Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-05-2002, 08:58
M@TRIX
Avatar van M@TRIX
M@TRIX is offline
ik weet niet of deze al is geweest in deze vorm marja:

voor de dames:

als je je vriend pijpt en je slikt het goedje door, doe je dat dan om hem een plezier te doen of omdat je het zelf lekker vind of heb je een andere rede waarvoor je dat zou doen..

voor de jongens:

als een meisje slikt...wat is de rede dat je het toelaat?
vind je het lekkerder dan normaal of vind je het gewoon handig omdat je goedje meteen is opgeruimt?


ikzelf vind het lekker en kwor der geiler van mar das alleen van het klaarkomen in der mond, wat ze daarna ermee doet da maakt me nie uit als ze het mar nie helemaal over me heenspuugd want daar work ineens nie meer geil van
__________________
Je suis Napoleon, ik heb america ontdekt!!
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 09:06
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
tja wat zal ik hierop zeggen ik heb t weleens doorgeslikt maar dat was ranzig...met me nieuwe moppie moet ik dat nog maar ff testen of t ranzig is... maar hij word geil van klaarkomen in de mond...helaas liet ie dat niet toe toen k m wou laten komen...EIGEN SCHULD!!!
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 09:51
Saralalalalalalala
Saralalalalalalala is offline
Hmjah, ik heb het wel eens gedaan, maar of ik het nou zo lkkr vond, nee. Eerder vies. Maar ik heb het er wel voor over. Meestal 'maak ik het niet helemaal af' met mijn mond, dan komt hij al in me, of maakik het met de hand af.

Wat zijn gevoel erbij is weet ik niet precies, ik geloof wel dat hij het fijn vind, maar niet dat hij er nou extra op geilt als hij in mijn mond klaarkomt.
__________________
** Joho Soho, doe relaxed, dan komt het vanzelf **
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 09:52
M@TRIX
Avatar van M@TRIX
M@TRIX is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef:
tja wat zal ik hierop zeggen ik heb t weleens doorgeslikt maar dat was ranzig...met me nieuwe moppie moet ik dat nog maar ff testen of t ranzig is... maar hij word geil van klaarkomen in de mond...helaas liet ie dat niet toe toen k m wou laten komen...EIGEN SCHULD!!!
da is omda je had gezegd da je t ranzig vond, je zal ondertusse wel doorhebbe dak je mening respecteer
__________________
Je suis Napoleon, ik heb america ontdekt!!
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 10:26
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
M@TRIX schreef:
ikzelf vind het lekker en kwor der geiler van mar das alleen van het klaarkomen in der mond, wat ze daarna ermee doet da maakt me nie uit als ze het mar nie helemaal over me heenspuugd want daar work ineens nie meer geil van
Ik ben het hier maar half mee eens, kvinnet supergeil als mn vriendin slikt. En kben het er ook niet mee eens dat over me heen uitspugen niet geil zou zijn . En mn vriendin vindt t iig gewoon lekker en daarom doet ze t.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 10:38
Verwijderd
Citaat:
M@TRIX schreef:
voor de jongens:
Daar schaar ik mezelf voor het gemak maar even onder.

Citaat:
als een meisje slikt...wat is de rede dat je het toelaat?
vind je het lekkerder dan normaal of vind je het gewoon handig omdat je goedje meteen is opgeruimt?
Beide. Het voelt geil, om tijdens het klaarkomen ook dat lekkere warme, zachte gevoel om je lul te hebben. Verder is het efficïent, je bespaart papier (en doet op die manier ook nog iets voor de met uitsterving bedreigde oerbossen op deze planeet!).
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 10:55
Squall
Avatar van Squall
Squall is offline
Nare man ga weg man jij bent puur gay zal wel lekker smaken he zo´n lul om je mond blergggg
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 10:58
Verwijderd
Citaat:
Squall schreef:
Nare man ga weg man jij bent puur gay zal wel lekker smaken he zo´n lul om je mond blergggg
Ik zie het verband niet?
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 10:58
phoebe4000
Avatar van phoebe4000
phoebe4000 is offline
jullie mannen hebben geen idee hoe ranzig dat kwakkie smaakt.... bah....
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 10:59
Verwijderd
Citaat:
phoebe4000 schreef:
jullie mannen hebben geen idee hoe ranzig dat kwakkie smaakt.... bah....
Dat denk jij. Er is hier laatst een keer een topic geweest over hoeveel mannen hun eigen zaad wel eens hadden geproefd, en daar kwam uit dat dat toch een niet onaanzienlijk percentage was. Vrij veel jongens hebben dat ooit wel 'ns gedaan, júist uit nieuwsgierigheid naar hoe dat voor hun vriendin is.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 11:00
Verwijderd
Citaat:
phoebe4000 schreef:
jullie mannen hebben geen idee hoe ranzig dat kwakkie smaakt.... bah....
Jij ehtb geen idee hoeveel mensen een andere mening hebben
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 11:19
vrijgezel16d
vrijgezel16d is offline
kheb het een keer nuchter doorgeslikt en toen vond ik het ontzettend goor en antigeil, krijg er nog de kriebels van.

en een keer was ik erg dronken en toen heb ik het wel doorgeslikt (dat kon ik met de andere dag dus niet meer herinneren)

maar nee, ik vind er niks aan.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 11:21
eztah
Avatar van eztah
eztah is offline
Ik heb het 1 keer bij mijn vorige vriendje gedaan, en ik vond het niet echt koel. Tkwam vrij onverwachts enzo, en ik vond het gewoon niet lekker...

Het is een beetje een ander verhaal met dat vriendje, met mijn liefje is alles heel anders, het gaat op een heel andere manier Het is veel fijner allemaal.

Als hij het graag zou willen zou ik het nog wel eens willen proberen, maar hij wel eens gezegd dat hij dat niks vind, dus het zal er wel niet snel van komen
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 11:55
sexybitch
sexybitch is offline
Ik slik eigenlijk gewoon altijd... Ja het is niet een van de lekkerste dingen. Maar ik slik het liever door als Franse Blauwe schimmelkaas!!! Dus uh... ik slik gewoon.. heb je ook geen gezeur dat hij z'n zooitje weer op moet ruimen of dat ik het ergens snel uit moet kotsen... En al komt hij in je mond ken je het net zo goed ff dooslikken...want die smaak heb je dan toch al in je mond!!! Maar kan ook van meiden begrijpen dat ze het niet willen!!
__________________
Sex Is Like Nike: Just Do It
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 13:09
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
M@TRIX schreef:


da is omda je had gezegd da je t ranzig vond, je zal ondertusse wel doorhebbe dak je mening respecteer
met HEM was t ranzig ja grrrrrrrrrrrrrrrr ik ga t toch lekker n keer doen!!!!!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 13:17
Verwijderd
Fijn dat we even allemaal kunnen meegenieten van jullie slaapkamergeschillen.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 14:20
HeerVanHasselt
HeerVanHasselt is offline
Citaat:
nare man schreef:
Fijn dat we even allemaal kunnen meegenieten van jullie slaapkamergeschillen.
Dit forum gaat toch voornamelijk over slaapkamergeheimen?
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 14:26
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
HeerVanHasselt schreef:


Dit forum gaat toch voornamelijk over slaapkamergeheimen?
hij doelt op matrix en missbitsj ofzow.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 14:31
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
ikheetfroukje schreef:


hij doelt op matrix en missbitsj ofzow.
ja en wat dan nog ????
en als je goed leest ging t over me ex en mij hahhahahhha
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 14:47
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef:


ja en wat dan nog ????
en als je goed leest ging t over me ex en mij hahhahahhha
naja ik vind het maar een beetje 'apart'. laat ik het zo maar zeggen, maar goed.

en het gaat niet alleen om deze topic over je ex en blaat lieverd
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 15:19
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
ikheetfroukje schreef:


naja ik vind het maar een beetje 'apart'. laat ik het zo maar zeggen, maar goed.

en het gaat niet alleen om deze topic over je ex en blaat lieverd
naja laten we t hier gezellig houden en geen ruzies maken keej???
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 16:54
italianboy
Avatar van italianboy
italianboy is offline
heren,

het is ook een gevoel van macht. Dat ze jouw zaad wil opzuigen betekent ook een beetje dat je baas bent.

Ik vind het heel lekker om klaar te komen in een meisje haar mond, en dat komt voort uit het zo gigantisch lekker vinden om gepijpt te worden
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 09:57
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
nu k t heb geprobeerd vind ik het geil en niet vies!!!!
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 10:26
Verwijderd
Bij mn eerste ex wassut echt ranzig, en ik deed et omdat ja, wat moes ik dr anders mee doen toen ut ineens kwam.. Bij mn andere ex weekniet eens meer of ik het nu heb gedaan of niet, gloof het wel, weet dus ook niet meer of ik het ranzig vond..

Bij mn huidige vriend hebbik nooit geslikt, vond doorslikken gewoon niet lekkerm hij is wel in mn mond gekomen, maar we zaten in bad, heb ut dus gwoon uitgespuugd waar hij heel hard om moest lachen, LoL
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 11:23
youriw
Avatar van youriw
youriw is offline
dat lachen kan ik me wel iets bij voorstellen, dat staat inderdaad heel grappig ... maar dat gebeurt nu niet zo vaak meer, alleen als ze zich per ongeluk eens verslikt
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 12:22
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
youriw schreef:
dat lachen kan ik me wel iets bij voorstellen, dat staat inderdaad heel grappig ... maar dat gebeurt nu niet zo vaak meer, alleen als ze zich per ongeluk eens verslikt
ja kan me voorstelle dat je jongen dat lache vind zou t zelf alleen minder lol vinden
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 12:37
M@TRIX
Avatar van M@TRIX
M@TRIX is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef:


ja kan me voorstelle dat je jongen dat lache vind zou t zelf alleen minder lol vinden
k zou t ook nie lache vinde als ze zich verslikt...
__________________
Je suis Napoleon, ik heb america ontdekt!!
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 13:04
youriw
Avatar van youriw
youriw is offline
Citaat:
M@TRIX schreef:

k zou t ook nie lache vinde als ze zich verslikt...
je moet dat ook niet heel grof voorstellen, als ze paars aanloopt is het inderdaad niet leuk meer, maar als het meer is dan verwacht, of het komt net iets verkeerd dat ze even moet hoesten en het goedje loopt er weer uit ... och! zelf moet ze er dan ook vaak om lachen ... dus ...
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 13:50
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
youriw schreef:


je moet dat ook niet heel grof voorstellen, als ze paars aanloopt is het inderdaad niet leuk meer, maar als het meer is dan verwacht, of het komt net iets verkeerd dat ze even moet hoesten en het goedje loopt er weer uit ... och! zelf moet ze er dan ook vaak om lachen ... dus ...
whhaha tis op zich wel lol als er een blooper gebeurt tijdens de sex mar mijn probleem is dak dan ook echt niet meer bijkom, kep dat weleens tijdens t pijpen en das niet lol voor hem denk
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 15:19
Smurf
Smurf is offline
Ik wil het nog wel eens proberen...
Kep geen problemen met het voorvocht...
Dus ik denk dat er verder ook geen problemen zullen zijn
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 15:22
youriw
Avatar van youriw
youriw is offline
dat is niet helemaaaal een garantie, maar je bent in ieder geval op de goede weg
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 15:26
Smurf
Smurf is offline
Hahaha Noujah ik denk ook nie dat het helemaal hetzelfde zal zijn ofzo... Maar denk nie dat ik het erg vind... Zijn gewoon mijn gedachtes
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 15:29
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
kep ervaren dat als ie al een keer eerder is gekomen dat het dan bijna tzelfde is als voorvocht als t de eerste keer is die dag dan ist wat dikker en meer....maar ja nog niet vies vind ik...
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 15:31
Smurf
Smurf is offline
Thanx MissBi@tch... heb ik enig idee wat me te wachten staat
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 16:50
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
M@TRIX schreef:
ik weet niet of deze al is geweest in deze vorm marja:

voor de dames:

als je je vriend pijpt en je slikt het goedje door, doe je dat dan om hem een plezier te doen of omdat je het zelf lekker vind of heb je een andere rede waarvoor je dat zou doen..
Nouh ik doe het liever niet want ik vind het niet enorm lekker.. maar tis op zich wel geil voor de ander, en t geeft een hoop minder rotzooi!
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 16:52
.:: Poohbeartje
.:: Poohbeartje is offline
voor de jongens:

als een meisje slikt...wat is de rede dat je het toelaat?
vind je het lekkerder dan normaal of vind je het gewoon handig omdat je goedje meteen is opgeruimt?


=> Ik vind het gewoon super lekker wanneer men vriendin slikt.
Het is totaal niet omdat dan men goedje is opgeruimd... Daar zit ik zelfs nx mee in... Als je het daarvoor moet doen, vindt ik het zielig!
Het doet gewoon goed, wanneer ze tot de laatste druppel uit je lul haalt!!!
Het is gewoonweg de MAX!!!!
en als men vriendin dit moest lezen... Je doet het zéér goed, en je mag het nog (meer) doen.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 17:03
youriw
Avatar van youriw
youriw is offline
Citaat:
.:: Poohbeartje schreef:
voor de jongens:

als een meisje slikt...wat is de rede dat je het toelaat?
vind je het lekkerder dan normaal of vind je het gewoon handig omdat je goedje meteen is opgeruimt?
toelaat? zij laat het toe, ik zie het meer dat zij jou een gunst verleent ... je kan het overal wel laten, maar dat zij bereid is het door te slikken voor je vind ik gewoon fantastisch!

het is een enorm geil gezicht vind ik gewoon ... ik weet het niet, kan het verder niet heel goed omschrijven. maar ik vind het ook een lekker gevoel, haar lippen, haar tong ... ja, houden zo!
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 17:20
Psychickje
Psychickje is offline
Citaat:
.:: Poohbeartje schreef:
voor de jongens:

als een meisje slikt...wat is de rede dat je het toelaat?
vind je het lekkerder dan normaal of vind je het gewoon handig omdat je goedje meteen is opgeruimt?


=> Ik vind het gewoon super lekker wanneer men vriendin slikt.
Het is totaal niet omdat dan men goedje is opgeruimd... Daar zit ik zelfs nx mee in... Als je het daarvoor moet doen, vindt ik het zielig!
Het doet gewoon goed, wanneer ze tot de laatste druppel uit je lul haalt!!!
Het is gewoonweg de MAX!!!!
en als men vriendin dit moest lezen... Je doet het zéér goed, en je mag het nog (meer) doen.

uhm ->

om te antwoorden op de vraag voor de meisjes..

eerst en vooral doe ik het omdat ik men vriend een plezier wil doen..hij happy = ik ook happy
ten 2e doe ik het omdat ik het ontzettend geil vind als ik kan horen dat hij het goed vindt
Ik vind slikken niet echt vies...meestal proef ik zelfs nix en als het wel zo is dan is de 'slechte' smaak meteen weg als ik het doorslik..
Maar liefst wel niet meteen de eerste keer..dat is me een beetje te veel om te slikken
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 17:23
GeNeVa
Avatar van GeNeVa
GeNeVa is offline
Citaat:
Squall schreef:
Nare man ga weg man jij bent puur gay zal wel lekker smaken he zo´n lul om je mond blergggg

gigigi LoL
__________________
***life is...... being a prisoner in your own body***
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 18:40
Jatuh cinta
Jatuh cinta is offline
Oke, ik heb het net ook aan mijn vriend gevraagd, werd nieuwsgierig door dit topic!
Mijn vriend zei dat hij het een tijd geleden lekkerder vond om in mn mond klaar te komen, maar dat hij het op dit moment lekkerder vindt om buiten mijn mond klaar te komen. Dat voelt schijnbaar net iets "vrijer", zo beschreef hij dat!!
__________________
Nou en, vind ik mooi
Met citaat reageren
Oud 31-05-2002, 09:56
youriw
Avatar van youriw
youriw is offline
Citaat:
Jatuh cinta schreef:
Oke, ik heb het net ook aan mijn vriend gevraagd, werd nieuwsgierig door dit topic!
Mijn vriend zei dat hij het een tijd geleden lekkerder vond om in mn mond klaar te komen, maar dat hij het op dit moment lekkerder vindt om buiten mijn mond klaar te komen. Dat voelt schijnbaar net iets "vrijer", zo beschreef hij dat!!
'buiten je mond' als in 'in je gezicht'? dat is ook lekker, dat klopt.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2002, 18:40
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
italianboy schreef:

het is ook een gevoel van macht. Dat ze jouw zaad wil opzuigen betekent ook een beetje dat je baas bent.
Uit welk feministisch blaadje heb je dat? Grote onzin. Je vriendin heeft macht over jou. Zij laat je genieten, of houdt op je het plezier te geven. Als je vriendin je pijpt ben je (i.t.t. wanneer je neukt, dan doet de jongen het meeste werk) totaal aan haar 'grillen' overgeleverd.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2002, 18:42
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
youriw schreef:


'buiten je mond' als in 'in je gezicht'? dat is ook lekker, dat klopt.
Facials zijn niet voor niets zo populair
Met citaat reageren
Oud 31-05-2002, 18:47
youriw
Avatar van youriw
youriw is offline
Citaat:
Chimera schreef:
Facials zijn niet voor niets zo populair
niet bij iedereen, kijk maar eens bij 'Ongelukjes tijdens ejaculatie...'
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Hoe lang moet je Roaccutane slikken bij een gewicht van 50 kg?
sojamelk
4 26-09-2008 17:38
Films, TV & Radio Slikken en spuiten - BNN
Love & Peace
181 03-12-2005 17:26
Lichaam & Gezondheid Hoelaat slik jij de pil?
ToosTyploos
13 25-09-2003 13:11
Drugs & Alcohol [Stacks] Mijn zusje slikt of heeft ze geslikt. Wat is het ?
plofke
68 17-09-2003 21:11
Seksualiteit De pil slikken tijdens haar periode
Asswhoopin
11 07-03-2003 21:07
Lichaam & Gezondheid Tijdstip van slikken van de pil
sneakie
10 08-07-2002 21:05


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:51.