Oud 09-03-2006, 18:56
moon
Avatar van moon
moon is offline
Nou daar zat ik gister lekker tussen.
Ik zou met hem en zijn moeder naar een voorstelling gaan, dus we aten bij zijn moeder (hij heeft weer eens geen geld). Wordt er vlak voor het eten opgebeld. Blijkt zijn opa (en haar vader) weer in het ziekenhuis te liggen en inwendige bloedingen te hebben. Na dat telefoontje probeerde ze allebei hun tranen weg te slikken (omdat ik er bij was denk ik). Ze probeerden gewoon te praten maar in hun beide stemmen klonk verdriet door. De sfeer was echt slopend. Ik was bang dat er elk moment slecht nieuws binnen kon komen en dat ik dan in mijn eentje met 2 huilende mensen zou zitten. Ik had niet goed geweten wat ik dan had moeten doen. Uiteindelijk werd er gebeld dat de situatie slecht was maar wel stabiel. Als afleiding zijn we toen toch naar die voorstelling geweest.

Vandaag was een rotdag. Ik was moe en ik heb zo'n genoeg van die stemmingswisselingen en ik word er zo chagerijnig van.
*bah!*
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Advertentie
Oud 09-03-2006, 19:30
Verwijderd
Ik ben weer thuis. Na 4 dagen studietrip in Antwerpen. En jezus, wat ben ik moe. En het was echt hartstikke gezellig, maar waarom voel (ben) ik altijd alleen? Ze vonden dat ik makkelijk contact maakte, maar ik moet me altijd alleen aansluiten bij groepjes. En dan voel ik me zo te veel. En dan cijfer ik mezelf weer weg. Gaat zoiets dan nooit over? Ik ben alleen. Gewoon Alleen. Ik moet de bevestiging hebben dat ze me wel mogen. Anders denk ik toch alleen maar dat ze me niet moeten. En soms dan zeggen ze wel dat ze me mogen, maar dan kan ik dat maar 5 minuten aannemen, en dan verwerp ik het weer. Dit rotgevoel overheerst altijd mijn pleziergevoel. Want aan het eind van het vrolijke liedje, ben ik altijd weer alleen. En gaat iedereen samen afspraken maken, samen weg, samen.
Oud 09-03-2006, 19:38
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Ik weet niet meer zo goed wat ik doen kan, geloof ik. Veel meer dan dit niet.

En daarnaast zit ik er zelf ook even helemaal doorheen. Vraag me niet waarom, vraag mij vooral niets, anders krijg je me op je dak en dat is niet iets waar je blij mee moet zijn. Ik kan even niets meer hebben. Ik ben een ramp voor mezelf. Ik luister de godganse dag Tool. Afreageermuziek, maar het werkt niet. Andere muziek werkt ook niet. Er werkt wel méér niet.

Deed iets het maar, ja. Dat zou lachen zijn.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 09-03-2006, 19:50
Verwijderd
Bluh. Mag niet. Ik had het nódig. En dat ik dat toegeef is heel wat.
Oud 09-03-2006, 19:51
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Klerezooi. Ik wìl. Punt uit. Ik wìl godsamme op toneelweekend. En nu kan het niet.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 09-03-2006, 19:53
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Ik voel me nu zo godvergeten klote en ik wil er niet over praten. Ik voel me een opgebrande lucifer, jeweetwel, zo kromgetrokken. Nou ja eigenlijk voelt mijn buik zo. Ik wil het eruit gooien, maar niet tegen jullie. Dat helpt toch niet.

Ik wil nog steeds janken.
Oud 09-03-2006, 20:02
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
rot buik rot medicijne
rot bijwerkingen
rot alles
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 09-03-2006, 20:16
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Vriendinnen zijn fijn, echt.
Oud 09-03-2006, 20:16
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Ik voel me zo nutteloos. Ik ben zo ontzettend posterig de laatste tijd. Dat is niet positief.

Ik zou alleen maar iets willen kunnen doen, maar ik kan niets. Ik sta hier zo godvergeten machteloos. Ik kan niets meer. Niets.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 09-03-2006, 20:32
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Citaat:
Roosje schreef op 09-03-2006 @ 21:16 :
Ik voel me zo nutteloos. Ik ben zo ontzettend posterig de laatste tijd. Dat is niet positief.

Ik zou alleen maar iets willen kunnen doen, maar ik kan niets . Ik sta hier zo godvergeten machteloos. Ik kan niets meer. Niets.
Voor mij wel
Oud 09-03-2006, 20:36
anterx
anterx is offline
Arggggg morgen literatuurbespreking houden. Vind ik echt eng!
Oud 09-03-2006, 20:37
Verwijderd
again
Oud 09-03-2006, 22:44
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
geweldig alles dubbel en vaag zien
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 09-03-2006, 23:24
Verwijderd
Citaat:
Nattigheid schreef op 09-03-2006 @ 20:30 :
*verhaal*
Psst, je hoort bij mij. Dus je bent niet helemáál alleen.
Hoewel ik heus wel achterlijk goed begrijp hoe je je voelt.
Oud 09-03-2006, 23:51
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Beetje zenuwachtig voor morgen, verjaardag van m'n vriend waar ik de helft van de mensen niet van ken en zij kennen elkaar allemaal wel...ik moet m'n negatieve gedachten gewoon verdringen, anders gaat het van het begin af aan al niet goed en voel ik me erna weer klote...maar ik wil m'n vriend z'n avond niet verpesten, dus kan het niet bij hem kwijt..
Oud 10-03-2006, 08:42
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Nou gister is niet veel soeps meer geworden. Trainen ging kut, voelde me gewoon rot, klaar. Hopelijk is dat na vanavond weg, want morgen wil ik me gewoon goed voelen.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 10-03-2006, 09:04
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
DAT had je niet moeten zeggen, nee nee NEE. Dit is nou net het omgekeerde van wat ik probeer uit te lokken.

Naja ik ga maar een rustig plekje zoeken om te leren, wat onmogelijk is aangezien overal practicas en pauzes/lessen zijn *gek wordt*
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 10-03-2006, 10:27
Verwijderd
en dan denk je: ik ga gewoon op school op internet en dat doet mn mailbox het wel..... maar dat is dus fout gedacht! gvd waarom doen computers nooit wat ik wil???
Oud 10-03-2006, 10:51
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
whoei lekker rustig alleen thuis voor zolang et duurt
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 10-03-2006, 11:59
wann
Avatar van wann
wann is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 10-03-2006 @ 12:52 :
Volgens mij is op 12 m2 zitten met de verwarming op zijn hoogst en geen enkel raam open ook niet zo goed voor je. Ik raak helemaal in een muffe bui verzeild.
Juh, van hetzelfde hier maar dan op 8m²
Ik zet m'n raam op een kiertje (1-2cm) open met iets ertussen zodat ie niet dichtklapt en iets ervoor zodat ie niet naar binnen waait. Dat werkt vrij goed, alhoewel het na een halve dag ook aardig muf kan worden. Maar tot dan heb ik in ieder geval geen mufheid/koppijn meer.
Oud 10-03-2006, 12:24
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik lees de hele tijd potserig in plaats posterig. En ik typ postering

Toen ik nog aan het slapen was, voelde ik al dat ik last had van mijn maag omdat ik zenuwachtig was. Hoe kan het eigenlijk dat je, terwijl je slaapt, zenuwachtig wordt, daarvoor moet je toch kunnen nadenken? Ik was niet aan het denken, ik droomde gewoon en toch werd ik misselijk wakker. Omdat ik rijles heb. Omdat ik woensdag tussen tijdse toets had.

Dat daarna de hond ging overgeven, hielp ook niet echt mee.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 10-03-2006, 12:27
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Maandag dé woning in de Assendorp bekijken

Heb net 2 heeele gave boeddha schilderijen gekocht, en 2 dvd's (a beautiful mind + american beauty <3) Heb beide films al wel gezien maar ik vind ze zo gaaf dat ik ze wilde hebben hebben hebben

Verder zit ik nu al daaaagen uit te stellen iets voor school te doen, ik word er paranoide van! Uitstelmodus/

Niet zeuren maar gewoon wat gaan doen!
okay jojz, doe ik
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 10-03-2006, 13:23
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Nijn* schreef op 09-03-2006 @ 19:16 :
Heb vannacht maar 3 uur geslapen, voelde me zo ontzettend slecht, onwijs lang zitten huilen. Gelukkig geen domme dingen gedaan maar ik kwam er niet meer uit. En op school zet ik dan gewoon mijn masker weer op en klaar is het. Niemand die het ziet, niemand die me kent. Veiligheid, en eenzaamheid. En ik raak langzaam mezelf weer kwijt. Waar ben ik gebleven, waar eindigt de grens van mijn masker? Wanneer kan ik het afzetten. Ik weet niet meer wat het nut is, van dit alles. En ik ben terug bij af: ik zit weer gevangen binnen mijn zelfgebouwde muren.

Can you give me solid ground,
'cause all my footsteps turn me down, one by one.
(...)
They change the rules when it's my turn
so they can laugh and watch me burn.
damn.. jij hebt even "netjes" beschreven wat ik wilde posten..

*big hug @ nijn*

----

ik krijg nog een herkanzing voor mn P dan is t over..
ik stop per direct met school (alleen nog een P dus) en ga weer uit de kamer..
ga dinsdag naar riagg voor een orienterend gesprek
heb studie keuze test gemaakt.. waardoor je je eigenlijk alleen maar kutter voelt.
ik voel me rot, leeg, down en verdrietig
niemand die me ff vast kon houden..
wat mij betreft is alles over en af..
klaar met een verloren gevecht..
heaven is on his way.. i hope

nou dat was t wel weer..
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 10-03-2006, 13:43
Verwijderd
Asjeblieft..?
Oud 10-03-2006, 13:49
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik heb echt zo veel zin om nu nog te stoppen met deze opleiding, maar dat doe ik niet. Dat mag niet. Maar het liefst zou ik het wel doen. Even doorbijten nog, en vooruitdenken naar volgend jaar...
Oud 10-03-2006, 14:12
farai
Avatar van farai
farai is offline
ik ben emotioneel een wrak
en please let someone stop the goddamn pain, please
__________________
(f) Dream as if you'll live forever (f) | ♥ Katje houdt van acrobaatje ♥
Oud 10-03-2006, 14:31
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Stilte. Overal.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 10-03-2006, 14:49
Antubis
Avatar van Antubis
Antubis is offline
Mijn vader was gisteren een gevoelloze, stomme, idiote, emotieloze eikel.. en nog wat gemene dingen waar ik nu ff niet op kan komen...

verder gaat alles zo goed dat ik bijna wil gaan huppelen.. of niet..
__________________
Than you learn the truth about love, which is: one and one ain't two.. one and one is only one
Oud 10-03-2006, 14:58
Verwijderd
Hele mooi-igge plaatjes uitgeknipt. Heel netjes. Dit collage wordt mij.
Oud 10-03-2006, 15:24
BananaSplit
Avatar van BananaSplit
BananaSplit is offline
Citaat:
Antubis schreef op 10-03-2006 @ 15:49 :
Mijn stiefvader was gisteren, en eergisteren en vandaag en waarschijnlijk nog wel tot een hele tijd nadat mijn oom overleden is aan kanker () een gevoelloze, stomme, idiote, emotieloze eikel.. en nog wat gemene dingen waar ik nu ff niet op kan komen...

Ze liggen hier echt alleen maar te stressen. Iedereen is echt iedereen behalve mijn broertje van twee Daar kun je mij ook toe rekenen, maar dat komt omdat ik gestresst raak van de anderen hier.

Mijn oom heeft dus kanker en dat roept bij mijn stiefvader herinneringen op aan zijn eerste echte liefde en dat zijn dingen die hij nog niet verwerkt heeft en omdat hij dat niet onder controle kan houden ben ik daar de dupe van
Alsof ik het leuk vind dat mijn oom niet meer te genezen is, maar ik ga toch ook gewoon door met leven, ondanks dat ik ook al de nodige familieleden heb die aan kanker zijn overleden en een opa heb waaraan ik toch nog twijfel of hij op 1 mei 2006, hun 50 jarig huwelijk, nog leeft. En dan nog ga ik toch ook niet bij het minste of geringste stress maken

Okey, ik geef toe dat ik soms ook echt effe gestressed ben, maar dat is dan helemaal niet zo lang en het is ook niet zo dat ik hem zo'n beetje verrot ga schelden als het eten 4 minuten te vroeg of te laat klaar is; dat deed hij gisteravond toen ik aan de computer ging, ik mocht om 20 over 7 maar op mijn wekker was het al half 8, maar omdat iemand met mijn wekker had liggen kloten was ik dus drie minuten te vroeg en dat gaf een gigantische ruzie en toen mijn stiefvader dan gelukkig weg was, zei ik er wat van tegen mam en die begon ook al zo gigantisch te zeiken

nu net gelukkig nog geen stress gehad, omdat ik alleen maar even naar beneden moest komen om even te zeggen wat er nu aan de hand was met mijn fiets, en toen gelijk weer naar boven. Mag nu nog eigenlijk niet aan de computer, maar ik moet het toch effe van me afschrijven. Het scheelt dat hij over een half uur weg is om taxi te rijden.... Mocht vanmorgen niet zijn fiets lenen, omdat hij om 5 uur weg moest en ik al om 20 voor 3 terug ben.

Om 11 uur kwam ik dan uiteindelijk bij mijn oma aan, nadat ik smorgens nog bij mijn oom was geweest (die wat kanker heeft, is ook de enige op enigszins loopafstand) maar daar kon ik ook geen fiets lenen, en toen heb ik de school opgebeld, dat ik geen vervoer had, maar toen kregen ze bij mijn oom bezoek en daarmee moest nog het nodige worden bijgelegd dus toen ging ik naar oma toe en toen bleek om 11 uur dus dat die een fiets had, maar mijn ouders weten (nog) niet dat ik pas zo laat een fiets had

Dan toch nog even op school geweest, want ik moest toch gaan van mijn ouders, maar werd toen aangespoord door mijn oma die ook op het punt van vertrekken stond en daarmee ook weer problemen voorkomen.

Vanavond ga ik dan naar pap toe en dat is ook bijna alleen maar stress en dan vooral met mijn stiefmoeder. Om de meest onzinnige dingen en als ik het er niet mee eens ben en dat op een nette manier zeg, is het al helemaal erg. Zo laatst ook, had ik twee kleine repen chocola op, waarvan een van mijn broertje en dat op een hele nacht en dat vonden zij absurd veel en waren ook al kwaad, omdat ik had gezegd dat ik er maar een had gehad, maar dat deed ik alleen maar omdat ze al kwaad waren dat ik er al een hele had gehad. Toen moest ik dus twee repen kopen voor mijn broertje en ik wilde ze er op wijzen dat dat niet klopte, maar dat gaf ook direct weer ruzie en ze praatten op zo'n toon van "jij bent dom en mag niets zeggen" tegen me. Toen kwam ik ipv twee repen van 75 gram met een reep van 300 gram aan en toen kreeg ik al blikken toegeworpen, omdat ik hem twee repen zou kopen.
Toen mijn broertje vervolgens zo'n halve reep achtereen naar binnen werkte in een paar minuten, werd er niets gezegd en als ik normaal daar al gewoon chocola eet, krijg ik daar al commentaar op. Je zult misschien wel vinden dat ik aan het mierenneuken ben, maar dat zijn juist de dingen die je met al die stress op gaan breken.
Dan hebben we nog de rapporten. Ik heb voor alle vakken dikke voldoendes en dan krijg je zoiets te horen van wat moet ik hiermee, omdat ik voor sommige vakken een of twee tienden ben gezakt en bij wiskunde had ik dan een blackoiut en met de gewone telling een 4,7 en dat is mijn eerste onvoldoende voor dat vak en dan wordt er gezegd dat ik geen blackout had, maar dat gewoon als smoes gebruikte omdat ik niet had geleerd, terwijl ik buiten het lokaal nog alles wist. Wat dat betreft zijn ze bij pap wat minder mierenneukerig, maar daar is er al bijna ruzie als ik het rapport niet op de dag zelf laat zien.

Gelukkig is er nog de zondag, zo'n beetje de enige echt leuke dag. Meestal ga ik dan 's morgens een heerlijk stuk mountainbiken met de fietsclub, en dat helpt al om te ontstressen. Lekker door de natuur heen en genieten van alles om je heen, en als je dan af en toe flink aan de bak moet, is dat alleen maar fijn om nog meer stress af te reageren. Mijn vader heeft er wat mijn kunnen betreft niet veel vertrouwen in, en mijn moeder vergelijkt elke tocht met gulpen 2005, waar ik bijna mijn eigen gewicht aan modder meedroeg, en financieel sta ik er ook alleen (en slecht) voor.

's Middags heb ik dan stijldansen, en dat is zo'n beetje het hoogtepunt van de week. Mijn danspartner is wel mijn ex, maar dat is niet erg. We doen het gewoon als goede vrienden, en het is ook gewoon iemand waar ik me heel goed bij voel.
Wat dan echt heel apart is en zelfs bijna freaky, is dat de stress gewoon wegloopt, en het dansen is gewoon een moment van rust en heerlijk gevoel (nee ben niet verliefd).
Volgens mij zijn wij tweeën ook de enigen die er echt vertrouwen in hebben, want pap denkt nog steeds niet dat het mij gaat lukken, terwijl ik alles binnen een paar keer onder de knie had, en mam en mijn stiefvader zetten bij het slagen ook veel vraagtekens.

Maar zij is sowieso een heel speciaal iemand voor mij. Het is de eerste in mijn leven die mij echt neemt zoals ik ben, mij echt begrijpt en mij echt aanvoelt.
Ik heb onder andere met haar gepraat over mijn oom, en over de nodige problemen waar ik mee zat, en altijd stond ze er voor open. En dan is er ook nog haar behulpzaamheid. Aangezien het stijldansen nogal prijzig was, was het nog niet zeker dat het door kon gaan, en toen vroeg ik of zij ermee doorging en wat haar ouders ervan dachten, en ook zo nog wat gepraat, wat zij zou doen als ik niet mocht e.d., maar dan zergt zij gewoon regel eerst maar even alles, gewoon zo behulpzaam en geduldig.

Het is ook iemand die gewoon vertrouwen in me heeft, althans dat denk ik. Zo ook afgelopen zondag na het stijldansen. Alles ging heerlijk, ook al had ik een fikse spierpijn van 60 km baggeren in Mill, en ik zeg: Pap denkt nog steeds dat het niet gaat lukken, en ik denk dat ik daar toch wel onbewust mee zit, nja dat laatste zei ik niet, maar dat doet er niet toe, begint zij te lachen en zegt tuurlijk lukt dat wel, het gaat keigoed en dat is dus het aanvoelen.

Nja, de post begint wel erg lang te worden dus ik kap er maar eens mee.
Ik red me er in ieder geval wel uit, zolang de zondag niet ophoudt te bestaan
Oud 10-03-2006, 15:47
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Anders proberen ze vannacht weer hier in te breken . Alsof 2x niet genoeg is . Hopelijk komt de politie kijken ofzo, want dit is niet zo tof ...

Tentamen was simpel. Stelde niet veel voor. Nu hopen dat m'n vorige cijfer ook goed is, zal wel tegen vallen, maar ja... moeten ze eerst eens opschieten met bekend maken .
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 10-03-2006, 15:50
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 10-03-2006 @ 16:47 :
moeten ze eerst eens opschieten met bekend maken .
Ze zijn vast niet trager dan hier...
Oud 10-03-2006, 16:31
Verwijderd
Ik maak me zorgen. Mijn moeder heeft sinds 2 dagen de linker kant van haar gezicht verlamd, ik weet niet meer precies hoe de ziekte heet, Bell ofzoiets. Maar waar ik me zorgen over maak, het kan nog een hele tijd duren voordat het over gaat, als het al overgaat en ze wordt er zo somber van. Het idee dat ze nooit meer fluit zal kunnen spelen maakt haar heel verdrietig. Daarnaast durft ze niet naar buiten of de telefoon op te nemen, omdat mensen dan kunnen zien en horen dat er iets aan de hand is. Maar ze kan toch niet maanden binnen blijven?
Heeft iemand misschien tips hoe ik haar een beetje kan opvrolijken?
Oud 10-03-2006, 16:34
BananaSplit
Avatar van BananaSplit
BananaSplit is offline
Citaat:
me blackrose schreef op 10-03-2006 @ 17:31 :
Ik maak me zorgen. Mijn moeder heeft sinds 2 dagen de linker kant van haar gezicht verlamd, ik weet niet meer precies hoe de ziekte heet, Bell ofzoiets. Maar waar ik me zorgen over maak, het kan nog een hele tijd duren voordat het over gaat, als het al overgaat en ze wordt er zo somber van. Het idee dat ze nooit meer fluit zal kunnen spelen maakt haar heel verdrietig. Daarnaast durft ze niet naar buiten of de telefoon op te nemen, omdat mensen dan kunnen zien en horen dat er iets aan de hand is. Maar ze kan toch niet maanden binnen blijven?
Heeft iemand misschien tips hoe ik haar een beetje kan opvrolijken?
Ik denk dat het lastig is om echt op zo iemand in te kunnen praten. Het ligt toch ook een beetje aan de persoon zelf. Zo ook bij mijn oom. Hij heeft kanker en overleeft dat niet en probeert zo lang mogelijk normaal door te leven.

Je bent in ieder geval niet de enige die het moeilijk heeft, en ik vind t jammer dat ik niet genoeg tijd heb om er wat dieper op in te gaan, maar ik moet nu toch echt weg om stress te voorkomen

Doei en sterkte iedereen
Oud 10-03-2006, 17:37
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
kan iemand even een weg aan wijzen waar ik op moet lopen.. ik loop nu te dwalen door de duisternis..

EN IK KOM ER NIET UIT!!

ik heb iemand nodig die mijn hand pakt en me er uit helpt..
ik heb de laatste tijd zo hard gevochten voor alles en wat heb ik bereikt..?
geen fuck.. helemaal niets..
iedere poging tot het klimmen uit deze put zorgt er alleen maar voor dat ik verder naar benede val..
en ik zie geen uitweg meer..

i'm so sorry.. i know i promissed you things..
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 10-03-2006, 18:31
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik kom net terug van de opticien; ik moet lenzen. Mijn ogen blijken echt best slecht te zijn, terwijl ik er in het dagelijks leven eigenlijk weinig van merk. Midden in de klas kan ik het bord nog lezen en achter in de bios nog steeds de ondertiteling. Maar m'n moeder schrok, en de opticien vond het gek dat ik niet met m'n ogen kneep. Gelukkig konden we er samen wel om lachen. Blijkbaar zijn mijn ogen langzaam aan slechter geworden en ben ik onderbewust zelf m'n ogen gaan trainen. Maar het is wel beter om ze binnenkort aan te schaffen. Nu ik er over nadenk merk ik ook wel dat ik in drukke tijden druk op m'n ogen heb.

Mijn ogen zijn nu wel ongelooflijk droog en auw. Ik heb nog nooit zo'n meting meegemaakt. (Op letters oplezen van de muur bij de ggd na.)
Oud 10-03-2006, 19:28
jongen1986
Avatar van jongen1986
jongen1986 is offline
Hm. Ik voel me eenzaam.
Ben nu al zowat twee weken ziek ofzo? Sindsdien niemand meer gezien, behalve familie dan. Ja, ik heb vriend, vriendinnen. Maar nooit komt iemand langs, belt iemand op ofzo. Hm.
Ik wou vanavond wat gaan doen, ben namelijk beterend. Niks wilds ofzo, maar gewoon spelletje of film kijken. Kan alleen niet. Niemand is er, of is ook ziek en heeft dus geen zin.

Bla.
Ik heb behoefte aan nieuw contact ofzo. Ik voel me down, zonder echte reden, vind ik. Dat terwijl k al ZO ver gekomen ben, zo veel overwonnen heb. Ik wil niet terug vallen, maarja. Dat zal ook wel niet gebeuren.

Ook wil ik mensen helpen. Maar wie kan ik helpen? Hm. niemand. Bla, ik heb die behoefte toch erg...
Ik snap mezelf niet, stel me aan, en wil gewoon aandacht ofzo
Oud 10-03-2006, 20:08
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
@ rare kwast: volhouden he meis. *knuff*

Wat een onwijs rare week. Vorige week, afgelopen weekend en de eerste drie dagen van deze week heb ik me helemaal gek geleerd, onwijs lopen stressen; me helemaal op school gestort. Nu alle examens weer voorbij zijn is het alsof er niets is gebeurt, het is zo onwijs rustig op school dat het bijna saai is. Een enorm verschil met een paar dagen geleden toen iedereen liep te stressen. Gisteren en vandaag dan weer gewoon les gehad, heel rustig.

Aleen er gebeurt een hoop narigheid en ik heb niet gevoel dat ik daar nog bij kan: D. die de laatste rechtzaak met mvr. Verdonk heeft verloren en dus wéér in hoger beroep moet gaan, wil ze hier blijven. Ik gun het haar echt zo erg, en ik snap dat stomme wijf niet om elke keer weer dat machtspelletje te spelen: net zo lang doorgaan tot ze eindelijk wint. Bah. En J. die thuis problemen kreeg en geslagen werd, helemaal overstuur vandaag. En dan L. en D. die waarschijnlijk allebei blijven zitten en het niet meer voor zich zien qua school. En M. die zich zo verdrietig voelt maar zo hard probeert te verbergen. En ik moet en wil ze allemaal ook helpen. Het zijn mijn vrienden, en ik geef om ze en wil alles voor ze doen. Maar ik heb het gevoel dat zij er nooit voor mij kunnen zijn omdat ze me eigenlijk niet kennen.

Maar let maar niet op mij hoor. Ik hou het nog wel even vol. Ik zal wel mijn mond houden en wachten tot de storm voorbij is, zodat ik ook weer iemand kan vinden die er even voor mij kan zijn. Ik blijf nog wel eventjes in mijn eigen wereldje zitten, ik blijf wel alles voor me uitschuiven. Ik blijf iedereen wel troosten, en mijn eigen tranen wegvegen. Vergeet mij maar, let maar niet op mij.

Niemand die ziet, dat mijn glimlach langzaam sterft.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 10-03-2006, 20:12
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
jij ook hoor nijn..
doe ff beetje rustig aan ok
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 10-03-2006, 20:23
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
val dood
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 10-03-2006, 20:26
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Eindelijk sinds lange tijd een hele nacht doorgeslapen. Eindelijk niet maar een uurtje slaap per nacht. Eindelijk het gevoel een klein beetje uitgerust te zijn en eindelijk weer een droom
Oud 10-03-2006, 20:26
Verwijderd
Oud 10-03-2006, 20:35
jongen1986
Avatar van jongen1986
jongen1986 is offline
Citaat:
Volk schreef op 10-03-2006 @ 21:26 :
Eindelijk sinds lange tijd een hele nacht doorgeslapen. Eindelijk niet maar een uurtje slaap per nacht. Eindelijk het gevoel een klein beetje uitgerust te zijn en eindelijk weer een droom
ik ken dat.. dat gevoel is zo fijn! Hoop voor je dat het blijft
Oud 10-03-2006, 20:46
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Zo tentamen gehad en gehaald. Nu ontspannen, uitrusten enz. Want ging weer ff de verkeerde kant op ...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 10-03-2006, 20:57
Clumsy*
Avatar van Clumsy*
Clumsy* is offline
Eens weer iets posten..
Ik durf niet, maar zo erg zal het niet zijn toch?
Geen reden om bang te zijn, lijkt me..

Ik denk dat ik opener moet worden. Misschien dat mijn klas me dan aanspreekt, of me misschien aardig gaat vinden,.. nou sommigen vinden me wel aardig denk ik, maar de rest niet. Opzich niet zo heel erg. Maar als ik zie dat mijn klas een ander meisje die ook nieuw is in de klas, wel aardig vinden maakt het me zo machteloos. Waarom vinden ze haar wel aardig en mij niet? Kvind niet echt dat ik minder dan haar ben, misschien dat zij socialer is dan ik, of eerder persoonlijke dingen over zichzelf verteld, maar dat maakt haar toch niet beter? Maar helaas,..
Ik probeer wel socialer te worden, of opener.. zoiets in ieder geval, misschien dat ze me dan aardig vinden,..
Ik hoop het..

dat was nog niet zo erg
Oud 10-03-2006, 21:37
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
damn..
ik breek gewoon weer op msn.. weer dr uitgegooit en ik had t er niet willen zeggen
verdomme..
ze reageerde zooo lief

__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 10-03-2006, 22:09
Verwijderd
Waarom mag ik nou weer om een enorm omslachtige reden weer niet op een feestje komen van twee meiden uit mijn klas morgen. Alleen maar omdat ik een vriendin van die twee meiden schijnbaar iets heb aangedaan wat niet leuk was ofzo. Hoezo vriendjespolitiek.

En dan mag ik in een tussenuur ook nog even op school duidelijk gaan maken aan een paar vrienden dat ik niet naar dat feestje ga om een reden die ik niet wil geven waar ook nog eens het vriendje van die meid die ik zogenaamd iets heb aangedaan bij zit. Hele "plan" naar de klote (om die twee meiden lekker te laten denken dat ik naar hun feestje zou komen en zo hun avond zou verpesten omdat ik er was).

Ja en dit zal ook wel weer heel vaag, gecompliceerd en overdreven klinken en dat laatste is het waarschijnlijk ook wel.

(Ik heb dat meisje trouwens niets lichamelijks aangedaan hoor, maar ik verpestte de liefdesrelatie met haar vriend nogal.)
Oud 10-03-2006, 22:40
Verwijderd
grrrrrrr. grrrrrrrrrr. grrrrrrrr! Nou zeg, wat báál ik hiervan! ja ik weet dat het onzin is, maar oooooh! Ze waren van ons! En nou heeft zij het weer. Bah. Maar wij gaan ze ook gewoon halen Verder ben ik alleen maar moe en zat ik zelfs op de fiets te slapen bijna. Kutzooi. Dit weekend blijft leeg.
Oud 10-03-2006, 22:44
Cesar
Avatar van Cesar
Cesar is offline
Wat blijft mijn rij-instructeur een rare man. ELKE keer dat ik rijles heb ontstaat er altijd wel ruzie of een discussie.

*Rij-instructeur staat op de rem.
"Wat doe je nou?"
"Ik had het makkelijk kunnen halen.."
"Nee, als je door was gegaan was je tegen de auto opgebotst"
"Ik had het wel kunnen halen...Kijk dan!...Hij is daar toch rechts gegaan?!"
"Dus?"
"Dan had ik het wel kunnen halen..?"

Stilte

"Ooooooh dus meneer weet het weer beter?! Waar heb je mij uberhaupt voor nodig dan?"

Rijinstructeur proberen uit te lullen blijft ook onbegonnen werk. Zo ging het echt een uur lang verder en als de les erop zit lacht hij erom en wenst hij me een fijn weekend toe. Ik snap nooit of hij het speelt of dat hij gewoon echt zo is. Goeie kerel wel.

En altijd leuk om een oude vriend tegen te komen Dan spreek je iemand na 1, 2 jaar niet meer door ruzie en dan klikt het alsof er niks gebeurt is. Grappig. Zoals vroeger zal het nooit meer worden, maar toch leuk om weer van hem te horen
Oud 10-03-2006, 22:50
kroot
kroot is offline
jemig, alweer een nieuwe ljh!! Gaat snel.
Ik ben gistern en eergister in Breda geweest, koor en orkest. Bij koor waren we echt heel hyper. De rest van het koor vroeg of het bijna lente was. Maar het was gewoon weer leuk om iedereen na een jaar weer te zien! En ik heb me vanmorgen ontiegelijk verslapen, mijn baas belde me uit bed, of ik nog kwam werken vandaag. Ben net terug van oppassen en heb koppijn, ik ga nu snel slapen. Trusten!
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:51.