Oud 15-04-2008, 06:57
strontkind
Avatar van strontkind
strontkind is offline
hallo,
ik werk in de zorg, sinds kort ben ik ergens anders gaan werken binnen dezelfde instelling.
alleen nu moet ik samenwerken met een gruwelijk vervelend mens, die dus alleen maar negatief over mij praat bij de leidinggevende. alle andere mensen met wie ik samen werk hebben geen probleem met mij als collega, alleen zij doet moeilijk.

het probleem is dat de leidinggevende alles wat zij zegt, ook leugens die er helaas tussen zitten, gewoon voor waarheid aanneemt.
misschien omdat ik 20 ben en die taart is al 56?
ik had gisteren een gesprek hierover met mn leidinggevende. hij zei dus dat die vrouw waarmee ik moet werken vond dat ik geen inzicht had en bladiebla. terwijl ik al 2 jaar daar werk en nog nooit een klacht of probleem heb gehoord hierover, terwijl we wel regelmatig praten enzo.....

hoe kan ik hier in vredesnaam mee omgaan? met dit soort machtsspelletjes?
ik heb gehoord dat ik per juni op een andere locatie mag starten, maar ze gaan me enorm in de gaten houden, dat komt doordat die ouwe taart heeft gezegd dat ik sturing nodig heb.... ben nu dus echt bang dat ik mn baan ga verliezen zo.

ik moet straks weer met dr samenwerken zie er enorm tegenop

wat moet k doen???????
__________________
ik zeg maar zo: ik zeg maar niks. dan kunnen ze ook niet zeggen dat ik iets gezegd heb.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-04-2008, 08:16
Nyawa
Kun je niet proberen om met je leidinggevende en die collega om de tafel te gaan zitten? Onder het mom van: ik vind het vervelend dat mijn collega mij niet als capabel genoeg ziet voor dit werk en daar wil ik graag wat aan doen. Dan hoort je leidinggevende het verhaal van twee kanten, kan jij alles ophelderen waarvan je vindt dat je leidinggevende daarover een verkeerd beeld heeft gekregen en wellicht kom je ook de echte reden te weten waarom je collega zo negatief over je denkt.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2008, 10:08
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Haar betrappen op een keiharde leugen is een goede. Echt iets waar ze gewoon iets zei dat letterlijk en bewijsbaar onwaar is. Dan kunnen ook anderen dat niet ontkennen.

Het helpt ook gewoon om tegenover je leidinggevende eerlijk te zijn over het feit dat je denkt dat ze je haat, en dat ze bereid is dingen te zeggen die niet waar zijn om je in een slecht daglicht te stellen. Mensen worden dan toch alert op overdreven veroordelende uitspraken over jou.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 15-04-2008, 22:45
strontkind
Avatar van strontkind
strontkind is offline
bedankt voor jullie tips.
ik vind het alleen heel, heel erg moeilijk om die collega te confronteren met wat ze doet.
dat is echt heel moeilijk voor mij.
daarbij heb ik op mn oude locatie een bijna-burnout gehad, waardoor ik blijkbaar bekend ben gaan staan als "kwetsbaar persoon"

van andere collega's hoor ik, van meerdere kanten, verhalen dat dat "hekswijf" bij meer collega's zo doet.
ik ben er per juni (ongeveer) vertrokken en krijg dan een andere collega die mij moet begeleiden van t teamhoofd.
die collega ken ik een beetje, ben nogal benieuwd hoe of wat. laat het jullie weten.... ben nu erg moe, ik zal later nog eens wat duidelijker reageren, trusten.
__________________
ik zeg maar zo: ik zeg maar niks. dan kunnen ze ook niet zeggen dat ik iets gezegd heb.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2008, 08:18
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
Als je andere collega's ook iets hebben tegen die tang, dan is het een idee om samen naar de leidinggevende te stappen en te melden dat jullie dat gluiperige gedoe van haar goed zat zijn. Jou lult ze misschien nog wel omver, maar als je met een groep bent, staat ze waarschijnlijk heel wat minder stevig in haar schoenen.
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware Vaag probleem internet. Werkt wel, maar nieuwe sites laden niet
Baron Sengir
4 16-08-2009 20:50
Software & Hardware fusion php SBX... werkt niet zoals het moet :(
©ha0$
3 17-11-2003 14:06
Software & Hardware Probleem met toetsenbord-indeling
juliettebinoche
3 23-03-2003 12:29
Software & Hardware Help!! Ga op vakantie en moet nog een java opdracht maken!? Wie help!? $$$!!
gerritblaat
6 12-08-2002 20:44
Software & Hardware Help!! Ga op vakantie en moet nog een java opdracht maken!? Wie help!? $$$!!
gerritblaat
4 08-08-2002 15:30


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:49.