Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-03-2003, 10:44
Verwijderd
Wat willen jullie ouders allemaal wete? Als je bijvoorbeeld weggaat, willen ze dan weten waar je heengaat, hoe laat je thuis bent, of misschien moet je wel op een bepaalde tijd thuis zijn, of maakt het ze niks uit en trek je gewoon de deur achter je dicht nadat je doei heb gezegd (of misschien dat nog geen eens??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-03-2003, 10:52
Boef
Avatar van Boef
Boef is offline
M'n ouders willen van te voren weten waar ik heen ga, met wie ik daar heen ga, waarom ik daar heen ga, en ze willen 't liefst ook nog een tijd afspreken om te weten hoe laat ik thuis ben... (maar daar kan ik meestal onder uit komen )
Als ik gewoon weg zou lopen (wel met gedag te zeggen) zouden ze heel erg ongerust worden denk ik....
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 11:02
Xanandu
Avatar van Xanandu
Xanandu is offline
Alleen waar en of ik de sleutels bij me heb En diezelfde vraag stel ik ook aan m'n ouders als ze de deur uitgaan
__________________
voor ik vergeet... jou vergeet
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 11:11
Diovai
Avatar van Diovai
Diovai is offline
Nou ik ga bijna nooit ergens heen, dus mijn moeder is wel benieuwd. Behalve als ze er niet is.
Als ik iets wil doen, waar ik niet wil dat mijn moeder ophef over maakt, ga ik als ze er niet is, of lieg ik tegen haar. Dat is beter.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 11:15
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
als ik weg ga, dan zeg ik gewoon standaard; HEy, ik ga even naar de stad ofzo.
Of als ik s avonds ergens heen ga, dan zeg ik; Ik ga ervandoor.
En dan zeg ik nog even of ik laat thuis kom ,of dat ik ze morgen ochtend pas weer zie.

Soms vragen ze dan nog wel even waar ik naar toe ga, maar het word nooit echt een hele ondervraging. Mijn moeder begind trouwens wel bijna altijd over drank . "zorg je dat je niet te veel drinkt !!". Maar ja, dat ben ik nu wel gewend.
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 11:16
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Mijn ouders willen altijd weten waar ik heen ga en met wie. Nouja, vooral met wie ik terugkom, zodat ik 's avonds nooit alleen fiets...
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 11:34
Thomas
Thomas is offline
Ze hoeven helemaal niets te weten, alleen wanneer ik thuis eet of wanneer ik juist niet thuis eet. Verder weten ze natuurlijk wel waar ik ben ed, maar zeker niet altijd.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 11:36
gizmo
Avatar van gizmo
gizmo is offline
als ik wegga.. naar wie ik toega en rond welke tijd ik dacht thuis te zijn.. en tuurlijk of ik mee eet enzo.. maarja mobieltjes zijn handig dus kunnen ze altijd bellen he
Het is niet zo dat ik echt een tijd krijg opgelegd.. tenminste meestal niet.
__________________
~¤~PsYcHoDeLiCsS..~*~ What did you find that could leave you walking by?
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 12:13
lieve
lieve is offline
M'n ma is de baas in huis en bepaalt dan ook de regels!!!

*Ik ga meestal weg met m'n 2 beste vriendinnen, de 1 heeft een vriend en die voert ons meestal overal naartoe met de auto! Ze komen me meestal ook thuis oppikken! Mijn ma is steeds gerust als hij rijd, ze weet dat hij geen alcohol drinkt als hij met de wagen moet rijden!
*Ik moet meestal om 2uur thuis zijn! Maar als ik met hen weg ben, mag het wel al eens 3uur worden! Ok het is niet overdreven laat, mss voor sommige wel verschrikkelijk vroeg,maar ik klaag er niet over! Ik weet dat ik m'n slaap verschrikkelijk hard nodig heb! En ik moet meestal de dag erna wedstrijd spelen, dus... voor mij geen probleem hoor!
*En meestal wil ze wel weten waar ik zit, maar echt erachter vragen doet ze niet! Want meestal heb ik het haar al verteld!!!
Ik vind het eigenlijk niet meer dan normaal dat tenminste 1 van m'n ouders weet waar ik zit!
*En ik zal niet moeten riskeren dronken thuis te komen, want dan ontploft er thuis een bom!!!!
Maar ik zal ook nooit meer dan 2 alcoholische dranken drinken! Ik vind er niets aan, aan zat zijn!De meeste mensen die ik ken beginnen dan verschrikkelijk te zagen, kei-ambetant te doen,... Neen, ik maak liever plezier op een andere manier!NUCHTER!! Meestal zijn enkel ik en M.(vriend van 1 van m'n beste vriendinnen)nuchter! Wij kunnen weken daarna nog lachen met de stommiteiten van die 'zatte flessen'!
+ m'n vader dronk vroeger regelmatig veel te veel, en ik weet hoe hij toen was! En de gedachte alleen al dat ik mij zo zou kunnen aanstellen en belachelijk maken?!? Neen bedankt, + dat je sommige mensen ook nog eens kwetst!!!!
Ik heb eens gevraagd aan een goede vriend van mij waarom hij steeds zoveel drinkt op feestjes en fuiven! En zijn uitvlucht was, omdat hij dan meer durft op gebied van meisjes, en omdat hij dan vlugger en meer plezier maakt!!!

Greets Lieve,xxx
__________________
Ik hou van ... alleen van ..., ik kan nie leven in een wereld MET jou!!
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 12:23
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
das weer een hele andere discussie, maar ja. Mijn ouders hebben me al een keer midden in de nacht thuis gebracht zien worden. Het was toen zo erg dat mijn vader naast me heeft geslapen omdat ik echt "ziek" was !

naja, sindsdien staan me ouders nergens meer van te kijken. Ze weten dat ik drink en vertrouwen mij dat ik dat verantwoord doe. Sinds die ene keer drink ik trouwens wel veel minder.
En ik drink sowieso alleen als ik weet dat er mensen zijn die niet drinken en mij in de gaten kunnen houden.
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 14:53
Piccola
Piccola is offline
Ze willen weten waar ik naartoe ga en met wie! Maar de tijd enzo interesseert ze nooit.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 15:01
Verwijderd
M'n moeder wil altijd weten waar ik heenga.
Ik zeg er nooit een tijd bij omdat ze dan gegarandeerd aan de telefoon hangt. "Waar ben je? Hoe laat ben je thuis?" En ja, dat vind ik irritant.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 15:02
Verwijderd
Altijd als ik wegga zeg ik waar ik heenga. Dat lijkt me niet meer dan normaal, dat doet iedereen hier. Over tijd spreek ik nooit iets af.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 15:03
Verwijderd
Ze willen het weten als ik weg ben, en dan willen ze ook weten of ze me daar kunnen bereiken en hoe ze dat kunnen. Als ik met de trein reis, willen ze het weten wanneer ik veilig ben aangekomen op de heenweg, en wanneer ik thuis ben op de terugweg. Als er iemand hier komt willen ze dat ook weten, zodat ze daar rekening mee kunnen houden.
Ik hoef tegenwoordig niet meer te vrágen of iets mag en een thuiskomsttijd af te spreken, want daar hebben ik standaardregels voor ingevoerd waar zij het mee eens waren en ik ook. Dus dat is handig.

Meestal als ik weg ga is het dus:
*'Hoi, ik ga weg'
-'Waar naar toe?'
*'Daar-en-daar naartoe'
-'Hebben we daar het nummer van?'
*'Ja'
-'Oke, veel plezier'
*'Dank je, daag!'

Laatst gewijzigd op 15-03-2003 om 15:05.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 17:52
Eurydice
Avatar van Eurydice
Eurydice is offline
Sinds ik op kamers woon, waar ik ds helemaal geen verantwoording meer hoef af te leggen, heb ik dat thuis ook maar ingevoerd. Dat wil alleen niet zeggen dat mijn ouders ook zo noncha zijn geworden. Ik vertel ze dus nog wel waar ik heen ga en hoe lang dat ongeveer gaat duren, maar tis niet zo dat ik ze nog om toestemming ga vragen ofzo.
__________________
'Che farò senza Euridice?" (Wat moet ik zonder Eurydice?).
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 18:01
poesiefox
poesiefox is offline
Toen ik nog thuis woonde wilden ze werkelijk ALLES van me weten, erger nog, die gek van een vader van me kwam me HALEN.

Dat mocht hij niet van mijn moeder, maar hij was zo jaloers, dat ze hem niet tegen kon houden. Grote ruzie thuis dus, toen ik een serieus vriendje kreeg. Zelfs toen ik daar al mee samenwoonde stond hij om de haverklap voor mijn/onze neus. Hij heeft zelfs nog geprobeerd om een extragroot huis te kopen, zodat we daar allemaal konden wonen. En overal lopen verkondigen dat hij later niet naar het bejaardentehuis zou gaan, maar dat hij fijn bij ons zou gaan wonen. Stapelmesjokke, die ouwe.

Dus het kan met julie ouders alleen maar meevallen.
__________________
Pfff. Boeie.

Laatst gewijzigd op 15-03-2003 om 18:12.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 18:02
Verwijderd
Ze willen weten waar ik heenga en wanneer ik denk terug te komen. Dat deel ik mee zodat ze zich geen zorgen maken, voor de rest boeit het niet.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 18:12
Denise84
Avatar van Denise84
Denise84 is offline
van te voren:
* waar ik heen ga,
* met wie,
* hoelaat ik thuis ben,
* hoe ik ga, (of ik niet alleen naar huis hoef te lopen vanaf de bushalte e.d.)
* waar ik slaap die avond
* of ik de huissleutel bij me heb,
* telefoon bij me heb

interesse erna:
* hoe het was geweest,
* waar ik ben geweest,
* wie ik tegen ben gekomen,
(* hoelaat ik thuis was)
__________________
(geen signature)
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 15-03-2003, 20:06
Verwijderd
mijn ouders willen weten waar ik uithang en hoelaat ze me kunnen terug verwachten,ze zeggen dat het is dat ze weten waar ik te vinden ben, voor t geval ik niet kom opdagen en niet bel, dus er iets gebeurd is
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 21:22
Knutselsmurfie
Avatar van Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Mijn ouders willen altijd weten waar ik ben.. nouja dat is opzich ook wel logische denk ik, maar ik kom ook niet de deur uit zonder dat ik met ze heb afgesproken hoe laat ik thuis ben. Mijn moeder is overoveroverbezorgd (nouja, gezien wat ze heeft meegemaakt, kan ik dat ook wel begrijpen, maar toch..).

Nouja, sinds ik achttien ben, worden de regels toch wel iets soepeler merk ik wel, dat is dan wel weer gaaf.
__________________
I don't ask for much, but enough room to spread my wings | You can fool some people sometimes, but you can't fool all the people all the time
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 21:32
unpopular
unpopular is offline
Is bij mij gelukkig vrij simpel ik zeg dat ik weg ben en dat ik mijn gsm bij heb.
Tenzij dat ik 's nachts niet thuis kom zeg ik wel ff waar ik zit en hoelang dat ik weg blijf.
Maar dit word niet gevragen daar moet ik allemaal zelf mee komen.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 22:54
Verwijderd
Of ik voor het eten thuiskom..
Of ik mijn gsm bij me heb..
Of ik vervoer geregeld heb..
Het liefst willen ze ook weten met wie, maar ja, soms "vergis" ik me "per ongeluk" in de namen.. ...Anders krijg ik de volgende dag de hele tijd te horen; en was het een leuke pief!??!..was je afspraakje leuk?!?!...(ik haat het trouwens als mijn ouders het woord afspraakje in de mond nemen )
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 08:15
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
Woon op mezelf: niets dus!
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 08:46
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Ze willen weten waar ik heen ga, wat ik daar ga doen, hoe lang ik weg ga blijven, of ik daarna alleen naar huis moest (dan komen ze me 's avonds ophalen) en of ik mijn telefoon en de huissleutel bij me heb.
Oja, bijna vergeten, standaard vraag: 'En je huiswerk, is dat al af?' *zucht*
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 09:12
paultjuhhhh
paultjuhhhh is offline
m'n moeder wil weten waar ik heen ga en hoe laat ik ongeveer thuis ben.
als ik uitga waar en dat ik rond 2 uur thuis moet zijn en met wie ik ga.
en ik moet altijd mijn gsm bij me hebben (die natuurlijk van tijd tot tijd wel eens uit wordt gezet )
als ik b.v. ff naar de winkel ben gweest of van school afkom ofzo ga k ook wel eens bij vrienden langs.. geeft ze niets om alleen rond etenstijd belt ze weer (service he )
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-03-2003, 09:49
Ellesje
Ellesje is offline
Waarheen (adres)
Wanneer terug
Naar wie
Of ik m'n mobiel meeheb
Waarom
Of ik voorzichtig doe
Of ze me moet ophalen

enz enz..

Achja
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 10:00
Doopy
Avatar van Doopy
Doopy is offline
alles , maar meestal kregen ze maar de helft te horen. tegenwoordig hoeven ze het niet meer te weten, als ik maar voorzichtig doe. (geen domme dingen enzo )
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 10:21
love is life
love is life is offline
Citaat:
Diovai schreef op 15-03-2003 @ 12:11:
Nou ik ga bijna nooit ergens heen, dus mijn moeder is wel benieuwd. Behalve als ze er niet is.
Als ik iets wil doen, waar ik niet wil dat mijn moeder ophef over maakt, ga ik als ze er niet is, of lieg ik tegen haar. Dat is beter.
Ik lieg ook vrij vaak tegen mijn ouders als ik niet wil dat ze het weet anders begint die weer ongelooflijk veel te zagen
__________________
...I don't want to be anything other than what I've been trying to be lately...
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 11:10
Verwijderd
Citaat:
MevrouwM schreef op 15-03-2003 @ 11:44:
Wat willen jullie ouders allemaal wete? Als je bijvoorbeeld weggaat, willen ze dan weten waar je heengaat, hoe laat je thuis bent, of misschien moet je wel op een bepaalde tijd thuis zijn, of maakt het ze niks uit en trek je gewoon de deur achter je dicht nadat je doei heb gezegd (of misschien dat nog geen eens??
Mn ouders willen wel graag weten waar ik uithang en hoe laat ik ongeveer thuis ben, gewoon ook puur uit interesse en om rekening te kunnen houden met elkaar (eet ik wel of niet mee, slaap ik wel of niet thuis). Ik ben echter geheel vrij in wat ik doe.. Ik hoef niet een bepaalde tijd thuis te zijn want ze vertrouwen erop dat ik zelf kan bepalen wat het beste voor me is. Ik mag overal heen, zolang ik het hen maar meldt.

Als ik heel veel weg ben dan vinden ze dat niet leuk, maar dan gaan ze niks verbieden. Ze vinden het dan gewoon jammer me zo weinig te zien en dan hou ik daar weer een beetje rekening mee..

Gaat uitstekend zo!
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 12:52
Verwijderd
Citaat:
MevrouwM schreef op 15-03-2003 @ 11:44:
Wat willen jullie ouders allemaal wete?
Alles! Ze vragen nog net niet wat voor kleur ondergoed ik draag!
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 13:11
charly not
Avatar van charly not
charly not is offline
Ik deel altijd mee dat ik uitga , en dan vragen m'n ouders eigenlijk altijd wel waar ik heen ga en met wie en ze zeggen hoe laat ik ongeveer thuis moet zijn.
Paar jaartjes geleden vroegen m'n ouders altijd erug irritante vragen als ik dan de volgende ochtend weer beneden kwam..
"heb je nog gedanst" e.d .. Maar dat heb ik ze afgeleerd, aangezien dat best wel heel erg vervelend is
__________________
whine whine whine, to be or not to be...I'm dead
Met citaat reageren
Oud 18-03-2003, 13:07
lct
Avatar van lct
lct is offline
Meestal waar ik heen ga en hoelaat ik weer terug ben...
__________________
Blub*
Met citaat reageren
Oud 18-03-2003, 13:27
Verwijderd
Citaat:
Hippe Woepsie schreef op 16-03-2003 @ 13:52:
Alles! Ze vragen nog net niet wat voor kleur ondergoed ik draag!
Weet je dat zeker?

(wie doet bij jullie de was? )
Met citaat reageren
Oud 18-03-2003, 13:30
wissie
wissie is offline
Mijn ouders willen weten waar ik heen ga, met wie en hoe laat ik terug kom. Met de nadruk op dat laatste
Met citaat reageren
Oud 18-03-2003, 13:56
Verwijderd
Citaat:
******** schreef op 18-03-2003 @ 14:27:
Weet je dat zeker?

(wie doet bij jullie de was? )
Haha, mn ma, ik kan het niet... Maar ja, de was is van een paar dagen, dus ja, daar zitten dan ook verschillende soorten ondergoed bij eej...

maarre, ze is er meestal ook bij als ik ondergoed koop, omdat ze het betaald... maar goed...

Ze vragen dus echt van alles, behalve als ik met mn vriend weg ga!
Met citaat reageren
Oud 18-03-2003, 14:19
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
MevrouwM schreef op 15-03-2003 @ 11:44:
Wat willen jullie ouders allemaal wete? Als je bijvoorbeeld weggaat, willen ze dan weten waar je heengaat, hoe laat je thuis bent, of misschien moet je wel op een bepaalde tijd thuis zijn, of maakt het ze niks uit en trek je gewoon de deur achter je dicht nadat je doei heb gezegd (of misschien dat nog geen eens??
ik vertel altijd wel waar ik naar toe ga en wanneer ik denk thuis te zijn. zo kunnen we rekening met elkaar houden.

en ik geef ze altijd een kus, want misschien is het wel de laatste en en en ik probeer nooit met ruzie van huis te gaan
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 18-03-2003, 15:11
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Citaat:
MevrouwM schreef op 15-03-2003 @ 11:44:
Wat willen jullie ouders allemaal wete? Als je bijvoorbeeld weggaat, willen ze dan weten waar je heengaat, hoe laat je thuis bent, of misschien moet je wel op een bepaalde tijd thuis zijn, of maakt het ze niks uit en trek je gewoon de deur achter je dicht nadat je doei heb gezegd (of misschien dat nog geen eens??
mijn ouders willen echt alles weten
het liefst nog welke route ik neem om ergens te komen en hoeveel verkeerslichten er wel niet groen waren..

dus hoe laat ik ga, hoe laat ik terug kom, wie er allemaal zullen zijn, wie er niet zijn en vooral ook waarom, waar het is, en of ik er wel rekening mee houd dat ik nog moet werken en daarom niet té laat thuis ben, enz enz enz

en het erge is: het went
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Met citaat reageren
Oud 18-03-2003, 21:31
devils_dare
devils_dare is offline
mijn moeder wil altijd weten naar WIE ik ga of WAAR ik naar toen ga hoelat ik thuis ben als ik te laat ben belt ze op soms probeerd ze een tijd af te spreken maar dan loop ik snel door
enne meestal pobeer ikwel snel de deur achter me dicht te trekken en door te lopen
maar sinds het laatste schoolfeest schreeuwt ze dan ook dat ik niet de veel moet drinken(met schoolfeest hadik 8 breezer en 5 bier op en ben pas 14) dus is best wel iritand
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 08:59
berteltje
berteltje is offline
Het lijkt mij niet meer dan normaal om te vertellen waar ik heenga, als ik wegga. Dat doen mijn ouders ook bij mij.
Met uitgaan spreek ik nooit echt een duidelijke tijd af, als ik maar niet alleen naar huis ga (k moet 10 km fietsen) vinden ze ieder tijdstip goed.
Meestal geef ik voor de andere dingen een schatting. " Ik ben denk ik rond een uur of 5 wel thuis " En mocht dat nou echt veel later worden dan bel ik even.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 09:02
liefkindje
liefkindje is offline
Die van mij willen alles alles alles weten..

Niet echt prettig..
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 10:02
Miss Helena
Avatar van Miss Helena
Miss Helena is offline
waar, wie, hoe laat terug
__________________
We'll meet again... Love you
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 11:20
Embraced Pale Death
Avatar van Embraced Pale Death
Embraced Pale Death is offline
of ik morgen mee eet
en overmorgen
__________________
the wheel is spinning, but the hamster's dead
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 12:09
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
Ik woon alleen met mijn vader en die is er vaak niet, dus dan leg ik even briefje neer waar ik ben en wanneer ik weer terug ben ongeveer. Tijd hoef ik niet af te spreken alleen soms of ik wel of niet thuis eet anders kookt ie alleen voor zichzelf.

Heb verder ook niet echt regels, als ik weg wil dan mag het ook gewoon eigenlijk altijd.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 14:33
annabegins
Avatar van annabegins
annabegins is offline
k mocht meestal wel weg. ik zei eigenlijk uit mezelf al waarheen en met wie... over tijden spraken we bijna nooit wat af. alleen doordeweeks: maak t niet te laat...
nu nergens meer last van, want k woon op kamers.
__________________
one of gods better people
Met citaat reageren
Oud 20-03-2003, 17:41
blacky
Avatar van blacky
blacky is offline
Ze vragen meestal wel waar ik heen ga en of ik niet m'n sleutels vergeet en dan zien ze me de volgende dag wel weer en als ik niet thuis slaap bel of sms ik ze gewoon, want ze willen het nog altijd wel graag weten als ik niet thuis slaap.
__________________
Geen knoop aan vast te touwen.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2003, 14:13
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
sinds ik uit huis woon kunnen ze wel veel willen maar hoef ik ze niets meer te verantwoorden

vroeger mocht ik niet veel, bemoeide mijn vader zich overal mee, en keurde al mijn vriendjes zowat af ( het was nooit goed)
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 15:03
pietermx
pietermx is offline
Wat ouders willen weten...

... te veel

P.S. Volgens mij willen de meeste ouders zelf jong zijn zodra je iets met relatie/liefde begint
__________________
Groeten Pieter
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 15:08
Punkygirl
Avatar van Punkygirl
Punkygirl is offline
Mijn ouders zijn wel relaxt..
Mag zelf bepalen hoelaat ik thuiskom alleen ze willen het wel weten.. en als ik later kom of blijf slapen moet ik ff bellen..
Valt reuze mee vind ik..
__________________
Je bent alles, nog zoveel meer. Daar zijn woorden tekort voor. Zelfs na de grootste ruzies gaat onze liefde toch door!
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 16:20
Verwijderd
waarheen? met wie?? wanneer? hoe kom je daar?

nou ja, vaak is dat het dan wel weer.. zijn opzich wel flexibel
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 16:27
Ireentje
Avatar van Ireentje
Ireentje is offline
Sinds mijn ouders gescheiden zijn mag ik veel meer, van mijn moeder moest ik om 1uur thuis zijn altijd met de auto gebracht en opgehaald worden enz.

Van mijn vader mag ik zelf weten tot hoe laat ik ga, hoe ik ernaartoe ga enz. wel relax hij vraagt wel soms: waar ga je heen? maar niet altijd.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hij weet het nie, wat moet ik ermee?
scholier8
8 31-05-2011 12:08
Verhalen & Gedichten Anouk en Danny #2
Little Phoebe
264 23-07-2006 14:40
Algemene schoolzaken enquete voor jongeren.
Fantôme
57 19-10-2004 20:58
Psychologie Niet meer naar school willen, voel me gevangen en depressief
Lil'Girl
3 04-11-2003 14:57
Liefde & Relatie Wil je dit lezen? aan niemand in het bijzonder
Rufus
7 05-01-2003 16:03


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:35.