Oud 05-12-2003, 15:06
**thuggirl**
**thuggirl** is offline
heej mensjes!
ik had ff een vraagje... ik heb een kamer in maastricht gevonden die betaal baar is, euro 182 per maand namelijk, maar dit is ehcter wel 9 m2... is dit wel/niet duur... het is een best schoon huis, met gedeelde keuken, woonkamer, badkamer, en er wonen buiten mij nog 5 meisjes...
__________________
PauLuZ, U aRe a FuN LoViNG CRiMiNaL WHaHaHa!!! when u love something, give it away, angel#1 told y'all so!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-12-2003, 15:07
Verwijderd
Kamers zijn altijd duur...als dit het enige betaalbare is wat je gevonden hebt, dan zegt dat wel iets over of het duur is of niet, denk ik. Ik zou het dan iig doen...je kunt als je er in zit altijd nog verder zoeken naar iets goedkopers met dezelfde kwaliteit, maar dan heb je iig iets. (Die €182 is wel inclusief neem ik aan?)
Met citaat reageren
Oud 05-12-2003, 15:19
**thuggirl**
**thuggirl** is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 05-12-2003 @ 15:07:
Kamers zijn altijd duur...als dit het enige betaalbare is wat je gevonden hebt, dan zegt dat wel iets over of het duur is of niet, denk ik. Ik zou het dan iig doen...je kunt als je er in zit altijd nog verder zoeken naar iets goedkopers met dezelfde kwaliteit, maar dan heb je iig iets. (Die €182 is wel inclusief neem ik aan?)
ja is inclusief, maar de rest van kamers waren we l groter, maar dus duurder, en aangezien ik alles zelf moet betalen... ik wilde dus niet te duur, maar vroeg me af of dit in verhouding tot andere kamers in studentensteden als nijmegen, maastricht eindhoven duur is, ik neem zuidelijk omdat ik weet dat ze in noorden bijna niet te betalen zijn vaker..
__________________
PauLuZ, U aRe a FuN LoViNG CRiMiNaL WHaHaHa!!! when u love something, give it away, angel#1 told y'all so!!!
Met citaat reageren
Oud 05-12-2003, 15:41
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
**thuggirl** schreef op 05-12-2003 @ 15:19:
ja is inclusief, maar de rest van kamers waren we l groter, maar dus duurder, en aangezien ik alles zelf moet betalen... ik wilde dus niet te duur, maar vroeg me af of dit in verhouding tot andere kamers in studentensteden als nijmegen, maastricht eindhoven duur is, ik neem zuidelijk omdat ik weet dat ze in noorden bijna niet te betalen zijn vaker..
ik denk dat je het niet met andere steden moet vergelijken. Ik bedoel, vergeleken met Amsterdam en Utrecht is het waarschijnlijk niet duur, terwijl als je het met en stad met minder kamernood vergelijkt het wel duur is.
Als ik jou was zou ik het puur vergelijken met andere kamers in Maastricht.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2003, 17:59
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
voor nijmeegse begrippen is het wat aan de dure kant, maar 'k zou m gewoon nemen als t een koel huis is
__________________
ignorance is bliss
Met citaat reageren
Oud 05-12-2003, 18:02
Sannetje
Avatar van Sannetje
Sannetje is offline
Voor een kamer in Maastricht lijkt me dat redelijk
de meeste zijn toch duurder, maar het ligt ook een beetje aan waar je zit. Als jij in het uiterste puntje van de Heeg zit, is je kamer waarschijnlijk goedkoper dan wanneer je in de Grote Staat (=centrum) woont...
__________________
*pro-hug* *anti-krullie* *anti-school* *pro-kunstacademie* *anti-slaap* *pro-leuk* *anti-stom* *pro-lieve-mensen* *anti-bijna-alles* *NEE*
Met citaat reageren
Oud 05-12-2003, 21:22
**thuggirl**
**thuggirl** is offline
Citaat:
Sannetje schreef op 05-12-2003 @ 18:02:
Voor een kamer in Maastricht lijkt me dat redelijk
de meeste zijn toch duurder, maar het ligt ook een beetje aan waar je zit. Als jij in het uiterste puntje van de Heeg zit, is je kamer waarschijnlijk goedkoper dan wanneer je in de Grote Staat (=centrum) woont...

het is in wittevrouwenveld... dus what do u think?
__________________
PauLuZ, U aRe a FuN LoViNG CRiMiNaL WHaHaHa!!! when u love something, give it away, angel#1 told y'all so!!!
Met citaat reageren
Oud 06-12-2003, 11:00
Sannetje
Avatar van Sannetje
Sannetje is offline
Citaat:
**thuggirl** schreef op 05-12-2003 @ 21:22:
het is in wittevrouwenveld... dus what do u think?

Is best een goed prijs dan, het meeste is daar duurder. En sowieso, als je er eenmaal woont en je wilt iets groters, kun je altijd rustig vanuit de stad zelf verderzoeken.
__________________
*pro-hug* *anti-krullie* *anti-school* *pro-kunstacademie* *anti-slaap* *pro-leuk* *anti-stom* *pro-lieve-mensen* *anti-bijna-alles* *NEE*
Met citaat reageren
Oud 09-12-2003, 13:49
ABrules
Avatar van ABrules
ABrules is offline
wat? 182 euro voor een kamer in een huis met alleen maar 5 meisjes...
dat zou ik meteen doen hoor
__________________
No love for myself... and no love for another... The heart, the soul, the life, the passion ...I don't need that shit...
Met citaat reageren
Oud 09-12-2003, 19:21
Verwijderd
Doen!!
Met citaat reageren
Oud 11-12-2003, 20:53
Go
Avatar van Go
Go is offline
Kijk hier maar eens.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2003, 21:59
Keith
Avatar van Keith
Keith is offline
Citaat:
Sannetje schreef op 06-12-2003 @ 11:00:
Is best een goed prijs dan, het meeste is daar duurder. En sowieso, als je er eenmaal woont en je wilt iets groters, kun je altijd rustig vanuit de stad zelf verderzoeken.
Goed idee!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Hoe duur zijn neusvleugels (voor bril)?
Jessica-
4 15-02-2012 08:25
Verhalen & Gedichten [gedicht] hoelang zal het nog duren?
keukentrappetje
5 03-05-2004 20:37
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Oorlog tegen het terrorisme kan 50 jaar duren!
e r t a njunior
52 18-01-2004 16:06
Muziek Zijn concert kaartjes eigenlijk DUUR?
Verwijderd
55 19-06-2002 18:13
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap ADSL wordt een ruime 20% duurder
Dutchy15
38 14-01-2002 16:07
ARTistiek Verhaal: Een duur uitstapje (hypochondrie)
MAS187
6 20-07-2001 08:56


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:37.