Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-09-2014, 18:14
Verwijderd
Ik ook.

Hoewel ik volgens mij al best veel weet (en er volgens mij ook al in het openbaar aardig wat over gezegd is).
Advertentie
Oud 25-09-2014, 18:28
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Over de hypothetische situatie: als ik nu zwanger zou worden, zou ik het ook weg laten halen. Of er moet iemand zijn die het zou willen hebben, dan zou ik er over nadenken om het weg te geven.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 25-09-2014, 18:30
Verwijderd
Dus je zou dan een zwangerschap uitdragen, met wellicht al het ongemak dat daarbij hoort, baren, en dan een kind weggeven aan wie je misschien al heel erg gehecht bent?

Nou, ik laat dan duizend keer liever een klompje cellen weghalen (wel op tijd erbij zijn dan natuurlijk).
Oud 25-09-2014, 18:34
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Jahoor Ik denk dat je, als je er vanaf het begin op ingesteld bent om het kind weg te geven, het best wel te doen is.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 25-09-2014, 18:35
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Overigens heb ik geloof ik al wel een beetje een idee over wie het dan zou krijgen, dat scheelt denk ik ook wel.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 25-09-2014, 18:46
df
Avatar van df
df is offline
Ik zou er echt alles aan doen haar (en evt ouders in geval van bijbelgekkies) te overtuigen het weg te laten halen.
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 25-09-2014, 18:47
frats
Avatar van frats
frats is offline
ja ik zou het ook weg laten halen. ben sowieso niet van plan ooit te baren of op een andere manier aan kinderen te beginnen. hoewel ik ze wel tof vind! maar dan vooral als ik ze aan het eind van de dag weer terug kan geven aan de rechtmatige eigenaar.
Oud 25-09-2014, 18:57
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Phoebe, wil je mij pm'en over je lovah? Ik ben al heel lang heel benieuwd, maar in het begin was het allemaal nogal een ding, dus toen dacht ik heuj laat ik er maar niet over meezeuren, maar inmiddels zijn de gemoederen volgens mij wel wat bedaard dus nu wil ik graag de ins en outs
Een ding? Ik zal een mooi verhaaltje voor je maken.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 25-09-2014, 19:05
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Ja met omg geheim en ik vertel er niks over en je zus vond je geheimzinnig en dingen! Maar joepie
Oud 25-09-2014, 19:20
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hahahaha dat is omdat we nogal Googlebaar zijn
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 25-09-2014, 19:27
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Citaat:
Ik zie er de meerwaarde niet van in. Hoewel je er volgens vele nieuwe ouders 'ongelooflijk veel energie voor terug krijgt'. Dat krijg ik ook van koffie.
Dat heb ik echt nog nooit gehoord. Je krijgt er veel voor terug, a la, maar energie?
__________________
stikkiedikkie hopstapsnee reldeldee
Oud 25-09-2014, 19:28
Verwijderd
Citaat:
Wat vinden jullie trouwens van het statement "de vrouw mag beslissen"?
ja het is natuurlijk het mooist als je het met elkaar eens bent en alles, maar als puntje bij paaltje komt kun je iemand niet dwingen om ofwel een ongewenste zwangerschap te voldragen ofwel tegen haar zin een medische ingreep te ondergaan, dus uiteindelijk kan het niet echt anders dan dat de vrouw het laatste woord heeft.
Oud 25-09-2014, 19:31
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Citaat:
ja het is natuurlijk het mooist als je het met elkaar eens bent en alles, maar als puntje bij paaltje komt kun je de vrouw niet dwingen om ofwel een ongewenste zwangerschap te voldragen ofwel tegen haar zin een medische ingreep te ondergaan, dus uiteindelijk kan het niet echt anders dan dat de vrouw het laatste woord heeft.
Ja idd.

ik hou niet zo van aborti, dus ik weet niet in welke situatie ik ertoe zou overgaan. iig niet als ik binnen de komende 15 jaar nog eens ongepland zwanger zou raken denk ik. tenzij zwaar gehandicapt kind, maar dat is weer een andere discussie.
__________________
stikkiedikkie hopstapsnee reldeldee
Oud 25-09-2014, 20:10
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Wat is jullie "levensstijl" dan? Doen jullie aan onveilige seks?
Nee, wel veilig. Maar ook dat is niet 'waterdicht'. Er is gewoon een mogelijkheid dat het toch gebeurt. Een hele kleine, maar we zouden niet de eersten zijn
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 25-09-2014, 21:37
Verwijderd
de gemeente heeft ongevraagd een papierbak voor onze deur geplempt. Nu is ons terrein net een vuilstort met 3 bakken. Morgen maar eens bellen of ze 'm weer op willen halen . 30 meter verder is notabene een ondergrondse glas/papierbak.
Oud 25-09-2014, 22:45
Verwijderd
ons huis blinkt weer aan alle kanten. Morgen vertrekken we en komen dinsdag pas weer terug. Weer Airbnb! Moneeeeeeh

Ik zat op de facebook van airbnb, sommige mensen hebben zulke fucking gave locaties die ze verhuren

























dit wil je toch
Oud 25-09-2014, 23:01
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Subtiel pip
Oud 26-09-2014, 06:35
Verwijderd
Neko* naamzoek. Doe jij nog stijldansen?
Oud 26-09-2014, 08:41
df
Avatar van df
df is offline
Die bovenste en derde van onder
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 26-09-2014, 09:26
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Die boomhut
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 26-09-2014, 12:01
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
http://www.treehousepoint.com

Het is dat ik hier te laat achterkwam, anders was ik hier absoluut een keer gaan vernachten
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 26-09-2014, 12:24
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Overigens heb ik geloof ik al wel een beetje een idee over wie het dan zou krijgen, dat scheelt denk ik ook wel.
Daar kan ik ook wel mee leven gelukkig
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 26-09-2014, 12:28
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
(wel op tijd erbij zijn dan natuurlijk).
Och, ook tot en met het 9de levensjaar kan een kind nog prima geaborteerd worden hoor.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 26-09-2014, 17:06
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Daar kan ik ook wel mee leven gelukkig
Hadden wij het hier al een keer over gehad en ben ik dat vergeten?
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 26-09-2014, 18:03
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Hadden wij het hier al een keer over gehad en ben ik dat vergeten?
Volgens mij niet, maar ik al wel een keer met de persoon in kwestie voordat dit een mogelijkheid was
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 26-09-2014, 21:55
Verwijderd
WAAROM VINDEN JULLIE DIT GRAPPIG DOE NIET ZO ENG MIEKJE JE BENT GODVERDOMME 20 Boooeeeh
Oud 27-09-2014, 03:23
Verwijderd
Heb net voor 't eerst besteld via Albert. Ik denk dat we op die manier minder geld gaan uitgeven omdat we minder vaak (na een lange dag met honger) naar de supermarkt gaan.
Oud 27-09-2014, 09:20
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Ik gooi er nog even een hypothetische bonusvraag in: wat zou je doen als je NU opeens zwanger zou blijken te zijn of iemand zwanger gemaakt zou hebben?
Ik vind dit een ontzettend moeilijke vraag. Ik zit hier nu echt al tien minuten dingen te typen en weer weg te halen. Waarschijnlijk ga ik na heel veel praten met Neko-man, wachten tot na een vruchtwaterpunctie met het nemen van een beslissing.


Citaat:
ja het is natuurlijk het mooist als je het met elkaar eens bent en alles, maar als puntje bij paaltje komt kun je iemand niet dwingen om ofwel een ongewenste zwangerschap te voldragen ofwel tegen haar zin een medische ingreep te ondergaan, dus uiteindelijk kan het niet echt anders dan dat de vrouw het laatste woord heeft.
En hier sluit ik me helemaal bij aan.

Citaat:
Neko* naamzoek. Doe jij nog stijldansen?
Ja! Afgelopen woensdag was weer de eerste les. Tering, ik dacht echt dat ik alles was vergeten. Maar dat viel gelukkig mee, en uiteindelijk ging het best wel weer aardig. Ben jij al weer begonnnen?
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 27-09-2014, 09:57
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Pip eet je nog steeds suikervrij trouwens?
Oud 27-09-2014, 12:33
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik zou het ook weg laten halen als ik nu zwanger zou worden, maar daar zou ik ook weinig keus in hebben. Zo ver ik het heb begrepen zou het kindje ernstig misvormd worden door de medicijnen die ik slik. Maar ook als ik de medicijnen niet zou slikken zou ik voor abortus gaan. Als ik een nacht minder dan 10 uur slaap voel ik me een wrak en mijn neefjes bijvoorbeeld, ik vind ze ontzettend lief en ik ben echt dol op ze, maar als ik een hele dag met ze ben (en dan hoef ik ze niet zelf te verzorgen) ben ik aan het eind van de middag gesloopt en chagrijnig. Soms fantaseer ik wel over een kindje krijgen en dat ik dan plots helemaal gezond ben en hoe leuk dat zou zijn en hoeveel liefde je geeft en krijgt en hoe ik het kindje zou opvoeden, maar zo zal het toch niet gaan.
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 27-09-2014, 16:41
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Er is een leuk buurtfeestje gaande voor mijn deur. Maar ik durf niet zo goed
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 27-09-2014, 16:58
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik ben niet zo goed in kennismakingspraatjes. Zul je zien, flap ik er zoiets uit als 'waar woon je eigenlijk?'
Misschien moet ik maar gewoon binnen blijven.
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 27-09-2014, 17:03
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik dacht er eerst over om een koffie te gaan halen. De koffiejongen ken ik van lang lang geleden. Maar nu bedacht ik me dat ik met krukken in mijn handen niet zo makkelijk met dat kopje koffie naar een bankje loop.

__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 27-09-2014, 17:05
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Zouden jullie naar een buurtfeestje gaan als je niemand kent?
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 27-09-2014, 17:12
Verwijderd
Citaat:
Zouden jullie naar een buurtfeestje gaan als je niemand kent?
Als het dichtbij is en ik onopvallend weer weg kan als het niet leuk is

Dus met een feestje op straat voor je deur zou ik zeggen: ga ervoor
Oud 27-09-2014, 17:24
Verwijderd
"Waar woon je eigenlijk" kun je ook prima zeggen en dan wijst de ander zijn huis aan
Oud 27-09-2014, 17:29
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
"Waar woon je eigenlijk" kun je ook prima zeggen en dan wijst de ander zijn huis aan
Ja dat is waar! Maar in een flat is dat wel een beetje raar misschien. Ik moet mezelf maar eens een schop onder mijn kont geven. Of niet. Of wel. Ik ga in ieder geval even een sigaretje roken en de situatie bekijken
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 27-09-2014, 18:09
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Lieve NS, waarom zijn er toch altijd werkzaamheden als ik naar mijn meisje wil? Doe het voortaan lekker op zondag. Kusjes.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 27-09-2014, 19:44
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Nou, ik ben eventjes geweest hoor. Praatje met de koffiejongen gemaakt en daarna maar weer naar binnen. Ik ben de enige die moederziel alleen daar rondloopt. Ik wil wel graag een praatje maken met mensen maar ik durf t gewoon niet. Zo en nu hou ik op met zeuren

@LP: er gaat ook zelden een weekend voorbij dat er geen werkzaamheden zijn op het traject naar mijn ouders. Heel irritant. Maar zijn die werkzaamheden op jouw traject niet ook steeds het hele weekend?
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 27-09-2014, 21:14
Verwijderd
Ah ja ik zou dat ook heel moeilijk vinden. Maar je hebt het in elk geval geprobeerd!
Oud 27-09-2014, 22:42
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
@LP: er gaat ook zelden een weekend voorbij dat er geen werkzaamheden zijn op het traject naar mijn ouders. Heel irritant. Maar zijn die werkzaamheden op jouw traject niet ook steeds het hele weekend?
Ik heb geen idee, want op zondagavond gaat ze met mij mee, dus dan gaan we met de auto.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 28-09-2014, 12:30
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Zoo ik heb in de laatste 24u zo'n 17u geslapen
Nu gaat het wel prima
Oud 29-09-2014, 06:12
Verwijderd
Citaat:

Ja! Afgelopen woensdag was weer de eerste les. Tering, ik dacht echt dat ik alles was vergeten. Maar dat viel gelukkig mee, en uiteindelijk ging het best wel weer aardig. Ben jij al weer begonnnen?
Dat is fijn


Gister was mijn tweede les. Alles ging mis. De nieuwe dansen zijn erg pittig. Woensdag ga iknog eens extra trainen. Hopelijk komt het goed.
Oud 29-09-2014, 09:00
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Zoo ik heb in de laatste 24u zo'n 17u geslapen
Nu gaat het wel prima
Was je oververmoeid?

Citaat:
Dat is fijn


Gister was mijn tweede les. Alles ging mis. De nieuwe dansen zijn erg pittig. Woensdag ga iknog eens extra trainen. Hopelijk komt het goed.
Hoe bevalt je opleiding?
__________________
Satan wanna put me in a bow tie
Oud 29-09-2014, 09:39
Verwijderd
De opleiding is heel leuk. De dagen gaan snel en ik heb maar een saai vak. School is leuk
Oud 29-09-2014, 16:10
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Was je oververmoeid?
Is dit een retorische vraag?
Oud 29-09-2014, 16:22
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Zozo, de nagel van mijn kleine teen is eraf gevallen. Benieuwd hoe het nu verder gaat.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 29-09-2014, 18:35
Verwijderd
Zomaar? Of had iemand erop gestampt
Oud 29-09-2014, 19:22
Verwijderd
Citaat:
Zozo, de nagel van mijn kleine teen is eraf gevallen. Benieuwd hoe het nu verder gaat.
Oud 29-09-2014, 19:47
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik ga maar eens thee zetten.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:04.