Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-04-2005, 17:39
Verwijderd
ik ben moe en niet zo'n klein beetje ook. gisteravond moest ik oppassen vanwege de kermis, maar ik moest blijven slapen, en dan vanmorgen de koters naar school gebracht. dus om 7 uur mijn bed uitgetimmerd door t meiske. Maar ik ben wel weer even op mijn oude basisschool geweest. LEUK!! ik werd er vrolijk van, ze hadden vanaf vandaag projectweek. iedereen liep dus verkleed, heerlijk. toen ben ik maar veels te vroeg naar school gegaan. kon ik nog leren. mijn tentamenweek is tenslotte begonnen. tentamen ging mwah. ik hoop een voldoende. daarna met M en I nog even een borreltje gepakt omdat M jarig is vandaag. hijs 22 geworden. ouwe lul. maar dat was wel gezellig en verhelderend. en gewoon. lekker gewoon. stiekum heb ik vandaag gewoon een goed gevoel. toch overheerst het verdriet nog. maar vandaag was een stapje de goede kant op. nou over 5 minuten naar de sportschool waar Mushu op mij wacht met smart, zodat we weer even lekker kunnen rennen en nou morgen de presentatie. en stiekum kan ik niet wachten!!hihi!

maar vanavond mis ik hem weer. zo gaat het elke dag..
Advertentie
Oud 18-04-2005, 17:45
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Uhhh, ik was Pippi Langkous.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 18-04-2005, 17:51
zus
Avatar van zus
zus is offline
Vandaag intake gehad bij de psych. Het is wel een aardige vrouw, ik weet natuurlijk nog niet veel, maar mijn eerste indruk is wel goed. De intake viel ook wel mee, alleen ik moest ook op de weegschaal staan, dat was echt doodeng..
__________________
Dare to fly!
Oud 18-04-2005, 18:12
Fruitcake
Avatar van Fruitcake
Fruitcake is offline
Binnen een paar uur vertrek ik naar Griekenland!!!!!
__________________
He's not the Messiah, He's a very naughty boy
Oud 18-04-2005, 18:18
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
waarom is het zo moeilijk om de dromen die je hebt achter na te gaan en waarom wordt iedere poging weer een totale mislukking?
ik wil zo graag gewoon lol hebben, gezellig doen enzo...maar in plaats daarva ga ik een beetje zielige onzin uitkramen damn....
iets van: trap op mn rem ik kan het zelf niet en ik ben zo moe...
sjees laat jezelf dan meteen op nemen...hoe maak je jezelf vriend en kansloos

ik zie het niet meer hoor...mn dromen smelten als sneeuw voor de zon...te moe om er nog voor te vechten en te gekwetst om er nog helemaal voor te gaan...
een goede verpleegkundige zal ik toch wel nooit meer worden..
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 18-04-2005, 18:25
eefje-frucht
eefje-frucht is offline
Heey allumaal,

Is ut hier een beetje gezelliej?
Nou hoop ut wel.. veel plezier met allemaal jullie hart te luchten.. en natuurlijk veel sterkten met alles Nou... ehm.. laturr.. dan maar ha..
Groetjes Eva
__________________
Waarom ik...
Oud 18-04-2005, 18:30
Verwijderd
Citaat:
Daydream-ster schreef op 18-04-2005 @ 15:04 :
Ik weet het niet.. Ik ben zooo onzeker. En hij is zooo leuk, en eigenlijk zoooo ver 'out of my league'. Ik kan hier echt om huilen, weet je dat..

Waaaargh, waarom ben ik wat leuk vinden en verliefd zijn betreft zo labiel als de pest? *huilt zachtjes*
Ik heb hem gebeld, en om duidelijkheid gevraagd. Meneer wist niets uit te brengen, nja, niets behalve; 'Vind je het niet leuk dat ik je sms?' (ja, tuurlijk wel, drol!), 'Moet ik je niet meer smsen' (ja wel! Is leuk!) 'Ik weet niet precies wat ik er mee bedoel' (ja, nee, daar word ik veel wijzer van..)

Waaaargh! Mannen, echt hoor.. Heb hem net maar gesmst dat ik hem misschien overviel met mn telefoontje, dat het niet mn bedoeling was, maar dat ik wilde weten of we snel, of überhaupt ooit daad bij woord gaan voegen... Geen antwoord.. Natuurlijk niet. Hoe kon ik dat denken?

Citaat:
Fruitcake schreef op 18-04-2005 @ 19:12 :
Binnen een paar uur vertrek ik naar Griekenland!!!!!
Mag ik, alsjeblieft??

Dan zwem ik wel naar Kreta

Veel plezier in ieder geval!
Oud 18-04-2005, 18:37
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
foto van tatoo staat in mn fotoboek...
Enja ik werd daarstraks weer eens met m'n neus op de feiten gedrukt... "Owja, die flirt met elke stagaire die hij tegenkomt..."
Stom hoe iets wat je eigenlijk al wist dan toch zo hard kan aankomen. Enja, ik ben zo verschrikkelijk dom geweest, waarom realiseerde ik me dat niet in het begin....
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 18-04-2005, 18:44
Verwijderd
Citaat:
metallica schreef op 18-04-2005 @ 19:37 :
foto van tatoo staat in mn fotoboek...
Mooi!

Mooi meisje ben je!
Oud 18-04-2005, 18:49
eefje-frucht
eefje-frucht is offline
Heey Heey

Ik kom hier is even flink mijn hard luchten daar is het hier toch voor? En anders jammer dan hahaha

Ik heb een vader die de ziekte pseudologica phantastica heeft. Ik ken mijn vader niet hij is weg gegaan bij mijn moeder voordat ik geboren werd.

En trouwens ik zal eerst is even uit leggen want de ziekte nou precies inhoud voor degene die ut niej weten .
Zelf snap ik het ook niet zo hoor maar ik zal het proberen haha. Pseudologica Phantastica is eigenlijk een ziekte voor leugenaars de mensen die de ziekte hebben kunnen niet eerlijk zijn en ook niet houden van iemand mijn vader zou dus nooit iets voor mijn kunnen voelen daarom vind ik het ook zo raar dat hij getrouwd is majah.. dat kan ik hem misschien zelf ooit nog vragen.

Daarom is het ook heel moeilijk om naar zo'n iemand toe tegaan hij heeft na mijn moeder nog veel meer vrouwen gehad en dan horen we via iemand dat het uit is en dat hij er 2 kinderen van had. Ik heb dus ook 2 half broertjes waar ik harstikke blij mee ben ook al ken ik ze niet.

Ik weet niet of ik naar mijn vader wil hij is toch niet eerlijk...
Majah.. er gaan nog zo veel vragen door mijn hoofd waar ik denk ik nooit een antwoord op zou kunnen krijgen...

Groetjes Eva

P.s zijn er mensen die ook zoiets hebben of er over willen praten stuur even een prive bericht.
__________________
Waarom ik...
Oud 18-04-2005, 19:00
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 18-04-2005 @ 15:04 :
Ik weet het niet.. Ik ben zooo onzeker. En hij is zooo leuk, en eigenlijk zoooo ver 'out of my league'. Ik kan hier echt om huilen, weet je dat..

Waaaargh, waarom ben ik wat leuk vinden en verliefd zijn zo labiel als de pest? *huilt zachtjes*
nou meis, t klinkt wel echt da tie je leuk vindt, dan is het toch niet out of your league je moet er niet om huilen, je moet er vrolijk om zijn . al huil ik ook meer dan dat ik lach als ik verliefd ben.. maak er het beste van en probeer er uit te komen of hij het serieus meent..

*hele dikke knuff*
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Oud 18-04-2005, 19:01
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 18-04-2005 @ 19:30 :
Ik heb hem gebeld, en om duidelijkheid gevraagd. Meneer wist niets uit te brengen, nja, niets behalve; 'Vind je het niet leuk dat ik je sms?' (ja, tuurlijk wel, drol!), 'Moet ik je niet meer smsen' (ja wel! Is leuk!) 'Ik weet niet precies wat ik er mee bedoel' (ja, nee, daar word ik veel wijzer van..)

Waaaargh! Mannen, echt hoor.. Heb hem net maar gesmst dat ik hem misschien overviel met mn telefoontje, dat het niet mn bedoeling was, maar dat ik wilde weten of we snel, of überhaupt ooit daad bij woord gaan voegen... Geen antwoord.. Natuurlijk niet. Hoe kon ik dat denken?

hmm... dat is wel een beetje vreemd... misschien wil hij er zelf niet aan teogeven door die vriendin? misschien weet hij het echt nog niet? misschien weet hij niet wat hij terug moet sms en? het hoeft niet per se negatief te zijn.. komop meis
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Oud 18-04-2005, 19:08
Verwijderd
Citaat:
Aragnabite schreef op 18-04-2005 @ 14:37 :
En, gelukt?

ja! om half 9 twee concentratie testjes gedaan en daarna lekker mijn bed in gekropen.
Oud 18-04-2005, 19:24
Fruitcake
Avatar van Fruitcake
Fruitcake is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 18-04-2005 @ 19:30 :


Mag ik, alsjeblieft??

Dan zwem ik wel naar Kreta

Veel plezier in ieder geval! [/B]
Ja kom maar mee, er is nog een plaatsje in m'n koffer
dankje
__________________
He's not the Messiah, He's a very naughty boy
Oud 18-04-2005, 19:45
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Waarom raak ik nu zo in paniek? Ik weet toch dat ze twee totaal verschillende personen zijn en dat hij het alleen maar goed bedoeld? Ik vertrouw hem toch! Waarom lukt het dan niet..ik wil niet in paniek raken en stomme dingen gaan doen net nu het zo goed gaat. Waarom is het verdomme altijd zo dat een positief iets altijd een negatief iets met zich meedraagt? Waarom weegt dat negatieve altijd meer? Waarom krijgt dat altijd de overhand.. Ik wil het niet, het mag niet meer. *in de war is*
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 18-04-2005, 19:58
Verwijderd
Ik geloof dat ik het allemaal wel heel helder heb, maar gewoon niet kwijt wil. Stom zeg. En ik voel me intens verdrietig.
Oud 18-04-2005, 20:02
Verwijderd
Wat ben ik een verschrikkelijke waardeloze 'vriendin'. Als ik mezelf al 'vriendin' mag noemen...
Oud 18-04-2005, 20:05
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
sonho schreef op 18-04-2005 @ 21:02 :
Wat ben ik een verschrikkelijke waardeloze 'vriendin'. Als ik mezelf al 'vriendin' mag noemen...
herkenning
*geeft knuf*
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 18-04-2005, 20:11
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 18-04-2005 @ 21:05 :
herkenning
*geeft knuf*
*knuf* terug.

Aargh, ik kan ook alleen maar aan mezelf denken...
Wou dat ik daar eens mee op hield.
Oud 18-04-2005, 20:13
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
sonho schreef op 18-04-2005 @ 21:11 :
*knuf* terug.

Aargh, ik kan ook alleen maar aan mezelf denken...
Wou dat ik daar eens mee op hield.
ik kan daar alleen maar niet waar op zeggen...van de stukjes die ik af en toe een beetje van je lees is dat het verre van waar
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 19-04-2005, 00:47
Verwijderd
'Dik' zijn is stom. Als vrouw zijnde voel je je nieteens écht vrouwelijk, je loopt jezelf constant af te keuren en het wordt er niet veel beter op als anderen dat even zonder te vragen voor je doen. Mensen zijn automatisch maar in de veronderstelling dat het komt omdat je met je worstevingertjes niet van de chips af kan blijven en de hele dag op je luie krent zit. Belachelijk natuurlijk want er zit wel veel meer achter. Zoals een ziekte, of invloeden van buiten af. Of simpelweg aanleg. Afvallen is dan zogenaamd ook maar een simpele stap en opgave, voor de rest wordt er niet aan gedacht hoe dat eigenlijk verloopt en hoeveel dat misschien wel niet van je vergt.

Je voelt je vies, bent langer bezig met jezelf en er zit in verhouding meer tijd in. Het ergste is nog wel dat je als object zonder gevoel wordt gezien, een object zonder seksueel verlangen oid. Een meid met maatje 36/38 en dus een strak figuurtje kan zomaar een vunzige, seksueel getinte opmerking maken zonder dat mensen je raar aankijken of zelfs kotsneigingen krijgen. Als ze bvb even keihard laat weten hoe geil ze wel niet is wordt er met boners gereageerd ipv afwijzende blikken. Alsof een persoon die toevallig buiten de norm, buiten het gezond gewicht valt geen lust bezit. Zo kan ik nog wel even doorgaan.

Ik ben dan gelukkig, kijkend naar veel vaker voorkomende ergere gevallen, nog nieteens zo vreselijk buiten proporties. Mn bouw werkt gelukkig aardig mee, als ik smaller had geweest had het er nog belachelijker uitgezien.
Ik ben begin vorig jaar gestopt met eten en dat is tot op heden nog deels het geval, ik eet wel, maar heel weinig. Daarvoor at ik ook minder dan de gemiddelde persoon, ik heb nooit veel gegeten dus soms vraag je je dan af waar die massa vandaan is gekomen. Kan me wel een paar dingen bedenken hoor, geestelijke gevallen, maar toch blijft het raar. Na meer dan 3 jaar gezeik van alle kanten ben je het toch wel zat, stop je gewoon met eten. Als de eetlust er niet is waarom zou je dan?

Heeeeele domme gedachte natuurlijk, het is alles behalve gezond en zelfs gevaarlijk, en als je een beetje snugger bent begin je er niet aan. Zoek maar een andere manier het geestelijk aan te pakken, en al helemaal het lichaamlijk aan te pakken. Maarja, daar heb je wel even de wil en de tijd voor nodig, en als er niets veranderd... Ik eet nogsteeds weinig, wel meer dan de afgelopen 4 maanden, maar nog veel te weinig.

Achja, ik loop nog en mensen zeiken nogsteeds... terwijl ze er niets vanaf weten.
Oud 19-04-2005, 06:45
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Hier kan ik echt zo kwaad van worden, waarom plant men alles altijd tegelijk?
Kan ik dat verdomme weer af gaan zeggen, alleen voor zoiets onnuttigs als school.

Ze hebben vast eeuwen geleden al afgesproken met die mensen, waarom krijg ik het dan nu pas te horen?
__________________
Oud 19-04-2005, 06:49
George
Avatar van George
George is offline
M'n keel doet pijn en ik krijg nauwelijks lucht en ik heb het koud en warm tegelijk.
Maar natuurlijk kan ik best naar school. ik val heus niet om zodra ik op de fiets ga zitten.
__________________
I am Jack's wasted life.
Oud 19-04-2005, 08:32
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Hoe had ik nou zo vreselijk stom kunnen zijn, waarom heb ik mezelf meer als een jaar zo voor schut kunnen zetten. Ik wordt hier echt ziek van. waarom deed je dit met me. Ik zou hem godverdomme af kunnen maken. al weet ik dat ik degene ben die gewoon ongelofelijk stom geweest is, maar gewoon de gedachte dat hij zich daarom zo verschrikkelijk vermaakt heeft, kan er bij mij niet in. Dom, dom, dom. Ik heb gisteren avond met dingen zitten gooien niet normaal. Ik heb er echt helemaal genoeg van. Hopelijk wil dit ook zeggen dat ik er nu ook echt overheen ben?
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 19-04-2005, 10:44
George
Avatar van George
George is offline
Ik ben zo op. wou dat ik naar huis kon.
Altijd slapen.
maar het mag niet.
__________________
I am Jack's wasted life.
Oud 19-04-2005, 11:15
George
Avatar van George
George is offline
En ik kan niet ademhalen.
__________________
I am Jack's wasted life.
Oud 19-04-2005, 11:45
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Nou, vandaag naar school geweest. Sinds ik daar weg ben, zaten ze bij de schoolkrant verlegen om iemand die een beetje leuk kon tekenen, dus hadden ze me gevraagd om toch nog wat te maken. Nou, gedaan, geshowed, ze vonden het leuk. Daarna m'n vrienden opgezocht, die hadden een uurtje vrij. Een uurtje lol, samen lachen, leuk... Maar wat ik eígenlijk wilde, was een knuffel en een goed gesprek.
Oud 19-04-2005, 11:50
Masked_Girl
Avatar van Masked_Girl
Masked_Girl is offline
Waarom?
Ik wil rust, maar zodra ik de rust heb wil ik iets te doen hebben... ,
Ik wil es wat minder vergeetachtig zijn
en zo zijn er nog wel meer dingen...
Oud 19-04-2005, 12:27
heavyukkie
heavyukkie is offline
stomme mensen
stomme ik
stomme dingen
stomme kick

sommige mensen
zoals ik
denken dom
en daar gaat het dus om.....



ff mn hart gelucht....
__________________
nobody is pefect, en ikke zeker niet!!
Oud 19-04-2005, 13:00
Masked_Girl
Avatar van Masked_Girl
Masked_Girl is offline
Het maakt niet uit hoeveel ik vertel
Begrepen zal het toch niet worden
Ik begrijp het zelf al amper,
Maar zolang ik zelf niet alles vertel
het niet kan vertellen
Enkel omdat ik niet weet wat er precies in mijn hoofd omgaat
Zullen mijn gevoelens nooit begrepen kunnen worden
en kan ik dat ook niet verlangen van anderen
Oud 19-04-2005, 13:15
leucomelas
Avatar van leucomelas
leucomelas is offline
je mag eigenlijk niet op de tekentafels zitten...
ja, okay, maar alsof ik zo zwaar ben! *lacht*
nou..*kijkt bedenkelijk* 70 kilo? *serieus gezicht*
70!!! nee meneer, ik ben 60 kilo maar bedankt he!

jeej wil hem slaan...
__________________
ChIcHiNg!
Oud 19-04-2005, 13:53
bindmiddel
Avatar van bindmiddel
bindmiddel is offline
jezus waar ben ik de laatste maanden mee bezig geweest......
hoe erg kun je je school verneuken eigenlijk een hele prestatie. Maarja de verkeerde kant op.

Hoe komt dat kutte gevoel hier nog, waarom voel ik me niet beter, waarom wil ik nog steeds ophouden met leven, waarom kan ik niet gewoon happy zijn met wat ik heb, en dat is heel wat. Meer dan ik ooit voor mogelijk hield. Maar toch ontbreekt er nog iets. Achja het is beter zo. Ik heb wel plezier maar het is net of zit er altijd zo'n stom stemmetje in me kop dat zegt dat ik niet gelukkig mag zijn, en dan voel ik me weer kut, ik denk teveel, ik kan de werel niet in mn eentje redden, dat me vrienden naar de klote gaan kan ik niks aan doen
__________________
wooptiediddleyf*ckingdoo
Oud 19-04-2005, 14:13
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Kinderachtige klas

Spreekbeurt ging wel goed, de rest van de dag was heel gezellig met vriendinnen enz, lekker doorsnee en rustig. Ook nog lekker gediscussieerd het 6e Nu rustig in mijn hoofd, kan het weer een beetje achter mij laten
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 19-04-2005, 15:37
Mariekje*
Mariekje* is offline
Het kan me geen reet schelen wat ze zeggen, ik ga m'n school halen.. ondanks m'n 9 tekorten, godver
__________________
<3 Everyday I love you more....
Oud 19-04-2005, 15:40
bindmiddel
Avatar van bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
HvJ schreef op 19-04-2005 @ 16:37 :
Het kan me geen reet schelen wat ze zeggen, ik ga m'n school halen.. ondanks m'n 9 tekorten, godver

en ik ga dat stomme examen ook halen, gewoon doordouwen!!!!!!
__________________
wooptiediddleyf*ckingdoo
Oud 19-04-2005, 16:02
Verwijderd
Die pijn..
Alleen na zo'n droom! Ineens denk ik weer superveel aan hem Ik mis vroeger, ik mis de ouder vriendengroep, ik mis hem ookal wil ik hem vergeten, maar toch blijven kennen, ik mis die tijd van al mijn herinneringen.. Bluh, de laatste tijd is het echt weer erg met de dipjes
Oud 19-04-2005, 16:12
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
bluh

hopelijk volgende keer beter
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 19-04-2005, 16:26
eefje-frucht
eefje-frucht is offline
Heey Heey

Zijn er mensen die prive met mij willen mailen gewoon even gezellig samen praten. Even ja hart luchten eigenlijk hihi.

Nou.. als je het wel gezellig vind zal ik het heel leuk vinden als je heel even een prive bericht stuurt en dan zou ik meteen terug sturen!!!

Nou misschien tot Later... Eva
__________________
Waarom ik...
Oud 19-04-2005, 17:11
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ik mag meedoen we zijn alle 3 ingeloot...
lalalalala

heb ik weer iets om voor te gaan..
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 19-04-2005, 18:26
Verwijderd
Citaat:
ilse schreef op 18-04-2005 @ 20:00 :
nou meis, t klinkt wel echt da tie je leuk vindt, dan is het toch niet out of your league je moet er niet om huilen, je moet er vrolijk om zijn . al huil ik ook meer dan dat ik lach als ik verliefd ben.. maak er het beste van en probeer er uit te komen of hij het serieus meent..

*hele dikke knuff*
Ik huil ook heel veel als ik verliefd ben, puur om de onzekerheid. En ik huil weer veel, dus vrees dat het verliefdheid is. En dat wilde ik niet. Maar hij is gewoon zo leuk, schattig en lief verlegen

Citaat:
ilse schreef op 18-04-2005 @ 20:01 :
hmm... dat is wel een beetje vreemd... misschien wil hij er zelf niet aan teogeven door die vriendin? misschien weet hij het echt nog niet? misschien weet hij niet wat hij terug moet sms en? het hoeft niet per se negatief te zijn.. komop meis
Dit smste hij gisteren; 'Ik ga niemand strikken van het weekend *naam van zichzelf* nog beetje pjn hebben van *naam van exvriendin*'

Ik snap dat ie nog met zn ex zit, is ook leuk meisje. Mja, life goes on, en dat was ook wat ie zelf zei. Tuurlijk is het snel, maar goed. Hij begon toch met smsen? Waarom dan zo sexueel getint, en persoonlijk, maar er niets meebedoelen? Zeggen dat ie me wilt zoenen, en het vervolgens niet doen?

Waaaargh!

Nja, xie m vrijdag weer (uitgaan he), wie weet wat er dan gezegd / gedaan wordt.. BAH, ik haat mezelf echt omdat ik me zo overgeef aan mijn gevoelens. Zoals iemand ooit al eens naar me PM-de; jij laat je leiden door je gevoelens. Inmiddels is het ook lijden geworden..

Jeetje, strax rijles...Geen zin!

Ilse; jij ook sterkte hee meis!
Oud 19-04-2005, 19:49
Verwijderd
Oneerlijke kutwereld. Huis is niet te doen, of we moeten compleet verdwijnen, het zonder aanvullende doen, een inschrijfadres zoeken etcetc en mn grootouders zijn klootzakken. 6 maanden mét urgentie. Niks dus. 2 keer operatie en ze is er nogsteeds niet vanaf, godverdomme.


Oud 19-04-2005, 19:53
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 18-04-2005 @ 21:13 :
ik kan daar alleen maar niet waar op zeggen...van de stukjes die ik af en toe een beetje van je lees is dat het verre van waar
Af en toe een beetje? Sorry moest ik even om glimlachen...
Maar, hmm kweenie, voelt wel zo...
Citaat:
rare kwast schreef op 19-04-2005 @ 18:11 :
ik mag meedoen we zijn alle 3 ingeloot...
lalalalala
Met wat? Maar wel denk ik..?

OT;
Ik twijfel zoooo
Oud 19-04-2005, 19:55
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
sonho schreef op 19-04-2005 @ 20:53 :
Af en toe een beetje? Sorry moest ik even om glimlachen...
Maar, hmm kweenie, voelt wel zo...
ja ik dacht breng het lekker vaag...dat wekt nog al eens een glimlach
ik doelde eigenlijk op de pm's van je

Citaat:
sonho schreef op 19-04-2005 @ 20:53 :
Met wat? Maar wel denk ik..?
nijmeegse vierdaagse..

Citaat:
sonho schreef op 19-04-2005 @ 20:53 :

OT;
Ik twijfel zoooo
waarover allemaal?!
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 19-04-2005, 20:04
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 19-04-2005 @ 20:55 :
ja ik dacht breng het lekker vaag...dat wekt nog al eens een glimlach
ik doelde eigenlijk op de pm's van je
Oh, haha oke.
Citaat:
rare kwast schreef op 19-04-2005 @ 20:55 :

nijmeegse vierdaagse..

Citaat:
rare kwast schreef op 19-04-2005 @ 20:55 :

waarover allemaal?!
Wel/geen dagbehandeling...
Oud 19-04-2005, 20:06
moon
Avatar van moon
moon is offline
Ik voel me echt een stuiterbal. Het gaat vandaag gewoon goed terwijl het gister echt super slecht ging. Soms snap ik er echt niks meer van.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 19-04-2005, 20:16
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
sonho schreef op 19-04-2005 @ 21:04 :

Wel/geen dagbehandeling...
ja das idem iets waar je veel twijfel over kunt hebben
had het alleen al bij wel/gaan hulp

succes met je keuze...rustig aan hé
*knuf*
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 19-04-2005, 20:22
Verwijderd
[Alles bij elkaar scheldt]

haat, woede, onmacht, verdriet, nog meer haat, heleboel haat.

Het ging goed. maar nu niet meer. het gaat helemaal niet goed meer.
Oud 19-04-2005, 20:26
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 19-04-2005 @ 21:16 :
ja das idem iets waar je veel twijfel over kunt hebben
had het alleen al bij wel/gaan hulp

succes met je keuze...rustig aan hé
*knuf*
Ja.
Thx
*knuf*
Kan iemand anders niet even deze keuze voor me maken? En dan wel de goede natuurlijk.
Oud 19-04-2005, 20:34
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
sonho schreef op 19-04-2005 @ 21:26 :
Ja.
Thx
*knuf*
Kan iemand anders niet even deze keuze voor me maken? En dan wel de goede natuurlijk.
ja wil best de keuze voor je maken...doe jij dan ff de keuze voor mij maken
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 19-04-2005, 20:37
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 19-04-2005 @ 21:34 :
ja wil best de keuze voor je maken...doe jij dan ff de keuze voor mij maken
Is goed.
Waar kan/moet ik voor jou uit kiezen eig..?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin I Summon Panopticon!
Verwijderd
46 09-10-2018 20:32
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19
Psychologie Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #27
Nijn*
491 10-05-2005 15:07
Psychologie Psychologie evaluatie topic
Verwijderd
281 10-05-2004 22:47
Psychologie De kronieken van de dag #5!!
Droomvlucht
501 26-03-2004 17:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:39.