Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-08-2008, 09:50
jemappelebas
Avatar van jemappelebas
jemappelebas is offline
Hallo jongens en meisjes, dit ga je niet geloven maar het is nu 8 weken geleden dat ik t uitmaakte met mn ex, en sindsdien heb ik het nare gevoel dat ik de verkeerde beslissing heb genomen . Ik heb ong 4 keer contact met der gezocht 2 keer via msn rest sms. Krijg wel reactie, maar ze doet nog steeds heel kortaf, bot (boos). Heb al gezegd dat het me speet en dat ik haar niet wou kwetsen, maar meer dan een bedankje daarvoor van haar kant komt het niet. Ik heb trouwens nog niet gezegd dat ik haar terug wil, wel dat ik om der geef. Maar ik krijg niet echt veel hoop als ik die topics hier doorlees. Lijkt wel of alle meisjes hier van steen zijn xD als het over hun ex gaat..Zelfs als ze van hun ex houden willen ze t liever vergeten omdat t toch niet meer goed gaat komen..
Waarom ik toch hoop heb? Omdat ze heel veel van me hield, en alles van haar kant af kwam.

Wachten tot zij contact zoekt~afsluiten? Of een gesprek regelen, en daar al mn kaarten op tafel leggen , en zo ja hoe?

Laatst gewijzigd op 10-08-2008 om 10:06.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-08-2008, 10:16
Miek
Avatar van Miek
Miek is offline
Nou, als je haar echt terug wilt dan moet je niet wachten tot zij contact zoekt want ik denk dat zij dit niet zo gauw doet omdat zij niet gekwetst wil worden. Maar je moet er natuurlijk wel even goed over nadenken of je haar echt terugwil of dat je haar gewoon mist.
__________________
Addicts of communication..
Met citaat reageren
Oud 10-08-2008, 11:11
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Maar je moet er natuurlijk wel even goed over nadenken of je haar echt terugwil of dat je haar gewoon mist.

Dat inderdaad.


Als de conclusie dan nog steeds is dat je haar terugwil moet je gewoon alles doen om te proberen haar terug te krijgen (zonder irritante trekjes of stalker neigingen te vertonen!). Niets is rottiger dan een jongen die je smeekt om terug te komen maar verder volledig passief erover is. En als ze je echt niet terug wil, laat het dan.. anders kan je er zeker van zijn dat jouw bedelgedrag een nog veel grotere afknapper is dan waar het in eerste instantie ook op fout liep.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 10-08-2008, 11:39
Verwijderd
Citaat:
Omdat ze heel veel van me hield, en alles van haar kant af kwam.
als alles van haar kant kwam, waarom wil je er dan in godsnaam weer voor gaan
Met citaat reageren
Oud 10-08-2008, 12:20
wallflower
Avatar van wallflower
wallflower is offline
Citaat:
Krijg wel reactie, maar ze doet nog steeds heel kortaf, bot (boos). Heb al gezegd dat het me speet en dat ik haar niet wou kwetsen, maar meer dan een bedankje daarvoor van haar kant komt het niet.
Wtf? Wat verwacht je dan, dat ze je om de nek valt en eeuwig dankbaar is? Je hebt het uitgemaakt sukkel, en dat je dat op een normale manier doet zonder haar extra te kwetsen is niet meer dan normaal. Waarom heeft ze je uberhaupt bedankt?
__________________
i need so badly to believe that there is truth, that love is real
Met citaat reageren
Oud 10-08-2008, 12:30
jemappelebas
Avatar van jemappelebas
jemappelebas is offline
Citaat:
als alles van haar kant kwam, waarom wil je er dan in godsnaam weer voor gaan
Nouja veel kwam van haar kant..laat ik zeggen dat ik t allemaal enorm waardeerde maar liet t niet echt liet merken. En dat was ook wat ze tegen me zei; dat ik niet waardeerde wat ze allemaal deed voor me. En ik weet nu na 8 weken dat ik gewoon echt van der hou, anders dan zou ik heus niks meer voelen. De vraag is natuurlijk of ze nog wat voelt voor me? Hoe kom ik hier achter? En zoja, hoe diep wil ze dat ik ga(excuses maken liefde betonen ). En dan moet je nog maar afwachten of ze het gelooft of niet.. Prettig is anders
Met citaat reageren
Oud 10-08-2008, 12:41
wallflower
Avatar van wallflower
wallflower is offline
Citaat:
De vraag is natuurlijk of ze nog wat voelt voor me? Hoe kom ik hier achter? En zoja, hoe diep wil ze dat ik ga(excuses maken liefde betonen ).
Het op een forum vragen
Wat wil je nou horen jongen? Ja ze houdt nog steeds van je en je moet 5 keer je excuses aanbieden en haar een bos met 47 rozen en dan is het weer goed.


GA MET R PRATEN

sukkel
__________________
i need so badly to believe that there is truth, that love is real
Met citaat reageren
Oud 10-08-2008, 12:58
jemappelebas
Avatar van jemappelebas
jemappelebas is offline
Citaat:
Het op een forum vragen
Wat wil je nou horen jongen? Ja ze houdt nog steeds van je en je moet 5 keer je excuses aanbieden en haar een bos met 47 rozen en dan is het weer goed.


GA MET R PRATEN

sukkel
Je vervuilt mn topic konijnekeuteltje, en ik weet niet hoe t met jouw zit, maar volgens mij kan je na 8 weken gewoon normaal met je ex omgaan? En praten tuurlijk, maar praten kan goed gaan of fout. En omdat ik me niet zo kan identificeren met het denkpatroon van vrouwen, zou ik graag willen weten wat jullie van mij verwachten als jullie haar zouden zijn. Gesteld dat ze nog van me houd.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2008, 13:07
wallflower
Avatar van wallflower
wallflower is offline
Citaat:
Je vervuilt mn topic konijnekeuteltje, en ik weet niet hoe t met jouw zit, maar volgens mij kan je na 8 weken gewoon normaal met je ex omgaan? En praten tuurlijk, maar praten kan verkeerd gaan of goed en omdat ik me niet zo kan identificeren met het denkpatroon van vrouwen. Zou ik graag willen weten wat jullie van mij verwachten als jullie haar zouden zijn. Gesteld dat ze nog van me houd.
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar je Nederlands is in ieder geval waardeloos.
Ik zal je wel een stappenplan geven, aangezien je zelf blijkbaar niet zo snugger bent. 1. Je belt haar op. 2. Je zegt dat je met haar af wilt spreken omdat je even met haar wilt praten en dat het belangrijk is. 3. (op de afspraak) Je zegt dat je er achter bent gekomen dat je een fout hebt gemaakt, dat je nog heel veel van haar houdt en haar graag terug wilt, dat je doorhebt dat je niet zo leuk tegen haar was (ivm met het niet laten merken dat je haar waardeerde) maar dat dat zeker niet gaat gebeuren en dat je het heel graag goed wilt maken.
Dan zijn er drie mogelijkheden: 1. Ze wilt je niet terug. Dan heb je pech en is er niks meer aan te doen. 2. Ze wilt je wel terug. Dan moet je heel erg je best doen om je aan je belofte te houden en het weer goed te maken, haar te laten merken dat je haar waardeert enz. 3. Ze moet er even over nadenken. Dan moet je haar met rust laten tot ze haar beslissing heeft gemaakt en contact met jou zoekt. Dan geldt weer mogelijkheid 1 of 2.
Als ze niet met je af wilt spreken kun je het over de telefoon doen, en als ze niet met je wilt praten stuur haar dan een brief. Je kansen zijn waarschijnlijk wel drastisch minder als dit het geval is.

Heb je m door?
__________________
i need so badly to believe that there is truth, that love is real
Met citaat reageren
Oud 10-08-2008, 15:21
Verwijderd
Vragen of ze wil batsen.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2008, 16:11
Captured2
Captured2 is offline
Dit....



Citaat:
Je moet er natuurlijk wel even goed over nadenken of je haar echt terugwil of dat je haar gewoon mist.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2008, 17:06
Verwijderd
Ik had het niet beter kunnen verwoorden dan wallflower, kleine konijnenkeutel van me!
Met citaat reageren
Oud 11-08-2008, 01:09
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Je vervuilt mn topic konijnekeuteltje
Domme vragen krijgen domme antwoorden.

Zoals ik het lees heb je nog geen enkele serieuze poging gedaan, maar vraagt vervolgens wel hoe het kan dat ze je nog niet spontaan terug komt halen.

Je hoopt toch niet serieus dat dat soort dingen spontaan gebeuren als jij degene was die het uitmaakte? Zo nee, waarom doe je dan zo bijtend tegen iemand die je daar op wijst?
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 11-08-2008, 01:31
Verwijderd
jij wilt haar terug, hebt hoop omdat het van haar kant kwam en wil dit ook van haar kant laten komen???
Met citaat reageren
Oud 11-08-2008, 07:34
Touché
Avatar van Touché
Touché is offline
Citaat:
Hallo jongens en meisjes, dit ga je niet geloven maar
Ik geloof het niet.
__________________
Nou, dan spelen we toch geen levensweg.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2008, 03:54
kous
Avatar van kous
kous is offline
"het is nu 8 weken geleden dat ik t uitmaakte met mn ex"
..... duh .....
Heb je geen andere vrouwen in je leven dat je zo wanhopig bent op die affectie die je zo hard mist nu je ze niet meer hebt?
Ga uit met andere vrouwen, dan is dat probleem direct opgelost.
en BTW: Je bent een man, je hebt het uitgemaakt voor een reden. Laat je emoties je niet dwingen terug te keren naar je ex. Mannen komen niet terug op hun beslissing. Live with it!
__________________
hier staat helemaal niks
Met citaat reageren
Oud 22-08-2008, 15:17
cenerentola
Avatar van cenerentola
cenerentola is offline
gewoon vragen of ze je terug wilt, dan weet je ook meteen wat er aan de hand is, succes
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:47.