Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2003
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-05-2003, 14:06
Verwijderd
OK je bent geslaagd maar! met slechte cijfers!


vind je het:


jammer


of zeg je:

who cares FEESTUH!!!
Advertentie
Oud 20-05-2003, 14:08
Verwijderd
Geslaagd is geslaagd, maakt me niets uit. Achteraf misschien wat spijt, maar who cares
Oud 20-05-2003, 14:10
Blisss
Avatar van Blisss
Blisss is offline
Gezien het feit dat ik er nu goed voor sta, zou ik het jammer vinden om te slagen met zesjes, maar slagen met zessen blijft natuurlijk een groot verschil vergeleken met zakken met vijven, dus wat dat betreft ben ik uiteraard wel weer blij. Zo vaak heb je zo'n diploma ook weer niet nodig, maar aangezien ik de afgelopen 3 jaar tijd in school heb geïnvesteerd, haal ik nu liever ook goede cijfers voor mn examens . Beetje gemengede ideeën dus
Oud 20-05-2003, 14:13
tinkle
Avatar van tinkle
tinkle is offline
Nou super blij he!! Als ik maar geslaagd ben... Tis jammer als t alleen maar 6en zijn, heb altijd 7 en hoger gestaan en door 'van die moeilijke examens wordt t lager.. maar ik heb geen lotingstudie dus voor mij.. laat me maar geslaagd zijn!!!
Oud 20-05-2003, 14:14
Maartenpaarten
Avatar van Maartenpaarten
Maartenpaarten is offline
dat kan me echt geen reet schelen, ik ben zoooooo blij als ik geslaagd ben!!!!

denk maar niet dat er ooit nog iemand naar je cijfers vraagt, je moet gewoon dat diploma hebben!
__________________
Bier & Tieten
Oud 20-05-2003, 14:15
Lady Penelope
Avatar van Lady Penelope
Lady Penelope is offline
Ik zou het wel jammer vinden van mn cijfers dan, maar geslaagd is geslaagd! Ik wil toch geen lotingstudie doen.....

En als ik zak, weet ik ook niet hoe ik het volgend jaar anders zou moeten doen. Ik heb me al suf geleerd.......
__________________
5..4..3..2..1..Thunderbirds are GO!
Oud 20-05-2003, 14:15
sublime
Avatar van sublime
sublime is offline
als ik geslaagd ben ben ik hoe dan ook blij, maar ik ben wel blijer met goeie cijfers.. zeker voor engels en geschiedenis zou ik het wel heel jammer vinden als ik daar net een 6 voor sta... nu moet het voor engels wel heel gek lopen als dat gebeurd, maar toch
Oud 20-05-2003, 14:22
summer1986
summer1986 is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 20-05-2003 @ 15:08:
Geslaagd is geslaagd, maakt me niets uit. Achteraf misschien wat spijt, maar who cares
Precies, geldt voor mij ook! Na een paar biertjes vind ik het echt niet meer interessant welke cijfers ik heb gehaald Maar als ik weer nuchter ben, zal ik wel denken: "Hmm..ik had wel beter gekund!" (Dan neem ik wel weer een biertje )
Oud 20-05-2003, 14:45
smacks
smacks is offline
who cares....FEESTUHHHH!!!!ECH WEL!!!
__________________
the greatest thing you'll ever learn, is just to love and be loved in return!
Oud 20-05-2003, 14:48
simple creed
Avatar van simple creed
simple creed is offline
ik ben niet blij als ik met allemaal zessen slaag. Gelukkig doe ik dat niet want de 3 examens die ik tot nu toe gemaakt heb zijn allemaal zo dat ik een 7 blijf staan. Op wiskunde blijf ik zelfs een 9 staan.

ik zou dus balen als ik alleen met zessen slaag.. maar desondanks zou ik dan toch ook nog wel een zeur leuk feest hebben hoor
Oud 20-05-2003, 14:50
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Geslaagd is geslaagd, punten doen er niet zoveel toe.
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 20-05-2003, 14:54
break of dawn
Avatar van break of dawn
break of dawn is offline
Oooooh ik wil gewoon slagen! Echt! Cijfers doen er echt niet toe bij mij! Al slaag ik met 6en, een 5 en een 4.....
__________________
Amor vincit omnia
Oud 20-05-2003, 15:02
Tovenaar
Tovenaar is offline
Ik ben toegelaten voor wat ik wil gaan doen so I don't give a fucking damn hoe ik slaag als ik maar slaag PARTYTIME dan hehe
__________________
L'art pour L'art. Gaat heen en schrijf!
Oud 20-05-2003, 15:22
break of dawn
Avatar van break of dawn
break of dawn is offline
Citaat:
Tovenaar schreef op 20-05-2003 @ 16:02:
Ik ben toegelaten voor wat ik wil gaan doen so I don't give a fucking damn hoe ik slaag als ik maar slaag PARTYTIME dan hehe
yep, zelfde situatie!
__________________
Amor vincit omnia
Oud 20-05-2003, 15:26
Verwijderd
sorry maar dit is bijna te onzinnig om op te reageren

het gaat toch om da papiertje
Oud 20-05-2003, 15:33
influence
influence is offline
als ik em heb ga ik super blij zijn \o/ wat moet ik anders heej
Oud 20-05-2003, 15:36
Ichonama
Ichonama is offline
Slagen is voor mij toch echt het belangrijkste, hogere cijfers zijn leuk, maar daar koop je weinig voor als je geen loting hebt.
__________________
Je volwassen gedragen. Is dat zoiets als doen waar je zelf zin in hebt?
Oud 20-05-2003, 16:02
summer1986
summer1986 is offline
Citaat:
marcovische schreef op 20-05-2003 @ 16:26:
sorry maar dit is bijna te onzinnig om op te reageren

het gaat toch om da papiertje
Ik vind het geen onzin. Ik ken heel erg veel mensen die het wel belangrijk vinden ook goede cijfers te hebben op het diploma. En het is niet waar dat het alleen om het papiertje gaat. Bij lotingen zijn je cijfers wel degelijk van belang. Of als je bv. na de HAVO VWO wilt doen.
Ads door Google
Oud 20-05-2003, 16:28
Basia
Basia is offline
maakt me geen flikker uit hoe ik slaag
ALS ik maar slaag
doe toch niet aan loting
__________________
blablabla
Oud 20-05-2003, 16:30
Snufje
Avatar van Snufje
Snufje is offline
Voor loting ofzo hoeven mijn cijfers niet hoog te zijn, maar ik ga waarschijnlijk bedrijfskunde studeren en vind het wel erg shit als ik een 3,9 voor mijn ec examen heb gehaald en een 7,4 stond eerst..! Maarja, ik zou hem toch niet herren.... geslaagd is geslaagd..
Oud 20-05-2003, 16:31
lingua
Avatar van lingua
lingua is offline
alsk maar slaag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
__________________
Ik ben niet klein, ik sta gewoon ver weg!
Oud 20-05-2003, 16:35
Nuck
Nuck is offline
Ik wil geen 6 op mijn lijst ...

Ik wil mijn cijfers wel zo hoog mogelijk hebben voor de loting, maar als ik met allemaal 7's op de CE-vakken slaag, kom ik nog in klasse 7,5 tot 8 .
__________________
As if!
Oud 20-05-2003, 16:45
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
tja ik zou denken ''who cares, geslaagd is geslaagd'' en dan maakt het me niet uit met wat voor punten, daar kijkt later toch niemand meer naar.. (alleen bij een loting, maar na die loting maakt het ook geen bal meer uit)

dus of ik nou allemaal zessen heb of allemaal achten, dat maakt dan ook geen bal meer uit..

In ieder geval allang blij dat ik niet nog een jaar naar school zou moeten!
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Oud 20-05-2003, 16:46
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Wat zijn nou weer slechte cijfers? Zo slecht kunnen de cijfers niet zijn want je bent dan geslaagd. Ok voor jezelf kun je het slecht vinden.
Ik wil zelf wel slagen zonder onvoldoendes maar belangrijker vind ik dat ik slaag!
6 of 7, het kan me weinig boeien. Ok, een 7 is natuurlijk 'mooier' dan een 6. Maar een zes is OOK een voldoende en daar gaat t om. Als het nou om 2 vijfen of een 4 en een 5 gaat, dat is al iets anders. Nu maar hopen dat ik ook echt slaag...
Oud 20-05-2003, 16:48
Bang
Bang is offline
voor mensen met studie waar voor geloot wordt, is deze vraag alleen van belang

anders ben je zielig

als je geen hogere cijfers hebt, licht dat echt aan jezelf. en wat heb je eraan, aan hoge cijfers als je niet ingeloot hoeft te worden? je hebt je diploma, niemand kijkt naar die cijfers

(ik vorig jaar gezakt, en nu GA IK SLAGEN! (met 1 onvoldoende + allemaal 6jes als het goed is ))
Advertentie
Oud 20-05-2003, 16:48
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Als ik geslaagd ben intresseren mijn cijfers me verder niet.
Als het allemaal 8en zijn ben ik gelukkig, als het allemaal
6jes zijn net zo gelukkig. t Gaat mij erom dat ik verder kan met
een vervolgstudie.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 20-05-2003, 16:55
lucy48
Avatar van lucy48
lucy48 is offline
geslaagd met hoge cijfers kan al niet meer, dus: blij natuurlijk!
Oud 20-05-2003, 17:26
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Ik zou het allebei denken: opzich weet ik al wel dat ik ga slagen *klopt af* maar ik zou toch heel blij zijn en alleen maar geslaagdgeslaagdgeslaaaagd kunnen denken! Maar ik zou 't wel een beetje jammer vinden van die zesjes, omdat ik het dan niet representatief vind voor hoe ik ben. Maar na een tijdje zou het me echt niet meer boeien. Alleen bijvoorbeeld als ik mijn diploma laat zien aan familieleden.
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 20-05-2003, 18:01
SpiritX
Avatar van SpiritX
SpiritX is offline
Het maakt me niet uit hoe ik slaag, als ik maar slaag...
Oud 20-05-2003, 18:11
Photodynamic
Photodynamic is offline
goede cijfers vind ik wel leuk, maar ik ga d'r niet harder voor leren, want dat heeft IMHO geen zin. Een uur meer leren (nadat je het al goed kent) zal misschien een puntje extra of helemaal niets opleveren...
Oud 20-05-2003, 21:41
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Als ik geslaagd ben, ben ik hoe dan ook blij. Maar ik wel toch wel even een 8 halen voor wiskunde.
__________________
jdfjdxjkdsk
Oud 21-05-2003, 17:29
summer1986
summer1986 is offline
Citaat:
summer1986 schreef op 20-05-2003 @ 15:22:
Precies, geldt voor mij ook! Na een paar biertjes vind ik het echt niet meer interessant welke cijfers ik heb gehaald Maar als ik weer nuchter ben, zal ik wel denken: "Hmm..ik had wel beter gekund!" (Dan neem ik wel weer een biertje )
Grr..ik heb in elk geval m'n gemiddeldes van eco, bio en gs naar beneden gehaald Geef me nu alvast maar een biertje...
Ik voel me er echt wel een beetje schuldig over...ik had namelijk wel beter gekund Wie kan me van dat schuld gevoel afhelpen?
Oud 21-05-2003, 17:30
Timboektoe
Avatar van Timboektoe
Timboektoe is offline
vwo diploma = vwo diploma
Oud 21-05-2003, 18:21
Ða kiwi
Avatar van Ða kiwi
Ða kiwi is offline
Het scheint als je een baan gaat zoeken dat ze naar je cijverlijst vragen dus het is wel belangerijk

Maar toch IK GAH WEL FEESTEN ALS IK BEN GESLAAGT MET K*T CIJVERS
__________________
My tricks are sweet as pie, my dunks are mountain high
Oud 21-05-2003, 19:50
hummie
Avatar van hummie
hummie is offline
zeker wel als je volgend jaar vwo wil doen... zucht... het eindexamen moet gewoon afgeschaft worden...
__________________
~...When u walk away... U don't hear me say.. please.. Oh baby, don't go...~
Oud 21-05-2003, 22:00
charly not
Avatar van charly not
charly not is offline
nou als ik maar slaag!!
ik denk dat ik 3 gaten in de lucht spring als ik hoor dat ik geslaagd ben. Het is natuurlijk altijd leuk om met mooie cijfers te slagen, maar ach.. geslaagd is geslaagd he
__________________
whine whine whine, to be or not to be...I'm dead
Ads door Google
Oud 21-05-2003, 22:03
Verwijderd
Citaat:
summer1986 schreef op 21-05-2003 @ 18:29:
Grr..ik heb in elk geval m'n gemiddeldes van eco, bio en gs naar beneden gehaald Geef me nu alvast maar een biertje...
Ik voel me er echt wel een beetje schuldig over...ik had namelijk wel beter gekund Wie kan me van dat schuld gevoel afhelpen?

ja pcies dat heb ik nou ook!!!! maar ja!!! gewoon als je een volgende opleiding gaat doen of gaat werken daar KEI je best in doen!! zorg ervoor dat je de beste wordt in alles!


we zijn nog jong. fouten zijn 'r om gemaakt te worden including je goede gemiddeldes naar beneden halen! !!!
Oud 21-05-2003, 22:08
Mugiel
Mugiel is offline
duh, tuurlijk blij, kga toch nog vwo doen en ze kunnen me toch niet weigeren
__________________
Life's a bitch, but final tests even more
Oud 22-05-2003, 07:07
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
zolang ik aan het eind van het jaar dat felbegeerde papiertje maar heb
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 22-05-2003, 07:56
Ostard
Ostard is offline
Owke het zou Zonde zijn maar jah twee 5en en de rest 6 ben + één 7 dan ben ik al blij ... kheb nog 5 vakken te gaan
Oud 22-05-2003, 08:51
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
Ða kiwi schreef op 21-05-2003 @ 19:21:
Het scheint als je een baan gaat zoeken dat ze naar je cijverlijst vragen dus het is wel belangerijk

Maar toch IK GAH WEL FEESTEN ALS IK BEN GESLAAGT MET K*T CIJVERS
Dat interesseert ze volgens mij echt vrij weinig, als je maar geslaagd bent..
En als je een vervolgopleiding hebt gedaan zullen ze eerder daarnaar vragen..
een papiertje = een papiertje.. Om de cijfers is het ze niet te doen hoor..
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Oud 22-05-2003, 09:10
Never Gonna Stop
Avatar van Never Gonna Stop
Never Gonna Stop is offline
Citaat:
PardonMe schreef op 22-05-2003 @ 09:51:
Dat interesseert ze volgens mij echt vrij weinig, als je maar geslaagd bent..
En als je een vervolgopleiding hebt gedaan zullen ze eerder daarnaar vragen..
een papiertje = een papiertje.. Om de cijfers is het ze niet te doen hoor..
ze vragen nooit naar cijferlijst alleen of je geschikt bent voor de baan of je het aan kan etc. maar noooooit de cijfers!
ennne bij mij maakt het niet uit zolang ik maar slaag 6en zijn voldoendes dus das goed
__________________
*grote lekkere natte smakkurd voor stalkgirl--->mijn vriendinnetjuh!!!!*ze=kewl mensjhu:)xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Oud 22-05-2003, 09:15
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
Never Gonna Stop schreef op 22-05-2003 @ 10:10:
ze vragen nooit naar cijferlijst alleen of je geschikt bent voor de baan of je het aan kan etc. maar noooooit de cijfers!
ennne bij mij maakt het niet uit zolang ik maar slaag 6en zijn voldoendes dus das goed
ja daarom.. dus hebt boeit me echt niet of ik nou zesjes of achten heb, als ik maar geslaagd bent.
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Oud 22-05-2003, 09:18
Never Gonna Stop
Avatar van Never Gonna Stop
Never Gonna Stop is offline
Citaat:
PardonMe schreef op 22-05-2003 @ 10:15:
ja daarom.. dus hebt boeit me echt niet of ik nou zesjes of achten heb, als ik maar geslaagd bent.
yupsiej alleen thang er bij mij net af van economie en geschiedenis
__________________
*grote lekkere natte smakkurd voor stalkgirl--->mijn vriendinnetjuh!!!!*ze=kewl mensjhu:)xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Oud 22-05-2003, 09:20
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
Never Gonna Stop schreef op 22-05-2003 @ 10:18:
yupsiej alleen thang er bij mij net af van economie en geschiedenis
IK heb gelukkig voor allebei wel de punten gehaald die ik minimaal moest halen *opluchting*
nu wiskunde nog
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Oud 22-05-2003, 09:21
Never Gonna Stop
Avatar van Never Gonna Stop
Never Gonna Stop is offline
Citaat:
PardonMe schreef op 22-05-2003 @ 10:20:
IK heb gelukkig voor allebei wel de punten gehaald die ik minimaal moest halen *opluchting*
nu wiskunde nog
ruilen? ik kan wiskunde wel dus......... voor die voldoende voor eco en ges wil ik wel ff op en neer reizen
__________________
*grote lekkere natte smakkurd voor stalkgirl--->mijn vriendinnetjuh!!!!*ze=kewl mensjhu:)xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Oud 22-05-2003, 10:01
- DeJa - Vu -
Avatar van - DeJa - Vu -
- DeJa - Vu - is offline
Ik slaag toch liever met 8en dan met 6jes.

Ik ben op 4vwo blijven zitten en toen naar 4havo gegaan. Dit was echt een stuk makkelijker. Ik kan het echt niet maken om nu allemaal 4en te halen voor mn examens...

(dus @topicstarter:
Ik zou me dan best wel kut voelen... Omdat ik weet dat ik beter kan.)
__________________
www.freemotion.nl ~ BBoying is a way of life...
Oud 22-05-2003, 10:07
Pla
Pla is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 20-05-2003 @ 15:08:
Geslaagd is geslaagd, maakt me niets uit. Achteraf misschien wat spijt, maar who cares
idd
__________________
duss..
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Winnaars(!) van de verhalenwedstrijd! Simoen & LUH-3417
Verwijderd
35 03-01-2005 18:30


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:16.