Oud 08-03-2006, 16:12
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Mijn printer doet het niet... Zo vreselijk ergerlijk Ik moet een belangrijke brief uitprinten
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Advertentie
Oud 08-03-2006, 16:17
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
kwor gek
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 08-03-2006, 16:25
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Sommige mensen... Zet iemand een kamer op kamernet van 16m2 voor 250 euro, ik reageer daarop. Bel ik hem vervolgens voor een afspraak, vertelt hij me dat de kleinste kamer 250 euro kost (10m2) en de grootste kamer 16m2 is (€350). Handig, dat hij dat er niet gewoon even bij kan zetten.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 08-03-2006, 16:55
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 08-03-2006 @ 17:25 :
Sommige mensen... Zet iemand een kamer op kamernet van 16m2 voor 250 euro, ik reageer daarop. Bel ik hem vervolgens voor een afspraak, vertelt hij me dat de kleinste kamer 250 euro kost (10m2) en de grootste kamer 16m2 is (€350). Handig, dat hij dat er niet gewoon even bij kan zetten.
pffff lekker dan
Sowieso, als je via kamernet reageert moet je toch geld betalen? Lullig
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 08-03-2006, 16:58
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 08-03-2006 @ 17:55 :
pffff lekker dan
Sowieso, als je via kamernet reageert moet je toch geld betalen? Lullig
Uhu. Nu is dat nog geen 80 cent, dus ook niet het einde van de wereld, maar die zal nog wel meer loze reacties krijgen.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 08-03-2006, 17:36
Moustache
Avatar van Moustache
Moustache is offline
pff ik ben best wel een lulletje op sommige momenten
__________________
Guitarred and feathered
Oud 08-03-2006, 18:15
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Ik krijg een steeds grotere hekel aan school. Alles is zo verdomd saai, nergens doe ik nog ècht mijn best voor omdat ik het leuk of moeilijk vind. Ik vind niets meer interessant, mijn motivatie lijkt totaal geweken te zijn. Ooit was dat nog wel leuk, dan kon ik schrijven onder de les, maar een writer's block is dan niet echt prettig.

En dan heb je daarnaast ook nog mijn klas. Alsof daar iets leuk aan is. (Oké, wel twee vijfentwintigste.) De helft van de rest heeft een hekel aan me, minstens; de andere helft staat neutraal tegenover me. Lachen.

En oh, dan heb je nog één meisje. Ze lijkt te proberen om binnen te dringen tussen mijn twee beste vriendinnen en mij; ze vindt ons erg aardig, geloof ik. Ze hangt aan ons. Ik vind het vervelend. Zò vervelend. Ze loopt ons de hele tijd achterna, komt bij ons zitten in de pauzes, doet alsof ze weet waar we het over hebben.

En ik vind mezelf nu klinken als een ontzettende trut. Ik blijf proberen om zo aardig mogelijk tegen haar te doen, maar als zij dan doet alsof ze m'n allerallerallerbeste vriendin is, wordt dat moeilijk. Ik mag haar niet zo. Zacht uitgedrukt. En nu het al niet zo goed gaat met m'n ene vriendin, is het vooral erg prettig als zij er de hele tijd bij komt zitten. Hoe kunnen we dan ooit normaal praten?

Ik ben alles zat. Alles helemaal, totaal zat. Alles mag oprotten.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 08-03-2006, 18:20
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
@ Roosje: Wat vinden je vriendinnen van dat meisje dan? Heb je daar wel eens met ze over gepraat? Natuurlijk is dat wel een moeilijk onderwerp op aan te snijden maar misschien vinden ze haar ook niet zo aardig.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 08-03-2006, 18:33
Verwijderd
Oud 08-03-2006, 18:41
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Tink* schreef op 08-03-2006 @ 19:20 :
@ Roosje: Wat vinden je vriendinnen van dat meisje dan? Heb je daar wel eens met ze over gepraat? Natuurlijk is dat wel een moeilijk onderwerp op aan te snijden maar misschien vinden ze haar ook niet zo aardig.
Ja, daar hebben we het vaak genoeg over, maar zij mogen haar ook niet.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 08-03-2006, 18:49
Verwijderd
Domme ouders. Dacht ik net dat we het uitgepraat hadden, beginnen ze over alles weer opnieuw. Ik dacht dat ze er vrede mee hadden, maar nu zeggen ze weer dat ze vinden dat ik ermee op moet houden. Ik wil niet meer. Ik weet heus wel dat ze het beste voor mij willen, maar hier voel ik me ook niet zo geweldig over. Op mijn 25ste zal ik ze zeker wel bedanken. Pech! Alsof dat wat uitmaakt nu? Ik voel me al slecht en als er dan ook nog dat gezeur van hen bij komt...
Ze zeggen wel dat ze me niet verkeerd vinden, maar ondertussen vinden ze toch dat ik er véél ste jong voor ben en dat ik maar gewoon er mee op moet houden en dingen moet doen die voor mijn leeftijd geschikt zijn. En ik mag mijn eigen fouten maken, maar niet als ik er te jong voor ben.
...
Ik geloof dat ik het toch nodig heb.

edit: Ohja, en waarom stinkt het op mijn kamer naar kots?
Oud 08-03-2006, 18:56
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Fuck.. Ik dacht echt dat het goed ging en dat alles goed zou komen, maar nu Het komt gewoon niet goed, in ieder geval niet zolang ik daar zelf niet eens in geloof..
Oud 08-03-2006, 18:57
Verwijderd
"Belt u met KPN?"
"Nee."
"Oh. Wat heeft u dan?"
"UPC."
"Oh. U belt via UPC?"
"Ja."
"Oh. Heeft u een mobiele telefoon?"
"Ja."
"Heeft u een bundel of een prepaid?"
"Een bundel."
"Oh. U heeft een bundel?"
"Ja."
"Belt u wel eens boven uw bundel?"
"Nee."
*kijkt verbaasd* "Oh. U belt nooit boven uw bundel?"
"Nee."
"Oh. Nou dan kan ik niets voor u betekenen."

En toen ging ze weg (ze was van Tele2, daar had ze iig een jas van aan). Was best grappig.
Oud 08-03-2006, 19:07
Verwijderd
Ik weet ook nooit wat ik wil. Laatste tijd weinig op school geweest, teamleider zei vanochtend dat ik even bij hem langs moest. Daarna had ik tentamen, maar ik was afgeleid, bang wat de teamleider zou gaan zeggen. Bleek dat ie alleen maar wilde dat ik me een keer vroeg zou melden want dat moest nog.

aan de ene kant mooi natuurlijk, maar fuck zeg, ziet ie dan niet dat ik het moeilijk heb? Het is zijn taak om te controleren of ik de lessen volg en zo niet, waarom niet.

Alles is te veel nu.

Gelukkig morgen naar hem, even klein zijn in zijn armen. Wilde dat ik hem alles kon vertellen, maar dat kan ik niet dat wil ik niet. Als ie me alleen maar vasthoudt gaat het al beter.

Ik weet het:
Silence is not the way
we need to talk about it
Oud 08-03-2006, 19:19
Roadrunner
Avatar van Roadrunner
Roadrunner is offline
niets om naar uit te kijken
yeah
__________________
droeftoeter
Oud 08-03-2006, 19:36
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Ik heb nieuwe kleren en ik word mijn eetaanvallen zat.

En ik wil hier weg. Gewoon, alleen maar weg. Ik ben de GODVERGETEN WINTER ZAT. Ik wil dat het zomer is, ik wil naar zee, ik wil even uitwaaien, even die hele klotezooi hier kunnen vergeten.

En dat terwijl het allemaal wel meevalt.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 08-03-2006, 19:51
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Zullen we democratisch gaan stemmen en dan de winter wegstemmen?
Ik denk dat ik dat de meesten wel meekrijg.

Op naar de lente.
Oud 08-03-2006, 19:57
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Roosje schreef op 08-03-2006 @ 19:41 :
Ja, daar hebben we het vaak genoeg over, maar zij mogen haar ook niet.
Hmmm, het is wel cru hoor maar waarom zeggen jullie dat dan niet gewoon. Wel een beetje subtiel. Ik weet niet hoor, misschien dat iets zou helpen want zo is het ook niet leuk voor jullie.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Ads door Google
Oud 08-03-2006, 20:01
Verwijderd
Ik voel me 1. uitermate vervelend 2. dom 3. het gaat niet op school 4. ik heb last van verregaande faalangst en 5. ja, dat is een gelijke stand tussen verschillende problemen.
Oud 08-03-2006, 20:14
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Waarom mag je niet quoten in een dicht topic? Als ik toch wil copy-en en dat dan in dit topic wil paste-en, dan is dat toch mijn zorg...
Maar goed, misschien maar beter ook. Gewoon niet meer over hebben, struisvogelpolitiek. Dan hoef ik er tenminste niemand mee lastig te vallen. Zakt vanzelf weg.
Ik kreeg echt heel snel een heel aardig mailtje terug van mijn stagebegeleidster; eindelijk heb ik een keer het idee dat ze snapt wat mijn stijl van werken is. En ik heb lang zitten typen, maar nu zijn de achterstallige verslagen af. Finished!

Ik ben helemaal fan van dat muziekje van de Bravia-reclame...
En ik mis vriendje, maar daar mag ik niet over zeuren.
Oud 08-03-2006, 20:18
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Tink* schreef op 08-03-2006 @ 20:57 :
Hmmm, het is wel cru hoor maar waarom zeggen jullie dat dan niet gewoon. Wel een beetje subtiel. Ik weet niet hoor, misschien dat iets zou helpen want zo is het ook niet leuk voor jullie.
Omdat de meeste mensen haar al niet mogen en ze begint nu net het gevoel te krijgen dat ze "vriendinnen" krijgt en we willen haar niet kwetsen. Kort samengevat. Al kan het echt de spuigaten uitlopen, dat is eerder gebeurd.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 08-03-2006, 20:38
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Roosje schreef op 08-03-2006 @ 21:18 :
Omdat de meeste mensen haar al niet mogen en ze begint nu net het gevoel te krijgen dat ze "vriendinnen" krijgt en we willen haar niet kwetsen. Kort samengevat. Al kan het echt de spuigaten uitlopen, dat is eerder gebeurd.
Mja, lastig. Hopelijk loopt alles allemaal goed.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 08-03-2006, 20:47
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 08-03-2006 @ 19:57 :
*knip*
__________________
I like my new bunny suit
Oud 08-03-2006, 20:53
cagie
Avatar van cagie
cagie is offline
Ben het zo zat dat ik steeds zo moe ben. Het is nu al een aantal weken zo en begin er echt genoeg van te krijgen... Wilde eigenlijk vanavond naar een feestje maar na de hele dag op de universiteit te zijn geweest heb ik gewoon helemaal geen energie meer over. Dus dan maar vroeg naar bed. Wil morgen ten slotte wel mijn college volgen en verder werken aan mijn project. Anders kan ik morgen weer mijn ogen niet open houden...
Oud 08-03-2006, 21:08
Verwijderd
Advertentie
Oud 08-03-2006, 21:28
Verwijderd
Bah, ik WIL morgen niet naar school.

Maar ik moet, dat is nou juist het probleem. Elke dag sleep ik me erheen. Ik zou niets liever willen dat de hele dag kunnen slapen, weg van het hele rotzooitje.
Oud 08-03-2006, 21:45
Verwijderd
ok, te weinig gedaan vandaag en dat geeft me geen goed gevoel. Morgen beter zal ik dan maar zeggen. En ik moet echt zorgen dat ik 's morgens wakker word. Ik wil zo graag op kamers, maar zo kan dat niet, dan gaat mijn school eraan. Nouja, hopelijk helpt het dat ik nu mijn metalen wekker weer heb ingeschakeld. Ik zie het morgen wel.
Oud 08-03-2006, 21:48
Fingon
Avatar van Fingon
Fingon is offline
Ik ben pissig want ik heb superhard voor Natuurkunde herkansing geleerd, ben ik ziek en mag ik hem niet inhalen , ik moet opeens 45€ betalen voor een weekend met mijn orkest waarvan ik duidelijk gezegd had dat ik niet mee ging.
Ik ben verliefd op een meid van skien,vind haar hardstikke leuk, maar durf 't niet te zeggen *verlegen*
Ik ben beetje verdrietig want er wordt beetje ana me getrokken door 2 ouders die me allebei het liefst het grootste deel in huis willen hebben
Ik ben pissig omdat het sneeuwt en dat suckt als ik kranten moet rondbrengen, en ik ben verdrietig want de Prometheus is kapot
En ik moest vandaag solo zingen bij koor

en dat was niet leuk, ik schaam me nog steeds rot
Oud 08-03-2006, 22:06
Verwijderd
Citaat:
Sylph schreef op 08-03-2006 @ 22:28 :
Bah, ik WIL morgen niet naar school.

Maar ik moet, dat is nou juist het probleem. Elke dag sleep ik me erheen. Ik zou niets liever willen dat de hele dag kunnen slapen, weg van het hele rotzooitje.
Dat ja, alleen dat slapen mag je vervangen door tijd doorbrengen met mensen om wie ik geef.
Oud 08-03-2006, 22:13
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 08-03-2006 @ 21:47 :
Inderdaad. Je kunt vaak wel lachen met zulke mensen, als je antwoorden geeft waar ze niet op rekenen.

Vriendje was net nog even gekomen, zonder te bellen. Lief! Ik heb het toch maar verteld, en hij gaf een 'oplossing', dus die ga ik komende week doen, en dan zal het wel loslopen. En anders: pech gehad, het zal vast niet alleen daardoor zijn dat ik mijn stage niet zou halen. Klaar, niet meer aan denken.
Vriendje is zo ontzettend lief!
Oud 08-03-2006, 22:52
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
Tink* schreef op 08-03-2006 @ 20:57 :
Hmmm, het is wel cru hoor maar waarom zeggen jullie dat dan niet gewoon. Wel een beetje subtiel. Ik weet niet hoor, misschien dat iets zou helpen want zo is het ook niet leuk voor jullie.
Hoe subtiel je het ook brengt, het komt altijd keihard aan
Oud 09-03-2006, 07:19
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Missy1234567890 schreef op 08-03-2006 @ 23:52 :
Hoe subtiel je het ook brengt, het komt altijd keihard aan
Ja, dat was ons punt ook.

Ontopic: Kutwijf. Kutkutkutkutkutwijf. De laatste keer was aandacht trekken, hulp vragen. Nu was het onbewust. Jezus, leer toch eens uitkijken, alsjeblieft dankjewel.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 09-03-2006, 08:51
Lilium
Avatar van Lilium
Lilium is offline
*zucht* Ik ben zoooooo verliefd. *zucht*
<3333
__________________
Manuscripten verbranden niet.
Oud 09-03-2006, 09:18
JaJ
Avatar van JaJ
JaJ is offline
*zucht* Ik hou zoooo van haar. *zucht*
<3<3<3
__________________
"In this house, we OBEY the laws of thermodynamics!" - Homer Simpson
Oud 09-03-2006, 09:23
Verwijderd
Ik wil eigenlijk wel weer verhuizen, muren verven en lekker nog dichterbij school wonen, maar ik woon hier pas sinds oktober
Oud 09-03-2006, 09:42
Beautiful Freak
Beautiful Freak is offline
Ik heb echt zoveel zin in de komende tijd. Festivals, weer naar school. Tof.
Ads door Google
Oud 09-03-2006, 10:34
Mariekje*
Mariekje* is offline
Het is vreemd om mensen te spreken waar je alles van weet... maar dan ook écht alles. Die je al jarenlang kent... Maar met wie het contact sinds een jaar of 1,5 verwaterd is. En het is ook leuk om te weten dat een contact met wie je dit allemaal hebt, je dit ook allemaal zo weer terug hebt binnen een paar gesprekken. Yeah, ik denk dat ze zoiets échte vrienden noemen... En ik ben er trots op.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Oud 09-03-2006, 11:26
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Hoezo ik heb geen energie . En al helemaal geen zin om te leren ...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 09-03-2006, 11:29
Verwijderd
We gaan misschien tóch verhuizen naar dat supergave huis wat eigenlijk al aan iemand anders verkocht was, maar nu toch weer niet.
Oud 09-03-2006, 11:33
Verwijderd
Ik werd huilend wakker vannacht. Wat een vreselijke droom.
Kut geslapen vanaf toen. En nu ben ik moe en moet ik weg zo.
Oud 09-03-2006, 11:45
Verwijderd
Citaat:
Thoughtful schreef op 09-03-2006 @ 12:37 :
En ook wat ik hier in hemelsnaam doe, ik vermaak me wel hoor, maar het is wel 6 jaar lang en 100 light years from home.
Dat gevoel herken ik wel
Oud 09-03-2006, 12:45
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Missy1234567890 schreef op 08-03-2006 @ 23:52 :
Hoe subtiel je het ook brengt, het komt altijd keihard aan
Ja daarom.
Lastig.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 09-03-2006, 12:54
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 09-03-2006 @ 12:37 :
Uhm Mijn huisgenootje zet de douche aan en opeens valt er een stukje plafond-achtig iets naar beneden. Niet in mijn kamer gelukkig.
Dat is niet echt bijzonder, geloof ik (wat niet wil zeggen dat het goed is). Wij hebben ook scheuren in het plafond en eerst viel in de gang ook telkens stukjes stuukwerk naar beneden. Mja

@Sylph: mooie avatar, echt waar
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 09-03-2006, 14:23
Henkje
Avatar van Henkje
Henkje is offline
kutheid... ben gister mijn portemonnee kwijtgeraakt...
kan hem niet meer vinden... zaten al mijn concertkaartjes in voor het komende jaar en ik had net gepind...
en mijn OV, kon ik niet naar school (dat is dan wel weer positief want ik had een presentatie)
__________________
lava lacht niet lul
Oud 09-03-2006, 15:26
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
Sylph schreef op 08-03-2006 @ 22:28 :
Bah, ik WIL morgen niet naar school.

Maar ik moet, dat is nou juist het probleem. Elke dag sleep ik me erheen. Ik zou niets liever willen dat de hele dag kunnen slapen, weg van het hele rotzooitje.
Exact mijn gedachten.. De hele dag slapen, hoe fijn is dat. Geen ellende, nergens aan denken, niks voelen, alleen maar slapen..
__________________
Dat dan weer wel.
Oud 09-03-2006, 15:34
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Jezus Christus.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 09-03-2006, 15:47
Verwijderd
Ze zegt: ''je moet kijken wat je kúnt doen, niet wat je wilt doen.'' Bah, ik kan veel maar wil niks. Falderaldera, net in het eindexamenjaar verkloot ik alles. Slapen ja, heerlijk mn kop uitschakelen.
Ik mis mn vrolijke, spontane, ondernemende ('s zomerse) zelf.
Oud 09-03-2006, 18:02
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
waarom moet iedereen mij altijd kwetsen.. Ik kán anderen niet eens écht kwetsen. Ben er serieus niet toe in staat.
Ik wil niet meer.
__________________
Dat dan weer wel.
Oud 09-03-2006, 18:16
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Heb vannacht maar 3 uur geslapen, voelde me zo ontzettend slecht, onwijs lang zitten huilen. Gelukkig geen domme dingen gedaan maar ik kwam er niet meer uit. En op school zet ik dan gewoon mijn masker weer op en klaar is het. Niemand die het ziet, niemand die me kent. Veiligheid, en eenzaamheid. En ik raak langzaam mezelf weer kwijt. Waar ben ik gebleven, waar eindigt de grens van mijn masker? Wanneer kan ik het afzetten. Ik weet niet meer wat het nut is, van dit alles. En ik ben terug bij af: ik zit weer gevangen binnen mijn zelfgebouwde muren.

Can you give me solid ground,
'cause all my footsteps turn me down, one by one.
(...)
They change the rules when it's my turn
so they can laugh and watch me burn.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 09-03-2006, 18:52
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Voel me leeg. Ik denk dat dat m'n gevoel het beste omschrijft. Misschien omdat ik bijna niets gedaan heb vandaag. Kweet het niet. Hopelijk is het trainen zo leuk en krijg ik wat meer energie enz. Zou fijn zijn.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:09.