Advertentie
Oud 18-01-2006, 18:46
poetic_tragedy
Avatar van poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
ja nu gaat de surface naast mn oor er toch echt uit. hij is nu echt vet aant uitgroeien
Oud 18-01-2006, 21:40
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Haha mooi dat iemand een nieuw topic gemaakt heeft, ik had geen zin al die dingen erin te zetten
Even een vraagje aan iemand die ook tepelpiercings heeft; bij de gaatjes, echt aan het randje zit nog een beetje bloed/vel oid, klinkt heel vies maargoed, ik krijg het er niet goed weg, ook niet als ik de douchekop erop zet ofzo. En het doet geen zeer, maar als ik met een wattenstaafje ga lopen knoeien voel ik het wel. Gewoon laten zitten? T zit niet in de weg, ik vind het alleen niet mooi.

@ poetic tragedy: zonde joh
__________________
look back and laugh
Oud 19-01-2006, 08:31
Verwijderd
Citaat:
poetic_tragedy schreef op 18-01-2006 @ 19:46 :
ja nu gaat de surface naast mn oor er toch echt uit. hij is nu echt vet aant uitgroeien
zonde
Oud 19-01-2006, 09:02
MissTake
Avatar van MissTake
MissTake is offline
Citaat:
Eleanor Rigby schreef op 18-01-2006 @ 22:40 :
Haha mooi dat iemand een nieuw topic gemaakt heeft, ik had geen zin al die dingen erin te zetten
Even een vraagje aan iemand die ook tepelpiercings heeft; bij de gaatjes, echt aan het randje zit nog een beetje bloed/vel oid, klinkt heel vies maargoed, ik krijg het er niet goed weg, ook niet als ik de douchekop erop zet ofzo. En het doet geen zeer, maar als ik met een wattenstaafje ga lopen knoeien voel ik het wel. Gewoon laten zitten? T zit niet in de weg, ik vind het alleen niet mooi.

@ poetic tragedy: zonde joh
Gewooooon laten zitten, nieta an pulken, valt er vanzelf vanaf, zou te maken kunnen hebben met het vervellen van je tepel doro de koudspray
Oud 19-01-2006, 14:37
Magic1
Magic1 is offline
Citaat:
MissTake schreef op 19-01-2006 @ 10:02 :
Gewooooon laten zitten, nieta an pulken, valt er vanzelf vanaf, zou te maken kunnen hebben met het vervellen van je tepel doro de koudspray
Koudspray? gebruiken jullie dat dan in je shop?
__________________
www.the-magic-piercing.com - Voor al je piercings, stretchers, .... !!
Oud 19-01-2006, 14:39
Verwijderd
Ik heb eergisteren zelf derde oorgaatjes bij mezelf gezet.
Oud 19-01-2006, 17:23
Verwijderd
Jikes.. Niks voor mij, zó stoer ben ik dan ook weer niet

Enen, ik ben er verdorie nog steeds niet uit wat voor piercing ik wil. Frustrerend
Oud 19-01-2006, 18:22
scarf
Avatar van scarf
scarf is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 19-01-2006 @ 15:39 :
Ik heb eergisteren zelf derde oorgaatjes bij mezelf gezet.
Onderaan?
__________________
Kom je ook op mn feestje?
Oud 19-01-2006, 20:58
Verwijderd
Citaat:
Sidhe schreef op 19-01-2006 @ 18:23 :
Jikes.. Niks voor mij, zó stoer ben ik dan ook weer niet

Enen, ik ben er verdorie nog steeds niet uit wat voor piercing ik wil. Frustrerend
Je wil een tongpiercing of een labret. Tong omdat het gaaf is, labret omdat ik me meen te herinneren dat dit jou leuk zou staan.

En stoer, mja, och. Het valt eigenlijk best mee. Het deed niet eens echt pijn. En als je moet kiezen tussen óf zelf zetten óf laten piercen voor 666 euro omdat geen enkele juwelierszaak er nog aan wil beginnen óf geen oorgaatjes - en je wil dus wél oorgaatjes want je hebt al maandenlang zin in ergens een nieuw gat erbij, nou, dan is de keuze gauw gemaakt.

Citaat:
scarf schreef op 19-01-2006 @ 19:22 :
Onderaan?
Ja, dus ik verdien eigenlijk niet zo héél veel krediet. Maar toch op z'n minst een beetje, vind ik.
Oud 19-01-2006, 21:13
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 19-01-2006 @ 21:58 :
Je wil een tongpiercing of een labret. Tong omdat het gaaf is, labret omdat ik me meen te herinneren dat dit jou leuk zou staan.

En stoer, mja, och. Het valt eigenlijk best mee. Het deed niet eens echt pijn. En als je moet kiezen tussen óf zelf zetten óf laten piercen voor 666 euro omdat geen enkele juwelierszaak er nog aan wil beginnen óf geen oorgaatjes - en je wil dus wél oorgaatjes want je hebt al maandenlang zin in ergens een nieuw gat erbij, nou, dan is de keuze gauw gemaakt.

Ja, dus ik verdien eigenlijk niet zo héél veel krediet. Maar toch op z'n minst een beetje, vind ik.
12 euro :x

ik heb ze ook laten schieten... wel nog steeds last van maar dat maakt even niet uit
Oud 19-01-2006, 21:20
Verwijderd
Citaat:
koekjes schreef op 19-01-2006 @ 22:13 :
12 euro :x

ik heb ze ook laten schieten... wel nog steeds last van maar dat maakt even niet uit
12? Tegen mij zeiden ze wat anders, want 'het is een piercing blabla en alle piercings die we zetten zijn even duur blabla we maken geen uitzonderingen blablaaaaa'. Hoewel het ook geen 666 was, maar 45 euro voor een stel oorgaatjes vond ik ook iets te veel van 't goede.

[edit] Piercen is dus iets anders dan laten schieten, moet ik er even bijzeggen. Schieten doe je bij een juwelierszaak en dat is goedkoop, piercen doe je bij een piercingshop en dat is duur. En als je shizzle door kraakbeen wil dan geldt dat doorgaans als piercing en willen de meeste juwelierszaken er niks mee te maken hebben. Dit was je vast allemaal al duidelijk, maar ik vond dat ik het enigszins vaag verwoordde dus ik licht het alsnog toe voor de eventuele n00bs die het topic lezen. (a)

Laatst gewijzigd op 19-01-2006 om 21:23.
Oud 19-01-2006, 21:32
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 19-01-2006 @ 22:20 :
12? Tegen mij zeiden ze wat anders, want 'het is een piercing blabla en alle piercings die we zetten zijn even duur blabla we maken geen uitzonderingen blablaaaaa'. Hoewel het ook geen 666 was, maar 45 euro voor een stel oorgaatjes vond ik ook iets te veel van 't goede.

[edit] Piercen is dus iets anders dan laten schieten, moet ik er even bijzeggen. Schieten doe je bij een juwelierszaak en dat is goedkoop, piercen doe je bij een piercingshop en dat is duur. En als je shizzle door kraakbeen wil dan geldt dat doorgaans als piercing en willen de meeste juwelierszaken er niks mee te maken hebben. Dit was je vast allemaal al duidelijk, maar ik vond dat ik het enigszins vaag verwoordde dus ik licht het alsnog toe voor de eventuele n00bs die het topic lezen. (a)

je sais, ik heb ze dus laten schieten, wel allebei ergens anders, nou heb ik links dat ie nog irritant doet en rechts is helemaal ok, dus die ene juwelier ga ik nooit meer heen

ik wil een helix maar niet voor 45 euro, net als dat ik geen 80 ga betalen voor een staafje door mn buik
Oud 19-01-2006, 21:36
Verwijderd
Citaat:
koekjes schreef op 19-01-2006 @ 22:32 :
je sais, ik heb ze dus laten schieten, wel allebei ergens anders, nou heb ik links dat ie nog irritant doet en rechts is helemaal ok, dus die ene juwelier ga ik nooit meer heen

ik wil een helix maar niet voor 45 euro, net als dat ik geen 80 ga betalen voor een staafje door mn buik
Hehehe, mijn helix werd dus geschoten. Voor 7,50 nog in het guldentijdperk en ik was twaalf en mijn ouders wisten het niet. Die juwelierszaak is nu wel dicht, waarschijnlijk omdat ze dus zulk soort dingen deden.

Vooralsnog - nooit last van gehad.
Oud 19-01-2006, 21:38
Verwijderd
Vraag anders aan cha0s of 'ie een helix voor je zet. Die jongen is al een jaar aan 't wachten op het eerste slachtoffer de eerste vrijwilliger voor z'n piercingskills en met je oren kan toch niet bijster veel gebeuren.

(a)
Oud 19-01-2006, 21:46
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 19-01-2006 @ 22:38 :
Vraag anders aan cha0s of 'ie een helix voor je zet. Die jongen is al een jaar aan 't wachten op het eerste slachtoffer de eerste vrijwilliger voor z'n piercingskills en met je oren kan toch niet bijster veel gebeuren.

(a)
hij heeft er een mooie injectienaald voor
Oud 19-01-2006, 21:58
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 19-01-2006 @ 22:38 :
Vraag anders aan cha0s of 'ie een helix voor je zet. Die jongen is al een jaar aan 't wachten op het eerste slachtoffer de eerste vrijwilliger voor z'n piercingskills en met je oren kan toch niet bijster veel gebeuren.

(a)
mn beste vriend wil t ook al doen xD maar mn mama begint al te gillen als ik t over oorbellen of piercings heb
Oud 19-01-2006, 21:59
Verwijderd
Citaat:
EZBlade schreef op 19-01-2006 @ 22:46 :
hij heeft er een mooie injectienaald voor
En dat getuigt van uber666masterskillzzz dus het is het waardf
Ads door Google
Oud 19-01-2006, 22:06
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 19-01-2006 @ 22:59 :
En dat getuigt van uber666masterskillzzz dus het is het waardf
zeker

\m/ waardf
Oud 20-01-2006, 11:05
cheapquality
Avatar van cheapquality
cheapquality is offline
Weet iemand hoeveel een eskimo a.k.a verticale lippiercing ( ik had gelezen dat ie zo heette .maar ik kan er ook naast zitten )
kost ? en of het te vergelijken is met een normale lippiercing ?
( ik denk het niet )
__________________
And I will tell you how to do it , faster than you can say Poopty Peupty Pants-ss
Oud 20-01-2006, 14:37
Verwijderd
Ehm, vertical labret? Is wel te vergelijken met een gewone lippiercing denk ik, qua genezing en prijs enzo. (Ik heb er zelf geen, dus kan je niet echt helpen) Hij komt iig niet tegen je tandvlees aan, wat wel een pré is. Voor mij dan.
Oud 20-01-2006, 14:45
Verwijderd
De nieuwe hype, tandvleespiercings.
Ik vind piercings erg mooi, maar dit vind ik dan weer niks

Oud 20-01-2006, 14:50
Magic1
Magic1 is offline
Citaat:
********** schreef op 20-01-2006 @ 15:45 :
De nieuwe hype, tandvleespiercings.
Ik vind piercings erg mooi, maar dit vind ik dan weer niks

Dan moet je niet op BME kijken.
Daar staat niks anders
__________________
www.the-magic-piercing.com - Voor al je piercings, stretchers, .... !!
Oud 20-01-2006, 15:04
Verwijderd
Citaat:
********** schreef op 20-01-2006 @ 15:45 :
De nieuwe hype, tandvleespiercings.
Ik vind piercings erg mooi, maar dit vind ik dan weer niks

[afbeelding]
kriebels
Oud 20-01-2006, 15:20
poetic_tragedy
Avatar van poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
Citaat:
Sidhe schreef op 20-01-2006 @ 15:37 :
Ehm, vertical labret? Is wel te vergelijken met een gewone lippiercing denk ik, qua genezing en prijs enzo. (Ik heb er zelf geen, dus kan je niet echt helpen) Hij komt iig niet tegen je tandvlees aan, wat wel een pré is. Voor mij dan.
k heb m gehad. k heb er geloof ik 30 euro voor betaald. hij was wel vrij snel genezen (paar weken)
maar ik vond m irritant omdat k mn lippen niet meer op elkaar kon doen (zo als je je lippen nat maakt ofzo bedoel ik dan) ik kon er niet aan wennen
Advertentie
Oud 20-01-2006, 16:04
Love_Fulfilled
Avatar van Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Ik vroeg mij af wat de gemiddelde prijs van een rook piercing zo'n beetje is.. iemand?
__________________
¤Hate It Or Love It¤
Oud 20-01-2006, 16:14
Verwijderd
Citaat:
poetic_tragedy schreef op 20-01-2006 @ 16:20 :
k heb m gehad. k heb er geloof ik 30 euro voor betaald. hij was wel vrij snel genezen (paar weken)
maar ik vond m irritant omdat k mn lippen niet meer op elkaar kon doen (zo als je je lippen nat maakt ofzo bedoel ik dan) ik kon er niet aan wennen
Ja, en tandvlees is toch overrated. (a)
Oud 20-01-2006, 16:18
Verwijderd
Citaat:
poetic_tragedy schreef op 20-01-2006 @ 16:20 :
k heb m gehad. k heb er geloof ik 30 euro voor betaald. hij was wel vrij snel genezen (paar weken)
maar ik vond m irritant omdat k mn lippen niet meer op elkaar kon doen (zo als je je lippen nat maakt ofzo bedoel ik dan) ik kon er niet aan wennen
ik heb hem euh..anderhalf jaar? ik vond het alleen de eerste paar dagen irritant, en was m'n lip wat opgezwollen. daarna
Oud 20-01-2006, 16:21
cheapquality
Avatar van cheapquality
cheapquality is offline
Citaat:
********** schreef op 20-01-2006 @ 14:45 :
De nieuwe hype, tandvleespiercings.
Ik vind piercings erg mooi, maar dit vind ik dan weer niks

[afbeelding]
24/7 last van geirriteerd tandvlees lijkt wel
__________________
And I will tell you how to do it , faster than you can say Poopty Peupty Pants-ss
Oud 20-01-2006, 17:08
Mara
Mara is offline
Citaat:
Love_Fulfilled schreef op 20-01-2006 @ 17:04 :
Ik vroeg mij af wat de gemiddelde prijs van een rook piercing zo'n beetje is.. iemand?
Mij kostte hij 35 euro.
Oud 20-01-2006, 19:57
poetic_tragedy
Avatar van poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
Citaat:
Urm schreef op 20-01-2006 @ 17:18 :
ik heb hem euh..anderhalf jaar? ik vond het alleen de eerste paar dagen irritant, en was m'n lip wat opgezwollen. daarna
ik heb m ook maar 2 maanden gehad maar ik vond t echt niks, als ik mn lippen op elkaar deed, ging dat staafje van binnen draaien en dat voelde echt vervelend. en daarom had ik voortdurend uitgedroogde lippen daarbij vond ik m me ook niet geweldig staan, viel te veel op in mn gezicht.
Oud 20-01-2006, 19:58
poetic_tragedy
Avatar van poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
Citaat:
Love_Fulfilled schreef op 20-01-2006 @ 17:04 :
Ik vroeg mij af wat de gemiddelde prijs van een rook piercing zo'n beetje is.. iemand?
die ben ik ook van plan. 20 euro gaat t me geloof ik kosten.
Oud 20-01-2006, 20:00
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
aaarrgghh, mn anti tragus is weer ontstoken en nu zit er een heel vies groot rood bobbeltje naast
Oud 20-01-2006, 20:10
poetic_tragedy
Avatar van poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
Citaat:
Gadje schreef op 20-01-2006 @ 21:00 :
aaarrgghh, mn anti tragus is weer ontstoken en nu zit er een heel vies groot rood bobbeltje naast
nevermind
Oud 20-01-2006, 21:38
MissTake
Avatar van MissTake
MissTake is offline
Citaat:
poetic_tragedy schreef op 20-01-2006 @ 20:58 :
die ben ik ook van plan. 20 euro gaat t me geloof ik kosten.
jupppp, klopt

en ik heb helemaal geen last van men vert.lab, kwestie van wennen denk ik alleen ff opletten met lippenstift
en lipgloss smeer je er gewoon overheen hahaha
Oud 20-01-2006, 22:01
Verwijderd
Citaat:
MissTake schreef op 20-01-2006 @ 22:38 :
jupppp, klopt

en ik heb helemaal geen last van men vert.lab, kwestie van wennen denk ik alleen ff opletten met lippenstift
en lipgloss smeer je er gewoon overheen hahaha
hehe ja idd! ik heb vaak allemaal streepjes in mijn labello's staan
Ads door Google
Oud 20-01-2006, 22:10
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
********** schreef op 20-01-2006 @ 15:45 :
De nieuwe hype, tandvleespiercings.
Ik vind piercings erg mooi, maar dit vind ik dan weer niks

[afbeelding]
aaaaaaaaah!!!!!!

wat naar is dat!
Oud 20-01-2006, 22:39
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
********** schreef op 20-01-2006 @ 15:45 :
De nieuwe hype, tandvleespiercings.
Ik vind piercings erg mooi, maar dit vind ik dan weer niks

[afbeelding]
wil ik ook wel zetten. (a)
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Oud 21-01-2006, 11:38
nps
Avatar van nps
nps is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 19-01-2006 @ 15:39 :
Ik heb eergisteren zelf derde oorgaatjes bij mezelf gezet.
oh het doet me denken aan vroeger, de tijd dat ik vrolijk veiligheidsspelden door marks oren heen duwde (kijk oorbel) en ik zo in een kroeg zelf ook nog een 4e oorbel erbij kreeg.
__________________
__________________
Oud 21-01-2006, 11:57
Yellowcard
Avatar van Yellowcard
Yellowcard is offline
Citaat:
********** schreef op 20-01-2006 @ 15:45 :
De nieuwe hype, tandvleespiercings.
Ik vind piercings erg mooi, maar dit vind ik dan weer niks

[afbeelding]
WTF
__________________
Who kissed a drunk girl?
Oud 21-01-2006, 15:14
Verwijderd
Citaat:
nps schreef op 21-01-2006 @ 12:38 :
oh het doet me denken aan vroeger, de tijd dat ik vrolijk veiligheidsspelden door marks oren heen duwde (kijk oorbel) en ik zo in een kroeg zelf ook nog een 4e oorbel erbij kreeg.
had een vriend van me ook gedaan, grootste veiligheidsspeld die ie kon vinden door zn kraakbeen heen gejast toen ie zat was

dag erna kon ie wel janken
Oud 21-01-2006, 15:58
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
nps schreef op 21-01-2006 @ 12:38 :
oh het doet me denken aan vroeger, de tijd dat ik vrolijk veiligheidsspelden door marks oren heen duwde (kijk oorbel) en ik zo in een kroeg zelf ook nog een 4e oorbel erbij kreeg.
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Oud 21-01-2006, 15:59
Love_Fulfilled
Avatar van Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Kan iemand mij misschien ook een shop aanraden (in Rotterdam) waar ik m'n rook piercing kan laten zetten? Graag iemand die zelf ook een rook piercing bij die shop heeft laten zetten..
__________________
¤Hate It Or Love It¤
Oud 21-01-2006, 18:01
nps
Avatar van nps
nps is offline
Citaat:
cha0s schreef op 21-01-2006 @ 16:58 :
die goeie ouwe tijd hehehehe he he
__________________
__________________
Oud 22-01-2006, 14:10
tjsa...ikke
Avatar van tjsa...ikke
tjsa...ikke is offline
oeh ik heb geld over, en wil al heel lang een piercing, maar ik kan niet kiezen. Ik wil namelijk iets wat niemand (die ik ken dan) heeft, dus niet te standaard maar ook niet te opvallend in mijn gezicht. hmm beetje vaag... maar misschien iets met mijn oren maar pff ik weet het niet

suggesties zijn altijd welkom

oeh even ter informatie: in me linkeroor heb ik een tunnel van 8 mm en in mijn rechtoor vier gaatjes onderaan zeg maar
__________________
denk vrolijk :) altijd fijn :)
Oud 22-01-2006, 15:31
Verwijderd
Citaat:
tjsa...ikke schreef op 22-01-2006 @ 15:10 :
oeh ik heb geld over, en wil al heel lang een piercing, maar ik kan niet kiezen. Ik wil namelijk iets wat niemand (die ik ken dan) heeft, dus niet te standaard maar ook niet te opvallend in mijn gezicht. hmm beetje vaag... maar misschien iets met mijn oren maar pff ik weet het niet

suggesties zijn altijd welkom

oeh even ter informatie: in me linkeroor heb ik een tunnel van 8 mm en in mijn rechtoor vier gaatjes onderaan zeg maar
Neem een industrial



[edit] En omgwtfbbqbyob check sommige industrials hierrrrrrr, zieke shite man.

Laatst gewijzigd op 22-01-2006 om 15:34.
Oud 22-01-2006, 15:37
Verwijderd


Woa.

Industrials zijn hippe shit
Oud 22-01-2006, 15:40
Verwijderd
Citaat:
Sidhe schreef op 22-01-2006 @ 16:37 :
[afbeelding]

Woa.

Industrials zijn hippe shit
Al jarenlang mijn grote liefde. <3 Maar het zou te druk worden, denk ik, als ik er ook nog een industrial bij zou nemen.
Oud 22-01-2006, 15:41
tjsa...ikke
Avatar van tjsa...ikke
tjsa...ikke is offline
oeh dat is wel vet

heb nog een ideetje gekregen, om een surface te nemen, zo vlak voor je oor, verticaal dan. lijkt me ook wel vet, wat denken jullie?
__________________
denk vrolijk :) altijd fijn :)
Oud 22-01-2006, 15:54
MissTake
Avatar van MissTake
MissTake is offline
Citaat:
tjsa...ikke schreef op 22-01-2006 @ 16:41 :
oeh dat is wel vet

heb nog een ideetje gekregen, om een surface te nemen, zo vlak voor je oor, verticaal dan. lijkt me ook wel vet, wat denken jullie?
al vaker hier gezegd....ik zou het niet doen, ik was zelf ook eigenwijs en elke surface heeft risico, maar bij mij en poetic tragedy die hem beide lanegre tijd gehad hebben is het toch misgegaan en uitgaan groeien/irriteren na aantal maanden

en kies gewoon zelf iets uit, ga naar bme en kijk wat jij leuk vind en wat voor jou apart is....
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Zelfmoord en pijn...
Jaymes
12 20-08-2013 00:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:03.