Advertentie | |
|
19-06-2003, 22:05 | ||
Citaat:
back on topic: Een fanclub van jongens.. Hmm, ja.. Valt denk ik wel mee.. Beetje sms-en en daten kan niet echt 'kwaad' (vind ik persoonlijk).. Maar als jij haar nou even een keertje laat zien hoe ontzettend leuk jij bent, door met haar wat leuks te doen.. (jemig, in m'n hoofd klonk de reactie zo mooi, maar nu is 't gewoon een chaos.. ) Dan denkt ze misschien wel van 'Hé, who needs a fanclub of guys, when I can get him'.. Oftewel: geef 't een kans.. Niet geschoten is altijd mis..
19-06-2003, 22:10 | |
Misschien kunnen players ook meisjes zijn...
Als jij iets met haar wil, moet je dat tegen haar zeggen. Ik zou er alleen niet teveel op rekenen dat ze jou ook zo leuk vind. Als ze blijkbaar hetzelfde omgaat met andere jongens, ben jij waarschijnlijk niet echt speciaal voor haar. Maar je kunt het natuurlijk altijd proberen.
19-06-2003, 23:28 | ||
Citaat:
Maar goed, het is hier wel van toepassing geloof ik.. (en plat neuken, en dan op MSN blokkeren? Heeft dat nog iets van toegevoegde waarde, of zeg je van "Nee, ik ben raar, dus ik zeg dat soort dingen.." ?)
19-06-2003, 23:46 | ||
Citaat:
enne, platneuken over msn en dan halverwege blokkeren? Nee, dat doet ik niet.
20-06-2003, 00:12 | ||
Citaat:
20-06-2003, 00:23 | ||
Citaat:
20-06-2003, 00:32 | |
bleh.... doe niks... als een relatie wil lukken moet het contact toch van haar kant komen... anders speelt ze idd met je. Of het je wat uitmaakt weet ik niet maar het lijkt mij dat als ze een fanclub heeft jou gewoon gebruikt voor de aandacht
20-06-2003, 11:54 | |
Bij deze stel ik voor om K-master-K collectief te gaan negeren..?
En voor de topic starter; volgens mij is ze gewoon lekker met je aan het spelen.. En wil jij dat er met je gespeeld wordt..? zo ja; dan is er geen probleem lijkt mij. En zo nee; dan neem ik aan dat je ook wel weet wat je het beste zou kunnen doen... Je zegt zelf al dat je denkt dat ze maar wat met je aan het spelen is en nog een hele fanclub achter zich heeft van dolle jongens die ook maar wat graag een keer met haar het bed in zouden willen duiken. Ik denk dat ze alleen maar op wat aandacht uit is, en ik geef je weinig kans als ze inmiddels alweer achter een andere jongen aan zit.
|
20-06-2003, 16:52 | |
Zeker niet tegen jou.. Jij bent relaxed..
Tegen floataziggy85 ofzow.. "Dit is zo'n standaard verhaal, je kan je eigen conclusie er wel uit opmaken lijkt me. Of door gebrek aan intelligentie heb je daar problemen mee." Die hiermee suggereerd dat ik niet echt intelligent ben.. tjah misschien moet ik me ook maar schamen voor mn intelligentie als ik volgend jaar 6 vwo ga doen.. (zegt nix over sociale intellegentie trouwens hor.. maar das ook wel oke) |
23-06-2003, 13:54 | ||
Citaat:
|
Soortgelijke topics | ||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
wat wilt ze ? iwan010 | 5 | 31-07-2016 17:46 | |
Psychologie |
Enge dromen.. dianaotten | 15 | 12-08-2009 12:08 | |
Software & Hardware |
Nieuwe computer. Budget 450 euro. Help? freakinaround | 33 | 04-06-2007 21:49 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Boekbespreking "La vie à reculons" designerfox | 5 | 18-04-2007 14:57 | |
Psychologie |
Kamp nachtmerrie..............wat moet ik nu? help me mensen..... HelpMePlease | 12 | 07-10-2002 18:35 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
help ik zit al aan een 2.7 en zal nog zakken konijntje | 7 | 11-03-2001 20:07 |