Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-07-2005, 18:20
Mujahideen
Mujahideen is offline
Ok, even serieus. Nu hoor je verschillende mensen zeggen dat je je niet tegen alle aanslagen/vergeldingen kunt wapenen. Nu dat kwartje gevallen is bij ze, is het niet tijd om na te denken om de werkelijke motieven van deze lui? Waarom doen ze dit en hoe kunnen we ervoor zorgen dat de escalaties indammen ipv naar de stoere Amerikaan Bush en stoere Brit Blair te luisteren?
Advertentie
Oud 07-07-2005, 18:21
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
En als het dadelijk een moslim blijkt die het gedaan te hebben krijg je weer van die lozers die de moskeen in de fik gaat zetten.

En dat sommige mensen trots kunnen zijn op nederlands.

Gelukkig zeiden de engelse politie dat niet.

Als het hier in Nederland komt ben ik toch benieuwd wat ze voor oog hebben, de haven van Rotterdam kan zeer goed zijn en DSM met hun aardgas, dan ligt dat ook plat.

Maja we zullen zien
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 07-07-2005, 18:25
qghp
qghp is offline
4 stations en 1 bus E r zijn 33 o en gevallen en 2 gewonden in totaal. als je respect hebt zet dan d it *L* voor je naam De *L* staat voor londen.
Stuur dit naar ie ereen in Je lijst 0m respect te t0nen


Haha omg
Oud 07-07-2005, 18:25
lithuania
Avatar van lithuania
lithuania is offline
Maja we zullen zien [/B][/QUOTE]

liever niet !
Oud 07-07-2005, 18:31
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 07-07-2005 @ 18:37 :
Nee, maar ik geef het wel. Is mij dat verboden?
Jep, als we modwerk doen.
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Oud 07-07-2005, 18:36
Augustus
Avatar van Augustus
Augustus is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 07-07-2005 @ 18:13 :
'Moslims kunnen beter thuis blijven'

LONDEN - Een grote Britse moslimorganisatie heeft alle moslims in Groot-Brittannië opgeroepen niet onnodig de straat op te gaan. De Islamic Human Rights Commission (IHRC) zei donderdag "zeer bezorgd" te zijn over aanvallen op moslims als vergelding voor de aanslagen in Londen. Die zijn volgens de BBC opgeëist door een organisatie die gelieerd zegt te zijn aan al-Qaeda.


Massoud Shadjerah van de in 1997 opgerichte IHRC zei de aanslagen af te keuren. "We adviseren moslims nu om niet te reizen en niet naar buiten te gaan als dat niet noodzakelijk is. We zijn vooral bezorgd over vrouwen die zich in dit klimaat alleen op straat begeven."

Een woordvoerder van een grote moskee in Birmingham noemde de oproep van de IHRC tegen persbureau PA "een beetje overdreven". Hij riep de Britse overheid wel op om de antiterreurwetgeving ook na deze aanslagen met beleid toe te passen. Hij wees erop dat na de aanslagen van 11 september 2001 in de VS in Groot-Brittannië talrijke onschuldige moslims de dupe zijn geworden van antiterreurwetten. Dat heeft bij veel moslims kwaad bloed gezet.

telegraaf
bah, de telegraaf.

ontopic: Wat een verschrikkelijke toespraak van Donner.
__________________
pr0n parades and drug raids
Oud 07-07-2005, 18:37
Verwijderd
Citaat:
Mujahideen schreef op 07-07-2005 @ 19:20 :
Ok, even serieus. Nu hoor je verschillende mensen zeggen dat je je niet tegen alle aanslagen/vergeldingen kunt wapenen. Nu dat kwartje gevallen is bij ze, is het niet tijd om na te denken om de werkelijke motieven van deze lui? Waarom doen ze dit en hoe kunnen we ervoor zorgen dat de escalaties indammen ipv naar de stoere Amerikaan Bush en stoere Brit Blair te luisteren?
Je moet de redenatie niet omdraaien. Het is zeker zo dat de buitenlandpolitiek van met name de VS heeft geleid tot een toename van de anti-westerse sentimenten, maar er is ook zeker een groep mafkezen die niet zal rusten tot het westen in zijn totaliteit vernietigd is. Net zoals er mafkezen zijn die nooit zullen rusten totdat de laatste jood van de aardbodem is weggevaagd. Of mafkezen die niet zullen rusten tot er een raszuiver Groot-Israel is.

Met sommige gasten valt gewoon niet te praten.
Oud 07-07-2005, 18:56
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
nare man schreef op 07-07-2005 @ 19:37 :
Je moet de redenatie niet omdraaien. Het is zeker zo dat de buitenlandpolitiek van met name de VS heeft geleid tot een toename van de anti-westerse sentimenten, maar er is ook zeker een groep mafkezen die niet zal rusten tot het westen in zijn totaliteit vernietigd is. Net zoals er mafkezen zijn die nooit zullen rusten totdat de laatste jood van de aardbodem is weggevaagd. Of mafkezen die niet zullen rusten tot er een raszuiver Groot-Israel is.

Met sommige gasten valt gewoon niet te praten.
Je moet onder ogen zien dat deze lui die terroristen worden genoemd produkten zijn van Amerika. Amerika heeft zich door haar onvoorwaardelijke steun aan Israel over de tientallen jaren zeker niet meer geliefd gemaakt in de Arabische wereld. De aanwezigheid van de Amerikaanse troepen in landen als SA, Irak, Afghanisten, Koeweit etc. wordt gezien als profilering van macht zo niet als bezettingsmacht.

Het Westen zal zeker nooit met die lui gaan praten want dat zou betekenen toegave aan verlies.
Oud 07-07-2005, 18:59
Verwijderd
Doe eens niet zo paranoïde. Er zijn zeker veel mensen die aangezet zijn tot Amerikahaat maar dat is altijd nog iets anders dan ook daadwerkelijk dodelijk geweld toepassen. Jij moet ook eens onder ogen zien dat er mensen zijn die op geen enkele manier toe zullen geven. Dat heet positief gezegd een idealist, negatief gezegd een extremist. Beide komen eigenlijk op hetzelfde neer.

Dat heeft ook niet alleen met Amerika te maken. Zoals ik als voorbeeld aanhaalde, er zijn ook joden die ondanks de ruggesteun van de VS nog niet tevreden zijn en die nooit zullen rusten tot de laatste moslim uit het gebied is verdreven. Dat zijn net zulke rigide denkende en fanatieke mafkezen.

Ik snap dat jij graag Amerika de schuld wilt geven van alles en Amerika is ook wel de schuld van veel, maar niet van alles.
Oud 07-07-2005, 19:08
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
nare man schreef op 07-07-2005 @ 19:59 :
Doe eens niet zo paranoïde. Er zijn zeker veel mensen die aangezet zijn tot Amerikahaat maar dat is altijd nog iets anders dan ook daadwerkelijk dodelijk geweld toepassen. Jij moet ook eens onder ogen zien dat er mensen zijn die op geen enkele manier toe zullen geven. Dat heet positief gezegd een idealist, negatief gezegd een extremist. Beide komen eigenlijk op hetzelfde neer.
Gozer, deze vermeende terroristen zien de aanwezigheid van Amerikaanse troepen in Islamitische landen niet graag. De aanslagen/vergeldingen zijn de ergste vormen van onderhandelen min of meer. Ik wil het niet hebben over de P/I-kwestie maar wil wel zeggen dat dat in die landen erg gevoelig ligt.

Citaat:
nare man schreef op 07-07-2005 @ 19:59 :
Dat heeft ook niet alleen met Amerika te maken. Zoals ik als voorbeeld aanhaalde, er zijn ook joden die ondanks de ruggesteun van de VS nog niet tevreden zijn en die nooit zullen rusten tot de laatste moslim uit het gebied is verdreven. Dat zijn net zulke rigide denkende en fanatieke mafkezen.
De vermeende terroristen zijn niet uit op de vernietiging van Amerika en haar bondgenoten.

Citaat:
nare man schreef op 07-07-2005 @ 19:59 :
Ik snap dat jij graag Amerika de schuld wilt geven van alles en Amerika is ook wel de schuld van veel, maar niet van alles.
Ik geef totaal niet de schuld van alles aan Amerika. Ik kijk puur alleen naar de beweegredenen van de daders van de aanslagen/vergeldingen.
Oud 07-07-2005, 19:17
Verwijderd
Citaat:
Gauloises schreef op 07-07-2005 @ 18:30 :
Nee, als trotse vaderlander vind ik dat die engelsen het verdient hebben, tenslotte hebben ze ongeveer 2,5 eeuw geleden onze floot vernield bij de slag om de doggersbank, ik ben dat niet vergeten
Haha lol!
Oud 07-07-2005, 19:22
Verwijderd
Citaat:
Jolt schreef op 07-07-2005 @ 19:21 :
Als het hier in Nederland komt ben ik toch benieuwd wat ze voor oog hebben, de haven van Rotterdam kan zeer goed zijn en DSM met hun aardgas, dan ligt dat ook plat.
Volgens mij gewoon trein zoals in madrid... En dan s ochtends Rotterdam CS, AmsterdamCS UtrechtCS.. En je hebt al wel enkele doden

Ik zie iig niets van beveiliging op het perron...
Oud 07-07-2005, 19:27
Verwijderd
Citaat:
Mujahideen schreef op 07-07-2005 @ 20:08 :
Gozer, deze vermeende terroristen zien de aanwezigheid van Amerikaanse troepen in Islamitische landen niet graag. De aanslagen/vergeldingen zijn de ergste vormen van onderhandelen min of meer. Ik wil het niet hebben over de P/I-kwestie maar wil wel zeggen dat dat in die landen erg gevoelig ligt.
Alsof ik dat niet weet.

Citaat:
De vermeende terroristen zijn niet uit op de vernietiging van Amerika en haar bondgenoten.
Nee, je hebt gelijk. Dan hadden ze waarschijnlijk wel geprobeerd een echt strategisch doel te raken, maar in dit geval was het natuurlijk veel beter om gewoon onschuldige forensen te pakken.

Citaat:
Ik geef totaal niet de schuld van alles aan Amerika. Ik kijk puur alleen naar de beweegredenen van de daders van de aanslagen/vergeldingen.
No shit. Maar je kunt niet de volledige verantwoordelijkheid voor zoiets leggen bij een land. De figuren die dit soort aanslagen plegen hebben nog altijd zoiets als een eigen wil en een eigen ratio.
Oud 07-07-2005, 19:38
Summerlover
Avatar van Summerlover
Summerlover is offline
Citaat:
nare man schreef op 07-07-2005 @ 19:37 :
Je moet de redenatie niet omdraaien. Het is zeker zo dat de buitenlandpolitiek van met name de VS heeft geleid tot een toename van de anti-westerse sentimenten, maar er is ook zeker een groep mafkezen die niet zal rusten tot het westen in zijn totaliteit vernietigd is. Net zoals er mafkezen zijn die nooit zullen rusten totdat de laatste jood van de aardbodem is weggevaagd. Of mafkezen die niet zullen rusten tot er een raszuiver Groot-Israel is.

Met sommige gasten valt gewoon niet te praten.
Dat denk ik ook ja. Maar ik hoop niet dat het daadwerkelijk zo is, want dat is toch wel een beangstigend beeld voor de toekomst..
__________________
life is what you make it
Oud 07-07-2005, 19:41
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ik heb niet het gevoel dat ze op totale exterminatie uit zijn. Dan hadden ze het veel handiger en systematischer aangepakt.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 07-07-2005, 19:44
Whateverrr
Avatar van Whateverrr
Whateverrr is offline
Citaat:
mat-ice schreef op 07-07-2005 @ 19:25 :
4 stations en 1 bus E r zijn 33 o en gevallen en 2 gewonden in totaal. als je respect hebt zet dan d it *L* voor je naam De *L* staat voor londen.
Stuur dit naar ie ereen in Je lijst 0m respect te t0nen


Haha omg
whaha

ik vind het echt ongelofelijk wat die allahlovers uitvreten wat schieten ze er nou mee op om onschuldige mensen te doden, denken ze nu echt dat ze daar verder mee komen? vervelende is dat terrorisme nauwelijks te bestrijden is..
__________________
Juist, en wie ben jij.
Oud 07-07-2005, 19:52
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
nare man schreef op 07-07-2005 @ 20:27 :
Nee, je hebt gelijk. Dan hadden ze waarschijnlijk wel geprobeerd een echt strategisch doel te raken, maar in dit geval was het natuurlijk veel beter om gewoon onschuldige forensen te pakken.
Net zoals er in Afghanistan en Irak ook dagelijks onschuldigen sterven door toedoen van Amerika en co. Zo'n actie komt niet uit de lucht vallen hoor.

Citaat:
nare man schreef op 07-07-2005 @ 20:27 :
No shit. Maar je kunt niet de volledige verantwoordelijkheid voor zoiets leggen bij een land. De figuren die dit soort aanslagen plegen hebben nog altijd zoiets als een eigen wil en een eigen ratio.
Jij krijgt ook alleen maar te zien wat de media je laat zien. Je moet dingen van beide kanten (willen) zien, afwegingen maken.
Oud 07-07-2005, 19:54
Verwijderd
Citaat:
Mujahideen schreef op 07-07-2005 @ 20:52 :
Jij krijgt ook alleen maar te zien wat de media je laat zien. Je moet dingen van beide kanten (willen) zien, afwegingen maken.
Wat bedoel je met 'afwegingen maken'?
Oud 07-07-2005, 19:56
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
nare man schreef op 07-07-2005 @ 19:59 :
Doe eens niet zo paranoïde. Er zijn zeker veel mensen die aangezet zijn tot Amerikahaat maar dat is altijd nog iets anders dan ook daadwerkelijk dodelijk geweld toepassen. Jij moet ook eens onder ogen zien dat er mensen zijn die op geen enkele manier toe zullen geven. Dat heet positief gezegd een idealist, negatief gezegd een extremist. Beide komen eigenlijk op hetzelfde neer.
Als je een grote groep mensen hebt die een bepaalde mening delen, zijn daar altijd wel mensen tussen die daarop overgaan tot daden. Dus of amerikahaat is altijd gevaarlijk te noemen.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 07-07-2005, 19:59
Below_Zero
Avatar van Below_Zero
Below_Zero is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 07-07-2005 @ 20:41 :
Ik heb niet het gevoel dat ze op totale exterminatie uit zijn. Dan hadden ze het veel handiger en systematischer aangepakt.
Ik ben er wel blij om dat ze het niet 'handiger' aanpakken, anders zou ik niet meer naar buiten komen...

Wat ik nét nou hoorde op het nieuws:

Zegt de presentator tegen een terreurdeskundige: "Nu even wat anders over aanslagen. Wat zouden de zwakke plekken in Nederland zijn waar er een aanslag zou kunnen plaatsvinden?"

Kom op zeg, leg het ze op hun bord! Het enige wat ze nog hoeven te doen is het op te eten! Vin het niet erg slim aandoen...
__________________
Biting my tongue, tryin' not to schoot back!
Oud 07-07-2005, 20:11
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Mujahideen schreef op 07-07-2005 @ 19:56 :
Je moet onder ogen zien dat deze lui die terroristen worden genoemd produkten zijn van Amerika.
En zelfs als dat had geklopt, pleit dat hen vrij?


Om eerlijk te zijn heb ik geen ruk te maken met precedent, iemand die doelbewust aanslagen pleegt op burgers verdient het voor de rest van zijn leven achter de tralies te verdwijnen, en het liefst ook zijn doel nooit verwezenlijkt te zien.


Uberhaupt vind ik deze redenatie precies waarom mensen vinden dat de islam door terroristen misbruikt wordt, puur omdat er ergens slachtoffers vallen die mischien moslims zijn, zou dat opeens een ware orgie van geweld tegen alles dat niet (extreem streng) islamitisch is rechtvaardigen.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 07-07-2005, 20:27
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Below_Zero schreef op 07-07-2005 @ 20:59 :
Ik ben er wel blij om dat ze het niet 'handiger' aanpakken, anders zou ik niet meer naar buiten komen...

Wat ik nét nou hoorde op het nieuws:

Zegt de presentator tegen een terreurdeskundige: "Nu even wat anders over aanslagen. Wat zouden de zwakke plekken in Nederland zijn waar er een aanslag zou kunnen plaatsvinden?"

Kom op zeg, leg het ze op hun bord! Het enige wat ze nog hoeven te doen is het op te eten! Vin het niet erg slim aandoen...
Ach jongen, je moet niet denken dat die lui dom zijn. Onze achillespezen zijn het best beschermd. Ook zij weten dat ze openbare plekken moeten aanpakken, dat is gebleken. Dan maakt het dus geen fuck uit wat hij zegt.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 07-07-2005, 20:40
Igorrrai
Avatar van Igorrrai
Igorrrai is offline
Citaat:
mat-ice schreef op 07-07-2005 @ 19:25 :
4 stations en 1 bus E r zijn 33 o en gevallen en 2 gewonden in totaal. als je respect hebt zet dan d it *L* voor je naam De *L* staat voor londen.
Stuur dit naar ie ereen in Je lijst 0m respect te t0nen


Haha omg
Ik vind hem fout.

Ik mis nog het xxxxxx kud0wsss gedeelte.
__________________
Ertur neger ik kom uit Geleen!
Oud 07-07-2005, 20:53
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
mat-ice schreef op 07-07-2005 @ 19:25 :
4 stations en 1 bus E r zijn 33 o en gevallen en 2 gewonden in totaal. als je respect hebt zet dan d it *L* voor je naam De *L* staat voor londen.
Stuur dit naar ie ereen in Je lijst 0m respect te t0nen


Haha omg
ik weet niet wat ik hiervan moet vinden.

aan de ene kant '', aan de andere kant ''
__________________
i create glitches with my voice
Oud 07-07-2005, 20:56
Verwijderd
Laten we gewoon eerlijk zijn, het gehele midden oosten is gewoon tientallen jaren gewoon een speelbal geweest van bepaalde grootmachten, waarvan bepaalde grootmachten er gewoon zeer onfatsoenlijk met die mensen daar zijn omgegaan. In de jaren 70 waren ze ookal vrij boos, tijdens de jaren 80 werd er flink met ze gedisst door voornamlijk de VS waarbij de Iran/Irak kwestie ook een zeer grote rol speelde, met daarnaast die Israel/palestina kwestie die al sinds voor wo2 speelde. Die mensen zijn allemaal vrij boos, en het verschil is dat ze nu flink assertief beginnen te worden en ook eens flink terug gaan meppen nu ze er bepaalde zeer effectieve middelen voor hebben gevonden, die defacto ook absoluut niet nieuw zijn maar ookal in de jaren 70 werden toegepast. Alleen is het formaat wat groter, komt het wat dichterbij en merken wij het opeens wat directer.
Oud 07-07-2005, 20:58
Sultan_of_Swing
Avatar van Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Het is toch ook iedere keer weer raak met die BrEeZah Sugababes en Superdudes . Maarja dat is hun manier om met dit soort gebeurtenissen om te gaan.

Wat die ene kerel in de nieuwsuitzending zei was best wel waar. Dat er moslims zijn die onbereikbaar zijn en zichzelf eigenlijk niet thuis voelen in de westerse samenleving. Het lijkt een open deur maar zoals hij het zei zie ik wel in dat het er meer zijn dan ik dacht. Er lopen er zelfs een aantal op dit forum rond.
__________________
doe de fridge open, vol met pilsener mag ik hopen
Oud 07-07-2005, 21:08
Verwijderd
Iemand net Nederland 3 gekeken?
Oud 07-07-2005, 21:11
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Snees schreef op 07-07-2005 @ 22:08 :
Iemand net Nederland 3 gekeken?
nope, explain bitte?
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 07-07-2005, 21:27
Verwijderd
Citaat:
Snees schreef op 07-07-2005 @ 22:08 :
Iemand net Nederland 3 gekeken?
Zette em pas op de helft aan, interessante docu zeg.
Oud 07-07-2005, 21:32
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ja, ik ben er ook nog. Ik meld het maar effe, ik lees nog steeds mee. En wie weet de AIVD ook wel.
Oud 07-07-2005, 21:47
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 07-07-2005 @ 22:32 :
Ja, ik ben er ook nog. Ik meld het maar effe, ik lees nog steeds mee. En wie weet de AIVD ook wel.
Oud 07-07-2005, 21:49
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 07-07-2005 @ 22:47 :
Ja, daar schrik je van, hè?
Oud 07-07-2005, 21:53
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 07-07-2005 @ 22:49 :
Ja, daar schrik je van, hè?
Ja, daar schrik ik zeker van. Waarom typ je helemaal een bericht alleen om ons ervan te informeren dat jij meeleest?
Oud 07-07-2005, 21:54
Verwijderd
Citaat:
Snees schreef op 07-07-2005 @ 22:08 :
Iemand net Nederland 3 gekeken?
jep .... interesting!
Oud 07-07-2005, 21:55
Verwijderd
Citaat:
geilespookje schreef op 07-07-2005 @ 22:54 :
jep .... interesting!
Waarover?
Oud 07-07-2005, 21:55
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 07-07-2005 @ 22:53 :
Ja, daar schrik ik zeker van. Waarom typ je helemaal een bericht alleen om ons ervan te informeren dat jij meeleest?
Om dit topic te markeren, duh. En zodat ik volgende keer kan zien tot waar ik heb gelezen.
Oud 07-07-2005, 22:00
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 07-07-2005 @ 22:55 :
Om dit topic te markeren, duh. En zodat ik volgende keer kan zien tot waar ik heb gelezen.
Wat is er mis met een goede smileyspam? Of plaatjesspam?
Oud 07-07-2005, 22:13
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Zit Al-Quaida of een andere moslimorganisatie achter de aanslag? Dat wordt me namelijk niet echt duidelijk.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 07-07-2005, 22:13
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 07-07-2005 @ 22:11 :
nope, explain bitte?
en @ Gauloises:

Documentaire over moslimextremisme in Europa (met name salafisme), de banden met OBL en hoe dat alles in verhouding stond tot de politiek van Amerika.
Oud 07-07-2005, 22:15
Verwijderd
Citaat:
Severus schreef op 07-07-2005 @ 23:13 :
Zit Al-Quaida of een andere moslimorganisatie achter de aanslag? Dat wordt me namelijk niet echt duidelijk.
Waarschijnlijk, maar niet helemaal zeker. De enige 'opeising' was die post op dat Arabische forum. Aan de andere kant: Al-Quaeda laat vaker op zich wachten met het opeisen van aanslagen. Alle 'experts' zetten ook hun geld op een beweging die in ieder geval verbonden is met Al-Quaeda.
Oud 07-07-2005, 22:16
Verwijderd
Citaat:
Gauloises schreef op 07-07-2005 @ 22:55 :
Waarover?
Docu +
Interessant journaal met mooi overzicht sinds 9/11
Oud 07-07-2005, 22:18
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Snees schreef op 07-07-2005 @ 23:15 :
Waarschijnlijk, maar niet helemaal zeker. De enige 'opeising' was die post op dat Arabische forum. Aan de andere kant: Al-Quaeda laat vaker op zich wachten met het opeisen van aanslagen. Alle 'experts' zetten ook hun geld op een beweging die in ieder geval verbonden is met Al-Quaeda.
Hmm. Een aanslag in London zat er al jaren lang aan te komen - ik weet nog dat ik een jaar of twee terug had gehoord dat men daar een aanslag op aan het beramen was ofzo.

*zucht* Ik vind dit echt erg allemaal. Ik heb zelf ook familie in London wonen, trouwens.

Off-topic: Is die non uit je avatar niet toevallig uit "Father Dowling?" Daar staat me vaag iets van bij.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 07-07-2005, 22:20
Verwijderd
Citaat:
Snees schreef op 07-07-2005 @ 23:15 :
Waarschijnlijk, maar niet helemaal zeker. De enige 'opeising' was die post op dat Arabische forum. Aan de andere kant: Al-Quaeda laat vaker op zich wachten met het opeisen van aanslagen. Alle 'experts' zetten ook hun geld op een beweging die in ieder geval verbonden is met Al-Quaeda.
Ja, maar het is inmiddels wel een soort universele verzamelnaam geworden voor mensen met hetzelfde ideaal die er daden op hebben laten volgen.
Oud 07-07-2005, 22:22
Verwijderd
Citaat:
Severus schreef op 07-07-2005 @ 23:18 :
Off-topic: Is die non uit je avatar niet toevallig uit "Father Dowling?" Daar staat me vaag iets van bij.
Offtopic: Hehe, inderdaad! Zuster Stephanie uit Father Dowling Mysteries.
Oud 07-07-2005, 22:29
Verwijderd
Citaat:
Gauloises schreef op 07-07-2005 @ 23:20 :
Ja, maar het is inmiddels wel een soort universele verzamelnaam geworden voor mensen met hetzelfde ideaal die er daden op hebben laten volgen.
Denk ik zelf ook ja. Allemaal wannabin ladens.
Oud 07-07-2005, 22:57
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
Copycat schreef op 07-07-2005 @ 19:10 :
[afbeelding]
Kan je misschien a.u.b tenminste 24 uur wachten met dat soort kansloze spotplaatjes Beetje respect voor slachtoffers/familieleden?
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 07-07-2005, 23:01
Verwijderd
Alsof die hier kijken.
Oud 07-07-2005, 23:14
Verwijderd
Citaat:
Gauloises schreef op 08-07-2005 @ 00:01 :
Alsof die hier kijken.
jamaja... tgaat om 't principe...
Oud 07-07-2005, 23:19
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 08-07-2005 @ 00:01 :
Alsof die hier kijken.
Principe, en tevens gevoel voor humor ontbreekt het wel aan dat soort plaatjes.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 07-07-2005, 23:25
Copycat
Avatar van Copycat
Copycat is offline
Citaat:
Roos schreef op 07-07-2005 @ 23:57 :
Kan je misschien a.u.b tenminste 24 uur wachten met dat soort kansloze spotplaatjes Beetje respect voor slachtoffers/familieleden?
Ik geef toe dat het mischien respectloos is, daaom die rooie kop. Als het te erg, dan krijg ik vast wel een PM en dan verwijder ik het gewoon. Zo niet, dan blijft het gewoon.
Met dit plaatje probeer ik overigens nietmand te beledigen. Hoogstens reacties en meningen te krijgen over dit plaatje.
__________________
Hikikomori {T_T}
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Biertank saait met queasy aan #1126
Verwijderd
500 18-09-2010 18:35
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Hamas aan de macht
T_ID
500 30-01-2006 18:44
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah'
T_ID
501 26-01-2006 01:21
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Enquete: Jouw mening over terrorisme
martin0s
13 10-01-2006 19:37
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Media en de islam
juno
20 25-11-2005 10:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:01.