Oud 06-02-2008, 20:02
Verwijderd
Dat het hier alwéér zo'n verschrikkelijke puinhoop is in huis (keuken en huiskamer). Er zijn hier echt een paar mensen die gewoon níet kunnen opruimen.
Advertentie
Oud 07-02-2008, 22:49
Verwijderd
ik had aangeboden een vriend van mij te helpen met verven van zijn nieuwe huis, dat zou ik vandaag gaan doen en om een tijd af te spreken zou hij me gisteren bellen. maar toen belde hij pas vandaag om 12u, toen ik in de stad was met mijn zus en broertje, omdat ik er vanuit ging dat dat verven niet meer door zou gaan. en alhoewel hij zou bellen enzo, voel ik me toch lullig
en dat terwijl hij wéét dat ik bel-issues heb, en hij dus wéét dat ik hem nooit zo bellen uit mezelf. blugh
Oud 07-02-2008, 23:49
Verwijderd
ik heb weer eens heimwee naar vroeger. terwijl ik vroeger nog veel ongelukkiger was dan nu
Oud 07-02-2008, 23:59
Verwijderd
M'n verstandskiezen zijn aan het doorkomen en zullen binnenkort er uitgesneden moeten worden. Daar heb ik dus zeer weinig zin in.
Oud 08-02-2008, 00:39
Verwijderd
mensen die zeggen "ben je ongesteld ofzo" omdat ze er niet tegen kunnen de fucking waarheid te horen van een vrouw.
Oud 08-02-2008, 00:47
Verwijderd
en mensen die je een bitch noemen om dezelfde reden
Oud 08-02-2008, 10:31
remco_15
Avatar van remco_15
remco_15 is offline
van Boze leraren, die geen reden hebben om boos te zijn
Oud 08-02-2008, 13:05
Verwijderd
kiespijn
Oud 08-02-2008, 13:16
Verwijderd
Ik ging vandaag boeken kopen voor het nieuwe semester, maar toen bleek ik een dag te laat te zijn, hi-ha-ho.
Oud 08-02-2008, 19:29
Verwijderd
Dat mijn verwarming dienst weigert terwijl het erg koud is, ook in de keuken waar de thermostaat hangt. Waarschijnlijk is hij dus stuk en moet ik morgen iemand gaan bellen en bij dat vooruitzicht wordt ik ook niet vrolijk.
En dat ik te scheiterig was om naar de bieb van de toneelacedemie te gaan omdat ik daar niemand ken en dat dus óók morgen moet doen terwijl ik er dan helemaal geen tijd voor heb.
Oud 09-02-2008, 13:17
Verwijderd
- Van mezelf.
- Van mensen die zo vreselijk treuzelen.
Oud 09-02-2008, 13:19
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Dat EoS niet mailt. Ik moet dadelijk weg en anders kan ik niet voor hem stemmen
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 09-02-2008, 19:41
Verwijderd
Smilies die net op de volgende regel vallen.
Oud 09-02-2008, 19:43
Lethe
Lethe is offline
Die reclame van postkrediet. *kots*
__________________
Nice
Oud 09-02-2008, 19:51
Verwijderd
Alle leen-, cosmetica- en homeopathiereclames.
Oud 09-02-2008, 20:02
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Dat ik moe ben
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 09-02-2008, 20:32
Verwijderd
Dit forum(serieus)
Ik hoop ook z.s.m normale activiteiten te hebben.
Oud 09-02-2008, 20:33
Verwijderd
Narcisten!
Oud 09-02-2008, 20:43
Love,SweetLove
Avatar van Love,SweetLove
Love,SweetLove is offline
jongens die laten weten dat ze je niet leuk meer vinden door gewoon niet meer te bellen. :@
Oud 09-02-2008, 22:50
Verwijderd
Citaat:
Dit forum(serieus)
Ik hoop ook z.s.m normale activiteiten te hebben.
waarom kom je hier dan
Oud 10-02-2008, 01:28
Verwijderd
Citaat:
waarom kom je hier dan
idd. ik word chagrijnig van mensen die zeuren en klagen, maar niks willen veranderen.
Oud 10-02-2008, 01:31
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
idd. ik word chagrijnig van mensen die zeuren en klagen, maar niks willen veranderen.
Oh jah daar kan ik ook zo chagrijnig van worden. Van die mensen die klagen en saggo zijn en depri en weet ik wat nog meer. Dan geef je ze advies en doen ze er niets mee en blijven ze gewoon verder klagen aan jouw adres
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 10-02-2008, 01:33
Verwijderd
Citaat:
Oh jah daar kan ik ook zo chagrijnig van worden. Van die mensen die klagen en saggo zijn en depri en weet ik wat nog meer. Dan geef je ze advies en doen ze er niets mee en blijven ze gewoon verder klagen aan jouw adres
uh uh

"ow, ik ben zo zielig, ik heb nooit geld om iets leuks te gaan doen"
"dan ga je werken"
"maar er is nergens leuk werk"
"daar, daar en daar vragen ze mensen"
"daar wil ik niet werken"
"o"
"en ik ontmoet ook nooit nieuwe mensen, ik heb geen vrienden. ze zeggen dat ik zeur"
"STERF!!!!"

blugh

en ik word chagrijnig van mijn bankrekening trouwens
Oud 10-02-2008, 01:36
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Citaat:
en ik word chagrijnig van mijn bankrekening trouwens
qft
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 10-02-2008, 04:33
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
en ik word chagrijnig van mijn bankrekening trouwens
GODVERDOMME!!
Citaat:
Mijn Postbank.nl onderhoud
Op zondag 10 februari 2008 van 00:00 tot 06:00 uur vindt er onderhoud plaats aan Mijn Postbank.nl. Als gevolg hiervan is Mijn Postbank.nl gedurende deze periode niet bereikbaar. Ook kunnen geen iDEAL betalingen plaatsvinden. Op zondag 10 februari 2008 van 06:00 tot 07:30 uur vindt er onderhoud plaats aan Mijn Postbank.nl. Als gevolg hiervan zijn spaarrekeningen binnen Mijn Postbank.nl gedurende deze periode niet zichtbaar. Ook kunnen geen overschrijvingen van en naar spaarrekeningen plaatsvinden. Onze excuses voor het ongemak.

__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 10-02-2008, 05:00
Verwijderd
Ik word strontsjaggie van rotzooi
Oud 10-02-2008, 05:02
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Citaat:
GODVERDOMME!!
De postbank is echt te fucking vaak bezig met onderhoud en het is echt strontvervelend. Ik zou bijna geneigd zijn om van bank te wisselen zodat ik tenminste altijd bij de gegevens van mijn rekening kan komen.
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Oud 10-02-2008, 06:51
Verwijderd
zoveel mensen zijn er toch niet die 's nachts internetbankieren? En dit site's moeten gewoon goed bijgehouden/beveiligd worden, in ons eigenbelang!11!
Oud 10-02-2008, 13:27
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
AUW Godverkutklotetering Ik ben KEIHARD door mn enkel gegaan en nou kan ik bijna niet meer lopen
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 10-02-2008, 15:21
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
docenten die niet eens in staat zijn een fatsoenlijke powerpoint te maken --> allemaal lege pagina's ertussen, video's en geluidsfragmenten die het niet doen, alles in hoofdletters typen, alsof dat fijner leest ofzo
__________________
Druk is een kwestie van prioriteiten stellen.
Oud 10-02-2008, 15:39
Verwijderd
Sommige forummers
Oud 10-02-2008, 15:46
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Van waardeloze, walgelijke collegae.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 10-02-2008, 15:51
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Hmm, mijn kamer zit aan de schaduwzijde van het huis dus het is hier nooit zonnig!
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 10-02-2008, 16:15
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
Sommige forummers
Eén woord: internet.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Oud 10-02-2008, 16:43
Krynn
Krynn is offline
Binnen een college voor moeten bereiden terwijl het buiten van dat prachtige weer is.

Blah.

*gaat spijbelen nu het nog licht is*
__________________
Zet de lijnen - neem je pen // Zet de lijnen en ren
Oud 10-02-2008, 16:58
Verwijderd
Citaat:
Eén woord: internet.
van deze opmerking.
alsof je op internet ineens geen verantwoordelijkheid meer hoeft te nemen met hoe je je gedraagt
Oud 10-02-2008, 17:20
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
(...) alles in hoofdletters typen, alsof dat fijner leest ofzo
Ik heb daar ook zooooooo'n ontzettende hekel aan! Het leest namelijk echt fucked up.
__________________
Nice
Oud 10-02-2008, 17:22
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Ik heb nu met een vak op de uni ook dingen over leesbaarheid. DeZeZiNlEeStOoKvRiJvErNeUkTbIjVoOrBeElD
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 10-02-2008, 17:30
Verwijderd
Citaat:
waarom kom je hier dan
Momentopname en niet veel andere activiteiten.
Oud 10-02-2008, 17:31
Verwijderd
Citaat:
idd. ik word chagrijnig van mensen die zeuren en klagen, maar niks willen veranderen.
Dat heeft geen betrekking tot mij.
Oud 10-02-2008, 17:46
Verwijderd
Citaat:
van deze opmerking.
alsof je op internet ineens geen verantwoordelijkheid meer hoeft te nemen met hoe je je gedraagt
qft
Oud 10-02-2008, 18:29
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
docenten die niet eens in staat zijn een fatsoenlijke powerpoint te maken --> allemaal lege pagina's ertussen, video's en geluidsfragmenten die het niet doen, alles in hoofdletters typen, alsof dat fijner leest ofzo
Ja, ook last van. Ook docenten die vijf minuten te laat een collegezaal binnen komen om vervolgens voor het eerst aan de slag te gaan met de apparatuur en door hun slechte voorbereiding voor nog een kwartier uitstel zorgen.

En een docententeam dat een bepaald boek verplicht om er enkele weken voor aanvang van de cursus achter te komen dat het niet meer gedrukt wordt en aan de studenten meldt dat her (letterlijk geciteerd van de website!) "her en der nog wel exemplaren te koop" zijn. Daar hebben 200 studenten veel aan, stelletje achterlijke fuckwads.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 10-02-2008, 18:30
Verwijderd
Docenten die denken dat ze met powerpointpresentaties een inspirerende les kunnen geven.
Oud 10-02-2008, 19:20
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
van deze opmerking.
alsof je op internet ineens geen verantwoordelijkheid meer hoeft te nemen met hoe je je gedraagt
Citaat:
Eén woord: internet.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Oud 10-02-2008, 19:39
Verwijderd
Citaat:
Docenten die denken dat ze met powerpointpresentaties een inspirerende les kunnen geven.
Oud 10-02-2008, 19:40
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Mijn langzame computer.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Oud 11-02-2008, 09:52
Verwijderd
Van dat het NUL graden is <br> !
Oud 11-02-2008, 09:57
Verwijderd
@darkiekurd
dus jij vindt het ok als mensen zich achterlijk gedragen en daar vervolgens geen verantwoordelijkheid voor nemen omdat het toch maar internet is? waar slaat dat op?
Oud 11-02-2008, 13:08
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
@darkiekurd
dus jij vindt het ok als mensen zich achterlijk gedragen en daar vervolgens geen verantwoordelijkheid voor nemen omdat het toch maar internet is? waar slaat dat op?
Ik heb dat nergens gezegd. Ik doelde meer op het feit dat iemand ontzettend chagrijnig gaat worden van iemand op het internet: ik vind dat een beetje raar.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Oud 13-02-2008, 11:24
Verwijderd
Citaat:
Ik heb dat nergens gezegd. Ik doelde meer op het feit dat iemand ontzettend chagrijnig gaat worden van iemand op het internet: ik vind dat een beetje raar.
Snap niet waarom dat raar is, maar dat zal wel aan mij liggen
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ranking the Scholieren #3
Geel
500 16-10-2010 15:57
De Kantine omg #3
Verwijderd
500 22-04-2008 03:11
Verhalen & Gedichten POLL WEDSTRIJD XII - Pied de Poule
CSN
223 02-05-2006 11:56
Verhalen & Gedichten Verpest mijn avond!
Sasjeliefff
21 05-04-2006 09:48


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:05.