Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-11-2007, 21:38
Verwijderd
Want de vorige was weer vol, huh.


Oh en ik vind hem lief en morgen gaan we de hamster begraven met broertje. *aw.*
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-11-2007, 22:24
Verwijderd
@Fizzle: Probeer eens wat minder op hem te leunen en ook om wat serieuzer met je vriendinnen te gaan praten. Wie weet kun je wel degelijk met ze praten, moet je er alleen nog achter komen. Vraag hem eens wanneer hij in een open bui is, of hij het echt niet erg vindt. Verder dan dat kom ik atm ook niet. Succes ermee!

ot: Zijn smsje maakte me vrolijker dan eigenlijk zou moeten zijn.

Laatst gewijzigd op 19-11-2007 om 22:51.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2007, 22:31
Verwijderd
Nou, hij is lief en mooi en aardig en leuk en geweldig goed voor mij.
Maar het is allemaal snel en haastig begonnen.
En daarmee ook een beetje instabiel en wankel.

En dat werkt een beetje door.
En dat maakt het moeilijk.

En mijn hart is ook nog een beetje gesloten, ik wil hem erin laten en sluiten en nooit meer laten gaan, maar is wel moelijk.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2007, 22:38
niña
Avatar van niña
niña is offline
Hij is te goed voor me
__________________
“I have a friend who is a stripper. You’re much happier than her.”
Met citaat reageren
Oud 19-11-2007, 22:46
Verwijderd
Citaat:
@Starsailorr: Probeer eens wat minder op hem te leunen en ook om wat serieuzer met je vriendinnen te gaan praten. Wie weet kun je wel degelijk met ze praten, moet je er alleen nog achter komen. Vraag hem eens wanneer hij in een open bui is, of hij het echt niet erg vindt. Verder dan dat kom ik atm ook niet. Succes ermee!

ot: Zijn smsje maakte me vrolijker dan eigenlijk zou moeten zijn.
Dat was waarschijnlijk niet voor mij maar voor Fizzle - Fluffy
Met citaat reageren
Oud 19-11-2007, 22:51
Verwijderd
Citaat:
Dat was waarschijnlijk niet voor mij maar voor Fizzle - Fluffy
Hehe. Sorry. *wijzig*
Met citaat reageren
Oud 19-11-2007, 22:54
Verwijderd
En oh, ik ben een heks want ik kreeg een smsje van zn ex dat zijn (inmiddels ex)vriendin geld heeft gejat bij hen thuis. En ik vind het nog grappig ook.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2007, 23:36
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
voel me al n paar dagen klote doordat ik hem met n ander zag en ik kan t niet uitstaan dat ik me er zo door voel. mn moeder kwam vandaag langs en vroeg meteen wat er was want blijkbaar zie ik er slecht uit eigenlijk wil ik alleen maar bij papa&mama op de bank zitten voor n paar dagen maar ik heb geen tijd
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2007, 23:48
Until My End
Avatar van Until My End
Until My End is offline
Net 2,5 uur op msn met haar zitten praten. Ondat ze eigenlijk voorlopig geen contact wou, duurde t bij mij heel erg lang voordat ik eindelijk op enter had gedrukt en mij 'ey...' als bericht werd verstuurd. Verbasingwekkend ging t best goed eigenlijk. Wel raar om elkaar dan ineens zo te spreken. Heb haar gezegd dat het onwijs leeg en stil is hier, dat ik haar en heel veel kleine dingetjes (sms voor t slapen gaan bijvoorbeeld) mis en dat doet zij ook. We zijn het er ook allebei over eens dat het beter is dat we er mee stopte, al voelt het nu onwijs kut. Op de lange termijn is het beter. Ik was heel erg blij dat ik haar sprak, maar uiteindelijk komt dat toch het punt dat je merkt hou de ander nog bij je zit en konden we elkaar heel erg makkelijk raken met de kleinste dingen. Dat maakte het ook onwijs moeilijk om het gesprek te stoppen. Als het aan mij had gelegen was ik de hele nacht door blijven gaan, maar ik weet dat zij dat niet trekt en dat deed ze net dus ook niet. Woensdag heb ik 1 van de moeilijkste dingen ooit moeten doen en dat was haar voordeur achter mne dichtdoen en weglopen wetende dat het daarmee voorlopig compleet ten eindelijk was. Zoiets moeilijkst heb ik nog zo'n beetje nooit moeten doen en het deed me onwijs veel pijn dat ik het deed. Maar nu was het afsluiten van het gesprek dus ook weer onwijs moeilijk, omdat we allebei wisten dat dit voorlopig het laatste contact was. En dan merk je weer heel erg hou diep je bij elkaar zit. Je probeert het 'gesprek', dat nu niet meer was geworden als een paar losse woorden heen en weer, te rekken. Maar uiteindelijk moet het wel en heeft ze nog een onwijs lieve zin gestuurd waarna ze meteen offline ging... We weten van elkaar dat we het onwijs moeilijk hebben op deze momenten en dat we er in principe ook voor elkaar zijn, maar we moeten zonder elkaar verder. Hoe ongelovelijk moeilijk dat nu ook ff is...
__________________
Never back down, never give in!!
http://www.myspace.com/21gunsalutehc
Met citaat reageren
Oud 20-11-2007, 00:15
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
voel me al n paar dagen klote doordat ik hem met n ander zag en ik kan t niet uitstaan dat ik me er zo door voel. mn moeder kwam vandaag langs en vroeg meteen wat er was want blijkbaar zie ik er slecht uit eigenlijk wil ik alleen maar bij papa&mama op de bank zitten voor n paar dagen maar ik heb geen tijd
({)!
__________________
i create glitches with my voice
Met citaat reageren
Oud 20-11-2007, 04:09
Verwijderd
Citaat:
*knip*
Nu weet ik alle detals niet, maar voor mij, als je nog zoveel om elkaar geeft, waarom vecht je er dan niet voor?
Met citaat reageren
Oud 20-11-2007, 04:11
Verwijderd
Met mij ok.Ik ben zo onzeker, ik denk telkens dat als hij op msn niet uberlief doet, of oid dat hij het uit gaat maken, of dat het fout zit.

Bla, ik heb ook eigenlijk meer bevestiging nodig denk ik dan dat hij geeft, want dat ligt gewoon niet in zijn karakter. Ik had dat de eerste twee jaar van onze relatie niet zo, we konden elkaar dan 5 dagen niet spreken en ik had daar geen probleem mee. En nu ben ik al onzeker als ik twee dagen niets hoor.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2007, 06:36
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Hij is lief, zo lief. <3 En hij gaat mijn mams helpen donderdag met sjouwen omdat ze dat niet goed kan zonder daarna echt heel veel pijn te hebben. Ze had iets op haar voet laten vallen gister, en ze liep gewoon mank ervan. Zegt hij tegen dr: "als je dr morgen nog zo'n last van hebt, moet je wel naar de dokter hoor." Gaat ze nog doen ook. En dat terwijl 't broertje en ik altijd eeeeuwen moeten zeuren als we vinden dat ze naar de dokter moet. Haha.

En yay, vanavond uit eten! Met 3 vriendinnen. Heb ik echt zin in. Even geen andere dingen aan m'n hoofd, gewoon gezelligheid.

Oh, en ik kan niet wáchten tot het weekend is!
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2007, 07:03
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Ik ben zo in de war, bang, ik weet het allemaal ff niet meer.
Als ik hem spreek is het allemaal zo lief en schattig en voelt het heel erg vertrouwd, maar als ik hem niet spreek dan ga ik nadenken en twijfelen enzo.
En dan is er natuurlijk ook nog het aspect van afstand, en het aspect van iemand anders moeten teleurstellen en dat haat ik zo erg!
Maar onze tijd samen was wel fijn, al was het kort.
Ik denk dat ik morgen gewoon moet kijken hoe het gaat, en dan kijk ik wel verder... Ik begin gewoon een fobie voor relaties te kweken hiero..
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Met citaat reageren
Oud 20-11-2007, 07:51
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Rustig en stil.

Ik wil ook wel weer eens wat aandacht
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2007, 08:10
Miek
Avatar van Miek
Miek is offline
Bij hem voel ik me toch zo fijn
__________________
Addicts of communication..
Met citaat reageren
Oud 20-11-2007, 09:07
Fayette
Ja, ik zei dat we elkaar maar beter met rust konden laten zolang hij er nog niet helemaal uit is. Maar ik mis hem nu al en volgens mij heb ik hem gisteren nog met mijn zatte kop gesmst ook..
Met citaat reageren
Oud 20-11-2007, 09:14
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Hij is echt heel lief
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 20-11-2007, 09:50
Ohmygosh!
Avatar van Ohmygosh!
Ohmygosh! is offline
Hij is heel lief en morgen gaan we pannekoeken maken en schaatsen en hij blijft slapen en daar ben ik heel blij mee Ik weet gewoon dat het goed zit tussen ons, maar toch blijft die onzekerheid hangen.

Oja en mijn ex gaat zich bekeren, hij wordt moslim. Dat was best raar om te horen, maar volgens mij heeft hij nu zijn antwoorden gevonden.
__________________
Sorrow drips into your heart through a pinhole, just like a faucet that leaks and there is comfort in the sound.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2007, 10:19
Verwijderd
vriendje komt zo langs op mn werk. Hij is vandaag en morgen vrij en wilde hij dus naar huis. Maar gisteren geen gesprek gehad omdat zn hoofd er niet naar stond. Dus wilde ik dat vanaaf doen, maarja dan istie thuis. Dus komtie zo maar hier naar toe. We weten beide wel dat t niet goed zit, dus zal geen lang gesprek zijn!
Met citaat reageren
Oud 20-11-2007, 10:20
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Ja, verliefd
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 20-11-2007, 10:24
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Me @ lovesongs. Ach ja.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2007, 10:35
Arwyn
Avatar van Arwyn
Arwyn is offline
Tsja, super!
Kunnen gewoon over alles praten, hebben lol samen, na 9maandjes nog steeds verliefd...
Hoop dat ik 'm vanaaf weer ff kan zien!!
__________________
-If you like Piña Colada's-
Met citaat reageren
Oud 20-11-2007, 11:01
Verwijderd
Om het topic makkelijk terug te vinden:

Goed, supergoed. Hij is lief voor me en ik ben lief voor hem.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2007, 11:22
Verwijderd
Goed We zitten op 1 lijn, ook wat betreft de toekomst. Soms is het gek om daarover na te denken, zeker nu mijn neef en zijn vriendin kinderen (tweeling ) krijgen... Als ik dan denk hoelang zij samen zijn, dan hadden wij er ook al kunnen hebben en en en, nee, daar is het nog te vroeg voor.. Gisteren zei hij; 'Over een jaartje of vijf'. Eens zien of we dat redden
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-11-2007, 12:14
Verwijderd
Ik moet maar weer gaan daten ter afleiding.. eens zien wat er donderdag allemaal gebeurt.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2007, 12:41
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Citaat:
Om het topic makkelijk terug te vinden
Dat.
Aangezien ik altijd op het post-icoontje let om de thread makkelijk terug te vinden.
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Met citaat reageren
Oud 20-11-2007, 14:04
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
pff.. het ene moment voel ik me verliefd, en dan is het weg.. hallo, hart.. wat wil je nou?
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Met citaat reageren
Oud 20-11-2007, 14:58
Verwijderd
Nou het is dus uit. Hij vatte het niet erg goed op. Logisch natuurlijk..maargoed. Niet te lang bij stil blijven staan!
Met citaat reageren
Oud 20-11-2007, 15:05
Miek
Avatar van Miek
Miek is offline
Citaat:
pff.. het ene moment voel ik me verliefd, en dan is het weg.. hallo, hart.. wat wil je nou?
over wie heb je het nou?
__________________
Addicts of communication..
Met citaat reageren
Oud 20-11-2007, 15:29
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Broertje doet niet echt slimme dingen. Spijbelt veel, maakt afspraken om zich er niet aan te houden, liegt, en kwetst mama met dit alles. Ik snap dat hij ervan baalt dat hij niet nog Havo kan gaan doen nu, en dat hij dit jaar moet afmaken, maar mams heeft er écht alles voor geprobeerd! En als hij dan zegt dat hij dit jaar dan wel afmaakt en niet meer zou spijbelen (aangezien hij van school wordt getrapt als hij dat nog 1 keer zou doen) en wat meer inzet zou tonen en het vervolgens niet doet, vind hij 't nog raar ook dat het mams kwetst. Ik maak me zorgen, om allebei..

Beetje kutsituatie op 't moment thuis dus. Vanavond uit eten met vriendinnen, maar heb nog helemaal geen zin. Voel me rot omdat ik 't idee heb dat ik geen van beide kan helpen en ik 't zo graag wil. Ik wil zó graag de situatie thuis veranderen, iets doen waardoor m'n broertje weer wat positiever in 't leven staat en in ziet dat wat hij doet echt stóm is; iets doen waardoor mijn mams niet altijd ontzettend veel pijn heeft en pffff. 't is gewoon kutkutkut.
Ik wil 'n knuffel...
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2007, 16:48
Verwijderd
Jezus, ondanks dat ik verhuisd ben, betekent dat nog niet dat ik niet wil weten hoe t met mn zusje is. Ik krijg helemaal niets meer te horen over haar en niemand wil me wat vertellen. Ze roeit niet meer (dat deed ze eerst 6x in de week) en ze moet naar Amsterdam voor iets en ik weet helemaal niets erover. Het is godverdomme wel mn zusje ja!
Met citaat reageren
Oud 20-11-2007, 16:51
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Broertje doet niet echt slimme dingen. Spijbelt veel, maakt afspraken om zich er niet aan te houden, liegt, en kwetst mama met dit alles. Ik snap dat hij ervan baalt dat hij niet nog Havo kan gaan doen nu, en dat hij dit jaar moet afmaken, maar mams heeft er écht alles voor geprobeerd! En als hij dan zegt dat hij dit jaar dan wel afmaakt en niet meer zou spijbelen (aangezien hij van school wordt getrapt als hij dat nog 1 keer zou doen) en wat meer inzet zou tonen en het vervolgens niet doet, vind hij 't nog raar ook dat het mams kwetst. Ik maak me zorgen, om allebei..

Beetje kutsituatie op 't moment thuis dus. Vanavond uit eten met vriendinnen, maar heb nog helemaal geen zin. Voel me rot omdat ik 't idee heb dat ik geen van beide kan helpen en ik 't zo graag wil. Ik wil zó graag de situatie thuis veranderen, iets doen waardoor m'n broertje weer wat positiever in 't leven staat en in ziet dat wat hij doet echt stóm is; iets doen waardoor mijn mams niet altijd ontzettend veel pijn heeft en pffff. 't is gewoon kutkutkut.
Ik wil 'n knuffel...
Meisje toch *knuf*

OT: Ik voel me wel goed. Ik sta niet te springen van overlopende blijdschap, maar dat kan ook komen omdat ik het koud heb... maar raam dicht vind ik ook zo overdreven
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Oud 20-11-2007, 17:26
Lilium
Avatar van Lilium
Lilium is offline
Mijn vriendje komt vanavond, nadat hij gewerkt heeft, naar me toe. Dan ligt hij rond een uur of half een gewoon naast me in mijn bed. Wat heerlijk.
__________________
Manuscripten verbranden niet.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2007, 18:43
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
over wie heb je het nou?
De ver weg ex
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Met citaat reageren
Oud 20-11-2007, 18:44
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
Broertje doet niet echt slimme dingen. Spijbelt veel, maakt afspraken om zich er niet aan te houden, liegt, en kwetst mama met dit alles. Ik snap dat hij ervan baalt dat hij niet nog Havo kan gaan doen nu, en dat hij dit jaar moet afmaken, maar mams heeft er écht alles voor geprobeerd! En als hij dan zegt dat hij dit jaar dan wel afmaakt en niet meer zou spijbelen (aangezien hij van school wordt getrapt als hij dat nog 1 keer zou doen) en wat meer inzet zou tonen en het vervolgens niet doet, vind hij 't nog raar ook dat het mams kwetst. Ik maak me zorgen, om allebei..

Beetje kutsituatie op 't moment thuis dus. Vanavond uit eten met vriendinnen, maar heb nog helemaal geen zin. Voel me rot omdat ik 't idee heb dat ik geen van beide kan helpen en ik 't zo graag wil. Ik wil zó graag de situatie thuis veranderen, iets doen waardoor m'n broertje weer wat positiever in 't leven staat en in ziet dat wat hij doet echt stóm is; iets doen waardoor mijn mams niet altijd ontzettend veel pijn heeft en pffff. 't is gewoon kutkutkut.
Ik wil 'n knuffel...
meissiej kan ik iets voor je doen? je kunt me altijd bellen he meissiej?? fee bad for you.. wish I could help.. als je ff uit huis wilt zijn ben je welkom he?

oh ot: ik heb vandaag een strijkplank, strijkijzer en waterkoker gekocht.. nu nog een huis
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 20-11-2007, 19:30
***
*** is offline
Pff ik kan niet lachen met de mensen om me heen
Op eentje na, maar daar zitten haken en ogen aan...
Ik kan het wel alleen,
maar lachen doet een mens goed!
Met citaat reageren
Oud 20-11-2007, 19:41
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Wij zijn erg lief voor elkaar. En ik heb al weken niet in het logeerbed geslapen. Ben echt blij dat we geleerd hebben goed te kunnen slapen samen. Ik vind het fijn om naast hem wakker te worden (naast hem in slaap vallen ook, maar dat gebeurt niet zo vaak aangezien meneer vaak veel later naar bed gaat dan ik)
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 20-11-2007, 20:00
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik hou zo zo zo zo zo zo zo veel van hem
en ik hoop maar dat hij ook maar een fractie daarvan voor mij voelt
Met citaat reageren
Oud 20-11-2007, 20:09
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Soms denk ik even dat ik hem niet meer mis. En dan heb ik hem aan de telefoon en voelt het weer zo goed. Ben benieuwd hoe het is straks als hij er weer 'gewoon' is, ben bijna vergeten hoe dat voelt.

Ik was nog een beetje onzeker over de (pittige) master waar ik aan ben begonnen maar heb een 7,7 gehaald voor toets dus was heel blij, en hij was trots op me . Ik ook op mezelf, heb nog nooit zo hard gestudeerd.
Dus t gaat goed, soms is t een beetje saai om zo goed bezig te zijn (veel studeren, sporten en vroeg opstaan, weinig drinken en uitgaan) maar het is wel bevredigend ergens. Als hij er is ga ik in ieder geval veel langer in bed liggen en lekker onverantwoordelijk doen, dat is gewoon veel leuker met hem.
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2007, 20:12
Verwijderd
Citaat:
Wij zijn erg lief voor elkaar. En ik heb al weken niet in het logeerbed geslapen. Ben echt blij dat we geleerd hebben goed te kunnen slapen samen. Ik vind het fijn om naast hem wakker te worden (naast hem in slaap vallen ook, maar dat gebeurt niet zo vaak aangezien meneer vaak veel later naar bed gaat dan ik)


OT: Geweldig. Kerstvakantie wordt goed.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2007, 20:14
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Jeetje, volgende week zijn we 3,5 jaar samen en nog steeds kijken we allebei weer uit naar het samen in slaap vallen 's avonds en worden we helemaal blij van een sms van elkaar. Ik wist niet dat zoiets bestond
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2007, 20:31
Gaara
Avatar van Gaara
Gaara is offline
Goed, deze week een jaar bij elkaar <3 En samen uit gaat top, voor herhaling vatbaar enzo En het is vet dat dr beste vriendinnetje een (nieuw) tof vriendje heeft die van dezelfde muziek houdt als ik
__________________
The Deepest Circle Of Hell Is Reserved For Betrayers And Mutineers
Met citaat reageren
Oud 20-11-2007, 20:36
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
hij was drnet heel schattig aan de foon.
nog tot volgende week vr wachten.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 20-11-2007, 20:38
Verwijderd
ze is ziek... maar wel lief
Met citaat reageren
Oud 20-11-2007, 20:50
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
Citaat:
Nu weet ik alle detals niet, maar voor mij, als je nog zoveel om elkaar geeft, waarom vecht je er dan niet voor?

als dat toch eens kon.. maar het kan niet...
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Met citaat reageren
Oud 20-11-2007, 20:52
Verwijderd
Muahaha het broertje van mn ex is op tv. Wat een koddig knulletje, ookal is ie eh nogal wat jaartjes ouder dan ik.

Vanochtend was ie dr al rond negen uur, lekker knuffelen en tv kijken en we zijn zo'n walgelijk verliefd stel, en het lijkt alleen maar erger te worden.

Kben gestressed door school, door het feit dat ik sinterklaas bij hem thuis heb moeten verplaatsen, door het feit dat ik ziek ben geweest en daarom veel gemist heb, door s interklaas, door kerst. Het enige wat ik nu wil is een fijne kerstvakantie met hem. Fijn bij de boom zitten met lichtjes en knuffelen en prrr. Ik vinnem zo lief.. Oh en ik heb zn tshirt en dat vind ik stiekem heel lekker ruiken
Met citaat reageren
Oud 20-11-2007, 20:53
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Citaat:
Goed, deze week een jaar bij elkaar <3 En samen uit gaat top, voor herhaling vatbaar enzo En het is vet dat dr beste vriendinnetje een (nieuw) tof vriendje heeft die van dezelfde muziek houdt als ik
Je hebt trouwens PM op je Zao account. ;x

OT: Goed! Alleen jammer dat ze zo ver weg woont.
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Met citaat reageren
Oud 20-11-2007, 21:16
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
>333
Het is dat ik af en toe toch echt thuis moet zijn, maar anders woonden we zowat samen.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2007, 21:28
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Ik weet echt niet wat ik met hem moet, wel of geen contact? En mn vriendin heeft gelijk, hij gaat me pijn doen. Maarja hij is leuk..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe voel je je op relationeel gebied #76
WolterB
498 17-12-2007 10:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:28.