Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-10-2005, 10:25
Verwijderd
Citaat:
Mijns. schreef op 06-10-2005 @ 10:28 :
Je billen en je piemel dan.
niemand wil jou piemel zien
Advertentie
Oud 06-10-2005, 10:28
Verwijderd
Citaat:
Mijns. schreef op 06-10-2005 @ 10:28 :
Je billen en je piemel dan.
Ok leuter kon ik nog inkomen, maar noem jij je kont KRANS?
Oud 06-10-2005, 10:49
Verwijderd
Citaat:
Moenbloem schreef op 06-10-2005 @ 11:15 :
T is heus niet zo dat ze hun geslachtsdelen in je gezicht slingeren hoor.
oe dat is wel verleidelijk, ik heb die aandrang wel namelijk

* pats *
Oud 06-10-2005, 12:13
Skaven
Avatar van Skaven
Skaven is offline
ik geloof dat je dan iets mist in je leven.
__________________
bief - stuk , biefstuk
Oud 06-10-2005, 12:19
battlestar
Avatar van battlestar
battlestar is offline
vermakelijk topic
Oud 06-10-2005, 22:28
nps
Avatar van nps
nps is offline
op zich prima, zolang ze het maar op naturistenplaatsen doen. Ik vind het in openbare gelegenheden al smerig om vrouwen topless te zien, hou gvd je bikini aan, ik heb echt geen behoefte aan jou uitgezakte rimpeltiet als ik lekker in het zonnetje lig.
__________________
__________________
Oud 06-10-2005, 22:30
nps
Avatar van nps
nps is offline
Citaat:
Moenbloem schreef op 06-10-2005 @ 11:15 :
Jezus wat boeit het nou als er vieze vadzige mensen op zo'n naaktstrand lopen, dan kijk je toch gewoon niet. T is heus niet zo dat ze hun geslachtsdelen in je gezicht slingeren hoor.

Ik ben voor.
JAWEL want ze paraderen altijd langs de kustlijn heen en weer!
__________________
__________________
Oud 06-10-2005, 22:39
biep
Avatar van biep
biep is offline
ach ik zou er niet zoveel moeite mee hebben.
ware het niet dat ik nogal onzeker ben over mijn ronde figuur en dus liever niet naakt rondloop.
geef mij maar kleren of een wetsuit
__________________
na emo komt zonneschijn
Oud 06-10-2005, 22:39
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
nps schreef op 06-10-2005 @ 23:30 :
JAWEL want ze paraderen altijd langs de kustlijn heen en weer!



Prima, niets mis mee. Ik zou het zelf niet doen, maar het boeit me niets als anderen het wel willen. Vroeger werden de kindertjes ook gemaakt waar het hele gezin bij was, dus... we zijn gewoon vervreemd van onze natuurlijke aard.
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 06-10-2005, 22:55
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Ach heis maar waar je zin in hebt. Maar verder doe ik er niet aan mee. Alleen wel handig dat je dan geen lelijke witte plekken en lijntjes van je bikini krijgt.
__________________
move your body next to me
Oud 07-10-2005, 17:46
nexjes
Avatar van nexjes
nexjes is offline
het lijkt me vervelend
__________________
ik ben de illusionist in de shit yeah
Oud 07-10-2005, 17:49
Verwijderd
Ik vraag me echt af waar die ene chick blijft die alleen post in topics die gaan over naakt rondrennen etc.
Oud 10-10-2005, 07:00
Yab-Yum
Avatar van Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
Pieter2 schreef op 05-10-2005 @ 13:15 :
Ik ben nieuwsgierig wat jullie er van vinden.
Weet je wat het is? Ben je nieuwsgierig? Heb je ervaring? Met wie ga je? Wat zijn de voor- en nadelen?

Ikzelf heb het een paar jaar geleden ontdekt en ben afgelopen zomer een paar keer in mijn eentje naar het naaktstrand geweest. Ik heb me daar prima vermaakt. Lekker gezwommen en in de zon gelegen. Op een naturistencamping ben ik nog niet geweest, misschien komt dat nog.

De voordelen voor mij zijn dat je geen last hebt van zand in mijn zwembroek en geen last van natte kleding! Je vind daar nog echt rust, ruimte en respect!
Nadelen heb ik nog niet ervaren.
Ja, ik weet wat het is.
Nieuwsgierig: nee.
Ervaring: Ja.
Met wie: mezelf, soms met vrienden of ouders
Voordelen: vrij gevoel, geen natte plakkende bikini/badpak aan je billen, helemaal bruin en niet 2/1 witte plek(ken), rustig op het naaktstrand, minder rotzooi
Nadelen: oude vieze glurende mannetjes, en het feit dat er nog steeds mensen zijn die het shockerend vinden en dat belemmert.
Half oktober komt trouwens het blad "Naturisme" uit met mijn foto's erin, hihi.
__________________
"Of course you can't understand anything i'm saying, but that's cool cause i'm still saying it."
Oud 10-10-2005, 07:02
Yab-Yum
Avatar van Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef op 05-10-2005 @ 14:53 :
weet je wat vervelend is?
als je denkt dat je op een normaal strand gaat zitten en je dan opeens merkt dat er alleen maar naakte mensen om je heen staan
Dan ben ik juist blij. Kan ik de boel tenminste uittrekken.
__________________
"Of course you can't understand anything i'm saying, but that's cool cause i'm still saying it."
Oud 10-10-2005, 11:05
Heroïn Chique
Avatar van Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 07-10-2005 @ 18:49 :
Ik vraag me echt af waar die ene chick blijft die alleen post in topics die gaan over naakt rondrennen etc.
is dat niet die lotjesnotje ofzo? die had toch iets met strings..dat was wel lang geleden
__________________
bonnie and clyde
Oud 11-10-2005, 12:07
Dwarrelend Blad
Avatar van Dwarrelend Blad
Dwarrelend Blad is offline
Op naaktstranden heb je altijd van die dikke vieze mannetjes. Soms hebben ze ook nog een vies 55 jarig vrouwtje meegenomen. Naakt.

Bah..

Met sommige dingen hoef ik niet zo nodig geconfronteerd worden als ik eenmaal aan de kust lig..

Ik ben verder wel voor '1 met de natuur', maar naakt door een oerwoud lopen lijkt mij zelfmoord.
Oud 11-10-2005, 12:10
Verwijderd
Als mensen daar zin in hebben, prima, maar ikzelf heb er geen zin in en ook geen behoefte om er mee te geconfronteerd worden.
Oud 16-10-2005, 22:18
Ilúvatar
Ilúvatar is offline
Viespeuken
Oud 17-10-2005, 16:01
Poor twisted me
Avatar van Poor twisted me
Poor twisted me is offline
Jakkie
__________________
It's all fun and games, until someone looses an eye...than it's fun and games you can't see
Oud 17-10-2005, 16:09
Verwijderd
iedereen moet doen wat hij/zij wil, ik heb er niets op tegen en kan me voorstellen dat het misschien wel erg bevrijdend is. aan de andere kant vind ik naakte bejaarden goor. heeft niets te maken met principes, normen, waarden, ik wil het niet zien and thus ben ik ook nooit in de buurt van een naaktstrand te vinden
Oud 17-10-2005, 19:07
schimmel
Avatar van schimmel
schimmel is offline
GATVERREDAMMMMEEUH
Oud 17-06-2006, 06:06
Klaasklever
Klaasklever is offline
Ja, ik weet dat dit een oud topic is, maar ik wilde toch graag even wat duidelijkheid scheppen over naturisme.

Sommige mensen schamen zich voor hun lichaam of zijn er op zijn minst verlegen over. Het kan logisch zijn dat je dit bent op een textielstrand, aangezien daar vaak de stoere kerels en meiden lopen om indruk te maken. Op bijvoorbeeld een naaktstrand is deze mentaliteit er niet. Je ziet er jonge en oude mensen, mannen en vrouwen, fotomodellen en mensen met een buikje, van alles wat dus. Het mooie is dat het niemand een reet uitmaakt hoe jij eruit ziet. Je kan je op die manier dus erg vrij voelen. Als jij geen oude mensen met rimpels wil zien (ze waren vroeger ook net zoals jij hoor ), dan kijk je gewoon niet. Simpel, maar doeltreffend.

Verder las ik de opmerkingen dat er alleen maar vieze oude mannetjes rondlopen. Op naaktstranden komen die hier en daar helaas voor, maar dit komt doordat het een gratis en openbare gelegenheid is. Op naturistenterreinen waarvoor je een toegangsbewijs nodig hebt (kan je krijgen bij naturistenvereniging) komt zoiets niet voor. Die vieze oude mannetjes zijn ook zeer in de minderheid en zodra er eenmaal een aantal mensen lucht van hebben, dan houdt het bij hen vaak wel op.

Een ander voordeel (zal meer voor de dames onder ons zijn dan voor de heren) is dat je mooi egaal bruin kan worden. Geen gedoe met natte zwemkleding die niet goed zit of moeizaam omkleden (op het strand).

Je kan je gewoon heel erg vrij voelen, het voelt gewoon lekker aan over je lichaam. Als er al iemand naar je loopt te loeren, dan is dat vaak omdat ze kunnen zien dat je een beginner en onzeker bent. Wees zelfverzekerd en ga gewoon eens lekker liggen om het te proberen. Je kan ook thuis eens naakt in het zonnetje gaan liggen en zonder kleding rond lopen. Als je niet wilt dat iemand het ziet, wacht dan gewoon totdat er niemand thuis is.

Ik hoop dat ik nu een beetje duidelijkheid heb geschept over dit onderwerp. Ik zie hier heel veel kort-door-de-bocht opmerkingen van mensen (natuurlijk staan er ook normale opmerkingen tussen ) en daardoor leek het me toch handig om de zaak wat op te helderen. Wees niet bang om tegen anderen te vertellen dat je in je nakie gaat zonnen of iets anders doen (alhoewel dit in eerste instantie wel prettig/handig kan zijn), vertel ze gewoon ongeveer het verhaal wat ik hier heb getypt.
Oud 17-06-2006, 07:06
Mr.Ed.
Avatar van Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
zat het je zo dwars dat je een topic van 8 maanden terug upt?
__________________
Dat waren nog is tijden in schubbekutteveen.
Oud 17-06-2006, 09:18
P.:NTIL
Avatar van P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Citaat:
Klaasklever schreef op 17-06-2006 @ 07:06 :
Ja, ik weet dat dit een oud topic is, maar ik wilde toch graag even wat duidelijkheid scheppen over naturisme.

Sommige mensen schamen zich voor hun lichaam of zijn er op zijn minst verlegen over. Het kan logisch zijn dat je dit bent op een textielstrand, aangezien daar vaak de stoere kerels en meiden lopen om indruk te maken. Op bijvoorbeeld een naaktstrand is deze mentaliteit er niet. Je ziet er jonge en oude mensen, mannen en vrouwen, fotomodellen en mensen met een buikje, van alles wat dus. Het mooie is dat het niemand een reet uitmaakt hoe jij eruit ziet. Je kan je op die manier dus erg vrij voelen. Als jij geen oude mensen met rimpels wil zien (ze waren vroeger ook net zoals jij hoor ), dan kijk je gewoon niet. Simpel, maar doeltreffend.

Verder las ik de opmerkingen dat er alleen maar vieze oude mannetjes rondlopen. Op naaktstranden komen die hier en daar helaas voor, maar dit komt doordat het een gratis en openbare gelegenheid is. Op naturistenterreinen waarvoor je een toegangsbewijs nodig hebt (kan je krijgen bij naturistenvereniging) komt zoiets niet voor. Die vieze oude mannetjes zijn ook zeer in de minderheid en zodra er eenmaal een aantal mensen lucht van hebben, dan houdt het bij hen vaak wel op.

Een ander voordeel (zal meer voor de dames onder ons zijn dan voor de heren) is dat je mooi egaal bruin kan worden. Geen gedoe met natte zwemkleding die niet goed zit of moeizaam omkleden (op het strand).

Je kan je gewoon heel erg vrij voelen, het voelt gewoon lekker aan over je lichaam. Als er al iemand naar je loopt te loeren, dan is dat vaak omdat ze kunnen zien dat je een beginner en onzeker bent. Wees zelfverzekerd en ga gewoon eens lekker liggen om het te proberen. Je kan ook thuis eens naakt in het zonnetje gaan liggen en zonder kleding rond lopen. Als je niet wilt dat iemand het ziet, wacht dan gewoon totdat er niemand thuis is.

Ik hoop dat ik nu een beetje duidelijkheid heb geschept over dit onderwerp. Ik zie hier heel veel kort-door-de-bocht opmerkingen van mensen (natuurlijk staan er ook normale opmerkingen tussen ) en daardoor leek het me toch handig om de zaak wat op te helderen. Wees niet bang om tegen anderen te vertellen dat je in je nakie gaat zonnen of iets anders doen (alhoewel dit in eerste instantie wel prettig/handig kan zijn), vertel ze gewoon ongeveer het verhaal wat ik hier heb getypt.
WGAF.
__________________
tirade
Oud 17-06-2006, 09:33
Klaasklever
Klaasklever is offline
Zijn jullie hier allemaal van die kleuters die niet normaal antwoord kunnen geven? Begint het wel op te lijken...

Kom op mensen, wees eens een beetje serieus.
Oud 17-06-2006, 10:10
Kaps
Avatar van Kaps
Kaps is offline
Citaat:
Klaasklever schreef op 17-06-2006 @ 10:33 :
Zijn jullie hier allemaal van die kleuters die niet normaal antwoord kunnen geven? Begint het wel op te lijken...
No shit, Einstein....
__________________
kzou zegge praat ni over dingen wer ge de botten van afweet
Oud 17-06-2006, 11:41
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
Pieter2 schreef op 05-10-2005 @ 13:15 :


De voordelen voor mij zijn dat je geen last hebt van zand in mijn zwembroek

nee, zand in je poes is beter

maar voor de rest wel leuk, en ieder zijn meug, enzovoort.
Oud 17-06-2006, 14:10
Verwijderd
Naturisme... ik stoor mij er niet aan, zolang maar NIMBY geen probleem.
Oud 17-06-2006, 15:12
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 05-10-2005 @ 15:17 :
Naturisme is een stroming in de deugdethiek.

Wat jij, TS'je, bedoelt, is nudisme. Lekker rondrennen in je blote bast.
oei, pijnlijke misser
Oud 17-06-2006, 15:30
jimi
Avatar van jimi
jimi is offline
bizar hoe druk mensen zich hier maken om blote mensen.
boeiend dat je liever niet tegen een blote 60+-er aankijkt, jullie zijn in bikini/zwembroek ook niet allemaal om over naar huis te schrijven. gokje hoor.
misschien moeten stranden opgedeeld worden in knappe mensen stranden, en lelijke mensen stranden. 3 keer raden waar de meeste forummers zitten!
Oud 17-06-2006, 15:51
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
Ik vind het maar vreemd dat mensen zo bang kunnen zijn voor een beetje bloot.
__________________
To eu zèn
Oud 17-06-2006, 17:31
Electriq
Avatar van Electriq
Electriq is offline
Naast dat ik het gewoon goor vind om oude mensen en hun uitgezakte weke delen te zien (ervaringsdeskundige ) zou ik me enorm begluurd voelen. En van mij hoeft ook niet iedereen mijn glorieuze lijf in vol ornaat te bekijken. Plus zand in je kont etc. etc.
__________________
Antsy in my pantsy.
Oud 17-06-2006, 18:36
innogen
Avatar van innogen
innogen is offline
Citaat:
Electriq schreef op 17-06-2006 @ 18:31 :
Naast dat ik het gewoon goor vind om oude mensen en hun uitgezakte weke delen te zien zou ik me enorm begluurd voelen. En van mij hoeft ook niet iedereen mijn glorieuze lijf in vol ornaat te bekijken. Plus zand in je kont etc. etc.
Dat dus, maar gelukkig ben ik geen ervaringsdeskundige, ik mijd het strand met mooi weer meestal.
__________________
good luck exploring the infinite abyss
Oud 17-06-2006, 19:40
DvoorA
Avatar van DvoorA
DvoorA is offline
ik zou liever naar een halfnaaktcamping gaan...waar vrouwen overal in hun halfblootje mogen lopen net zoals mannen zonder dat er raar over wordt gedaan. Maar de edele delen van een ander hoef ik niet te zien (wat nou als je 's ochtends vroeg naar de bakker loopt en er staan mannen met een ochtendstijve leuk gezicht)
__________________
There is nothing real outside our perception of reality, is there?
Oud 17-06-2006, 22:09
Verwijderd
Ik ben nooit in aanraking gekomen met naturismestranden of campings Ik neem aan dat ik niet wereldvreemd ben dus waar maken mensen zich druk om.
Oud 18-06-2006, 10:03
Krynn
Krynn is offline
Ik dacht...wat doet een topic over het naturalisme op Lifestyle...

...en toen las ik wat beter...

....blootlopen...ach. Bloot zien vind ik helemaal niet zo niet erg. Stelletje dat elkaar en plein public helemaal gaat lopen aflebberen of verder vind ik erger.
Oud 18-06-2006, 10:11
Apomes
Avatar van Apomes
Apomes is offline
Ik doe het alleen op mijn kamer met de gordijnen dicht
__________________
Today I'm handing out lollipops and ass-whoopins and right now, I'm all out of lollipops!
Oud 18-06-2006, 10:50
matt trakker
Avatar van matt trakker
matt trakker is offline
Citaat:
jimi schreef op 17-06-2006 @ 16:30 :
bizar hoe druk mensen zich hier maken om blote mensen.
boeiend dat je liever niet tegen een blote 60+-er aankijkt, jullie zijn in bikini/zwembroek ook niet allemaal om over naar huis te schrijven. gokje hoor.
misschien moeten stranden opgedeeld worden in knappe mensen stranden, en lelijke mensen stranden. 3 keer raden waar de meeste forummers zitten!
thuis achter hun computer?
__________________
kinderboerderij het dode hertje
Oud 18-06-2006, 11:29
Mr.Ed.
Avatar van Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
mensen, kap
__________________
Dat waren nog is tijden in schubbekutteveen.
Oud 18-06-2006, 11:31
Verwijderd
Citaat:
DNMB schreef op 17-06-2006 @ 20:40 :
en er staan mannen met een ochtendstijve leuk gezicht)
Dat zal wel meevallen hoor
Oud 18-06-2006, 12:01
pourlesyeux_
Avatar van pourlesyeux_
pourlesyeux_ is offline
ik zou me echt ontzettend bekeken voelen
__________________
hitsig
Oud 18-06-2006, 21:52
schimmel
Avatar van schimmel
schimmel is offline
Citaat:
schimmel schreef op 17-10-2005 @ 20:07 :
GATVERREDAMMMMEEUH
ik wilde een diepzinnige opmerking neer gaan zetten.
maar dit dekt de lading ookw el een beetje.
__________________
my achy breaky heart (8)
Oud 18-06-2006, 21:53
P.:NTIL
Avatar van P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Citaat:
matt trakker schreef op 18-06-2006 @ 11:50 :
thuis achter hun computer?
Ik moest lachen. . Wederom wanhopig op zoek naar vertier op de zondagavond.
__________________
tirade
Oud 18-06-2006, 23:09
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
upperdeup
__________________
I love mittens made out of kittens
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Wandelen in de regen (lees: een hoosbui o.i.d.)
trophus
30 20-06-2007 09:23
Seksualiteit Homo, Bi ???
GiovsGio
331 04-05-2007 18:31
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie godsdienst: de hedendaagse mentaliteit
thalia
10 16-11-2005 22:32
Algemene schoolzaken Jongerenenquête - beantwoorden jullie even de volgende ***vraagjes. Bedankt!
lso
23 17-03-2004 18:21
Verhalen & Gedichten Gedichten voor mijn internet liefde...
Nientjuh087
6 14-01-2004 17:17
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Kinderen weten meer van Pokémon dan van natuur
Dutchy15
13 06-04-2002 21:54


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:42.