Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-10-2007, 21:05
Verwijderd
En hier is de nieuwe weer!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-10-2007, 21:37
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Het gaat heel erg goed. Wel merk ik dat ik altijd een soort van reserve houd. Ik ben het zo gewend dat er problemen zijn (soms van mijn kant, soms van zijn kant) dat ik er eigenlijk onrustig van word nu dat niet meer zo is...
Klinkt misschien heel vaag, maar ja. Wel vind ik het heerlijk om samen te wonen! En het is natuurlijk wel erg leuk dat het zo goed gaat. Als ik eraan gewend ben dan...
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 07-10-2007, 22:36
Verwijderd
Tja. Zucht. Op de een of andere manier is het leven altijd onnodig ingewikkeld. Was gezellig vandaag met exlief; misschien iets té gezellig. Vriendin: "Jullie zijn echt een leuk stel samen." Ja. Eh. Ik wéét het. En dan vraag ik me toch weer af hoe het kan dat zo'n leuk stel elkaar tóch niet gewoon gelukkig kan maken. En dat terwijl het zó goed ging; ik miste hem niet eens. Helemaal niet, zegmaar, ook niet af en toe 's ochtends, ook niet alleen de leuke dingen, gewoon niet.

Word er een beetje moe van dat ik bij elke stap vooruit, altijd weer een eindje terug glij.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2007, 22:53
niña
Avatar van niña
niña is offline
Moe. Relaties mogen aan mijn bedrand bijgehouden worden.
__________________
“I have a friend who is a stripper. You’re much happier than her.”
Met citaat reageren
Oud 07-10-2007, 23:50
Verwijderd
Pffffffff.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2007, 00:02
__
Avatar van __
__ is offline
Citaat:
Het gaat heel erg goed. Wel merk ik dat ik altijd een soort van reserve houd. Ik ben het zo gewend dat er problemen zijn (soms van mijn kant, soms van zijn kant) dat ik er eigenlijk onrustig van word nu dat niet meer zo is...
Klinkt misschien heel vaag, maar ja. Wel vind ik het heerlijk om samen te wonen! En het is natuurlijk wel erg leuk dat het zo goed gaat. Als ik eraan gewend ben dan...
zo vaag klinkt het niet hoor, herkenbaar zelfs!
Met citaat reageren
Oud 08-10-2007, 04:45
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Terugvindpost! *gaapt*
Met citaat reageren
Oud 08-10-2007, 06:52
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Gister toch maar naar dat feestje gegaan (na overgehaald te zijn) en na wat flauwe krabbeltjes op bierviltjes met 1 van mijn beste vrienden, werd het toch nog redelijk gezellig.
Rond 11en naar huis gebracht.. en nog tot kwart vooor 12 staan kletsen over van alles, en achteraf heb ik spijt dat ik zo open ben geweest..
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Met citaat reageren
Oud 08-10-2007, 07:26
Verwijderd
Het is weer veel te vroeg maandag na zo'n rotweekend... Moeten werken bij mn 2e baas (heb / had 2 baantjes) voor de laatste keer en dat was geen leuke avond / nacht, gisteren naar de Singelloop geweest met zijn en mijn ouders en toen we terugkwamen was ik zooooo moe Weg weekend
Nu ga ik 3 dagen naar het geweldige Biezenmortel en hij is net een half uur weg en vind er nu al nix meer aan
Met citaat reageren
Oud 08-10-2007, 07:43
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Gisteren opeens met een vriendinnetje gaan blowen, ik heb in tijden niet zo gelachen (en niet zoveel snoep gegeten). Alleen jammer dat het me erg veel moeite kostte om daarna met hem te skypen, ik voelde me echt zo raar.
Verder gaat het wel goed, het wordt nog even zo druk (ook met vervelende, saaie dingen) maar aan de andere kant gaat de tijd dan misschien wel snel voorbij en dan zit ik over 2,5 week alweer in t vliegtuig en dat is best snel maar het lijkt nu nog heel lang. Maar heb er zin in. Ik ben bijna jarig als ik bij hem ben en hij heeft een verrassing voor me. Het maakt me niet uit wat het is, alleen het idee vind ik al zo lief .
Maar nu moet ik dus beginnen aan de saaie dingen....
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2007, 08:17
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Hoe meer tijd ik doorbreng met zijn familie, hoe blijer ik ben mer de mijne
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 08-10-2007, 08:30
Miek
Avatar van Miek
Miek is offline
het weekend bij hem (en zijn ouders) was weer fijn
dinsdag weer daarheen voor een verjaardag en woensdag lekker in bad!
ik ben alweer wat meer open tegen hem maar we moeten nog wel meer praten denk ik
__________________
Addicts of communication..
Met citaat reageren
Oud 08-10-2007, 09:35
Rioto
Nieuwe relatie sinds.. ehhh anderhalve dag. voelt erg goed. zitten met zoveel dingen op 1ijn dat het gewoon eng is af en toe, kortom gaat goedd.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2007, 11:12
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
lekker uit eten en filmpje gepakt. en daarna de hele avond lief gedaan..was echt fijjjjjjjn. vooral ook omdat ik m een week niet zie want hij gaat op vakantie..maar goed. was echt beste.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 08-10-2007, 11:22
cagie
Avatar van cagie
cagie is offline
Van het weekend hem verhuisd en dat was erg vermoeiend. Het gaat wel ontzettend goed tussen ons. Donderdag naar hem toe gegaan omdat ik op vrijdag toch vrij had en hem gewoon heel graag wilde zien. En nu is hij aan het werk en zit ik nog bij hem thuis. Was gisteravond zo ontzettend moe dat ik echt geen zin/energie had om weer 3 uur in de trein te gaan zitten.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2007, 12:14
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
ik durf hier niet meer te posten
we zien wel.
__________________
Don't worry, be happy
Met citaat reageren
Oud 08-10-2007, 12:59
Verwijderd
hmm zn ma vroeg zich af waarom ik om 22.45 uur nog naar de veluwe ging rijden ipv dat ik gewoon bleef slapen. Eerder die avond vroeg ze me al of we die avond naar mijn huis gingen. HOE BEDOEL JE DAT ZE ECHT WEL WEET DAT WE EEN STEL ZIJN??? Damn mannen kunnen zo moeilijk doen.. Maja nu is het dus echt overal bekend dat we een stel zijn en voorzie ik iets minder problemen.

Thank god
Met citaat reageren
Oud 08-10-2007, 13:07
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
ik ben teleurgesteld in hem, dat hij me niet normaal te woord kan staan. zeer kinderachtig. en toch vind ik het jammer dat we elkaar niet meer zien want het kon zo leuk zijn..
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.

Laatst gewijzigd op 08-10-2007 om 13:19.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 08-10-2007, 13:52
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Citaat:
ik durf hier niet meer te posten
we zien wel.
Haha je ex of een nieuwe?

Hm vanavond laat zie ik hem, en ga ik hem voor de keuze stellen: gelijk uit of tijdelijk zodat we kunnen kijken wat we nog van elkaar vinden. 'Hopelijk' vind hij mij ook minder leuk en is hij het er ook mee eens, anders ben ik weer de bitch die het uitmaakt. Het is toch een fijner gevoel als het van 2 kanten komt. Nouja we zien het vanavond wel..
Met citaat reageren
Oud 08-10-2007, 15:30
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Citaat:
Haha je ex of een nieuwe?
Succes vanavond

Bij mij: Ex. We hadden heel veel lol en plezier en t was allemaal heel leif toen hij langskwam, en hij zei dat een groot gedeelte van zijn stress weg was, en of ik het nog wilde proberen.
En toen hadden we een supertoffe avond, en ik wil het ook wel rustiger aan doen, want zoveel contact als wij hadden was absurd.

Maar dan mag hij na 2 dagen nog steeds wel lief doen en niet gelijk weer chagarijnig gaan zitten doen tegen (alleen) mij. Rust is oke, maar je mag nog wel aardig doen. Dus vandaar, ik ga er niet meer over nadenken de komende week en we zien wel of het gaat. En anders ECHT niet meer.
__________________
Don't worry, be happy

Laatst gewijzigd op 08-10-2007 om 15:50.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2007, 16:03
Dvine
Avatar van Dvine
Dvine is offline
Hij is zo geweldig lief... Ik voelde me echt ernstig kut door omstandigheden en hij zou weggaan. Hij bleef toen iets langer en hebben wat geknuffeld. Ik moest nog wat dingen voor school doen dus hij ging weg.

Toen hoorde ik ineens na een kwartier ofzo de bel gaan, stond hij voor de deur met chocolade, frambozen en een tijdschrift <3 Ik moest serieus heel erg hard huilen (emotioneel door omstandigheden etc)
__________________
What good is religion when it's eachother we despise
Met citaat reageren
Oud 08-10-2007, 16:13
Verwijderd
goh hier ben ik al een tijdje niet meer geweest, even bijlezen hoor

met mij gaat het goed zoals het is.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2007, 16:38
Halflight
Avatar van Halflight
Halflight is offline
Hij vroeg of ik zin had in vrijdag, en hij gaf me kauwgom, en hij deed lief, en hij ging voor me tekenen. Hmm, hij is leuk. Maar ik moet niet zo zaniken want hij heeft een VRIENDIN.

En verder voel ik me verloren tussen alle studenten
Met citaat reageren
Oud 08-10-2007, 17:08
gewoonik
gewoonik is offline
het gaat naar mijn idee helemaal niet goed zo.
en nog 3 maanden ga ik niet volhouden. ga over 2 weken naar m toe, maar heb er ergens ook geen zin in.
ik wil dat dit allemaal voorbij is of nooit zou gebeuren.
kut in het buitenland studeren
Met citaat reageren
Oud 08-10-2007, 18:17
Miek
Avatar van Miek
Miek is offline
Zo even weer wat overlegd
__________________
Addicts of communication..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-10-2007, 18:35
Lilium
Avatar van Lilium
Lilium is offline
Ik heb het mijn vriendje al tienduizend keer gesms't en gemaild, maar ik mis hem nog steeds.
__________________
Manuscripten verbranden niet.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2007, 18:58
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Oei, ik had net even een goede inzinking. Het vervelende is dat je op zo'n moment niets kunt doen... ik kan het probleem niet oplossen. Alleen maar even diep ademhalen en weer verdergaan. Het is toch niet niks om elkaar zo lang niet te zien. Maar het is wel te doen, geloof ik.
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2007, 19:28
BleuEyes
Avatar van BleuEyes
BleuEyes is offline
Aan het daten, en het is nog gezellig ook
__________________
Je hebt een vriend, iemand die voor jou door vuur gaat, elke dag weer voor je klaar staat, voor altijd aan je zij**
Met citaat reageren
Oud 08-10-2007, 19:40
Verwijderd
Uitstekend.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2007, 20:03
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Ik heb het mijn vriendje al tienduizend keer gesms't en gemaild, maar ik mis hem nog steeds.
Tsja, zo werkt dat niet hè, dat als je het dan aan die ander laat weten, dat het dan meteen over is of zo. Integendeel, zou ik haast zeggen.

Stiekem ben ik altijd wel een beetje gevleid als ze me mist. Maar verder is het een rotgevoel. Vandaag hebben we driekwart jaar en we hebben elkaar niet eens gezien. Maar verder gaat het goed
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 08-10-2007, 20:05
George
Avatar van George
George is offline
Jeuzus, mens, zeg dan gewoon wat je wil.
__________________
I am Jack's wasted life.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2007, 20:07
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Jeuzus, mens, zeg dan gewoon wat je wil.
wie? peter?
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2007, 20:18
George
Avatar van George
George is offline
Citaat:
wie? peter?
Oh, ja, ik wil hem! Met z'n sexy drugshoofd en z'n mysterieuze uitstraling! Die donkere onverzorgde wilde haardos en die lange zwarte jas! Rrrr! Ik word er spontaan wild van.
Nee. Verder is ie wel chill hoor.
__________________
I am Jack's wasted life.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2007, 20:32
woezel
Avatar van woezel
woezel is offline
ik zit steeds te zeggen dat ik best weer een vriendje wil maar nu denkik aan alles wat ik zou moeten opgeven, ik voel me eigenlijk wel goed,zo vrij.(maar de 'affecties'/sex opzoeken in onenightstands ben ik stilaan wel beu)
__________________
if you think you're too small to make a difference,try sleeping in a room with a mosquito.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2007, 21:02
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
ik wilde dat ik kon slapen.. zou wel eens fijn zijn om een nacht meer dan 2 uur slaap te pakken *gaap*
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Met citaat reageren
Oud 08-10-2007, 21:28
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Relaxed, relaxed, zo z'n gangetje. Geen mannen, wel vriendinnen, gaat goed komen
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 08-10-2007, 22:05
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb een onwijs tof weekend gehad bij hem en zijn ouders. Leuke mensen zijn dat en ik voel me daar al aardig thuis. Mag binnenkort ook mee op familieweekend van zijn opa en oma en de verhalen over de voorgaande weekenden klinken leuk Ben wel benieuwd Het was fijn om samen en bij hem te zijn en daar geniet ik nu nog een beetje van na. Woensdag zijn we drie maanden samen en ondanks dat dat heel kort klinkt is het toch alweer een kwart jaar
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 08-10-2007, 22:47
Verwijderd
Ik ben een beetje in de war, en zowaar eens niet in negatieve zin. Maar ik moet er niet teveel achter zoeken, al was het verdomde leuk en gezellig allemaal (al is er niks echt gebeurd)
Met citaat reageren
Oud 08-10-2007, 22:53
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Oh, ja, ik wil hem! Met z'n sexy drugshoofd en z'n mysterieuze uitstraling! Die donkere onverzorgde wilde haardos en die lange zwarte jas! Rrrr! Ik word er spontaan wild van.
xD
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Oud 09-10-2007, 00:28
Verwijderd
Deze week zien we elkaar zowaar wat meer, de roosters liggen op het moment wat gunstiger. Fijn
En nu, na een flinke lading huiswerk gemaakt te hebben is het zo fijn om naast hem te gaan liggen. Slaap leker allemaal!
Met citaat reageren
Oud 09-10-2007, 07:31
Lilium
Avatar van Lilium
Lilium is offline
Citaat:
Tsja, zo werkt dat niet hè, dat als je het dan aan die ander laat weten, dat het dan meteen over is of zo. Integendeel, zou ik haast zeggen.

Stiekem ben ik altijd wel een beetje gevleid als ze me mist. Maar verder is het een rotgevoel. Vandaag hebben we driekwart jaar en we hebben elkaar niet eens gezien. Maar verder gaat het goed
Gefeliciteerd!
Ik weet dat het niet zo werkt, maar het zou zo makkelijk zijn. Als ik 'm mis, ga ik meestal aan mijn studie. Dan verdwijnt hij naar de achtergrond van mijn gedachten.

OT: Ik voel me op relationeel gebied heel goed. Ik heb een leuke dag gehad gisteren: met studiegenoten gepraat, die mij 'vriendin' noemen. En ze zeiden dat ze wel rekening met mij willen houden, als we film gaan kijken, want ze willen me er graag bij. Later op de dag gegeten met een huisgenote.
Vandaag is ook goed begonnen; met sms'jes en een uitnodiging van een vriendin van de middelbare school.
__________________
Manuscripten verbranden niet.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2007, 08:09
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ik voel me goehoed... *mijn berichtjes beginnen steeds meer eentonigheid te vertonen*

Gisteren wezen kijken toen hij volleybaltraining moest geven, en dat is best heel tof om te zien. Eindelijk een sportieveling, hie-hoe! Ja, dat weet ik best te waarderen.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 09-10-2007, 08:44
Verwijderd
Eindelijk heb ik mijn antwoord. Danku. Dat ik hem nu minstens tot en met nieuwjaar niet spreek, is minder. Mja. I'll get over that.
En mijn vrienden worden steeds geweldiger. Ik besef steeds meer dat ik toch wel heel blij mag zijn met hen, ik kan er lekker mezelf bij zijn en hoef me niet anders voor te doen dan ik ben. Dat is wel geniaal, want dat doe ik net iets te vaak.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2007, 08:48
Miek
Avatar van Miek
Miek is offline
Ik ben echt zo blij met hem ^^
__________________
Addicts of communication..
Met citaat reageren
Oud 09-10-2007, 09:01
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Vaagheid ten top.
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 09-10-2007, 09:12
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Zo stom dat je echt je agenda erbij moet pakken om iets af te spreken Iedereen heeft een volle planning door school, werk, vriendjes... Hopeloos! Maar het komt wel goed Jeej!
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2007, 09:55
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
haha ik slaap zooo slecht
Met citaat reageren
Oud 09-10-2007, 12:01
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Hmm, ik voel me vreemd. Gisteren nog even naar hem toe gegaan n.a.v. mn mailtje. Maar het is alleen maar op andere dingen uitgelopen, geen woord over mn mailtje. Ik moet hier echt mee ophouden, want ik voel nog zoveel meer voor hem dan hij voor mij, dit kan alleen maar uitlopen op problemen...
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Met citaat reageren
Oud 09-10-2007, 12:36
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Gefeliciteerd!
Ik weet dat het niet zo werkt, maar het zou zo makkelijk zijn. Als ik 'm mis, ga ik meestal aan mijn studie. Dan verdwijnt hij naar de achtergrond van mijn gedachten.
Dank je

Maar dat is dan toch eigenlijk heel erg positief? Ik heb dan juist nog minder zin om te studeren of zo.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 09-10-2007, 13:13
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Wachten tot donderdag om te praten. vervelend. goed. saai. moeilijk. kut. fijn. eh, verwarrend dus. Ik weetniet of het goedkomt.
__________________
Don't worry, be happy
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:07.