Oud 13-03-2008, 09:33
Thanatios
Thanatios is offline
Ik leg het even in stukken uit, want het is enorm het verhaal. Belangrijkste deel is toch wel de ruzie op zaterdag nacht en wat woensdag was gebeurd. En je kijkt maar of je het vanaf het begin leest, of alleen dat deel. Maar veel vrienden van me vonden het wel op een soap lijken, en volgen ieder detail.

Vrijdag (Bijna uit)
Ik en mijn (ex) vriendin hebben vaak wel ruzie gehad, en vorige zaterdag was het dus de laatste druppel.
Gemiddeld per maand hadden wij wel 5x ruzie, soms dan een maand niet, en soms (december) bijna elke dag. Het is nu zaterdag uit, en dat liep zo:

2 Weken voor het uit ging, hadden wij weer redelijk wat ruzie, vrijdag vorige week, maakte ik het uit, uit woede, omdat zij opeens die avond zegt dat ze wat met een vriendin gaat doen, terwijl ik helemaal allemaal dingen opzij heb zitten schuiven (huiswerk, vrienden, etc). En dus was ik boos, ik vroeg of ik anders langs mocht komen, maar dat wou ze niet, omdat haar vriendin mij niet echt mag. Stom van me, om zo op te dringen, weet ik.
Daar had ik spijt van, met tuiten en tranen vroeg ik haar om vergevenis op msn vrijdag avond. Ze zei dat het beter was als wij eventjes een weekje uit elkaar gingen. Dat wou ik totaal niet, want een pauze, is toch wel vaak het begin van het einde.

Zaterdag Middag (Weer goed)
Dus de volgende dag, vroeg ze of ik langs wou komen, om dus daarover te praten. Ik weigerde, ik zei: Als jij een pauze wilt, dan kom ik niet langs, en is het nu dus voorbij, beter nu, dan mij 1 weel valse hoop geven, en het daarna alsnog uitmaken. En zei zegt van: Ja, je ziet maar wat je doet.

Ik heb bloemen gehaald, en kwam langs, gaf haar de bloemen bij de deur, en liep gelijk weg. Ze kwam achter me aan, en zoende me, en zei dat ik even binnen moest komen. Ik liep naar binnen, beide excuses aangeboden, en gezegd dat ik er wat aan zou gaan doen, en zij zei hetzelfde. Maar, als ik nog zo iets flikte, was het dus wel gewoon uit. Voor bescherming van haarzelf, dat zij er echt door kapot ging. En niet dat ze niet meer van mij hield. Dus ik ging ook mijn best doen te veranderen die middag, en later die avond.

Zaterdag avond (Spanning)
Diezelfde dag (zaterdag) gingen wij dus uit. Voordat we uit gingen, zat ik nog van half 7 tot half 10 bij haar thuis. Rond half 8 belde mijn moeder, dronken, en zei dat all het alcohol op was, en ik heb de laatste tijd gemerkt dat mijn moeder veel dronk. Ze had 1 dag voor haar verjaardag, all haar verjaardag 's drank opgedronken. En ze zei dus dat ik wat moest kopen.
Ik was boos natuurlijk, en ging maar wat halen.

Kwam terug, en ging maar beetje stil TV zitten kijken. Ik begon toen opeens erover: Blijf je slapen vanavond? Zegt zij: Nee. Zeg ik: Maar je hebt het al 2 weken zitten beloven. En zij zegt: Sorry. Ik had in de gaten dat ik opeens op haar boos begon te worden, terwijl het niet haar schuld was. Dus wou naar huis gaan. Zij vond dat stom. Dus ik wist niet wat ik moest doen, en bleef maar, maar zei niets. Dan kwam haar vriendin langs om half 9, die mij dus niet mocht. Zij zaten gezellig te lachen, nagels te lakken, drinken, enzovoort. En tegen mij werd niet gesproken. Ik bleef TV kijken. Maar ergerde mij wel aan hun.

Zaterdag Nacht (De ruzie)
Toen gingen we maar weg, in de café bleef ik haar maar negeren, en besefte ook wel dat zij boos op mij werd. Terwijl ik mezelf lazarus zat te zuipen.

Dan de ruzie die ik moest vermijden (Hoe ik het zag):
Opeens zegt ze ALWEER, ik ga maandag EN dinsdag wat met die vriendin doen. Ik loop weg, en pak mijn jas. Zij komt achter mij aan: Wat is er? Ik: Zo hoef ik het niet meer, doei. En zij liep dus terug waar wij zaten. Ik besefte dat mijn jack daar nog lag. En liep daar dus heen. En wat zie ik:
Mijn (ex)vriendin, met een jongen (En die jongen, die zoent heel gauw meiden, hij is beetje een player) die zijn arm om haar heen heeft, en zij zit te lachen. En beetje met haar hoofd bij hem.
Ik vond dat ze met mijn gevoelens speelde, en heb haar daar dus keihard weg getrokken, en zei: Wat doe je? en zij zei: Ik moet toch zelf weten wat ik doe? Dus ik werd boos, en kneep in keihard in haar zij en zei: Je speelt met mijn gevoelens! En zij gaf mij dus een klap, en ging naar buiten.

Hoe het was gegaan:
Zij wou dus wat met die vriendin gaan doen, en paar vrienden van mij, en wou vragen of ik mee kwam. (Mijn fout) Zij zat bij die jongen, omdat hij haar wou troosten, en ze lachte omdat een ander vriend van mij haar probeerde op te vrolijken. (mijn fout)

Buiten, zat ze op een bankje te huilen, ik mocht niet aan haar zitten, ze wou niet tegen me praten, helemaal niks. En ik voelde me zo, zo slecht. Alsof ik een engel heb neergeschoten. Ik mocht haar wel thuis brengen. En toen ging ik naar huis.
Volgende dag (Zondag) kwam ze langs, en bracht het drank van mijn moeder, zei dat ze het uit maakt. En ging weg.

Woensdag (Mijn excusses)
Nu zit ik al 5 dagen zonder haar, en ik probeer haar zo min mogelijk te spreken via msn, en haar dus de tijd te gunnen. Wat heel zwaar is voor mij. Maar zo veel kan ik toch niet doen lijkt mij. Ze blijft wel zeggen dat ze van me houd. En ze zei dat ze me mist. Dag 1, 2 en 3 zeiden we ook (bijna) niets tegen elkaar. Tot ze dinsdag laat vroeg of ze langs mocht komen.

Citaat:
Ze kwam dus langs, ik haalde haar op, bracht haar naar mijn kamer, gingen onderweg heen gewoon rustig praten enzo (niet relatie, maar school enzo), toen was het nog ff praten, ze vroeg of ik uit ging zaterdag, ik zei: ja, zij zegt zo: Je gaat mij toch niet nergeren? ik zeg zo: Nee, zegt zij: Okey, maar ook niet te veel rond mij hangen, ik wil geen verkeerde ideeen geven, en starte ik de film erna, van half 9 tot kwart over 9 gewoon zitten kijken enzo, viel me ook wel op, dat ze beetje zat te trillen, vroeg: Heb je het koud? zegt zij: nee, hoezo? Dus ik weet niet of dat wat te betekenen had. Toen later was ik maar bang om haar te vragen haar te omhelzen, dus ik maar proberen, maar het komt niet uit mn mond, was zenuwachtig, ze zag dat opeens, ze ging gelijk zo stralen weetje, en pakte mijn hand en deed m zo om haar heen, we gingen dus verder kijken. Toen wat gegeten, en toen mocht ik weer haar omhelzen, en dit keer intiemer toch wel, toen moest ze weg, ik zei zo: Ik ben ff aansteker pakken, en pakte dus op zolder de bloemen.

Liep naar beneden, en zei: Sorry voor de blauwe plekken, en gaf haar de bloemen die ik speciaal voor haar kocht, ze ging helemaal stralen weetje, en zat alleen maar zo te stralen, en zegt zo: Dat is echt het laatste wat ik had verwacht. Toen liepen we naar de bus station, en ze zat alleen maar zo te laggen enzo, en beetje verlegen te doen. Bij de bus zei ik van: De 4 dagen lijken wel 4 weken. Ik mis je zo. En zij begon weer zo te stralen, zo'n glimlag weetje. Ik zei van: Het spijt me. En zij zei: Dat weet ik.. En ik gaf een zoen op haar wang, ze was er wel blij mee leek mij, want ze ging daarna telkens zo tegen mij aan liggen met haar hoofd, en was best stil. Toen kwam de bus, en ging ze stilletjes weg.
Woensdag Avond (msn)
Op msn:
Dan kwam ze daarna online met (Heel kort samengevat):
Zij: ik zeg dit niet om hard te klinken ofzo, maar tis niet dat het gelijk goedkomt..
Zij: ik denk dat we nog wat tijd nodig hebben
Ik: Weet ik
Ik: ik doe wel mn best voor je
Zij: ja dat merk ik
Zij: maar daarbij komt het ook niet gelijk goed
Zij: maar dat is nu
Zij: en bloemen geven is leuk, maar dat hoeft echt niet de volgende keer.. ik heb liever dat je het gewoon laat zien dan dat je iets koopt voor me

Ik wou haar een brief mee geven, en die gaf ik maar niet. Dus ik stuurde hem maar op via mail, en die las zij ook gelijk.

Zij: oke..
Zij: Het is moeilijk, en ik bedoel het ook niet verkeerd, maar het zijn maar woorden
Zij: vanaf zaterdag ging je ook je best doen.. en dat liep fout

Voor de rest was het kort samengevat:
Ze mist me wel
Ze houd van me
Maar ze mist de ruzzies niet
En ze denkt ook hele tijd erover na, of het nou uit moet blijven, of dat ze weer wat wilt. En vind dat ook wel moeilijk.

En het belangrijkste:
Ik heb al zo vaak sorry gezegt. Dat ze het dit keer moeilijk kan geloven.
Ik: als er maar een manier was om je vertrouwen terug te winnen, ik wil dat je mij gelooft deze keer
Zij: ja snap ik dat je dat wil, maar dat zul je toch zelf moeten ontdekken, want ik weet dat ook niet.

Slot
Dus ik ben hopeloos op dit moment. Ik mis haar ontzettend. Heb ook mijn fouten ingezien. Dat stond ook allemaal in die brief. Ik heb zo een spijt van dat ik zo een klootzak was. Ik hoop dat iemand mij kan snappen. En advies kan geven. Want zij houd wel enorm van mij alsnog, en ik van haar. En ik weet ook wat ik fout deed. En ik wil dat voortaan ook voorkomen. Of dat nou in haar relatie is, of iemand anders. Maar het liefst heb ik haar. Omdat ik geen betere ken, of ooit zou kennen.

Weet iemand raad hiermee? Wat moet ik doen?

Laatst gewijzigd op 13-03-2008 om 10:16.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-03-2008, 09:50
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Heb je ook een vraag ofzo?
Met citaat reageren
Oud 13-03-2008, 09:54
JustADreamer
JustADreamer is offline
Weet je wat jullie zouden moeten doen? Práten, over hoe je je voelt, hoe dingen op jouw overkomen, je situatie thuis. En luister ook naar haar, zodat jullie weer begrip voor elkaar krijgen. Als je maar stil in een hoekje van de bank gaat zitten, dan zou ik ook niet weten wat ik daarmee aan zou moeten. Maar als je gewoon aangeeft van: ik voel me even kut, situatie thuis uitlegt, zegt dat je het jammer vind dat ze niet blijft slapen, dan is dat voor haar ook duidelijker. Je stil terugtrekken en wachten tot een ander naar je toekomt is negatief om aandacht vragen, en dat wekt gewoon ergernis op, van haar kant, maar ook van jouw kant als jij de gewenste reactie niet krijgt.
__________________
I'm just a dreamer, dreaming of better days...
Met citaat reageren
Oud 13-03-2008, 10:08
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Wat een vaaag verhaal. En zo vaak ruzie? Praten jullie nooit? Zo te zien snappen jullie vaak niet wat de ander wil, dus praten is een goede eerste stap. En elkaar respecteren, ook wel handig.
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 13-03-2008, 10:11
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Ik denk dat je gewoon moet praten inderdaad. En laat het meisje ook haar eigen leven leiden. Vraag naar dingen in plaats van meteen je eigen conclusies te trekken. Probeer te begrijpen dat zij ook een mens is en niet perfect. Oh ja, wat meer nederigheid in plaats van arrogant zijn om haar op haar plaats te zetten. Wat heeft ze daar nou aan?
Citaat:
Dus de volgende dag, vroeg ze of ik langs wou komen, om dus daarover te praten. Ik weigerde, ik zei: Als jij een pauze wilt, dan kom ik niet langs, en is het nu dus voorbij, beter nu, dan mij 1 weel valse hoop geven, en het daarna alsnog uitmaken. En zei zegt van: Ja, je ziet maar wat je doet.
En daarna toch langsgaan met bloemen? Je stuurt allemaal verschillende signalen. Waarom eerst dat zeggen en daarna toch langsgaan. Je weet zelf niet wat je wil. Denk effe goed na over wat je doet en wat je zegt als je werkelijk zo veel om haar geeft. En rustig praten heeft meer nut dan haar gaan negeren terwijl je steeds naar bozer word omdat zij je geen aandacht geeft. Ik zou iemand die mij negeert ook lekker laten zitten. Zeker als het iemand is waar ik steeds ruzie mee heb en niet begrijpt dat ik ook met andere mensen wil kletsen en zich constant aan mij en m'n vrienden ergert. Wat dacht je te bereiken met dat negeren? Denk na over je acties en over hoe ze overkomen. En laat haar effe met rust.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2008, 10:13
Thanatios
Thanatios is offline
De problemen waren vooral, dat zij soms dingen niet deed die ik wou. Maar ik wou volgens mij een beetje te veel. Dat zij langer bleef bij mij. Dat zij wat met mij ging doen ipv met vrienden. Te vaak sex. En meerdere dingen. En dus ging ik de 2 weken voor het uit ging, eigenlijk ook niks meer voor haar doen. Geen initiatief meer tonen, niet meer knuffelen, niet meer zo vaak naar haar toe komen. Enzovoort.

Maar ik besef nu ook wel dat zij ook zo haar behoeften heeft. En ik wil ook graag nog een laatste kans. Want hoe moet ik bewijzen dat ik veranderd ben, als het uit is? Ik kan nu zo wie zo niet om sex vragen, of dingen haar laten verbieden. En ze zei zelf ook: Je bent zo lief nu, maar ik ben bang dat als het weer aan is, dat we weer ruzie krijgen.

Dus ik weet niet echt, ik weet ook niet of er ook maar iets naar verwijst dat zij mij ooit terug zou willen.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2008, 10:23
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Ik vind het jammer voor jou maar als ik het zo lees is ze beter af zonder jou. Vooral omdat je al vaker had beoofd dingen te veranderen en dat niet deed. Misschien dat het beter is als het uit is. Dat jullie allebei effe op adem komen. En dat je dan je verandering doet en misschien wil ze je daarna terug. Misschien ook niet.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2008, 11:24
Dauwdruppel
Dauwdruppel is offline
Wat een kutrelatie. Wat voor sado masochist ben je dat je bij haar blijft. Je jankt bij het minste of geringste.
Kleine gok, als jullie willen gaan zoenen zit jullie pony in de weg. Naja, kan je maar een tip geven. Laat het zo, Crawl wat in je skin, These wounds willen niet healen, Fear een beetje om te fallen, en confuse een beetje wat real is, en je bent er zo bovenop!
Met citaat reageren
Oud 13-03-2008, 11:37
Thanatios
Thanatios is offline
Tis heel leuk enzo dat ik afgekraakt wordt om wat ik deed. En dat jij zegt dat onze relatie kut was, maar hoe weet jij dat nou? Was jij erbij? Heb jij het mee gemaakt? Ja wij hadden periodes met ruzie, maar niet om de kleinste dingetjes zo als je zegt. In ieder relatie komen zo nu en dan wel ruzies voor. Wat ik hierboven zei waren allemaal negatieve dingen ja, omdat ik daar juist aan wil werken, en om advies vraag. En ze zei gisteren zelf, dat wij ook tig mooie dingen hebben mee gemaakt.

Ik nam haar vaak mee voor een strand wandeling, naar restaurants, bios, concerten, enzovoort, dat ik ook wel vaak zelf betaalde. Ik toonde respect voor haar, 10 maanden waren wij samen, en 10 maanden was ik gewoon verliefd op haar. Ik heb lopen dichten voor haar, ik ben heel vaak opgekomen voor haar (een gast dreigde haar te verkrachten, heb extreme problemen gehad met hem). Ik hielp haar met huiswerk. Met haar problemen thuis. En ze wou mij altijd zo vaak mogelijk zien. En kan je mij misschien wel een sado masochist noemen. Maar zo vaak kregen we daar geen ruzie om. Tot nu toe in die 10 maanden, 6x ofzo? En vaak was dat omdat zij mij ging opgeilen, en daarna zei dat ze geen zin had. Maar daar kwamen we later wel overheen, door te praten. En dat hield ook op allemaal.

En dan kom jij nu beweren dat wij een kut relatie hadden.
Dank je wel zeg..

Laatst gewijzigd op 13-03-2008 om 11:47.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2008, 12:14
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Zoals jullie in dat verhaal met elkaar omgaan ís gewoon een kutrelatie, kan je wel verliefd zijn, doet er neit toe. Voor iemand opkomen en haar meenemen naar dingen en die betalen betekent niet dat je een goede relatie hebt.

Ik zie dit niet goedkomen, maar voor je volgende relatie is praten het advies in plaats van in een hoekje zitten en haar knijpen/slaan omdat ze met iemand lacht!
__________________
Don't worry, be happy
Met citaat reageren
Oud 13-03-2008, 12:43
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Wat je beschijft is niet hoe een relaite eruit hoort te zien en ik denk dat als je hiermee doorgaat de relatie erg weinig toekomst zal hebben. Jullie lijken veel te ruzieën over dingen die makkelijk uitgepraat kunnen worden zonder ruzie te krijgen, jij lijkt haar heel erg te claimen en dan is het logisch dat zij wat meer met vriendinnen wil doen.

Ook heb ik het idee dat jij je erg lastig kan beheersen en dat je om het minste of geringste al boze gevoelens tegen haar wilt richten en je soms moet inhouden om dat niet te doen, wat niet altijd lukt. Is dat jouw beeld van een geode relatie? Ik zie dit eerder als een aflopend iets of iets wat al lang afgelopen had moeten zijn.

Als ik in haar schoenen had gestaan dan was één keer slaan of knijpen het einde geweest van de relatie en had ik je daarna ook nooit meer hoeven zien/spreken.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2008, 13:05
Verwijderd
Citaat:
Als ik in haar schoenen had gestaan dan was één keer slaan of knijpen het einde geweest van de relatie en had ik je daarna ook nooit meer hoeven zien/spreken.
En daar ben ik het helemaal mee eens, als je idd 16 bent en zulk soort gedrag nu al vertoont geeft dat mij in elk gevaal een signaal dat het erger kan worden en ik zou daar heel hard van weg rennen.
Ook klinkt het alsof je thuis problemen hebt met een moeder die drinkt, wat niet fijn is dat snap ik... maar daar valtaan te werken en ik denk eigenlijk dat dat het belangrijkste zou moeten zijn nu.

Hmmm, sorry maar ik denk niet echt dat dit het em word, verliefd ja... maar dat is ook niet alles.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2008, 16:58
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
Ik heb niet de reacties gelezen maar: hoe lang hebben jullie al en hoe oud is je vriendin? Is het je eerste vriendin?

Ik heb ook mijn eigen tijd nodig in mijn relatie, net als jouw vriendin. Dat moet je accepteren. In vakanties zie je elkaar dan bijna elke dag. Maar normaal gesproken wil ik ook nog 2 avonden in de week om te sporten ofzo. Mja mijn vriendin wil dat ook.

Zie elkaar eens wat minder (mocht het weer aangaan) zodat zij met haar vriendinnen kan kletsen ed en jij met je vrienden. Dan weet je ook altijd: die dagen kan ik altijd afspreken (met vrienden ofzo)

edit: 10 maanden dus...
__________________
niet alleen =)
Met citaat reageren
Oud 14-03-2008, 10:41
Verwijderd
Ik heb ook een relatie gehad met altijd ruzie, je hebt er niets aan, kap er gewoon mee ook al is dat moeilijk.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2008, 13:32
Verwijderd
TL;DR, maar als ik even het begin van je post extrapoleer zijn jullie allebei nogal dramaqueens, dus beter zoek je een wat rustiger, stabieler persoon. Als zulke vrouwen bestaan.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2008, 15:16
Verwijderd
Hoe het was gegaan:
Zij wou dus wat met die vriendin gaan doen, en paar vrienden van mij, en wou vragen of ik mee kwam. (Mijn fout) Zij zat bij die jongen, omdat hij haar wou troosten, en ze lachte omdat een ander vriend van mij haar probeerde op te vrolijken. (mijn fout)


die jongen moet je sowieso weren :') ik hoop niet dat je dacht dat die jongen een vriend van je is..
Met citaat reageren
Oud 14-03-2008, 15:20
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
Citaat:
Hoe het was gegaan:
Zij wou dus wat met die vriendin gaan doen, en paar vrienden van mij, en wou vragen of ik mee kwam. (Mijn fout) Zij zat bij die jongen, omdat hij haar wou troosten, en ze lachte omdat een ander vriend van mij haar probeerde op te vrolijken. (mijn fout)


die jongen moet je sowieso weren :') ik hoop niet dat je dacht dat die jongen een vriend van je is..
geloof me, als mijn vriendin bij een jongen op schoot zit zou k dat ECHT NIET VET vinden. Dan zou ik me dus ook afvragen (indien het een vriend is) of het wel een vriend is. Ten 2e zou k gaan twijfelen aan mijn relatie.
__________________
niet alleen =)
Met citaat reageren
Oud 14-03-2008, 20:40
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
"Alsof ik een engel heb neergeschoten", een miniserie in 7 delen.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 16-03-2008, 19:34
Verwijderd
Citaat:
geloof me, als mijn vriendin bij een jongen op schoot zit zou k dat ECHT NIET VET vinden. Dan zou ik me dus ook afvragen (indien het een vriend is) of het wel een vriend is. Ten 2e zou k gaan twijfelen aan mijn relatie.
Mwah, ligt aan de soort vriendschap.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2008, 19:34
Verwijderd
Citaat:
dus beter zoek je een wat rustiger, stabieler persoon. Als zulke vrouwen bestaan.
Wat ben je weer lief.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2008, 00:03
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Citaat:

2 Weken voor het uit ging, hadden wij weer redelijk wat ruzie, vrijdag vorige week, maakte ik het uit, uit woede, omdat zij opeens die avond zegt dat ze wat met een vriendin gaat doen, terwijl ik helemaal allemaal dingen opzij heb zitten schuiven (huiswerk, vrienden, etc). En dus was ik boos, ik vroeg of ik anders langs mocht komen, maar dat wou ze niet, omdat haar vriendin mij niet echt mag. Stom van me, om zo op te dringen, weet ik.
Daar had ik spijt van, met tuiten en tranen vroeg ik haar om vergevenis op msn vrijdag avond. Ze zei dat het beter was als wij eventjes een weekje uit elkaar gingen. Dat wou ik totaal niet, want een pauze, is toch wel vaak het begin van het einde.
TL;DR, op dit stukje na.
Ik weet dat er op me word gelet en dat ik op mijn woorden moet passen, maar is het banbaar om te zeggen dat ik je een meer dan slap persoon vind als je haar met tranen en tuiten om vergiffenis vraagt wanneer zij een 'fout' maakt?
Gast echt, kweek zelfrespect en zoek een ander.
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 17-03-2008, 01:32
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Lijken me hormonale problemen, en dat bedoel ik niet denigrerend... ik heb van mezelf ook een vrij dwingend karakter in relaties, en heb dan de neiging eerder uit m'n slof te schieten uit frustratie. Dat was vroeger veel erger, aangezien ik nu alles redelijk onder controle heb en meer zelfinzicht heb verkregen. Je kunt hier nu niet al te veel aan doen, behalve toegeven dat je fout zat. Misschien heb je met het schrijven van de beginpost al een stap in de goede richting gezet.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 19-03-2008, 23:15
Derreck Forreal
Avatar van Derreck Forreal
Derreck Forreal is offline
Ze doet het met iemand anders
__________________
Do you have a dream, George?
Met citaat reageren
Oud 19-03-2008, 23:33
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Nou ik begrijp dus wel wat ze voelt.
Iemand kan honderd keer zéggen dat -ie van je houdt, en met ruzies ineens lief doen, maar je moet het vóelen. Mijn ex was precies hetzelfde (en even ter info: dat was echt een zak). Nooit moeite voor me doen, dan werd ik weer pissig, en dan kreeg ik ineens allerlei zoethoudertjes.
Maar ondertussen wel lullige dingen doen enzo. Uiteindelijk houdt het een keer op. Als iemand tegen je zegt dat -ie van je houdt, geloof je dat, maar als hij de hele tijd ruzie met je maakt en je het gevoel geeft dat je er maar "voor lief" bij bent, - dus alleen als het hem uitkomt, bijvoorbeeld - dan betekenen die momenten niets meer.

Met andere woorden, precies wat ze zegt: ze moet het vóelen.
En woorden en bloemen, daar kun je helaas weinig mee. Want die woorden heb je zo vaak uitgesproken, en steeds weer ga je opnieuw dezelfde fout in. Dan houdt het op.

Advies heb ik niet, sorry, maar denk er eens over na.
Laat haar vóelen dat je van haar houdt! (en hoe je dat doet? Geen idee... maar jij kent haar het beste, dus zoek het uit ).
En sterkte, want je mist haar wel, merk ik.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2008, 12:50
curiously106
curiously106 is offline
Thanatios, jij probeert vertrouwen terug te krijgen in haar.
Want jij ziet achteraf nu ook wel in dat JOU vertrouwen in haar, die avond, eigenlijk het probleem is geweest.
"Je had haar moeten vertrouwen" zeg je eigenlijk(!) tegen jezelf, als ik zo je verhaal lees. Maar dat lukt niet jonge...

Je kan nog zo goed gelovig zijn, maar je krijgt jou vertrouwen in haar niet terug door jezelf voor de gek te houden. Ook al zou je het zelf heel graag willen.
Als jij weer vertrouwen in haar had, dan zou je nooit verkeerde dingen van haar denken. En dan zou je ook alles terug hebben wat je die 10 maanden lang hebt gehad.

Maar je bent ook gewoon bang dat door deze ruzie's, zij inmiddels iemand anders wel leuker vind dan jou. Dus je bent ook extra bang dat ze eigenlijk binnekort... "vreemd zal gaan" met andere woorden.

En dat is ongezond. Want dat klopt ook, die kans gaat steeds groter worden.
Maar door die gedachte krijg je ook STEEDS meer ruzie met haar, wanneer ze bijv weer met een andere jongen aan het slijmen is. En na zo'n ruzie zijn je kansen NOG kleiner geworden!

Dus de enige manier waarop jij dit kan oplossen, en kan voorkomen dat dit nog een keer gebeurt, is door nu enorm veel vertrouwen in jezelf te hebben.
En mij te geloven wanneer ik zeg dat dat meisje jou ook heel graag terug wil.
Het is gewoon een pijnlijk lange weg die je nou zal moeten afleggen, als je het er echt voor over hebt.

Laatst gewijzigd op 22-03-2008 om 13:29.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-03-2008, 22:06
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Ten eerste: Nooit je vriendin slaan
Ten tweede: Respecteren als zij geen seks wilt, maar alleen wilt knuffelen
Ten derde: Als je frustraties op voelt komen, rustig uitspreken, zeggen wat je van de situatie vind.
Ten vierde: Geef haar het gevoel dat je haar waardeert, en probeer niet alleen dmv slijmen na ruzies dat te laten zien. Het is veel leuker om zomaar bloemen te krijgen dan na een ruzie.

Overigens denk ik niet dat je tot nu toe hebt gedragen als een goed vriendje. Ook denk ik niet dat jullie goed bij elkaar passen, dus probeer dat in te zien, en een andere meid te vinden. Ook zou ik wat doen aan je thuissituatie, als in praten met hulpverleners etc. Een bezoekje aan de huisarts of vertrouwenspersoon op zou daarbij kunnen helpen, die kan je namelijk naar de juiste hulpinstanties verwijzen.
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 23-03-2008, 09:50
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
Rond half 8 belde mijn moeder, dronken, en zei dat all het alcohol op was, en ik heb de laatste tijd gemerkt dat mijn moeder veel dronk. Ze had 1 dag voor haar verjaardag, all haar verjaardag 's drank opgedronken. En ze zei dus dat ik wat moest kopen.
Ik denk dat dit het belangrijkste stukje is nu... Heb je een vader, of familielid die je in vertrouwen kan nemen hierover? Of vertel het aan je huisarts.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 23-03-2008, 12:25
curiously106
curiously106 is offline
Citaat:
Thanatios, jij probeert vertrouwen terug te krijgen in haar.
Want jij ziet achteraf nu ook wel in dat JOU vertrouwen in haar, die avond, eigenlijk het probleem is geweest.
"Je had haar moeten vertrouwen" zeg je eigenlijk(!) tegen jezelf, als ik zo je verhaal lees. Maar dat lukt niet jonge...

Je kan nog zo goed gelovig zijn, maar je krijgt jou vertrouwen in haar niet terug door jezelf voor de gek te houden. Ook al zou je het zelf heel graag willen.
Als jij weer vertrouwen in haar had, dan zou je nooit verkeerde dingen van haar denken. En dan zou je ook alles terug hebben wat je die 10 maanden lang hebt gehad.

Maar je bent ook gewoon bang dat door deze ruzie's, zij inmiddels iemand anders wel leuker vind dan jou. Dus je bent ook extra bang dat ze eigenlijk binnekort... "vreemd zal gaan" met andere woorden.

En dat is ongezond. Want dat klopt ook, die kans gaat steeds groter worden.
Maar door die gedachte krijg je ook STEEDS meer ruzie met haar, wanneer ze bijv weer met een andere jongen aan het slijmen is. En na zo'n ruzie zijn je kansen NOG kleiner geworden!

Dus de enige manier waarop jij dit kan oplossen, en kan voorkomen dat dit nog een keer gebeurt, is door nu enorm veel vertrouwen in jezelf te hebben.
En mij te geloven wanneer ik zeg dat dat meisje jou ook heel graag terug wil.
Het is gewoon een pijnlijk lange weg die je nou zal moeten afleggen, als je het er echt voor over hebt.
Ik denk dat je thuis situatie ook een... nog groter verlangen veroorzaakt in jou naar een meisje dat je wel kan vertrouwen.
Dus het is ook wel logisch gezien de situatie. Mischien kan je daar inderdaad beter iets aan doen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het-Grote-Lucht-Je-Hart-topic #141
metallica
499 01-02-2009 14:51
Liefde & Relatie What's A Girl To Do!?
_Juiicy
15 15-07-2008 19:41
Liefde & Relatie Vetrouwen terug winnen..
Raw
5 05-02-2007 10:55
Liefde & Relatie stom geweest
StOm MeiSjUh
20 14-02-2005 14:03
Liefde & Relatie Is het mogelijk vertrouwen terug winnen...
Mss Maddocks
9 01-07-2003 12:19
Liefde & Relatie hoe kan ik me vertrouwen in jongens terug winnen???
**~yvie~**
12 25-08-2002 18:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:38.