Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-12-2005, 14:11
Sendo
Avatar van Sendo
Sendo is offline
Ik vroeg me af of er eigenlijk hier nog mensen zijn die Diablo 1 nog op battle.net spelen. Ik ben er iig nog fanatiek in ;D
Ik vind weer dat meer mensen dat zouden moeten doen, al is het alleen om de nostalgie ervan!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-12-2005, 14:18
Verwijderd
Yeh, eerste spel ooit waarmee ik online ging, heerlijk pk'en

Helaas is het nu best gedateerd, diablo 2 online is ook erg leuk. Hoe zit het eigenlijk met de cheaters?
Met citaat reageren
Oud 04-12-2005, 14:29
Verwijderd
Om de zoveel tijd installeer ik Diablo 1 nog en soms speel ik ook nog online dan, maar ik ben het altijd vrij snel weer zat (meestal als ik weer in de crypts ben). Dan doe ik één google zoektocht, kom ik weer allemaal hacks en zooi tegen die nog werken, en kap ik er weer mee.

Ik kan Diablo 1 alleen nog maar tof vinden wegens nostalgie. De besturing is zo kut omdat je niet kan rennen en je per se over die vakjes moet lopen. Daardoor grijp ik meestal al snel weer naar Diablo II.

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 04-12-2005, 20:58
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
Had hem gratis gehad, en kon er echt niet vrolijk van worden.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2005, 03:24
Verwijderd
Geweldig spel. Al heb ik hem vaker singleplayer gespeeld dan multiplayer. Het pk'en was idd erg leuk, aangezien je niet eerst naar town hoefde om hostile te worden.

Momenteel speel ik weer fanatiek Diablo 2, trouwens. Necro, Lvl 46 HC (zonder expansion).
Met citaat reageren
Oud 05-12-2005, 10:54
Verwijderd
*pinkt traantje weg.

had em een tijdje terug ook weer geinstalleerd, naja t/m de butcher, toen had ik geen zin meer
die butcher kon je zo mooi vast zetten achter een trap of gewoon door zo'n hek lopen en een kut boogje kopen
Met citaat reageren
Oud 05-12-2005, 11:25
Allochthony
Avatar van Allochthony
Allochthony is offline
Ik had hem laatst ook weer geinstalleerd, met Hellfire erbij, dan een nieuw game begonnen, op HELL difficulty, dan een skeleton kapot maken = 5x level up
Met citaat reageren
Oud 05-12-2005, 11:26
Verwijderd
Uhu dat was fun
Ik weet nog toen ik dat vroeger samen met iemand deed. Die kerel was doodeng
Toen kwamen we bij King Leoric en wilde ik vluchten omdat ie een klein leger meehad. Ik loop door een deur en doe hem dicht met de gedachte veilig te zijn. Doet die king hem open, ik schrok me de tyfus XD
Met citaat reageren
Oud 05-12-2005, 12:29
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
*memories* Ook mijn eerste echte online ervaring; weken verslaafd eraan geweest. Toen nog met Modem in moeten bellen enzo; torenhoge telefoonrekeningen.

Zodra het cheaten populair werd, ben ik er mee gestopt. (en dan meer dan alleen de dupe-truuk)

Volgens mij als ik 't nu ga spelen ga ik me frustreren aan het hokjes-lopen en dat je niet kan rennen, idd.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2005, 13:48
Verwijderd
Citaat:
Allochthony schreef op 05-12-2005 @ 12:25 :
Ik had hem laatst ook weer geinstalleerd, met Hellfire erbij, dan een nieuw game begonnen, op HELL difficulty, dan een skeleton kapot maken = 5x level up
ooooh hellfire <3
Met citaat reageren
Oud 05-12-2005, 13:58
Verwijderd
Hellfire heb ik nog nooit gespeeld, en ik krijg er wel zin in...

Blizzard noemt de expansion van Diablo niet, trouwens. Van wie is die expansion dan?

Laatst gewijzigd op 05-12-2005 om 14:01.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2005, 18:09
Verwijderd
Sierra, geloof ik. Het intro-filmpje deed bij mij in ieder geval pijn aan mijn Diablo-hartje.

Ik heb die expansion pas twee jaar terug gefixed, dus ik heb er in feite niet mee gespeeld. Het is in ieder geval fijn dat je kan rennen in het dorp in Hellfire, dat is echt een enorme verademing, maar de rest weet ik niet.

Als ik Diablo 1 speel, besef ik wel altijd weer wat ik mis aan Diablo 2. Diablo 1 had veel meer sfeer. Niet alleen omdat het altijd schemerig was in Tristram en omdat de muziek zo belachelijk geniaal goed was, maar ook bijvoorbeeld items die uitsluitend negatief zijn, zoals een Cloak of the Pit met -9 to all attributes. Zulke dingen mis ik in Diablo 2.

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 05-12-2005, 20:21
Verwijderd
Citaat:
LUH-3417 schreef op 05-12-2005 @ 19:09 :
Sierra, geloof ik. Het intro-filmpje deed bij mij in ieder geval pijn aan mijn Diablo-hartje.

Ik heb die expansion pas twee jaar terug gefixed, dus ik heb er in feite niet mee gespeeld. Het is in ieder geval fijn dat je kan rennen in het dorp in Hellfire, dat is echt een enorme verademing, maar de rest weet ik niet.

Als ik Diablo 1 speel, besef ik wel altijd weer wat ik mis aan Diablo 2. Diablo 1 had veel meer sfeer. Niet alleen omdat het altijd schemerig was in Tristram en omdat de muziek zo belachelijk geniaal goed was, maar ook bijvoorbeeld items die uitsluitend negatief zijn, zoals een Cloak of the Pit met -9 to all attributes. Zulke dingen mis ik in Diablo 2.

LUH-3417
qft
Met citaat reageren
Oud 05-12-2005, 21:42
Allochthony
Avatar van Allochthony
Allochthony is offline
Hellfire was best een coole xpack, rennen in het dorp was het niet echt, je liep gewoon 2x zo snel, zag er ook best belachelijk uit...

Ik kan het in Diablo 1 nooit laten om te dupen... Dat verpest het wel een beetje voor me.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2005, 22:57
Verwijderd
Citaat:
LUH-3417 schreef op 05-12-2005 @ 19:09 :
Sierra, geloof ik. Het intro-filmpje deed bij mij in ieder geval pijn aan mijn Diablo-hartje.

Ik heb die expansion pas twee jaar terug gefixed, dus ik heb er in feite niet mee gespeeld. Het is in ieder geval fijn dat je kan rennen in het dorp in Hellfire, dat is echt een enorme verademing, maar de rest weet ik niet.

Als ik Diablo 1 speel, besef ik wel altijd weer wat ik mis aan Diablo 2. Diablo 1 had veel meer sfeer. Niet alleen omdat het altijd schemerig was in Tristram en omdat de muziek zo belachelijk geniaal goed was, maar ook bijvoorbeeld items die uitsluitend negatief zijn, zoals een Cloak of the Pit met -9 to all attributes. Zulke dingen mis ik in Diablo 2.

LUH-3417
Ik moet zeggen dat die Tristram-sfeer geniaal was idd. De schemering en de muziek waren geweldig.
Jammer dat Tristram in D2 totaal niet lijkt op het origineel. Veel kleiner en minder huisjes.

Qua muziek is Diablo 2 wel net zo sfeervol, alleen dan roept het een ander gevoel op.

Ah well, tijd om Hellfire eens te spelen.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2005, 12:12
Verwijderd
Ik weet het niet. Ik denk dat het feit dat je in Diablo 1 maar vijf tracks had ook wel iets bijdraagt aan de herkenbaarheid. Ik heb een soundtrack van Diablo 2, maar de muziek is meer ambient dan echt iets wat je herkent en in je hoofd blijft zitten.

In ieder geval ontdekte ik gisteren dat de muziek in The Flayer Pit in Diablo 2 (en volgens mij ook in de Spider Cavern en The Arachnid's Lair) een soort van remix is van de muziek van de Crypts uit Diablo 1.

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 06-12-2005, 12:53
Verwijderd
Oh en voor wie wel eens metal luistert moet je eens Jeckyll&Hyde van Iced Earth opzoeken. Het intro daarvan doet mij heel sterk ergens aan denken...
Met citaat reageren
Oud 06-12-2005, 14:14
Sendo
Avatar van Sendo
Sendo is offline
Citaat:
Reverend schreef op 04-12-2005 @ 15:18 :
Yeh, eerste spel ooit waarmee ik online ging, heerlijk pk'en

Helaas is het nu best gedateerd, diablo 2 online is ook erg leuk. Hoe zit het eigenlijk met de cheaters?
Nou, het aantal cheaters valt wel heel erg mee nu, omdat vrijwel niemand het meer speelt Ik bleef iig altijd cheatloos, dat is toch het leukste.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-12-2005, 17:24
Georia
Avatar van Georia
Georia is offline
Zkr een classic denk dat ik hem ook weer even ga spelen even van mijn buurman lenen... Maar ik dacht altijd als je b.net speelde dat geen q's kon ofzo... Ik weet niet meer hoe het zat...
__________________
SPOON!!!
Met citaat reageren
Oud 06-12-2005, 18:57
namnatulco
Avatar van namnatulco
namnatulco is offline
ik heb et gedaan, er zijn nogal wat cheaters, en geen enkel item heeft lvl requirement, je kan nog steeds dupen zoals in single ik zou et persoonlijk op D2:lod houden, hoewel diablo 1 een leuk tussendoortje is
Met citaat reageren
Oud 06-12-2005, 19:51
Onorthodox
Avatar van Onorthodox
Onorthodox is offline
Als ze Diablo 1 cheatvrij zouden maken zou ik het waarschijnlijk meteen weer gaan spelen
__________________
People like YOU are the reason people like ME need medication
Met citaat reageren
Oud 07-12-2005, 10:23
TommytheCat
Avatar van TommytheCat
TommytheCat is offline
Die sfeer in dat spel is vrijwel niet te evenaren, misschien dat ICO in de buurt komt, maar ik heb nooit zo heerlijk door een dorpje kunnen lopen als door Tristram. Diablo2 is qua gameplay zeker een stap vooruit, maar haalt het niet bij deeltje 1. Ik krijg er weer zin in (L)
__________________
"A lot of Christians wear crosses around their necks. Do you think when Jesus comes back, he's really going to want to see a fucking cross?"
Met citaat reageren
Oud 07-12-2005, 12:02
Verwijderd
ring of the zodiac, +20 to all atributes <3
Met citaat reageren
Oud 07-12-2005, 15:33
Sendo
Avatar van Sendo
Sendo is offline
iedereen moet het gewoon weer gaan spelen, het is zo eenzaam op battle.net Kunnen we desnoods een clan oprichten
Met citaat reageren
Oud 07-12-2005, 17:57
Verwijderd
Dat zou op zich wel ok zijn. Gewoon afspreken dat we altijd in een bepaalde game zitten met naam en password bekend. Als er niemand is, kun je zelf zo'n game aanmaken en wie weet krijg je dan bezoek van je forummakkers.

LUH-3417
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-12-2005, 18:55
Sendo
Avatar van Sendo
Sendo is offline
Citaat:
LUH-3417 schreef op 07-12-2005 @ 18:57 :
Dat zou op zich wel ok zijn. Gewoon afspreken dat we altijd in een bepaalde game zitten met naam en password bekend. Als er niemand is, kun je zelf zo'n game aanmaken en wie weet krijg je dan bezoek van je forummakkers.

LUH-3417
precies en anders is er altijd nog de algemene nederlandse chatroom NLD-1. Maar ik vind het wel een goed idee, hoewel een password toch niet nodig is?

Maar als iemand van plan is om te joinen, mijn games heten Sendo.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2005, 19:29
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Ik heb hem hier ook staan. Nooit echt gespeeld eigenlijk. Mischien wel eens de moeite waard om aan te beginnen. Hoewel ik D2 LOD helemaal grijs gespeeld heb ben ik bang dat ik vrij snel weer afhaak en weer verslaafd raak aan deel 2 omdat die gewoon veel beter is.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 07-12-2005, 19:43
Verwijderd
Citaat:
Sendo schreef op 07-12-2005 @ 19:55 :
precies en anders is er altijd nog de algemene nederlandse chatroom NLD-1. Maar ik vind het wel een goed idee, hoewel een password toch niet nodig is?

Maar als iemand van plan is om te joinen, mijn games heten Sendo.
Geen idee of passwords nodig zijn, eigenlijk. Zijn er nog mensen die het leuk vinden om te hacken en te PK'en op het battle.net van Diablo 1?

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 07-12-2005, 19:46
Sendo
Avatar van Sendo
Sendo is offline
Citaat:
LUH-3417 schreef op 07-12-2005 @ 20:43 :
Geen idee of passwords nodig zijn, eigenlijk. Zijn er nog mensen die het leuk vinden om te hacken en te PK'en op het battle.net van Diablo 1?

LUH-3417
Er is tegenwoordig helemaal niemand op battle.net, dus je hoeft je ook geen zorgen te maken over hackers en pk's.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2005, 21:46
namnatulco
Avatar van namnatulco
namnatulco is offline
Citaat:
Sendo schreef op 07-12-2005 @ 20:46 :
Er is tegenwoordig helemaal niemand op battle.net, dus je hoeft je ook geen zorgen te maken over hackers en pk's.
eind vorig jaar kwam ik nog regelmatig hackers tegen ???
Met citaat reageren
Oud 02-02-2006, 21:55
R0n4ldinh0
Avatar van R0n4ldinh0
R0n4ldinh0 is offline
diablo II ruleerd
Met citaat reageren
Oud 03-02-2006, 14:03
Verwijderd
Wat een zinnige up!

En 'ruleerd' schrijf je met een t, als je het dan toch wilt vernederlandsen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Fijne Saaiavond en een Saai Kerstfeest! #1583
Martiño
500 26-12-2011 20:02
Games Diablo I battle.net issue
skull-head
2 08-01-2006 13:23
Lifestyle sneakers.....
Fossilsurf
27 10-11-2005 16:07
Games Welke games heb je origineel?
Verwijderd
108 10-01-2004 12:11
De Kantine [gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ???
damaetas
582 27-01-2003 18:11
Drugs & Alcohol Flippen!
Junkfood Junkie
18 11-06-2002 13:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:56.