Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-07-2006, 17:38
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Wel.. niet... wel.... niet... wel.... niet.... AAAAAAAARGH!



Alles is wel/niet. Wel bellen, niet bellen, wel mailen, niet mailen, wel smsen, niet smsen, wel afspreken, niet afspreken, wel verliefd, niet verliefd (nou ja, dáár twijfel ik niet over, maar dat is nou net het probleem van ooit eens VRESELIJK EN ERG verliefd zijn, alles lijkt dan zo koel en koud)... *zucht*
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Advertentie
Oud 18-07-2006, 17:54
Jude
Avatar van Jude
Jude is offline
Citaat:
Qamra schreef op 18-07-2006 @ 18:38 :
Wel.. niet... wel.... niet... wel.... niet.... AAAAAAAARGH!



Alles is wel/niet. Wel bellen, niet bellen, wel mailen, niet mailen, wel smsen, niet smsen, wel afspreken, niet afspreken, wel verliefd, niet verliefd (nou ja, dáár twijfel ik niet over, maar dat is nou net het probleem van ooit eens VRESELIJK EN ERG verliefd zijn, alles lijkt dan zo koel en koud)... *zucht*
Ik weet niet precies in wat voor situatie je zit, maar het klinkt herkenbaar. Is het nou wel wat of is het niks, zal ik nou bellen of is dat dan weer opdringerig, wil ik hem nou eigenlijk wel of zal het toch nooit wat worden. Al dat getwijfel, ik word er zo onrustig van
__________________
coffee and tv
Oud 18-07-2006, 18:00
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
Anneka schreef op 18-07-2006 @ 17:13 :
dat is echt een ramp he in de vakantie, als je thuisbent en iedereen nog op vakantie is. Hier hetzelfde, iedereen is onderhandweg
Heel erg vervelend idd.
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 18-07-2006, 18:03
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Jude schreef op 18-07-2006 @ 18:54 :
Ik weet niet precies in wat voor situatie je zit, maar het klinkt herkenbaar. Is het nou wel wat of is het niks, zal ik nou bellen of is dat dan weer opdringerig, wil ik hem nou eigenlijk wel of zal het toch nooit wat worden. Al dat getwijfel, ik word er zo onrustig van
Haha, ja, zoiets

Wat ik het irritantste vind is het gebrek aan mensen waar ik mee kan praten. Ik ben echt geen binnenvetter, dan wordt ik gek van mijn eigen gedachten, maar ik word zo half/half gedwongen.

Dát is misschien nog het ergste van de hele situatie.

Nou ja, never mind, donderdag is mijn grens, want dan moeten we echt iets gaan afspreken voor zaterdag. En ik wil best wel heel erg graag gaan. Plus dat hij gister en vandaag wrs. zijn zoon in huis heeft, dus dan snap ik dat ik wel het laatste ben waar hij nu aan denkt
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 18-07-2006, 18:13
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
We gaan overovermorgen op vakantie en ik heb er echt ongelooflijk veel zin in.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 18-07-2006, 19:10
Verwijderd
Citaat:
WolterB schreef op 17-07-2006 @ 20:43 :
Klinkt in elk geval wel zo, waar ligt het?

In Limburg, bij Venlo. Veel plezier op vakantie. Maar dat zal wel lukken.
Waar woon jij?




OT: Ik 'moet' haar nog steeds niet smsen. Ik hoop zo dat het zo blijft.
En ik heb gewoon al een week niks meer van hem gehoord, dat moet echt wel een record zijn! Ik ga ook niks laten horen, het is veel te warm om moeilijk te doen, iets wat ongetwijfeld gaat gebeuren.
Oud 18-07-2006, 20:29
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
nog steeds goed ik ben de dagen aan het tellen tot we een week lekker met zn 2tjes zijn
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 18-07-2006, 20:30
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Secret Agent schreef op 18-07-2006 @ 20:10 :
In Limburg, bij Venlo. Veel plezier op vakantie. Maar dat zal wel lukken.
Waar woon jij?
Dat is inderdaad behoorlijk ver weg, aangezien ik in Enschede woon. (a) Dan is Venlo niet echt dichtbij, of zo.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 18-07-2006, 20:41
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
Roosje schreef op 18-07-2006 @ 21:30 :
Dat is inderdaad behoorlijk ver weg, aangezien ik in Enschede woon. (a) Dan is Venlo niet echt dichtbij, of zo.
hallo mede enschedese -alweer-
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 18-07-2006, 20:59
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Roosje schreef op 18-07-2006 @ 19:13 :
We gaan overovermorgen op vakantie en ik heb er echt ongelooflijk veel zin in.
Waar ga je heen?
Oud 18-07-2006, 21:05
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
ik bedacht me net dat ik volgende week vrijdag al op vakantie ga ik heb er wel zin in maar toch ook weer niet, dan zie ik hem weer 9 dagen niet, hopelijk zijn onze roosters volgende week beter zodat ik hem dan toch nog veel kan zien!
Oud 18-07-2006, 21:11
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
@ Toet0r: Hebben jullie nu officieel wat, of niet? Want daar lijkt het wel heel sterk op onderhand
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 18-07-2006, 21:15
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 18-07-2006 @ 22:11 :
@ Toet0r: Hebben jullie nu officieel wat, of niet? Want daar lijkt het wel heel sterk op onderhand
Ik weet het niet. Het lijkt er idd heel erg op, maar als we denken dat er iemand binnen komt gaan we netjes braaf naast elkaar op de bank zitten, ipv tegen elkaar aan hangen enzo En hij geeft de hele tijd kusjes en hand in hand lopen en elkaar zoveel mogelijk zien en missen en seksen en lieve dingen zeggen enzo
Ik geloof dat ik het hem nou maar eens moet vragen
Oud 18-07-2006, 21:18
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Toet0r schreef op 18-07-2006 @ 22:15 :
Ik weet het niet. Het lijkt er idd heel erg op, maar als we denken dat er iemand binnen komt gaan we netjes braaf naast elkaar op de bank zitten, ipv tegen elkaar aan hangen enzo En hij geeft de hele tijd kusjes en hand in hand lopen en elkaar zoveel mogelijk zien en missen en seksen en lieve dingen zeggen enzo
Ik geloof dat ik het hem nou maar eens moet vragen
Denk niet dat het antwoord heel verrassend zal zijn

Ik vind het heel leuk voor je, vooral omdat je niet zo lang geleden nog heel hard liep te ontkennen
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 18-07-2006, 21:22
Verwijderd
Pff.. kom op met je antwoord.

edit: oja, dat moederobstakel was ik even vergeten. Ze wil me geloof ik graag het huis uit hebben, hoe ze nu tegen me doet. Ben ik even blij dat ik heb besloten dat ik op kamers wilde voor dit. Kan ze dat iig niet als excuus gebruiken. Wat een zeikerd is het ook.

Laatst gewijzigd op 18-07-2006 om 21:51.
Oud 18-07-2006, 21:25
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 18-07-2006 @ 22:18 :
Denk niet dat het antwoord heel verrassend zal zijn

Ik vind het heel leuk voor je, vooral omdat je niet zo lang geleden nog heel hard liep te ontkennen
Haha ik hoop het

Ja ernstig he (A) Maar pas toen ie weg was besefte ik dat ik hem eigenlijk wel heel leuk vind! Maar wij hebben ook altijd geroepen dat we nooit wat met elkaar zouden willen :')

Ik zou graag willen dat het officieel was, dan kan ie tenminste blijven slapen en hoeft ie niet om kwart over 5 's ochtends nog naar huis. Dan kunnen we lekker tegen elkaar aan zitten zonder dat iemand er raar bij staat te kijken enzo.
Oud 18-07-2006, 21:32
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Toet0r schreef op 18-07-2006 @ 22:25 :
Haha ik hoop het

Ja ernstig he (A) Maar pas toen ie weg was besefte ik dat ik hem eigenlijk wel heel leuk vind! Maar wij hebben ook altijd geroepen dat we nooit wat met elkaar zouden willen :')

Ik zou graag willen dat het officieel was, dan kan ie tenminste blijven slapen en hoeft ie niet om kwart over 5 's ochtends nog naar huis. Dan kunnen we lekker tegen elkaar aan zitten zonder dat iemand er raar bij staat te kijken enzo.
Inderdaad, dat is veel fijner allemaal. Plus dat je hem dan officieel je vriendje kunt noemen tegen iedereen, ongestoord in het openbaar mag zoenen met elkaar, verschrikkelijk klef mag doen en tegen iedereen mag zeuren hoe lief hij wel niet is en hoeveel je hem wel niet mist

Jouw posts doen me trouwens herinneren aan de zomer twee jaar geleden, toen ik mijn huidige vriend net kende. Doordat we net allebei een paar dagen voordat we elkaar leerde kennen onze vakanties hadden gepland, moesten we elkaar gelijk 5 weken missen toen we net een paar weekjes samen waren. Jeetje, wat was dat afzien zeg, haha. Maar ook heerlijk om zo verschrikkelijk verliefd te zijn en iemand zo te kunnen missen. Vooral het weerzien was erg heftig, mijn moeder zei laatst nog dat dat beeld voor altijd in haar hoofd zal blijven zitten en dat ze versteld stond van hoeveel liefde ze toen al tussen ons zag

Heerlijk om daar door jouw berichtjes weer aan terug te denken
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 18-07-2006, 21:38
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Crimson schreef op 18-07-2006 @ 21:59 :
Waar ga je heen?
Eerst Vlieland en dan Texel. Eilandhoppen, zeg maar.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 18-07-2006, 21:45
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Roosje schreef op 18-07-2006 @ 22:38 :
Eerst Vlieland en dan Texel. Eilandhoppen, zeg maar.
Lekker met dit weer!

En Thee Muts: toen ik mn huidige vriendje ontmoette op een zaterdag, ging ik de woensdag daarna 10 dagen naar Rome. We hebben die hele reis lang elke dag de hele dag door gesmst (duur!), terwijl we elkaar 1 keer gezien hadden.. Wel zwaar als je elkaar graag weer wilt zien en dat duurt 2 weken.
Oud 18-07-2006, 21:49
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Crimson schreef op 18-07-2006 @ 22:45 :
Lekker met dit weer!

En Thee Muts: toen ik mn huidige vriendje ontmoette op een zaterdag, ging ik de woensdag daarna 10 dagen naar Rome. We hebben die hele reis lang elke dag de hele dag door gesmst (duur!), terwijl we elkaar 1 keer gezien hadden.. Wel zwaar als je elkaar graag weer wilt zien en dat duurt 2 weken.
Ja, wij hadden allebei ook een hoge telefoonrekening. Vooral hij. Toen ik opgegeven moment thuis was, heeft hij mij 's nachts een keer 1,5 uur vanuit italië gebeld

En elke dag smsen idd, soms wel 10 in een paar uur tijd. Het had wel wat, toen, achteraf. Op dat moment wilde ik niets liever dan weer bij hem zijn, zeker als ik 3 berichtjes achter elkaar kreeg met daarin alleen maar hoeveel hij mij miste...
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 18-07-2006, 21:50
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 18-07-2006 @ 22:32 :
Inderdaad, dat is veel fijner allemaal. Plus dat je hem dan officieel je vriendje kunt noemen tegen iedereen, ongestoord in het openbaar mag zoenen met elkaar, verschrikkelijk klef mag doen en tegen iedereen mag zeuren hoe lief hij wel niet is en hoeveel je hem wel niet mist

Jouw posts doen me trouwens herinneren aan de zomer twee jaar geleden, toen ik mijn huidige vriend net kende. Doordat we net allebei een paar dagen voordat we elkaar leerde kennen onze vakanties hadden gepland, moesten we elkaar gelijk 5 weken missen toen we net een paar weekjes samen waren. Jeetje, wat was dat afzien zeg, haha. Maar ook heerlijk om zo verschrikkelijk verliefd te zijn en iemand zo te kunnen missen. Vooral het weerzien was erg heftig, mijn moeder zei laatst nog dat dat beeld voor altijd in haar hoofd zal blijven zitten en dat ze versteld stond van hoeveel liefde ze toen al tussen ons zag

Heerlijk om daar door jouw berichtjes weer aan terug te denken
Haha idd, al dat stiekeme gedoe ben ik beu! Ik ga hem maar eens vragen hoe hij het nou eigenlijk noemt wat we nu hebben
Zn moeder had echt op vakantie de hele tijd van alles over me gevraagd (of ie me miste enzo) en hij zei dat ie behoorlijk spijt had dat ie toch mee ging

Echt rot is dat, zeker in het begin! Toen ik 2 jaar geleden met mn exvriendje kreeg ging hij voor 4 weken naar Finland, echt zo rot, maar als je elkaar dan weer ziet

Ik hoop dat mijn vakantie toch een beetje snel gaat, hij zei al dat ie het niet zo leuk vond dat ik dan weer weg ga (A)
Oud 18-07-2006, 21:54
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 18-07-2006 @ 22:49 :
Ja, wij hadden allebei ook een hoge telefoonrekening. Vooral hij. Toen ik opgegeven moment thuis was, heeft hij mij 's nachts een keer 1,5 uur vanuit italië gebeld

En elke dag smsen idd, soms wel 10 in een paar uur tijd. Het had wel wat, toen, achteraf. Op dat moment wilde ik niets liever dan weer bij hem zijn, zeker als ik 3 berichtjes achter elkaar kreeg met daarin alleen maar hoeveel hij mij miste...
Bij jullie is dat normaal denk ik zo.. Bij mij en hem niet, aangezien we elkaar maar één keer gezien hadden in een discotheek..
Maar ik ben benieuwd of 't echt wat wordt tussen jullie!
Oud 18-07-2006, 22:03
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Crimson schreef op 18-07-2006 @ 22:54 :
Bij jullie is dat normaal denk ik zo.. Bij mij en hem niet, aangezien we elkaar maar één keer gezien hadden in een discotheek..
Wij hadden elkaar ook pas 3 keer gezien toen, maar 1 keer is wel heel weinig idd.
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 18-07-2006, 22:03
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 18-07-2006 @ 22:49 :
Ja, wij hadden allebei ook een hoge telefoonrekening. Vooral hij. Toen ik opgegeven moment thuis was, heeft hij mij 's nachts een keer 1,5 uur vanuit italië gebeld

En elke dag smsen idd, soms wel 10 in een paar uur tijd. Het had wel wat, toen, achteraf. Op dat moment wilde ik niets liever dan weer bij hem zijn, zeker als ik 3 berichtjes achter elkaar kreeg met daarin alleen maar hoeveel hij mij miste...
Gristus, ik voel me echt emotioneel afgevlakt als ik dat zo lees.
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Oud 18-07-2006, 22:05
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Mephisto schreef op 18-07-2006 @ 23:03 :
Gristus, ik voel me echt emotioneel afgevlakt als ik dat zo lees.
Ja, maarja, wij waren ook wel erg toen Nog steeds trouwens
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 18-07-2006, 22:16
__
Avatar van __
__ is offline
Citaat:
Anneka schreef op 18-07-2006 @ 17:13 :
dat is echt een ramp he in de vakantie, als je thuisbent en iedereen nog op vakantie is. Hier hetzelfde, iedereen is onderhandweg
ja zeker. gelukkig zijn er eigenlijk maar 2 goede vrienden op vakantie en is de rest op zich wel thuis. alleen dat ene meisje heb ik nou al 3 à 4 weken niet meer gezien ofzo omdat eerst ik op vakantie was en zij na een tijdje ook en nu werkt ze zich de pleuris dus lukt het nog niet maar goed ik mag niet klagen
Oud 19-07-2006, 01:06
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Zo'n lief smsje daarstraks toen ik op 'n terras zat. *smolt helemaal*
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 19-07-2006, 02:59
Verwijderd
Ja, eh, 't is gewoon leuk, zo. Eigenlijk vrij bizar dat ik het nu gewoon leuk vind om hem in de stad tegen te komen, terwijl ik daar dus drie maand vreselijk tegenop heb gezien. Wel logisch, natuurlijk, want nu is ie gewoon blij om me te zien en zegt dat ook enzo en eh, ja, 't is gewoon léuk. Had ik dat al gezegd?
Oud 19-07-2006, 08:42
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
De relaties in mn omgeving lijken als dode mussen uit bomen te vallen ofzoiets .

En ik heb zin in de vakantie, ben er echt aan toe
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 19-07-2006, 09:23
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
WolterB schreef op 19-07-2006 @ 08:42 :
En ik heb zin in de vakantie, ben er echt aan toe
Ja ik ook!

Nog 2 daagjes
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 19-07-2006, 09:25
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Qimm schreef op 19-07-2006 @ 10:23 :
Ja ik ook!

Nog 2 daagjes
Ook al?
Dan ga je tegelijk met ons

Waar gaan jullie heen?
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 19-07-2006, 10:20
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
WolterB schreef op 19-07-2006 @ 09:25 :
Ook al?
Dan ga je tegelijk met ons

Waar gaan jullie heen?
De achtertuin Vakantie gaat dit jaar even niet door wegens verbouw kosten aan ons huisje Maar we hebben een hippe tuin met zwembad(je)

om nog maar even ontopic te doen: goed
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 19-07-2006, 10:52
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Qimm schreef op 19-07-2006 @ 11:20 :
De achtertuin Vakantie gaat dit jaar even niet door wegens verbouw kosten aan ons huisje Maar we hebben een hippe tuin met zwembad(je)

om nog maar even ontopic te doen: goed
Ook erg relaxed ja
En een huis is ook een goede besteding van de vakantie, kan je lang van genieten
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 19-07-2006, 12:16
Verwijderd
Hij kent me en dat is vreselijk fijn op de momenten dat verder niemand iets door lijkt te hebben...
Oud 19-07-2006, 13:01
chocomelsletje
Avatar van chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Ik wil zooo graag op vakantie want ik verveel me dood in dit stinkhol maar ik heb geen geld en niemand kan mee.
Ohja ik kwam er gister achter dat mn vriend volgende week op vakantie gaat
__________________
Haar bijna jongensborst, haar haar van goud
Oud 19-07-2006, 13:26
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
net lekker film gekeken gewoon hangen
nu issiej helaas weg nog anderhalve week
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 19-07-2006, 13:35
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Jee, vandaag hebben we de vakantie geboekt, gaan we toch nog lekker een weekje naar Turkije! Met mijn verjaardag nog wel en dit is onze eerste echte buitenland-vakantie samen, dus dat gaat helemaal goed worden
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 19-07-2006, 13:50
Anaïs
Avatar van Anaïs
Anaïs is offline
Ik hou het niet meer... Nog een 40-tal minuutjes en dan zie ik hem na twee weken eindelijk terug!
Oud 19-07-2006, 14:34
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Ik hou wel van voorbestemd

En al het goede komt in drieën en ik zit nu op 2!!! Haha geweldig!!!
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 19-07-2006, 14:54
fractuur
fractuur is offline
Ik mis hem.
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 19-07-2006, 14:56
__
Avatar van __
__ is offline
^ ja, hoewel achterlijk eigenlijk, same here :/
Oud 19-07-2006, 14:56
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Qamra schreef op 19-07-2006 @ 15:34 :
Ik hou wel van voorbestemd

En al het goede komt in drieën en ik zit nu op 2!!! Haha geweldig!!!
triosex?
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Oud 19-07-2006, 15:18
Verwijderd
Ik mis mijn leuke collega's, die nieuwe is irritant. Gelukkig komt er (als ik het goed heb) volgende week eentje thuis van vakantie.
Maar mijn baas is ook erg tof, al helemaal in combinatie met zijn tweelingbroer.
Oud 19-07-2006, 15:20
Flip!
Avatar van Flip!
Flip! is offline
Ik werk de laatste weken een paar hele dagen, en mijn humeur word er niet bepaald beter op. En soms reageer ik dan iets te bot tegenover hem.

Maar verder gaat het reuze goed.

Heb leuke collega's, een leuke baas. Geen leuke baan maar ja.
__________________
take a walk on the wild side ت
Oud 19-07-2006, 15:21
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
eigenlijk wel goed alleen.. wat doet ie weer vaag?!
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Oud 19-07-2006, 16:51
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Mephisto schreef op 19-07-2006 @ 15:56 :
triosex?
Kan ja, maar ik wil hem eerst even voor mezelf ok
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 19-07-2006, 17:32
Verwijderd
Op vriendschappelijk gebied heel, heel goed Een paar dagen met veel 'oude' vrienden geweest en het was net als vanouds.

Alleen lijkt het wel of iedereen daarvan ondertussen onderdeel van een stelletje is, behalve ik. En dan weet ik weer waarom ik zo'n hekel aan stelletjes heb
Oud 19-07-2006, 19:02
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
ach, weer een kopie van de vorige 2 dagen.... en mn zus is zo geweest om voor mij alle B-side nummers van the darkness te loaden!! met mijn maccie kan dat niet. goddamn wat een goeie meuk! heerlijk, die ouwe, foute rock! op relationeel gebied (mij+zus) weer eens wat minder slecht dan voorheen

downloadtip voor mensen met (liefdes)verdriet: I love you 5 times.


eigenlijk voor iedereen die iets met liefde heeft...
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 19-07-2006, 20:18
Verwijderd
Tja. Maandag hebben we afgesproken. Naast het meest indenkbare, ben ik benieuwd wat er gaat gebeuren.

Met optie tot erbij komen wonen omg<3
Oud 19-07-2006, 21:23
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
Ik wil dat ie terug komt van vakantie. Hem 3 weken niet zien is toch iets teveel van het goede. Maar ik moet niet zeuren, zo lang ken ik m nou ook weer niet
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:40.