Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Bekijk resultaten poll: Geen ondergoed dragen
Ja, ik ben een jongen en het lijkt me wel geil, omdat... 66 29.33%
Nee, ik ben een jongen en het lijkt me niets, omdat... 62 27.56%
Ja, ik ben een meisje en ik heb het weleens gedaan en mijn vriend vond het... 33 14.67%
Nee, ik ben een meisje en ik heb het nooit gedaan, want... 64 28.44%
Aantal stemmers: 225. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-08-2005, 14:31
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Met dit warme weer zou ik mijn vriend weleens willen verrassen door geen string aan te doen onder mijn rokje, maar ik heb geen idee of hij dit leuk vindt of dat ie zich opgelaten wordt, of boos, of weet ik veel wat.

Mijn vraag voor de mannelijke forummers is: wat zouden jullie vinden als je (eventuele) vriendin dit zou doen?

Mijn vraag voor de vrouwelijke forummers is: heb je dit weleens gedaan en hoe reageerde je vriend?
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.

Laatst gewijzigd op 18-08-2005 om 14:34.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2005, 15:02
crazylegs
Avatar van crazylegs
crazylegs is offline
me ex heeft et ooit is gedaan was wel spannend :-)
__________________
mess with the best die like the rest
Met citaat reageren
Oud 18-08-2005, 15:05
Al Murphy
Avatar van Al Murphy
Al Murphy is offline
Dat hangt ervan af of je anders eerder een preuts mieke of een hete doos bent.

En afhankelijk daarvan zou ik het in het eerste geval te gemaakt en vreemd vinden. En in het tweede geval zou ik het eerder plezierig en lekker hitsig vinden.

Maar in beide gevallen schiet me toch vooral de term ongemakkelijk door mijn hoofd. Of oncomfortabel. En als 'ze' (in dit geval jij) dan zo rondloopt, begin dan niet met allerlei vormen van onzekerheid uit te stralen. Liever een meid die een slipje draagt en er natuurlijk/op haar gemak bijloopt, dan een onzeker hitsig mieke dat constant haar rok tegen haar benen loopt te klemmen.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2005, 15:19
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Ik heb het wel eens gedaan, maar dat was onder een galajurk en niet eens met de bedoeling om sexy te zijn, maar gewoon omdat je anders de string zag zitten. M'n vriend hoorde het pas achteraf en vond dat zo ontzettend geil dat ik t nog eens gedaan heb. Weer onder diezelfde galajurk (met splitten), maar nu wist ie t wel. Hij vond t ontzettend leuk.
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 18-08-2005, 15:23
Type
Avatar van Type
Type is offline
persoonlijk vind ik het leuker om ondergoed zelf onder het rokje uit te halen.

maar

zonder ondergoed is ook lekker assertief, en laat dat nou een goede eigenschap zijn
__________________
I'd like to meet the man who invented SEX and see what he's working on now
Met citaat reageren
Oud 18-08-2005, 16:02
x-ViXeN-x
Avatar van x-ViXeN-x
x-ViXeN-x is offline
Wel eens gedaan voor m'n vriend, voelde me er zelf nogal ongemakkelijk bij maar hij vond het helemaal geweldig.
__________________
"I would like to help the world, but killing is still not allowed."
Met citaat reageren
Oud 18-08-2005, 16:41
Poeperd
Avatar van Poeperd
Poeperd is offline
Mijn vriend zou me letterlijk doodmaken.

Ik heb nee gestemd. Ten eerste dus omdat mijn vriend het NIET leuk zou vinden. In tegendeel. Hij is redelijk jaloers, maar ik vind zelf dat je niet jaloers hoeft te zijn om dat niet goed te vinden. Als ik een jongen was en mijn vriendin zou zo buiten lopen, had ik dat ook niet leuk gevonden. Er hoeft maar een zuchtje wind te staan en de hele straat en alle andere jongens zien alles. Ik geloof nooit dat een jongen dat leuk kan vinden van zn vriendin.

Als ik geen vriend zou hebben zou ik het ook niet doen. Ik zou nooit zo te koop willen lopen met mezelf. Ik vind het sletterig en een beetje té luchtig als je het mij vraagt.

Oja en daar komt bij dat ik nooit rokjes draag
__________________
'Scuse me, who ordered the hamburger - with AIDS?
Met citaat reageren
Oud 18-08-2005, 17:10
juno
Avatar van juno
juno is offline
Het is goedkoop en sletterig.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2005, 17:18
Verwijderd
wel eens gedaan, gewoon als ik naar hem toe ging, vriend vond het opwindend. Ik raad je wel aan om een knierokje erbij te dragen en geen kort rokje
Met citaat reageren
Oud 18-08-2005, 17:19
x-ViXeN-x
Avatar van x-ViXeN-x
x-ViXeN-x is offline
Thx, nu voel ik me direct raar.
__________________
"I would like to help the world, but killing is still not allowed."
Met citaat reageren
Oud 18-08-2005, 18:02
XQseMe2
Avatar van XQseMe2
XQseMe2 is offline
wel ns gedaan, ook voor me vriend, leek me wel leuk

hij vond het onwijs geil
en het leukste, het rokje was een gewoon kort rokje (we kennen de lengte dus wel) maar ik stond tijdens het uitgaan op een verhoginkje en alle knullen die voorbij kwamen, keken expres eronder om te zien wat voor string ik aanhad. op gegeven moment zegt 1 van die knullen "ik kan niet zien wat voor string je aanhebt" dus ik zeg "kan kloppen, ik heb helemaal nix aan!"
die kop van m!

wel apart dat er daarna meerdere knullen ineens in de rij leken te staan.... *lol*
__________________
Alles is irrelevant. Het is maar net hoeveel waarde je er zelf aan hecht.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2005, 18:21
Poeperd
Avatar van Poeperd
Poeperd is offline
Citaat:
XQseMe2 schreef op 18-08-2005 @ 19:02 :
wel ns gedaan, ook voor me vriend, leek me wel leuk

hij vond het onwijs geil
en het leukste, het rokje was een gewoon kort rokje (we kennen de lengte dus wel) maar ik stond tijdens het uitgaan op een verhoginkje en alle knullen die voorbij kwamen, keken expres eronder om te zien wat voor string ik aanhad. op gegeven moment zegt 1 van die knullen "ik kan niet zien wat voor string je aanhebt" dus ik zeg "kan kloppen, ik heb helemaal nix aan!"
die kop van m!

wel apart dat er daarna meerdere knullen ineens in de rij leken te staan.... *lol*
Jouw vriend is ZO raar. En als ik heel eerlijk ben, vind ik jou nogal sletterig. Sorry, mijn mening. Hoef je je niets van aan te trekken, maar ik vind dat wel heel erg. Sowieso dat je op een verhoging gaat staan met een kort rokje aan vind ik al te ver gaan. Maar dan ook no expres zonder string..

DAMN.

Zeg me dat je sarcastisch was of een grapje maakte.
__________________
'Scuse me, who ordered the hamburger - with AIDS?
Met citaat reageren
Oud 18-08-2005, 18:27
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Ik heb t dus ook niet met een kort rokje gedaan, maar met een jurk tot aan m'n enkels
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 18-08-2005, 18:35
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
Poeperd schreef op 18-08-2005 @ 19:21 :
Jouw vriend is ZO raar. En als ik heel eerlijk ben, vind ik jou nogal sletterig. Sorry, mijn mening. Hoef je je niets van aan te trekken, maar ik vind dat wel heel erg. Sowieso dat je op een verhoging gaat staan met een kort rokje aan vind ik al te ver gaan. Maar dan ook no expres zonder string..

DAMN.

Zeg me dat je sarcastisch was of een grapje maakte.
Volledig mee eens! Vorige keer stond in de disco ook een meisje met een kort rokje op de box (gelukkig wel met een string aan!) en hoewel de jongens er met open mond stonden naar te kijken denk ik niet dat ze haar graag als vriendin hadden gehad. Jezus, waar is je zelfrespect naar toe? Met je k*t bloot in de disco (en zij dan nog met haar dildovriendje op internet....)

Ontopic: Ik zou het denk ik niet doen, gewoon uit angst dat iemand het zou zien (niet dat ik korte rokjes draag....). Misschien wel eens onder een jurkje, om mijn vriend te verrassen, lijkt me fijn Zit het niet onhandig? Zo met alles bloot...?
Met citaat reageren
Oud 18-08-2005, 18:35
Verwijderd
Het kan opzij, dus doe niet zo moeilijk en vraag niet om een blaasontsteking, tenminste bij mij heeft dat maar weinig aansporing nodig.

Nee, ik ben een meisje en ik heb het nooit gedaan, want... onnodig, kan ook anders.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2005, 18:57
Verwijderd
Voor jongens is dat echt te fout voor woorden.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2005, 19:00
Poeperd
Avatar van Poeperd
Poeperd is offline
Haha ja voor jongens is het idd heel fout Daar had ik niet eens aan gedacht.
__________________
'Scuse me, who ordered the hamburger - with AIDS?
Met citaat reageren
Oud 18-08-2005, 19:10
dutch gamer
Avatar van dutch gamer
dutch gamer is offline
Citaat:
nare man schreef op 18-08-2005 @ 19:57 :
Voor jongens is dat echt te fout voor woorden.
Idd, een jongen met een rokje.
__________________
Life is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2005, 19:17
juno
Avatar van juno
juno is offline
Sexy ondergoed is zelfs al fout voor een jongen. Die moet gewoon een boxer aan en zich verder vooral niet aanstellen.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2005, 20:11
Coléoptère
Avatar van Coléoptère
Coléoptère is offline
uhm.. NEE. Lijkt me helemaal niets.. Misschien binnenshuis ofzo, maar de straat op zonder ondergoed, No way. Doe onder een kort rokje sowieso al een boxer aan omdat ik de wereld voor mijn billen wil behoeden, maar dat ben ik dan weer.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2005, 20:35
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Nee, ik ben een meisje en ik heb het nooit gedaan, want...
-ik draag amper rokjes, en onder een spijkerbroek zit dat niet lekker
-ik voel me daar niet gemakkelijk bij
-ik zie het nut er ook niet van in
__________________
Keep on rockin'
Met citaat reageren
Oud 18-08-2005, 21:04
Mariekje*
Mariekje* is offline
Uhm ja, nooit gedaan eigelijk en wel omdat ik nooit geen rokjes draag. Wel een paar keer voorgekomen bij het dragen van een spijkerbroek maar dat is weinig zorgwekkend in mijn ogen
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 18-08-2005, 21:06
mcflem
Avatar van mcflem
mcflem is offline
Nee, ik ben een meisje en ik heb het nooit gedaan, want het lijkt me niet fijn zitten, of stel dat je rokje opeens omhoog waait.

Bovendien kan het zo uit als het nodig is.
En ik vind een bedekt lichaam vaak meer sexay dan een naakt lichaam.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2005, 21:10
chocolatebody
chocolatebody is offline
ik snap niet wat alle ophef is bij sommige mensen. ik zou het echt niet sletterig of goedkoop vinden als mijn vriendin dat zou doen maar lekker geil en spannend. ik bedoel er is verder niemand die dat weet alleen jullie twee als het goed is en dat maakt het spannend.
Nou tijdens het uitgaan dan ook nog op een verhoging gaan staan etc. dat vind ik weer te ver gaan. dat is dan niet voor je vriend of zo maar is gewoon exibitionisme!!!
voor TS: ik zou het zeker aanraden om te doen
Met citaat reageren
Oud 18-08-2005, 22:26
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
XQseMe2 schreef op 18-08-2005 @ 19:02 :
wel ns gedaan, ook voor me vriend, leek me wel leuk

hij vond het onwijs geil
en het leukste, het rokje was een gewoon kort rokje (we kennen de lengte dus wel) maar ik stond tijdens het uitgaan op een verhoginkje en alle knullen die voorbij kwamen, keken expres eronder om te zien wat voor string ik aanhad. op gegeven moment zegt 1 van die knullen "ik kan niet zien wat voor string je aanhebt" dus ik zeg "kan kloppen, ik heb helemaal nix aan!"
die kop van m!

wel apart dat er daarna meerdere knullen ineens in de rij leken te staan.... *lol*
dit zegt wel heel veel over je, mijn vooroordelen zijn gelijk bevestigd.

en dan zeg jij dat je volwassen bent haha
flikker toch op
__________________
i create glitches with my voice
Met citaat reageren
Oud 18-08-2005, 22:28
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
'in de rij leken te staan'

dat had ik nog niet eens gelezen, oh joy
__________________
i create glitches with my voice
Met citaat reageren
Oud 18-08-2005, 22:43
Big Brother
Avatar van Big Brother
Big Brother is offline
ik ben een jongen en nee want:

korte broek: het zaakie hangt er uit als je zit
lange broek: het zaakie schuurt
__________________
hoi, ik ben een signature
Met citaat reageren
Oud 18-08-2005, 22:49
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
Nee, ik ben een meisje en ik heb het nooit gedaan, want...heb ik geen behoefte aan plus ik heb geen vriend. lol
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Met citaat reageren
Oud 18-08-2005, 22:50
teddybeer1983
Avatar van teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
chocolatebody schreef op 18-08-2005 @ 22:10 :
ik snap niet wat alle ophef is bij sommige mensen. ik zou het echt niet sletterig of goedkoop vinden als mijn vriendin dat zou doen maar lekker geil en spannend. ik bedoel er is verder niemand die dat weet alleen jullie twee als het goed is en dat maakt het spannend.
Nou tijdens het uitgaan dan ook nog op een verhoging gaan staan etc. dat vind ik weer te ver gaan. dat is dan niet voor je vriend of zo maar is gewoon exibitionisme!!!
voor TS: ik zou het zeker aanraden om te doen
Iig wat chocolatebody zegt.
Zou het niet heel leuk vinden als het als het exibitionisme is, dus moet t rokje niet te kort zijn. Hoewel eigenlijk een kort rokje, met of zonder ondergoed toch al weinig aan de verbeelding over laat.

Ik zou het echt helemaal fantastisch vinden om dan samen uit te gaan en zij een beschaafd rokje aan heeft waarbij niks op valt. En dan op de dansvloer ze t opeens zou zeggen , dat zou een enorme verassing zijn. Op dat moment zijn er twee mensen die het weten en t is gewoon heel erg spannend.

Er is wel 1 grote voorwaarde aan dit alles: ze moet er wel zelf helemaal achterstaan en niet te onzeker zijn.
__________________
Vrouwen gaan uit om te vergeten................ en mannen om bij de vrouwen te zijn
Met citaat reageren
Oud 18-08-2005, 23:40
XQseMe2
Avatar van XQseMe2
XQseMe2 is offline
Citaat:
Poeperd schreef op 18-08-2005 @ 19:21 :
Jouw vriend is ZO raar. En als ik heel eerlijk ben, vind ik jou nogal sletterig. Sorry, mijn mening. Hoef je je niets van aan te trekken, maar ik vind dat wel heel erg. Sowieso dat je op een verhoging gaat staan met een kort rokje aan vind ik al te ver gaan. Maar dan ook no expres zonder string..

DAMN.

Zeg me dat je sarcastisch was of een grapje maakte.
Citaat:
Volledig mee eens! Vorige keer stond in de disco ook een meisje met een kort rokje op de box (gelukkig wel met een string aan!) en hoewel de jongens er met open mond stonden naar te kijken denk ik niet dat ze haar graag als vriendin hadden gehad. Jezus, waar is je zelfrespect naar toe? Met je k*t bloot in de disco (en zij dan nog met haar dildovriendje op internet....)
Citaat:
Nou tijdens het uitgaan dan ook nog op een verhoging gaan staan etc. dat vind ik weer te ver gaan. dat is dan niet voor je vriend of zo maar is gewoon exibitionisme!!!
OFFTOPIC: ach jezus mensen, zeik toch niet zo!
serieus, waar maken jullie je in GODSNAAM drúk over??? what is the big f***ing deal?

oh wat erg, ik sta met een rokje aan in een disco zonder string omdat ik weet dat mijn vriend dat leuk zal vinden.
dat maakt mij meteen sletterig & me vriend raar want ik ben ook echt de enige hier op deze topic die dit gedaan heeft.
ALLE anderen reageren allemaal braaf dat ze het nooooooit doen en al helemáál niet voor hun vriend *die is niet raar namelijk*

oh wat erg, er staan knullen te kijken die dat interessant vinden omdat ik op een ophoginkje sta vw de drukte.
dat zegt meer over hun dan over mij.

oh wat erg, ik kom over als exhibitionistisch.
ja, nou ben ik meteen de schánde van Nederland! stel je voor

oh wat erg, ik sta met een dildo op de foto.
big deal, ik durf toe te geven dat ik aan sex doe zeg, niemand anders doet dat ook echt niet ofzo
ik geef er gewoon mee aan dat ik wel hou van een beetje humor, goh wat super verschrikkelijk!

weet je wat dat betekend?
dat ik er helemaal zelf achter sta & niet onzeker ben.

ONTOPIC: nee ik was niet sarcastisch & maakte ook geen grapje, ik heb dit dus al eerder gedaan en zou het zo weer doen, want het is gewoon een leuk iets tussen jou en je vriend om te doen.
iets dat alleen wij 2en dan weten, dat geeft gewoon een spanning.
__________________
Alles is irrelevant. Het is maar net hoeveel waarde je er zelf aan hecht.

Laatst gewijzigd op 18-08-2005 om 23:47.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2005, 23:46
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
XQseMe2

trek het je niks van aan. Je zegt de waarheid en toont lef. De 90% van de wereldbevolking kan daar niet tegen.
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Met citaat reageren
Oud 18-08-2005, 23:49
XQseMe2
Avatar van XQseMe2
XQseMe2 is offline
Citaat:
Skilly schreef op 19-08-2005 @ 00:46 :
XQseMe2

trek het je niks van aan. Je zegt de waarheid en toont lef. De 90% van de wereldbevolking kan daar niet tegen.
THANK YOU!

gah...eindelijk zeg, een normaal antwoord van iemand die niet zo kortzichtig kijkt & denkt
blij te horen dat jij bij die overige 10% hoort
__________________
Alles is irrelevant. Het is maar net hoeveel waarde je er zelf aan hecht.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2005, 23:54
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
En nu maar wachten op de rest van de mensen hoe zij erover denken ben benieuwd naar de op en aanmerkingen
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Met citaat reageren
Oud 18-08-2005, 23:57
XQseMe2
Avatar van XQseMe2
XQseMe2 is offline
die weet ik al
pretty much hetzelfde als alle bovenstaande afkeurende reacties
__________________
Alles is irrelevant. Het is maar net hoeveel waarde je er zelf aan hecht.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2005, 00:11
XQseMe2
Avatar van XQseMe2
XQseMe2 is offline
Citaat:
Metal schreef op 18-08-2005 @ 23:26 :
dit zegt wel heel veel over je, mijn vooroordelen zijn gelijk bevestigd.

en dan zeg jij dat je volwassen bent haha
flikker toch op
jij dan! hahahaha
alsof JIJ zo volwassen bent door al aan te geven dat jij je vasthoudt aan vooroordelen das pas sneu.
dit zegt indd veel over mij: ik ben lekker prettig gestoord & hou van maf doen. big deal
__________________
Alles is irrelevant. Het is maar net hoeveel waarde je er zelf aan hecht.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2005, 00:31
teddybeer1983
Avatar van teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
XQseMe2 ik vind de reacties van andere mensen ook nogal overtrokken, je bent gewoon stoer en erg zeker over jezelf.

Wat betreft dat wat ik zei dat ik exibisionisme niet zo heel tof vind komt omdat: ik vind het geweldig als m'n vriendin er geweldig uit ziet en andere mannen zeg maar naar d'r om kijken (zonder dat ze lompe opmerkingen gaan maken, want dan zijn ze te lomp voor woorden), maar gelijk alles met voor bedachte rade prijs geven, dat vind ik niet heel gaaf.
__________________
Vrouwen gaan uit om te vergeten................ en mannen om bij de vrouwen te zijn
Met citaat reageren
Oud 19-08-2005, 00:40
XQseMe2
Avatar van XQseMe2
XQseMe2 is offline
ja, ik snap je ook wel wat dat betreft.
het was ook niet voor de menigte bedoeld indd, maar dus voor me vriend. maar goed, zoals ik al zei, het was super druk daar daarom ging ik daar staan, er was nerges anders meer ruimte om lekker te kunnen staan.
alle meiden die daarop stonden met rokjes aan, kregen van die knullen onder zich die eronder wilde kijken.
ik was er 1 van
ga ik niet van wakker liggen, als dat hun leventje bevredigd dat ze er weer mee verder kunnen..
__________________
Alles is irrelevant. Het is maar net hoeveel waarde je er zelf aan hecht.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2005, 09:09
Apomes
Avatar van Apomes
Apomes is offline
Citaat:
KiMZz schreef op 18-08-2005 @ 15:31 :
Met dit warme weer zou ik mijn vriend weleens willen verrassen door geen string aan te doen onder mijn rokje
Je verrast je vriendje door een string aan te doen , Dan is de hele Breezer wereld elke dag verrast
__________________
Today I'm handing out lollipops and ass-whoopins and right now, I'm all out of lollipops!
Met citaat reageren
Oud 19-08-2005, 09:10
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Apomes schreef op 19-08-2005 @ 10:09 :
Je verrast je vriendje door een string aan te doen , Dan is de hele Breezer wereld elke dag verrast
dr staat geen string, toch?
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 19-08-2005, 09:43
Verwijderd
Citaat:
XQseMe2 schreef op 19-08-2005 @ 00:49 :
THANK YOU!

gah...eindelijk zeg, een normaal antwoord van iemand die niet zo kortzichtig kijkt & denkt
blij te horen dat jij bij die overige 10% hoort
Allemachtig zeg, wat heeft dit nou weer met kortzichtigheid te maken? Als je aan tien mensen vraagt wat ze van rondlopen zonder ondergoed vinden en negen antwoorden er dat ze het ranzig of sletterig vinden, dan hoef je het daar niet mee eens te zijn, maar het is ook niet kortzichtig. Iemands persoonlijke smaak en voorkeur op seksueel gebied (eigenlijk überhaupt, op welk gebied dan ook) is nooit kortzichtig.

Dus als iemand zegt dat het rondlopen zonder slipje exhibitionistisch is, dan is dat iemands goed recht. Als ik zeg dat ik rondlopen zonder slipje ranzig vind, dan is dat ook mijn goed recht, en het is ook mijn goed recht om mensen die dat doen sletten te vinden. Dat heeft niets met kortzichtigheid te maken, dat heeft gewoon te maken met persoonlijke voorkeur. Dat iemand een ander antwoord geeft dan jij verwacht, betekent nog niet dat het kortzichtig is.

Ga maar lekker zonder slipje rondlopen. Dombo.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2005, 09:53
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Wat een preutsheid.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2005, 09:58
juno
Avatar van juno
juno is offline
Ik wil een kleine nuancering aanbrengen op mijn eerdere antwoord. Ik vond het namelijk ook goedkoop en sletterig.

Komt door een stel zeer dellerige collega's tijdens een bijbaantje, die het leuk vonden om op hun werk zonder onderbroek rond te lopen. Waren hele goedkope meiden, te stom dat ze keken, dus het was misschien maar beter dat ze geen ondergoed droegen, want ze hadden waarschijnlijk dat ding toch achterstevoren aangetrokken.

Maar als je het doet tijdens uitgaan, voor je vriend, dan kan ik er wel inkomen. Juist als je uitgaat wil je er wel eens uitdagend uitzien, hem verleiden, gek maken van voorpret. Of je dat nou doet met een fiks decollete, of een strak jurkje of geen onderbroek, dat is een kwestie van gradatie. Het uitgangspunt blijft hetzelfde.
Dat anderen het ook wel eens zouden kunnen doorhebben, maakt het eigenlijk nog spannender. Maar uiteindelijk ga je met hem mee naar huis, dus no harm done. Voor hem ook leuk om te weten naar al die andere knullen toe dat dit hete mokkel lekker van hem is.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2005, 10:11
Big Brother
Avatar van Big Brother
Big Brother is offline
Citaat:
nare man schreef op 19-08-2005 @ 10:43 :

Ga maar lekker zonder slipje rondlopen. Dombo.
geef nou maar toe dat je het wel leuk vindt
__________________
hoi, ik ben een signature
Met citaat reageren
Oud 19-08-2005, 10:13
Big Brother
Avatar van Big Brother
Big Brother is offline
Citaat:
juno schreef op 19-08-2005 @ 10:58 :

Maar als je het doet tijdens uitgaan, voor je vriend, dan kan ik er wel inkomen. Juist als je uitgaat wil je er wel eens uitdagend uitzien, hem verleiden, gek maken van voorpret. Of je dat nou doet met een fiks decollete, of een strak jurkje of geen onderbroek, dat is een kwestie van gradatie. Het uitgangspunt blijft hetzelfde.
Dat anderen het ook wel eens zouden kunnen doorhebben, maakt het eigenlijk nog spannender. Maar uiteindelijk ga je met hem mee naar huis, dus no harm done. Voor hem ook leuk om te weten naar al die andere knullen toe dat dit hete mokkel lekker van hem is.
wel mee eens, maar ga dan niet op zo'n dansblok of verhoging staan want dan wordt het wel goedkoop
__________________
hoi, ik ben een signature
Met citaat reageren
Oud 19-08-2005, 10:21
juno
Avatar van juno
juno is offline
Ook dat is weer een kwestie van gradatie. En bij iedereen ligt die grens gevoelsmatig anders.

Ik zou het in mijn jeugdjaren, toen ik nog de perfect ass had die XQseMe2 nu heeft, misschien ook wel gedaan hebben als ik gedurfd had en mijn vriendje had het leuk gevonden.

Ik liep er best gewaagd bij, zeker voor die tijd...jarretels onder een kort rokje...en de zeden zijn tegenwoordig nu eenmaal losser. Misschien dat wat ik toen deed wel net zo kwalificeert als geen slipje nu.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2005, 10:56
Poeperd
Avatar van Poeperd
Poeperd is offline
Citaat:
XQseMe2 schreef op 19-08-2005 @ 00:40 :
OFFTOPIC: ach jezus mensen, zeik toch niet zo!
serieus, waar maken jullie je in GODSNAAM drúk over??? what is the big f***ing deal?

oh wat erg, ik sta met een rokje aan in een disco zonder string omdat ik weet dat mijn vriend dat leuk zal vinden.
dat maakt mij meteen sletterig & me vriend raar want ik ben ook echt de enige hier op deze topic die dit gedaan heeft.
ALLE anderen reageren allemaal braaf dat ze het nooooooit doen en al helemáál niet voor hun vriend *die is niet raar namelijk*

oh wat erg, er staan knullen te kijken die dat interessant vinden omdat ik op een ophoginkje sta vw de drukte.
dat zegt meer over hun dan over mij.

oh wat erg, ik kom over als exhibitionistisch.
ja, nou ben ik meteen de schánde van Nederland! stel je voor

oh wat erg, ik sta met een dildo op de foto.
big deal, ik durf toe te geven dat ik aan sex doe zeg, niemand anders doet dat ook echt niet ofzo
ik geef er gewoon mee aan dat ik wel hou van een beetje humor, goh wat super verschrikkelijk!

weet je wat dat betekend?
dat ik er helemaal zelf achter sta & niet onzeker ben.

ONTOPIC: nee ik was niet sarcastisch & maakte ook geen grapje, ik heb dit dus al eerder gedaan en zou het zo weer doen, want het is gewoon een leuk iets tussen jou en je vriend om te doen.
iets dat alleen wij 2en dan weten, dat geeft gewoon een spanning.
Mijn mening is dat als je je kut aan andere jongens laat zien terwijl je een vriend hebt, je een slet bent. Daar kan niemand iets aan veranderen.

En ik durf ook openlijk toe te geven dat ik neuk, pijp, vinger etc. Maar dan hoef ik nog niet mn kut aan anderen te laten zien.

En je vriend ís misschien niet raar, ieder zn eigen fantasieën etc. Maar ik VIND je vriend raar. Ik kan me niet voorstellen dat een jongen het leuk vindt als anderen naar hun vriendins kut staan te kijken.

Oja en iets dat alleen jullie 2-en weten. Nou, niet meer dus als er een hele groep jongens onder je gaan staan om je schaamlippen te begluren.
__________________
'Scuse me, who ordered the hamburger - with AIDS?
Met citaat reageren
Oud 19-08-2005, 11:13
Verwijderd
Citaat:
XQseMe2 schreef op 18-08-2005 @ 19:02 :
wel ns gedaan, ook voor me vriend, leek me wel leuk

hij vond het onwijs geil
en het leukste, het rokje was een gewoon kort rokje (we kennen de lengte dus wel) maar ik stond tijdens het uitgaan op een verhoginkje en alle knullen die voorbij kwamen, keken expres eronder om te zien wat voor string ik aanhad. op gegeven moment zegt 1 van die knullen "ik kan niet zien wat voor string je aanhebt" dus ik zeg "kan kloppen, ik heb helemaal nix aan!"
die kop van m!

wel apart dat er daarna meerdere knullen ineens in de rij leken te staan.... *lol*
ik heb het toppunt van triestheid gevonden <3

OMG: [
Met citaat reageren
Oud 19-08-2005, 11:41
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
Ik vindt het best een e3nge foto en wil iemand me uitl;eggen waarvoor zo'n kunstding dient
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Met citaat reageren
Oud 19-08-2005, 11:54
woezel
Avatar van woezel
woezel is offline
dit is echt een leuk topic
__________________
if you think you're too small to make a difference,try sleeping in a room with a mosquito.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2005, 12:34
Poeperd
Avatar van Poeperd
Poeperd is offline
Uuhh
__________________
'Scuse me, who ordered the hamburger - with AIDS?
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Zonder ondergoed naar school
fakag
14 07-12-2016 15:23
Lifestyle [Slapen] Ondergoed?
reality
101 09-04-2013 22:58
Lichaam & Gezondheid (slapen) Ondergoed?
reality
1 06-03-2012 07:27
Seksualiteit Ondeugende spelletjes
Trinity
37 16-09-2005 09:34
Seksualiteit zonder ondergoed de straat op?
youriw
90 26-01-2005 22:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:15.