Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2004
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-05-2004, 19:41
anjali
anjali is offline
Hai Hai!

Nou degene die Frans 1,2 hebben zijn jullie een beetje voorbereid? En vertel is wat gaan jullie morgen en natuurlijk woendsdag ochtend doen?

Ik ga nu voor de laatste keer oefenen met 2003 II. Dat doe ik altijd in twee dagen 2 keer 1 uur en een kwartier dus morgen ook. En woensdag ga ik uitslapen en misschien een dvd opzetten en een ijsje eten en dan om 12.30 vertrekken. Want zoals jullie weten: WOENSDAG 13.30-16.00 FRANS 1,2.

Zoals jullie lezen ik ga dus aardig ontspannen naar dat examen toe, maar het blijft spannend brrrrr........zometeen weet ik ineens niet meer hoe ik het moet lezen, of heb ik geen zin meer! aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh....
Blijf positief: zucht moet goed komen...

En hoe zit het met jullie?

Kus Kus Anjali.

Veel Succes Allemaal!
Advertentie
Oud 17-05-2004, 19:42
Verwijderd
Ik hoef maandag gelukkig pas aan de bak

en deze gaat niet lang openblijven denk ik
Oud 17-05-2004, 19:46
anjali
anjali is offline
hoezo niet?

En ik weet ook wel dat niet iedereen overmorgen moet, maar het begint officieel overmorgen.

En ik dacht misschien kunnen we elkaar vertellen wat we de dagen er voor doen
Oud 17-05-2004, 19:49
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb woensdag m&o en dat ik gelukkig het vak waar ik het minst zenuwachtig voor ben. Ik ga morgen achter elkaar een heel oefenexamen doen om te zien hoe ik in de tijd zit, of ik door moet werken of alle tijd heb en om te kijken of ik me zo lang nog kan concentreren. Verder ga ik samengevat nog even doorlezen en eventueel nog wat dingetjes nazoeken in mijn gewone boek als ik echt iets nog wil weten. Verder op tijd naar bed en woensdagochtend ook nog wat doen want anders ligt mijn planning helemaal in de soep. Verder ga ik op tijd weg van huis zodat ik ook lopend nog op tijd kan komen en dan moet het goedkomen
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 17-05-2004, 20:01
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
succes!

Ik mag dinsdag pas, met gs. Daar heb ik nog niet echt voor geleerd maar dat komt wel goed
Oud 17-05-2004, 20:32
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 17-05-2004 @ 20:42 :
en deze gaat niet lang openblijven denk ik
In principe hebben we al een topic over voorbereidingen van de examens, maar deze mag toch openblijven.

Een tijdje terug werd er een succes-wens-topic gesloten met de mededeling dat die vlak voor de examens pas mocht.
Bij deze is dit dus een succes-wens-topic.
Ook mag je er de 1 of 2 dagen voor je examens in beschrijven, zoals de topicstarter de topic bedoelde.
Ik pas de titel dan ook iets aan.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 17-05-2004, 20:32
nienie
Avatar van nienie
nienie is offline
Nog 6 dagen, en dan...Start! M&O heb ik gelukkig niet meer, dus ik kan lekker relaxed beginnen met Nederlands volgende week!
Oud 17-05-2004, 20:34
the tourist
the tourist is offline
Citaat:
anjali schreef op 17-05-2004 @ 20:41 :
Ik ga nu voor de laatste keer oefenen met 2003 II. Dat doe ik altijd in twee dagen 2 keer 1 uur en een kwartier dus morgen ook. En woensdag ga ik uitslapen en misschien een dvd opzetten en een ijsje eten en dan om 12.30 vertrekken. Want zoals jullie weten: WOENSDAG 13.30-16.00 FRANS 1,2.
Voor de havo? Want Frans 1,2 is gelukkig pas 3 juni voor het vwo. Mijn eerste examens zijn gelukkig pas maandag, de 24e. Nederlands en biologie...
Oud 17-05-2004, 20:34
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik heb over precies een week m'n eerste examen. Woensdag is al wel M&O, maar dat heb ik gelukkig niet.
M'n eerste examens in maandag: Nederlands en daarna dinsdag: geschiedenis.

En iedereen natuurlijk ontzettend veel succes!!
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 17-05-2004, 21:06
zus
Avatar van zus
zus is offline
Maandag heb ik aardrijkskunde en verzorging, dinsdag nederlands en geschiedenis en woensdag alleen biologie (wordt nog moeilijk) en dan de week erop weer op woensdag engels en weer nederlands..

Succes iedereen!
__________________
Dare to fly!
Oud 17-05-2004, 21:42
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 17-05-2004 @ 21:34 :
Ik heb over precies een week m'n eerste examen. Woensdag is al wel M&O, maar dat heb ik gelukkig niet.
M'n eerste examens in maandag: Nederlands en daarna dinsdag: geschiedenis.

En iedereen natuurlijk ontzettend veel succes!!
ik ook, dinsdag heb ik helaas ook wiskunde
het begint nu toch af en toe al wel een beetje te kriebelen
Oud 18-05-2004, 08:17
angel-nieke
angel-nieke is offline
ik begin dinsdag maar de 2 dagen ervoor... zondag feest van me oma dus dan doe k nix en maandag nog geschiedenis... (daar begin ik dinsdag mee) en dinsdag wel vroeg op.... half 8 de bus denk k zo....

suc6 iedereen!!!
Oud 18-05-2004, 09:36
Bamboo
Avatar van Bamboo
Bamboo is offline
Over een week begin ik pas met Geschiedenis, dus ik heb gelukkig nog wel even de tijd (die tijd heb ik dan ook hard nodig).

Op de dag van m'n examen zelf ga ik waarschijnlijk niet meer leren, anders word ik te gestressed. Een keertje overkijken hoogstens, dan blijft bij mij meestal het meeste hangen.
Oud 18-05-2004, 09:59
tikmaarwat
tikmaarwat is offline
ik heb maandag mijn eerste was echt totaal niet zenuwachtig... ik doe gwoon voor het examen een half uurtje leren dan komt het wel goed... hoop ik.. en heb afgelopen week ook iedere dag 2 uur geleerd dus....

gegroet
Oud 18-05-2004, 10:34
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Ik heb morgen muziek, en dat is toch wel een van de examens waar ik het meest bang voor ben. Niet dat ik slecht sta ofzo, maar ik vind de manier van vragen zo moeilijk...
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 18-05-2004, 10:51
Verwijderd
Ik heb a.s. maandag mijn eerste examen, Nederlands.

Ben al druk aan het leren, komt wel goed denk ik zo. (En ik hoop dat als ik dat vaak genoeg zeg, ik er ook daadwerkelijk rustig onder blijf )
Mijn ouders werken allebei op maandag, dinsdag en donderdag, dus het is lekker rustig thuis, ik kan mn eigen gang gaan. Morgen is mn moeder weer thuis, dan moet ik iets harder aan het werk, anders wordt ze boos

Succes allemaal met de examens en rustig blijven, dan komt het wel goed!
Oud 18-05-2004, 12:25
justlikeme!
justlikeme! is offline
ik hoef volgende week maandag pas, maar ik zie het helemaaal niet zitten ... ik zie echt op tegen engels, duits en economie... geschiedenis is denk ik wel te doen, en biologie en nederlands ook wel.. hoop ik... maar bah... als ik maar ga slagen
Oud 18-05-2004, 12:51
cyntha
Avatar van cyntha
cyntha is offline
Ik heb vorig jaar al examen gedaan. Maar wil iedereen even heel erg veel succes wensen!!
Ads door Google
Oud 18-05-2004, 12:59
LiL_DrOppY16
LiL_DrOppY16 is offline
Bluggh..k heb maandag me eerste examen van handel/administratie....t zal wel niet zo moeilijk wezen! alleen k heb r nog niets aan gedaan ! k heb net een samenvatting gemaakt dat t leren wat makkelijker maakt...daar ga k dan maar eens mee beginnen!!
__________________
LiFe iS sHiT aNd ThAn YoU DiE, sO fUcK tHiS wOrLd AnD LeTs GeT HiGh!!
Oud 18-05-2004, 13:10
Liss
Avatar van Liss
Liss is offline
Dinsdag moet ik beginnen, met geschiedenis.
Ben gister eindelijk begonnen met het leren van mijn examens, maar dat gaat wel lukken. Zit het iig nog vers in mn hoofd als ik examen heb
Verder iedereen succes die examen moet doen
__________________
Everything should be made as simple as possible, but not simpler.
Oud 18-05-2004, 13:34
Freestyler*
Freestyler* is offline
Morgen beginnen > m&o
ik ga dus straks (vanavond enzo) en morgenochtend even leren en dan moet het zo maar
__________________
I love dr Phil :D
Oud 18-05-2004, 13:52
Sparkle.
Avatar van Sparkle.
Sparkle. is offline
Begin ook morgen met M&O, en de stress komt nu toch wel een beetje naar boven gekropen... Ieehhh haha.
Het meest zie ik op tegen Wisk, en Economie...
Maar over precies een maand heb ik dan wel officieel mijn diploma in handen

Maar aan iedereen die ook aan de bak moet: Veel succes!!!
__________________
No Limits. No Compromises. She is an original.
Oud 18-05-2004, 13:53
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 17-05-2004 @ 20:49 :
Ik heb woensdag m&o en dat ik gelukkig het vak waar ik het minst zenuwachtig voor ben. Ik ga morgen achter elkaar een heel oefenexamen doen om te zien hoe ik in de tijd zit, of ik door moet werken of alle tijd heb en om te kijken of ik me zo lang nog kan concentreren. Verder ga ik samengevat nog even doorlezen en eventueel nog wat dingetjes nazoeken in mijn gewone boek als ik echt iets nog wil weten. Verder op tijd naar bed en woensdagochtend ook nog wat doen want anders ligt mijn planning helemaal in de soep. Verder ga ik op tijd weg van huis zodat ik ook lopend nog op tijd kan komen en dan moet het goedkomen
sluit ik me voor 100% bij aan. vanmiddag nog een paar examenopgaven maken, vanavond relaxen, dvd kijken ofzo, morgenochtend rond een uurtje of 9 eruit, 's ochtends even iets aan gs doen (denk gezagsdragers), dan nog even de hooooognodige dingen voor m&o nakijken en misschien nog een kleine aanpassing in mn grm-bestanden maken, en dan.......... naar school

begint nu wel een beetje te kriebelen hoor, ook al hoef ik voor m&o maar een 3,4 te halen.... toch 't idee...

iedereen heel veel succes!!!!!
Oud 18-05-2004, 14:16
funkypunk
Avatar van funkypunk
funkypunk is offline
m&o
waaaah, nou ja, een 3.8 is genoeg en een makkelijk opwarmertje, maar dan moet ik nu nog wel even gaan leren
__________________
nooit meer
Oud 18-05-2004, 15:29
Verwijderd
Citaat:
funkypunk schreef op 18-05-2004 @ 15:16 :
m&o
waaaah, nou ja, een 3.8 is genoeg en een makkelijk opwarmertje, maar dan moet ik nu nog wel even gaan leren
oe jij hebt geluk, ik moet een 5,1 halen. Dus nog best stress. Net maakte ik het examen van 2002 en ik zit helemaal in de stress omdat ik niet veel goed had

Maar ik hoop dat ik morgen veel geconcentreerder ben en dat de vragen te doen zijn en in mijn straatje liggen
Advertentie
Oud 18-05-2004, 15:54
SSER
Avatar van SSER
SSER is offline
Zenuwachtig als ik weet niet wat
__________________
nee ik geen ss'er is.
Oud 18-05-2004, 16:03
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 18-05-2004 @ 16:29 :
oe jij hebt geluk, ik moet een 5,1 halen. Dus nog best stress. Net maakte ik het examen van 2002 en ik zit helemaal in de stress omdat ik niet veel goed had

Maar ik hoop dat ik morgen veel geconcentreerder ben en dat de vragen te doen zijn en in mijn straatje liggen
Geluk? Daar heb je dan wel 3 jaar voor gewerkt zeg!
Ik heb zelf ook genoeg aan een 3, maar ik wil gewoon een 7 natuurlijk. Dat laatste hoop ik ook wel, want voor 2003 2 had ik maar een 6je
__________________
I love dr Phil :D
Oud 18-05-2004, 22:24
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Ik wil niet
Ik kan dat kutmuziek echt niet

Maarja, nu wel weer genoeg gepessimist ik ga slapen.
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 19-05-2004, 09:40
kaarinetjuh
Avatar van kaarinetjuh
kaarinetjuh is offline
ik moet maandag ook pas, duits1,2
Maar ik ben zenuw8iggggggg, echt niet goed
__________________
Dream as you'll live forever, live as you'll die today
Oud 19-05-2004, 09:51
Verwijderd
Veel succes allemaal!!
Oud 19-05-2004, 09:58
Verwijderd
succes iedereen!
Oud 19-05-2004, 10:29
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
voor de fa12 mensen, good luck!!
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 19-05-2004, 10:39
Verwijderd
en ook voor de M&O mensen die over twee uur moeten beginnen.
succes!
Oud 19-05-2004, 10:50
sdekivit
sdekivit is offline
moet maandag ook beginnen --> eerst duffe teksten nederlands en alsof het nofg niet errug genooeg is daarna nog biologie.

iig veel succes die dit ook hebben (en de anderen natuurlijk ook )
Oud 19-05-2004, 10:53
FoxyRoxy
Avatar van FoxyRoxy
FoxyRoxy is offline
Allemaal heel veel succes!
Oud 20-05-2004, 12:44
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
maandag duits, aaaaaaaarhgggggg!! ben echt supergestresst aan het worden, echt niet goed dit...
__________________
Dit is een coole sig.
Ads door Google
Oud 20-05-2004, 14:35
Verwijderd
TS, zou je es niet zo ontzettend spastisch kunnen doen, asjeblieft? ik word er echt doodmoe van.

goed. ontopic: de dagen voor het examen heb ik niets meer gedaan, omdat ik dan ongeconcentreerd op het examen zou zitten. heb afleiding gezocht, en even niets gedaan. en dat ging hartstikke goed, want mn examen ging toppie
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie te lieve broer, verlatingsangst
vleesstreepje40
6 12-10-2011 20:53
Psychologie Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #163
Eend
466 29-05-2011 10:56
De Kantine Wie vind je de mooiste man/vrouw die je vandaag gezien hebt? En wat deed je toen?
Rodion
309 03-10-2006 22:35
Verhalen & Gedichten Winnaar verhalenwedstrijd: Slimmer investeringsplan
Een Tweeling
20 21-07-2004 22:54
Verhalen & Gedichten Nep
Inferno
3 25-06-2004 18:54
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: Slimmer investeringsplan.
Verwijderd
0 03-06-2004 20:43


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:44.