Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-02-2007, 18:03
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Ruim 6 jaar de pil. Eerst Microginon 30, maar door ochtenmisselijkheid ben ik overgestapt naar Mercilon. Ik vind het wel makkelijk.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 04-02-2007, 18:07
Verwijderd
Citaat:
Vice schreef op 04-02-2007 @ 19:03 :
Ruim 6 jaar de pil. Eerst Microginon 30, maar door ochtenmisselijkheid ben ik overgestapt naar Mercilon. Ik vind het wel makkelijk.
Ik snap niet goed waarom
Met citaat reageren
Oud 04-02-2007, 19:13
Verwijderd
Ik gebruik de pil, Minerva. Dit omdat ik voor bijna alle pillen allergisch ben, en dit de eerste is waarvan ik geen uitslag, bultjes en blaasontsteking krijg.

Ik voel er niets van, alleen ben ik chagrijnig als ik ongesteld moet worden, maar volgens mij heeft iedereen daar wel last van.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2007, 20:15
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Ik gebruik de pil en dat gaat prima. Geen last van ofzo.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 04-02-2007, 23:07
XQseMe2
Avatar van XQseMe2
XQseMe2 is offline
Citaat:
BirdsNest schreef op 02-02-2007 @ 12:28 :
mijn vriend moet een werkstuk maken over anticonceptie middelen.
welke anticonceptiemiddelen gebruik jij ?
hoe voelt het?
waaron gebruik je die ?????
Ik gebruikte de pil, omdat mn vriend en ik niet op een per ongeluk-situatie wilden stuiten en het voelde goed, 2 maanden lang....
totdat we alsnog op een per ongeluk-situatie stuitten, alleen in andere vorm. Ik kreeg een long embolie (ofwel een bloedprop in mn longen, zowel rechts als later ook links) juist dóór het gebruik van de pil. Dus die gebruik ik nu ook niet meer.
__________________
Alles is irrelevant. Het is maar net hoeveel waarde je er zelf aan hecht.

Laatst gewijzigd op 04-02-2007 om 23:18.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2007, 16:32
Verwijderd
Ik ben aan de pil. Microgynon 30
Met citaat reageren
Oud 05-02-2007, 16:58
Verwijderd
Pil,
eerst microgynon 30
toen neocon
en nu microgynon 50

En dat doe ik omdat ik niet zwanger wil raken en omdat ik condooms zo'n gekloot vind. (Zit in vaste relatie, al een tijd, beide geen soa's)

@ Kruimel: heeeheee, eindelijk iemand die ook de pil inneemt met een slok water, echt verder niemand die ik ken of iemand van mijn vriendinnen doen dat. Ik dacht dat ik gek was .
Met citaat reageren
Oud 05-02-2007, 19:48
XQseMe2
Avatar van XQseMe2
XQseMe2 is offline
Citaat:
Mushu schreef op 05-02-2007 @ 17:58 :
@ Kruimel: heeeheee, eindelijk iemand die ook de pil inneemt met een slok water, echt verder niemand die ik ken of iemand van mijn vriendinnen doen dat. Ik dacht dat ik gek was .
Ik deed dat ook altijd Anders kreeg ik die dingen echt niet weg hoor, hoe klein ze ook waren
__________________
Alles is irrelevant. Het is maar net hoeveel waarde je er zelf aan hecht.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2007, 20:28
Smoozy
Avatar van Smoozy
Smoozy is offline
Welke?
Ik heb een Implanon. Het zetten was vervelend. Nu heb ik nergens last meer van, in tegenstelling tot de pil (Diane 35).

Hoe voelt het?
Als een lucifer die ze in je arm hebben gestopt. Nou, ik heb nu niet meer last van misselijkheid, kilo's zijn eraf.

Waarom?
Omdat ik het geheugen van een kiwi heb en de pil steeds vergat, ook door het onregelmatig werken schoot het er nogal eens bij in.
__________________
Cannibals don't eat clowns because the taste funny
Met citaat reageren
Oud 08-02-2007, 07:54
_Moby_
Avatar van _Moby_
_Moby_ is offline
Dd
__________________
Como se dice..
Met citaat reageren
Oud 08-02-2007, 10:52
FrantiC
Avatar van FrantiC
FrantiC is offline
haha, ik neem ook de pil met water
microgynon 30 om precies te zijn... maar ik zit toch wel te overwegen om die nuvaring te nemen.. ik vergeet de pil naar mijn zin toch iets te vaak...
Kan een van de gebruiksters me misschien vertellen wat voorn invloed de nuvaring heeft op je menstruatie? Ik bedoel, bij de pil werd mijn menstruatie een stuk minder, en was ik van de akelige rug- en buikpijn af... is dat bij de nuvaring hetzelfde? owjah, ik ik ben toen ik aan de pil ging 4 kilo aangekomen, bestaat er een kans dat die 4 kilo er weer af gaan als ik overstap op de nuvaring? Of bevat deze dezelfde hormonen waardoor dat hetzelfde blijft?

owjah en ik neem de pil omdat ik niet zwanger wil worden, en ik voel er niets van
__________________
FrantiCticktickticktickticktock...

Laatst gewijzigd op 08-02-2007 om 13:47.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Willen jullie deze Seksenquete invulle?
Suga~Suga
258 17-10-2005 20:22
Seksualiteit Alleen een condoom
Hayden
50 02-10-2005 16:30


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:31.