Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-09-2009, 14:25
Alistar
Avatar van Alistar
Alistar is offline
Mijn vriend heeft een aandoening aan zijn penis, morbus pyroni (ik weet niet of je het zo schrijft), waardoor hij een afwijking naar beneden heeft. Als zijn penis stijf is, staat die niet naar boven gericht (als mijn vriend zelf rechtop staat) maar recht naar voren met een kromming naar beneden......snappen jullie het nog?

In ieder geval, het is daardoor heel lastig om sex te hebben. Als ik 'on top' ga, gaat het goed, maar gewoon missionaris/ik zitten, hij staand/etc., dat gaat bijna niet. Missionaris lukt een enkele keer maar dan lig ik niet bepaald in een ontspannen houding (ik moet mijn bekken dan een beetje krampachtig draaien) en doggy lukt heel soms ook.
De sex op zich is goed, daar klaag ik ook zeker niet over, maar ik vraag me af of iemand hier ervaring mee heeft en mij misschien nog wat ideeën voor andere standjes of tips voor onze houding bij de 'bekende' standjes kan geven. Want ik zou het ook heel leuk vinden om de standjes die ik al ken, wel te kunnen doen door op een andere manier te liggen of te zitten.

Mijn vriend heeft een paar jaar terug al een keer een operatie gehad aan zijn penis, omdat hij in de 1e instantie zo'n grote kromming had dat sex waarschijnlijk echt onmogelijk was geweest. Het is dus wel wat verbeterd maar zeker niet optimaal.
Hij denkt er soms over om nog een keer zo'n operatie te ondergaan maar dat wil hij niet zomaar beslissen want het was vrij heftig (lang pijn gehad, aantal weken pijn bij het lopen etc.)
Voor mij hoeft hij ook zeker niet nog een operatie te ondergaan, wat mij betreft moet hij dat helemaal zelf bepalen, maar hij is nogal onzeker of ik het wel fijn vind om sex met hem te hebben. Dat vind ik zeker wel en dat zeg ik hem ook vaak, maar ik zou het leuk vinden om hem eens te verrassen met iets nieuws of met een nieuwe manier om een bepaald standje nu eens wél te kunnen uitvoeren.

Ik ben benieuwd!
__________________
'Nee' heb je, 'ja' krijg je niet || Just smile and wave
Met citaat reageren
Oud 26-09-2009, 17:42
metalheadje
Avatar van metalheadje
metalheadje is offline
hmmm... tsjah sucks to be him ik bedoel maar ik weet t echt nie je zou hooguit met elkaar kunnen experimenteren om zelf nieuwe dingen te proberen verder wee ik t echt nie
Met citaat reageren
Oud 26-09-2009, 18:42
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Ik geloof dat ik nog een operatie zou ondergaan als ik hem was. Onzekerheid en seks met een beperking zijn 2 dingen die ik niet goed zou trekken.

Maar goed, dat was je vraag niet. Ik geloof dat ik toch dingen meer staand zou proberen. Maar dan evt dat jij zit, of hij zit, of dat je ergens op staat of zo. Ik weet natuurlijk niet hoe lang jullie beiden zijn en hoe erg de kromming is (en bovendien, als ik het wel wist kon ik er nog niets zinnigs over zeggen), maar het lijkt me dat je op die manier het makkelijkste kan varieren met hoogtes en bekkenposities.

Ik heb verder ook geen ervaring dus *shrug* Blijven proberen
Met citaat reageren
Oud 26-09-2009, 19:14
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oei, wat vervelend. Ik heb er ook geen ervaring mee. En inderdaad, ik weet niet hoe erg die kromming is. Maar een vriendin van me vond het fijn om op haar rug te liggen, terwijl haar vriend op zijn zij lag, en zij met haar benen over hem heen, en op die manier penetreren, want ze had snel pijn bij het vrijen en dat hielp. Ik weet niet of dat mogelijk is voor jullie, maar omdat je dan opzij kan bewegen, dus ook in de richting van de kromming, zou het misschien een goed standje zijn voor jullie.

succes!
Met citaat reageren
Oud 26-09-2009, 19:27
Verwijderd
Misschien beetje flauw maar híj heeft die piemel; je hebt zelf toch wel enige creativiteit om meer standjes te proberen dan die drie, om de hoek te veranderen, je bekken te kantelen, etc? Anders kom je er toch nooit achter of dat voor jullie werkt of niet?
Met citaat reageren
Oud 27-09-2009, 13:09
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Tja, van wat er over te lezen is raden ze patiënten van morbus peyronie aan om een psycholoog in de arm te nemen, aangezien die onzekerheid te vaak omslaat in depressie en niet willen praten over het onderwerp, nog even los van wat men er medisch aan doet.
Als je het niet uit jezelf kunt zijn dat überhaupt de aangewezen mensen om iemand een injectie zelfvertrouwen te geven.

En tja... een standje als de missionaris aanpassen. Het enige dat me te binnen schiet is een soort schommel, die wordt een sling genoemd. Idee is dat de vrouw er in kan liggen en het ding instelbaar is om hoogte en hoek te veranderen. Aangezien je dan in principe kan instellen wat het makkelijkste is, zou dat misschien een oplossing kunnen vormen.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 28-09-2009, 13:07
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Hiervoor hebben ze klokwijzers uitgevonden. Hoe laat is het als je er van de zijkant naar kijkt? Kwart voor vier, kwart voor vijf of meer kwart voor zes?
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 28-09-2009, 14:19
Verwijderd
Citaat:
Hiervoor hebben ze klokwijzers uitgevonden. Hoe laat is het als je er van de zijkant naar kijkt? Kwart voor vier, kwart voor vijf of meer kwart voor zes?
Dat ligt er ook aan vanaf welke kant je ernaar kijkt.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2009, 15:48
Brokkenpiloot
Brokkenpiloot is offline
Ik snap het probleem helemaal, want ik ben hier zelf ook aan geopereerd. Seks is erg beperkt zolang hij erg krom is.

Ik heb twee operaties gehad. De eerste keer zijn de onderhuidse hechtingen gescheurd, waardoor het resultaat bijna nul was. Mijn arts had zoiets nog nooit eerder gezien, maar heeft mij toen een tweede keer geopereerd met het dubbele aantal hechtingen die de boel recht zetten en sindsdien is hij kaarsrecht (en hij maakte toch wel een hoek van 70~80 graden )

Ik kan je vriend alleen maar aanraden om toch nog een keer de pijn te ondergaan, want het is veel leuker voor hem zelf en jou. Mijn vriendin vond het ook al prima voor de operatie, maar erna nog veel beter Daarnaast is het echt goed voor zijn zelfvertrouwen, want het knaagt toch aan je.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2009, 21:55
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Ik vroeg me nog iets af

Als je bovenop zit maar omgekeerd (met je rug naar zijn gezicht), werkt dat dan voor jullie en voel je dan iets? (want bij een normale penis wordt er bij mij dan bij mij dus echt niets gestimuleerd, maar ik kan me voorstellen dat bij zo'n rare hoek er wel iets gebeurt)
Met citaat reageren
Oud 01-10-2009, 00:59
Kirk22
Avatar van Kirk22
Kirk22 is offline
Er is maan 1 manier om achter te komen. Als de seks lekker is, vooral veel uitproberen.
__________________
You're either very brave or very stupid.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:20.