Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-10-2004, 09:19
~some1-nice~
Avatar van ~some1-nice~
~some1-nice~ is offline
Ik heb al een tijdje contact met iemand die ver weg woont.....we kennen elkaar via een forum....eerst werden we vrienden....en het ging steeds verder verder....en toen werd hij verliefd....maar ik dacht dat ik nooit op hem zou vallen...hij is wel knap. lief , grappig and slim...maar nu heb ik het gevoel dat ik ook erg verliefd ben op hem.....maar ik heb hem nooit gezien...nooit gesproken via telefoon....allleen maar een paar keren gechat en erg vaak ge-maild.....

denken jullie dat het echt liefde kan zijn.....ik bedoel...liefde door het net.......liefde terwijl we elkaar niet gezien hebben.......ik had zijn foto al vanaf het begin gezien.....maar hij heeft mijn foto nog niet gezien en hij houdt van me al langer dan een jaar....... kan dat?? hij zegt van " het gaat niet om je uiterlijk maar innerlijk (ben er mee eens) ...en hij zegt " i love ur soul) ...hmm

ik houd heel erg van hem..en altijd dacht ik dat ik van hem hield als een goeie vriend.....en wil hem graag spreken enzo...maar ik twijfel soms of ik ECHT verliefd ben.....of het een echte liefde is...we kennen elkaar nu meer dan 2 jaar....tja..lang...

hmm any tips ??

Laatst gewijzigd op 12-10-2004 om 09:21.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-10-2004, 12:00
Verwijderd
Je kunt altijd wel verliefd worden op woorden, maar je weet nooit of het straks wel gaat klikken. Ga een keer meeten, dan weet je het zeker. Meer valt er niet te zeggen.

Eigen ervaring; ja, je kunt geïntrigeerd worden en 'verliefd' worden over het net, geloof me, zo ging het ook bij mij. Het was toeval dat we elkaar al soort van kende, maar het is eigenlijk grootendeels via het net gegaan ja. Dit is uiteindelijk fantastisch gelopen.
Maar je kunt dit niet beslissen als je elkaar nooit heb gezien. Je weet nooit of de vonk wel over springt.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2004, 12:08
A Sole Reminder
Avatar van A Sole Reminder
A Sole Reminder is offline
Echt verliefd worden op iemand die je niet lijfelijk kent kan voor mij niet. Je kan wel een speciale band met diegene opbouwen doordat jullie veel van elkaar weten en dat het via internet 'klikt'.

Hij heeft van jou nog geen foto gezien, maar heb jij al wel beschreven hoe je eruitziet?
Ik denk dat het handig is dat je aan hem een foto laat zien. Ik weet niet of hij er vaak om vraagt, maar het is toch weer een stap om elkaar via i-net beter te leren kennen.
Maar echt houden van zonder ook maar iets van elkaar gezien te hebben of elkaars stem gehoord te hebben is in mijn ogen niet mogelijk, daarvoor moet je toch minstens weten hoe die andere persoon praat en reageert op dingen, want je kan je zo anders voordoen dan je werelijk bent wanneer je alleen maar chat.

Daarna misschien bellen en evt, elkaar in het echt zien en kijken of het dan ook klikt. Maar ga dan vooral zonder verwachtingen, want stel dat het tegenvalt, dan is het echt jammer
Met citaat reageren
Oud 12-10-2004, 12:10
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Mja, ik geloof daar ook niet zo in. De 'klik' moet er toch zijn als je in real life met elkaar omgaat, en dat weet je dus niet. Er spelen veel meer dingen dan alleen innerlijk een rol als het gaat om van iemand houden.
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Met citaat reageren
Oud 12-10-2004, 12:35
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
ik had net een superlang verhaal geschreven hier, doet die rotcomputer het niet meer

ik geloof er wel in.. weet het uit ervaring. er was een jongen die ik via internet leerde kennen. ik sprak hem op een gegeven moment elke dag uren lang. het klikte vet goed en we konden vet met elkaar lachen. op een gegeven moment wilden we toch wat afspreken (was wel makkelijker dan bij jou, want hij woont op 15 minuten fieten).

toch denk ik dat je met een aantal dingen rekening moet houden. het is toch niet dat hem helemaal kent. er zijn nog lege plekken in die persoon want je weet niet hoe diegene gewoon in zijn normale leven is. als je verliefd bent vul je die plekken snel op door er goede dingen voor neer te zetten, je idealiseert iemand. die persoon is nooit helemaal wat je van hem verwacht.

en iemand op internet doet zich altijd voor zoals hij wil. je ziet nite de slechte kanten maar alleen - vooral de goeie. in t echte leven heeft hij die slechte dingen net zo goed...

je zei eerst dat hij jou eerst leuk vond en jij hem pas na een tijdje. kan het dan niet zijn dat je verliefde bent op de aandacht en niet op de persoon? daar moet je wel voor uitkijken...

hmmm... *denkt wat ze nog meer had geschreven*

ik weet het verder niet meer...

ik wens je heel veel succes met het uitzoeken!
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Met citaat reageren
Oud 12-10-2004, 13:01
Galliana
Galliana is offline
goh, ik heb dit ook ooit meegemaakt... had op den duur echt het gevoel dat ik verliefd was op die andere persoon, maar je gaat idd idealiseren. hij was perfect voor me, maar toen ik dan toch eens durfde afspreken met hem na vele maanden viel het eigenlijk heel hard tegen. iemands karakter enzo kan dan wel heel leuk zijn, de manier waarop iemand in het echt is, is toch nog iets heel anders en dat weet je niet via het net alleen. het zijn die kleine dingen die (voor mij althans) heel veel uitmaken zoals hoe iemand kijkt, loopt, voelt, ruikt, lacht,... voor hetzelfde geld valt dat wel heel goed mee natuurlijk, maar zoiets weet je nooit. bovendien hadden we in het echt mekaar ook beduidend minder te zeggen dan via msn en da's natuurlijk een echte afknapper...

t is gewoon dat je via het net alleen heel hoge verwachtingen hebt van iemand anders die waarschijnlijk niet volledig ingelost zullen worden. kan natuurlijk wel, maar daarvoor zal je moeten afspreken, nietwaar

good luck
Met citaat reageren
Oud 12-10-2004, 13:13
Daevrem
Daevrem is offline
Ik heb van andere mensen gehoord dat verliefd worden via het internet niet hetzelfde is als verliefd worden in het echt.

Je zult dus in het echt nog een keer verliefd op elkaar moeten worden.
__________________
"Scriabins fifth and tenth piano sonata contain the most sublime organization of tones I have ever heard." - Shawn Lane
Met citaat reageren
Oud 12-10-2004, 13:29
barkrukkie
barkrukkie is offline
je kunt wel verliefd worden via het net ja, 'tis alleen wel een ander soort verliefdheid.. ik heb 't nu 2x meegemaakt, 1e keer was ook lang mailen, veel msn-en, ook bellen (lang).. toen na ruim half jaar gemeet, maar er was gewoon geen 'vonk'.. ik weet niet hoe je 't anders kunt omschrijven, maar er miste gewoon iets. 't Was leuk enzo, maar ik was irl niet verliefd op haar, terwijl ik van te voren wel zo'n gevoel had..
2e is nog niet zo gek lang geleden, leerde haar steeds beter kennen sinds.. augustus volges mij.. heel veel msn/sms, na 1 maand al gemeet, was meteen raak ga nu een maand met haar en heul verliefd enzo is ook wel redelijk ver, moet anderhalf/2 uur met openbaar vervoer reizen om bij haar te komen, maar ik zie haar nu 2 keer per week, soms 1x, dus is wel te doen. Verder is het msn-en en smsen niet minder geworden

Dus je kunt wel verliefd worden, maar je wordt dan verliefd op een soort denkbeeldig figuur die bepaalde dingen zegt/mailt.. 'tis veel makkelijker om de juiste dingen te zeggen in een mail dan in 't echt.. en fysieke aantrekkingskracht is ook nodig in een relatie, iets wat je via internet nooit zo goed kunt bepalen als in het echt
't Beste wat je kunt doen is denk ik toch een keer meeten.. je kunt moeilijk eeuwig zo door blijven gaan.. Als het ook irl klikt, mooi toch? kun je eindelijk een 'echte' relatie beginnen
als het niet klikt, jammer, maar dan kunnen jullie allebei verder met je leven op relatie-gebied. Vrienden kun je evengoed dan nog blijven

als je met 'm gaat meeten, doe dat dan wel met de gedachten dat je een 'gewone'vriend gaat zien, niet een relatie-vriend zeg maar.. en zorg ook dat hij datzelfde heeft, anders kan 't zijn dat iemand teleurgesteld raakt als 't niks word..

veel succes ermee
__________________
[spAm]
Met citaat reageren
Oud 12-10-2004, 16:29
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Ik vind dat het kan. Maar daarbij wil ik wel zeggen dat je elkaar zeker een paar in het echt gezien moet hebben voordat je zeker weet of het irl ook klikt. Mensen kunnen nogal verschillen irl en op internet. En zeker geen verkering vragen voordat je elkaar in het echt gezien hebt, dat vind ik wel fout. Zit je straks met iemand waar je irl harstikke op afknapt...

Dus kortom, als je een verliefdheid voelt, ga eens meeten en kijken of het in het echt ook zo lekker klikt.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2004, 16:34
Big M
Avatar van Big M
Big M is offline
Citaat:
~some1-nice~ schreef op 12-10-2004 @ 10:19 :
Ik heb al een tijdje contact met iemand die ver weg woont.....we kennen elkaar via een forum....eerst werden we vrienden....en het ging steeds verder verder....en toen werd hij verliefd....maar ik dacht dat ik nooit op hem zou vallen...hij is wel knap. lief , grappig and slim...maar nu heb ik het gevoel dat ik ook erg verliefd ben op hem.....maar ik heb hem nooit gezien...nooit gesproken via telefoon....allleen maar een paar keren gechat en erg vaak ge-maild.....

denken jullie dat het echt liefde kan zijn.....ik bedoel...liefde door het net.......liefde terwijl we elkaar niet gezien hebben.......ik had zijn foto al vanaf het begin gezien.....maar hij heeft mijn foto nog niet gezien en hij houdt van me al langer dan een jaar....... kan dat?? hij zegt van " het gaat niet om je uiterlijk maar innerlijk (ben er mee eens) ...en hij zegt " i love ur soul) ...hmm

ik houd heel erg van hem..en altijd dacht ik dat ik van hem hield als een goeie vriend.....en wil hem graag spreken enzo...maar ik twijfel soms of ik ECHT verliefd ben.....of het een echte liefde is...we kennen elkaar nu meer dan 2 jaar....tja..lang...

hmm any tips ??
tsja, het lijkt natuurlijk heel dom, verliefd worden op lettertjes op een beeldscherm, maar ik heb het ook meegemaakt en het kan best echte liefde zijn hoor

enige dat dan naar mijn mening parten speelt is de afstand....
__________________
Most of us only care about money makin'
Met citaat reageren
Oud 12-10-2004, 16:45
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Ik heb het ook één keer gehad, anderhalf jaar msn, enkele uren per dag, gebeld, gesmst etc.
Hij heeft me toen ook nog eens door een hele zware periode heengeholpen. Ik dacht echt dat ik verliefd was, hij ook.
Viel heel zwaar tegen in het echt. Het lullige was, van zijn kant niet. Daar stond ik toen, met iemand die veel van je verwacht, terwijl ik gelijk toen ik hem zag al iets had van, nee, dit is t echt toch niet.
__________________
Keep on rockin'
Met citaat reageren
Oud 12-10-2004, 17:14
Carrera
Avatar van Carrera
Carrera is offline
De enige tip die ik kan geven is spreek af als vrienden ...

Ik zat in dezelfde situatie en na lang twijfelen heb ik toch met hem afgesproken, ik ben 1,5 maand met hem geweest om dan te beseffen
dat ik niet echt verliefd op hem was (hij wel op mij) ..;

Maar het kan ook goed aflopen een vriendin heeft nu
meer dan 2jaar een relatie met iemand die ze kende van inet,
hebben afgesproken, en nog eens en uiteindelijk verliefd op elkaar geworden ...

Je moet wel een beetje wennen aan elkaar in het begin
maar spreek een paar keer af en dan weet je wel wat je echt
voor hem voelt en of het ook goed klikt in het echt ...

succes
Met citaat reageren
Oud 12-10-2004, 18:33
~some1-nice~
Avatar van ~some1-nice~
~some1-nice~ is offline
Citaat:
Flying Solo schreef op 12-10-2004 @ 13:08 :
Echt verliefd worden op iemand die je niet lijfelijk kent kan voor mij niet. Je kan wel een speciale band met diegene opbouwen doordat jullie veel van elkaar weten en dat het via internet 'klikt'.

Hij heeft van jou nog geen foto gezien, maar heb jij al wel beschreven hoe je eruitziet?
Ik denk dat het handig is dat je aan hem een foto laat zien. Ik weet niet of hij er vaak om vraagt, maar het is toch weer een stap om elkaar via i-net beter te leren kennen.
Maar echt houden van zonder ook maar iets van elkaar gezien te hebben of elkaars stem gehoord te hebben is in mijn ogen niet mogelijk, daarvoor moet je toch minstens weten hoe die andere persoon praat en reageert op dingen, want je kan je zo anders voordoen dan je werelijk bent wanneer je alleen maar chat.

Daarna misschien bellen en evt, elkaar in het echt zien en kijken of het dan ook klikt. Maar ga dan vooral zonder verwachtingen, want stel dat het tegenvalt, dan is het echt jammer
ja vandaag was ie online...heb ik hem mijn foto laten zien.....en hij vond het prachtig en zei dat hij zoiets in zijn gedachten had....

hij vraagt elke keer mijn nummer.....en wil mijn stem horen....en hij wil ook eindelijk komen om me te ontmoeten...maar ja....soms denk ik ...wat als het tegenvalt??? dan is het wel jammer.....maar de kans is erg klein...denk ik...maar toch............u never no...

well bedankt voor je reply
Met citaat reageren
Oud 12-10-2004, 18:40
~some1-nice~
Avatar van ~some1-nice~
~some1-nice~ is offline
bedankt iedereen voor je berichten.............

en ja....ik ben mee eens met jullie.....ik moet hem een keertje ontmoeten maar het is moeilijk........ hij woont verweg. hij woont in Azië
Met citaat reageren
Oud 12-10-2004, 18:42
~some1-nice~
Avatar van ~some1-nice~
~some1-nice~ is offline
Citaat:
barkrukkie schreef op 12-10-2004 @ 14:29 :
je kunt wel verliefd worden via het net ja, 'tis alleen wel een ander soort verliefdheid.. ik heb 't nu 2x meegemaakt, 1e keer was ook lang mailen, veel msn-en, ook bellen (lang).. toen na ruim half jaar gemeet, maar er was gewoon geen 'vonk'.. ik weet niet hoe je 't anders kunt omschrijven, maar er miste gewoon iets. 't Was leuk enzo, maar ik was irl niet verliefd op haar, terwijl ik van te voren wel zo'n gevoel had..
2e is nog niet zo gek lang geleden, leerde haar steeds beter kennen sinds.. augustus volges mij.. heel veel msn/sms, na 1 maand al gemeet, was meteen raak ga nu een maand met haar en heul verliefd enzo is ook wel redelijk ver, moet anderhalf/2 uur met openbaar vervoer reizen om bij haar te komen, maar ik zie haar nu 2 keer per week, soms 1x, dus is wel te doen. Verder is het msn-en en smsen niet minder geworden

Dus je kunt wel verliefd worden, maar je wordt dan verliefd op een soort denkbeeldig figuur die bepaalde dingen zegt/mailt.. 'tis veel makkelijker om de juiste dingen te zeggen in een mail dan in 't echt.. en fysieke aantrekkingskracht is ook nodig in een relatie, iets wat je via internet nooit zo goed kunt bepalen als in het echt
't Beste wat je kunt doen is denk ik toch een keer meeten.. je kunt moeilijk eeuwig zo door blijven gaan.. Als het ook irl klikt, mooi toch? kun je eindelijk een 'echte' relatie beginnen
als het niet klikt, jammer, maar dan kunnen jullie allebei verder met je leven op relatie-gebied. Vrienden kun je evengoed dan nog blijven

als je met 'm gaat meeten, doe dat dan wel met de gedachten dat je een 'gewone'vriend gaat zien, niet een relatie-vriend zeg maar.. en zorg ook dat hij datzelfde heeft, anders kan 't zijn dat iemand teleurgesteld raakt als 't niks word..

veel succes ermee
zooo.....lang maar leuke verhaal

en bedankt
Met citaat reageren
Oud 12-10-2004, 18:44
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Vergeet hem dan maar gewoon. ik weet niet hoe oud je bent, maar volgens je profiel doe je nog middelbare school, dus dat is nog jong. Ik zou geen relatie aan gaan met iemand van zo ver.

er staan trouwens een beetje veel puntjes in je berichten
__________________
Don't worry, be happy
Met citaat reageren
Oud 12-10-2004, 18:44
A Sole Reminder
Avatar van A Sole Reminder
A Sole Reminder is offline
Citaat:
~some1-nice~ schreef op 12-10-2004 @ 19:40 :
bedankt iedereen voor je berichten.............

en ja....ik ben mee eens met jullie.....ik moet hem een keertje ontmoeten maar het is moeilijk........ hij woont verweg. hij woont in Azië
dat is idd een groot probleem

Mss is er ook nog wel een cultureel probleem als jullie elkaar zien, dat moet je dan zeker niet uitsluiten.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2004, 18:47
A Sole Reminder
Avatar van A Sole Reminder
A Sole Reminder is offline
Citaat:
luchtballon schreef op 12-10-2004 @ 19:44 :
Vergeet hem dan maar gewoon. ik weet niet hoe oud je bent, maar volgens je profiel doe je nog middelbare school, dus dat is nog jong. Ik zou geen relatie aan gaan met iemand van zo ver.

er staan trouwens een beetje veel puntjes in je berichten
dat is ook waar ja, de afstand is zeker groot en als je je aan het focussen bent op iemand die zo goed als onbereikbaar is voor je moet je het proberen los te laten en accepteren dat jullie niet meer dan vrienden zijn over grote afstand.
Stel dat je een geweldige jongen tegenkomt in de buurt die wél bereikbaar is, dan kan je m laten lopen voor de jongen die je misschien nooit zal zien of waar het ontmoeten ontzettend tegen kan vallen...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 12-10-2004, 18:50
kus-m0ii
kus-m0ii is offline
Nou eh.. oopzich kan het wel.. ik heb ook gevoelens voor een jongen van 18 en kzelf ben 12.. op 15 oktober zijn we allebei jarig maargoed.. hij vind mij dus leuk en ik hem. en ik weet opzich helemaal niet wat ik moet.. we hebben elkaar allebei al via de webcam gezien.. kvind hem echt leuk, alleen me broer zegt dat ik m gewoon als goede vriend moet houden, en ik denk dat dit toch wel het geval bij jou moet blijven, maar de keus is aan jou ..
Zelf vind ik ook nóg een andere jongen leuk, van net 17.. hij vind mij ook leuk.. alleen hij heeft al een vriendin maar hij zou het wel voor mij uitmaken enzoo als ik echt zeker wist dat ik van m hield en dat doe ik liever nog maar niet.. ik wil die vriendin niet kwetsen.

ik hoop dat je iets aan mijn verhalen hebt.
maar hoelang ken je m eigenlijk

xxx + heel veel succes + veel plezier
brigitte
__________________
http://www.kus-m0ii.tk moi site :D
Met citaat reageren
Oud 12-10-2004, 20:50
barkrukkie
barkrukkie is offline
Citaat:
~some1-nice~ schreef op 12-10-2004 @ 19:40 :
bedankt iedereen voor je berichten.............

en ja....ik ben mee eens met jullie.....ik moet hem een keertje ontmoeten maar het is moeilijk........ hij woont verweg. hij woont in Azië
Azië als in enkele 1000'en km's hiervandaan Azië?

mjah, dat is wel meer dan 'ver'... besef dan wel goed dat je elkaar dan alleen in de (wat langere?) vakantie kunt gaan zien.. wat neer zal komen op.. 3/4 keer per jaar? ik weet niet of 't dan wel zo slim is om iets te beginnen...
__________________
[spAm]
Met citaat reageren
Oud 12-10-2004, 20:53
barkrukkie
barkrukkie is offline
Citaat:
kus-m0ii schreef op 12-10-2004 @ 19:50 :
Nou eh.. oopzich kan het wel.. ik heb ook gevoelens voor een jongen van 18 en kzelf ben 12.. op 15 oktober zijn we allebei jarig maargoed.. hij vind mij dus leuk en ik hem. en ik weet opzich helemaal niet wat ik moet.. we hebben elkaar allebei al via de webcam gezien.. kvind hem echt leuk, alleen me broer zegt dat ik m gewoon als goede vriend moet houden, en ik denk dat dit toch wel het geval bij jou moet blijven, maar de keus is aan jou ..
Zelf vind ik ook nóg een andere jongen leuk, van net 17.. hij vind mij ook leuk.. alleen hij heeft al een vriendin maar hij zou het wel voor mij uitmaken enzoo als ik echt zeker wist dat ik van m hield en dat doe ik liever nog maar niet.. ik wil die vriendin niet kwetsen.

ik hoop dat je iets aan mijn verhalen hebt.
maar hoelang ken je m eigenlijk

xxx + heel veel succes + veel plezier
brigitte
[offtopic]
owkee, first of all, 12 en 18 werkt niet.. sorry, maar dat is echt een te groot verschil. Hij zit op een totaal ander 'niveau' qua interesses..
en als die andere jongen van 17 het alleen zou uitmaken met z'n huidige vriendin als 'ie weet dat 'ie daarna iemand anders kan krijgen is triest
[/]

op je laatste vraag:
Citaat:
~some1-nice~ schreef op 12-10-2004 @ 10:19 :
...we kennen elkaar nu meer dan 2 jaar....tja..lang...

__________________
[spAm]
Met citaat reageren
Oud 12-10-2004, 21:33
Verwijderd
Liefde: nee, kan niet.
Verliefdheid: is mogelijk.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 21:26
~some1-nice~
Avatar van ~some1-nice~
~some1-nice~ is offline
ja meeste vrienden van me zeggen dat ik het moet vergeten...maar dat gaat niet echt lukken...dat heb ik wel geprobeerd.
ongeveer 1 maand ofzo ging ik niks naar hem sturen enzo..maar later....ik kon gewoon niet...ik wilde zijn e-mails beantwoorden....

tja...hij zegt ook dat we nog jong zijn...en over een paar jaar (miss 2) wil hij hierheen komen...en elkaar ontmoeten.....

het lijkt me opzich wel goed....dat we fftjes wachten...want ik zit nog op school en hij is ook aan het studeren...

hhmmm iedereen bedankt voor je reply...

en iemand vroeg hoe lang we elkaar kennen......

meer dan 2 jaar....
in juni werd het 2 jaar....
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 21:45
Verwijderd
Waarom gaan jullie niet gewoon naar elkaar toe?
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 21:54
Mennuz
Avatar van Mennuz
Mennuz is offline
Via alleen internet?
Lijkt me geen echte liefde
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-10-2004, 22:47
suikerprinses
Avatar van suikerprinses
suikerprinses is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 17-10-2004 @ 22:45 :
Waarom gaan jullie niet gewoon naar elkaar toe?


omdat die guest in azie woont.
lezen!
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 22:57
Verwijderd
Citaat:
suikerprinses schreef op 17-10-2004 @ 23:47 :
omdat die guest in azie woont.
lezen!
Ah. Nou, dan zou de vraag moeten zijn: waarom hebben jullie überhaupt contact?
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 23:06
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 17-10-2004 @ 23:57 :
Ah. Nou, dan zou de vraag moeten zijn: waarom hebben jullie überhaupt contact?
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 09:57
Verwijderd
zoek een jongen binnen de grenzen van de EU
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 10:15
Zero-Zero
Avatar van Zero-Zero
Zero-Zero is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 17-10-2004 @ 23:57 :
Ah. Nou, dan zou de vraag moeten zijn: waarom hebben jullie überhaupt contact?
idd.. azie en nederland.. helemaal op die leftijd is niet te doen..
forget about it
__________________
up the downstair
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 12:57
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline

azie?

nou, dan kun je het idd maar beter vergeten en als je die jongen zo leuk vindt zou ik ook maar (even) het contact verbreken anders ga je je alleen maar rot voelen!!
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 08:51
~some1-nice~
Avatar van ~some1-nice~
~some1-nice~ is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 17-10-2004 @ 23:57 :
Ah. Nou, dan zou de vraag moeten zijn: waarom hebben jullie überhaupt contact?
tjah......we hebben geprobeerd om elkaar niet meer te mailen enzo..niet meer contact hebben..maar het is niet echt gelukt....

Citaat:
trumpetlover: zoek een jongen binnen de grenzen van de EU
ja er zijn natuurlijk ook leuke jongens in Nl en nog een paar in Europa...echt super..maar deze is het leukste van allemaal...

ik probeer steeds om minder contact te hebben met hem en zo kunnen we elkaar langzamerhand een beetje " vergeten"

anywayzzz bedankt voor repliess
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 09:15
Mo6
Avatar van Mo6
Mo6 is offline
tuurlijk kun je verliefd worden op iemand die je nooit gezien hebt, maar ik denk dat je er altijd wel een foto of iets dergelijks van gezien moet hebben anders weet je niet wie het is. maar je merkt nu zelf ook wel dat je hem erg leuk vind, dus dat is toch gewoon het bewijs dat het kan.

maar hou er rekening mee dat in het echt meeten heel anders is dan over de mail, dus denk niet gelijk in termen van een relatie. of ga gewoon af en toe ff lekker met hem bellen ofzo!
__________________
Brakke toestanden zijn echt brak
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Legolas
L.E.
191 07-06-2011 21:54
Liefde & Relatie help?
evil inside
7 04-06-2009 19:22
Liefde & Relatie Verliefd op iemand die al in een relatie zit.
An
54 03-06-2004 09:25
Liefde & Relatie contact
juudjuh
11 03-03-2004 20:26
Liefde & Relatie Verliefd zijn op iemand die al iets heeft
floortje1985
9 09-08-2003 21:52
Liefde & Relatie Is het mogelijk verliefd te zijn op fantasie-figuren?
John Sickbock
25 25-01-2002 16:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:39.