Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-07-2004, 14:28
Hagel
Hagel is offline
Gaat u maar..
__________________
tell me where the pretty girls are, those demigods with their Nine-Inch nails and little fascist panties
Advertentie
Oud 08-07-2004, 14:29
Hagel
Hagel is offline
Vanochtend naar Renkum gegaan voor een cursus van de thuiszorg, en daarna richting Arnhem gegaan. In Oosterbeek in de file gstaan omdat een paar eikels de bank ging overvallen en pas na 1.5 uur in Arnhem aangeland. Geshopt en een paar leuke dingetjes gekocht, in een opwelling naar de piercingshop gegaan en een piercing laten zetten, nog een uurtje met de peircer gekletst want die was wel erg leuk Naar huis gegaan en mijn andere baantje opgezegd en ruzie met mijn moema gekregen omdat ze piercings lelijk vind. Nu zit ik te computeren en Oprah te kijken en zo moet ik nog ff werken.
__________________
tell me where the pretty girls are, those demigods with their Nine-Inch nails and little fascist panties
Oud 08-07-2004, 14:30
Kiss Pookie
Avatar van Kiss Pookie
Kiss Pookie is offline
Toen het vroeg was ben ik opgestaan toen heb ik tv gegeken en constant lopen zappen want er was geen kloot op de tv. Toen ben ik op de fiets gestapt en naar mijn andere huis gefietst en vervolgens achter de pc gestapt.
__________________
Ever noticed that "what the hell?" is always the right decision?
Oud 08-07-2004, 14:31
Verwijderd
copy+paste uit de vorige:
gisteeren ben ik naar een examenfeestje geweest waar niet zo veel aan was,dus toen heb ik maar naar de wijn gegrepen.
toen bleek dat het meisje waar ik voor het eesrt in mn leven verleifd op ben geweest er ook was en dar heb ik lang mee gepraat,en nu ben ik brak en een beetje sip
Oud 08-07-2004, 14:39
.Pure
.Pure is offline
gewerkt en me kamer opgeruimd
Oud 08-07-2004, 14:51
Verwijderd
Citaat:
japie krekel schreef op 08-07-2004 @ 15:31 :
copy+paste uit de vorige:
gisteeren ben ik naar een examenfeestje geweest waar niet zo veel aan was,dus toen heb ik maar naar de wijn gegrepen.
toen bleek dat het meisje waar ik voor het eesrt in mn leven verleifd op ben geweest er ook was en dar heb ik lang mee gepraat,en nu ben ik brak en een beetje sip
Whoah, hoeveel examenfeestjes heb jij wel niet joh?
Oud 08-07-2004, 14:59
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik doe nooit iets nuttigs...

Vandaag ben ik wakker geworden, ben ik uit bed gerold, heb me gewast/aangekleden, heb gestofzuigd, ben achter de comp gaan zitten en heb geforumd en gedownload.

en dat doe ik elke dag.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 08-07-2004, 15:01
Verwijderd
over 2 uurtjes ben ik hard aan het werk
Oud 08-07-2004, 15:03
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
(weer) brak opgestaan om 7:15. En de hele dag een beetje doen alsof ik hard werk.
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Oud 08-07-2004, 15:04
~sweetgirl~
~sweetgirl~ is offline
Eerst van 9 tot half 12 rijles gehad, toen 2 uur bij het reisbureau gezeten en daarna nog een half uur met de ibgroep gebeld en nu ben ik boos omdat ik 0,45 punt tekort kom om in een hogere lotingsklasse te komen
Oud 08-07-2004, 15:25
Verwijderd
Citaat:
Hagel schreef op 08-07-2004 @ 15:29 :
Nu zit ik Oprah te kijken


Ik heb vandaag het huis opgeruimd en ik heb boodschappen gedaan want vanavond hebben we feestje. Want mn zusje belde net en vertelde dat ze is geslaagd!! Ik ben trots. Maar tussendoor heb ik ook nog even Oprah gekeken en het was leuk en net heb ik de vlag met rugzak uitgehangen.
Oud 08-07-2004, 15:27
transfattyacid
Avatar van transfattyacid
transfattyacid is offline
Ik heb heel erg hard opgeruimd, aangekleed, gedoucht etc. Toen naar wat kennissen die 35 jaar getrouwd zijn vandaag, nu even eten en dan naar Northsea Jazz vooravond
Oud 08-07-2004, 15:30
Verwijderd
Vanochtend ben ik naar mijn tante geweest om wat dingen te bespreken voor de 50e verjaardag van mijn peetoom. Daarna ben ik met mijn vriend bij zijn oma en opa langsgegaan omdat ze dat graag wilden voor we op vakantie gingen. Toen hebben we in de lunchroom van de tante van mijn vriend wat gegeten en zijn we naar de stad gegaan waar ik nieuwe schoenen gekocht heb. Toen ik thuiskwam heb ik Oprah gekeken en daarna heb ik op internet gekeken of het cijfer van mijn wiskunde tentamen al bekend was (wat niet zo is).
Oud 08-07-2004, 15:32
lso
Avatar van lso
lso is offline
Ik heb net op het forum proberen duidelijk te maken dat het niet is omdat iemand een barbie is, of omdat iemand heel slechte muziek maakt, dat ze ook nooit eens iets leuks van kledij kan dragen..
Oud 08-07-2004, 15:33
leucomelas
Avatar van leucomelas
leucomelas is offline
bahbah, vanaf 9 uur sochtends sportdag gehad... fijn softballen op een groot grasveld met medescholiertjes... naja, van de 6 wedstrijden 4 verloren.. naja, gelukkig geen finale hoeven te spelen dus om 2 uur al weer thuis....
fijn boodschappen wezen doen met me mama, daak fijn werken....
jaaaaa, nuttig he?
__________________
ChIcHiNg!
Oud 08-07-2004, 15:34
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Vanochtend uurtje op school gezeten voor (laatste) proefwerk economie (ooit). Daarna naar de stad gegaan en paar shirtjes + broeken gekocht. Verder een smerig drankje bij de Xenos en een broodje bij de Subway.
In de hagel naar huis gefietst en ik ga zo ATWT afkijken .
Vanavond voor de eerste keer in mijn leven skiën in Landgraaf (??) met groep vrienden.
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 08-07-2004, 15:39
Verwijderd
hm ik wou uitslapen maar was toch weer vroeg wakker dus ging ik er maar om 9,15 uit. ff halve film kijken toen douche en eten, toen hondjes uitlaten, en ik was natuurlijk weer de sleutel vergeten dus moest helemaal naar mijn opa en oma lopen, ik kwam ook nog die kut herder tegen die tegenover ons woont en die viel me kleine yorkie aan en ze verdommen het om het beest aan te lijnen stelletjes aso's. ff bij mijn opa en oma uitgerust toen maar weer naar huis, ff verveelt achter de comp, toen weer ff eten, toen weer met de hondjes lopen, ophra gekeken, toen animalplanet, en nu weer achter de comp. of tewel geen ene moer, maarja kan ook niet anders als niemand thuis is en je haast niet weg kan omdat je hondjes hebt en je vriendjes ook niet thuis zijn, maar verder overleef ik het wel.
Oud 08-07-2004, 15:53
guess what
Avatar van guess what
guess what is offline
ik ben opgestaan om 11 uur, heb de was gedaan, daarna de afwas, daarna de vensterbanken afgestoft en dat was t huisvrouwen gedeelte voor vandaag. toen met mams geluncht en gewinkeld en nu ben ik thuis en moet ik eigenlijk naar mn moeders huis maar t onweert en t regent
__________________
All in the name of white trash
Ads door Google
Oud 08-07-2004, 16:33
Susanne
Susanne is offline
niet veel, met een vriendinnetje gepraat dat ik er genoeg van heb dat ze me buitensluit samen met een ander vriendinnetje (eerst gingen we heel veel met zn 3en om, en toen gingen zij op dansles maar dat had ik al gedaan, sliepen ze haast elk weekend bij mekaar enzo en vergaten ze mij gewoon, als ze uitgingen kwam ik ze tegen hadden ze me niks gevraagd, en als ik dan vroeg of ik meekon of ook kon blijven slapen ofzo was het nooit van harte) snik
en ik heb gezegd dat ik het echt niet leuk vond etc etc, ik heb gezegd dat ik hen echt miste enzo maar zij misten mij niet dus nu voel ik me een beetje down.. snik maar ik snap het echt niet want ik vind dat ik heel redelijk ben geweest

bob is er al, blijft eten & slapen we gaan morgen tien uur weg ofzo..

moet zo ook m'n tas nog inpakken
__________________
In a burgundy dress lookin' finer than a french wine
Oud 08-07-2004, 17:05
Verwijderd
Ik heb van 10.00 tot 16.30 aan een jaarverslag-verslag zitten werken met een vriendin. Nouja. Tussendoor wel geforumd, vaag gedaan en gegeten enzo, maar het gaat om het idee
Oud 08-07-2004, 17:07
Verwijderd
Gisteren kwamen Geertje, eXo en cha0s bij me langs. We hebben filmpies gekeken, 28 Days en verder veel futurama, family guy en simpsons. Veel gesmookd, wat bier verorberd. Ijs en cake gegeten. Om een uur of 1 ging Geertje vast slapen en zijn wij met zn 3en de Hout in gegaan om daar wat te hangen verder. Thuis aangekomen eten gemaakt nog wat futurama gekeken en daarna slapen. Vanmiddag opgestaan, douchen, wake and bake houden. Mike kwam ook nog ff langs. Toen ff naar de stad om eXo zn chickie op te halen en wat wiet te halen(die verder niet meer gerookt is ). Naar de kinderboerderij in de regen en nu net ff nuttig geweest door af te wassen en medicijnen voor mn folks te halen.
Oud 08-07-2004, 17:07
merels
Avatar van merels
merels is offline
Citaat:
Susanne schreef op 08-07-2004 @ 17:33 :
niet veel, met een vriendinnetje gepraat dat ik er genoeg van heb dat ze me buitensluit samen met een ander vriendinnetje (eerst gingen we heel veel met zn 3en om, en toen gingen zij op dansles maar dat had ik al gedaan, sliepen ze haast elk weekend bij mekaar enzo en vergaten ze mij gewoon, als ze uitgingen kwam ik ze tegen hadden ze me niks gevraagd, en als ik dan vroeg of ik meekon of ook kon blijven slapen ofzo was het nooit van harte) snik
en ik heb gezegd dat ik het echt niet leuk vond etc etc, ik heb gezegd dat ik hen echt miste enzo maar zij misten mij niet dus nu voel ik me een beetje down.. snik maar ik snap het echt niet want ik vind dat ik heel redelijk ben geweest

__________________
lekker oppervlakkig maar weer
Oud 08-07-2004, 17:08
BustedEngine
Avatar van BustedEngine
BustedEngine is offline
Ik heb de mensen hun post bezorgt en dat verdient een

__________________
De grond is ruw en onbewerkt. Er groeit nog niets. Je mag zaaien en oogsten wat je wilt. | representing the Galactic Tone Series
Oud 08-07-2004, 17:10
Verwijderd
Citaat:
BustedEngine schreef op 08-07-2004 @ 18:08 :
Ik heb de mensen hun post bezorgt en dat verdient een

[afbeelding]
he die recxhter aap is de haarlemse burgemeester, die gast woont hier vlakbij. goed dat je me ff helpt herinerren dat ik nog fotos van hem krijg Ik moet ff bij die dumbass langs
Oud 08-07-2004, 17:11
BustedEngine
Avatar van BustedEngine
BustedEngine is offline
vraag eens of ik de sleutel van de stad mag :-(
__________________
De grond is ruw en onbewerkt. Er groeit nog niets. Je mag zaaien en oogsten wat je wilt. | representing the Galactic Tone Series
Advertentie
Oud 08-07-2004, 17:12
Verwijderd
Citaat:
BustedEngine schreef op 08-07-2004 @ 18:11 :
vraag eens of ik de sleutel van de stad mag :-(
Daar wil hij vast een goede reden voor weten, heb je er een?
Oud 08-07-2004, 17:13
BustedEngine
Avatar van BustedEngine
BustedEngine is offline
nee, eigenlijk niet nu ik erover nadenk :-(
__________________
De grond is ruw en onbewerkt. Er groeit nog niets. Je mag zaaien en oogsten wat je wilt. | representing the Galactic Tone Series
Oud 08-07-2004, 17:28
merels
Avatar van merels
merels is offline
gister genixt, lang geslapen, in de zon gelegen, lekker met rose en een zomermuziekje (Im your venuuus), toen film gekeken over de agressie op highsschool in amerika (bll ik moest huilen, na de film, soms was het red. zielig ), daarna gegeten, naar een vriend geweest en daar gechillt, toen weer terug met de trein en lekker gelezen en kruidenthee gedronken.

vandaag nog niets gedaan, gezond, boodschappen gedaan met de vader, geforumd, probeer aan mn kamer te beginnen en nu zit ik hier
vanavond 'feesjte'
__________________
lekker oppervlakkig maar weer
Oud 08-07-2004, 17:39
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
met een vriendinnetje afgesproken, waarvan ik me af afvraag of zij dat eigenlijk wel wou, kutfilm gekeken, stratego gedaan . achja moesten wat.

en daarna oude posts/topics bekeken en ontzettend gelachen om het drama dat mensen maakten van het feit dat ik fb werd. en het bleek nog een drama te zijn ook he
Oud 08-07-2004, 18:01
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
ik heb gewerkt.
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Oud 08-07-2004, 18:07
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Ik heb cha0s nageroepen bij de metro

En daarvoor met m'n ex en m'n zusje gehangen in de stad. Toen kwamen we m'n andere ex tegen in de stad (pijnlijk ).

Vanavond party hardy!
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 08-07-2004, 18:12
Glory
Avatar van Glory
Glory is offline
Ik heb gewerkt en er was weinig post dus ik was heel vroeg klaar en de mensen hebben niet eens gezeurd. Gelukkig niet zo veel meer van die garekut Neckermanns/Quelles, die dingen zijn loodzwaar . En nu ben ik moe, omdat ik de hele week al om 6.30 moet beginnen met werken.
__________________
sleep is no friend.

Laatst gewijzigd op 08-07-2004 om 18:25.
Oud 08-07-2004, 18:24
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Ik werd wakker bij Lepra thuis. wake & bake gedaan, ff in haarlem gechilled nog en naar a'dam gegaan om daar via de independent weer naar huis te gaan. (wat 'n kromme kutzin. )
In rotterdam werd ik nageroepen door Roos.
metro genomen en nu zit ik thuis een joint te rollen.
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Oud 08-07-2004, 18:36
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
eerst uitgeslapen. Daarna ben ik ben naar Leiden gegaan. Haarverf gekocht, posters gekocht, beetje wiet gekocht en weer naar huis gegaan. En een uur geleden m'n haar geverft.

(Wat een saai leven heb ik )
__________________
Du bist ein N00b!
Oud 08-07-2004, 18:46
Verwijderd
Citaat:
Lisanne schreef op 08-07-2004 @ 15:51 :
Whoah, hoeveel examenfeestjes heb jij wel niet joh?
teveel,ik zit tot en met dinsdag nog volgepland, en dan heb ik er iets van 25 opzitten gok ik zo ,en dat is niet zo heel goed voor mijn gezondheid zeg maar .
vandaag ben ik een beetej sipjes geweest de hele dag en dat ontaardde dus in niets doen en een beetje lamballen.
nu heb ik mezelf erover heen gezet en heb ik zin in de feestjes van vanavond
Oud 08-07-2004, 19:09
Fog
Avatar van Fog
Fog is offline
ik ging vanochtend naar de stad, scheermesjes gekocht, toen naar huis en toen naar burnside in deventer, jongen die mee was viel dus we gingen snel met zn 4en met de auto naar het ziekenhuis want zn bot stak uit zn elleboog, in het ziekenhuis lang gewacht, vette foto's gemaakt en tina's gelezen. zn elleboog was uit de kom + gebroken dus hij moest geopereerd worden. nog langer wachten. uiteindelijk heeft die gast van burnside mij en een vriend weer terug gebracht naar burnside, daar nog even geskate en wat gefilmd. toen naar het station gelopen en naar huis gegaan.

en zo ga ik zuipen in de stad met 2 vriendinnen.
__________________
is your daddy dealer 'cause you're dope to me
Ads door Google
Oud 08-07-2004, 19:22
Verwijderd
Ik ben bij mn soulmate geweest en ik ga nu koken voor Noé en dan gaan we ! am Me meeten en dan met z'n drieën housen
Oud 08-07-2004, 19:44
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
al m'n wiet vergrind. jointje gesmookt, Frankenchrist eventjes geluisterd want die heb ik vandaag gekocht. (vette plaat. )
zometeen naar Tex Mex. Saufen e.d.
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Oud 08-07-2004, 19:47
Verwijderd
wakker gew0rden bij de lepr00t. wake & bake gedaan zoals gezegd, bammetjes gegeten, vriendinnetje van het busstation opgehaald, naar de kinderboerderij, en toen naar huis, daar jas geverfd nu aan het forummen
Oud 08-07-2004, 19:48
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
half vier opgestaan, usual stuff.. toen gekookt voor mn ouders, wat biertjes gedronken en nu zit ik me hier wat te vervelen
Oud 08-07-2004, 19:52
~Meliss@~
~Meliss@~ is offline
ik heb eerst lekker tot een uur of 10 uitgeslapen, daarna ff gezeten en naar het centrum geweest om geld te pinnen, daarna had ik nog autorijles, verder heb ik vandaag niet zoveel bijzonders gedaan.
Oud 08-07-2004, 20:19
Susanne
Susanne is offline
ik ging maar een poging doen tot tas inpakken maar ik heb helemaal geen toffe zomerkleding
dus nu ben ik nog verdrietiger dan ik al was ik heb zelfs gehuild
dramaqueen soesannah
__________________
In a burgundy dress lookin' finer than a french wine
Oud 08-07-2004, 20:26
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Ik ben als eerste opgestaan en toen ben ik gaan douchen enzo en toen ben ik met eXo en z'n chickie en cha0s en Lepra (<33) naar de kinderboerderij geweest. En die muts daar dacht dat ik niet wist dat dat paard een Haflinger was. Nouja, toen weer naar iffoo zn huis gegaan en gegeten en nu gaan we zo shrek 2 kijken.
__________________
you spread like peanut butter
Oud 08-07-2004, 20:26
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
een beetje uitgeslapen.
vriendin bellen dat ik om 1uur kom.
even naar de camping gegaan waar de vriend en vrienden zitten..was wel gezellig
vriendin bellen dat ik n half uur later kom.
om kwart voor 2 bij vriendin.
gingen naar t dorp, -> gevieerd dat we over zijn met hamburger en ijsje. en sokken en babyolie gekocht.
bij haar thuis wat kaarten en voor de tv hangen.
toen naarhuis, nét op tijd thuis voor het gezeik vand e ouders.
en gegeten in de zon.
en nu ben k aan t hummen.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 08-07-2004, 20:29
Spacemonkey
Avatar van Spacemonkey
Spacemonkey is offline
Van half 8 tot 5 gewerkt, geld verdient dus
En gedoucht ook nuttig
__________________
Why can't they see. It's complete insanity to argue with the man who is the judge of right en wrong.
Oud 08-07-2004, 20:29
Verwijderd
Citaat:
Susanne schreef op 08-07-2004 @ 21:19 :
ik ging maar een poging doen tot tas inpakken maar ik heb helemaal geen toffe zomerkleding
dus nu ben ik nog verdrietiger dan ik al was ik heb zelfs gehuild
dramaqueen soesannah
Komt wel weer goed hoor. Anders kom ik wel een keertje langs en je opvrolijken, want ik weet waar je woonplaats ligt

Ik ben naar een vriendinnetje gereden met de auto en ik heb voor het eerst in de file gestaan maar het was leuk want er probeerde iemand met me te flirten Daarna heb ik even gefeest hier thuis want er zijn allemaal mensen. En net heb ik mn broer van Duivendrecht gehaald weer met de auto en het regende heel hard en er waren diepe plassen en alles spatte op als ik er doorheen reed Nu heb ik spareribs gegeten en met Noé gebeld, wat een lief stemmetje En ik ga Noé en Hermie meeeeeeeeeeeeeeeeten en met ze stampen
Oud 08-07-2004, 22:52
frozenfountain
frozenfountain is offline
Gisteren ben ik naar de diploma uitreiking van m'n nicht geweest. Zooo saai

En vandaag heb ik afscheid genomen van een vriendin die naar Pakistan gaat voor 5 weken.
Oud 08-07-2004, 22:56
sorry
sorry is offline
ik heb dehele dag gewerkt
Oud 08-07-2004, 23:31
merels
Avatar van merels
merels is offline
blllll merels en justakid zijn u sowieso geen rose aan het dinken maar bier en we hebben t prima naar ons zin. haahhahhahabllll he nientje hahhahha
ja zeker, mereltje

ik hoorde net echt iemand KNORREN












nina wat gebeurt er
__________________
lekker oppervlakkig maar weer
Oud 08-07-2004, 23:33
Artus
Avatar van Artus
Artus is offline
alcoholisten
__________________
Her name in blood and her eyes on me
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Anouk en Danny #2
Little Phoebe
264 23-07-2006 14:40
Verhalen & Gedichten [Vervolg]Achter de gele deur #2
Eend
166 20-06-2006 20:32
Verhalen & Gedichten Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af).
Noor-91
3 26-01-2006 09:55
Verhalen & Gedichten Weten jullie nog...
Vlooienband
146 02-12-2004 13:50
ARTistiek T begin hebbik hier wel es neergezet
Eend
48 18-05-2002 18:12
ARTistiek Een verhaaltje van mij...
Eend
5 03-12-2001 14:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:51.