Oud 13-04-2002, 11:10
Verwijderd
""pim is nog zo slecht niet..""

ik citeer een stuk van de telegraaf;


De meest opvallende brief is misschien wel afkomstig van Ilke Jense-Deniz (25). Zij is Turkse en getrouwd met een Nederlander en woont anderhalf jaar in ons land. Zij schrijft: "Ironisch genoeg ben ik het als allochtoon met Pim Fortuyn eens. Hij is geen racist. Hij wil alleen maar de eigen identiteit beschermen en de belangen van het eigen volk. Ik kan me goed voorstellen dat Nederlanders bang zijn dat hun cultuur, religie, taal en ras verdwijnen. Ik zal mij daarom aanpassen. Ik mag toch niet verwachten dat het land zich voor mij verandert! Ik hoop dat mijn halfbloed kindjes straks hetzelfde doen, maar helaas doen veel andere allochtonen dat niet. Het is voor mij onbegrijpelijk dat de regering de belangen van zijn eigen volk negeert om de wereldheld te worden."

Aan het slot van haar brief komt ze tot een opmerkelijke conclusie: "Niet Pim Fortuyn maar het Paarse kabinet creëert racisme door de begrijpelijke wensen van het volk te miskennen."



als je alles wilt lezen .. klik dan op de onderstaande link

http://krant.telegraaf.nl/krant/arch...yn.lezers.html
Advertentie
Oud 13-04-2002, 11:11
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
siNix, dergelijke dingen horen op Actualiteit en Nieuws, en ik veronderstel dat men daar voldoende Pim-topics hebben, dus deze gaat gewoon op slot.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:54.