Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-03-2006, 17:08
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Dit weekend voelde erg bijzonder, heeft me weer een stukje sterker gemaakt en me meer vertrouwen in bepaalde dingen gegeven
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Advertentie
Oud 12-03-2006, 17:17
Verwijderd
Vind ik het nu werkelijk zo gruwelijk vet om bijna 30 uur in 6 dagen (waarvan 5 doodnormale schooldagen) hersenloos mensen af te knallen in een spel of is dat alleen maar om mezelf niet teveel bezig te houden met mijn werkelijke gevoelens?

Ik weet het niet.
Oud 12-03-2006, 17:32
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Vannacht was zo ontzettend gezellig! Eerst een feest met veel vrienden, waar na afloop echt merendeel niet meer recht kon fietsen. Ik kreeg nog een stukje glas in m'n voet (liep op sokken), en toen zaten een paar te gillen dat ik dood zou bloeden. Het was maar een klein gaatje, maar doordat ik ook wel het een en ander op had was m'n bloed een stukje dunner en kwamen het er echt als een riviertje uit. Gelukkig kon iemand pleisters vinden.
Het uitgaan daarna was ook super leuk. Gewoon lekker gek en energiek gedaan, leuk gedanst, maar ook best lullig gedaan.

Ik heb me vermaakt, volgend weekend hopelijk weer.
Oud 12-03-2006, 18:09
Verwijderd
"I wanna run away
Never say goodbye
I wanna know the truth
Instead of wondering why
I wanna know the answers
No more lies
I wanna shut the door
And open up my mind
"
Oud 12-03-2006, 18:12
kroot
kroot is offline
Ik ben zegmaar niet blij vandaag
Oud 12-03-2006, 18:31
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Oh mijn god, ik word soms zo ontzettend moe van dat trage gedoe van mijn studiegenoten.
Schiet toch eens op en hou je aan je afspraken!! En reageer eens op e-mails!! Zucht!

Doe niet allemaal zo incompetent.
Oud 12-03-2006, 18:35
Verwijderd
Citaat:
moon schreef op 12-03-2006 @ 17:03 :
ik kom vandaag echt nergens toe waar ben ik in godsnaam nou mee bezig? echt stom van me gewoon!
Oud 12-03-2006, 18:53
Verwijderd
ik ben ook zo slim het hele huis op zn kop zetten om een dvd te vinden van mn muziek, zit ie gewoon in mn dvd rekje met een nieuw hoesje die ik gisteren nog geschreven heb.
Oud 12-03-2006, 18:57
Suey
Suey is offline
Ik moest vandaag veel schoolwerk maken en opruimen en spullen inpakken om te verhuizen. In plaats daarvan ga ik alleen de hele dag eten en slapen Ik kan de laatste tijd egt geen motivatie vinden om iets uit te voeren zeg. En woensdag verhuizen, ik ben benieuwd.
Oud 12-03-2006, 19:01
chocomelsletje
Avatar van chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Ik weet het niet meer. Ik ben moe en het enige wat ik wil is huilen. Ik weet echt niet waarom, ik wilde hem zo lang en nu heb ik hem en hij is lief en leuk en van mij en het enige wat ik kan is huilen en bot zijn en niet weten wat ik voel.
__________________
Haar bijna jongensborst, haar haar van goud
Oud 12-03-2006, 19:23
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
toch wel raar om er nu een punt chter te zetten..
mn kamer staat al weer op kamernet.nl
mn studie is bijna ten einde.. (gestopt)
moet nog een her doen maar dan is alles klaar..
dan moet ik weer terug verhuizen
moet t mn ouders ook nog gaan vertellen

ik ga mn klasgenoten wel heel erg missen denk ik..was heel gezellig..

was dit nu de juiste beslissing
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 12-03-2006, 19:25
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Verdomme. Morgen is het afgelopen met dit gezeik en doe ik weer waar ik zelf zin in heb. Ik word gek van alle bemoeienis om me heen, laat me toch lekker zelf mijn leven leven! Al doe ik het fout, het is mijn leven dus laat me! Morgen komt alles goed, ik hoop snel genoeg, maar ben bang van niet. Laat me, laat me huilen als ik dat wil.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 12-03-2006, 19:26
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 12-03-2006 @ 20:23 :
toch wel raar om er nu een punt chter te zetten..
mn kamer staat al weer op kamernet.nl
mn studie is bijna ten einde.. (gestopt)
moet nog een her doen maar dan is alles klaar..
dan moet ik weer terug verhuizen
moet t mn ouders ook nog gaan vertellen

ik ga mn klasgenoten wel heel erg missen denk ik..was heel gezellig..

was dit nu de juiste beslissing
Waarom ben je gestopt, als ik vragen mag?

Ontopic: Ik hoop zo dat het niet waar is. Ik hoop zo dat ze helemaal gezond is.

En oh: *knuff* voor Redhair.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 12-03-2006, 19:32
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
@ roosje..
ja da ben ik nu ff beetje kwijt..
maar het gaat niet zo heel goed op school... haal wel goede resultaten maar zag me dr niet nog 2 jaar zitten enz
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 12-03-2006, 19:39
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Ik word een beetje heen en weer gesmeten tussen alles wat je maar kan voelen. Maar ik voel me ook niet leeg.

Ik vraag me af hoe ik de komende proefwerkweek doorkom en wat er gebeurt als ik ga studeren. Vreemd genoeg heb ik zin om een eigen kamertje te hebben en eigen geld enzo.

Wie wil er nou op haar 14e studeren, nou ja, ik wil het wel maar ik durf dat niet, denk ik.
Oud 12-03-2006, 19:47
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Ik MOET morgen leren op school. Biologie. Het MOET!
en ik moet slapen slapen slapen. Ik ben oneindig moe.
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 12-03-2006, 19:59
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Holy shit! Ik ga waarschijnlijk deze zomer samen met een vriendin een week in het huis van haar ooms leven. Dat betekend: centrum van Maastricht, zwembad/bubbelbad, uitgaan, feesten, hippie-uithangen, zelf koken etc etc etc! OMFG, dat wordt echt zooo fucking hip/vet/cool! *SPRINGT*

En ik neem morgen het eerste uur vrij, zodat ik dankzij roosterwijzigingen pas het 5e uur op school hoef te zijn.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 12-03-2006, 20:35
Verwijderd
Pff, vandaag weer de hele dag onderweg. Een concert geven van twee uur maar was van 9 tot 19 uur onderweg. In de kerk was het vreselijk koud. In de pauze had iedereen zn jas aan en spelen met bevroren vingers ging ook niet echt... Lekker dan weer... En nu heb ik hoofdpijn ofzo.. En ik moet nog huiswerk maken... Lang leven het uistellen!
Oud 12-03-2006, 21:42
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Ik heb een lidmaatschap van 4 maanden nog bij de sportschool , van m'n broertje overgenomen. Kan ik er voor zorgen dat ik er niet meer zo uit zie in bikini als vorig jaar. Althans, proberen. Want dat wil ik niet meer. Helaas houdt het lidmaatschap 1 week voor mn vakantie op, laat ik nou net die week vrij hebben en tijd hebben, maar ja, dan ga ik wel sceeleren of hardlopen ofzo...

En nu maar slapen... morgen er weer hard tegenaan...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 12-03-2006, 22:03
Verwijderd
Zo raar, mijn oma sprak alsof ik mijn opa hoorde praten toen hij begon te dementeren, van die kleine dingen die je gaan opvallen met vanmiddag als punt waarop ik het idee had dat alles op zijn plaats viel. In ieder geval ben ik blij dat mijn moeder het ook herkende als iets bekends en zelfs het woord dementie in de mond wilde nemen. Ik wil het niet, maar ik denk wel dat het zo is, bah.

Toch wel een flinke smet op een redelijk superleuk weekend met lekker veel gevoetbal en mooi weer.

En nu toch maar verder met waar ik gestopt ben?
Oud 12-03-2006, 22:17
anterx
anterx is offline
tijd om te slapen, maar ik wil niet slapen
Oud 12-03-2006, 22:19
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Hoe ga ik vannacht in godsnaam doorkomen zonder muziek? Kut-iPod. Ik doe ook voortdurend iets fout.

Mja, eerst maar even mailen.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 12-03-2006, 22:29
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Wat een waar-de-lo-ze wedstrijd vandaag. En nu zit ik nog aan mijn meeleesverslag te typen.
Oud 12-03-2006, 22:31
Verwijderd
Ik moet nóg veel doen. Ik dacht dat ik klaar was, maar ik ben gewoon dingen straal vergeten. Verdomme. Mijn leesdossier is in ieder geval af en daar ben ik blij om, maar ik moet voor mijn pwspresentatie voor morgen nog dingen doen die ik even over het hoofd gezien had. Vandaag bij mijn tante geweest. Verdrietig, maar goed. Bij hem ook geweest. Het is gewoon niet te bevatten dat er daar iemand onder de grond ligt. Die zo jong is, die nog niet dood hoort te zijn, die na een jaar al bijna niets meer dan botjes is. Daar word ik nou gek van. Die gedachte. Wat er nu nog van over is van hem.

Het is nu bijna 3 jaar geleden. 3 jaar.... Ik kan het gewoon nog steeds niet begrijpen, niet verwerken. Het gaat niet weg... Het wil niet weg.

Weet je wat het is jongen..
Ik moest perfect zijn voor jou en dat ben ik niet.
Weet je wat het is jongen,
ik moest Homerus kennen en die ken ik niet.
En je neukte met mij, met je hoofd in de wolken,
je maakte van mij een godin..
En we leefden niet hier, maar alleen op papier,
zoals het eens was, in het begin...
Oud 12-03-2006, 22:44
niña
Avatar van niña
niña is offline
Aan de ene kant ben ik nu heel relaxed, mijn opdrachten vielen mee. Aan de andere kant wil ik zoveel meer wat ongetwijfeld op me ligt te wachten, maar wat ik niet zie.
__________________
“I have a friend who is a stripper. You’re much happier than her.”
Oud 12-03-2006, 22:50
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Nou, dat was dan dat. En ik geloof dat ik hetgeen ik wilde vertellen, vergeten ben te zeggen.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 12-03-2006, 22:57
Mariekje*
Mariekje* is offline
Hieperdepiep, sinds die buurjongen van me op harde wijze is gedumpt door z'n vriendinnetje is zijn ego eindelijk eens flink naar beneden gehaald en had hij vanavond zelfs de spontaniteit om te vragen: "Hey kel, hoe ist het met jou?".

Ach gut wat was hij zielig, toevallig wist ik hem zijn verhaal na te vertellen omdat ik gisteren met zijn moeder heb staan praten, en nee dat vond hij niet leuk. Zeker niet toen ik ook nog eens in de lach schoot.

De grootste sukkel van het dorp is ineens een lief pupje, how cute. - kuch - haha.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Oud 13-03-2006, 01:01
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
weekend was erg confronterend. paar leuke dingen, maar ook paar écht minder..
Oud 13-03-2006, 06:09
Verwijderd
Ik hou van lente/zomer. Kortere nachten, vroeger licht. Ik kan later gaan slapen en wordt vanzelf eerder wakker zonder moe te zijn. <3

Dit is dus wat ik al die tijd wilde... Het voelt goed. Volgende keer zal de ellende wel beginnen. Ach ja, kan ik ook een keer meepraten
Oud 13-03-2006, 07:32
BeertjeColargol
Avatar van BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
Het is weer eens zover hoor... Ruzie thuis omdat ik keelontsteking heb en daarom geen zin heb om naar school te gaan, aangezien we activiteitenweek hebben en vandaag een fietstocht gaan doen, morgen sportdag . En woensdag gaan we twee dagen naar belgie of frankrijk, of weet ik veel wat. En daar moet ik dus echt bij zijn.
In plaats van dat ik dan deze twee dagen mag laten schieten, maar nee . Dus dan maar zeggen dat ik ga en als ze weg zijn weer mijn bed in. Pech dan als ze erachter komen, het interesseert me niet meer.
Deze keer kies ik voor mezelf.
__________________
afrika! | meer liefde op het forum!
Oud 13-03-2006, 08:51
Verwijderd
Ik wil verdomme mijn cijfers. En ik wil ze nu. Het is toch belachelijk dat ze er, met een week vakantie, vijf weken over doen om een paar van die klote tentamens na te kijken? Die opdracht is veel, daar kan ik me bij voorstellen dat je dat niet even in een weekendje doet, maar zo'n belachelijk tentamen...?

Zou het helpen als ik ga stampvoeten?
Oud 13-03-2006, 08:55
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
@ Leonoor: als het helpt, doe ik mee want ik wil ook mijn cijfers terug!
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 13-03-2006, 09:24
farai
Avatar van farai
farai is offline
Out of reach,
Couldn't see
We were never
Meant to be


But we're still trying to hold on I guess.
__________________
(f) Dream as if you'll live forever (f) | ♥ Katje houdt van acrobaatje ♥
Oud 13-03-2006, 09:37
&#9834;
&#9834; is offline
Op deze momenten weet ik weer waarom ik zo twijfel.
Oud 13-03-2006, 10:16
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 13-03-2006 @ 09:51 :
Zou het helpen als ik ga stampvoeten?
Nee, maar ik zou het wel willen zien.


En toen was de week weer begonnen en mocht ik weer een paar dagen wachten om mijn vriendje weer te zien. Nou ja, zo weet ik wel weer hoe lief ik hem vind, want ik mis hem al op het moment dat hij de deur uit loopt.

Zo maar eens even opdrachtjes doen en me wat inlezen.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 13-03-2006, 10:35
Verwijderd
Nu zegt ie: "Studentgegevens niet gevonden in CATS/CAAS"
Zouden ze aan het invoeren zijn?
Oud 13-03-2006, 10:52
Verwijderd
Citaat:
Thoughtful schreef op 13-03-2006 @ 11:42 :
En anders moet je gewoon echt gaan stampvoeten en woedend opbellen. Er is toch zeker iets als een maximale-nakijk-termijn, jij moet je toch ook aan deadlines houden en het tentamen per se op die dag maken
(Oké, kromme redenering).
Ik maak die redenering ook altijd.

Ik moet over ongeveer een uur toch naar school, dan zie ik iig één van de twee docenten en zij zal de cijfers wel hebben...die ander moet ze ook hebben, dus als ik die zie zal ik het hem zeker ook vragen (al weet ik al wat hij dan gaat zeggen: "kijk maar op internet").
Oud 13-03-2006, 11:58
Kid Morbid
Avatar van Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Omg, wat voel ik me lekker.

Morgen pas om 2 uur op school hoeven zijn.
__________________
the plastics
Oud 13-03-2006, 14:31
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
whoei hyperactief
en morgen kijken voor een nieuwe stage
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 13-03-2006, 15:29
BananaSplit
Avatar van BananaSplit
BananaSplit is offline
Gisteren eindelijk weer gedanst
En die meid die ik toch nog steeds leuk vind, was ook weer daar en nu heb ik dus met haar gedanst.

Ging heel goed, en is ook een aardige meid. Ik miste alleen steeds iets in dr uiterlijk, en ik weet nu wat t zijn. T zijn sproeten die ik mis Geen ramp hoor, maar ik vind sproeten gewoon mooi

Voor de rest alleen maar klotedingen in t weekend gebeurd. Stress met de halve familie, omdat ik bot was geweest tegen mijn peetoom, omdat ik heel vaak had gemaild dat ik geen mail meer wilde op mijn oude adres, maar toch kreeg ik steeds weer mail en daardoor dus nu ruzie. Ik zit te kijken met financien wat het dansen betreft om dingen die mijn moeder vlak na de scheiding heeft gedaan en das zon 8 jaar geleden duss....
Oud 13-03-2006, 15:45
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Ik was het gister toch die zei dat ik op school ging leren? Nou om 12 uur was ik weer thuis hoor! Aangezien er van die aardige klasgenoten waren die me neit met rust lieten en vervolgens ging een schreeuwende leraar ff vrolijk lesgeven in de studieruimte. MENSEN IK WIL RUST! Ik kan geen engelse tekst lezen over een onderwerp waar ik niks van af weet als er iemand praat!
En nu ligt gewoon ALWEER wikipedia eruit, wikipedia is heilig! Maar zo dus niet.
wat een drama weer
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 13-03-2006, 16:19
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Dat was gezellig.

En als ik me nu eens voor één keer normaal kon gedragen, in plaats van overal overdreven op te reageren, zou dat me heel mooi uit komen.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 13-03-2006, 16:20
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
@ Leonoor: het dreigen met stampvoeten heeft geholpen!

OT: Juistem. Heb vanochtend maar het eerste uur overgeslagen en had toen de eerste 4 uur vrij. Hebben die sukkels van de studieruimte me een rode kaart gegeven, terwijl ik wél al m'n studieuren had! Maar goed, heb morgen CKV-dag (Theaterworkshop) dus mag ik er weer twee wegstrepen. Heb dus mijn SE-cijfer voor geschiedenis teruggekregen: een 6,2!!! Echt ben er zo blij mee! Weer een vak minder waar ik onvoldoende voor kan staan! Maar goed, nu de rest nog maar afwachten.. Heel veel mensen hadden onvoldoende, en ik heb nu gewoon geschiedenis 1 voldoende afgesloten! En m'n Ipod speelt niets meer af, dus ben maar opnieuw begonnen met downloaden...*zingt mee met The Jackson Five* *shaked body*
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 13-03-2006, 16:21
Moustache
Avatar van Moustache
Moustache is offline
Ik voel me sinds gisterochtend alleen maar vrolijk na 2 weken kutheid, dus ik ben erg blij
__________________
Guitarred and feathered
Oud 13-03-2006, 16:24
farai
Avatar van farai
farai is offline
fijn gesprek met 'm gehad. heeft me deugd gedaan. Ik zie weer een sprankje licht. Hij's echt super.
__________________
(f) Dream as if you'll live forever (f) | ♥ Katje houdt van acrobaatje ♥
Oud 13-03-2006, 16:34
Redhair
Redhair is offline
Moon en Roosje, dank jullie wel.

Vanmorgen bij de dokter geweest, die klootzak nam me totaal niet serieus.
'Ik geef je wel wat pillen tegen je draaierigheid.'
Ja jezus zak, geef me maar weer medicijnen terwijl je niet eens weet wat er is. Ben flink tegen hem uitgevallen. Het moest eens afgelopen zijn met domweg medicatie voorschrijven, zoek de oorzaak eerst maar. Doorverwijzing gekregen naar een internist, die afspraak staat op 10 april.
Hij had mijn dossier open op mijn vorige consult, waar stond
'Last van hoofdpijn en duizeligheid, behalve als ze in haar bedje ligt'. Klootzak.

Net kwam ik J. tegen toen ik de hond uitliet. Lekker bot was hij.
Later kwam ik P. tegen, de laatste keer dat ik hem zag was vlak na de brand, toen was hij zo lijkbleek, ik was zo bang. Nu zag hij er een stuk beter uit, hij groette mij leuk.

Moet binnenkort maar weer eens naar school.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 13-03-2006, 17:10
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Redhair schreef op 13-03-2006 @ 17:34 :
Moon en Roosje, dank jullie wel.

Vanmorgen bij de dokter geweest, die klootzak nam me totaal niet serieus.
'Ik geef je wel wat pillen tegen je draaierigheid.'
Ja jezus zak, geef me maar weer medicijnen terwijl je niet eens weet wat er is. Ben flink tegen hem uitgevallen. Het moest eens afgelopen zijn met domweg medicatie voorschrijven, zoek de oorzaak eerst maar. Doorverwijzing gekregen naar een internist, die afspraak staat op 10 april.
Hij had mijn dossier open op mijn vorige consult, waar stond
'Last van hoofdpijn en duizeligheid, behalve als ze in haar bedje ligt'. Klootzak.

Net kwam ik J. tegen toen ik de hond uitliet. Lekker bot was hij.
Later kwam ik P. tegen, de laatste keer dat ik hem zag was vlak na de brand, toen was hij zo lijkbleek, ik was zo bang. Nu zag hij er een stuk beter uit, hij groette mij leuk.

Moet binnenkort maar weer eens naar school.
Ben je compleet eerlijk geweest tegen je dokter? Verteld over je drugsgebruik en verslaving, je eetstoornis ed?
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 13-03-2006, 17:11
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Weer een tentamen binnen... nu gigantische hoofdpijn omdat ik 2 uur in een gigantisch warm hok gezeten heb...

Maar kennelijk was ik toch vriendelijk enz. Misschien kan ik toch wel goed met mensen omgaan?
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 13-03-2006, 17:28
Verwijderd
Wat heerlijk dit weer! I love it.
Ik heb weer allemaal goede punten teruggekregen van de proefwerkweek en en en: alweer geen onvoldoendes! Ik heb dit hele schooljaar nog geen onvoldoendes gehaald!!! Het komt echt helemaal goed met mij . Als ik zo doorga kan ik zelfs cum laude slagen! Ok, dan wel op de Havo, maar, boeiend, Havo is toch ook hartstikke goed. Ja, ik ben zeer tevreden .
Oud 13-03-2006, 17:30
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Heb mn bijzondere vaardigheden gehaald Nu nog het echte rij-examen op 30 maart

*engeltje op schouder heeft*
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:31.