Oud 30-03-2005, 18:24
OceanEye
Avatar van OceanEye
OceanEye is offline
Niet om Engels, wel om...nouja Geschiedenis, Economie...
__________________
Ik ben pas dood als niemand meer aan mij denkt.
Advertentie
Oud 30-03-2005, 18:50
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Scheikunde
ik ga zo dood

Maak me niet zo druk over biologie
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 30-03-2005, 18:50
TIEN
Avatar van TIEN
TIEN is offline
wel;economie en muziek
niet; euh denk wel engels
Oud 30-03-2005, 19:09
bluebird
Avatar van bluebird
bluebird is offline
ik denk niet dat nederlands, engels, duits en economie een probleem zullen zijn.
geschiedenis wel =\
Oud 30-03-2005, 19:14
Magnificent
Avatar van Magnificent
Magnificent is offline
Ik maak me wel zorgen over biologie..
__________________
Do what I want cause I can and if I don't because I wanna
Oud 30-03-2005, 19:37
muisje1986
Avatar van muisje1986
muisje1986 is offline
Biologie en tekenen... Omdat het op dezelfde dag valt
Economie omdat ik net voldoende sta, en ik heb al een 5 voor wiskunde dus ik mag geen onvoldoendes meer halen
Oud 30-03-2005, 19:44
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Bio en geschienis denk
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Oud 30-03-2005, 19:51
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
aardrijkskunde en economie. nederlands ook wel ivm het hebben van een kutleraar.
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Oud 30-03-2005, 20:02
Poesket
Poesket is offline
Citaat:
muisje1986 schreef op 30-03-2005 @ 19:37 :
Biologie en tekenen... Omdat het op dezelfde dag valt
Economie omdat ik net voldoende sta, en ik heb al een 5 voor wiskunde dus ik mag geen onvoldoendes meer halen
Als je een 5 staat nu moet je een zeven halen en dan sta je al een zes op je eind lijst.
Je moet je niet zo druk maken. Wat je tijdens je examens haalt is 50 % van het hele cijfer. Alles is nog mogelijk, zelfs als je voor alles een 4 of een 5 staat. Je maakt het je zelf alleen wat moeilijker
__________________
einde
Oud 30-03-2005, 20:16
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Waar ik me zorgen om maak:

Scheikunde / Wiskunde


Waar ik me geen zorgen om maak:
Natuurkunde / M&O / NL / Engels
__________________
ofzoiets
Oud 30-03-2005, 20:29
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Geschiedenis. Schijnt moeilijk te zijn
En Aardrijkskunde ook wel.

Voor de rest ben ik er wel van overtuigd dat ik het makkelijk haal.

Laatst gewijzigd op 30-03-2005 om 21:00.
Oud 30-03-2005, 20:34
Rippin Kittin
Avatar van Rippin Kittin
Rippin Kittin is offline
Maak me t meest druk om Duits en Economie...
(ben vorig jaar op Duits gezakt, op één f*cking tiende...)
Economie vind ik moeilijk

Minst druk om Engels en Filosofie
m'n sterkste vakken

Edit:
en maak me ook geen zorgen om Nederlands
__________________
I'm insane, what's YOUR excuse?!

Laatst gewijzigd op 30-03-2005 om 22:15.
Oud 30-03-2005, 20:41
muisje1986
Avatar van muisje1986
muisje1986 is offline
Citaat:
Eerised schreef op 30-03-2005 @ 20:02 :
Als je een 5 staat nu moet je een zeven halen en dan sta je al een zes op je eind lijst.
Je moet je niet zo druk maken. Wat je tijdens je examens haalt is 50 % van het hele cijfer. Alles is nog mogelijk, zelfs als je voor alles een 4 of een 5 staat. Je maakt het je zelf alleen wat moeilijker
Ik doe CM, dat betekend dat ik wiskunde met een 5 heb afgesloten.
Oud 30-03-2005, 20:42
Spoonie
Avatar van Spoonie
Spoonie is offline
wiskunde al die boeken

hoeveel ik ook herhaal vergeet altijd alles weer en dan kan ik weer 7 uur gaan leren voor 4 kut hoofdstukken .

eindexamen gaat echt wat worden zeg. En M&O we gaan er allemaal aan
__________________
Het leven van een student bestaat uit vaak en vakkunding weekend vieren met soms een college tussendoor.......één twee, klik klik, go go ...ACTIE!!!!
Oud 30-03-2005, 20:42
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
FRans dat moet echt goed gaan..
Maatschappijleer 2 daarentegen...eitje
__________________
Tumtiedum hups.
Oud 30-03-2005, 20:49
Lelle_*
Avatar van Lelle_*
Lelle_* is offline
Geschiedenis en economie.
Economie is zo veeeel!
En biologie misschien ook wel een beetje..
__________________
Van sommige mensen kun je niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest.
Oud 30-03-2005, 21:15
computer
computer is offline
Geschiedenis omdat iedereen zegt dat je je er druk over moet maken, terwijl het eigenlijk naar mijn idee allemaal wel mee zal vallen.

Frans omdat ik daar gewoon beroerd in ben.

Eigenlijk maak ik me overal wel druk om, maar aan de andere kant niet echt.
Oud 30-03-2005, 21:43
dls
Avatar van dls
dls is offline
tsja. waar maakte ik me zorgen over

eigenlijk nergens over.
examens zijn niet heel moeilijk, omdat het niet heel diep gaat. het is wel veel das waar

ik denk dat ik het meest voor duits te vrezen had
Ads door Google
Oud 30-03-2005, 21:56
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Engels en voor de rest weet ik nog niet (ligt aan m'n cijfers van deze tentamenweek).
__________________
Oud 30-03-2005, 22:16
Heroïn Chique
Avatar van Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Duits
__________________
bonnie and clyde
Oud 30-03-2005, 22:17
TheRedArrow
Avatar van TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Aardrijkskunde maak ik mij zorgen om. We hebben nog niet één fatsoenlijke les gehad.
__________________
"25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV."
Oud 30-03-2005, 22:25
*** Sido ***
Avatar van *** Sido ***
*** Sido *** is offline
economie en M/O
__________________
Steady as the goes.....
Oud 30-03-2005, 22:57
Verwijderd
allemaal
Oud 31-03-2005, 08:53
Ndimension
Ndimension is offline
Natuurkunde
Daar moet ik minstens een 8 voor halen ofzo.
Dat lukt dus nooit.

Het makkelijkst: Engels.
__________________
© Ndimension
Oud 31-03-2005, 09:02
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Wel (heel erg) om wiskunde, en een beetje om economie en scheikunde maar ik hoop dat dat toch wel lukt.
Niet om nederlands
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Advertentie
Oud 31-03-2005, 09:14
Lady Lazarus
Avatar van Lady Lazarus
Lady Lazarus is offline
Ik zie op tegen aardrijkskunde (we hebben een heel deel namelijk niet behandeld en dat is ook niet meer de bedoeling), wiskunde (omdat het zo ontzettend veel is), economie en geschiedenis (mede door de horrorverhalen van vorig jaar, het zijn overigens wel mijn sterkste vakken maar je weet het nooit) en Nederlands (we hebben een verschrikkelijke leraar die overal veel te zwaar aan tilt). Dus het enige examen waar ik eigenlijk helemaal niet tegen op zie is Engels…
__________________
Dying. Is an art, like everything else. I do it exceptionally well. || "It's a wonder I'm here at all. My pussy got soaking wet."
Oud 31-03-2005, 10:13
Marloutjuh
Avatar van Marloutjuh
Marloutjuh is offline
Wel: Geschiedenis (Das veeel!) En wiskunde
Niet: Economie en Nederlands!
Een beetje: Aardrijkskunde en Engels!
__________________
xxxjes Marloutjuh!
Oud 31-03-2005, 10:19
Magrip
Avatar van Magrip
Magrip is offline
natuurkunde, scheikunde..en gruwel: latijn.
__________________
Nanoee..nanoe!!!
Oud 31-03-2005, 10:35
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Mema schreef op 30-03-2005 @ 18:50 :


Maak me niet zo druk over biologie
Bij biologie moet je waarschijnlijk erfelijkheid wel goed snappen (daar ging mijn halve examen vorig jaar over) en volgens mij was dat ook zo bij examens in die jaren daarvoor...
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 31-03-2005, 10:37
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Marloutjuh schreef op 31-03-2005 @ 10:13 :
Wel: Geschiedenis (Das veeel!) En wiskunde
Niet: Economie en Nederlands!
Een beetje: Aardrijkskunde en Engels!
geschiedenis is veel schrijfwerk maar, hoe n rotgevoel je ook over je examen hebt, niet verdraait moeilijk. het zijn (bijna) allemaal open vragen en er zit altijd iets goeds tussen. Welke onderwerpen heb je voor geschiedenis?

Aardrijkskunde, daar was ik nou nooit bijster goed in, had uitgerekend dat k een 3,5 op mn examen zou halen ofzo, maar had een 6,5 (en nee, ik had niet bij al mn vakken zo'n verschil tussen wat ik uitrekende en wat ik had). Bij ak geldt btje hetzelfde als voor geschiedenis...
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 31-03-2005, 10:38
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Lady Lazarus schreef op 31-03-2005 @ 09:14 :
economie en geschiedenis (mede door de horrorverhalen van vorig jaar, het zijn overigens wel mijn sterkste vakken maar je weet het nooit) en Nederlands (we hebben een verschrikkelijke leraar die overal veel te zwaar aan tilt).
horrorverhalen over geschiedenis? heb je hier op het forum zitten lezen ofzo?! volgens mij hadden we het geschiedenistopic toen zo vol, maar maak je niet druk. We hadden een zeer lage norm voor geschiedenis (havo vorig jaar) omdat het zo heel erg goed was gemaakt

Nederlands redt je wel, je leraar kan weinig foutrekenen aan deel 1 van je Nederlandsexamen, multiple choice deel 2 is wel open vragen, maar er is ook nog zoiets als een tweede corrector.
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 31-03-2005, 11:21
MoonWolf
Avatar van MoonWolf
MoonWolf is offline
Wel: scheikunde en economie
Niet: nederlands en biologie
__________________
...
Oud 31-03-2005, 12:02
Vanilia
Avatar van Vanilia
Vanilia is offline
Ik maak me druk om Management en Organisatie, t is een kutvak! En frans, ik snap de vragen in t frans nooit
De rest van de vakken lijken me wel te doen!
__________________
Fe este dia que hora
Oud 31-03-2005, 12:12
maddix
Avatar van maddix
maddix is offline
Ik maak me het meest druk om wiskunde en economie denk ik.. niet omdat ik der slecht voor sta maar is gewoon moeilijk.
maar de rest gaat wel goedkomen hoor denk ik.
Oud 31-03-2005, 13:46
thaboss87
Avatar van thaboss87
thaboss87 is offline
Aardrijkskunde wordt een ramp. De rest van de vakken zie ik wel, daar mag ik vaak nog wel dikke onvoldoendes op halen.
Oud 31-03-2005, 16:16
LalaGurl
Avatar van LalaGurl
LalaGurl is offline
oee economie word moeilijk
Ads door Google
Oud 31-03-2005, 16:21
Verwijderd
nederlands eigenlijk niet, maar als ik er aan denk dat het een tekst is, dan weer wel vorig jaar had ik er een 4,9 voor. verder maak ik me om natuurkunde ook niet zo'n zorgen en wiskunde ook niet

wel: engels, want het is een tekst en das moeilijk vind ik en euhm.... bio, ik haal meestal een 6 of lager en verder scheikunde klein beetje

tekenen weet ik niet, maar het is zooooo veel en moeilijk
Oud 31-03-2005, 16:21
Twanos
Avatar van Twanos
Twanos is offline
Ik maak me druk over NL en M&O,
Makkie: de rest
__________________
Alright Brain, you don't like me, and I don't like you. But lets just do this, and I can get back to killing you with beer.
Oud 31-03-2005, 21:30
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Spoonie schreef op 30-03-2005 @ 20:42 :
wiskunde al die boeken

hoeveel ik ook herhaal vergeet altijd alles weer en dan kan ik weer 7 uur gaan leren voor 4 kut hoofdstukken .

eindexamen gaat echt wat worden zeg. En M&O we gaan er allemaal aan
da's toch ideaal dat 't veel(3,4) boeken zijn . Van alles krijg je wat, al snap je zeg maar 3 v.d. 4 boeken hebbie wel n voldoende, hoef je niet zo gek veel te leren
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Oud 01-04-2005, 09:33
Verwijderd
Economie en Tekenen, maar dat is meer om de hoeveelheid.
Oud 01-04-2005, 10:41
Lady Lazarus
Avatar van Lady Lazarus
Lady Lazarus is offline
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 31-03-2005 @ 10:38 :
horrorverhalen over geschiedenis? heb je hier op het forum zitten lezen ofzo?! volgens mij hadden we het geschiedenistopic toen zo vol, maar maak je niet druk. We hadden een zeer lage norm voor geschiedenis (havo vorig jaar) omdat het zo heel erg goed was gemaakt

Nederlands redt je wel, je leraar kan weinig foutrekenen aan deel 1 van je Nederlandsexamen, multiple choice deel 2 is wel open vragen, maar er is ook nog zoiets als een tweede corrector.
Ik zit op volwassenonderwijs en heel veel mensen die hun diploma vorig jaar niet gehaald hebben hadden onder andere een onvoldoende voor geschiedenis. Zij vonden het echt verschrikkelijk veel en tja, ik heb het examen niet gemaakt maar de stof is ook dit jaar veel dus ik zie er wel een beetje tegenop… En bij Nederlands hebben we gelukkig een nieuwe lerares gekregen, ze is verschrikkelijk aardig (vooral in tegenstelling tot de vorige leraar ) en ze wilt ook echt dat iedereen het haalt. Het nadeel is alleen dat onze vorige leraar nog behoorlijk wat in te brengen heeft … En we zijn nog niet eens begonnen met het oefenen van voorgaande examens
__________________
Dying. Is an art, like everything else. I do it exceptionally well. || "It's a wonder I'm here at all. My pussy got soaking wet."
Oud 01-04-2005, 11:49
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Lady Lazarus schreef op 01-04-2005 @ 10:41 :
Ik zit op volwassenonderwijs en heel veel mensen die hun diploma vorig jaar niet gehaald hebben hadden onder andere een onvoldoende voor geschiedenis. Zij vonden het echt verschrikkelijk veel en tja, ik heb het examen niet gemaakt maar de stof is ook dit jaar veel dus ik zie er wel een beetje tegenop… En bij Nederlands hebben we gelukkig een nieuwe lerares gekregen, ze is verschrikkelijk aardig (vooral in tegenstelling tot de vorige leraar ) en ze wilt ook echt dat iedereen het haalt. Het nadeel is alleen dat onze vorige leraar nog behoorlijk wat in te brengen heeft … En we zijn nog niet eens begonnen met het oefenen van voorgaande examens
Op die manier... ik dacht, jij hebt hiero zitten lezen, want iedereen zat elkaar op te jutten.
tip voor geschiedenis: denk niet te diep na, de antwoorden zij vaak voor de hand liggender dan je op het eerste gezicht zou denken. Welke onderwerpen heb je dan?
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 01-04-2005, 12:49
Ninpo Otaku
Avatar van Ninpo Otaku
Ninpo Otaku is offline
Wel: Scheikunde, omdat het een niet boeiend vak is..
Niet: Wiskunde, Nederlands & Engels..
__________________
bla
Oud 01-04-2005, 14:17
Verwijderd
Wel: Economie+Wiskunde A2
Niet: Engels, Aardrijkskunde, Geschiedenis, Nederlands
Oud 01-04-2005, 14:32
Lady Lazarus
Avatar van Lady Lazarus
Lady Lazarus is offline
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 01-04-2005 @ 11:49 :
Op die manier... ik dacht, jij hebt hiero zitten lezen, want iedereen zat elkaar op te jutten.
tip voor geschiedenis: denk niet te diep na, de antwoorden zij vaak voor de hand liggender dan je op het eerste gezicht zou denken. Welke onderwerpen heb je dan?
Katoen en samenleving 1750-1850
Dekolonisatie en Koude Oorlog in Vietnam
__________________
Dying. Is an art, like everything else. I do it exceptionally well. || "It's a wonder I'm here at all. My pussy got soaking wet."
Oud 01-04-2005, 21:03
Poppycock
Poppycock is offline
ik maak me om niets zorgen ik haal het toch wel

maar welke moeilijk worden.. hm. aardrijkskunde lijkt me . en economie.
Oud 01-04-2005, 23:58
Ilsch
Avatar van Ilsch
Ilsch is offline
Citaat:
Lady Lazarus schreef op 01-04-2005 @ 10:41 :
Ik zit op volwassenonderwijs en heel veel mensen die hun diploma vorig jaar niet gehaald hebben hadden onder andere een onvoldoende voor geschiedenis.
Ik doe dat ook, en opzich niet heel raar. Je moet heel erg veel zelf doen en over het algemeen zijn er veel mensen waarbij dat niet lukt.

Bij ons is het zo dat we nu nog niet eens begonnen zijn aan de stof en waarschijnlijk niet eens de helft in de les zullen bespreken. Dan moet je heel veel zelf doen, zelf plannen etc.
Oud 02-04-2005, 11:07
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Ik maak me het meeste zorgen over economie en biologie. Niet dat ik wel vertrouwen heb in de andere examens ofzo. :/
Oud 02-04-2005, 11:15
Lady Lazarus
Avatar van Lady Lazarus
Lady Lazarus is offline
Citaat:
Ilsch schreef op 01-04-2005 @ 23:58 :
Ik doe dat ook, en opzich niet heel raar. Je moet heel erg veel zelf doen en over het algemeen zijn er veel mensen waarbij dat niet lukt.

Bij ons is het zo dat we nu nog niet eens begonnen zijn aan de stof en waarschijnlijk niet eens de helft in de les zullen bespreken. Dan moet je heel veel zelf doen, zelf plannen etc.
Hmmm, dat is bij ons niet zo. We behandelen sowieso alles in de klas; hij legt alles uit en wijst ons zelfs op de meest belangrijke dingen. Maar ja, we hebben dan ook echt een fantastische leraar. Hij maakt zelfs samenvattingen voor ons en typt de antwoorden uit
__________________
Dying. Is an art, like everything else. I do it exceptionally well. || "It's a wonder I'm here at all. My pussy got soaking wet."
Oud 02-04-2005, 11:18
b@rt-online
b@rt-online is offline
zorgen: Wiskunde
Geen zorgen: Aardrijkskunde

doe alleen wel tl
Advertentie
 

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Medicatie....
Verwijderd
51 16-07-2009 01:41
Eindexamens 2005 Examens (enquête)
Bloementje
40 17-05-2005 16:05
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Problemen met Engels
Nolita
17 11-10-2003 12:41
Levensbeschouwing & Filosofie Dag des Oordeels
Mujahidien
82 24-02-2002 22:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:48.