Oud 15-12-2003, 16:26
Bruut
Avatar van Bruut
Bruut is offline
Hoi allemaal,

ik zit nog weer s met een 'probleem' nouja weet niet hoe ik het moet noemen!! ik weet overiges ook niet precies waar dit thuishoort, misschien hoort het wel op seksualiteit!

Al enige tijd spreek ik op msn met een meisje, en dat gaat vrijwel altijd over sex
zij heeft nu al zo'n 6 maanden verkering met een vriend van mij, maar nu heeft ze mij gevraagd of ik met haar naar bed wil, gewoon alleen puur voor de sex zegmaar(omdat hun nog niet met elkaar naar bed gaan, omdat die jongen er niet klaar voor is ). Ze heeft me op het hart gedrukt dat niemand er achter zal komen als we alle2 ons mondje dichthouden.

Opzich vind ik dit allemaal best, maar ik vind niet dat ik dit kan maken tegenover mn maat.. Zij heeft dit al eens eerder gedaan met iemand en daar was hij toen achtergekomen en hij heeft het er nu nog moeilijk mee.

Aan de andere kant vind ik ook dat wanneer zijn vriendin zomaar met een ander naar bed gaat dat die relatie dan toch geen flikker voorstelt en ook was zij het die het mij vroeg, het initiatief was dus zegmaar van haar kant. Daarom vind ik het van deze kant gezien dat ik het best kan flikken.

Wat denken jullie?wat zou jij doen? ik denk dat ik het gewoon doorzet omdat ik vind dat hun relatie toch geen fuck voorstelt en het was tenslotte haar voorstel.

bedankt voor je reactie alvast!

groetjes,

Laatst gewijzigd op 15-12-2003 om 16:45.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-12-2003, 16:30
miro
Avatar van miro
miro is offline
Als je dat zou doen dan zou je geen echte vriend zijn. Dat je dr uberhaupt al over na moet denken.....

Je kunt toch zelf wel aan een meid komen hoop ik? Daar heb je de vriendin van een goede vriend niet voor nodig. Je zou hem hier alleen onnodig mee kwetsen, bovendien raak je dan een vriendschap kwijt (hoewel ik niet weet hoeveel die jou waard is).


En je kunt wel zeggen " mondje dicht" Hij komt er toch wel achter hoor.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2003, 16:30
kleinmeisje
Avatar van kleinmeisje
kleinmeisje is offline
ik zou het niet doen. Ik vind niet dat je het kan maken tegenover die vriend van je. Ik zou haar ook vragen waarom ze nog een relatie met hem heeft als ze met jou naar bed wil. Waarom maakt ze het dan niet gewoon uit als ze losse sexuele contacten wil hebben. Nu kwetst ze haar vriend dr alleen maar mee.
__________________
wie zwijgt stemt toe
Met citaat reageren
Oud 15-12-2003, 16:32
Verwijderd
Ik ben het met de reacties van miro en kleinmeisje eens.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2003, 16:32
Bruut
Avatar van Bruut
Bruut is offline
Citaat:
miro schreef op 15-12-2003 @ 16:30:
Als je dat zou doen dan zou je geen echte vriend zijn. Dat je dr uberhaupt al over na moet denken.....

Je kunt toch zelf wel aan een meid komen hoop ik? Daar heb je de vriendin van een goede vriend niet voor nodig. Je zou hem hier alleen onnodig mee kwetsen, bovendien raak je dan een vriendschap kwijt (hoewel ik niet weet hoeveel die jou waard is).


En je kunt wel zeggen " mondje dicht" Hij komt er toch wel achter hoor.
kan heus wel zelf aan een meid komen, maar zij kwam toch met het voorstel en die relatie stelt dan toch geen flikker voor als ze zoiets wil..
en niemand zal er achter komen als we t gewoon stil houden.

Laatst gewijzigd op 15-12-2003 om 16:35.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2003, 16:36
Last Resort
Avatar van Last Resort
Last Resort is offline
Citaat:
Bruut schreef op 15-12-2003 @ 16:32:
kan heus wel zelf aan een meid komen, maar zij kwam toch met het voorstel
en niemand zal er achter komen als we t gewoon stil houden.
als ik die vriend van jou was en ik kwam er achter dat je dat had gedaan, zou ik je flink op je bek stompen.

Je bent achterlijk dat je hier uberhaupt over na moet denken, zoiets doe je je maat niet aan. Als je zoiets doet ben je een onwijze hufter, alleen al dat je hier nog serieus over na moet denken...
__________________
I Dont Want To Talk To You Anymore, I'm Afraid Of What I Might Say
Met citaat reageren
Oud 15-12-2003, 16:37
Bruut
Avatar van Bruut
Bruut is offline
Citaat:
Last Resort schreef op 15-12-2003 @ 16:36:
als ik die vriend van jou was en ik kwam er achter dat je dat had gedaan, zou ik je flink op je bek stompen.

Je bent achterlijk dat je hier uberhaupt over na moet denken, zoiets doe je je maat niet aan. Als je zoiets doet ben je een onwijze hufter, alleen al dat je hier nog serieus over na moet denken...
aan dit soort reacties heb ik niets..
tis een bijzonder aantrekkelijke vrouw en ik had al langer een oogje op haar, maar nooit actie ondernomen.. en nu vraagt ze me dit?
Met citaat reageren
Oud 15-12-2003, 16:51
maanmeisje17
Avatar van maanmeisje17
maanmeisje17 is offline
Citaat:
Bruut schreef op 15-12-2003 @ 16:37:
aan dit soort reacties heb ik niets..
tis een bijzonder aantrekkelijke vrouw en ik had al langer een oogje op haar, maar nooit actie ondernomen.. en nu vraagt ze me dit?
Aan zulke reacties heb je wel wat want je moet er is over nadenken over deze persoon misschien niet gelijk heeft.
En dat heeft hij zeker, dit kan je echt niet maken tegenover je vriend. jij bent niet degene niet kan en mag beoordelen of hun relatie wel of niet iets voortstelt.
Sterker nog, ik zou niet op het voorstel ingaan maar wel tegen die vriend vertellen dat zijn vriendin dit voorstel heeft gedaan.
Komop denkis ff na!
__________________
www.cu2.nl/maanmeis
Met citaat reageren
Oud 15-12-2003, 16:53
Laen
Avatar van Laen
Laen is offline
Citaat:
Bruut schreef op 15-12-2003 @ 16:37:
aan dit soort reacties heb ik niets..
tis een bijzonder aantrekkelijke vrouw en ik had al langer een oogje op haar, maar nooit actie ondernomen.. en nu vraagt ze me dit?
Tsja.. 't is wel een beetje naïef om te denken dat niemand erachter komt. Als ze vriendinnen heeft zal ze het uiteindelijk echt wel aan iemand vertellen. En of het nou vroeg of laat uitkomt, ooit komt het wel uit waarschijnlijk.
En ja.. je kan al wel een oogje op haar hebben maar zij heeft gekozen voor je vriend! Hoe zou jij het vinden als jou vriendin sex zou hebben met je beste vriend als jij er nog niet aan toe was? Het lijkt me inderdaad niet echt een goede relatie als zij dit soort dingen bedenkt en ze nog uit wil voeren ook, maar 1 tip: hou je erbuiten! Er is niets slechter dan je mengen in een slechte relatie. En al helemaal niet als het de relatie is van je beste vriend... Succes!
__________________
Negers & tompoucen zoenen met testout.com | <*)_>< "Onmogelooflijk!"
Met citaat reageren
Oud 15-12-2003, 17:04
Bruut
Avatar van Bruut
Bruut is offline
Citaat:
Laen schreef op 15-12-2003 @ 16:53:
Tsja.. 't is wel een beetje naïef om te denken dat niemand erachter komt. Als ze vriendinnen heeft zal ze het uiteindelijk echt wel aan iemand vertellen. En of het nou vroeg of laat uitkomt, ooit komt het wel uit waarschijnlijk.
En ja.. je kan al wel een oogje op haar hebben maar zij heeft gekozen voor je vriend! Hoe zou jij het vinden als jou vriendin sex zou hebben met je beste vriend als jij er nog niet aan toe was? Het lijkt me inderdaad niet echt een goede relatie als zij dit soort dingen bedenkt en ze nog uit wil voeren ook, maar 1 tip: hou je erbuiten! Er is niets slechter dan je mengen in een slechte relatie. En al helemaal niet als het de relatie is van je beste vriend... Succes!
ze heeft nooit moeten kiezen tussen mn maat en mij, ik heb haar nooit verteld of de indruk gegeven dat ik haar leuk vind.. maargoed het is inderdaad riskant en ik zou het ook eigenlijk niet moeten doen, maargoed ik weet t niet
Met citaat reageren
Oud 15-12-2003, 17:05
Verwijderd
Hoeveel is die vriendschap met je vriend je waard?

En ik vind het idd nogal naïef om te denken dat niemand er achter komt. Hoe is die jongen er vorige keer achter gekomen? Vast ook doordat dat meisje en die andere jongen hun mond hielden.

En of die relatie goed zit of niet, dat is niet aan jou, jij moet je daar ook niet mee bemoeien, vind ik. Als ze niet meer wil of als het niet goed zit of wat dan ook, dan moet ze het uitmaken. Tot die tijd hebben ze nog een gewoon een relatie.

En ook zonder dat hij er achter komt of dat die relatie niet goed zit, ik vind het verschrikkelijk laag en achterbaks. Ik snap serieus niet dat je er überhaupt over na kan denken.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2003, 17:11
Bruut
Avatar van Bruut
Bruut is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 15-12-2003 @ 17:05:
Hoe is die jongen er vorige keer achter gekomen? Vast ook doordat dat meisje en die andere jongen hun mond hielden.

toen zij die ene jongen het.. omdat ie ook een vriendin had.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2003, 17:16
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Lekker dan, als je vriendin met n ander naar bed gaat omdat je er zelf nog niet klaar voor bent. Idd, dan stelt het voor haar niets voor. Hij heeft haar na die ene keer dus weer terug genomen en waarschijnlijk vergeven... (dat zou ik dus echt nooit kunnen)

Als ik jou was zou ik naar die maat van je stappen en zeggen wat je vriendin allemaal aan het regelen is. Ik vind het heel oneerlijk tegenover hem en aangezien het n vriend van je is.

Vind jij het zelf wel normaal dat dat meisje zo doet? Ze heeft toch een vriend? Als ze niet kan wachten totdat hij klaar is voor seks, dan moet ze het uitmaken en een ander zoeken...
Met citaat reageren
Oud 15-12-2003, 17:19
Bruut
Avatar van Bruut
Bruut is offline
Citaat:
xStefjuhx schreef op 15-12-2003 @ 17:16:
Vind jij het zelf wel normaal dat dat meisje zo doet? Ze heeft toch een vriend? Als ze niet kan wachten totdat hij klaar is voor seks, dan moet ze het uitmaken en een ander zoeken...
ik vind het inderdaad vrij gek, zelf zou ik het nooit doen als ik een vriendin had. Maar zij kiest er voor toch?
Met citaat reageren
Oud 15-12-2003, 17:23
miro
Avatar van miro
miro is offline
Citaat:
Bruut schreef op 15-12-2003 @ 17:19:
ik vind het inderdaad vrij gek, zelf zou ik het nooit doen als ik een vriendin had. Maar zij kiest er voor toch?
Nee jij kiest er dan ook voor. Dat jij jezelf een echte vriend durft te noemen...
Met citaat reageren
Oud 15-12-2003, 17:32
probeer
Avatar van probeer
probeer is offline
ik weet 100% zeker dat mijn vrienden dit nooit bij mij zouden doen, daarom zijn het ook mijn vrienden.

dus, komop man, dit kun je gewoon niet maken. niet doen dus, het is ontzettend naai voor die vriend van je. en zowieso, ik zou het misschien die vriend ook wel vertellen ook. maar dat je uberhaupt hierover na moet denken. jammer. maar in ieder geval succes.

edit als je dan zooooo nodig sex wil vertel t dan die vriend, hij maakt t uit en na 4 maanden kun je dan sex hebben.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2003, 18:11
leucomelas
Avatar van leucomelas
leucomelas is offline
ik zou het lullig vinden als je met haar zou slapen... de relatie kan wel niks voorstellen, maar die vriend van jou ziet dat schijnbaar niet en hecht waarschijnlijk veel waarde aan wat hij met haar heeft... als ik jou was zou ik eerst eens even goed met je vriend gaan praten, voordat je uberhaupt besluit iets te doen....
Met citaat reageren
Oud 15-12-2003, 18:12
Verwijderd
Ik sluit me weer bij miro, en ook bij de rest, aan.

Laatst gewijzigd op 02-09-2007 om 17:48.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 15-12-2003, 18:12
Verwijderd
Citaat:
scrolllock schreef op 15-12-2003 @ 17:32:
ik weet 100% zeker dat mijn vrienden dit nooit bij mij zouden doen, daarom zijn het ook mijn vrienden.
Dat kun je nooit honderd procent zeker weten, je kunt er hoogstens van uit gaan, maar zeker weten doe je het niet.

En ontopic - wat gij niet wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander niet. Tenzij het een superlekker ding is natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2003, 18:17
snoodaard
Avatar van snoodaard
snoodaard is offline
Citaat:
nare man schreef op 15-12-2003 @ 18:12:
En ontopic - wat gij niet wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander niet. Tenzij het een superlekker ding is natuurlijk.
Sukkel

Wat wouter probeert te zeggen is;

.. geen twijfel mogelijk, neuken die hap.
__________________
op een lege maag geen revolutie
Met citaat reageren
Oud 15-12-2003, 18:28
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
leuke vriend ben jij

maar zo te lezen heb je eigenlijk al besloten en zoek je eigenlijk nu nog een excuus dat alles rechtvaardigt.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2003, 18:35
Angeles
Angeles is offline
Je gaat toch niet aan zoiets meewerken, kom op zeg, het is de vriendin van je vriend!

Als je vriend een vriendin heeft die hem belazert (of dat in elk geval van plan is) zou je hem moeten steunen. Jij profiteert er alleen maar van. Althans, dat ben je kennelijk van plan.
__________________
Susan
Met citaat reageren
Oud 15-12-2003, 18:41
Verwijderd
Ben ik even blij dat jij niet tot mijn vrienden groep behoort
Met citaat reageren
Oud 15-12-2003, 18:42
Bruut
Avatar van Bruut
Bruut is offline
Citaat:
nare man schreef op 15-12-2003 @ 18:12:
Tenzij het een superlekker ding is natuurlijk.
en daar sla je de spijker op zn kop..
Met citaat reageren
Oud 15-12-2003, 18:43
snoodaard
Avatar van snoodaard
snoodaard is offline
Citaat:
Bruut schreef op 15-12-2003 @ 18:42:
en daar sla je de spijker op zn kop..
Nou dan!, penetreren die handel.
__________________
op een lege maag geen revolutie
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-12-2003, 18:43
Angeles
Angeles is offline
Citaat:
Bruut schreef op 15-12-2003 @ 18:42:
en daar sla je de spijker op zn kop..
Denk je nou serieus dat dat een rechtvaardiging is dan?
__________________
Susan
Met citaat reageren
Oud 15-12-2003, 18:46
Bruut
Avatar van Bruut
Bruut is offline
net nog ff met r gesproken op msn..

ikhaaldenaamvoorhetgemakffweg says:
vertrouw me nou maar... haha
ikhaaldenaamvoorhetgemakffweg says:
NIEMAND komt daar achter
ikhaaldenaamvoorhetgemakffweg says:
ook john niet.

ik zal r nog ff een nachtje over slapen, geloof ik
Met citaat reageren
Oud 15-12-2003, 18:47
Angeles
Angeles is offline
Het gaat er toch niet om of hij er achterkomt? Het gaat er gewoon om dat je zoiets niet kan maken en dat jij in feite gewoon wil profiteren van het feit dat je vriend een onbetrouwbare heks als vriendin heeft.

De hele tijd die gezichtjes vat ik ook niet helemaal.
__________________
Susan
Met citaat reageren
Oud 15-12-2003, 18:48
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Citaat:
Bruut schreef op 15-12-2003 @ 18:46:
net nog ff met r gesproken op msn..

ikhaaldenaamvoorhetgemakffweg says:
vertrouw me nou maar... haha
ikhaaldenaamvoorhetgemakffweg says:
NIEMAND komt daar achter
ikhaaldenaamvoorhetgemakffweg says:
ook john niet.

ik zal r nog ff een nachtje over slapen, geloof ik
wat heb je het toch zwaar
Met citaat reageren
Oud 15-12-2003, 19:06
Guinevere03
Avatar van Guinevere03
Guinevere03 is offline
Als je dit flikt ben je echt een ***-vriend. Dat doe je gewoon niet. Zeg tegen die meid dat ze uit moet scheiden. Van haar vind ik het ook niet normaal dat ze dit flikt
__________________
if (value == 0) return value; else return 0;
Met citaat reageren
Oud 15-12-2003, 19:12
Verwijderd
Citaat:
Guinevere03 schreef op 15-12-2003 @ 19:06:
Als je dit flikt ben je echt een ***-vriend. Dat doe je gewoon niet. Zeg tegen die meid dat ze uit moet scheiden. Van haar vind ik het ook niet normaal dat ze dit flikt
nou ja aan de andere kant, het geeft ook voor de rest in hun levens aan wat je eraan hebt in vriendschaps-en liefdesrelaties:
geen flikker
Met citaat reageren
Oud 15-12-2003, 19:16
Guinevere03
Avatar van Guinevere03
Guinevere03 is offline
Citaat:
trumpetlover schreef op 15-12-2003 @ 19:12:
nou ja aan de andere kant, het geeft ook voor de rest in hun levens aan wat je eraan hebt in vriendschaps-en liefdesrelaties:
geen flikker
En het geeft ook meteen aan wat mensen aan jou hebben en hoe betrouwbaar jij bent. Kzou het toch echt niet doen als ik jou was.
__________________
if (value == 0) return value; else return 0;
Met citaat reageren
Oud 15-12-2003, 19:19
Punkygirl
Avatar van Punkygirl
Punkygirl is offline
Als je hem zoiets zou flikken ben je echt totaal geen vriend..
Vind het echt niet kunnen.
__________________
Je bent alles, nog zoveel meer. Daar zijn woorden tekort voor. Zelfs na de grootste ruzies gaat onze liefde toch door!
Met citaat reageren
Oud 15-12-2003, 19:19
Verwijderd
Citaat:
Guinevere03 schreef op 15-12-2003 @ 19:16:
En het geeft ook meteen aan wat mensen aan jou hebben en hoe betrouwbaar jij bent. Kzou het toch echt niet doen als ik jou was.
Ehh maar ik doe dat ook niet, of lees ik misschien fout, of quote jij verkeerd
Met citaat reageren
Oud 15-12-2003, 19:44
Knutselsmurfie
Avatar van Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Gheghe, en jij noemt jezelf een vriend?

Dat hun relatie dan misschien niks voorstelt, wil niet zeggen dat zij niks voor jouw vriend betekent. Ik vind het feit dat je er alleen al over nadenkt zoiets te doen afschuwelijk.
__________________
I don't ask for much, but enough room to spread my wings | You can fool some people sometimes, but you can't fool all the people all the time
Met citaat reageren
Oud 15-12-2003, 20:10
Verwijderd
Heb jij nog wel normen en waarden? Jij durft jezelf een vriend te noemen van die maat van je?!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 15-12-2003, 21:15
Last Resort
Avatar van Last Resort
Last Resort is offline
Citaat:
Bruut schreef op 15-12-2003 @ 16:37:
aan dit soort reacties heb ik niets..
tis een bijzonder aantrekkelijke vrouw en ik had al langer een oogje op haar, maar nooit actie ondernomen.. en nu vraagt ze me dit?
Misschien moet je mn reactie dan nog maar eens een keer goed doorlezen, misschien dat je het dan snapt
__________________
I Dont Want To Talk To You Anymore, I'm Afraid Of What I Might Say
Met citaat reageren
Oud 15-12-2003, 21:17
miro
Avatar van miro
miro is offline
Of weet je wat, doe t maar wel. Weet die vriend van jou gelijk wat voor hond je bent.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2003, 21:43
Bruut
Avatar van Bruut
Bruut is offline
heb er nog s goed over nagedacht, maar lijkt me beter dat ik het niet doe.. maar ga wel zeggen dat ze het beter uit kan maken en dat we dan wel kijken hoe verder..
Met citaat reageren
Oud 15-12-2003, 21:49
Verwijderd
mannen laten zich veel te snel omlullen wat betreft sex, vriendschap is meer waard dan 1 keer een goeie beurt..
Met citaat reageren
Oud 15-12-2003, 22:24
Verwijderd
Kun je niet eerst aan die vriend vragen of hij het erg vindt dat je zijn vriendin neukt?
Met citaat reageren
Oud 15-12-2003, 22:33
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 15-12-2003 @ 22:24:
Kun je niet eerst aan die vriend vragen of hij het erg vindt dat je zijn vriendin neukt?
"Hee John, Mag ik Priscilla neuken?"
"ehm, WAT?"
"Wat kijk je mij nou aan? Het mocht van haar hoor ?! "

Met citaat reageren
Oud 15-12-2003, 22:34
elledc
elledc is offline
Ik vind het van die meid helemaal not done, komop zeg, als je een relatie hebt vraag je toch niet aan een ander om sex te hebben?
Dus die meid
Jij bent natuurlijk in haar val gevallen hehe.

In jouw plaats zou ik vertellen aan haar vriend, dat ze jou dit voorstel heeft gedaan. Dan maakt hij het misschien uit met haar en dan heb jij haar voor jou alleen
Met citaat reageren
Oud 15-12-2003, 22:37
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
nare man schreef op 15-12-2003 @ 22:24:
Kun je niet eerst aan die vriend vragen of hij het erg vindt dat je zijn vriendin neukt?
Wouter, heerlijk!
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 15-12-2003, 22:58
Bruut
Avatar van Bruut
Bruut is offline
Citaat:
nare man schreef op 15-12-2003 @ 22:24:
Kun je niet eerst aan die vriend vragen of hij het erg vindt dat je zijn vriendin neukt?
laten we dat maar niet doen
Met citaat reageren
Oud 15-12-2003, 23:01
Verwijderd
Bruut,

je denkt teveel. je moet meer doen
Met citaat reageren
Oud 15-12-2003, 23:02
Bruut
Avatar van Bruut
Bruut is offline
Citaat:
Dukko schreef op 15-12-2003 @ 23:01:
Bruut,

je denkt teveel. je moet meer doen
doen? jij vind dus dat ik het wel moet doen? hmmmmmm
Met citaat reageren
Oud 15-12-2003, 23:06
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ik ben bevooroordeeld; ik ben verliefd op m'n beste vriendin en dat is de vriendin van iemand die ooit m'n beste vriend was (ja, zover is het al gekomen), dus ik zeg niks. Maar ik zeg gewoon heel eerlijk dat ik, net als Bruut,zou twijfelen of ik het wel of niet zou doen. Erover nadenken maakt je nog geen slecht mens, zoals sommigen onder jullie zeggen.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2003, 23:08
Bruut
Avatar van Bruut
Bruut is offline
Citaat:
MarkB schreef op 15-12-2003 @ 23:06:
Ik ben bevooroordeeld; ik ben verliefd op m'n beste vriendin en dat is de vriendin van iemand die ooit m'n beste vriend was (ja, zover is het al gekomen), dus ik zeg niks. Maar ik zeg gewoon heel eerlijk dat ik, net als Bruut,zou twijfelen of ik het wel of niet zou doen. Erover nadenken maakt je nog geen slecht mens, zoals sommigen onder jullie zeggen.
vind ik ook, iedereen schildert je meteen af als een klootzak of zelf als hond
beetje overdreven allemaal.. maargoed ik zit nog steeds te twijfelen.. en ik moet haar nog vertellen dat het niet doorgaat
Met citaat reageren
Oud 16-12-2003, 09:02
Verwijderd
Citaat:
MarkB schreef op 15-12-2003 @ 23:06:
Erover nadenken maakt je nog geen slecht mens, zoals sommigen onder jullie zeggen.
@Bruut & MarkB: Dat iemand nadenkt over iets dat ik laag en achterbaks vindt of het zelfs doet, maakt iemand nog geen slecht mens of een klootzak. Ik veroordeel het gedrag, niet de persoon.

@Bruut: Je zegt "maargoed ik zit nog steeds te twijfelen.. en ik moet haar nog vertellen dat het niet doorgaat". Als je haar gaat vertellen dat het niet door gaat, dan twijfel je toch niet meer?

En of onze reacties overdreven zijn...mwah, die van mij iig niet (voor anderen kan ik dat natuurlijk niet zeggen), dit is gewoon mijn mening, dat jij die overdreven vindt, tja, daar kan ik niks aan doen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Wat zou je doen als...
Michel1992
2 26-05-2009 12:50
De Kantine Nog 5 maanden te leven. Wat zou je doen?
Verwijderd
49 12-01-2009 18:26
De Kantine Wat zou je doen als je een dag ... mocht zijn
Verwijderd
113 27-10-2008 09:32
De Kantine Hoe zou je reageren in de situatie?/ Wat zou je doen als..?
Missy
360 06-06-2008 02:44
De Kantine Wat zou je doen als.......
BananaSplit
226 30-01-2006 15:21
Seksualiteit Wat zou je doen?
AngelLena
29 24-05-2004 22:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:05.