Oud 11-11-2019, 22:23
whatever :(
whatever :( is offline
Hey Guys,

Ik heb overlaatst een staafje laten inplanten (anticonceptie), voor mijn vriend zodat hij geen condoom moet dragen. Dit staafje heeft enkele bijwerkingen op mij gehad, bv. puistjes en ik ben een beetje dikker geworden. Ik ben namelijk 1m58 en ik woog voordien 47kg en nu weeg ik ongeveer 50kg. Ik vroeg aan mijn vriend of het hem uitmaakte of ik was bijgekomen en eerst zei hij van niet. Maar daarna zei hij dat hij het niet erg zou vinden mocht ik wat afvallen. Ik voel me hier behoorlijk slecht over, ik heb in het verleden een eetstoornis gehad.

Dit weekend was ik op een feest met mijn vriend en hij was toen heel gezellig aan het doen met zowat het mooiste en slankste meisje dat ik ooit zag. Ik zei toen al dat ik mij er slecht over voelde en nu zegt hij dat ik beter wat slanker word. Ik voel precies dat hij ineens wilt dat ik zoals dat meisje word. Ik weet niet goed hoe ik me moet voelen.

SEND HELP PLS!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-11-2019, 06:25
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Die gozer lekker dumpen. Zo praat je niet tegen je vriendin. En je gaat ook niet met een onbekend meisje voor jou neus dansen.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2019, 18:24
Protected22
Protected22 is offline
Red flag!. Maar ik zeg eerlijk. Is er niet van te voren informatie gegeven over de bijwerkingen voordat je dat staafje liet inplanten?
Met citaat reageren
Oud 12-11-2019, 21:54
whatever :(
whatever :( is offline
ja, maar ik dacht dat het wel ging meevallen. Bij mijn vorige pil, had ik deze bijwerkingen niet en daar zeiden ze het ook bij.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2019, 21:42
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
1 dump hem als hij echt van je houdt zou je gewicht niet uit hoeven te maken!
2 mijn nicht heeft dat staafje ook zij heeft last van haargroei, ze moest bij de dokter om hulp vragen en als het kan worden behandeld word het behandeld zo ging het bij haar iniedergeval.
3 als hij je gaat vergelijken met anderen meiden zet daar de punt!
Met citaat reageren
Oud 13-11-2019, 22:20
Verwijderd
Citaat:
Red flag!. Maar ik zeg eerlijk. Is er niet van te voren informatie gegeven over de bijwerkingen voordat je dat staafje liet inplanten?
Het verschilt ook per vrouw en per anticonceptie.

En TS: idd, komt niet echt over als een leuke respectvolle gast. Je hoeft helemaal niet af te vallen!! En daarnaast, anticonceptie kies je toch samen voor?
Met citaat reageren
Oud 15-11-2019, 11:44
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
En daarbij gaat het over 3 kilo, het is niet alsof je daardoor lichamelijk zó veel verandert.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2019, 12:15
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Klinkt alsof je een prima gewicht hebt. Maar niet zo’n prima gast om mee te daten.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2019, 03:06
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Dumpen die gast is een user
Met citaat reageren
Oud 16-11-2019, 11:46
Verwijderd
Snel maken dat je weg komt, deze flippo is niet goed voor je. Issie nou helemaal besodemieterd.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Ideale gewicht
Kanelemans
33 25-05-2008 23:35
Lichaam & Gezondheid Snel aankomen in gewicht en spiermassa
Pufsnuivert
12 31-10-2006 20:18
Lichaam & Gezondheid een vraagje over mn gewicht
Hoii
2 08-06-2006 16:44
Lichaam & Gezondheid ~*Gewicht en tevredenheid over het algemeen.*~
#JumpDaFuckUp!#
23 18-06-2002 22:25
Lichaam & Gezondheid GELUK HANGT NIET AF VAN JE GEWICHT!! (lees a.u.b)
Snow White
19 11-02-2002 15:21
Psychologie GELUK HANGT NIET AF VAN JE GEWICHT! (lees dit a.u.b)
Snow White
21 28-01-2002 11:29


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:27.