Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-11-2006, 23:14
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 30-11-2006 @ 21:19 :
hmmm not so bad. not so bad at all...
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Advertentie
Oud 01-12-2006, 08:14
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Metal schreef op 30-11-2006 @ 22:55 :
Haha ik ben zo stom geweest.
wieso?
__________________
Tsja
Oud 01-12-2006, 09:27
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
euhm, ik kreeg een liefdesverklaring door de brievenbus. Had ie opgestuurd toen ie weg was en kwam nu pas aan.
Heel lief hoor,, maar stiekem ben ik veel te nuchter, hahaha. Al pinkte ik nog stiekemer wel een traantje weg.
Oud 01-12-2006, 10:24
Verwijderd
Citaat:
moon schreef op 30-11-2006 @ 20:04 :
Nee dat is het niet, ik vind het prima. Ik bedoel je zult mij er echt niet over horen dat hij met een ander heeft gezoend. Maar waar ik over val is dat hij hypocriet is. Hij loopt steeds te zeuren dat hij me terug wil en dat hij me zo mist en dat hij net zolang wacht tot ik weer bij hem terug kom enz. maar ondertsussen zoent hij wel met een ander. Ik bedoel...kom op...als je me echt zo graag terug wil, doe je zoiets niet.
Hmm bij mij kan dat echt los van elkaar staan... hoewel het, als hij echt een poging doet om je terug te krijgen, natuurlijk geen tactisch plan was. Maar als het toch niet weer aangaat en het dus weinig uitmaakt of ie met iemand zoent of niet, och ja... dan is het best mogelijk.

OT: Gisteravond was fantastisch Uit eten geweest, lekker met voor- en nagerecht, dat doen we eigenlijk zelden, en een fles wijn... Hij heeft getrakteerd, dat doen we dus eigenlijk ook nooit, dus was ook lief. Voor een keertje, anders zou ik me schuldig gaan voelen
En daarna feestje van een vriendin van hem en dat was ook ontzettend gezellig. Echt een heel fijne avond
Oud 01-12-2006, 10:29
Verwijderd
Oh hell. Ik heb me nog nooit zo verraden gevoeld door m'n allerbeste vrienden. Niet door hoe ze doen tegen me, maar gewoon door alle verhoudingen die zo ontzettend veranderd zijn. Ik voel me daar gewoon niet meer thuis. Maar nu moet ik dat nog accepteren en me bedenken dat ik vrienden heb die ondertussen veel dichter bij me staan. Maar het is zooo frustrerend

Verder gisteravond weer een topavond gehad. En volgens mij heb ik een date
Daar zitten een paar puntjes aan: ik denk dat hij me nu al veel leuker vindt dan ik hem ooit zal vinden, en m'n agenda is ongeveer vol tot de Kerstvakantie. Dus nu twijfel ik of ik 'm alsnog moet afwijzen of toch gewoon iets moet verschuiven...
Oud 01-12-2006, 13:27
bladertje
Avatar van bladertje
bladertje is offline
Gisteravond iets ruzie voorkomen en rustig gepraat, nu trots We kunnen het wel . Daarna heerlijk samen in slaap gevallen en samen wakker geworden. Allebei te laat op college, maar goed . Ik ben gek op 'm en heb zin in morgen!
Oud 01-12-2006, 14:34
T!ne
Avatar van T!ne
T!ne is offline
Even crisis deze nacht.. Hij was ongeduldig, merkte dat het fout was, ik hem getroost.. En vervolgens zelf beginnen janken En echt niet opgehouden.. Ik was gewoon zo verschoten van hem en tdeed me denken aan iets van het verleden. En even later vroeg hij wat ik dacht, want ja ik stopte echt niet met huilen. En ik antwoordde dat ik het niet wist. Gaat hij naast het bed zitten en begint zelf te huilen Iets in mij knakte echt.. Ok ik wist dat hij me graag zag, maar dat het zo diep zat.. Beiden beetje verschoten, maar uiteindelijk zijn we hier ook weer sterker uitgekomen.
Want hij is en blijft nog altijd die lieverd die ik echt niet kwijt wil
__________________
Having again my favourite dream.
Oud 01-12-2006, 14:50
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Het is bijna vanavond en tegen alle verwachtingen in ben ik toch vrolijk. Ik wil dat het half acht is.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 01-12-2006, 14:55
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Vrienden van thuis kwam langs, lekker met z'n allen gegeten, kaartspel gedaan en daarna uitgeweest. Ik kwam veel leuke bekenden tegen, echt leuk. Super gezellige avond gehad.

Vanochtend vroeg uit bed gegaan om weer fijn te gaan studeren. Over een uurtje naar mijn vriend, waar ik hopelijk toch nog even goed kan studeren, maar ook gewoon even geen stress heb door studiegerelateerde zaken.
Oud 01-12-2006, 15:47
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
snoopy schreef op 01-12-2006 @ 09:14 :
wieso?
Door haar kwijt te raken, ergens mijn eigen schuld. En volgens mij heeft ze nu een nieuwe vriend. Die ze vanavond meeneemt naar het feestje waar ik ook naar toe ga. Haha.
__________________
i create glitches with my voice
Oud 01-12-2006, 15:56
Verwijderd
Citaat:
Metal schreef op 01-12-2006 @ 16:47 :
Door haar kwijt te raken, ergens mijn eigen schuld. En volgens mij heeft ze nu een nieuwe vriend. Die ze vanavond meeneemt naar het feestje waar ik ook naar toe ga. Haha.
Succes.


@Chocomelsletje: heeft hij je al terug gesmst?

@Daydream-ster: Mja, graag gedaan.



ot: Hij heeft teruggesmst. En volgens mij is het weer goed. Ik beeld me dingen in, geloof ik. Maar hij ook, dus dat is mooi.
Oud 01-12-2006, 15:58
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Dit is de druppel! Vriendschap voorbij.
Oud 01-12-2006, 16:05
Flip!
Avatar van Flip!
Flip! is offline
Even een klein frustratie momentje gehad. Zegt ie ; Ja dan wacht ik een uur op je en dan zeg je niks..

dus ik : Jonge, ik heb wel wat verteld en hoe vaak zit ik niet op jou te wachten
En toen maar uitgestapt en aangefietst.

En nu ben ik nog steeds geirriteerd, maar ik zorg er wel voor dat dat weer goed komt. Toch nog maar even een smsje met sorry erin. Anders zit ik weer de hele avond met zo'n kutgevoel.
__________________
take a walk on the wild side ت

Laatst gewijzigd op 01-12-2006 om 16:07.
Oud 01-12-2006, 16:17
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Kut. Angst en onzekerheid. Lang verhaal, geen zin om het te vertellen. Maar echt Vanavond... Ik hoop zo dat ik mezelf alleen maar gek zit te maken hier en dat het allemaal helemaal niet zo erg is als het nu voelt.
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 01-12-2006, 16:50
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 01-12-2006 @ 17:17 :
Kut. Angst en onzekerheid. Lang verhaal, geen zin om het te vertellen. Maar echt Vanavond... Ik hoop zo dat ik mezelf alleen maar gek zit te maken hier en dat het allemaal helemaal niet zo erg is als het nu voelt.
Dat is ECHT nieuw voor me. Ben benieuwd... Succes! *knuf*
__________________
<3 Everyday I love you more....
Oud 01-12-2006, 17:39
Verwijderd
Citaat:
Thee Muts schreef op 01-12-2006 @ 17:17 :
Kut. Angst en onzekerheid. Lang verhaal, geen zin om het te vertellen. Maar echt Vanavond... Ik hoop zo dat ik mezelf alleen maar gek zit te maken hier en dat het allemaal helemaal niet zo erg is als het nu voelt.
Hmm... Ik hoef niet alles te weten, maar heeft het te maken met je ziekenhuisuitslagen ofzo? Iig, heel veel sterkte! Kop op, laat je niet kleinkrijgen en laat zien wat jij/jullie waard zijn.
Oud 01-12-2006, 17:43
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
(Oke, vergeet wat ik heb gezegd, ik wil wel ik wil wel .)

Ik ben echt te verliefd.
Oud 01-12-2006, 18:44
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
@ HvJ en Secret Agent: Bedankt En nee, het heeft niets met mijn ziekenhuisuitslagen te maken. Of nouja, indirect ook wel...

De bom is woensdag een beetje gebarsten tussen vriendlief en mij, hij heeft tijd en ruimte voor zichzelf nodig omdat hij helemaal opgeslokt werd door mijn stress (o.a. voor de uitslagen) van de afgelopen tijd. Als ik gestresst ben, zoek ik mijn rust bij hem, maar ik heb dat de afgelopen tijd zoveel gedaan dat hij het even helemaal heeft gehad met alles en ook met mij. Hij heeft even rust nodig en dan gaat hij zich helemaal afsluiten en afzonderen. En dat ken ik wel van hem, dat heeft wel vaker voor botsingen tussen ons gezorgd, maar deze keer kwam het harder aan dan anders. En nu ben ik bang dat we elkaar een beetje aan het wegjagen zijn...

Gisteravond wel gepraat (en ruzie gemaakt), maar hij heeft mij zo gekwetst, dat hij wat gebroken heeft in mij. En daar heb ik nu ook tijd voor nodig, ik kan me er niet zomaar weer overheen zetten, me zomaar over zijn bui heen zetten, wat ik de anderen keren wel heb gedaan. Maar ik heb hem vandaag de hele dag nog niet gezien en mij heeft het wel goed gedaan om even wat afstand te hebben en mijn eigen ding te doen, maar ik ben bang dat hij nog steeds in zijn bui zit en ik weet dus niet hoe het straks is als hij weer thuiskomt..

Tis gewoon klote dat het zo hard mis kan gaan opeens, terwijl wij zo'n verschrikkelijk sterke en goede relatie hebben. En als ik alles relativeer en kijk naar de dingen die gezegd zijn, is het nu niet zomaar opeens over ofzo, maar ik wil wel dat we gewoon weer lief doen tegen elkaar en dat we elkaar niet hoeven te negeren.. En het idee dat we uit elkaar zouden kunnen gaan, maakt me helemaal gek, maar dit soort toestanden wil ik ook niet binnen een relatie en dat maakt het nu gewoon even moeilijk.

Nouja, beetje crisis dus...
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 01-12-2006, 18:49
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Hij is leuk en het is fijn om hem te zien op de webcam en al onze oude vertrouwde grapjes te maken en hem te zien lachen en gewoon een beetje te klieren samen.

Maar ik heb vandaag een hele sexy spijkerbroek gekocht, voel me er echt goed in. Dus die gaat vanavond aan. Studie loopt hier op z'n einde dus het ene feestje na het andere
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 01-12-2006, 18:53
juno
Avatar van juno
juno is offline
Uit iedere crisis kom je weer een beetje sterker tevoorschijn dan dat je erin bent gegaan, want je weet dat je een dergelijke crisis ook weer overleefd hebt.

Ruzie hoort er ook bij, bij een relatie. En de bakens verzetten, dat ook. Jullie leven samen zal nog wel vaker veranderen. Logisch, jullie veranderen, jullie wereld verandert.

Zolang je maar beseft dat je elkaar niet kwijt wilt, dat het met elkaar leuker is dan zonder.
Oud 01-12-2006, 18:55
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
@ Thee muts: au, klinkt heel moeilijk... hoop dat het allemaal goed komt, volgens mij kunnen jullie wel tegen een stootje maar toch een rotsituatie natuurlijk. Succes.
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 01-12-2006, 19:01
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
@ juno: Ja, tuurlijk hoort het erbij. Maar de ups en downs lijken de laatste tijd vaker voor te komen en ook heftiger te zijn. Zal voor een groot deel wel aan mijn gestress van een aantal dingen liggen, maar ik zag het deze keer echt niet aankomen.

En hij heeft mij door een aantal dingen zo erg gekwetst dat ik even helemaal geen behoefte meer heb/had om me naar hem toe open te stellen en me aan hem te hechten. En dat heeft hij in die 2,5 jaar nog niet eerder voor elkaar gekregen.. En daardoor begon ik te twijfelen of ik het zo nog wel wilde, omdat dit al eerder terug is gekomen in onze relatie (het botsen van die buien van ons) en wij het niet kunnen voorkomen, terwijl we dit allebei niet als onderdeel van een relatie willen.
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 01-12-2006, 19:10
juno
Avatar van juno
juno is offline
Je hoeft niet altijd in pais en vree te leven. Het sprookjeshuwelijk bestaat niet. Je bent allebei een feilbaar mens met fouten en gebreken. De scherpe kantjes kun je er wat van afslijpen, je kunt je aan elkaar aanpassen. Maar verder moet je leren leven met de fouten van de ander, juist omdat je beseft dat je zelf ook het nodige mankeert.

Het geheim van huwelijken van 50 of meer jaar, is acceptatie. Die ander heeft het recht om af en toe zijn eigen kloterige zelf te zijn. Iedereen heeft hufter momenten, of krengerige ogenblikken. Accepteer dat. Neem elkaar zoals je bent, geef allebei, en neem allebei, maar wring je niet in duizend bochten. Lukt het dan nog niet, dan zijn jullie in wezen te verschillend van aard en had je er nooit aan moeten beginnen.

Maar ik denk niet dat dat bij jullie het geval is. De omstandigheden zetten alles nu tijdelijk op scherp. Die omstandigheden veranderen wel weer.

Soms is een relatie kiezen op elkaar en het uitzingen tot het weer overblaast. Zolang het maar in evenwicht is. Dat is een spijkerharde eis.
Oud 01-12-2006, 19:16
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Ja, nouja, op dit moment is het evenwicht tussen het geven en nemen dus een beetje weg. We willen allebei iets van de ander wat die niet kan geven en hebben eigenlijk geen idee wat we nu van onszelf willen.. Moeilijk, maar het zal wel weer wegtrekken inderdaad. Alleen laat het toch wel weer even een deuk achter en omdat ik zelf nu ineens begon te twijfelen, ben ik gelijk bang dat hij dat ook doet.

*zucht* Het zal waarschijnlijk uiteindelijk allemaal wel weer meevallen, maarja dat wil ik graag nu al weer kunnen voelen. Dus ik hoop dat het straks weer beter voelt als ik hem zie
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 01-12-2006, 19:31
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Samen winkelen in Utrecht.

en gisteren was minder, want het was een klotecollege en ik had vanalles gemist en nu gaat mijn studie nog langer duren en de trein had vertraging en de bus reed maar 1 keer in de 1.5 uur. en toen kon hij me niet ophalen en moest ik een taxi nemen.
Maar toen kwam hij thuis en was ik heel volwassen (hmm op 'lief hoe duur was die taxi dan?' - 'hoezo? wil je het me terugbetalen of zo?' na) en hadden we helemaal geen ruzie.

Ik zal echt zo blij zijn als ik die studie af heb, het is een blok aan mijn been en een zwaard boven mijn hoofd. Maar het zal wel lukken als ik maar niet impuls-lief ga handelen.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Oud 01-12-2006, 19:32
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 01-12-2006 @ 19:44 :
Hij heeft even rust nodig en dan gaat hij zich helemaal afsluiten en afzonderen. En dat ken ik wel van hem, dat heeft wel vaker voor botsingen tussen ons gezorgd, maar deze keer kwam het harder aan dan anders.
Lastig als je samenwoont, lijkt me.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Oud 01-12-2006, 19:38
moon
Avatar van moon
moon is offline
nou weet ik het helemaal niet meer, en ik zal mijn mond maar dicht houden.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 01-12-2006, 19:40
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Sterkte TheeMuts.
Oud 01-12-2006, 20:11
Verwijderd
Citaat:
Bloem schreef op 01-12-2006 @ 20:40 :
Sterkte TheeMuts.
en OT: mjuh, vanmorgen ging het weer ff kut, ben er nog steeds niet achter hoe ik wil dat hij dan doet Maar vanmiddag hebben we samen het CSI-spel gespeeld dat we voor Sinterklaas hebben gehad, en hij kon tegen zn verlies
Nu mis ik hem, en wil ik dat ik vanmorgen wat liever had gedaan...
Oud 01-12-2006, 20:40
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
@ TheeMuts, succes .
Oud 01-12-2006, 21:28
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
Secret Agent schreef op 01-12-2006 @ 16:56 :
Succes.
Ik ben niet gegaan. Ga zo met vrienden wat drinken, we zaten net cabaret te kijken. Jochem Meijer of hoe heet die gozer. Tof.

Maar ik ben dus niet gegaan omdat ze niet wilde dat ik kwam. Ex dus. Het leek haar geen goed idee. Dat had ze dus tegen die vriendin gezegd. Ik had me er wel op verheugd, kon het wel even gebruiken. Maar nu...

Volgens die vriendin maakt ze het zelf ook allemaal veel moeilijker dan het is. Maar ergens ook begrijpelijk, het is ook zo ingewikkeld allemaal haha.

Ik geloof dat ze nu weinig meer met me te maken wilt hebben. Het gaat wel goed met haar nu geloof ik, en dat vind ik fijn om te horen. Ze heeft geloof ik nu een vast groepje vrienden waar ze mee optrekt en dat is alleen maar goed. Alleen de manier, hoe zij op dit moment met mij omgaat, kwetst me ergens wel.
__________________
i create glitches with my voice
Oud 01-12-2006, 21:51
Verwijderd
'tot volgende week?' en 'dan ga je de volgende keer gewoon mee' en 'ja, ik loop wel vaker tegen palen als ik iets moois zie' en 'ik vind jou zo'n leuk ding'

daar word je toch blij van?

Even lekker genieten van deze positieve vibe.

trouwens.. ik besefte me net dat het een leuk verhaal zou zijn. Ik stond op het 'balkon' en hij stond in het feestgedruis. Ik zag hem en zag dat hij mij zag. Beetje lachen en wegkijken, je kent het wel. Tot ik hem niet meer zag staan. Jammer. En toen stond hij in ene aan de andere kant van het balkon, tegenover me. En maar kijken. (hij had ondertussen niet door dat ik hem al lang en breed gespot had). Op een gegeven moment loopt hij langs me en staat stil om met iemand te praten. Ik zeg tegen het meisje naast me dat we naar beneden gaan en loop langs hem. En ik heb het lef hem overduidelijk aan te kijken. Dus ik loop met het meisje de trap af.. en hij loopt achter me aan.. ik draai me om en hij zegt: 'wie ben jij eigenlijk'

<3 voor mij in ieder geval de eerste keer dat ik zo nadrukkelijk met iemand heb staan flirten.

Laatst gewijzigd op 01-12-2006 om 21:58.
Oud 01-12-2006, 22:02
Ladii..Inge
Avatar van Ladii..Inge
Ladii..Inge is offline
Citaat:
Bloem schreef op 01-12-2006 @ 20:40 :
Sterkte TheeMuts.
Oud 01-12-2006, 22:12
fractuur
fractuur is offline
En Theemuts, is hij al thuis? Succes meisje..

OT: Hij werkt als stagair mee bij een omroep, en net was er een programma waaraan hij heeft meegewerkt. Ik had het draaiboek al gezien, zo grappig. Stiekem ben ik nu ook best wel trots op hem.
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 01-12-2006, 22:50
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
ohlala ik heb zomaar maandag een date.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 01-12-2006, 22:53
Verwijderd
Als een kartonnen wegwerpbordje.
Oud 01-12-2006, 23:22
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
ugh, ik voel me net een relatietherapeut; ben tegen wil en dank gebombardeerd tot bufferzone/boodschapper en ze zijn allemaal zo'n beetje op het randje van een zenuwzinking.

Bah, waarom moeten mensen altijd zo emotioneel doen terwijl het veel beter is om gewoon rustig helder rationalistisch na te denken...
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Oud 01-12-2006, 23:22
niña
Avatar van niña
niña is offline
Ik zit er al weer veel te ver in merkte ik vandaag, whooptiefuckingdoo
__________________
“I have a friend who is a stripper. You’re much happier than her.”
Oud 02-12-2006, 04:54
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
ruzie zitten te maken met vrienden, nadat we uit waren geweest. echt, flikker op. het was wel allemaal verhelderend.
__________________
i create glitches with my voice
Oud 02-12-2006, 09:43
Flip!
Avatar van Flip!
Flip! is offline
Ik heb gisteren weer een heerlijke avond gehad, en nu ga ik me de hele dag weer lopen vervelen en de uren aftellen. En dan vanavond is ie er weer
__________________
take a walk on the wild side ت
Oud 02-12-2006, 09:55
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Mephisto schreef op 02-12-2006 @ 00:22 :


Bah, waarom moeten mensen altijd zo emotioneel doen terwijl het veel beter is om gewoon rustig helder rationalistisch na te denken...
Omdat altijd helder, rustig en rationeel nadenken op den duur ook maar saai is.
Oud 02-12-2006, 10:24
chocomelsletje
Avatar van chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Citaat:
Secret Agent schreef op 01-12-2006 @ 16:56 :



@Chocomelsletje: heeft hij je al terug gesmst?
hahaa jaaa maar hij negeerde gewoon wat ik zei, zo is ie dan ook wel weer

On: het gaat wel weer beter, gelukkig.
__________________
Haar bijna jongensborst, haar haar van goud
Oud 02-12-2006, 11:18
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Oh jezus. Weet je dat ik niet eens kan vertellen hoe het op relationeel gebied is, het is teveel en niet uit te leggen.

Claimer 1 de Tsjech met wie ik tijdens de talencursus in de zomer 'iets' heb gehad toen ik probeerde over mijn exvriendje heen probeerde te komen maar die ik daarna niet meer wilde spreken, is terug. En hij stuurde me net een smsje: Can I come to visit you for a while? Everyone is sleeping and its quite cold outside...
Voordat jullie me nu een cold hearted bitch vinden hij heeft gewoon bij iemand geslapen en is zelf naar buiten gegaan. Bovendien is het gewoon een hele vreemde jongen met teksten als: "I'm so sorry I didn't see you grow up" en "I know you'll be in my life forever" met een lichte neiging tot emotionele chantage. Dus ik heb daar helemaal geen zin meer in. Kan niet wachten tot hij weer weg is en uit mijn leven verdwenen.

En ik heb gisteren met een Duitse jongen met een pet gezoend . Wel leuk, weet niet zo goed wat hij erover denkt, maar het was gezellig, hij heeft mijn telefoonnummer dus we zien wel.

En toen ging ook nog mijn affaire (voor mijn exvriendje) me smsen dat ie nog steeds een beetje verliefd op me is. Onzin natuurlijk, maar toch .

Oftewel; het kookt hier een beetje over en eigenlijk denk ik dat mijn leven een stuk rustiger en overzichtelijk zou zijn zonder jongens. Maar ze houden het wel... eh... interessant .

Ik zal jullie laten weten of de Tsjech doodgevroren is.
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 02-12-2006, 11:20
Verwijderd
@ Stout!; je bent iig wel internationaal bezig Ben benieuwd of je Tsjech nog leeft

OT: wel goed geloof ik. Het contact met mn vroegere beste vriendin is weer klein beetje hersteld en we zien het wel. Mn vriend zie ik pas vanavond laat, hij gaat naar de voetbal en ik heb personeelsfeest. Kan niet zeggen dat ik het erg vind, heb het nog enorm druk met alles. Maar ondertussen mis ik hem wel
Oud 02-12-2006, 11:41
Verwijderd
Zelfs de kaartlegster voorspelt ons een prachtige toekomst. En alles wat ze tot nu toe voorspelt heeft voor moeder en vriendin en ook een beetje voor mij via moeder is uitgekomen.

Dus als het zo uitkomt, ben ik het gelukkigste meisje op aarde. Maar dat was ik sowieso al. Hij maakt ze zo blij.
Oud 02-12-2006, 11:41
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
ik kan niet ophouden met lachen en zij ook niet.
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 02-12-2006, 11:41
Verwijderd
Zelfs de kaartlegster voorspelt ons een prachtige toekomst. En alles wat ze tot nu toe voorspelt heeft voor moeder en vriendin en ook een beetje voor mij via moeder is uitgekomen.

Dus als het zo uitkomt, ben ik het gelukkigste meisje op aarde. Maar dat was ik sowieso al. Hij maakt me zo blij.
Oud 02-12-2006, 11:42
Mystically
Avatar van Mystically
Mystically is offline
ik kan niet ophouden met lachen en hij ook niet.
__________________
Le papillon dans la tête de la dame qui fait la rue
Oud 02-12-2006, 11:48
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik ging donderdagavond uit met mn ex en wat vrienden en het was zo gezellig.
toen bleef ik bij hem slapen en hebben we wat gezoend en in elkaars armen gelegen.
ik weet niet of ik hem echt heel erg leuk vind of dat ik het gewoon mistte om met iemand samen te zijn, maar ik vond het echt fijn om met hem in bed te liggen.
__________________
a pill-popping jukebox
Oud 02-12-2006, 11:48
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Bloem schreef op 02-12-2006 @ 10:55 :
Omdat altijd helder, rustig en rationeel nadenken op den duur ook maar saai is.
Klopt, maar de consequenties zijn in dit geval bijna niet te overzien, in negatieve zin.
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe voel je je op relationeel gebied #51
Ming-Xia
500 22-12-2006 20:00
Liefde & Relatie Hoe voel jij je dit moment op relationeel gebied? Deel VI
Verwijderd
489 06-01-2005 21:33


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:21.