Oud 22-02-2008, 16:36
Keizertje
Keizertje is offline
Ohoh..ik heb me met mijn stomme kop verslapen voor mijn sollicitatiegesprek. Ik solliciteerde via een uitzendbureau...kunnen zij miij nu een boete geven of iets? Omdat ik niet ben geweest...

Ik durf niet te bellen..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-02-2008, 17:06
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
Je zal heus niet de eerste zijn.
kan mij niet voorstellen dat er een boete zal zijn.
Het is wel mogelijk dat je het daar verder kan vergeten , ik zou je ook eigenlijk al niet meer in mijn team hoeven hebben als je je voor je sollicitatie al verslaapt.
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 22-02-2008, 18:06
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Als je en niet komt en ook niet belt, vind ik dat niet zo netjes.

Logisch als ze jou dan op een volgende sollicitatie bij voorbaat weigeren.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2008, 15:17
marjoleintolman
marjoleintolman is offline
Ik had het ook een keer:$

Ik kreeg een baantje voorgeschoteld door mijn vader, en had me verslapen. later had ik wel zelf het initiatief genomen en me ingeschreven op *site* en op zoek gegaan naar vakantiewerk.

*reclame* hier heb ik het meeste gevonden over vakantiewerk. ik heb mijn baantje dan ook via *reclame* gevonden en ben er erg blij mee!!!

Je 1e sollicitatie gesprek missen is dan misschien wel minder erg dan het lijkt. er is namelijk altijd ergens een betere baan te vinden

Laatst gewijzigd op 05-03-2008 om 23:35. Reden: Reclame dus!
Met citaat reageren
Oud 06-03-2008, 15:58
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
kunnen zij miij nu een boete geven of iets? Omdat ik niet ben geweest...
Neen.
Citaat:
Ik durf niet te bellen..
Da's niet netjes. Zelfs achteraf moet je eigenlijk even doorgeven hoe het zit. Zelfs als iemand niet kwam opdagen, maar achteraf belde met excuses dat hij zich had verslapen, zou ik dat netter vinden dan er helemaal niets meer van horen.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 11-03-2008, 18:58
koos20
koos20 is offline
gewoon wat verzinnen. beltegoed op bus gemist en je broertje had over je schoene gepist oid. :>
maar wel ff bellen of mailen ja.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2008, 19:03
Verwijderd
Citaat:
gewoon wat verzinnen. beltegoed op bus gemist en je broertje had over je schoene gepist oid. :>
maar wel ff bellen of mailen ja.
Ja meteen beginnen met leugens... DAT is een goed idee!
Gewoon eerlijk vertellen wat er gebeurd is en op het beste hopen.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2008, 21:48
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Citaat:
gewoon wat verzinnen. beltegoed op bus gemist en je broertje had over je schoene gepist oid. :>
maar wel ff bellen of mailen ja.
Ik vind verslapen een goed genoeg excuus. Overkomt iedereen weleens. Alleen meestal niet bij een sollicitatiegesprek ofzo. Gewoon bellen en uitleggen dus.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 12-03-2008, 18:59
Ivo
Ivo is offline
Verslapen een goed excuus bij het niet komen opdagen voor een sollicitatie?
Een werkgever ziet dat als:
- sollicitant heeft geen interesse in de functie en komt daarom niet opdagen (bijvoorbeeld door sollicitatieverplichting vanuit een uitkeringsinstantie)
- sollicitant heeft misschien wel interesse in de baan, maar je kan niet op hem/haar rekenen.

Er zijn maar weinig zaken die ik, als ik werkgever was, zou accepteren bij een verzoek tot uitstel van het sollicitatiegesprek. En dan eigenlijk alleen als het vooraf of op het tijdstip dat de sollicitatie ongeveer zou plaatsvinden gemeld wordt.
Dat je op sollicitatiegesprek gaat weet je ook de avond vantevoren. Het is dan aan jou om op tijd naar bed te gaan en je wekker te zetten, desnoods 2 of 3 wekkers, zodat je fris en op tijd op komt dagen bij je nieuwe werkgever.

Maar in elk geval had je toch even zo snel mogelijk contact moeten opnemen met het uitzendbureau. De kans dat ze nu nog moeite voor je gaan doen lijkt me niet zo heel groot. Ga je maar gauw inschrijven bij een ander uitzendbureau.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2008, 00:58
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Ja meteen beginnen met leugens... DAT is een goed idee!
Gewoon eerlijk vertellen wat er gebeurd is en op het beste hopen.
Wat is er precies het probleem aan dan? Je moet wel bereid zijn om iets te doen om een baan te krijgen.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 13-03-2008, 02:13
koos20
koos20 is offline
hehe tja, zo denkt iedereen weer anders.
leugentje komt soms best goed uit, zolang je er maar geen gewoonte van maakt.
want dan komen ze er achter (ooit)
Met citaat reageren
Oud 27-03-2008, 19:50
Verwijderd
Ligt eraan wie er aan de andere kant zit, sommige mensen waarderen het (terecht) dat je eerlijk durft te zijn over dat je je verslapen hebt.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2008, 14:53
Elbows
Citaat:
Ligt eraan wie er aan de andere kant zit, sommige mensen waarderen het (terecht) dat je eerlijk durft te zijn over dat je je verslapen hebt.
Klopt helemaal!
Met citaat reageren
Oud 04-04-2008, 15:46
kassamiep90
kassamiep90 is offline
haha zou net wat voor mij zijn om me daarvoor te verslapen xD
Ik verslaap me elke dag. Maarja ik denk niet dat je nog kan rekenen op die baan. En het is idd wel netjes als je ff belt..
Met citaat reageren
Oud 04-04-2008, 22:10
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
De fail die nu al begint. Das klote
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:31.