrengen.
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 21:16
Verwijderd
De volgende forummer krijgt te horen dat over 28 dagen de wereld zal vergaan.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 21:42
Verwijderd
ohw help.

De volgende forummer leeft nog lang en gelukkig
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 21:48
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
De volgende forummer sterft aan een anale schimmelinfectie.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 22:00
Verwijderd
De volgende forummer gaat een middel uitvinden tegen mijn anale schimmelinfectie.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 22:12
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
De volgende forummer steelt het vaccin tegen de anale schimmelinfectie vanwege een Zionistisch complot.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 22:14
Verwijderd
De volgende forummer wil samen met mij het wondere nieuws van het Esperanto verspreiden.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 22:29
Paris
Avatar van Paris
Paris is offline
De volgende forummer zal nooit van zijn/haar leven meer een valentijnskaart krijgen.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-02-2005, 23:17
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Ik zag die post van Paris en voelde me geroepen even te posten

De volgende forummer gijzelt een buslading 50+ers omdat hij wil dat "the education of max bickford" terug op tv komt.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 23:32
Verwijderd
Welnee, daar ben ik veel te zachtaardig voor.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 23:37
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Citaat:
perfectme schreef op 14-02-2005 @ 17:39 :
Het is niet de bedoeling dat je op de voorspelling antwoordt en het is wel de bedoeling dat je een iets uitgebreidere voorspelling doet dan één zin.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2005, 01:46
Apocalyptica
Avatar van Apocalyptica
Apocalyptica is offline
Verdomme, wil ik wat posten, is er hiervoor geen voorspelling gedaan. Nouja, dan kom ik wel weer eens terug.

Anyhoo, de volgende zal worden opgeroepen door een hogere macht om op een heilige quest (don't worry, ik weet zelf ook niet of dat een Nederlands woord is) te gaan. Diezelfde volgende forummer zal echter zo lui zijn dat hij en/of zij eerst nog lang blijft uitslapen en daarna is vergeten te zijn opgeroepen door een hogere macht, die zich op zijn beurt afvraagt of er nog wel respect is voor hogere machten en gaat klagen bij de vakbond.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2005, 06:48
perfectme
Avatar van perfectme
perfectme is offline
De volgende zal mijn queeste trachten te dwarsbomen. Gedurende zijn vruchteloze pogingen zijn eerste profetie waar te maken, zal hij de liefde van zijn leven tegenkomen, maar - in de veronderstelling dat ze deel uitmaakt van mijn queeste - doodt hij haar in koelen bloede.
Maar dan, als een donderdslag bij heldere hemel, valt het geluk in zijn schoot. Hij wordt alsnog vader van twee koters. Die voedt hij helemaal alleen op, want de moeder is dood, en deze twee koters zullen mijn queeste vervolbrengen.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2005, 08:14
Quasi
Avatar van Quasi
Quasi is offline
Citaat:
perfectme schreef op 15-02-2005 @ 07:48 :
De volgende zal mijn queeste trachten te dwarsbomen. Gedurende zijn vruchteloze pogingen zijn eerste profetie waar te maken, zal hij de liefde van zijn leven tegenkomen, maar - in de veronderstelling dat ze deel uitmaakt van mijn queeste - doodt hij haar in koelen bloede.
Maar dan, als een donderdslag bij heldere hemel, valt het geluk in zijn schoot. Hij wordt alsnog vader van twee koters. Die voedt hij helemaal alleen op, want de moeder is dood, en deze twee koters zullen mijn queeste vervolbrengen.

hmmmm heb ik dat^^

De volgende forummer zal dit forum eerst helemaal lezen en besluiten dat het onzin is. Vervolgens negeert hij dit en doet een onzinnige post, de sterren negerend. De sterren vertellen namelijk dat je de zaken in je leven iets serieuzer moet gaan nemen. Doe je dit niet, dan zul je de komende week veel rampspoed ondergaan, d.m.v. van het overlijden van zeer geliefde dieren. Wel heb je geluk doordat je sigaretten bent gaan halen (waar je uiteindelijk dood aan gaat) je een neerstortende komeet hebt ontweken. Je zult hiervan leren en stoppen met roken. Helaas is dit al te laat. Doe dit dus vanaf nu! Heb vertrouwen in de sterren
__________________
Sex is good, sex is fine, doggy style or 69, just for fun or getting paid, everyone likes being laid
Met citaat reageren
Oud 15-02-2005, 09:13
deringmeester
Avatar van deringmeester
deringmeester is offline
Citaat:
Quasi schreef op 15-02-2005 @ 09:14 :
hmmmm heb ik dat^^

De volgende forummer zal dit forum eerst helemaal lezen en besluiten dat het onzin is. Vervolgens negeert hij dit en doet een onzinnige post, de sterren negerend. De sterren vertellen namelijk dat je de zaken in je leven iets serieuzer moet gaan nemen. Doe je dit niet, dan zul je de komende week veel rampspoed ondergaan, d.m.v. van het overlijden van zeer geliefde dieren. Wel heb je geluk doordat je sigaretten bent gaan halen (waar je uiteindelijk dood aan gaat) je een neerstortende komeet hebt ontweken. Je zult hiervan leren en stoppen met roken. Helaas is dit al te laat. Doe dit dus vanaf nu! Heb vertrouwen in de sterren
ik lees idd alles, vind het idd grote onzin en ga misschien wel eens iets nuttigs posten. van de dokter ik de dingen eigelijk iets minder serieus nemen maar goed. dit maakt niet uit want ik heb geen geliefde dieren. ik heb gisteren al peuken gehaald omdat die door mijn practicum maat waren verorberd. dat ik doodga boeit me geen fuck. die komeet heb ik niet gezien omdat ik de hele dag binne ben geweest dus leer ik niet op te stoppe.
owh en ik schop de sterren!!

mijn voorspelling: ik denk dat de volgende poster een man is die schiekum veel te veel op forum zit maar dat niet tegen zijn vrienden durft te zeggen want dat is niet stoer genoeg. Verder zie ik dat hij niet meer op school zit maar aan het werk is. en dat zijn vriendin hem binne een half jaar zal verlaten.
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2005, 13:02
freud
Avatar van freud
freud is offline
Je bent fou-hout.



De volgende poster heeft tijdens deze liefdevolle periode het zwaar te verduren. Vooreerst krijgt ie te horen dat die uitvallende plukken op z'n haarkussen een voorteken zijn van vroegtijdige kaalheid, en zal over een jaartje pijnlijk duidelijk worden dat rimpels als bomen in een bos staan. Dit alles omdat hij de toorn van God heeft opgewekt.
__________________
Als als als. Als mijn oma wieltjes had, was ze het mooiste trammetje van heel de kust.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2005, 13:56
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
De volgende forummer zal samen met mij de forummer die weer _na_ hem/haar post elimeren in ware Boondock Saint's stijl. Waarna wij samen voor werelddominatie gaan.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2005, 13:58
Verwijderd
ik zie fik
Met citaat reageren
Oud 15-02-2005, 14:06
Scharfenberg
Avatar van Scharfenberg
Scharfenberg is offline
Ik zie dat de volgende forummer over exact 10.000 uur, na het lezen van deze post zal komen te overlijden door de aanraking van een flits uit een onheilspellende onweersvolk. Verder maakt volgende forummer binnen nu en de komende 10.000 uur worden gered van de verdrinksdood nadat de volgende forummer in het water is gereden met een auto omdat het glad was op de dijk.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2005, 14:29
Quasi
Avatar van Quasi
Quasi is offline
Goh d'r wordt me van alles gegund hier


Sorry forummer onder mij, maar je zult net niet de jackpot winnen. Blijf erin geloven en hou in de gaten dat de mensen om je heen nog steeds van je houden. Jammer genoeg zul je hier niet lang van kunnen profiteren, want helaas sterf je een zeer pijnlijke vroege dood. Je wordt aangereden door een clown in een circuswagen. Gelukkig overleef je dit nog wel, maar je hebt een kamikaze ambulance bestuurder. Helaas....


__________________
Sex is good, sex is fine, doggy style or 69, just for fun or getting paid, everyone likes being laid
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten gedichten bij kunstwerken
gezweetwel
7 09-10-2005 09:03
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: Rails
Ieke
0 02-08-2005 09:47
Drugs & Alcohol Het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER topic deel 3
Wasp
500 08-08-2003 02:15
Verhalen & Gedichten [verhaal] ik zie, ik zie... wat jullie niet wíllen zien
Verwijderd
2 01-08-2003 18:39
Verhalen & Gedichten ik zie, ik zie......
ll
2 15-01-2002 19:06
ARTistiek zie je wel doet pijn
metzondernix
16 11-08-2001 12:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:33.