Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-11-2005, 08:35
Soeskah
Soeskah is offline

Uh, ik vroeg me wat af. Ik zit namelijk met een beetje een probleem.
Er is 'n jongen van 18 op msn, waar ik een soort van verkering mee heb (zelf ben ik 14). Maar hij wil me ontmoeten, in het echt.
Niet dat ik bang voor hem ben ofzo, hij heeft nooit seksueel getinte gesprekken met me aangeknoopt, omdat hij dat onzin vindt. En ik heb hem al wel eens op z'n webcam gezien.

Anyway, om een lang verhaal kort te maken, morgen komt-ie naar me toe! Met de trein, en ik haal 'm dan op van 't station. Ik mag 'm van m'n ouders eigenlijk niet zien, maar ik zeg dan dat ik naar een vriendin ben.

Het probleem is dus: Nou weet ik niet hoe k me moet gan gedragen! IEdereen zegt wel tegen me dat ik gewoon mezelf moet zijn, maar dat is al moeilijk bij jongens van mijn leeftijd, laat staan bij zo'n knul van 18. En ik kan moeilijk af gaan zeggen omdat ik niet weet hoe ik me moet gedragen bij hem in de buurt...

HELP!
__________________
YoHo YoHo eN eeN fleS vOl Rum,., *hik*
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-11-2005, 08:47
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Wees gewoon jezelf
Probeer je niet anders voor te doen dan je bent... in het begin is het vaak wat lastig omdat je een goede indruk wilt maken, maar als je dat probeert gaat het vaak juist fout
Met citaat reageren
Oud 19-11-2005, 10:00
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Je hebt een beetje verkering met iemand die je nog nooit (in het echt) hebt gezien?
Liegen is fout vooral in zo'n situatie. Chatten kan heel leuk zijn, maar misschien deed hij zich anders voor. Dan sta je daar op het station! Ok, laten we niet van het ergste uitgaan.
Hoe jij je moet gedragen? Gewoon zoals altijd. Een rol spelen slaat ook nergens op, dat is alleen maar lastig.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2005, 10:04
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
*Juliah* schreef op 19-11-2005 @ 11:00 :
Je hebt een beetje verkering met iemand die je nog nooit (in het echt) hebt gezien?
Ik geloofde er zelf nooit in, maar zo is het tussen mijn vriendin en mij ook gegaan, door veel met elkaar te chatten leer je elkaar echt goed kennen
Toen uiteindelijk in het echt ontmoet en toen is het wat geworden
Met citaat reageren
Oud 19-11-2005, 10:05
Jinte
Jinte is offline
Citaat:
MTpower schreef op 19-11-2005 @ 11:04 :
Ik geloofde er zelf nooit in, maar zo is het tussen mijn vriendin en mij ook gegaan, door veel met elkaar te chatten leer je elkaar echt goed kennen
Toen uiteindelijk in het echt ontmoet en toen is het wat geworden
Daarna ja, maar toch niet als je diegene nog nooit in het echt hebt gezien?
Met citaat reageren
Oud 19-11-2005, 10:11
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Gewoon doen zoals je normaal ook doet. Wat heeft één van jullie eraan als jij je niet gedraagt zoals je bent?

En 'verkering' via alleen elkaar via msn gesproken te hebben werkt niet
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2005, 10:22
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Jinte schreef op 19-11-2005 @ 11:05 :
Daarna ja, maar toch niet als je diegene nog nooit in het echt hebt gezien?
Daarna ja
Met citaat reageren
Oud 19-11-2005, 10:36
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Citaat:
MTpower schreef op 19-11-2005 @ 11:04 :
Ik geloofde er zelf nooit in, maar zo is het tussen mijn vriendin en mij ook gegaan, door veel met elkaar te chatten leer je elkaar echt goed kennen
Toen uiteindelijk in het echt ontmoet en toen is het wat geworden
Nee joh, als je elkaar nog nooit gezien hebt, voel je misschien wat spanning en eventuele vlinders. Maar die kunnen zo weer verdwijnen als het in het echt niet klikt.

maw 'verkering' begint pas op/na de dag dat je elkaar in het echt hebt gezien.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2005, 10:37
Verwijderd
Als ik niet goed weet wat ik moet zeggen, of hoe ik me moet gedragen, zeg ik dat gewoon. zovan: ja, ik weet niet goed wat ik moet zeggen, maar ik vind het doodeng om hier nu te staan met jou. Klinkt misschien heel stom, maar het breekt het ijs enigszins, want ik durf te wedden dat hij het net zo eng vind als jij. En je hebt meteen een gespreksonderwerp
Met citaat reageren
Oud 19-11-2005, 10:38
tjik
Avatar van tjik
tjik is offline
Internetverkering bestaat niet, je kent die kerel niet
__________________
Babeh.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2005, 10:40
Verwijderd
Wat is nu eigenlijk het probleem?
Met citaat reageren
Oud 19-11-2005, 10:41
tjik
Avatar van tjik
tjik is offline
Ze weet niet hoe ze drzelf moet gedragen bij de date?
__________________
Babeh.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2005, 10:47
Verwijderd
Ja, maar wat moeten wij daar nu mee? Dat gaat echt niet veranderen door wat wij hier zeggen.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2005, 10:49
tjik
Avatar van tjik
tjik is offline
Daarom ze moet gewoon dr eigen zijn klaar. End topic
__________________
Babeh.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2005, 11:30
Mariekje*
Mariekje* is offline
Neem voor de zekerheid dan wel eventjes iemand mee. Het is mij iets te vaak overkomen dat een meeting met heel andere bedoelingen was dan die ik had, en ja dan wordt het vrij snel gevaarlijk. Als alles 'okey' is kunnen jullie altijd samen nog wat gaan doen.

Hoe jij je gedragen moet? Zoals je jezelf altijd gedraagt.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 19-11-2005, 11:31
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Citaat:
tjik schreef op 19-11-2005 @ 11:49 :
Daarom ze moet gewoon dr eigen zijn klaar. End topic
Ja, ze moet zichzelf zijn ja.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2005, 13:12
__
Avatar van __
__ is offline
Citaat:
HvJ schreef op 19-11-2005 @ 12:30 :
Neem voor de zekerheid dan wel eventjes iemand mee.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2005, 14:15
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
In elk geval niet gaan liegen tegen je ouders...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 19-11-2005, 14:17
Verwijderd
Citaat:
Methuselah schreef op 19-11-2005 @ 15:15 :
In elk geval niet gaan liegen tegen je ouders...
Iedere zichzelf respecterende puber liegt toch tegen zijn/haar ouders?
Met citaat reageren
Oud 19-11-2005, 14:18
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 19-11-2005 @ 15:17 :
Iedere zichzelf respecterende puber liegt toch tegen zijn/haar ouders?
Laat mij even moraalridder spelen.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 19-11-2005, 14:25
Verwijderd
Mwah niet liegen tegen je ouders. Je kan het toch gewoon eerlijk zeggen. Dan weten je ouders tenminste waar je echt bent.
Verder kan je geen vriendin of iemand meenemen? Dan is het al wat minder ''eng'' voor je, en kunnen jullie wat rustiger aan elkaar wennen.
Hoe je je moet gedragen, gewoon normaal, zoals je op msn ook tegen hem doet (ja het is natuurlijk wel wat ander irl, maar ok). Ga niet stoer lopen doen ofzo iig.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2005, 15:08
Anton aus Tirol
Anton aus Tirol is offline
Heey Soeskah,

Je had het waarschijnlijk ook beter tegen je ouders kunnen zeggen. Maar ook dat kan ik wel begrijpen dat je geen zin hebt in gezeik van je ouders... Daarom ik ben het wel eens met HvJ; je kan beter iemand mee nemen want je weet het nooit. Als je dat echt niet wilt, kun je misschien beter met een vriendin afspreken dat je haar belt op een afgesproken tijd om door te geven dat alles goed zit... Ik kan best begrijpen dat je het gevaar minder in ziet omdat je verliefd bent, maar ik zou het toch maar doen, je weet het nooit...

Verder moet je er natuurlijk een leuke dag van maken! ... hij is vast net als jou ook zenuwachtig. Misschien kun je van te voren bedenken waar je het over gaat hebben... Als je eenmaal aan t praten bent, dan gaat t allemaal wel vanzelf. Maar tis ook weer wat als je elkaar net ontmoet hebt en je hebt allebei niets te zeggen... Ga anders op iets in waar je het pas nog over hebt gehad via msn...

Veel plezier morgen!
__________________
Alles maximaal!!
Met citaat reageren
Oud 19-11-2005, 16:19
Verwijderd
Dat je een relatie denkt te hebben via MSN, zegt denk ik al genoeg...
Met citaat reageren
Oud 19-11-2005, 16:25
BleuEyes
Avatar van BleuEyes
BleuEyes is offline
Citaat:
*Juliah* schreef op 19-11-2005 @ 11:00 :
Je hebt een beetje verkering met iemand die je nog nooit (in het echt) hebt gezien?
Liegen is fout vooral in zo'n situatie. Chatten kan heel leuk zijn, maar misschien deed hij zich anders voor. Dan sta je daar op het station! Ok, laten we niet van het ergste uitgaan.
Hoe jij je moet gedragen? Gewoon zoals altijd. Een rol spelen slaat ook nergens op, dat is alleen maar lastig.
Kortom: wees jezelf...
Met citaat reageren
Oud 19-11-2005, 16:30
Verwijderd
Niet gaan.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-11-2005, 17:14
Ici-Paris_#
Avatar van Ici-Paris_#
Ici-Paris_# is offline
Citaat:
Mala schreef op 19-11-2005 @ 17:30 :
Niet gaan.
Dat is toch lullig.. Hij komt helemaal met de trein speciaal voor haar. kan ze beter het afspraakje afzeggen.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2005, 17:19
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Zorg dat er op zijn minst twee mensen zijn die weten waar je zijn, en regel dat op zijn minst een persoon op het station is wanneer je hem gaat ophalen.
Spreek af met een vriendin dat ze om de zoveel tijd even belt, of dat jij haar een smsje stuurt, laat haar ook weten waar je bent. Ga niet naar 'verlaten' plekken, blijf bij mensen in de buurt etc. etc. Kortom: Gebruik je gezonde verstand.

Verder kan je het beste jezelf zijn, wie je bent. Het is niet raar als je zenuwachtig bent, dat is iedereen wanneer er gemeet wordt. Waarschijnlijk is hij stiekem ook zenuwachtig. Ga erheen en zie wat er gebeurt...

Have fun!

Oja, laat even weten hoe het afgelopen is, ik ben stiekem best nieuwsgierig!
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2005, 17:24
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
Waarom heb je dan uberhaupt een afspraak gemaakt als je toch niet wil. Dat snap ik niet
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Met citaat reageren
Oud 19-11-2005, 17:32
ThunderW
ThunderW is offline
Gewoon jezelf zijn, dat helpt 't beste en ik weet zeker dat die jongen ook zenuwachtig is.
Dus gewoon op elkaar aflopen en vragen hoe het met hem gaat en hoe de reis beviel... zo kom je wel aardig in gesprek.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2005, 17:32
nietzijweer
Avatar van nietzijweer
nietzijweer is offline
Citaat:
Skilly schreef op 19-11-2005 @ 18:24 :
Waarom heb je dan uberhaupt een afspraak gemaakt als je toch niet wil. Dat snap ik niet
Ze wil wel, maar ze krijgt het nu gewoon een beetje benauwd.
Gewoon zenuwen dus.
Ik snap het best.

Ik zou me als ik jou was geen zorgen maken om zijn leeftijd, als hij je een kleutertje vond had hij echt niet afgesproken.

En wat hierboven gezegd is, zorg inderdaad dat vriendinnen ervan weten en het liefst ook dat er iemand op het station is.

Weet hij dat je je ouders niets verteld hebt?
Zo nee, is dat niet slim van je.

Je ouders hadden beter toestemming kunnen geven en jullie bij jou thuis af laten spreken. Zo hadden ze toezicht op jullie kunnen houden en hem zelf kunnen ontmoeten en zelf zien wat voor jongen hij is. (oke een ontmoeting is een momentopname maar het kan wel schelen)

Succes en laat ons weten hoe het ging!
Met citaat reageren
Oud 19-11-2005, 17:40
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Citaat:
nietzijweer schreef op 19-11-2005 @ 18:32 :
Je ouders hadden beter toestemming kunnen geven en jullie bij jou thuis af laten spreken. Zo hadden ze toezicht op jullie kunnen houden en hem zelf kunnen ontmoeten en zelf zien wat voor jongen hij is. (oke een ontmoeting is een momentopname maar het kan wel schelen)
Mwah, ik zou me er niet prettig bij voelen om een jongen mee naar huis te nemen als ik hem niet goed ken. Qua toezicht is het wel handig, maar het is wel ongemakkelijk, zowel voor jezelf als voor de jongen. Als je ergens anders afspreekt, ben je meer op 'neutrale grond', en voelt hij zich waarschijnlijk beter op zijn gemak, en jijzelf ook.

Ik snap trouwens best dat je het je ouders niet gezegd hebt. Zelf zou ik dat ook niet gedaan hebben (nu wel, omdat ik nu ouder ben en mijn band met mijn ouders toch enigszins veranderd is), hoewel het misschien wel handig is... Tja. Lastig. Doe waar je je goed bij voelt.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2005, 18:06
nietzijweer
Avatar van nietzijweer
nietzijweer is offline
Citaat:
I C U schreef op 19-11-2005 @ 18:40 :
Mwah, ik zou me er niet prettig bij voelen om een jongen mee naar huis te nemen als ik hem niet goed ken. Qua toezicht is het wel handig, maar het is wel ongemakkelijk, zowel voor jezelf als voor de jongen. Als je ergens anders afspreekt, ben je meer op 'neutrale grond', en voelt hij zich waarschijnlijk beter op zijn gemak, en jijzelf ook.
Dat is inderdaad wel waar, maar je hoeft daar niet de hele dag te zijn. Bovendien is het dan wel fijn om nog eens af te spreken dat je ouders het dan goed vinden.
Maar goed mijn ouders zijn makkelijk, die bemoeien zich nergens mee. Ze zeggen gedag en stellen zich voor, hoe de reis was, en dan is het wel weer klaar.
Kort standaard babbeltje en ze hebben het wel weer gezien.

Maar mocht het een vervolg krijgen, verzwijg dat dan niet voor je ouders! Dat heb ik ook ooit gedaan en heb er niets dan ellende mee gehad.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2005, 19:28
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Citaat:
nietzijweer schreef op 19-11-2005 @ 19:06 :
Dat is inderdaad wel waar, maar je hoeft daar niet de hele dag te zijn. Bovendien is het dan wel fijn om nog eens af te spreken dat je ouders het dan goed vinden.
Maar goed mijn ouders zijn makkelijk, die bemoeien zich nergens mee. Ze zeggen gedag en stellen zich voor, hoe de reis was, en dan is het wel weer klaar.
Kort standaard babbeltje en ze hebben het wel weer gezien.

Maar mocht het een vervolg krijgen, verzwijg dat dan niet voor je ouders! Dat heb ik ook ooit gedaan en heb er niets dan ellende mee gehad.
Wat dat vervolg betreft ben ik het helemaal met je eens, trouwens
Alle ouders zijn anders, ik weet niet hoe de band van de TS met haar ouders is

@TS: Je kan hem natuurlijk wel even mee naar huis nemen, als je je dan 'veiliger' voelt... Maar hé, die keus is aan jou! Hve fun!
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2005, 21:41
Verwijderd
Citaat:
MTpower schreef op 19-11-2005 @ 09:47 :
Wees gewoon jezelf
Op de een of andere manier krijg ik zin om kinderen te vermoorden als ik dat hoor.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2005, 23:36
Verwijderd
Citaat:
Skilly schreef op 19-11-2005 @ 18:24 :
Waarom heb je dan uberhaupt een afspraak gemaakt als je toch niet wil. Dat snap ik niet
koud·wa·ter·vrees (de ~)
1 angst voor koud water
2 overdreven angstigheid
Met citaat reageren
Oud 20-11-2005, 08:56
woezel
Avatar van woezel
woezel is offline
Hoe is het nou geweest ?
__________________
if you think you're too small to make a difference,try sleeping in a room with a mosquito.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 20-11-2005, 10:10
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Citaat:
WolterB schreef op 19-11-2005 @ 11:11 :


En 'verkering' via alleen elkaar via msn gesproken te hebben werkt niet
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 20-11-2005, 12:03
Verwijderd
Citaat:
woezel schreef op 20-11-2005 @ 09:56 :
Hoe is het nou geweest ?
ja, ben ik ook wel benieuwd naar
Met citaat reageren
Oud 20-11-2005, 12:27
juno
Avatar van juno
juno is offline
waarschijnlijk heel gezellig.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2005, 13:30
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Citaat:
woezel schreef op 20-11-2005 @ 09:56 :
Hoe is het nou geweest ?
ze hebben vandaag afgesproken?
Met citaat reageren
Oud 20-11-2005, 17:37
Verwijderd
kom op, reageer nou, we zijn benieuwd


of heeft ze het miss niet overleefd?; )
Met citaat reageren
Oud 20-11-2005, 17:50
Ici-Paris_#
Avatar van Ici-Paris_#
Ici-Paris_# is offline
Citaat:
viperium schreef op 20-11-2005 @ 18:37 :
kom op, reageer nou, we zijn benieuwd


of heeft ze het miss niet overleefd?; )
You never know. Tot ze reageert
Met citaat reageren
Oud 20-11-2005, 20:02
Hulk
Avatar van Hulk
Hulk is offline
ik weet niet of het al gezegd is, maar 14-18 is een veel te groot verschil (imo...).
Ik zie het al voor me dat een vriend van me het op mn zusje (14) heeft voorzien.
__________________
¡ƃuıop ɯ,ı ʇɐɥʍ ʍouʞ ı ˙˙˙ǝɯ ʇsnɹʇ
Met citaat reageren
Oud 20-11-2005, 20:10
Verwijderd
Citaat:
Hulk schreef op 20-11-2005 @ 21:02 :
ik weet niet of het al gezegd is, maar 14-18 is een veel te groot verschil (imo...).
Ik zie het al voor me dat een vriend van me het op mn zusje (14) heeft voorzien.
Ja, stel je voor.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2005, 07:14
Hulk
Avatar van Hulk
Hulk is offline
jij met je zieke gedachtengoed kunt het beter laten dat soort dingen voor te stellen
__________________
¡ƃuıop ɯ,ı ʇɐɥʍ ʍouʞ ı ˙˙˙ǝɯ ʇsnɹʇ
Met citaat reageren
Oud 21-11-2005, 16:22
Verwijderd
Citaat:
Hulk schreef op 21-11-2005 @ 08:14 :
jij met je zieke gedachtengoed kunt het beter laten dat soort dingen voor te stellen
Hmm?
Met citaat reageren
Oud 21-11-2005, 17:53
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Soeskah schreef op 19-11-2005 @ 09:35 :

Uh, ik vroeg me wat af. Ik zit namelijk met een beetje een probleem.
Er is 'n jongen van 18 op msn, waar ik een soort van verkering mee heb (zelf ben ik 14). Maar hij wil me ontmoeten, in het echt.
Niet dat ik bang voor hem ben ofzo, hij heeft nooit seksueel getinte gesprekken met me aangeknoopt, omdat hij dat onzin vindt. En ik heb hem al wel eens op z'n webcam gezien.
Het feit dat je msn-verkering hebt met iemand die je niet kent zegt eigenlijk al genoeg. Wat ik veel schokkender vind, is dat een jongen van 18 daaraan meedoet.

Wat vindt hij onzin? Een jongen van 18 vindt seks geen onzin, misschien het praten erover wel maar dat zegt niet zoveel.

Citaat:
Anyway, om een lang verhaal kort te maken, morgen komt-ie naar me toe! Met de trein, en ik haal 'm dan op van 't station. Ik mag 'm van m'n ouders eigenlijk niet zien, maar ik zeg dan dat ik naar een vriendin ben.
NOOIT doen. Gewoon *nooit*. Dat je tegen je ouders zou liegen over bijv. uitgaan.. of slapen bij een jongen ipv een vriendin, moet je zelf weten. Ik heb dat nooit gedaan (nou ja, 1 keer ) maar zoveel pubers doen dat. Maar dit is echt dom. Ik heb regelmatig mensen van internet ontmoet en ik heb altijd gezorgd dat ik eoa zekerheid had. Dat m'n moeder wist waar ik was en met wie. Dat iemand die ik persoonlijk kende diegene al kende. Dat ik samen met een vriendin was. Wat dan ook. Ik geloof er niets van dat alle mensen op internet griezels zijn.. maar als een jongen van 18 een meisje van 14 wil ontmoeten zou ik wel gewoon voorzichtig zijn. En blijkt het nou een geweldig lieve jongen te zijn en zo.. dan kunnen jullie daarna prima alleen afspreken.

Citaat:
Het probleem is dus: Nou weet ik niet hoe k me moet gan gedragen! IEdereen zegt wel tegen me dat ik gewoon mezelf moet zijn, maar dat is al moeilijk bij jongens van mijn leeftijd, laat staan bij zo'n knul van 18. En ik kan moeilijk af gaan zeggen omdat ik niet weet hoe ik me moet gedragen bij hem in de buurt...
Wat maakt een jongen van 18 anders dan een jongen van je eigen leeftijd? Als je dat al moeilijk vindt ben je er gewoon niet klaar voor. Als je je volwassener voor gaat doen dan je bent, krijg je vanzelf problemen. Want of hij komt er achter dat je eigenlijk alleen maar doet alsof en veel te jong bent.. of hij behandelt je als "volwassen" en wil met je naar bed.. of hij denkt dat je best tegen je ouders kan liegen over waar je bent want blijkbaar ben je al volwassen genoeg om te bepalen wat verantwoordelijk is.. of.. wat dan ook.


Doe normaal, licht je ouders hierover in en zeg dat je 'm graag wil ontmoeten en als ze dat vervelend vinden, dat ze dan maar even mee gaan om hem ook een handje te geven. En vergeet alsjeblieft niet dat hoe oud je je ook voordoet.. je bent en blijft 14. Je bent en blijft een stuk jonger dan hij. En je bent en blijft een trutje wat msn verkering heeft.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 21-11-2005, 18:58
-(L)-
Hoe lang ken je 'm eigenlijk al via MSN?
Met citaat reageren
Oud 21-11-2005, 20:42
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Vertel iemand dat je erheen gaat, en blijf in gebieden met veel mensen. Het ozu beter zijn als je er niet over zou liegen, maar ik denk dat het daar nu te laat voor is. Wees jezelf, en heb lol.
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Met citaat reageren
Oud 21-11-2005, 21:55
Verwijderd
Citaat:
grl schreef op 21-11-2005 @ 18:53 :
lol... eerst een heel goed verhaal en dan nog gelukkig afgesloten met de broodnodige opmerking . Hulde voor deze post .
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe is jullie relatie begonnen?
Simplicity
165 10-12-2006 10:32
Liefde & Relatie msn relatie
11prinsesjes11
80 22-12-2004 09:34
Liefde & Relatie Waar heb jij je lief leren kennen ???
QTPie
107 08-03-2004 22:47
Liefde & Relatie internet contacten
hanneke~13
66 04-06-2003 14:16
Liefde & Relatie [Chatvriendin ontmoeten] Vriend doet moeilijk
Timmert
90 27-02-2003 09:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:59.