Oud 07-02-2008, 00:08
Verwijderd
als je (binnen het realistische) in jouw ideale huis zou wonen, hoe zou dat er dan uitzien?

ik wil een studeerkamer met bibliotheek-achtige trekjes (als in: heel veel boeken in hele mooie grote kasten). ik wil een douche met zo'n regen-douchekop waar je met zn tweeen onder kan staan. én een bad. zo één met bubbels en kruidengeurtjes <3
verder wil ik een tuin die altijd zon heeft, maar niet zodat je er wegbrandt. en ik wil een terras waar ik beschut een boek kan lezen. de tuin moet een binnentuin zijn, zodat mijn katten veilig naar buiten kunnen.
ik wil openslaande ramen waar ik in kan zitten die uitkijken over de stad en waar ik lekker een peukie kan roken. ik wil een garage waar de auto's en fietsen in kunnen staan en waar ik kan klussen aan van alles, en aan de auto's kan sleutelen.

ik wil een woonkamer die uit meerdere delen bestaat, maar wél één geheel is. dus met een eetkeuken, een hele ruime woonkamer en een gezellig werkplekje voor als ik niet echt heel geconcentreerd bezig wil zijn.

het lijkt me ook heerlijk om grote ramen te hebben, zodat het eigenlijk altijd heel licht is binnen. en het moet een koel huis zijn. 15 graden in de zomer. voor warmte kan ik namelijk naar buiten.
en ik wil een inloopkast voor al mijn kleding. gesorteerd op kleur

meer eisen volgen vast nog wel
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-02-2008, 00:14
lucy48
Avatar van lucy48
lucy48 is offline
Ik zou iig een soort filmzaal willen hebben, met beamer, scherm, surroundgeluid en van die lekkere stoelen. En een muziekkamer, compleet met vleugel.
__________________
msn=stom en van roken ga je dood
Met citaat reageren
Oud 07-02-2008, 00:34
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Ten eerste staat het huis op zichzelf. Ideaal zou zijn dat de buren een paar honderd meter verderop wonen zodat de muziek altijd lekker luid kan staan zonder overlast te veroorzaken. Maar dan niet te ver weg, anders is op de koffie komen zo kut.

Verder staat het huis in een winterlandschap met veel sneeuw. Ik ben verliefd op de winter en sneeuw. <3 En in de lente en zomer is het er lekker fris, niet te heet en zeker niet te humide.

Binnen is er een enorme slaapkamer voor mij en mijn potentiële partner, en een flinke badkamer met bubbelbadmodus. En er is een open haard met een enorme berenvel ervoor. De ramen zijn groot zodat er genoeg licht binnenvalt, maar die wel een beetje donker zijn vanwege het licht dat weerkaatst op de sneeuw.

En ja... Het is er gewoon knus en voelt warm aan.

Oh en het dak is plat zodat je er op kan staan en naar de nachtlucht kan kijken.
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Met citaat reageren
Oud 07-02-2008, 00:36
Verwijderd
ja, ik wil een huis waar je binnenloopt en denkt: "aahhhhh... dit is thuis"
Met citaat reageren
Oud 07-02-2008, 00:40
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Citaat:
ja, ik wil een huis waar je binnenloopt en denkt: "aahhhhh... dit is thuis"
Juist, ja. Da's een beetje waar ik op doelde. Gewoon zo'n plek die direct kalmerend en als 'thuis' over komt, ook al ben je er nog nooit geweest.
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Met citaat reageren
Oud 07-02-2008, 10:53
Verwijderd
Over een week krijg ik de sleutel

Mja, misschien is het niet mijn droomhuis, maar ik kan wel m'n best doen dat er van te maken. Als ik zelf een huis zou mogen indelen met een architect erbij, dan zou het heel anders worden dan het huis waar we nu gaan wonen.

Ik wil in ieder geval een fijne studeerkamer, met boekenkasten vol. Er moet een fijne bureaustoel staan, die mag best lelijk zijn, als hij maar goddelijk zit.
Ik wil een badkamer met bad en douche, het moet er ook lekker warm zijn 's winters, je moet er níet staan te rillen wanneer je onder de douche vandaan komt.
Ik wil een groene groene tuin, met bloemen en fruit. En natuurlijk een mooie tafel waar je 's zomers aan kan eten.
Ik wil in de woonkamer een bank die je omhelst. Je moet er heerlijk een film op kunnen kijken, of een boek op kunnen lezen. In de woonkamer moeten ook boekenkasten komen, want dat vind ik er bij horen; een woonkamer zonder boeken is te kaal.

Als ik mijn eigen huis zou ontwerpen, dan zou ik vanuit de keuken de tuin in willen kunnen lopen, maar ook vanuit de woonkamer. Dat moeten twee aparte kamers zijn, misschien met een schuifdeur er tussen zodat je er ook één kamer van kan maken. Ik wil een mooie hal met een prachtige vloer en een nog mooiere trap naar boven. Van een mooi soort donker hout. Ik wil een beetje klassieke, maar toch ook moderne deuren. Een beetje glas-in-lood mag er bij, maar als details, dus niet te overdreven. Ik wil beneden heel graag de studeerkamer, en dan boven drie slaapkamers en een badkamer. Misschien beneden ook nog een bijkeuken waar de wasmachine en droger kunnen staan.

Gaaf

Laatst gewijzigd op 07-02-2008 om 17:39.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2008, 13:34
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Aan een meer in Gross-Berlin, als je de deuren openslaat je de tuin in loopt die in het meer overgaat. Daar achter ligt dan de stad.
Verder moet het goed bereikbaar zijn per S- of U-bahn, zodat ik snel, goedkoop en comfortabel naar het centrum kan afreizen.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Met citaat reageren
Oud 07-02-2008, 14:28
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik wil een ruim huis, maar niet te groot. Met een mooie tuin die niet te veel onderhoud nodig heeft, het liefst aan het water. Oud en sfeervol, maar niet krakkemikkig. En ik zou het willen schilderen/behangen met mooie, heldere kleuren. En een lichte, grote badkamer, waar zo'n raam in zit waarmee je naar buiten kijken op een plek waar niemand naar binnen kan kijken. En waar het lekker warm is in de winter.
En een ruime woonkamer met warme, vrolijke kleuren en zo'n soort van halfronde stoel ofzo waar je in kan kruipen. Maar geen leren stoelen of banken waar je op blijft plakken in de zomer als het warm is. En houten vloeren, maar niet van die losse planken omdat daar zooi tussen blijft liggen en dan kan je niet op blote voeten lopen.
Ik wil een kamer waar het dan heel licht en ruim is, en met een heel groot raam, en een heel simpele vloer en witte muren, waar ik dan allemaal teken/schilder/enzovoort spullen op kan slaan en dat er dan ook nog ruimte is om te werken. En nog zo'n soort kamer met een heel lekkere bank, en heel veel boeken, cd's, gitaren, een piano.. En ergens staat dan ook nog een bureau, in een kamer waar het lekker rustig is, waar je het idee hebt dat je jezelf kan horen denken.
En dan staat er ook nog ergens een computer op een plek waar je rustig kan werken maar waar je niet echt de neiging hebt er de hele dag achter te zitten.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 07-02-2008, 14:35
Verwijderd
ik wil een oud grachtenpand met marmeren vloeren.
of een boerderij.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2008, 15:41
Verwijderd
hihi, vroeger wilde ik altijd een huis onder water, een koepel van glas .

Maargoed, het moest realistisch zijn.
Een vrijstaand huis, zodat ik ongegeneerd muziek kan maken. Een muziekkamer zou wel fijn zijn, met allerlei leuke instrumentjes. Ik wil een knus huis, met warme kleuren. Een italiaans tintje in de woonkamer en een oosters tintje in de slaapkamer. Relaxte banken en kussenhoekjes. Vloerverwarming . En verder.... Ja, ik wil wel een voorraadkelder, dat is altijd handig. En genoeg bergruimte. Mooie kleurrijke schilderijen aan de muur.

Hmm, ik verzin er vast nog wel het een en ander bij.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2008, 16:15
Verwijderd
Een atelier, ramen op het noorden want dat moet bij een atelier. Ergens op het platteland. Gigantisch groot, zodat er ruimte is voor opslag. En dan eindelijk grote doeken kunnen maken. Ook gewoon omdat ik nu tijdens werken de afleiding gigantisch is. En dit is dan de enige plek in mijn huis waar er een gigantische troep mag onstaan, zolang het maar niet zo is: http://www.newfred.com/graphics/bacon.jpg
Want dat gaat toch iets te ver. Maar wel een beetje. Verfspatters ftw.


De rest van het huis mag best oude meuk zijn, maakt me niet zo veel uit. Zolang het maar redelijk schoon is. Geen ongedierte enzo. Een ruime kamer met spul waarmee gesmeten mag worden, diabolo etc. Een soort buitenspeelkamer maar dan binnen is dat dan. En een soort archiefkamer. Geen computer. Buiten een meertje, met een kampvuurplek.

Eigenlijk heb ik een vriend die in mijn droomhuis woont, maar die kan ik er moeilijk uitschoppen *snel gaat trouwen*
Met citaat reageren
Oud 07-02-2008, 16:50
lucy48
Avatar van lucy48
lucy48 is offline
Citaat:

je moet er staan te rillen wanneer je onder de douche vandaan komt.
__________________
msn=stom en van roken ga je dood
Met citaat reageren
Oud 07-02-2008, 17:39
Verwijderd
Citaat:
Haha, níet dus
Met citaat reageren
Oud 07-02-2008, 18:44
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
Ik wil een huis buiten een grote stad, maar dicht genoeg bij een redelijk dorp dat eventuele kinderen geen eenzame leventjes krijgen, bij voorkeur een plek met een fatsoenlijke OV verbinding.
Binnenkant van het huis maakt me niet zoveel uit, hoewel een grote woonkeuken en een grote badkamer gaaf zijn. Wel een beetje warme sfeer, veel hout, geen Jan des Bouvrie. Werkende open haard zou ideaal zijn.
Om het huis een moestuin en een siertuin, en een weitje met geitjes of schaapjes ofzo. Ook een stukje met bomen (met een mega boomhut ) en een stukje erf. Achter het huis wil ik een grote schuur/atelier combinatie, met een deel voor de geitjes/kipjes/whatever beesten en een deel voor houtbewerking met een fijne hooizolder. Edit: bijna het belangrijkste vergeten; in de tuin wil ik een tuinhuisje (net als in Madelief, of wat Jan Wolkers had), met veel licht en ruimte, waar ik mijn fantastisch goeie boeken ga schrijven . En in de buurt bos en hei enzo, voor leuke wandelingen, maar ook een dorpje voor de menselijke contacten
*voelt zich enorme nature freak *
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Met citaat reageren
Oud 07-02-2008, 19:34
Cesar
Avatar van Cesar
Cesar is offline
Zolang er maar een bad in zit, vind ik het allemaaaal best
Met citaat reageren
Oud 07-02-2008, 22:51
Verwijderd
Een redelijk klein appartement in het centrum van Amsterdam, . Van grote huizen word ik vrij snel ongelukkig. Woonkamer, studeerkamer en één slaapkamer, dat is het. De woonkamer mag niet te groot zijn, want ik wil niet te veel moeten bewegen. Wat wel belangrijk is, is een keuken van redelijk formaat, want ik wil een beetje de ruimte hebben om mijn culinaire hoogstandjes te maken.

Laatst gewijzigd op 07-02-2008 om 23:01.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2008, 23:00
Verwijderd
Ik heb weinig eisen. Een leuk appartement op een rustige plek met een goede ov-verbinding met een mooi balkon + uitzicht.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2008, 00:26
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Een huis met een vriendin erin! <4
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 08-02-2008, 00:41
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ik zit op dit moment op 45 vierkante meter in het Westerpark, dus veel beter kan ik het als student niet getroffen hebben. Echt ideaal vind ik die fucking grote huizen bij het Vondelpark, aan het water. Daar wil ik wonen met mijn lief en een paar katten. Belangrijk zijn ook een goede, grote, lekkere bank en qua televisie voel ik wel iets voor alles groot op de muur projecteren. Ik heb gedacht dat een privebioscoop in de kelder ideaal was, maar ik ben bang dat dat de charme van het naar de film gaan wegneemt. Ik wil ook graag een rommelzolder, want ik bewaar nogal veel troep en die kan ik dan ten minste ergens kwijt. En een balkon. En een grote tuin waar we des zomers in kunnen zitten, maar dat spreekt eigenlijk voor zich met zo'n Vondelparkhuis.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2008, 16:20
Verwijderd
Grote oude huizen vind ik wel mooi, maar eng. Dus ik wil een mediumsize, vrij nieuw huis. Een ruime keuken. Woonkamer met de eettafel die ik nu heb, en een hemelse zithoek. Qua inrichting veel hout en natuurkleuren. Veel grote boekenkasten. Tuindeuren. Een grote achtertuin met bloempjes en grasjes en tuinmeubilair. Op de bovenverdieping een badkamer mét bad, en slaapkamers met goede geluidsisolatie. Als het even kan geen buren binnen een straal van 100 meter, en in een groene & rustige omgeving. Ook weer niet in the middle of nowhere of in een bos, want dat is ook eng.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2008, 17:29
Verwijderd
zoiets als een gemiddelde rapclip.....
Met citaat reageren
Oud 08-02-2008, 20:19
Verwijderd
Citaat:
zoiets als een gemiddelde rapclip.....
kitsch + 20 vrouwslaven?
Met citaat reageren
Oud 13-02-2008, 16:20
punxnotdead
Avatar van punxnotdead
punxnotdead is offline
Okee, Ik droom van 2 huizen. Een ruim appartement/penthouse in het centrum van een grote stad. New York ofzo . In een hoog gebouw met grote ramen/mooi uitzicht. In dat huis wil ik een prive filmzaal. Een grote woon kamer met een grote keuken er aan vast. Een dakterras met planten/zwembad. Een slaapkamer met grote ramen. Een ruime werkkamer/atelier met grote ramen.

En nog een groot oud huis ver van de stad met mooie natuur er rond en mooi weer. Dat huis heeft een binnenplaats en ook een filmzaal(ik kan niet zonder films)
soort japanse villa ofzo zoiets: http://www.city.kyoto.jp/koho/eng/ky.../shugakuin.jpg
Met geheime gangen achter de boekenkast ofzo

Maar het geld daarvoor krijg ik toch nooit bij elkaar...
__________________
"I've got a fever and the only prescription is MORE COWBELL"
Met citaat reageren
Oud 12-03-2008, 12:08
Verwijderd
up
Met citaat reageren
Oud 12-03-2008, 12:12
Verwijderd
Mijn droomhuis zou in een zonnig gebied moeten zijn, aan een meer en vlak bij een gezellige stad waar vanalles te doen is, het moet voor de helft onder en voor de helft boven de grond zijn, onder de grond zijn dan de slaapkamers, het is er lekker koel, en boven de woon kamer enzo, en de grote keuken, met zo'n mooie Engelse oven en een grote Amerikaanse koelkast, op het dak moet een mooi dakterras zijn, waar ik heerlijk kan zitten.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-03-2008, 14:31
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Heerlijk een eigen klein appartementje, veel ruimte heb ik toch niet nodig met mijn buitenhuiselijke leven. Simpel en snel schoon te maken, gezellige kussens en een groot aanrecht om op te koken.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2008, 15:08
Verwijderd
Ik betrek volgende maand mijn droomhuisje met vrienden, midden in de Pijp Ben er zo opgewonden over.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2008, 16:45
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Heerlijk een eigen klein appartementje, veel ruimte heb ik toch niet nodig met mijn buitenhuiselijke leven. Simpel en snel schoon te maken, gezellige kussens en een groot aanrecht om op te koken.
En bloemen en een paar andere leuke dingen om het geheel gezellig aan te kleden. Niet te moeilijk, doe maar gewoon.
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2008, 11:22
Sperzieboon
Avatar van Sperzieboon
Sperzieboon is offline
Hier ging ik laatst over bloggen. Hehe.

Ik denk dat mijn droomhuis een vrijstaand huis is, in een rustige buitenwijk van een middelgrote stad. Met een garage naast het huis en een voor- en achtertuin. De achtertuin is groter dan de voortuin en heeft naast een groot grasveld ook een grote boom in zich, waar het in de zomer heerlijk toeven is. Verder een klein terras en een vuurkorf.

Zodra je de voordeur binnenloopt kom je in een ruime hal waar je linksaf de woonkamer in kan, rechtsaf richting de garage en meer naar achter is een deur naar het toilet en een trap naar boven. De woonkamer is niet heel ruim, maar heeft genoeg ruimte voor een set banken, een tafel en een eethoek. De keuken is half open en via de keuken kun je ook naar de achtertuin toe. Naast de woonkamer is er op de begane grond ook nog een werkkamer waar een boekenkast staat, een pc en een opstelling waar je gesprekken kunt voeren. Ook is er naast het toilet in de hal een deur die leidt naar een muziekkamer. Die is goed geïsoleerd en dient als kleine thuisstudio. Aanwezig zijn o.a. een electrisch drumstel, een elektrische piano, diverse basgitaren, elektrische gitaren en amps en een akoestische gitaar.

Op de eerste verdieping zijn twee slaapkamers, waarvan één grote waar ik zelf in slaap. Geen balkon. Ook is er een badkamer waar een ruime douche en een toilet in zijn. Daarnaast is er een kamer die dienst doet als creatieve ruimte, maar waarin alles op z'n kop staat. Dus de vloer is het plafond, en andersom. En ja, ook de spullen in de kamer zijn verkeerd om.

Op zolder is een extra kamer die gebruikt kan worden als logeerruimte en een kamer om te relaxen. Met onder andere een kussenhoek, ballenbak en een koelkast. Helemaal prima.
__________________
I want a trip inside your head, spend the day there..
Met citaat reageren
Oud 19-03-2008, 21:00
kassamiep90
kassamiep90 is offline
om te beginnen, als je nog lekker met z'n tweetjes bent vindt ik de kubuswoning helemaal geweldig.
Ik ben er vandaag binnen geweest en het is gewoon uberknus
en de bovenste verdieping al helemaal ik zie mezelf al helemaal zitten
en als er dan een schare kinders aankomen, dan wil ik een groot vrijstaand huis waar heel veel licht inzit, en een grote keuken met een grote tafel, en dan zo'n houten picknickbank eraan. En iedereen mag dan binnen komen lopen
het wordt vast keigezellig xD
Met citaat reageren
Oud 19-03-2008, 21:37
Verwijderd
heeft iemand ooit zo'n kantelwoning van binnen gezien trouwens?
Met citaat reageren
Oud 19-03-2008, 22:47
kassamiep90
kassamiep90 is offline
heb je het tegen mij? xD
Met citaat reageren
Oud 19-03-2008, 22:52
Verwijderd
ben jij een iemand?
Met citaat reageren
Oud 19-03-2008, 23:48
Verwijderd
Ik ben in een kubushuis geweest in Rotterdam Gaaf huis wel, alleen superonpraktisch.

Ik wil... hum, ik wil graag een ruim huis, niet te groot, maar zeker ook niet klein. Wel knus; je moet niet bang worden in de gangen omdat er te veel donkere hoekjes zijn. Ik wil ook een torentje, maar ik weet niet of dat gaat lukken. Maar mijn vader is architect, dus anders mag hij er eentje op toveren (A)

Ik wil ook kamers met enorme boekenkasten, want ik ben niet van plan ooit boeken weg te gooien. Studeerkamer met boekenkastwanden zie ik ook wel zitten, ja. Ik wil eigenlijk ook wel een ligkamer - eentje waar geen banken zijn maar allemaal matrassen en kussens op de grond en leuningen tegen de muren (of beter nog, muren bekleed met bankleuningbekleding ) en af en toe bijzettafeltjes ertussen, en een groot scherm op een muur ergens die je van overal kunt zien, en dat je er dan lekker kunt hangen haha. Maar dat is vrij onpraktisch ben ik bang, kan alleen in een huis met te veel kamers.

Verder wil ik buiten de stad wonen want ik wil een grote tuin, niet die zielige stadsgevalletjes. En ja, zelfs bij herenhuizen zijn het zielige stadsgevalletjes. Ik wil ook stallen bij huis en weilanden, want er moet een paard kunnen staan. En ik wil een beetje een moestuin, want het lijkt me geniaal om dingen uit m'n eigen tuin te eten, ookal heb ik waarschijnlijk geen tijd om dingen te verbouwen. Ik wil kippen die er loslopen (behalve dan op het gras waar je wilt zonnen ). En een tamme kastanjeboom die het doet. En een beuk. En bramen en frambozen en druiven en rode bessen en zwarte en aarbeien. Een hond die op het erf blijft.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2008, 23:50
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Ik ben ook weleens in een kubushuis geweest geloof ik. Of zo'n bolwoning. Een van de twee. Maar het is alweer te lang geleden om er iets nuttigs over te kunnen zeggen
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 20-03-2008, 00:13
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Ik wil 'n kleine woning, met parelwitte muren en 'n spierwitte interieur, zodat ik ieder vuil plekje direct op kan merken (en schoon kan laten maken ). Zo min mogelijk prulletjes, alles moet functioneel en snel te vinden zijn.

Zoveel mogelijk geautomatiseerd! Ik zou willen dat lichten, airco/verwarming, de TV, m'n laptop en 't koffiezetapparaat aansprongen als ik binnen 'n straal van 1 km van m'n huis kwam.

M'n studentenkamer lijkt op 'n vertrek in m'n ideale woning (afgezien van dat geautomatiseerde dan ).

Ohja, m'n toilet gaat naar vanille ruiken.
__________________
En dat meen ik!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 20-03-2008, 10:06
Verwijderd
maar ik zei kantelwoning
Met citaat reageren
Oud 20-03-2008, 15:03
kassamiep90
kassamiep90 is offline
haha ik heb ff gegoogled naar zo'n kantelwoning. Het lijkt mij uhm een beetje onpraktisch. xD
Met citaat reageren
Oud 21-03-2008, 10:57
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Het zijn kubuswoningen.

Het is inderdaad niet praktisch, een schilderij ophangen ofzo is al een hels karwei, maar 't ziet er wel leuk uit en op een zeer centrale plaats gelegen.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Met citaat reageren
Oud 21-03-2008, 22:14
kassamiep90
kassamiep90 is offline
Citaat:
Het zijn kubuswoningen.

Het is inderdaad niet praktisch, een schilderij ophangen ofzo is al een hels karwei, maar 't ziet er wel leuk uit en op een zeer centrale plaats gelegen.
schilderij ophangen is niet zo'n hels karwei hoor, alleen maar makkelijker juist
kasten enzo plaatsen is juist lastig
Met citaat reageren
Oud 21-03-2008, 22:24
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Citaat:
schilderij ophangen is niet zo'n hels karwei hoor, alleen maar makkelijker juist
kasten enzo plaatsen is juist lastig
Ja, dat ook. Hoezo is een schilderij ophangen gemakkelijker? De meeste wanden hebben toch een hoek van 45 graden?
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Met citaat reageren
Oud 21-03-2008, 22:26
Verwijderd
Mijn droomhuis is heel goedkoop.

En niet te ruim, dat scheelt in het onderhoud.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2008, 22:27
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
In mijn droomhuis moet ik mij thuis voelen, het moet echt mijn plekje zijn.

/
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Met citaat reageren
Oud 21-03-2008, 22:30
Verwijderd
Een statig, goed ge-isoleerd herenhuis of grachtenpand in Amsterdam. Grachtenpanden binnen of aan de gordel. herenhuis in Oud Zuid of Oud West (voor zover daar ruimte is).

Veel en grote kamers, met heel veel lichtinval. Binnenbouw moet beton/cement zijn zodat je niet de buren van een straat verderop door de gangen hoort lopen. Liefst een kant met uitzicht op een spoorlijn of snelweg. Binnen zijn er oude houten vloeren die in goede staat zijn. Liefst ook een kant aan het water, of nog beter, een boothuis met daarin een pieremachochel .
Met citaat reageren
Oud 21-03-2008, 22:32
kassamiep90
kassamiep90 is offline
Citaat:
Ja, dat ook. Hoezo is een schilderij ophangen gemakkelijker? De meeste wanden hebben toch een hoek van 45 graden?
ja uhm ik ben nooit zo goed in de graden maar de wanden zijn standje glijbaan xD
Met citaat reageren
Oud 21-03-2008, 22:34
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Ik neem gewoon een jacht in het Amsterdam Rijnkanaal en dan heb ik uitzicht op Bijlmer - Utrecht en water. Als ik boodschappen moet doen vaar ik gewoon even naar de Oude Gracht in Utrecht.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Met citaat reageren
Oud 21-03-2008, 23:55
Verwijderd
Dan heb je een laag hangend schip nodig
Met citaat reageren
Oud 22-03-2008, 09:52
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
niet te groot, want dan kan ik niks meer terugvinden
wel graag een heel relaxte badkamer waar het ook gewoon warm is als ik de douche heb uitgezet. ik wil dan ook een douchekabine zodat niet de hele badkamer gelijk zeiknat is. Graag ook een (redelijk) ruime keuken, want nu weet ik nooit waar ik dingen kwijt moet als ik aan het koken ben en in die keuken graag een vaatwasmachine. verder zou ik wel graag een tuin willen. groot genoeg om lekker te zonnen in de zomer een BBQ te geven maar niet zo groot dat je wel kan blíjven onkruidwieden.
Verder wil ik een huiskamer met grote ramen (veel licht binnen) maar daar komen wel (vouw) gordijnen voor zodat er niet altíjd naar binnen gegluurd kan worden. graag een sfeervolle huiskamer met lichte kleuren.
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2008, 23:40
Verwijderd
Citaat:
ja, ik wil een huis waar je binnenloopt en denkt: "aahhhhh... dit is thuis"
dit is het enige wat ik nog niet heb,

voor de rest mn hele huis zoals ik het altijd al gehad wilde hebben, onbewust(!) heel kleurvol en geaard ingericht, en expres véél ruimte. minder is meer. ik eet en schrijf en drink en droom liever op de bank, dan een tafel-met-4-pootjes en designstoelen ernaast
Mijn ego vereist ook veel ruimte
In mijn huis kan ik kalmeren, ik stoot geen voeten, hoofden of handen, ik glijd niet uit, ik stoor me niet aan uitsteeksels. Ik heb 'n zonovergoten balkon voor de wijn, een zolder voor het boek, een sterrenhemel voor de ultieme seks, (want: huis staat in dorp = weinig lichvervuiling)
+17 graden binnenshuis en je maakt me ziek, zelfs in mn eigen huis. helaas koelt het in de zomer bijna niet af...in de winter altijd 16 graden
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Stel een vraag aan de forummer onder je #514
Verwijderd
500 10-02-2012 12:22
De Kantine Stel een vraag aan de forumer onder je #veel 6
Edelweiss
500 09-11-2011 18:02
De Kantine Geef me die plaat [pic-challenge]!!
Verwijderd
479 23-08-2009 15:05
Lifestyle Hoe ziet jouw droomhuis eruit?
Susanne
66 09-04-2004 19:30
Lifestyle jouw droomhuis
caroos
4 13-04-2002 22:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:41.