Oud 24-01-2020, 12:40
Verwijderd
Wat zijn mensen toch kut.
Advertentie
Oud 24-01-2020, 12:42
Verwijderd
Citaat:
Ik kijk per ongeluk just tattoo of us en ik word er echt verdrietig van.
Waarom zou je daar überhaupt aan mee doen
Oud 24-01-2020, 12:42
Verwijderd
Geen idee.
Oud 24-01-2020, 12:54
Verwijderd
‘Laten we lekker elkaars lichaam verneuken voor tv’

‘Ja goed idee schat’
Oud 24-01-2020, 13:14
Verwijderd
Er waren moeder en dochter. Dochter kreeg lippenstift en mascara en oogschaduw omdat "ze geen make up nodig heeft." Moeder kreeg een poetsemmer en bleek en rubberen handschoenen en een wc borstel omdat "ze deze elke dag gebruikt en op deze manier heeft ze ze altijd bij zich."
Oud 24-01-2020, 13:32
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
‘Laten we lekker elkaars lichaam verneuken voor tv’

‘Ja goed idee schat’
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 24-01-2020, 13:33
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Er is ook een ander apart kinderprogramma.
4 vrienden deden 3 minigames en kregen daar punten voor (1e = 3 punten, 2e= 2 punten etc.)
De persoon met de minste punten moest helemaal kaal.

WAAROM DE FUCK ZOU JE DAAR AAN MEEDOEN?!?!!??!
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 24-01-2020, 13:36
Verwijderd
Ja eh liever kaal dan een tattoo met rubberen handschoenen en een toiletborstel.
Oud 24-01-2020, 13:39
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
dat is waar. Maar alsnog begrijp ik niet hoe mensen daar überhaupt aan mee zouden willen doen
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 24-01-2020, 13:39
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Het zijn programma's met de opzet van mensen te verminken.
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 24-01-2020, 13:49
Verwijderd
Kaal scheren vind ik niet bepaald verminking.
Oud 24-01-2020, 13:51
Verwijderd
Citaat:
Er is ook een ander apart kinderprogramma.
4 vrienden deden 3 minigames en kregen daar punten voor (1e = 3 punten, 2e= 2 punten etc.)
De persoon met de minste punten moest helemaal kaal.

WAAROM DE FUCK ZOU JE DAAR AAN MEEDOEN?!?!!??!
Dat doet StukTV ook. De gene die verliest krijgt een streepje in de vorm van een tatoeage
Oud 24-01-2020, 13:51
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Kaal scheren vind ik niet bepaald verminking.
Minstens voor een paar weken
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 24-01-2020, 13:55
Verwijderd
Citaat:
Minstens voor een paar weken
Is naar de kapper gaan dan ook verminking?
Oud 24-01-2020, 13:58
Verwijderd
Citaat:
Minstens voor een paar weken
Lekker voor de mensen die ongewild kaal zijn dan.

Je hebt in ieser geval een goed gevoel voor drama.
Oud 24-01-2020, 14:09
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Niks mis mee toch
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 24-01-2020, 15:00
Verwijderd
Nou. Eh. Het kan je aardig in de weg zitten als je een kaal hoofd al verminking vindt.
Oud 24-01-2020, 15:12
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Nou ja bij sommige mensen staat het, maar vaak bij kinderen is het best naar
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 24-01-2020, 17:32
Verwijderd
Ja omdat ze dan eigenlijk altijd kanker hebben.
Oud 24-01-2020, 17:58
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Of monnik zijn
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 24-01-2020, 17:59
Verwijderd
Al kom je verhalen over kindmonniken minder vaak tegen dan verhalen over kindsoldaten.
Oud 24-01-2020, 18:01
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Hoezo zijn kindsoldaten gelinkt aan kaalheid?
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 24-01-2020, 18:04
Verwijderd
Niet.
Oud 24-01-2020, 18:34
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Dat zou teveel opvallen tijdens geheime missies.
Oud 24-01-2020, 20:26
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
omg youguise, maandag ga ik tekenen voor m'n huisje en ik krijg meteen de sleutels en ik moet kapotveel geld dokken en ik moet zo veel regelen en aaaaaaaaaahhhh!!!
__________________
Who's this jabroni?
Oud 24-01-2020, 20:27
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Komt goed! Heb je er ook wel zin in?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 24-01-2020, 20:46
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Jawel. Het liefst had ik gewoon hier gebleven (ik ben niet zo goed met verandering), maar de locatie is prima en het huis is volgens mij ook wel fijn. Financieel gezien wordt het alleen even lastig. Dubbele huur en dan ook nog de borg die ik moet betalen. Het gaat me maandag 1600+ euro kosten
Maar ik sta iig niet op straat en zo veel mensen bieden aan om te helpen en dat is zo lief.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 24-01-2020, 21:01
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Heb je hulp nodig met het verhuizen?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 24-01-2020, 22:21
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Jawel. Het liefst had ik gewoon hier gebleven (ik ben niet zo goed met verandering), maar de locatie is prima en het huis is volgens mij ook wel fijn. Financieel gezien wordt het alleen even lastig. Dubbele huur en dan ook nog de borg die ik moet betalen. Het gaat me maandag 1600+ euro kosten
Maar ik sta iig niet op straat en zo veel mensen bieden aan om te helpen en dat is zo lief.
Dat is fijn idd! En die tijd van verhuizen enzo is idd duur. Ik heb net de eerste huur voor mijn nieuwe huis betaald en alles van het oude loopt ook nog gewoon door. Gelukkig heb ik geen borg.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 24-01-2020, 22:32
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Ik heb er geen verstand van HO, maar is er niet zoiets als een wet ofzo die maakt dat, als je uit je huis gezet wordt en je iets anders zoekt en je niets anders wordt aangeboden, je op kan zeggen per de datum dat je iets anders hebt?
Vast een heel utopische gedachte, maar ik zou het zo stom vinden als het niet zo is.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 24-01-2020, 22:41
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Volgens mij heeft HO zo'n campuscontract, toch?

Toen ik mijn huis uit moest omdat het gesloopt werd, kreeg ik idd een verhuisvergoeding en hoefde ik geen dubbele huur te betalen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 24-01-2020, 23:48
Verwijderd
Succes HO!
Oud 24-01-2020, 23:51
Verwijderd
Ik heb wijn en cashewnoten en herkijk Grace and Frankie en kan morgen in bed blijven liggen samen met Jos zonder de babyfoon in de gaten te hoeven houden. Jaja, tevreden met weinig. Mijn leven is zo saai maar ZO LEUK.
Oud 25-01-2020, 00:50
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ik kijk Last Knights. Redelijk brakke film.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 25-01-2020, 01:10
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Volgens mij heeft HO zo'n campuscontract, toch?
Yup. Nog de oude variant met 2 jaar oprot-termijn, maar de einddatum staat vast. Daar heb ik ooit voor getekend.

Citaat:
Ik heb wijn en cashewnoten en herkijk Grace and Frankie en kan morgen in bed blijven liggen samen met Jos zonder de babyfoon in de gaten te hoeven houden. Jaja, tevreden met weinig. Mijn leven is zo saai maar ZO LEUK.
Awww, nice!
Ik kijk nu ook het nieuwe seizoen Grace & Frankie. Ik hou van die bitches. <3
__________________
Who's this jabroni?
Oud 25-01-2020, 01:23
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Succes met verhuizen HO!
Oud 25-01-2020, 01:36
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Dank je, schattie. <3
__________________
Who's this jabroni?
Oud 25-01-2020, 02:04
Verwijderd
HO je kan dit, je bent een harde bitch Het eet nu even in je financiën maar als je het slim speelt hoeft het allemaal niet zoveel te kosten Als mensen hulp aanbieden, neem het aan Ik kan op het moment geen geld lenen maar las je een busje moet huren mag je best m'n creditcard gebruiken als onderpand, heb ik eerder gedaan. Gaat tot 30K geloof ik.
Oud 25-01-2020, 08:22
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Succes HO!
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 25-01-2020, 09:54
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
HO je kan dit, je bent een harde bitch Het eet nu even in je financiën maar als je het slim speelt hoeft het allemaal niet zoveel te kosten Als mensen hulp aanbieden, neem het aan Ik kan op het moment geen geld lenen maar las je een busje moet huren mag je best m'n creditcard gebruiken als onderpand, heb ik eerder gedaan. Gaat tot 30K geloof ik.
Thanks, luv. Dat is echt kapotlief van je. 🥺Gelukkig heb ik wat financiele hulp van m'n fam en zo veel mensen hebben al aangeboden te rijden enzo. Binnenkort ga ik ook een dagje thriften met m'n derby matties.
Het komt ook allemaal wel goed, maar ik ben een gewoontedier en een doemdenker en dat is op dit soort momenten een lastige combi. :')
__________________
Who's this jabroni?
Oud 25-01-2020, 10:52
Verwijderd
Succes HO, alles komt goed
Oud 25-01-2020, 13:55
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Maar effe serieus hé: Wat zouden jullie doen met een kamer met een gigantische paardenmuur?
Er je main slaapkamer van maken en elke dag er tegenaan kijken? :')
__________________
Who's this jabroni?
Oud 25-01-2020, 14:00
Verwijderd
ik had een hele liefdesverklaring voor HO getypt maar die is ineens weg
Oud 25-01-2020, 14:03
Verwijderd
Nieuwe poging:

HO je gaat dit keihard nailen! Je bent een badassbitch en je bent zo enorm goed bezig geweest de laatste tijd <3 Ik kan me nog herinneren dat je niet al te lange tijd geleden in de put zat met vrienden die je lieten zitten en een studie die ruk was en een baan die nog veel rukker was en kijk nu eens waar je staat! Een hobby waarbij je EN sport EN sociale dingen doet, een leuke lovah en een baan die niet meer zo enorm ruk is. Je bent zo hard aan het werk gegaan en zo goed bezig dat ik echt trots op je ben <3 En je hebt er nu helemaal niks ana maar ik wilde het evengoed zeggen want omfgwtfbbq je bent fantastisch <3
Oud 25-01-2020, 14:09
Verwijderd
Citaat:
Maar effe serieus hé: Wat zouden jullie doen met een kamer met een gigantische paardenmuur?
Er je main slaapkamer van maken en elke dag er tegenaan kijken? :')
De volgnede postermogelijkheden kwamen in me op:







Oud 25-01-2020, 14:22
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Maar effe serieus hé: Wat zouden jullie doen met een kamer met een gigantische paardenmuur?
Er je main slaapkamer van maken en elke dag er tegenaan kijken? :')
Likje verf overheen! Of drie likjes 🙄 of 5 of 6! Succes met verhuizen HO, waar verhuis je naartoe? Staat vast ergens maar ik ben hier niet meer geheel up to date
Oud 25-01-2020, 14:37
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Nieuwe poging:

HO je gaat dit keihard nailen! Je bent een badassbitch en je bent zo enorm goed bezig geweest de laatste tijd <3 Ik kan me nog herinneren dat je niet al te lange tijd geleden in de put zat met vrienden die je lieten zitten en een studie die ruk was en een baan die nog veel rukker was en kijk nu eens waar je staat! Een hobby waarbij je EN sport EN sociale dingen doet, een leuke lovah en een baan die niet meer zo enorm ruk is. Je bent zo hard aan het werk gegaan en zo goed bezig dat ik echt trots op je ben <3 En je hebt er nu helemaal niks ana maar ik wilde het evengoed zeggen want omfgwtfbbq je bent fantastisch <3
OMG SGATJE, I LAF JOE EN IK HUIL! <3

Citaat:
De volgnede postermogelijkheden kwamen in me op:

[afbeelding]


[afbeelding]


[afbeelding]


[afbeelding]
Een dinoposter heb ik obvs al.

De paardenmuur is zo slecht dat ie goed is. Het is fotobehang van een groep galloperende paarden aan zee ofzo? En ze kijken allemaal debiel. :')
__________________
Who's this jabroni?
Oud 25-01-2020, 14:39
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Likje verf overheen! Of drie likjes 🙄 of 5 of 6! Succes met verhuizen HO, waar verhuis je naartoe? Staat vast ergens maar ik ben hier niet meer geheel up to date
Ik wil zo min mogelijk moeite doen, want lui. En de meeste muren zijn gelukkig al gewoon wit. Niet als toen ik hier in Leiden kwam wonen en ik alle kotsgele muren moest overschilderen. :') Srsly, wie verft z'n hele huis in die kleur?!
En ik verhuis naar Delft. Opzich een goed middelpunt tussen Roffa, Den Haag en Leiden.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 25-01-2020, 14:43
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Ik wil zo min mogelijk moeite doen, want lui. En de meeste muren zijn gelukkig al gewoon wit. Niet als toen ik hier in Leiden kwam wonen en ik alle kotsgele muren moest overschilderen. :') Srsly, wie verft z'n hele huis in die kleur?!
En ik verhuis naar Delft. Opzich een goed middelpunt tussen Roffa, Den Haag en Leiden.
Ah oke! Ik snap het! En klinkt goed, Delft is leuk
Oud 25-01-2020, 14:45
Verwijderd
Mag je alles doen met de muren wat je wil? Ik zou het behang er van af halen en er een vet arty muur van maken, verf tegen de muur smijten enzo, maar dan niet alleen de muren, maar ook de vloer en alles.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:10.