Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2004
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-03-2004, 19:29
mosterd
Avatar van mosterd
mosterd is offline
wie is wel eens gezakt? en door welke vak(ken)?
Advertentie
Oud 31-03-2004, 19:34
YPrue
Avatar van YPrue
YPrue is offline
Ik ben gelukkig nog nooit gezakt.
__________________
Boogie, ik zal je nooit vergeten...
Oud 31-03-2004, 19:36
Sirenie
Avatar van Sirenie
Sirenie is offline
Voor mn rijexamen. Verder nog nooit, gelukkig
Oud 31-03-2004, 19:37
Verwijderd
ik moet nog examens doen, ik dus niet.
Maar iemand uit m'n klas was vorig jaar wel gezakt. Die stond er toen gewoon lekker voor, maar die kreeg gewoon een black-out tijdens de examens en haalde slechte cijfers. Mocht 6vwo dus overnieuw doen
Oud 31-03-2004, 20:13
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ben nog niet gezakt (gelukkig) maar als ik zak dan zak ik op mijn talen (heb al een onvoldoende binnen voor Duits 1, Frans 1 komt eraan en Engels moet ik nog afwachten, is hopelijk voldoende)
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 01-04-2004, 09:11
tiram
Avatar van tiram
tiram is offline
Mijn vriend is echt op een klotemanier gezakt...
Hij had op economie en geschiedenis net zo'n onvoldoende gehaald, dat hij voor geschiedenis gemiddeld een 5,4444 stond. (twee onvoldoendes dus, economie was zowieso onvoldoende)
Bij geschiedenis moest je bij een vraag PPR (politieke partij radicalen) invullen. Hij had PPK ingevuld. Dat is fout gerekend. Die vraag scheelde 1 tiende. Dus hij is gewoon op 1 letter gezakt! Hoe frustrerend is dat...

Maargoed, hij doet nu wel de opleiding die hij wou, hij probeert dit jaar alsnog geschiedenis te halen, zodat hij ook zijn havodiploma krijgt...
__________________
marit. 18 jaren. 1730 mm. blauwe ogen. "rood". nadenkend. betrouwbaar. dromerig. heus lief. soms ook niet. vaak vrolijk. vaak niet. gewoon, 'n mens.
Oud 01-04-2004, 09:26
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Toen ik eindexamen HAVO (nieuwe stijl) deed in 2002, had ik het jaar daarvoor al Wiskunde A1 afgerond met een 5,4 (dat helaas naar een 5 werd afgerond ). Ik ben zelf over het algemeen erg slecht in de exacte vakken, en aangezien ik ook verplicht Economie-1 had, had ik min of meer al verwacht dat ik daar waarschijnlijk op zou zakken. En ik ben er toen ook op gezakt; het was balen, want ik was toen op 2 tiende punt gezakt ofzo (ik weet het ook niet meer helemaal). Toen heb ik herexamen gedaan, en toen had ik het gelukkig wel gehaald.

Leuk is het niet, om te zakken, maar je bent op de een of andere manier nog blijer als je na je herexamen slaagt.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 01-04-2004, 11:09
Verwijderd
Citaat:
Severus schreef op 01-04-2004 @ 10:26 :
Toen ik eindexamen HAVO (nieuwe stijl) deed in 2002, had ik het jaar daarvoor al Wiskunde A1 afgerond met een 5,4 (dat helaas naar een 5 werd afgerond ). Ik ben zelf over het algemeen erg slecht in de exacte vakken, en aangezien ik ook verplicht Economie-1 had, had ik min of meer al verwacht dat ik daar waarschijnlijk op zou zakken. En ik ben er toen ook op gezakt; het was balen, want ik was toen op 2 tiende punt gezakt ofzo (ik weet het ook niet meer helemaal). Toen heb ik herexamen gedaan, en toen had ik het gelukkig wel gehaald.

Leuk is het niet, om te zakken, maar je bent op de een of andere manier nog blijer als je na je herexamen slaagt.
Als je een herexamen hebt, dan ben je niet gezakt. Dan heb je gewoon een her.
Oud 01-04-2004, 11:10
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Coconut schreef op 01-04-2004 @ 12:09 :
Als je een herexamen hebt, dan ben je niet gezakt. Dan heb je gewoon een her.
Nou en? Ik was voor een korte periode gezakt geweest...
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 01-04-2004, 11:52
Verwijderd
Mijn ex is vorig jaar gezakt.
Hij was echt heel hard genaaid om het zo maar lomp te zeggen.
Mijn vader overleed in maart en toen was de crematie op de dag dat hij een toets had. Ik had tegen hem gezegd dat hij gewoon die toets moest maken als hij die niet mocht missen. Maar die man had gezegd dat hij gewoon kon gaan en dat dat niet ten koste zou gaan van zn herkansing.
Toen was hij dus meegeweest, bleek later dat het wel tenkoste ging van zn herkansing etc.. Die man zoiets van: dan had je niet moeten gaan.

En hij was heel erg ziek geworden daarna. (op mijn verjaardag gebeurde dat) Hij kon echt niets meer en had zoveel pijn. Echt zielig. En al die toetsen heeft ie dus een 1 voor gehad.. En hij heeft dus ook niet kunnen tekenen voor zn cijfers..
Oud 01-04-2004, 12:49
Jarahh
Avatar van Jarahh
Jarahh is offline
Citaat:
tiram schreef op 01-04-2004 @ 10:11 :
Bij geschiedenis moest je bij een vraag PPR (politieke partij radicalen) invullen. Hij had PPK ingevuld. Dat is fout gerekend. Die vraag scheelde 1 tiende. Dus hij is gewoon op 1 letter gezakt! Hoe frustrerend is dat...
Toch wel een cruciale letter...
__________________
Why keep your right to remain silent? - Loesje-
Oud 01-04-2004, 13:13
Verwijderd
Citaat:
tiram schreef op 01-04-2004 @ 10:11 :
Hij had PPK ingevuld. Dat is fout gerekend. Die vraag scheelde 1 tiende. Dus hij is gewoon op 1 letter gezakt! Hoe frustrerend is dat...
Nou, frustrerend is het wel, maar het is gewoon PPR en niet PPK - en dat weet ik zelfs nog, dus ik denk dat dat een vraag is die je gewoon had moeten weten. Het is lullig, maar het is wel zijn eigen schuld denk ik.
Oud 01-04-2004, 13:18
Lauwra
Lauwra is offline
Yup..heel vervelend allemaal
Ik heb dit Jaar Examen
__________________
:D
Oud 01-04-2004, 19:24
tiram
Avatar van tiram
tiram is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 01-04-2004 @ 14:13 :
Nou, frustrerend is het wel, maar het is gewoon PPR en niet PPK - en dat weet ik zelfs nog, dus ik denk dat dat een vraag is die je gewoon had moeten weten. Het is lullig, maar het is wel zijn eigen schuld denk ik.
Naja hij is wel dyslectisch...
__________________
marit. 18 jaren. 1730 mm. blauwe ogen. "rood". nadenkend. betrouwbaar. dromerig. heus lief. soms ook niet. vaak vrolijk. vaak niet. gewoon, 'n mens.
Oud 01-04-2004, 19:36
DreamFlyer
DreamFlyer is offline
Ik ben nog niet gezakt...
__________________
:evil: I'm evil !!! :evil:
Oud 02-04-2004, 07:20
eNiBaS
eNiBaS is offline
Vorig jaar had ik een her voor Natuurkunde. Ik wist na de examens ook zeker dat ik of definitief was gezakt of een her had. Want wiskunde was sowieso onvoldoende en natuurkunde volgens mijn berekeningen ook. Scheikunde zat op het randje.
Op de dag van de uitslag ben ik met een vriendin nog ff een ijsje gaan eten, omdat ik het thuis niet meer uithield. Op het moment dat we naar huis wilden fietsen kwam ik mijn mentor tegen op de fiets!! We waren hem al voorbij toen hij mij terug riep. Hij vond het zo lullig om me eerst vriendelijk gedag te zeggen en om me dan een paar minuten later op te bellen met het slechte nieuws.
Gelukkig ben ik met de her wel geslaagd!!
Oud 03-04-2004, 22:11
Saltwater
Avatar van Saltwater
Saltwater is offline
Eerste keer VWO examen (twee jaar geleden) 3 onvoldoendes in mn profieldeel: Geschiedenis, Duits en Wiskunde.

Tweede keer VWO examen alle vakken voldoende. Kwestie van beter je best doen
Oud 03-04-2004, 22:18
Liss
Avatar van Liss
Liss is offline
Citaat:
YPrue schreef op 31-03-2004 @ 20:34 :
Ik ben gelukkig nog nooit gezakt.
Ik ook niet. Lijkt me wel erg rot om te zakken op een tiende ofzo.. dan baal je wel
__________________
Everything should be made as simple as possible, but not simpler.
Ads door Google
Oud 04-04-2004, 21:17
Verwijderd
Citaat:
tiram schreef op 01-04-2004 @ 20:24 :
Naja hij is wel dyslectisch...
Ja, kijk dan wordt het wat anders... dat is inderdaad wél vervelend!
Oud 09-04-2004, 13:24
jinx
Avatar van jinx
jinx is offline
Citaat:
Sirenie schreef op 31-03-2004 @ 20:36 :
Voor mn rijexamen. Verder nog nooit, gelukkig
voor mij hetzelfde
__________________
He who goes to bed with itchy but, wakes up with smelly finger.
Oud 09-04-2004, 14:49
L1
Avatar van L1
L1 is offline
ik ben niet gezakt, maar wel al eens blijven zitten...dus de druk is er wel
__________________
No intensity, no victory
Oud 09-04-2004, 15:16
Verwijderd
ik ga waarschijnlijk zakken.

maar dat mag ik nog van niemand denken.
Oud 09-04-2004, 17:43
JantjePietje
JantjePietje is offline
Ik ben vorig jaar gezakt, nadat ik drie maanden voor het examen half verkreukeld in het ziekenhuis lag. Ik wist nog wel drie vakken te halen namelijk Geschiedenis, Nederlands en Engels. De rest is gereserveerd voor dit jaar.
Oud 09-04-2004, 18:47
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
~~dolce~~ en ik:

nee, we zijn nog niet gezakt, nog niet (naja, ~~dolce~~ haalt het ook allemaal gewoon hoor!)
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 11-04-2004, 16:55
DiaNNe>!!!
DiaNNe>!!! is offline
Citaat:
WooF schreef op 09-04-2004 @ 16:16 :
ik ga waarschijnlijk zakken.

maar dat mag ik nog van niemand denken.
dat zegt iedereen ook tegen mij...! : "dat kun je nu nog niet weten!"

nou wel dus..
__________________
I Woke Up This MorniNg And NobOdy Is GoNna BriNg Me DoWn ToDaY!
Advertentie
Oud 11-04-2004, 17:28
Northern Lights
Northern Lights is offline
ik ben gelukkig nog nooit voor iets gezakt *ff afkloppen
Oud 11-04-2004, 17:37
Dr HenDre
Avatar van Dr HenDre
Dr HenDre is offline
Citaat:
Northern Lights schreef op 11-04-2004 @ 18:28 :
ik ben gelukkig nog nooit voor iets gezakt *ff afkloppen
northern lights 0wnen
Oud 18-04-2004, 14:22
Marcus
Marcus is offline
Ik ben vorig jaar gezakt op natuurkunde, ik moest een 5,5 halen en had een 5,3. Dus een herkansing gedaan maar dat werdt een 3,2 omdat er veel vragen waren over het 3e jaar, en net over een periode waarin de docent natuurkunde ziek was (dat was een periode van 3 maand, verder geen vervanger gehad). Dus dat was kloten maar dit jaar gaat het wel lukken denk ik
__________________
Wat een kut-topic...
Oud 20-04-2004, 11:02
iRoy
Avatar van iRoy
iRoy is offline
Citaat:
mosterd schreef op 31-03-2004 @ 20:29 :
wie is wel eens gezakt? en door welke vak(ken)?
Ik, vorig jaar. Voor de HAVO. En wel op deze vakken:

Economie 1,2
Wiskunde A 1,2
Maatschappijleer
Nederlands

Allemaal een 5 ¬¬ En Maatschappijleer zelfs een 5.4... Dus door 1/10e punt ben ik gewoon gezakt xD
__________________
Too many freaks, not enough circuses...
Oud 20-04-2004, 13:13
L1
Avatar van L1
L1 is offline
ik wil niet veel zeggen, maar volgens mij was je met maatschappijleer voldoende nog gezakt. Dit jaar maar slagen dan
__________________
No intensity, no victory
Oud 22-04-2004, 11:13
Verwijderd
Citaat:
L1 schreef op 20-04-2004 @ 14:13 :
ik wil niet veel zeggen, maar volgens mij was je met maatschappijleer voldoende nog gezakt.
Yup, er mogen maar twee onvoldoendes, geen drie.
Oud 26-04-2004, 16:24
very drunk driver
Avatar van very drunk driver
very drunk driver is offline
ik had een onvoldoende voor mijn scheikunde 4.1 en een 4.7 voor natuurkunde 1,2 die ik ophaalde tot een 5.1 allebei in het profiel deel

MAAR ik kan je aanraden de avondopleiding te doen dan hoef je maar 1 vak te doen en dan heb je alsnog je diploma. hoef je maar 6 uur per week naar school en kun je je volledig storten op dat vak slim hé
__________________
haast je niet, we komen toch allemaal tegelijk aan bij nieuwjaar
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Gezakt vwo, nu vavo!
Sjef19
3 19-06-2011 18:06
VWO slaag/zak-voorwaarden?!
simone87
17 31-05-2005 09:03
Algemene schoolzaken Gymnasiast ten onrechte gezakt
Gatara
46 02-02-2004 17:51
De Kantine gezakt voor theorie
Verwijderd
24 29-06-2003 00:23
Eindexamens 2003 omgaan gezakt
very drunk driver
10 23-06-2003 00:21
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap pimmetje zakt
maantje_2
2 23-03-2002 13:51


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:29.