Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-12-2008, 19:02
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
omg

OT: goed, maar niet geheel zonder twijfels... komt denk ik omdat het allemaal zo spannend is.
__________________
All that is solid melts into air.
Advertentie
Oud 29-12-2008, 19:25
Verwijderd
Oh my god. Succes met het vinden van een vriendinnetje, op deze tour zul je niet veel succes hebben.
Oud 29-12-2008, 21:08
Verwijderd
Citaat:
ja oke nou had ik jou maar als me vriendin dan dan had ik volgens mij een goeie meid gescoot veel plezier in de sauna oeh zou je lekker warm hebben daar
Lord Wanhoop op de versiertoer
Oud 29-12-2008, 21:15
francisco
Avatar van francisco
francisco is offline
ooit zou ik er 1 vinden hoor als het niet via scholieren.com is dan mis via de bioscoop of de disco
__________________
Iedereen is uniek dat maakt You speciaal !
Oud 29-12-2008, 21:37
Verwijderd
Citaat:
ooit zou ik er 1 vinden hoor als het niet via scholieren.com is dan mis via de bioscoop of de disco
ooit zou?

je vindt er geen, niet hier, niet via de bioscoop en ook niet via de disco.
Oud 29-12-2008, 21:59
wup
wup is offline
Haha @ hierboven!


OT: Hmm, ik mail bijna elke dag met de ouwe. Vind het altijd zo moeilijk om in te schatten wat mensen van me willen. Nou ja, hoe dan ook, hij is volgens mij erg tof dus contact is ok
Oud 30-12-2008, 09:35
Suey
Suey is offline
Ik vannacht hem een smsje sturen dat ik niet kon slapen en dat ik hem mis. Krijg ik niks terug. Nouja ik denk niet dat ik me daar zo druk over moet maken maar het zou toch fijn zijn als hij iets terug zou sturen. Ik ben gewoon bang dat ie me niet meer leuk vindt, zijn leven gaat gewoon door maar ik zit hier een beetje zielig te doen. Ik voel me echt zo'n wijf.
Oud 30-12-2008, 10:15
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
omg

OT: goed, maar niet geheel zonder twijfels... komt denk ik omdat het allemaal zo spannend is.
hee hoe was mexico? (ik ga over 4 weken, ieeh!)

ot: goed, gister hadden we officieel een jaar en hebben we de hele dag leuke dingen samen gedaan.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 30-12-2008, 11:45
Verwijderd
Ik hou van hem. Zo veel, <3
Oud 30-12-2008, 12:07
Miek
Avatar van Miek
Miek is offline
Niet heel spannend maar alles is gewoon wel heel leuk op dit moment
__________________
Addicts of communication..
Oud 30-12-2008, 15:24
Joehoedith
Avatar van Joehoedith
Joehoedith is offline
kerst was gezellig, maastricht was echt waanzinnig leuk en morgen oud en nieuw vieren met hem en al mijn vrienden <3
__________________
I had a handle on life, But it broke off
Oud 30-12-2008, 16:36
Verwijderd
Citaat:
Ik vannacht hem een smsje sturen dat ik niet kon slapen en dat ik hem mis. Krijg ik niks terug. Nouja ik denk niet dat ik me daar zo druk over moet maken maar het zou toch fijn zijn als hij iets terug zou sturen. Ik ben gewoon bang dat ie me niet meer leuk vindt, zijn leven gaat gewoon door maar ik zit hier een beetje zielig te doen. Ik voel me echt zo'n wijf.
Dit is zo herkenbaar Alsof hij ineens uit mijn leven is op die manier. Want we hebben nog wel contact, zakelijk en niet meer over koetjes en kalfjes. Maar goed, moet er maar aan wennen geloof ik
Oud 30-12-2008, 17:20
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
hee hoe was mexico? (ik ga over 4 weken, ieeh!)

ot: goed, gister hadden we officieel een jaar en hebben we de hele dag leuke dingen samen gedaan.
Mexico was fantastisch, ik ben heel jaloers op je dat je t nog allemaal voor je hebt! Ik heb zowaar een beetje heimwee, dat heb ik anders nooit na een reis. Maar de zon, de cultuur, de taal daar.. het is heel moeilijk uit te leggen maar ik wil héél graag terug op het moment.

Dus veel plezier wat ga je ook alweer precies doen?
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 30-12-2008, 17:50
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Ja hallo, ben ik eindelijk een weekje in nl is iedereen ziek! nou ze zorgen maar gewoon dat ze morgen avond beter zijn hoor! en verder zie ik hém ws deze week ook nog.. owjeej
Oud 30-12-2008, 18:31
wup
wup is offline
Hmm. Ik check 100x per dag mijn mail en als ik niets heb, ben ik teleurgesteld. Dit was niet helemaal de bedoeling...
Oud 30-12-2008, 18:38
Verwijderd
Citaat:
ja oke nou had ik jou maar als me vriendin dan dan had ik volgens mij een goeie meid gescoot veel plezier in de sauna oeh zou je lekker warm hebben daar
Godverdomme casanova!
Oud 30-12-2008, 18:46
xxChange
Avatar van xxChange
xxChange is offline
Teleurgesteld....niet eens boos, maar écht teleurgesteld. Dacht dat dat alleen in films en slechte serieus gebeurde?
Oud 30-12-2008, 18:48
Verwijderd
ik hoopte gisteren lekker anoniem te kunnen sloeren op een feest ver ver weg, blijkt de jongedame bij mij aan de faculteit te studeren en woont ze veel te dichtbij!
Oud 30-12-2008, 19:09
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik ben gek op hem, echt heel erg.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 30-12-2008, 20:46
Suey
Suey is offline
Citaat:
Dit is zo herkenbaar Alsof hij ineens uit mijn leven is op die manier. Want we hebben nog wel contact, zakelijk en niet meer over koetjes en kalfjes. Maar goed, moet er maar aan wennen geloof ik
Hmmja zal wel nog erger voor jou zijn. Ik heb begrepen dat het uit is gegaan na een lange tijd. Heel veel sterkte.

Bij mij is het zo dat ik mijn vriend achter heb gelaten aan de andere kant van de wereld niet wetend of ik hem ooit nog ga zien. Hij heeft wel gezegd dat hij hier naartoe wil komen maar dat gaat nu nog niet en ik ben bang dat als er nog veel tijd overheen gaat hij mij gaat vergeten zegmaar. Zo frustrerend allemaal. En ik mis hem zo erg, ik heb nog nooit iemand zo gemist.
Oud 30-12-2008, 21:37
Verwijderd
Citaat:
Hmmja zal wel nog erger voor jou zijn. Ik heb begrepen dat het uit is gegaan na een lange tijd. Heel veel sterkte.

Bij mij is het zo dat ik mijn vriend achter heb gelaten aan de andere kant van de wereld niet wetend of ik hem ooit nog ga zien. Hij heeft wel gezegd dat hij hier naartoe wil komen maar dat gaat nu nog niet en ik ben bang dat als er nog veel tijd overheen gaat hij mij gaat vergeten zegmaar. Zo frustrerend allemaal. En ik mis hem zo erg, ik heb nog nooit iemand zo gemist.
Na 3,5 jaar inderdaad. En weet niet wat erger is, voor mij is dit nu even erg, maar er zijn wel ergere dingen. Offtopic: stiekum probeer ik me minder rot te laten voelen door me dat te bedenken. De vader van Jesse Dingemanse, dat kindje wat op die school is doodgestoken 2 jaar terug, is een collega van me. Dat hem zoiets is overkomen is veel erger dan een verbroken relatie. Maar goed, dat is mijn relativeringszin
Jouw situatie lijkt me ook niet alles, dan kan je beter zekerheid hebben van elkaar niet meer zien, of wel, dan dit Jij ook sterkte.

OT: Ben net bij hem geweest en dat deed wel goed. Ongedwongen kletsen, elkaar vrij laten, vrienden zijn, voor nu werkt het wel.
En m'n "beste vriendin" gaat nu ineens met O&N naar haar vriend en zijn ouders ofzo, terwijl ze vorige week vroeg wat mijn plannen waren en dat we dan wel iets zouden plannen Tof..
Oud 31-12-2008, 00:47
Verwijderd
Ik ben frigide ofzo. Ik ben echt jaloers dat iedereen hier altijd binnen de kortste keren iemand weer zo leuk kan vinden. Echt ... Ik snap het niet. Ik hoef nooit honderd keer mijn mail te checken of jaloers te zijn of smsjes te sturen of wat dan ook. Het is zo sáái zo. De enige van wie ik wel graag wat zou willen horen is iemand met wie ik toch niet meer zou willen dan vriendschap.

Ik heb echt iemand nodig die me ...off my feet sweeps. Maar geen idee wie, ik vind mensen in het algemeen niet meer zo overdonderend.
Oud 31-12-2008, 01:24
Verwijderd
Wtf, wat een avond. En nou? Fuck it, ik ga er nu niet over nadenken. En als ie er morgen niet is, sleep ik hem persoonlijk naar het feestje toe. Zo.
Oud 31-12-2008, 07:50
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Ik ben frigide ofzo. Ik ben echt jaloers dat iedereen hier altijd binnen de kortste keren iemand weer zo leuk kan vinden. Echt ... Ik snap het niet. Ik hoef nooit honderd keer mijn mail te checken of jaloers te zijn of smsjes te sturen of wat dan ook. Het is zo sáái zo. De enige van wie ik wel graag wat zou willen horen is iemand met wie ik toch niet meer zou willen dan vriendschap.

Ik heb echt iemand nodig die me ...off my feet sweeps. Maar geen idee wie, ik vind mensen in het algemeen niet meer zo overdonderend.
De mensen die hier veel komen en zonder relatie weinig beleven, vertellen niet zoveel denk ik
Ik nu duizend keer te vertellen dat het saai is en dat wat spanning op liefdesgebied wel weer leuk zou zijn komt ook zo desperate over

Maargoed, hopen op een wat spannender liefdesleven in 2009 dan maar
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 31-12-2008, 08:42
Verwijderd
Ik ga stoppen met leuk vinden van mijn exvriendje. Ik geloof dat het wel duidelijk is dat hij me niet terug wil, logisch want ja en het is mijn eigen schuld want ik heb het uitgemaakt.
Dus in 2009 ga ik een scharrel nemen, vind ik.
Een leuke!
Oud 31-12-2008, 10:24
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
Dus in 2009 ga ik een scharrel nemen, vind ik.
Een leuke!
en de moed vinden om sowieso mannen aan te spreken.

Citaat:
Ik heb echt iemand nodig die me ...off my feet sweeps. Maar geen idee wie.
pcies
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla

Laatst gewijzigd op 31-12-2008 om 10:26. Reden: was nog niet klaar
Oud 31-12-2008, 12:14
wup
wup is offline
Citaat:
Ik ben frigide ofzo. Ik ben echt jaloers dat iedereen hier altijd binnen de kortste keren iemand weer zo leuk kan vinden. Echt ... Ik snap het niet. Ik hoef nooit honderd keer mijn mail te checken of jaloers te zijn of smsjes te sturen of wat dan ook. Het is zo sáái zo. De enige van wie ik wel graag wat zou willen horen is iemand met wie ik toch niet meer zou willen dan vriendschap.

Ik heb echt iemand nodig die me ...off my feet sweeps. Maar geen idee wie, ik vind mensen in het algemeen niet meer zo overdonderend.

Je mag de mijne wel, want ik zit hier eigenlijk helemaal niet op te wachten. Hij is leuk, maar ben nu al bang dat het allemaal te serieus wordt. Maar goed, misschien ziet hij me gewoon als gezellige vriendin. En dan ist goed.
We mailen nu dus vet veel, maar het is alweer bijna 2 weken geleden dat ik hem in het echt heb gezien. Heel gek. Vooral omdat ik flink heb lopen youtuben haha ( voel me heel sneu )
Oud 31-12-2008, 14:59
Kathelijn
Avatar van Kathelijn
Kathelijn is offline
Er achter komen wat voor eikel je ex is, dan van die mensen die gaan kutten omdat je een keer de waarheid zegt. Worden afgeschilderd als vanalles en nog wat en uiteindelijk gruwelijk balen dat je ooit met zo iemand iets hebt gehad. Net als je denkt dat iemand niet meer verder kan zinken, kan het gewoon nog erger! Dus nu alles maar negeren, zonde van mijn tijd en ik moet het toch anders oplossen. Als het niet fatsoenlijk kan, als volwassenen... dan houdt het voor mij ook op.
Oud 31-12-2008, 19:21
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Jaa. <3 Ik mis mijn vriendinnetjes maar mn vriendje is gaaf, en ik celebreer de vriendschap haaahaa.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 31-12-2008, 20:08
Verwijderd
super goed het is gaaf om hem te horen spreken over de toekomst. als in, ik ga drie maanden naar finland en dat is pas in mei en hij heeft zijn ticket al zo wat geboekt .
ik voel me enorm goed bij hem en het voelt gewoon perfect!
Oud 01-01-2009, 12:28
wup
wup is offline
Ik heb een date.
Vanacht was er een feest in mijn kroeg en ik was aant werk. Kwam hij onverwachts opdagen. Werd gewoon bang van hoe ik me daarbij voelde. Nou ja, vandaag dus samen wat leuks doen... Doodeng!
Oud 01-01-2009, 12:29
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
leuk oud en nieuw gehad ben moe maar voldaan.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Oud 01-01-2009, 12:35
bladertje
Avatar van bladertje
bladertje is offline
Wat heb ik vannacht allemaal gedaan... Maar ik had het naar m'n zin en daar gaat het uiteindelijk om. Hopen dat ik A. niet te veel heb gekwetst. En nog even mijn gedachten helder krijgen.
Oud 01-01-2009, 14:45
Verwijderd
Hmmmm, het was goed. I. is lief en het is fijn om te merken dat het zo goed klikt tussen zijn vrienden en mij. En tussen de vriendinnetjes van zijn vrienden en mij. <3
Oud 01-01-2009, 17:25
Verwijderd
Dat was defenitely één van de beste Oud & Nieuw feestjes van de afgelopen jaren! En verder ontken ik alles (vooral tegenover mezelf), hoera!
Oud 01-01-2009, 18:00
Verwijderd
Nice feestje, alleen jammer van de stomme DJ. Maar vriendje en ik hebben alsnog heerlijk staan knuffelen op de dansvloer en whoooop het was fijn! Met hem wil ik wel samenblijven
Oud 01-01-2009, 18:38
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Hm, eindelijk eens oud en nieuw gevierd zoals het hoort met veel mensen, waaronder m'n beste vriendinnetje. En dat terwijl het het huisfeest was van m'n ex (die overigens voor dictator speelde en wilde bepalen in wélke kamer we ons feestje vierden ). Eén van de 2 beste vrienden van m'n ex heeft m'n nacht iig helemaal goedgemaakt
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Oud 01-01-2009, 18:46
Kathelijn
Avatar van Kathelijn
Kathelijn is offline
Het is zo fijn om helemaal zwart gemaakt te worden. Als hij het zo wil spelen, graag. Dan gaan we een spelletje spelen, maar dan ga ik het niveau even iets hoger tillen. Ik snap alleen niet dat hij zo veel durft te doen, zou hij zo veel vertrouwen hebben in mijn goedheid? We kenden elkaar dus echt niet!

(En toch blijf ik erbij dat ik hem beter niet had moeten leren kennen, maarja, dat zullen wel meer mensen hebben bij exen?)
Oud 01-01-2009, 20:11
Verwijderd
Voor het eerst zomaar op een feest staan zoenen met een meisje die ik verder niet heel goed ken. Gaat helemaal tegen mijn aard in, maar was een best prettig begin van het nieuwe jaar.
Oud 01-01-2009, 20:27
niña
Avatar van niña
niña is offline
Lastminute naar 'n hotel in Brabant om met zijn tweeën oud&nieuw te vieren, zalig geweldig <3
__________________
“I have a friend who is a stripper. You’re much happier than her.”
Oud 01-01-2009, 21:29
wup
wup is offline
Date was leuk. Geschaatst in het plantsoen, zoenen op het ijs Geloof dat ik verliefd word op het tegenovergestelde van waar ik normaal op val. Hoe krijg ik het toch weer voor elkaar...
Uiteraard de date heerlijk besproken met beste vriendin en vriend <3. Nu het grote dillema wat en of ik het de ex moet vertellen als dit meer wordt
Oud 01-01-2009, 21:32
Verwijderd
ik heb oud en nieuw gevierd met wat ik hier toch wel vrienden kan noemen en eentje van hen is heel lief voor me. Al vertel ik hem wel dat ie een van mn tien vriendjes is, zodat ik mezelf kan beschermen. MAar fijn
En ook in de onmogelijke liefde gaat het goed. Geheel onverwacht.
Oud 01-01-2009, 21:41
nananono
Avatar van nananono
nananono is offline
Geen vriend, wel verliefd op mijn beste vriend, weet hij maar hij is niet verliefd,wel super leuke lieve vrienden, ook wel lekker vrijgezel hoor! maar wil wel weer eens een vriend
Oud 01-01-2009, 21:47
Lauwie101
Lauwie101 is offline
Misschien komt het dit jaar van een kant waarvan ik het niet had verwacht.. jammer dat alles me zo onzeker maakt. Ook dat gaat vast wel eens over.
Oud 01-01-2009, 22:47
Verwijderd
gaat goed, veel oud&nieuw liefde met hem en friends
Oud 02-01-2009, 08:01
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Jongens zijn stom en vriendinnen geweldig! en misschien moet ik toch maar minder gaan drinken..
Oud 02-01-2009, 10:16
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Ik ben zowaar zoveel beter dat ik vandaag weer naar Utrecht kan, denk ik. En dat is fijn want dan zie ik m'n vriendje weer en dan kunnen we praten jaa. Ik raak echt in de war van 'm. Nog steeds. Maar het gaat heel mooi worden!
We hadden het er laatst over dat de kans dat wij de rest van ons leven bij elkaar gingen blijven behoorlijk miniem was maar dat we intussen toch ons best deden voor "ons". En dat was dan raar maar we vonden het allebei leuk, zo bij elkaar zijn. <3

En nog iets. Oh ja! - dattie elke week een andere visie op de wereld heeft, en dat we gingen praten over wat 'goed' en 'slecht' was en dat we rare muziek op de achtergrond hadden en dat dat geweldig was. <33

En nog meer. Want m'n ex-vriendje gaat in het weekend van mijn mama's verjaardag naar mijn papamama. Want mijn broertjes en zusjes willen 'm nog een keertje zien - ze zijn er hysterisch blij over, en dat is leuk voor ze, maar ik weet nog niet zo goed wat ik nou moet in dat weekend.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 02-01-2009, 12:06
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
hij belde vanuit een telefooncel rond 3 uur snachts met oudjaarsnacht, en ik heb m honderduit vertelt over allerlei heel erg interessante dingen maar ik weet er niets meer van haha.
maar ik weet wel nog dat ik zei 'i love you' toen ik ophing. oeps.
(en ja, hier is dat geen big deal, maar engelsen kijken daar toch anders tegen aan)

maar volgens mij hebben we t beiden maar gewoon genegeerd.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 02-01-2009, 12:17
Verwijderd
Citaat:
En nog meer. Want m'n ex-vriendje gaat in het weekend van mijn mama's verjaardag naar mijn papamama. Want mijn broertjes en zusjes willen 'm nog een keertje zien - ze zijn er hysterisch blij over, en dat is leuk voor ze, maar ik weet nog niet zo goed wat ik nou moet in dat weekend.
Gewoon in Utrecht blijven?

Hier oke. Er zijn gegadigden maar ik moet ze niet echt. Zaterdag uit, dan maar eens lekker flirten.
Oud 02-01-2009, 14:36
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
Nu het grote dillema wat en of ik het de ex moet vertellen als dit meer wordt
ja, als het meer wordt. maar dat is het nu nog niet dus nu hoef je daar nog niet overna te denken. geniet er maar gewoon van
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe voel jij je op relationeel gebied? #95
x-spekkie-x
500 21-02-2009 01:09


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:00.