Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Bekijk resultaten poll: Ik stem op:
CDA 2 5.00%
ChristenUnie 1 2.50%
D66 16 40.00%
PVV 8 20.00%
Trots op Nederland 0 0%
VVD 3 7.50%
PvdA 2 5.00%
PvdD 1 2.50%
Groenlinks 5 12.50%
SGP 0 0%
SP 2 5.00%
Aantal stemmers: 40. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-05-2009, 14:07
Kawasaki
Kawasaki is offline
De titel zegt het al, op welke politieke partij zou jij stemmen?

Ik stem voor de PVV, omdat ik vind dat er te veel geld naar imigratie gaat, wat beter kan worden gebruikt voor het onderwijs, de zorg, en de financiele status van Nederlands, zoals o.a. de staatsschuld oplossen. Overigens vind ik het CDA ook goed, die geven namelijk goed ruimte voor (beginnende) ondernemers
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-05-2009, 14:25
Allochthony
Avatar van Allochthony
Allochthony is offline
Maar daar gaat de PVV helemaal niks aan doen verder.

Ik stem CPN.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2009, 14:30
Kawasaki
Kawasaki is offline
Citaat:
Maar daar gaat de PVV helemaal niks aan doen verder.

Ik stem CPN.
Hoezo niet? Zie punt 3 en 4: http://www.pvv.nl/index.php?option=c...788&Itemid=139
Wouter Bos heeft ook wel iets, maar zijn ideeén staan mij niet aan. Is CPN regionaal? Ik heb er namelijk nooit iets over gehoord..

Laatst gewijzigd op 17-05-2009 om 14:37.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2009, 15:20
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Ik weet het niet. Ik ben pragmatischer ingesteld dan de meeste partijen en ik wil wel stemmen. Ik denk toch dat ik uiteindelijk de minst slechtste partij op links ga kiezen.
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Oud 17-05-2009, 15:26
Dr. Durrr
Avatar van Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
PVV van Zionist Wilders. Maar op dit moment lijkt me dat de beste keuze om de multiculturele samenleving een halt toe te roepen.

Zlatani10
(Vraagt zich af waar hij deze Stormfront-praat vandaan heeft)
__________________
Dr Durr and Partners - GP Surgery
Met citaat reageren
Oud 17-05-2009, 16:08
Verwijderd
Citaat:
Maar daar gaat de PVV helemaal niks aan doen verder.

Ik stem CPN.
Communistische zooi.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2009, 16:08
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Welke verkiezing?

Idols, dan Geert zeker.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 17-05-2009, 16:08
Verwijderd
D'66 trouwens.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2009, 19:20
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Ik stem op GroenLinks, gewoon omdat ik dat leuk vindt!

(Een discussie over belastingdruk en welvaart op een forum over Actualiteiten en Nieuws lijkt me inderdaad niet de bedoeling)
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 17-05-2009, 19:54
Verwijderd
Citaat:
Ik stem op GroenLinks, gewoon omdat ik dat leuk vindt!

(Een discussie over belastingdruk en welvaart op een forum over Actualiteiten en Nieuws lijkt me inderdaad niet de bedoeling)
Met citaat reageren
Oud 18-05-2009, 07:52
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Ik ben geen jongeren .
Met citaat reageren
Oud 18-05-2009, 10:14
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Ik ben geen jongeren .
+ als ik dat was: welke verkiezingen? Referendum op de Antillen?
__________________
Welcome to your mom's house!

Laatst gewijzigd op 18-05-2009 om 13:24. Reden: Je stuurt maar een PM als je het niet met me eens bent.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2009, 13:34
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Ik stem CPN.
Ik had jou nooit versleten voor een voorstander van geheime politie en razzia's.

Ontopic: VVD lijkt me duidelijk.

Tevens eigenbelang, omdat ze plannen hebben om te zorgen dat je met je diploma overal terecht kan, en het ook een beetje realistisch is in plaats van a la Plasterk gewoon nog een extra titel te verzinnen waar niemand buiten de grenzen van Nederland ooit van gehoord heeft.

Verder natuurlijk omdat iedereen met meer dan een half brein liberaal zou moeten stemmen. Niet in de laatste plaats omdat ze het meeste werk maken van de economische hervormingen in EU verband waar Nederland zoveel van profiteert.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 18-05-2009, 16:39
Kawasaki
Kawasaki is offline
Citaat:
Ik stem op GroenLinks, gewoon omdat ik dat leuk vindt!

(Een discussie over belastingdruk en welvaart op een forum over Actualiteiten en Nieuws lijkt me inderdaad niet de bedoeling)
't was toch aardig ontopic, en dommer word ik er niet van.. Toch vreemd waarom het dan verwijderd word.. Ik dacht dat dataverkeer in deze tijd niet zo duur was...

Maar Groenlinks omdat het leuks is? of ben je fan van windmolenparken?
Met citaat reageren
Oud 18-05-2009, 16:51
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
't was toch aardig ontopic, en dommer word ik er niet van.. Toch vreemd waarom het dan verwijderd word.. Ik dacht dat dataverkeer in deze tijd niet zo duur was...
Het valt Hier te vinden. Ik heb het dus niet verwijderd, maar gesplitst.
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Oud 19-05-2009, 10:59
Verwijderd
ik neig naar D66

Als ik PVDA stem, krijgt de culturele sector meer geld toebedeeld, maar defensie ( mijn hoofdwerkgever, veel minder. Als ik VVD stem, dan krijgt de cultuur minder, maar Defensie meer.

Maar: de VVD staat heel ver verwijderd van mijn eigen ideen, zo ook de PVDA. Dus dan maar in het midden. Niet omdat ik heel erg pro D66 ben, maar gewoon omdat bij mijn ideeen nog geen enkele partij goed aansluit
Met citaat reageren
Oud 19-05-2009, 11:05
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Grappig dat D66 en PVV de meeste stemmen hebben. Dit subforum wordt blijkbaar bezocht door uitersten op intellectueel gebied.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2009, 11:07
Verwijderd
Citaat:
Grappig dat D66 en PVV de meeste stemmen hebben. Dit subforum wordt blijkbaar bezocht door uitersten op intellectueel gebied.
ik wist niet dat D66 zo intellectueel was
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 19-05-2009, 11:09
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Zo staan ze bekend.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2009, 13:26
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Toen ik jongere was stemde ik pvda. En daar heb ik nu veel spijt van.
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 19-05-2009, 13:33
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Zo staan ze bekend.
Maar de stelling dat lager opgeleiden PVV stemmen was altijd al twijfelachtig, en tegenwoordig ronduit achterhaald.

Überhaupt, raar verwijt. Groenlinksers op academisch niveau kenmerken zich in mijn ervaring door een groot gebrek aan kennis over de kernstandpunten van die partij, die allemaal rond milieu liggen. Als je het gaat uitsplitsen per vakgebied loop je kans dat relevante vakgebieden sterk ondervertegenwoordigd zijn.

Bovendien zijn er altijd regionale verschillen in. Een PVV katholieke stemmer in een dorpje in Friesland heeft zeer waarschijnlijk een andere motivatie dan een agnostische Amsterdammer die PVV stemt.


Van oudere partijen is bekend waar het ongeveer vandaan komt. De gristentaliban komt uit de bible belt en vissersdorpjes. Het CDA beheerst het platteland. De VVD vind je in grote en middelgrote steden, grotendeels in de randstad en het oosten, maar niet op het platteland. De SP beheerst de plaatsen waar laaggeschoolden in kleine en middelgrote industrie werken met name in Brabant. Hun opmars roeide de CPN uit die slechts nog in het rode noorden bestaat. Groenlinksers wonen in grote steden. PVDA beheerst de arbeiderswijken en allochtone wijken in die steden. D66 volgt ongeveer het patroon van Groenlinks en de VVD gecombineerd.

Er zijn wel bronnen over, maar de grote vraag is waar de PVV vandaan komt.

Ik ben me niet bewust van een fatsoenlijk wetenschappelijk onderzoek daarover, en wat journalisten doen blijft natuurlijk altijd slechts een kleine steekproef.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 19-05-2009, 16:56
Verwijderd
hoezo staat de sp er niet bij
Met citaat reageren
Oud 19-05-2009, 17:01
Verwijderd
ok sp toegevoegd
Met citaat reageren
Oud 19-05-2009, 23:07
Elle
Avatar van Elle
Elle is offline
Citaat:
Ik ben me niet bewust van een fatsoenlijk wetenschappelijk onderzoek daarover, en wat journalisten doen blijft natuurlijk altijd slechts een kleine steekproef.
Een wetenschappelijk onderzoek naar de achtergrond van de gemiddelde pvv stemmer lijkt me dan ook totale tijds- en geldverspilling.
__________________
Als ik niet antwoord, ben ik niet arrogant, maar jij niet interessant.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2009, 08:47
Verwijderd
Citaat:
Een wetenschappelijk onderzoek naar de achtergrond van de gemiddelde pvv stemmer lijkt me dan ook totale tijds- en geldverspilling.
Daar ben ik het mee eens, maar het blijft grappig dat alle anti-PVV'ers er steeds maar van blijven uitgaan dat iedere PVV-kiezer een hersenloze idioot is. Dit is namelijk nergens op gebaseerd en veel bronnen zijn er, zoals T_ID al aangaf, niet over te vinden.

Het niet eens zijn met standpunten van een partij is één ding. Er dan automatisch van uitgaan dat iedereen die de standpunten wél aanhangt dom is, is een tweede.

Overigens heb ik persoonlijk het gevoel dat mensen het minder snel van de daken schreeuwen wanneer zij wel PVV stemmen. Het is namelijk nogal de trend om iedereen die toegeeft PVV te stemmen, de grond in te trappen.

Verder: Geen idee wat ik stemmen moet. Ben eigenlijk nog aan het uitzoeken what the lesser of two evils is.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-05-2009, 10:03
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Citaat:
Overigens heb ik persoonlijk het gevoel dat mensen het minder snel van de daken schreeuwen wanneer zij wel PVV stemmen. Het is namelijk nogal de trend om iedereen die toegeeft PVV te stemmen, de grond in te trappen.
Dit is juist niet meer zo. PVV werd de grootste omdat het normaler werd om ervoor uit te komen erop te stemmen. Inmiddels staan ze gelijk met het CDA.
__________________
Guilty of being white.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2009, 14:16
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Dit is juist niet meer zo. PVV werd de grootste omdat het normaler werd om ervoor uit te komen erop te stemmen. Inmiddels staan ze gelijk met het CDA.
Maar er zijn nog steeds genoeg kansloze figuren wiens debatcapaciteiten over de PVV en haar aanhangers niet verder reikt dan vooroordelen en beledigingen.

Zoals altijd zegt dat eerder iets over de figuren die dat roepen dan over de PVV aanhang, maar goed. Onfris is die praktijk wel.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 20-05-2009, 17:44
Verwijderd
Citaat:
Daar ben ik het mee eens, maar het blijft grappig dat alle anti-PVV'ers er steeds maar van blijven uitgaan dat iedere PVV-kiezer een hersenloze idioot is. Dit is namelijk nergens op gebaseerd en veel bronnen zijn er, zoals T_ID al aangaf, niet over te vinden.
Heb je het programma van de PVV weleens gelezen? Hoe kun je dan nog met droge ogen beweren dat het "nergens op gebaseerd" is?
Met citaat reageren
Oud 20-05-2009, 18:29
Verwijderd
Citaat:
Heb je het programma van de PVV weleens gelezen? Hoe kun je dan nog met droge ogen beweren dat het "nergens op gebaseerd" is?
Met citaat reageren
Oud 20-05-2009, 20:06
Verwijderd
Citaat:
Heb je het programma van de PVV weleens gelezen? Hoe kun je dan nog met droge ogen beweren dat het "nergens op gebaseerd" is?
Je kunt nu wel lekker proberen om mij hier belachelijk te maken, maar je slaat de plank gewoon finaal mis. Je draait het namelijk om. Het maakt geen fuck uit of ik dat programma helemaal gelezen heb of niet. Jij komt tot een conclusie waartoe je onmogelijk gekoment kunt zijn.

Zelfs als IEDER programmapunt van de PVV absolute bullshit zou zijn (en dit is al niet mogelijk, aangezien het begrip 'bullshit' aan meningen onderhevig is), kun je aan de hand daarvan níet stellen dat IEDERE PVV-stemmer een herzenloze idioot is.

Dat is gewoon kortzichtig denken en daar houd ik niet van.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2009, 20:29
Verwijderd
Citaat:
Je kunt nu wel lekker proberen om mij hier belachelijk te maken, maar je slaat de plank gewoon finaal mis. Je draait het namelijk om. Het maakt geen fuck uit of ik dat programma helemaal gelezen heb of niet. Jij komt tot een conclusie waartoe je onmogelijk gekoment kunt zijn.

Zelfs als IEDER programmapunt van de PVV absolute bullshit zou zijn (en dit is al niet mogelijk, aangezien het begrip 'bullshit' aan meningen onderhevig is), kun je aan de hand daarvan níet stellen dat IEDERE PVV-stemmer een herzenloze idioot is.

Dat is gewoon kortzichtig denken en daar houd ik niet van.
De uitzondering bevestigt de regel. Ik vind het een erg gevaarlijke ontwikkeling dat extreem-rechts zijn tegenwoordig iets is waar je opeens respect voor moet hebben. Maakt me nostalgisch naar de goede oude jaren '90.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2009, 21:01
Spoonie
Avatar van Spoonie
Spoonie is offline
Citaat:
De uitzondering bevestigt de regel. Ik vind het een erg gevaarlijke ontwikkeling dat extreem-rechts zijn tegenwoordig iets is waar je opeens respect voor moet hebben.
Is de PVV extreem-rechts dan?
__________________
Het leven van een student bestaat uit vaak en vakkunding weekend vieren met soms een college tussendoor.......één twee, klik klik, go go ...ACTIE!!!!
Met citaat reageren
Oud 20-05-2009, 21:03
Verwijderd
Citaat:
Is de PVV extreem-rechts dan?
Uiteraard.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2009, 21:04
Allochthony
Avatar van Allochthony
Allochthony is offline
Gelukkig komen er nooit bullshit statements vanuit het PVV kamp richting de meer links gestemde stemmers.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2009, 21:34
BendeBen
Avatar van BendeBen
BendeBen is offline
Citaat:
Gelukkig komen er nooit bullshit statements vanuit het PVV kamp richting de meer links gestemde stemmers.
conclusie:
iedereen die anders denkt is bij voorbaat minderwaardig. ongeacht je politieke voorkeur.

nu snap ik ook opeens waarom de multicultuur een utopie is.
__________________
man, it must be great being you watching me.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2009, 22:05
Verwijderd
Citaat:
conclusie:
iedereen die anders denkt is bij voorbaat minderwaardig. ongeacht je politieke voorkeur.

nu snap ik ook opeens waarom de multicultuur een utopie is.
In de jaren '50 was Nederland multicultureler dan nu.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 20-05-2009, 22:08
BendeBen
Avatar van BendeBen
BendeBen is offline
hoe dat zo?
__________________
man, it must be great being you watching me.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2009, 22:12
Verwijderd
Citaat:
hoe dat zo?
Verzuiling.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2009, 22:13
Verwijderd
Maar met "multicultureel" bedoel jij natuurlijk "mensen met een kleurtje".
Met citaat reageren
Oud 20-05-2009, 22:20
BendeBen
Avatar van BendeBen
BendeBen is offline
ik dacht al dat je uit die hoek zou komen idd. lachen hoor

maar goed het is niet alsof verzuiling nou zo begerenswaardig is.
__________________
man, it must be great being you watching me.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2009, 22:38
Verwijderd
Dat zeg ik niet, een meer homogene cultuur over de gehele wereld lijkt mij een hoop leed te besparen. Wat dat betreft zijn we ook wel op de goede weg.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2009, 03:39
Verwijderd
Citaat:
De uitzondering bevestigt de regel. Ik vind het een erg gevaarlijke ontwikkeling dat extreem-rechts zijn tegenwoordig iets is waar je opeens respect voor moet hebben. Maakt me nostalgisch naar de goede oude jaren '90.
Oh, maar je hebt me helemaal verkeerd begrepen.

Ik ga hier natuurlijk niet vertellen waar mensen wel of niet respect voor zouden moeten hebben, en ik begrijp heel goed dat het een gevaarlijke ontwikkeling is in jouw ogen. Nu vraag ik me wel af hoe 'extreem-rechts' de PVV nu daadwerkelijk is, maar dat is een tweede.

Het ging mij overigens puur en alleen om het feit dat PVV-stemmers altijd in het domme hoekje geplaatst worden. Dat is, naast het feit dat ze wellicht op een partij stemmen met een programma dat in jouw ogen waardeloos is, nergens op gebaseerd. Dat in veel situaties de regels wordt bevestigd door een uitzondering is waar, maar ik vraag me serieus af of het aantal 'intelligente' PVV-stemmers wel zo laag is dat je het een uitzondering kunt noemen.

[ En hierbij zou je dan ook nog een heel vraagstuk kunnen openen over wat nu de definitie is van intelligentie, want waaraan meet je dat in dit soort gevallen? Een IQ-test bijvoorbeeld zegt veel over iemand's intelligentie, maar ik ken genoeg extreem domme intelligente mensen. ]
Met citaat reageren
Oud 21-05-2009, 14:29
Verwijderd
Citaat:
Dat zeg ik niet, een meer homogene cultuur over de gehele wereld lijkt mij een hoop leed te besparen. Wat dat betreft zijn we ook wel op de goede weg.
Precies.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2009, 18:42
Spoonie
Avatar van Spoonie
Spoonie is offline
Citaat:
Uiteraard.
Waar ligt het verschil tussen een rechte en een extreem rechts partij?
__________________
Het leven van een student bestaat uit vaak en vakkunding weekend vieren met soms een college tussendoor.......één twee, klik klik, go go ...ACTIE!!!!
Met citaat reageren
Oud 21-05-2009, 18:54
Verwijderd
Alles over extreem rechts in dit topic
Met citaat reageren
Oud 31-05-2009, 03:55
Verwijderd
D66 of VVD.
Eerste ligt het dichtst bij mijn ' overtuigingen' (partijprogramma dan), maar de VVD is dan wel weer een solide economische keuze...

Laatst gewijzigd op 31-05-2009 om 04:00.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2009, 11:23
Verwijderd
Citaat:
D66 of VVD.
Eerste ligt het dichtst bij mijn ' overtuigingen' (partijprogramma dan), maar de VVD is dan wel weer een solide economische keuze...
http://en.wikipedia.org/wiki/Law_of_...rginal_utility
http://en.wikipedia.org/wiki/Prisoner%27s_dilemma
Met citaat reageren
Oud 31-05-2009, 16:14
Verwijderd
Prisoner's dilemma is een bekende, de eerste niet. Interessant zeker.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2009, 17:46
Verwijderd
Het zijn in elk geval dingen die ze bij de VVD niet zo goed begrepen hebben. Het dogma dat de VVD "goed voor de economie" is, is gebaseerd op lucht. Het zijn de Van Agt/Wiegel-kabinetten geweest die met hun financiële wanbeleid Nederland hebben opgezadeld met een enorme schuld. En ook al waren de Paarse kabinetten behoorlijk goed, de belastingverlagingen van Zalm waren een grote fout en de hoogste schaal moet zeker niet onder de 60%.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2009, 18:33
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Tijdens nationale verkiezingen heb ik tot nu toe steeds SP gestemd. Dat deed ik vooral omdat werknemers - en met name oproepkrachten (zoals ik) - in een kwetsbare positie verkeren.

Op het gebied van Europa kan ik mij niet verenigen met het SP-standpunt. Ik ben voorstander van een Europese superstaat. Het is niet fijn om een deel van de Nederlandse soevereiniteit af te staan, maar toch noodzakelijk omdat we in ons eentje niet kunnen concurreren tegen een Rusland, VS of China. Bovendien zal een eensluidend Europees buitenlands beleid, aangevuld met een leger, ertoe leiden dat we onafhankelijk van de VS kunnen opereren, voor zover onze eigen belangen dat vragen. De suprematie van de VS zal zonder de ondersteunende rol van Europa voorbij zijn. De wereld zal enkele grootmachten kennen, en de welvaart die daarmee gepaard gaat zal evenwichtiger verdeeld worden.

D66 is volgens mij het meest pro-Europa.

Wat me echter wel stoort is dat het Europese parlement vrij weinig bevoegdheden heeft. Het zijn vooral de nationale regeringsleiders die de koers bepalen. Dat slaat nergens op. Op nationaal niveau spelen heel andere bedreigingen en kansen een rol, dan op gemeentelijk, provinciaal of Europees niveau. De kiezer stemt daardoor anders.

Door toch de burger te laten stemmen over een invloedloze instelling, geef je ze alleen het idee dat het allemaal democratisch gaat. Misschien stem ik uit protest wel blanko ofzo.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit [artikel] Grote zorgen om seksmoraal Capelse jongeren
Dekaloog
7 18-03-2015 19:54
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Politieke partij voor Jongeren
Annefleur28
37 03-12-2011 09:44
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Vandaag kunnen we stemmen voor het EP. Wie kies jij?
Gatara
40 07-06-2009 12:13
Verhalen & Gedichten Ik wist het niet meer...
Biertank 52
6 11-11-2007 17:11
Verhalen & Gedichten probeerselverhaal
Shadowme
24 04-09-2003 15:48
ARTistiek Verhaal - Joey en ik
U-NiQ
7 30-08-2001 18:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:54.