Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-11-2002, 20:36
Sjied No Clue
Avatar van Sjied No Clue
Sjied No Clue is offline
Zijn mensen die zichzelf lekker dwars vinden vervelend? Of zijn ze lekker dwars.. Is het goed om een tegengeluid te laten horen? Of is het zo dat teveel mensen overal een tegengeluid laten horen en dan wordt het een grote warboel en kunnen we maar beter lekker recht zijn. En correct.

Want niet iedereen moet dwars zijn, dan ben je niet meer dwars.. Dan ben je dwars wanneer je correct bent..

*waarschijnlijk denk ik gewoon teveel na*
__________________
inaction is a weapon of mass destruction - faithless
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-11-2002, 20:56
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Citaat:
She-Devil schreef:


*waarschijnlijk denk ik gewoon teveel na*
*agree *

Naja.. kweenie echt of ik t begrijp :\
Maar goed, ik denk dat mensen die zichzelf
lekker dwars vinden gewoon vervelend willen zijn.
(nouja.. tis wel leuk.. )
*bla, onduidelijk, lama :\*
__________________
Drie.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 21:23
S
Avatar van S
S is offline
Citaat:
She-Devil schreef:
Zijn mensen die zichzelf lekker dwars vinden vervelend? Of zijn ze lekker dwars.. Is het goed om een tegengeluid te laten horen? Of is het zo dat teveel mensen overal een tegengeluid laten horen en dan wordt het een grote warboel en kunnen we maar beter lekker recht zijn. En correct.

Want niet iedereen moet dwars zijn, dan ben je niet meer dwars.. Dan ben je dwars wanneer je correct bent..

*waarschijnlijk denk ik gewoon teveel na*
...





...





Ehm.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 21:26
Verwijderd
Citaat:
She-Devil schreef:
Want niet iedereen moet dwars zijn, dan ben je niet meer dwars.. Dan ben je dwars wanneer je correct bent...
De situatie die zich nu in Nederland voordoet...het is politiek correct om politiek incorrect te zijn

En om terug te komen op dwars...ik ben wel redelijk dwars, eigenlijk ga ik overal tegenin, deels omdat ik het met een hoop dingen ook niet eens ben, deels omdat ik het gewoon leuk vind om tegen mensen in te gaan
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 21:29
S
Avatar van S
S is offline
Jaja, ik snap hem .

Mja, ik denk wel dat ik dwars ben ja. Eh, bewust, omdat ik mijn gelijk bijna altijd wil hebben.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 21:36
boardbabe
Avatar van boardbabe
boardbabe is offline
Als mensen overal en altijd dwars liggen om het dwars liggen is het vervelend, anders is het soms best leuk. Als je maar niet zoals mijn broer aaaltijd probeert een discussie uit te lokken
__________________
The truth changes colour, depending on the light
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 21:37
Verwijderd
Dingen die me niet aanstaan ga ik tegen in ja. Probeer altijd genuanceerd te blijven. Maar absoluut niet (meer?) om het 'dwars zijn' ...
Kan gweoon vrij slecht tegen dingen die in mijn ogen onrecht vaardig zijn, en ik heb niet echt zin om me stil te houden...

Laat tegenwoordig ook veel dingen maar met rust.. "die mensen weten niet beter en hebben geen behoefte aan mijn commentaar" .. zegmaar.

Offtopic: kwam dat arrogant over?

Laatst gewijzigd op 13-11-2002 om 21:45.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 21:49
boardbabe
Avatar van boardbabe
boardbabe is offline
Citaat:
Glow schreef:


Offtopic: kwam dat arrogant over?
ik denk dat veel mensen dat vaak denken (incl. me), dus: nee
__________________
The truth changes colour, depending on the light
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 10:47
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
[figuurlijke verhouding mode] ik lig dwars op de hoeken, ik kan er zo in vallen maar ik kan ook loodrecht dwars gaan liggen[figuurlijke verhouding mode off]
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 13:51
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
mwah ik lever te veel kritiek, ben in dat opzich een dwarsligger :] ben iemand die graag ergens een discussie over begint of als iets ter sprake komt het 'andere' standpunt in neemt om zo eens fijn dwars te liggen.. soms gewoon uit verveling soms een beetje om te pesten meestal voor de lol.
__________________
Subtiel
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 13:59
Pharmacon
Avatar van Pharmacon
Pharmacon is offline
zolang het maar geen dwars zijn om het dwars zijn wordt...
__________________
" watch your eyeballs tuup"
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 16:16
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Hmmmmz hier kan ik nu even geen zinnige reply op bedenken
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 15-11-2002, 17:24
Saraï_h
Saraï_h is offline
mensen die dwars zijn moeten er zijn anders zou er nooit iets veranderen.. (maar zouden oorlogen etc niet ontstaan zijn nadat er dwarse mensen kwamen?)

k ben iig dwars al ervaar ik dat niet zelf zo (mijn omgeving helaas wel.. en ik vind het zonde voor ze, maarja.. sommigen veranderen gewoon niet)

kdoe t niet bewust en niet agressief of geweldadig
__________________
Ik sta liever voor aap dan dat ik er vanaf stam
Met citaat reageren
Oud 15-11-2002, 17:43
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Euhm.. Ik ga strax naar een feest met Black&White thema met allemaal felgekleurde kleding... ben ik nu vervelend?
Met citaat reageren
Oud 15-11-2002, 17:47
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
nare man schreef:
deels omdat ik het gewoon leuk vind om tegen mensen in te gaan
alto
Met citaat reageren
Oud 15-11-2002, 21:14
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
wallflower schreef:
Euhm.. Ik ga strax naar een feest met Black&White thema met allemaal felgekleurde kleding... ben ik nu vervelend?
Ja dat is TE matig tegenover de organisatie..van die bijdehante pubertjes die dan in het roze komen..
Zodra drie mensen dat doen is het hele effect van Zwart/wit weg.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 15-11-2002, 21:16
beuk
Avatar van beuk
beuk is offline
Citaat:
rosi schreef:
Ja dat is TE matig tegenover de organisatie..van die bijdehante pubertjes die dan in het roze komen..
Zodra drie mensen dat doen is het hele effect van Zwart/wit weg.
roze met de tekst "zwart is voor mietjes" op je rug
__________________
when i rock..
Met citaat reageren
Oud 15-11-2002, 22:16
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Dwars? Dat zou betekenen dat ik al oog had voor een rechte lijn. Die bestaat voor mij niet. Dus dan kan ik ook niet dwars zijn. Ik ben. En niet meer.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 15-11-2002, 23:10
Haro
Haro is offline
een beetje dwars zijn is natuurlijk nooit erg, maar ik heb sterk het gevoel dat veel van die gothics enzo (om het maar even typerend te zeggen) alleen maar dwars zijn omdat ze het "cool" vinden dwars te zijn, ze vinden bijvoorbeeld alleen bands leuk die onwijs onbekend, en als ze bekend (bijvoorbeeld limp bizkit) dan is het opeens kutmuziek voor popkutjes...

het is niet mun bedoeling om nu heel veel mensen te beledigen, ik verkondig gewoon mijn mening
__________________
ik dacht ik zeg 't even...
Met citaat reageren
Oud 16-11-2002, 12:14
Verwijderd
Citaat:
Evito schreef:
Dwars? Dat zou betekenen dat ik al oog had voor een rechte lijn. Die bestaat voor mij niet. Dus dan kan ik ook niet dwars zijn. Ik ben. En niet meer.
Vet! DAT is echt alto!
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 14:19
feline
feline is offline
Citaat:
wallflower schreef:
Euhm.. Ik ga strax naar een feest met Black&White thema met allemaal felgekleurde kleding... ben ik nu vervelend?
Dat vind ik wel vervelend ja. Dwars doen om het dwars zijn.

Zelf ben ik niet bepaald dwars. Als ik het ergens niet mee eens ben, zeg ik dat wel. Maar ik ben niet de hele tijd door aan het zeuren over wat er allemaal verkeerd is. Dat is wel erg makkelijk trouwens...
__________________
I'm a good girl, I am...
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 17:20
Verwijderd
een btje dwars is wel leuk maar te is minder
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 12:53
drama
Avatar van drama
drama is offline
Citaat:
nare man schreef:

En om terug te komen op dwars...ik ben wel redelijk dwars, eigenlijk ga ik overal tegenin, deels omdat ik het met een hoop dingen ook niet eens ben, deels omdat ik het gewoon leuk vind om tegen mensen in te gaan
wat ben je toch een rebel

dwars...ja, als ik het ergens niet mee eens ben, en dat ben ik vrij vaak, ga ik er tegen in. Bij m'n ouders heb ik ook wel de neiging juist tegen ze in te gaan om ze te zieken. Op het forum zet ik ook vaak dingen neer waarmee ik zeker weet dat veel anderen die mening absoluut niet delen om een discussie uit te lokken. Ik lul dan geen bullshit, ik blaas mijn mening dan gewoon op.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 09:57
Shah of Blah
Avatar van Shah of Blah
Shah of Blah is offline
Citaat:
PHaRMaCoN schreef:
zolang het maar geen dwars zijn om het dwars zijn wordt...
zolang het maar niet naar alto begint te neigen
__________________
*8ballkrew* [TSBS] Her refrigerator-shaped body holds a heart of ice. [TSBS] *8ballkrew*
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 12:42
corduroy
Avatar van corduroy
corduroy is offline
Citaat:
wallflower schreef:
Euhm.. Ik ga strax naar een feest met Black&White thema met allemaal felgekleurde kleding... ben ik nu vervelend?
absoluut. vind ik enorm vervelend, kinderachtig en kijkmijeensgrappigenorigineelzijn.
ook omdat ik niet goed begripj wat de lol er in dit geval van is om dwars te zijn.
hou je niet van zo'n kledingthema, dan ga je lekker naar een ander feestje.
__________________
the waiting drove me mad. you're finally here and i'm a mess. take your entrance back. can't let you roam inside my head.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-11-2002, 13:47
vrolijkevlinder
Avatar van vrolijkevlinder
vrolijkevlinder is offline
Tegendraadse mensen zijn vaak mensen die anders over dingen nadenken en alternatieven stellen die aansluiten bij hun idealen. Maar je hebt ook een hoop mensen die gewoon tegendraads zijn omdat ze dat zogenaamd stoer vinden. Als je bij die mensen naar de reden van hun dwarsheid vraagt dan is het antwoord ook altijd iets wat van iemand anders komt. Waarschijnlijk mensen die tegendraads zijn en er wel over nagedacht hebben. Het hebben van een eigen mening, dat vind ik dus tof aan mensen. Gewoon zelf bepalen wat er in deze maatschappij vol slechte dingen wel of niet bij je levenstijl past en waarom.
__________________
Life is beautiful, it really is, without it, you're dead.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 13:56
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
corduroy schreef:
absoluut. vind ik enorm vervelend, kinderachtig en kijkmijeensgrappigenorigineelzijn.
ook omdat ik niet goed begripj wat de lol er in dit geval van is om dwars te zijn.
hou je niet van zo'n kledingthema, dan ga je lekker naar een ander feestje.
Perfect geformuleerd en helemaal mee eens.
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 16:28
FireCracker
Avatar van FireCracker
FireCracker is offline
Citaat:
nare man schreef:
ik ben wel redelijk dwars, eigenlijk ga ik overal tegenin, deels omdat ik het met een hoop dingen ook niet eens ben, deels omdat ik het gewoon leuk vind om tegen mensen in te gaan
Citaat:
een beetje dwars zijn is natuurlijk nooit erg, maar ik heb sterk het gevoel dat veel van die gothics enzo (om het maar even typerend te zeggen) alleen maar dwars zijn omdat ze het "cool" vinden dwars te zijn, ze vinden bijvoorbeeld alleen bands leuk die onwijs onbekend, en als ze bekend (bijvoorbeeld limp bizkit) dan is het opeens kutmuziek voor popkutjes...
god.. wat zijn die irritant...
(maar ik vind mezelf toch eigenlijk ook wel een beetje "popkutje" jank... niet echt true hè? )


naja... nu ben ik het met iedereen eens... niet echt dwars...
__________________
I think that God in creating Man somewhat overestimated his ability.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 16:35
Ska-nne
Ska-nne is offline
Ik zit mensen wel vaak ene beetje te jennen, vooral in de klas anders is er ook niks meer aan, maar echt dwars zijn in dingen niet leuk vinden of geen zin hebben ergens in, nee dat ben ik niet.
__________________
Ik ben niet arrogant, ik ben gewoon goed
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 17:42
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Ach, een klein beetje dwars is nooit verkeerd denk ik, maar mensen die niets anders doen en ook laten zien dat ze er trots op zijn vind ik gewoon ronduit vervelend. doe toch normaal
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 17:51
Slettelina *
Slettelina * is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef:
Ach, een klein beetje dwars is nooit verkeerd denk ik, maar mensen die niets anders doen en ook laten zien dat ze er trots op zijn vind ik gewoon ronduit vervelend. doe toch normaal

ik ben ook wel eens dwars... maar dan eigenlijk onbewust
__________________
New York City, Dance or die
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 18:36
corduroy
Avatar van corduroy
corduroy is offline
Ms. Quasy: leuk die quote. Van wie is die ook alweer? leuk liedje.
... always drinkin' in the back of the bar lalala...
__________________
the waiting drove me mad. you're finally here and i'm a mess. take your entrance back. can't let you roam inside my head.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 19:59
not an addict
Avatar van not an addict
not an addict is offline
ja t kan heel fijn zijn tegen mensen in te gaan, lekker te discussieren over zowel boeiende als superonzinnige dingen...

als iedereen tzelfde over bepaalde zaken zou denken zou t maar saai zijn enzo...

maar t moet niet zo zijn dat je dwars gaat liggen om het dwarsliggen, ook als je t eigenlijk volledig met iemand eens bent
__________________
Signature
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 20:52
Verwijderd
Citaat:
corduroy schreef:
Ms. Quasy: leuk die quote. Van wie is die ook alweer? leuk liedje.
... always drinkin' in the back of the bar lalala...
Offtopic: No Use For A Name - Let me down
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 21:30
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
nare man schreef:
Vet! DAT is echt alto!


Stoïcijn,
dank u.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2002, 14:01
corduroy
Avatar van corduroy
corduroy is offline
Citaat:
Glow schreef:
Offtopic: No Use For A Name - Let me down
SIZE=1]ooooooooooooja. now i remember.[/SIZE]
__________________
the waiting drove me mad. you're finally here and i'm a mess. take your entrance back. can't let you roam inside my head.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 20-11-2002, 14:29
shanli
shanli is offline
Citaat:
nare man schreef:


En om terug te komen op dwars...ik ben wel redelijk dwars, eigenlijk ga ik overal tegenin, deels omdat ik het met een hoop dingen ook niet eens ben, deels omdat ik het gewoon leuk vind om tegen mensen in te gaan
Met citaat reageren
Oud 21-11-2002, 06:18
Secreet
Avatar van Secreet
Secreet is offline
ik ben niet dwars zolang ik niemand met mijn gedragspatroon stoor denk ik dus nee...
__________________
www.new-avalon.nl & http://forum.new-avalon.nl -> Schrijvers en dichters site
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 12:21
Ninnoc
Ninnoc is offline
je hebt dwars en je hebt dwars,

ik vind t wel leuk als mensen het niet altijd overal mee eens zijn. maar wat ik echt heeeel irritant vind zijn mensen die dwars zijn om het dwars zijn of die heel grof dwars zijn. grof in de zin zonder respect. Zoals vandaag zat ik in de tram (jaja heel avontuur weer) en ik weet eigenlijk niet goed of je dit dwars kan noemen maar komt zon irritant kind van t ivko binnen met een radio, een mevr. vraagt of ze m uit doet en blablablabla hele discussie maar dat kind deed dat op een hele irritante manier
__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Hardlooptopic #5
Verwijderd
500 07-09-2008 23:37
Levensbeschouwing & Filosofie Wat maakt jouw religie zo bijzonder?
Love & Peace
170 16-05-2007 12:04
De Kantine Weerwolfspel #28
Saarah
500 31-01-2007 16:45
Liefde & Relatie Mijn zus gaat trouwen..
Verwijderd
222 20-06-2005 08:35
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Thom de Graaf stapt op [ontwikkelingen]
WillKillForSex
302 28-03-2005 14:04
Verhalen & Gedichten Kettingreactie
Merande
500 20-01-2005 10:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:04.