Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-05-2007, 14:59
Sonic Youth
Sonic Youth is offline
Hoi,

Ik heb laatst bij large.nl zo'n (water)pijp/bong gekocht en laatst ontvangen.

Nu betreft het dit ding hier en ik heb niet helemaal het idee hoe het precies zou moeten werken. Bij zulke pijpen moet normaal gesproken toch water in om de rook te koelen?

Ik heb echter geen idee hoe ik hier water in zou moeten krijgen behalve via het buisje waar de wiet/hasj in moet maar, het kan toch ook niet de bedoeling zijn dat ik na afloop met die hele pijp boven de wasbak moet hangen om dat water er uit te gutsen?

Als iemand anders ervaring heeft met deze pijp of het gewoon 'common knowledge' is zou iemand dan ff advies kunnen geven?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-05-2007, 17:42
Verwijderd
Ik denk gewoon door het gat waar je door hijst? Net zoals bij de rest van de bongs die ik ken? Weet niet of deze een uitzondering is hoor, maar volgens mij gewoon door de luchtpijp.



Daar dus. Verder is het meestal het makkelijkst om eerst een fles met water te vullen, en daarna pas vanuit de fles in je bong te gieten, zo kun je beter inschatten wanneer er genoeg water in zit, en schiet je niet zo snel uit. (om te voorkomen dat je uitschiet, er teveel water in laat lopen, en dat je het er weer uit moet flikkeren)
Met citaat reageren
Oud 11-05-2007, 13:49
Sonic Youth
Sonic Youth is offline
Nee ik denk niet dat het daar in moet want dan stroomt het daar weer in die twee glazen buizen aan de zijkant en daar krijg je het er haast onmogelijk uit denk ik... nou ja ik ga het maar gewoon eens proberen om het via het buisje waar de wiet in dient gelegt te worden te laten stromen en dan zie ik wel of het werkt. Maar toch bedankt voor je antwoord!
Met citaat reageren
Oud 11-05-2007, 18:52
Verwijderd
Citaat:
Sonic Youth schreef op 11-05-2007 @ 14:49 :
Nee ik denk niet dat het daar in moet want dan stroomt het daar weer in die twee glazen buizen aan de zijkant en daar krijg je het er haast onmogelijk uit denk ik...
Dat is juist de bedoeling. Het is niet voor niets een 'multi-chamber' bong.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2007, 00:04
C r Y p S
Avatar van C r Y p S
C r Y p S is offline
Ja, dat koelt de rook extra.
__________________
Waar een weg is wil ik heen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin I Summon Panopticon!
Verwijderd
46 09-10-2018 20:32
Verhalen & Gedichten -Verhaal-
Redhair
430 21-09-2005 13:54
Verhalen & Gedichten Weten jullie nog...
Vlooienband
146 02-12-2004 13:50


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:57.