Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-03-2018, 10:08
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Ugh, developers die niet weten hoe je een global variable zet in MySQL of niet om kunnen gaan met een gzip ('Het bestand is niet goed, veel te klein en onleesbaar!!!1 IS CORRUPT, GEEF OPNIEUW!!!1').
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Advertentie
Oud 08-03-2018, 12:27
Verwijderd
Citaat:
Het was gisteren weer ouderwets gezellig in het datacenter, beetje bitchen en moanen over hetzelfde met wildvreemden
Doe ik ook altijd. Over hoe fucking schijt OSS gedocumenteerd is vooral
Oud 08-03-2018, 12:44
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Nja ach, over alles valt wel te bitchen en moanen.

// Ik vind het maar lastig om geduld te bewaren met de PFY en relatief eenvoudige dingen als werken met reverse proxies/Apache. Met name omdat men schijnbaar vanuit (zijn) school niet echt werkt vanuit vooruit denken; niet zomaar ergens aan beginnen maar eerst concreet hebben wat de grote lijnen zijn (al dan niet op papier) voor je daadwerkelijk gaat knoeien.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 08-03-2018, 12:47
Verwijderd
Oh ik begin juist altijd gewoon, dan neem ik m'n scherm op en dan stel ik het eindresultaat voor als m'n geadviseerde oplossen en dan is het zo gedocumenteerd en geïmplementeerd
Oud 08-03-2018, 13:17
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Er zit natuurlijk wel verschil in of "wij" gewoon beginnen of een PFY dat doet
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 08-03-2018, 13:29
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Mijn collega mailt met een Nederlander wiens Engels net zo tenenkrommend is als de gemiddelde Aziaat waar we mee communiceren via de mail. Ik kan er ook vrij weinig van maken maar omdat t een Nederlander is blijft ze mij maar vragen wat hij zou bedoelen...
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 09-03-2018, 20:40
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Ik had het afgelopen week zo walgelijk druk dat ik van vandaag 17:00u tot nu bezig ben geweest met mijn mailbox bij te werken. FML

En nu heb ik zin in een jointje, bier en seks.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 10-03-2018, 10:02
Verwijderd
In het kader van NLdoet worden de woonkamers en het kantoor geverfd. Er zijn een aantal cliënten die daarbij gigantisch in de weg lopen, met als gevolg dat ik nu op zaterdagochtend met twee cliënten in een heel relaxed café zit met een cappuccino met appelgebak voor mijn neus heb staan. Ver-ve-lend.
Oud 10-03-2018, 15:01
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Beter

Er waren 35 vrijwilligers voor NLdoet bij de roeivereniging maar eigenlijk hadden we helemaal niet zoveel werk (we doen zelf ook mee) maar we mochten ze niet voor drie uur naar huis sturen
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 10-03-2018, 17:42
Verwijderd
Citaat:
Beter

Er waren 35 vrijwilligers voor NLdoet bij de roeivereniging maar eigenlijk hadden we helemaal niet zoveel werk (we doen zelf ook mee) maar we mochten ze niet voor drie uur naar huis sturen
Oh dat is echt zo naar. Hebben wij ook wel eens gehad, op een andere groep waar het niet zo duidelijk gecoördineerd was. Nu had een collega het heel erg goed geregeld. Uiteindelijk is maar een woonkamer gedaan en het toilet, omdat de muren erg stom deden. Maar het was wel heel tof
Oud 10-03-2018, 19:20
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Bij ons kwamen de vrijwilligers die toegezegd hadden niet opdagen, dus bleven we alleen met verenigingsleden over
Wel een prima dag gehad en veel werk verzet
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 13-03-2018, 12:44
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Wat een godverdommese hoerenwerkdag!!!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 13-03-2018, 13:37
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Ja idd ik wil heel graag een dikke Dubbele gin tonic en een peuk. Nu
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 13-03-2018, 13:43
Verwijderd
Hier valt het best mee maar productiviteit is ver te zoeken.
Oud 13-03-2018, 13:47
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik zit te wachten tot een collega me van data voorziet waar ik verder mee moet. Hij wordt alleen continu van zijn werk gehouden door een andere projectleider die zijn project belangrijker vindt dan het werk dat hij voor mij doet
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 13-03-2018, 13:48
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Ja idd ik wil heel graag een dikke Dubbele gin tonic en een peuk. Nu
Ja en wat mensen op hun bek timmeren ook graag!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 13-03-2018, 14:25
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Documenteren is ook geen pretje.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 13-03-2018, 16:48
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Wat een godverdommese hoerenwerkdag!!!
Citaat:
Ja idd ik wil heel graag een dikke Dubbele gin tonic en een peuk. Nu
Citaat:
Ja en wat mensen op hun bek timmeren ook graag!
Yes please!
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 13-03-2018, 16:51
Verwijderd
Hoe bevalt je nieuwe baan? Is alleen vandaag kut of de rest van de dagen ook?
Oud 13-03-2018, 16:56
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Eén van mijn collega's vond gisteren dat ik wel eens een rustige dag verdiende
Oud 13-03-2018, 17:17
Verwijderd
Citaat:
Hoe bevalt je nieuwe baan? Is alleen vandaag kut of de rest van de dagen ook?
Bij ons waren er docenten klagen over de onhandelbaarheid van de kinderen "Twee dagen goed weer en ze doen alsof het zomer is, nu even rauwe realiteit, kutgedrag in de klas."
Oud 13-03-2018, 17:47
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Hoe bevalt je nieuwe baan? Is alleen vandaag kut of de rest van de dagen ook?
Het is eigenlijk best leuk. Team is echt top. Halverwege het schooljaar een groep overnemen die al gevormd is en lichtelijk losgeslagen, is wel een pittige uitdaging. Maar ik ben gelukkig geen stuntelende beginner meer, dat scheelt!

Citaat:
Bij ons waren er docenten klagen over de onhandelbaarheid van de kinderen "Twee dagen goed weer en ze doen alsof het zomer is, nu even rauwe realiteit, kutgedrag in de klas."
Maar echt! Onze halve school stormde vandaag met ruzies tussen kinderen, ongelukjes, brutale kinderen. Het was niet alleen in mijn klas zo vandaag...!
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 13-03-2018, 17:52
Verwijderd
Ja, ik kan het me helemaal voorstellen!
Oud 14-03-2018, 06:46
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Zo gratisch met de trein naar Amsterdam om nog een dag te staken voor een eerlijk salaris!
Mijn nieuwe werkgever betaalt wel door, mijn oud-collega krijgt niet doorbetaald. Zuur!
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 14-03-2018, 07:34
Verwijderd
Citaat:
Het is eigenlijk best leuk. Team is echt top. Halverwege het schooljaar een groep overnemen die al gevormd is en lichtelijk losgeslagen, is wel een pittige uitdaging. Maar ik ben gelukkig geen stuntelende beginner meer, dat scheelt!



Maar echt! Onze halve school stormde vandaag met ruzies tussen kinderen, ongelukjes, brutale kinderen. Het was niet alleen in mijn klas zo vandaag...!
Tof dat het zo goed bevalt!
Oud 14-03-2018, 15:56
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Tof dat het zo goed bevalt!


Ik moet geen achterlijke discussies van onwetenden lezen op Facebook die de staking van de leraren belachelijk vinden.
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 14-03-2018, 17:05
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja, want leraren hebben hartstikke veel vakantie!!!

Niet wetende dat die leraren ook gewoon werken in de vakanties, maar dat is niet relevant voor dat soort volk.

Wat krijgt de gemiddelde leraar eigenlijk betaald? Dat weet ik oprecht niet.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 14-03-2018, 17:11
Verwijderd
3355 per maand bruto in het PO voor LA (standaarddocent) tot 5306 bruto voor LE (LD & LE bestaan in de praktijk niet in het PO).
LB & LC zijn 3686 & 4300
Het kost je 15 jaar om het maximum te bereiken.

In het VO is het LB (LA bestaat niet in VO): 3978, LC 4639, LD 5279 & LE (theoretisch, wij hebben er met 4% van alle leerlingen VO in NL niet één rondlopen) 5724.
Dit maximum bereik je na 12 jaar.

Voor jaarsalarissen moet je het keer 14 doen ongeveer (13e maand, vakantiegeld), daar komt voor docenten in het VO, geen idee over PO, een bindingstoelage bij die oploopt tot 1200 en die wordt in september uitgekeerd.
Oud 14-03-2018, 17:12
Verwijderd
Ter vergelijking; in het HBO kan je in je maximumsalaris niet minder verdienen dan dik 6900 per maand en max net onder de 10K per maand. Terwijl de kinderen veel makkelijker zijn.
Oud 14-03-2018, 17:17
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Weeeeeeekend <3
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 14-03-2018, 17:42
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Dat is toch echt niet zo een slecht salaris dan?
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 14-03-2018, 17:57
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Dat is toch echt niet zo een slecht salaris dan?
Ongeveer 300 euro per maand minder x 12 dus op jaarbasis voor een soortgelijke opleiding en waarbij vo-docenten ook nog eens minder lesuren, meer voorbereidingstijd krijgt en minder verschillende niveaus bedient, vind ik een groot verschil.
Het gaat niet zo zeer om de hoogte van het salaris, maar om de waardering in vergelijking met een zelfde soort opleiding en beroep. Waarom is dat verschil zo groot?
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 14-03-2018, 18:02
Verwijderd
Citaat:
Dat is toch echt niet zo een slecht salaris dan?
Voor de werkdruk die je hebt best wel. Soms zijn werkgevers goed om werkdruk laag te houden en dat zie je direct terug in de verzuimcijfers. Ik vind dat LA in ieder geval hetzelfde moet zijn als LB in het VO. En LB in het VO wordt ook laatdunkend over gedaan, het zijn voornamelijk de docenten op VMBO en in de onderbouw die dit betaald krijgen. En dat zie je dus direct terug in de verzuimcijfers; Die hebben gewoon de zwaarste baan.
Oud 14-03-2018, 18:03
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Ik dacht eerst wat macrador dacht! Maar als je het over die verschillen hebt snap ik het wel ja. Mensen moeten eerlijk betaald worden

Ik ben terug in m'n 'oude' ziekenhuis, waar ik eerst echt een kut tijd had. Nu ik terugben met een veel vollere rugzak aan ervaring en ego gaat het een stuk beter maar soms blijven die ervaringen van anderhalf jaar terug me achtervolgen in m'n hoofd hoop dat dat snel voorbij is want ik wil gewoon door met m'n opleiding en niet stil blijven staan bij kutheid van toen.
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 14-03-2018, 18:04
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Dat is toch echt niet zo een slecht salaris dan?
Het gaat toch ook helemaal niet alleen om het salaris.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 14-03-2018, 18:08
Verwijderd
In de praktijk vertaalt het zich naar een baan in het PO van ruim 50 uur per week, in het VO rond de 44 uur per week, gepassioneerde docenten doen daar snel nog eens 15% bovenop. Je wordt geen docent "omdat je maar iets moest kiezen". Ook al heeft juf Loezzel meen ik me te herinneren gewoon random dit gekozen, je kan er niet in blijven als het je niet ligt. Iedere "normale" medewerker kan ook de post bezorgen, maar docent is passie, in het onderwijs word je niet rijk, ook niet met een beloning die in eerste instantie alleszins redelijk lijkt.
Oud 14-03-2018, 18:10
Verwijderd
Ik heb respect voor docenten, ik vind het knap om zoveel toewijding te hebben. Maar daar heeft niemand iets aan.
Oud 14-03-2018, 18:12
Verwijderd
En ik lees uit de verpleegkundige/verzorgende hoek veel "Ja, ik zou ook wel willen staken voor betere arbeidsvoorwaarden maar dat kan niet want de cliënten." en daar word ik dan weer heel boos van. Die hele instelling is de reden dat de zorg zo'n puinhoop is, kut.
Oud 14-03-2018, 18:28
Verwijderd
Hehehe, nou jah, ik denk eigenlijk dat het komt omdat we dachten dat we de vakbonden niet meer nodig hadden maar die blijken onmisbaar. En dat heeft de markt en de overheid goed gebruikt in de privatiseringsgolf.
Oud 14-03-2018, 18:35
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
In de praktijk vertaalt het zich naar een baan in het PO van ruim 50 uur per week, in het VO rond de 44 uur per week, gepassioneerde docenten doen daar snel nog eens 15% bovenop. Je wordt geen docent "omdat je maar iets moest kiezen". Ook al heeft juf Loezzel meen ik me te herinneren gewoon random dit gekozen, je kan er niet in blijven als het je niet ligt. Iedere "normale" medewerker kan ook de post bezorgen, maar docent is passie, in het onderwijs word je niet rijk, ook niet met een beloning die in eerste instantie alleszins redelijk lijkt.
Ik heb altijd groepen dat ik juf wilde worden als kind, maar op mijn 17e vond ik het best heftig om een opleiding te kiezen voor de rest van je leven (zo dacht ik er toen over). Nu weet ik dat ik andere studies zou kunnen gaan doen als ik dat zou willen, maar mijn hart ligt toch wel in het basisonderwijs.
En dus eens: dit beroep kan je alleen met passie doen, anders ren je al snel weer weg.

Met het oog op de toekomst, de enorme hoeveelheden kinderen die thuis zitten, omdat er geen vervanger te vinden is voor een zieke leerkracht en de pabo’s die veel mindere studenten aantrekken, houd ik mijn hart vast voor onze toekomst. Wat moet er veranderen zodat weer meer mensen denken: onderwijs, leuk, ga ik doen!
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 14-03-2018, 18:37
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Ik heb respect voor docenten, ik vind het knap om zoveel toewijding te hebben. Maar daar heeft niemand iets aan.
Boks!

Citaat:
En ik lees uit de verpleegkundige/verzorgende hoek veel "Ja, ik zou ook wel willen staken voor betere arbeidsvoorwaarden maar dat kan niet want de cliënten." en daar word ik dan weer heel boos van. Die hele instelling is de reden dat de zorg zo'n puinhoop is, kut.
Ik vind het jammer dat veel mensen deze beroepen kort door de bocht met elkaar vergelijken: onderwijzers kunnen wel staken, zorgverleners niet.
Ook ik als leerkracht vind dat andere functies en daarbij zeker de zorg meer verdienen, maar ze vergelijken (zij wel en wij niet), daar word ik echt boos van! Wederom boks!
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 14-03-2018, 18:39
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Ik dacht eerst wat macrador dacht! Maar als je het over die verschillen hebt snap ik het wel ja. Mensen moeten eerlijk betaald worden

Ik ben terug in m'n 'oude' ziekenhuis, waar ik eerst echt een kut tijd had. Nu ik terugben met een veel vollere rugzak aan ervaring en ego gaat het een stuk beter maar soms blijven die ervaringen van anderhalf jaar terug me achtervolgen in m'n hoofd hoop dat dat snel voorbij is want ik wil gewoon door met m'n opleiding en niet stil blijven staan bij kutheid van toen.
Ai, daar zou ik ook gevoelig voor zijn. Waarom ben je weer in dit ziekenhuis terug? Zelf voor gekozen?
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 14-03-2018, 18:41
Verwijderd
Citaat:
Hehehe, nou jah, ik denk eigenlijk dat het komt omdat we dachten dat we de vakbonden niet meer nodig hadden maar die blijken onmisbaar. En dat heeft de markt en de overheid goed gebruikt in de privatiseringsgolf.
Een van de issues is denk ik dat het personeel niet voor zichzelf op komt (en dat de organisaties dat handig gebruik van maken,) waardoor een groot aantal problemen niet of te laat worden gesignaleerd. Je werkt op de zorgvloer omdat je hart hebt voor je cliënten en dan vinden veel mensen het moeilijk om te zeggen "niet mijn probleem, laat de leidinggevende (die er niet meer is, want alles moet zelfsturend) het maar oplossen" als ze weten dat dat effect heeft op de directe zorg. En voor een korte periode kun je best wel wat van je medewerkers vragen, maar ergens houdt dat op.
Oud 14-03-2018, 18:47
Verwijderd
Citaat:
Ik heb altijd groepen dat ik juf wilde worden als kind, maar op mijn 17e vond ik het best heftig om een opleiding te kiezen voor de rest van je leven (zo dacht ik er toen over). Nu weet ik dat ik andere studies zou kunnen gaan doen als ik dat zou willen, maar mijn hart ligt toch wel in het basisonderwijs.
En dus eens: dit beroep kan je alleen met passie doen, anders ren je al snel weer weg.
Noem nog eens een forumjuf! Er was iemand van hier en die vertelde me letterlijk "ik wist niet wat ik moest kiezen dús ik heb dit gekozen en het bleek een schot in de roos!". Kan trouwens ook een meester zijn.

Citaat:
Met het oog op de toekomst, de enorme hoeveelheden kinderen die thuis zitten, omdat er geen vervanger te vinden is voor een zieke leerkracht en de pabo’s die veel mindere studenten aantrekken, houd ik mijn hart vast voor onze toekomst. Wat moet er veranderen zodat weer meer mensen denken: onderwijs, leuk, ga ik doen!
Wij zien 25% van onze leerlingen verdampen, en 50% van de docenten gaat met pensioen. Wij hebben dankzij de relatieve nabijheid van Windesheim bij veel van onze scholen, geen problemen met het vinden van LIOs maar nadat ze klaar zijn gaan ze naar het westen. Ik hou ook m'n hart vast want naast een gigantisch tekort waarbij er nu al soms ouders voor de klas worden gezet samen met iemand met lesbevoegdheid, zeer veel verergerd omdat we op Eindhoven (witte excellente HAVO/VWO-school in Eindhoven... 300 aanmeldingen meer dan ze kunnen verwerken) en Gouda (en die school is echt zon dramatisch gebed zonder einde) na alleen op plekken zitten waar niemand wil wonen.
Oud 14-03-2018, 18:54
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Noem nog eens een forumjuf! Er was iemand van hier en die vertelde me letterlijk "ik wist niet wat ik moest kiezen dús ik heb dit gekozen en het bleek een schot in de roos!". Kan trouwens ook een meester zijn.


Wij zien 25% van onze leerlingen verdampen, en 50% van de docenten gaat met pensioen. Wij hebben dankzij de relatieve nabijheid van Windesheim bij veel van onze scholen, geen problemen met het vinden van LIOs maar nadat ze klaar zijn gaan ze naar het westen. Ik hou ook m'n hart vast want naast een gigantisch tekort waarbij er nu al soms ouders voor de klas worden gezet samen met iemand met lesbevoegdheid, zeer veel verergerd omdat we op Eindhoven (witte excellente HAVO/VWO-school in Eindhoven... 300 aanmeldingen meer dan ze kunnen verwerken) en Gouda (en die school is echt zon dramatisch gebed zonder einde) na alleen op plekken zitten waar niemand wil wonen.
Hahaha, ik dacht toen ik afgestudeerd was nog steeds dat ik geen echte juf kon zijn, dat ik niet goed genoeg was. Na bijna 10 jaar ervaring durf ik nu het tegenovergestelde te beweren

En dan nog iets: wat hebben we aan alleen maar hoogopgeleide mensen? Waar blijft de waardering voor de echte (ouderwetse) ambachten, het vakmanschap als loodgieters, bakkers, enz.?
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 14-03-2018, 19:02
Verwijderd
Citaat:
Boks!



Ik vind het jammer dat veel mensen deze beroepen kort door de bocht met elkaar vergelijken: onderwijzers kunnen wel staken, zorgverleners niet.
Ook ik als leerkracht vind dat andere functies en daarbij zeker de zorg meer verdienen, maar ze vergelijken (zij wel en wij niet), daar word ik echt boos van! Wederom boks!
Ik word niet meer zo gauw boos als mensen iets zeggen over mijn werk, je wordt er vanzelf gehard in als de algemene mening is dat ik niets anders doe dan billen vegen, mensen "voeren" en knuffelen en ondergekwijld worden.

Maar dat zul jij ook wel hebben. "Beetje rekenen geven, dat kan ik ook. En dan ook nog n miljoen weken vakantie hebben."
Oud 14-03-2018, 19:04
Verwijderd
Die waardering heb ik zeker. En elektriciens, loodgieters, stukadoors en schilders verdienen op mijn leeftijd eigenlijk zonder uitzondering een stuk beter dan ik. En ik heb officieel een WO-opleiding nodig voor wat ik doe. Maar ja, FuWaSys zegt schaal 8 DUS het is schaal 8. Zo verdienen rectoren van scholen met 900 leerlingen bij ons net zoveel als rectoren met 6800 kinderen op school. Terwijl de schaal echt een wereld van verschil is. Er is een reden waarom je voor een NAS en een internetverbinding op een kantoor van 8 mensen kan volstaan met een half uur beheer per maand door een semiprofessionele buurtnerd, maar waarom dat niet meer werkt bij 800 werkplekken, laat staan de 55.000 semi-onbeheerde werkplekken die we eind dit jaar hebben met maarliefst 170.000 eindgebruikers, zeer complexe wet- en regelgeving verspreid over het hele land. Dat is gewoon niet meer hetzelfde...
Oud 14-03-2018, 19:06
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Respect hoor voor mensen die billen afvegen en mensen voeren en onder gekwijld worden, en zich tegelijkertijd ook nog moeten bezighouden met de administratie die verzorging van hun cliënten.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 14-03-2018, 19:06
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Citaat:
Ai, daar zou ik ook gevoelig voor zijn. Waarom ben je weer in dit ziekenhuis terug? Zelf voor gekozen?
Nee dat is verplicht voor m'n opleiding., dus zit hier nog ruim drie jaar tot ik klaar ben.
In het vorige ziekenhuis heb ik zoveel geleerd en word je zo goed begeleid, ben je echt een persoon
Hier ben ik een nummer dat het dienstrooster draaiend moet houden en moet zorgen dat de gespecialiseerd verpleegkundige koffiepauze kan nemen terwijl ik zelf niet stil heb gezeten :') het schijnt beter te worden als je meer specialistische stages krijgt, nu zit ik echt gewoon ter personeelopvulling.
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 14-03-2018, 19:08
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Citaat:
Ik word niet meer zo gauw boos als mensen iets zeggen over mijn werk, je wordt er vanzelf gehard in als de algemene mening is dat ik niets anders doe dan billen vegen, mensen "voeren" en knuffelen en ondergekwijld worden.

Maar dat zul jij ook wel hebben. "Beetje rekenen geven, dat kan ik ook. En dan ook nog n miljoen weken vakantie hebben."
Hulde hoor!

Overigens iedereen voor elk beroep wat met enige passie wordt uitgevoerd.
__________________
Wie/Wat is ertur?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin Werkende mensen, assemble! #25
zeehond23
500 24-09-2015 13:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:56.