Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-04-2009, 19:29
wup
wup is offline
Omdat er ooit zo'n topic was, maar nu niet meer ( en ik hem mis). Om lekker te kunnen zeuren en zielig te doen, of om te vertellen hoe fantastisch je wel niet in je vel zit



Om maar te beginnen: ik heb me net enorm in mijn vinger gesneden met een broodmes, dikke plak huid eraf en nagel half doormidden. Ik verkeer dus in lichtelijke pijn
Met citaat reageren
Oud 16-04-2009, 19:37
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Elke morgen giga last van niezen en jeukogen. Maar gelukkig werken de pillen tegen 9 uur en voel ik me super!
Verder nergens last van, geen sneetje, blauwe plek of niets
Met citaat reageren
Oud 16-04-2009, 20:01
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Hmm voel me wel goed eigenlijk! Mijn hooikoorts is nog niet begonnen (als het goed is *afklop* pas over een maand), mijn knieën werken voor de verandering al een tijdje mee en ik voel me energiek.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2009, 21:17
Calyx
Avatar van Calyx
Calyx is offline
Misselijk weer. Gelukkig hoef ik nu niets meer te doen en ben ik morgen vrij.
__________________
Indien mogelijk omdraaien, liefje..
Met citaat reageren
Oud 17-04-2009, 07:54
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
@wup: ieuw


OT: Buikpijn. Alweer. En ik weet gewoon niet of het van de stress is of vanwege iets anders, soms voelt het als stress, soms niet. Het kan natuurlijk ook nog allebei zijn
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 17-04-2009, 08:25
BlackTiger
BlackTiger is offline
Buikpijn en hoofdpijn door stress. Ik moet zo meteen en debat houden, en ik ben een stotteraar...
Met citaat reageren
Oud 17-04-2009, 11:41
Kristaatje
Kristaatje is offline
Citaat:
Hmm voel me wel goed eigenlijk! Mijn hooikoorts is nog niet begonnen (als het goed is *afklop* pas over een maand), mijn knieën werken voor de verandering al een tijdje mee en ik voel me energiek.
Hi,

En als de hooikoorts dan toch toeslaat, kan je Pollinosan neusspray van A.Vogel gebruiken, geen bijwerkingen en het helpt snel! Ook een beetje vette creme Bioforce in je neus smeren werkt goed; je hebt dan een soort natuurlijke barriere tegen de pollen (zie ook http://www.avogel.nl/webwinkel/produ..._neusspray.php)

Succes,
Krista (ik werk bij A.Vogel)
Met citaat reageren
Oud 17-04-2009, 12:25
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Ik was een kleine 10 kilo te zwaar. Inmiddels door flink te sporten begin ik mijn oude lichaam waar terug te krijgen. En ik maar denken dat ik niet dik kon worden...
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2009, 14:49
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik ben ziek, dus ik voel me beroerd en ik haat dat.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2009, 18:03
xxChange
Avatar van xxChange
xxChange is offline
Super!
Moest vandaag bloedprikken waarbij ik de vorige keer na 2 buisjes bijna van mn stokkie was gegaan. Dit keer, na 4 buisjes, was ik nog niet eens duizelig!
Met citaat reageren
Oud 17-04-2009, 18:19
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Ik voel me wel ok, maar ik wil net een beetje bijtrainen zodat ik iets minder dik lijk (eigenlijk vooral voor mezelf trouwens).
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Oud 18-04-2009, 09:48
Verwijderd
ik ben verkouden er komen vieze dingen uit mn keel en ik ben kapot en moet echt weer sporten maar maandag ben ik een dag vrij!
Met citaat reageren
Oud 18-04-2009, 12:16
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Ik voel me alsof ik te weinig heb geslapen met zo'n irritant hoofdpijn gevoel en zware ogen. Dadelijk eventjes hardlopen en douchen, dat scheelt vast
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Met citaat reageren
Oud 18-04-2009, 12:45
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Goed, mijn lichaam lijkt toch te werken
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 18-04-2009, 13:10
Hulk
Avatar van Hulk
Hulk is offline
Prima Net begonnen aan een testosteron kuur (voor de eerste keer) voel me kiplekker hele dagen. Al 5kg aangekomen en het eind is nog niet in zicht
__________________
Ąƃuıop ɯ,ı ʇɐɥʍ ʍouʞ ı ˙˙˙ǝɯ ʇsnɹʇ
Met citaat reageren
Oud 18-04-2009, 14:01
Verwijderd
De gewoonlijke blauwe plekken en schaafwondjes op knieën en ellebogen daargelaten voel ik me geweldig! Was bij de bloedbank en blijkbaar heb ik in rust een pols van 55 op het moment Weet niet of dat van de yoga komt of het klimmen, maar ik vind het prima. Alles lukt met sporten, ik ben voor. Go lichaam
Met citaat reageren
Oud 18-04-2009, 14:12
wup
wup is offline
Voel me wat moe. Maar heb ook gewerkt vanacht en moest er vrij vroeg weer uit.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2009, 14:24
Alyssia
Alyssia is offline
Ik heb het ontzettend warm. Mja, dan had ik maar niet anderhalf uur in de zon moeten gaan zitten. *afkoel*
Met citaat reageren
Oud 20-04-2009, 18:29
wup
wup is offline
Schouder zit weer eens super vast en daardoor dus pijn + koppijn
Met citaat reageren
Oud 21-04-2009, 00:43
stoepkrijtje
Avatar van stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Buikpijn en bloed. Maar is normaal zegt de internist

Afwachten dus maar.
__________________
Het enige verschil tussen mij en een gek is dat ik niet gek ben.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2009, 14:53
Verwijderd
Beetje last van m'n keel, en ik ben moe.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2009, 16:40
BlackTiger
BlackTiger is offline
Ik wil snel van al mijn puistjes af
Met citaat reageren
Oud 21-04-2009, 22:31
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
De binnenkant van mijn neus is een bloederige massa, hooikoorts. Maar ik zou voor geen goud de lente willen missen, ik vind het veranderen van de jaargetijden geweldig!
Verder is mijn tourette verschrikkelijk en het is heel frustrerend dat ik niet weet waar het nou door getriggerd wordt. Ik ben moe en ik slaap slecht, maar ik zie er prima uit. En ik heb ontdekt dat zelfs muggen geen marmite lusten dus ik heb amper muggebulten! Ik ben wel zomerklaar qua lichaam. Gaat prima.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2009, 07:56
Batser
Avatar van Batser
Batser is offline
Prima! ik heb alleen sinds een maand last van jeukende ogen en ik heb steeds een niesbui als ik buiten ben ŽŽ.Volgens mijn moeder is het waarschijnlijk hooikoorts. Verder heb ik, als het warm is, last van een bloedneus. Wat ik nu dus ook heb x_x. Maar voor de rest goed hoor. Ik sport altijd 2x per week. Dus ook in de winter. Vandaar dat mijn lichaam nog steeds uitziet als voor de winter x'D. Geen klein buikje dus ^^
__________________
We were never alive and we won't be born again.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2009, 09:52
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Mijn hooikoorts komt ook weer op gang
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Met citaat reageren
Oud 22-04-2009, 13:28
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Ik voel me prima. Ik ben gestopt met roken en merk duidelijk afkickverschijnselen. Verder gaat het hartstikke goed.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 22-04-2009, 17:57
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Ik voel me prima. Ik ben gestopt met roken en merk duidelijk afkickverschijnselen. Verder gaat het hartstikke goed.
Alweer?

Elke keer dat ik een sigaret opsteek en rochel weet ik dat ik de 80 sowieso niet ga halen, mijn conditie is ruk maar voor de rest zit het wel prima heb ik het idee.
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2009, 09:24
wup
wup is offline
Mijn oor zit steeds dicht en daar word ik niet echt vrolijk van.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2009, 09:43
Verwijderd
Hoofdpijn En stress is niet goed, ik eet bijna niks meer. Gisteren de hele dag geleefd op twee boterhammen en een half broodje. Ik ben al veel gewicht kwijt, en wilde eigenlijk heel netjes blijven zitten op het gewicht dat ik nu heb. Bah..
Met citaat reageren
Oud 28-04-2009, 20:44
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb het bijna de hele dag door verschrikkelijk benauwd gehad (heb astma). Wellicht ook door de pollen? Wel vreemd dat ik daar altijd last van krijg juist als het regent. Verder doet m'n buik al een paar dagen raar. Hoop dat dat gauw beter wordt.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 01-05-2009, 18:03
Verwijderd
Last van mijn knie, en heel moe. Voor de rest wel ok.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2009, 20:14
GingerKid.
Avatar van GingerKid.
GingerKid. is offline
last van m'n voet/ kuit, en misselijk

aah heerlijk zoon klaagmuur
Met citaat reageren
Oud 02-05-2009, 16:46
xxChange
Avatar van xxChange
xxChange is offline
Nog steeds aan het hoesten. Het gaat maar niet over!
Met citaat reageren
Oud 03-05-2009, 10:15
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
O, ik was niet de enige met hooikoorts, zie ik Heb me helemaal suf geniest laatst, maar nu is het weer een beetje beter. Heb nog steeds last van mijn voet omdat iemand daar een paar weken terug finaal op is gaan staan, en ik moet zaterdag afdansen, dus hopelijk is het dan toch wel echt over. Verder gaat het op dit moment prima, al heb ik een beetje last van mijn keel. Dorst en te lui om drinken te halen
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 03-05-2009, 10:48
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Ik heb het bijna de hele dag door verschrikkelijk benauwd gehad (heb astma). Wellicht ook door de pollen? Wel vreemd dat ik daar altijd last van krijg juist als het regent.
Ik heb geen astma, maar bronchitis, maar ik merk dat ik het benauwd krijg als het weer omslaat (dus bijv. van zonnig weer naar regenachtig weer).

OT: Ik ben weer helemaal beter, ook het hoesten is ongeveer voorbij. Ik heb lichamelijk gezien niet te klagen op dit moment.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2009, 14:51
wup
wup is offline
Wiihoe, heb een zalfje wat wél helpt tegen die schouderpijn . Pijn is niet helemaal weg, maar het is een stuk minder. En de nagel die ik laatst doormidden heb gesneden is weer bijna helemaal goed gegroeid. Was erg bang dat er iets mis zou gaan, maar gaat dus goed. Vrijdag naar de tandarts voor een gaatje en een vulling die opnieuw moet, maar heb al een week een enorm zere kaak, dus vrees voor het trekken van mijn verstandkiezen ofzo...
Met citaat reageren
Oud 04-05-2009, 17:01
sicilion
Avatar van sicilion
sicilion is offline
Rot, want ik sport hier niet en ik mis het! Zaterdag wel een berg(je) beklommen, dat was wel even fijn, maar ik mis mijn geliefde spinning! Nog een maandje
__________________
"Please! This is supposed to be a happy occasion. Let's not bicker and argue over who killed who."
Met citaat reageren
Oud 04-05-2009, 18:41
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Beeetje moe met beetje hoofdpijn maar niet zo erg. Wel al weken last van een ontstoken nagelriem maar ben te eigenwijs om er iets mee te doen
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Met citaat reageren
Oud 04-05-2009, 20:20
Martiņo
Avatar van Martiņo
Martiņo is offline
Ik ben 5 kilo verloren sinds februari, heb last van mn knieën, en heb nog een beetje keelpijn als nawee van mijn keelontsteking.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 05-05-2009, 20:16
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik heb vandaag een gaatje laten vullen. Mijn mond is nu wel gevoelig, maar verder gaat het wel goed. Ik durf alleen nog niet alles te eten en te drinken (hard en zoet).
Met citaat reageren
Oud 05-05-2009, 21:04
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Wel frappant dat mensen hier alleen maar hun niet goede dingetjes posten.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2009, 22:46
Verwijderd
Goed! Mijn eetlust komt weer terug en dat verdient wel een , dacht ik zo.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2009, 07:56
wup
wup is offline
Klote kriebel in mijn keel. Moet er altijd van kokhalsen en dat vind ik dan weer zo oncharmant..
Met citaat reageren
Oud 06-05-2009, 10:04
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Wel frappant dat mensen hier alleen maar hun niet goede dingetjes posten.
Dat komt omdat mensen er vaak vanuit gaan dat ze gezond zijn, dat nemen ze als gemiddelde, dus dat wat er mis is, is bijzonder en noemenswaardig.

Maar ik wil best even melden dat ik op dit moment geen maagpijn heb
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 06-05-2009, 11:02
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Alweer?

Elke keer dat ik een sigaret opsteek en rochel weet ik dat ik de 80 sowieso niet ga halen, mijn conditie is ruk maar voor de rest zit het wel prima heb ik het idee.
Ik heb inderdaad een 2e poging ondernomen om te stoppen met roken die overigens ook alweer gefaald is in verband met te veel stress. Ook mijn conditie is niet al te best want sporten doe ik ook niet.

Ik heb van de week in m'n vinger gesneden en ik heb nu nog een wondje. Verder gaat het prima.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 06-05-2009, 11:24
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Speciaal voor Bloem: ik voel me best lekker vandaag!
Met citaat reageren
Oud 06-05-2009, 13:22
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Alsof ik een bowlingbal tussen m'n benen heb

Verder goed!
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 06-05-2009, 15:52
Verwijderd
Citaat:
Wel frappant dat mensen hier alleen maar hun niet goede dingetjes posten.
Beter lezen
Met citaat reageren
Oud 06-05-2009, 21:29
SacredRose
Avatar van SacredRose
SacredRose is offline
best slecht.
heb zoals gewonlijk weer last van beide knieen en heb het gevoel alsof ik een ontsteking krijg in mijn rechterpols ofzo.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2009, 15:50
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Serieus, besluiten nu al mijn verstandskiezen ineens door te komen?
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Ik weet niet wat ik hier mee moet.
Mensch
3 19-02-2011 21:54
Lichaam & Gezondheid Hoe voel jij je op lichamelijk gebied?
Verwijderd
152 07-09-2005 17:40
Liefde & Relatie Relatie beste vriend en vriendin
DT
10 13-01-2004 14:18
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Homo-discussie België
J. Geelman
137 12-01-2004 15:01
Levensbeschouwing & Filosofie christendom versus sex
elledc
41 26-11-2003 20:23


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:02.